Lényegében a minimap miatt te is átlátsz a falakon/bokrokon, tudsz célozni a segítségével és még pontosabb is leszel mint az AI vezérelte npc-k. Ha meg egy béna stalker-nek beépítet minimap-ja van akkor az npc-knek is lehet akár...
Gránáttal a játékban még egyszer sem találta el ellenfél a karakteremet, ellenben rendszeresen rosszul mérik fel a távolságokat és sokszor egy fa vagy faldarab lazán visszapattintja rájuk a gránátjukat, így nyírják ki magukat a notórius gránátozó npc-k vagy nagyon csúnyán túldobnak a szükséges távolságon. :)
Nem, Dead Cityben a Merc-ek veszik el, nekem 142k-m volt és 12350 maradt a ládában mikor visszaszereztem a cuccaim, de egy órával késõbb már megint 100k felett voltam, késõbb valahogy sokkal könnyebb a lóvét farmolni, pl. elmész Forestben a megaelectro anomáliához és ott vagy 20 artit fel lehet szedegetni.
Az AI-ban engem az zavar a legjobban, hogy ezek a nyomorultak átlátnak fán, bokron keresztül és onnan lõnek. Meg pl. kõkerítés mögött is pontosan tudják, hol vagyok és oda dobják a gránátot.
Minden széf nyitható, mindössze a kódot kell levadászni. Ezek egy jó része nem lesz elírva sehová, szóban hangzik el (mint az említett manus irodájában állóé is, ennek a kódját a rostoki gyárban lévõ elgázosított épületben lévõ duty hullánál lévõ hanganyag tartalmazza amit meghallgathatsz mikor felveszed de leírva nem lesz sehová, szósval a magyarítást sok eseten a hajadra kenheted majd, a lényeg nem lesz leírva csak szóban közölve, angolul, így inkább játssz angolul és gyakorolj mint várj egy magyarításra).
A repair és tuning (már ha az erre alkalmas embereknél végzed és nem a készletet akarod használni) mûködik normálisan a javított változatban, mindössze az egyedi cuccok javítását vették ki (tehát például a gyengébb - minden védelme 5%-al kisebb mint a normál bolti stalker suit-nak és könnyebben is sérül -, Agroprom-ban talált stalker suit-ot nem tudod sem tuningolni sem javítani). A normál alap cuccok amik egyébként is tuningolhatóak voltak azok továbbra is javíthatóak maradtak. AZ egyedi cuccok (például a már említett páncél, vagy épp a storm/sniper obokan, sniper lr300, hangtompítós kora és így tovább) meg egyébként is gyengék a feljavíthatóakhoz képest.
A noname SIN ügynököt leölheted, nincs szerepe. Úgysem hal meg, jön majd másik (vagy ugyanõ, ez nem derül ki valójában). Ha rendesen mûködnek a dolgok akkor neki el kéne tûnnie/menekülnie mire elérnéd.
Herold: Két napja már le lett írva. Nem hullánál van, hanem keress egy helyet az alagútban ahol egy csomó összedõlt és leszakadt csõ van halomban, na azokra tessen felmászni és ott körülnézni.
ataaa: Rámolj ki a kocsiból és szórj mindent a földre azt kész. Majd apránként elszállítasz mindent, a cucc ott marad, megvár téged. A sztoriban egy helyen úgyis elveszik az összes pénzed szóval felesleges a játék elején pénzt gyûjteni amit nem szórsz el azonnal jobb cuccokra és tuningokra. A késõbbi helyeken meg kocsival nem tudsz majd közlekedni rendesen mert út nem lesz vagy annyi anomália lesz az utakon hogy a kocsival való közlekedés lehetetlen lesz.
torma1: Lehetni lehet de egyszerû berakásnál azért többre lesz szükség hogy mindenhová integrálva legyen az új cucc, így amíg nincs tökéletes állapotban a mod én nem kísérleteznék új cuccok berakásával mert a csoda tudja mibe fognak belezavarni.
A cordon-i számítógép kódja meg ugyanaz mint a többié, amit megtudsz majd a duty fõnöktõl mikor visszavitted a doksikat az X18-ból neki. Spec kódja csak az army warehouse-os gépnek meg pár laboros gépnek van (ilyen például az az x18-as gép amirõl adatok kellenek Velesnek).
Nos az este kiderült, hogy nincs az AI-val semmmi baj, csak annyi, hogy erõsen redukálták azt a távot, aminél az npc-k észlelik a karaktert. Alaundaio AI tweak 2.0 verziójával (már nem tudom honnan töltöttem le, a S3r1ous csomagba az 1-es verziót építette be a fejlesztõje) javítva (gyakorlatilag az m_stalker, az m_military és az m_bandit ltx-eket és három scriptet módosít) Agropromban a katonák második hullámát a kutatóintézetbõl veterán szinten igencsak izzasztó volt kitakarítani. Az eddigi összes SHOC verzióval és moddal ezen a helyen tuti megoldás volt a hátsó épület tetejére felmászni és onnan kényelmesen leszedegetni az udvaron és lépcsõkön mászkáló katonákat. Maximum akkor volt gond, ha a mod gránáthasználatot is adott az npck-nek. Most viszont erõsen megváltozott a viselkedésük. Felmásznak a szonmszédos épület tetejére, a létrákon!!! és onnan sniperkednek, vagy feljönnek a folyosóról erre a tetõre (ilyet a sok SHOC verzióban összesen egyszer láttam, pedig ezt a részt legalább 30 alkalommal lejátszottam már), és megpróbálnak ollóba fogni.
Azt hiszem kicsit túl is lett húzva az észlelési táv, mert így most már akkor nekiállnak rám vadászni, amikor az én kistérképemen még nem is jelennek meg, és a számláló sem jelzi ki õket. Azaz nagyon fülelni kell az elsüvítõ golyókra és kitalálni, honnan is lõttek. Így is találkoztam egy olyan katonával, aki nem reagált arra, hogy körbelõttem, meg vagy kétszer el is találtam, sétált tovább. Igaz, az épület túloldalán volt én meg a félig nyitott vaskapun át próbáltam leszedni... Így már van veszélye az iratok lenyúlásának a laktanyából... Nem lehet besunnyogni fényes nappal és ellopni.
Lehet, hogy rossz helyen parkolsz, ott háború lesz. Á nem, csak 2 helikopter fog körözni késõbb, ha szerencséd van, nem a kocsikra esnek a darabjaik, mikor lelövöd õket.
A banditákat nyugodtan irthatod, én is azt teszem.
Sajnos arra nincs hatással a javítás. Ha lepottyant akkor sem javítani sem tankolni sem rakodni nem tudsz bele. Szóval erre kellene megoldás. Épp hogy lifegett rajta a pótkerék, mégis 100%-osra mondta az állapotát. Azért csak sikerült bevinnem a bárhoz, így már 2 kocsi parkol ott. :-)
Nyugtassatok meg hogy a játék folyamán nem lesz ott olyan csete-paté, hogy a kocsijaim megsemmisülnének. Az egyik ott áll ahol õrködik a kapuban 3 dutyis, ahol vannak azok a fém fedezékek is, a másik kicsit arrébb a keresztezõdésben.
Great Metal Factoryban összefutottam banditákkal. Rám támadtak, de kicsináltam õket. Aztán hallottam a hangjukat egy helyiségbõl. Ott ültek a tûz mellett de nem nyitottak rám tüzet. Gondoltam nem vettek észre így gyorsan lekaszáltam õket. Remélem nem probléma...már félek hogy kit lehet megölni és kit nem. :-) A vezérük eutscher Lecouvreur (lehet hiányos a név, ennyit láttam belõle) volt. Halottak. :-)
A repait nem mûködik úgy látom még most sem, ahogy a gyors mentés és vissza töltés sem rendesen. Viszont, az nem baj, hogy én lekéseltem a noname arcnélküli SIN tagot?
Megvan a második kocsim. A Lada Niva mellé szereztem egy katonai jeepet is. Viszont ugyan az a gond vele mint a Ladával. Ott a hátsó ajtó elvesztésével hozzáférhetetlen lett a rakomány. Ennél még szarabb a helyzet, mert ha a pótkerék leesik, ami könnyen be is következik akkor cseszhetem. Nincs erre valami megoldás, mert megõrjít! Tele van jó fegyverekkel, végre találtam Vintorezt is, de képtelen vagyok vele eljutni a Bárig, mert olyan állapotban van hogy amikor beérek új helyszínre, lepottyan az a k...a pótkerék. :-) HELP!!!
Pripyati csatornában hol találom az ajtónyitó kódot? Állítólag valami hullát kell keresni. Egyet találtam, de annak a pda-jában nem volt semmi. Faszom tele van már a földalatti labirintusokkal.
Nocsak a gázos épületben 1 széf. Nyitható? Ugyan ez érdekelne a Petrenkó féle széf esetében is :)
Netán lehet a játékhoz új fegyverek betenni? Mert ahogy nézem csak az alap fegyok vannak bent. Viszont néztem hogy a COP-oz van sok. M16, új mesterlövész puskák. Nagyon jó textúrákkal,moddellel. Nekem soha nem tetszettek az alap játékok fegyverei. Csunya texturák, formák. A távcsõ fél monitort elfoglalja. COD,BF4 ott sokkal jobbak a fegyvermodellek.
(Az nem igaz, hogy Rostock-ból vissza Petrenkóhoz a kódért és vissza ide Rostockba gyalog...)
A pripyati báron kívül (ahova áttelepültek) van még kereskedõ, aki jobb árat ad a fegyverekért?
Hehe, köszönöm! Az összes stalkert végigvittem nem egyszer már, azokhoz sosem kellett segítséget kérnem :) Amúgy én nem vagyok nagy angolos szal nekem hiába magyarázott a muki, de a magyarítás 10%-on áll, szal harmadszor is el fogom kezdeni ha kész lesz :D
Egy épületet keress a bal alsó sarokban amit zöld füst vesz körbe (ez a HQ épülete amiben bevetették a gázt amirõl szövegelt neked a muki). Na oda menj be, de mielõtt belépsz aktiválj egy gázálarcot. A hulla a második vagy harmadik szinten lesz, a bloodsucker meg mászkál a zöld füstben valamelyik szinten, szóval nem lesz egyszerû levadászni, de az óra ketyeg, mivel nem tart örökké a gázálarc (kb 5 perced van real time levadászni a dögöt mielõtt újabb gázálarcot kéne aktiválnod).
Az a stalker aki megvizsgálta a röpködõ hullát az meg a te karaktered volt, nincs ott más míg ki nem nyírod a 3 hullához kötõdõ 3 bloodsucker-t (az elsõ aki az épületek közt az utcán támad az nem számít). :)
torma1: Hallgasd a katonák beszélgetéseit és majd valamelyik elkotyogja. A gépnek mondjuk megtaláltam a kódját valahol (talán Rostock factory-ban az ottani katonai ellenõrzõ ponton, míg az egyik bloodsucker által leölt duty-s fickó pda-jából meg a bárban lévõ duty széf kódját lehetett megtudni mert a beszédében a haldoklás közben elmondta az áldozat és aki figyelt - mert szövegként nem jelenik meg - annak egyszerû a dolga).
Rostock 3 pda keresés. 2 simán megvan a vérszívók is halottak, a 3. merre van? A pda jelöl valami zölden de az egy kisebb tér és ott semmi sincs. Gyanús az a stalker aki a kirepülõ duty-st megvizysgálja és valakinek beszól rádión. Nem lehet h a 3 pda-t ellopta és náa van? :D
Sziasztok. Kordonban a kezdõhely melleti katonai poszton van egy széf meg egy computer. Azoknak mi a kódjuk? Hol lehet megszerezni?
Akinél scripthibák elõfordulnak (AI, storyline), biztos felrakta Visual C cuccokat is?
Nincs, úgy mutatja mintha még nem is beszéltem volna vele, ugyanez van Mole-nál is.
Köszi a segítséget!még azt szeretném kérdezni, h Garageban miután beszélek a fickóval aki elküld minket Molehoz, a quest továbbra is azt mutatja h menjek beszélni vele, nem fejezõdött be v ilyesmi.Ez kihatással lehet vmire a késõbbiekben v így normális?
Töltsd vissza az autosave-et arról a pontról amikor beléptél a pályára. Csinálj egy mentést, majd lépj ki teljesen a programból. Aztán indítsd el, töltsd be az új mentést és játssz. Ez a megoldás többnyire helyrehozza a hasonló bakikat.
Strelok falshdrive-ja meg mindig ott van ahol lennie kell, a beszakított szellõzõ rács mögött. Akkor is ha nem veszed fel a könyvet, akkor is ha egybõl lemész és hagyod a fenti haddelhaddot a csodába.
Sziasztok!Elakadtam ott mikor strelok flah driveját kellene megtalálni, a helyet megtaláltam, viszont üres, nincs benne a flash :S Meg nem tudom h ez normális e, vagy közrejátszik a problémámban, de mikor Mole-al beszélek nem updatel semmit, továbbra is azt írja a quest h szerezzek tõle infot.Ilyenkor mit kellene tennem?
AI témához még egy kis adalék. Már az is sokat segít ha az ember visszakapcsolja konzolból a léptek zaját a g_actor_body off vagy 0 paranccsal. Ekkor már az ellenfelek is hallani fogják a léptek zaját és így tudnak rá reagálni. Már ennyitõl komolyan megváltozik az élõk reagálása a játékosra. Ilyenkor elfutni/elbújni egy bloodsucker elõl valóságos csodaszámba menõ tett lesz.
Javítások halmaza (az AI javításuk speciel csak bajt csinál, teljesen lehülyíti a lények többségét, például az alapból agresszív bloodsucker-ek még csapatosan is csak ácsorognak nem reagálnak nem úgy mint alapból, ráadásul ha meglõsz egyet mielõtt meghalna lesz szíves kicsit arrébb menni), bugfix-ek (itt is akad ami késõbb galibát okoz speciel pont az ai "javításuk" miatt), és némi grafikai finomítás.
Pares: Mint írtam nem kell ide AI javítás. Az ai alapból jól mûködne, mindössze az érzékelést kell átírni és mindjárt jobban viselkednek, reagálnak a körülöttük lévõ dolgokra ahogy kell (stalker-ek/katonák/emberek levadásszák a közelükbe érkezõ állatokat, az állatok csapatba verõdve támadnak inkább túlerõre gyúrva). A használhatóbb AI javítók mind ennyivel beérték. Amik belepiszkálnak emellett script-ekbe is azok csak feleslegesen bonyolítanak és a játékba nem kevés potenciális hibaforrást is betesznek.
A modularitása inkább csak egy szépen hangzó mese, különösen ha nem tudod mi mihez tartozik és mire vonatkozik. Ha bármi script-et felülíró dolgot megpiszkálsz akkor ott már mindent fel kell rámolni ha nem akarsz késõbb gondot. Nem viccbõl van egy könyvtárba sûrítve az egész ami kisebb könyvtárakra oszlik aztán. Hogy minden mûködjön az egészet egyben kell felrakni és remélni hogy nem tol el semmit (én feltettem, kipróbáltam és az AI elhülyülése miatt, meg pár átírt script generálta új típusú hiba miatt gyorsan kukáztam is a dialógus javítás (konkrétan Greben küldetése miatt van benne ez a javítás) kivételével az egészet. Korábbról megtartottam a dokinál elõforduló hibát javító videót és azt beillesztettem, így nálam egyelõre nincs új probléma.
Részben javítás, részben textura és hang csere, részben tweak. Árakat is módosít, meg beletett egy AI javítót. Ez utóbbit én is használom, külön feltéve. A stalkerek, katonák és banditák érzékelési határát tolta kijjebb és pár scriptet módsít, ami azt szabályozza, mikor ne harcoljanak. A határkitolás pl akkor látszik nagyon jól, amikor a snipert akarod leszedni, vagy amikor ez után a magányos ürgét kell kimenteni 3 bandita közül. Alapbeállítással egész közel kellett menni hozzájuk, hogy észrevegyenek, most már amint feltûnnek a látótérben, azonnal támadnak.
Hogy bemehess tudnod kell a jelszót. Ezt megkapod az alul lévõ kereskedõtõl (stalker kereskedõ, nagyjából a pálya alsó szélén középen lesz a manus egy épületben) ha teljesítesz neki egy feladatot. Ehhez szerválnod kell egy javító készletet a közeli pumpa teleprõl (pont az épületével szemben van de ott dekkol 2 burer akik nagy eséllyel lerohannak majd míg benn beszélsz a manussal, kinyírva mindenkit) meg az ettõl északabbra lévõ bandita tanyák egyikérõl egy rádió elõlapot.
Ha megvan a jelszó csak odasétálsz a kapunál lévõ házban lévõ zsoldoshoz és bemondod neki a jelszót. Utána bemehetsz. Benn lesz egy kereskedõ aki az orosz fegyverekhez árusít lõszert (a lenti kereskedõ meg a nyugati stukkerekhez).
A csatlakozást megteheted a bárnál. Van fenn is egy Duty fõnök az egyik épület mellékszárnyában ácsorog egy szobában (ugyanaz a hosszú épület amelyiknek a tetején ott lebzsel egy duty szerelõ is, ez pont keresztben áll a bejárati kapuhoz képest amin ha bejössz akkor menj végig a vele szemben lévõ hosszú csarnokon, majd fordulj balra és az ott lévõ hosszú csarnok épület lesz az aminek az oldalszobájában van a fõnök, illetve ki lehet menni lépcsõn a felsõ részre ahol egy szerelõ van). Ez két lépésben fog lezajlani és kell hozzá 14000 RU is meg két feladat teljesítése. Utána leszel teljes értékû tag.
Na, újratettetm Saga, most ráment a délutánom és az estém eddig de eljutottam az x18-ig, ahol korábban voltam :) Eddig nem volt zöld usb-m most 2 is van (lol). Én is stalker nehézségen játszom és az AI-val semi gond, a monolit így is 3 golyóval kivégez ahogy a katonaság is.
Ja, ha nálam van a gond, akkor nem tudom miért készül a temérdek AI-t javítani próbáló mod. Egyébként meg erõsen ajánlom a javítás után kipróbálni a S.L.A.M. pack-et TheOneDon-tól! Sokat javít a játékon. Ráadásul moduláris.
Nekem most eltünt a fû a játékból. Rostokban az elgázosított épületben kénytelen voltam mindent minimumra állítani és utána mikor ujra visszaraktam a szokásosra a fû már nem tért vissza.
Üdv! Meg tudná vki mondani, hogy mit kell csinálni, hogy a Construction Site-ban a zsoldosok beengedjenek a táborukba? Meg az is érdekelne, hogy hogy lehet csatlakozbi a Dutyhoz.
Tényleg nálad lesz a gond, mert engem már messzirõl betámadnak a vadállatok. Igaz néha találkozok én is idiótaságokkal, de legtöbbször beton keményen harcol az MI.
Stalker nehézségen játszok és az állatok is támadnak meg az ellenséges emberek is. Sõt ha sárgára lövök akkor is mindenki elkezd lõni aki ahhoz a frakcióhoz tartozik. A katonák még fedezékbe is bújtak harc közben.
Reménykedtem, hogy a javítás valamit csinál AI terén is, de akkor most marad a konzolozás. Nem tudom miért, de nekem rettentõen passzív az AI. Pedig Isten a tanúm hogy semmit nem csináltam a játékkal, teljesen alap.
Yantar-ban megtalálta már valaki Greben gitárját? A drogokkal teli kofferjüket meg megleltem de a gitárt valahogy nem sikerült elõkerítenem. Van valakinek valami ötlete hol lehet?
Pares: Ha annyira nem reagálnak az ellenfelek akkor növeld az érzékelési hatótávolságukat mert azzal lesz a baj (nagyon le van húzva de ez valahol érthetõ is, mert különben egyes helyeken még azelõtt kiszúrnának és leszednének, hogy a célig jutnál ahol békésen rendezhetnéd a dolgokat, szóval ha ilyen igényed van akkor találsz rá megoldásokat például a GSC Lost Alpha részlegében is). De speciel én észrevettem különbséget stalker és veteran nehézség között is, utóbbin aktívabbak és jobban reagálók az ellenfelek. Nem sokkal de annyira igen hogy az feltûnjön. Sima játék közbeni nehézség váltás ezt nem hozta elõ, csak new game magasabb nehézségen.
A kérdéses helyen lévõ (már ha a nagy romnál dekkoló trióról van szó akik egy nagy szeméthalom hegy mellett vannak) alapból ücsörgõs banditák is mindig megtámadtak ha a közelükben hangoskodtam. Pisztoly távra oda sem tudtam menni még hozzájuk.
Állatok is mindig lerohannak, még nem tudtam elmenni egy mellett sem úgy, hogy ne támadott volna ha nem egyedül volt vagy párban. A magányos állatok közül inkább csak a macsekok meg pár röfi volt amelyik egymagában is nekem rontott, a többi ilyenkor elhúzza a csíkot de sosem ignoráltak még.
ataaa: Ha elég közel mész ahhoz a bizonyos ajtóhoz, akkor ajtón keresztül is fel lehet szedni onnan a cuccokat, de mivel a sztoriban haladva az az ajtó ki fog nyílni majd, így felesleges elõre bespájzolni.
Félreértés ne essék! Minden elismerésem és tiszteletem dezoé és a csapatáé. Nagy munka, hogy így összehozták ezt a játékot, a térképek és a hangulat nem is lehetne jobb, na de hogy az AI-val mit csináltak, azt nem értem, mert szerintem egyelõre rosszabb állapotban van, mint az eredeti játékok. Pedig azokhoz olyan remek A-life AI modok vannak, hogy csak na, lenne honnan válogatni vagy példát venni.
Aha, persze, csakis. Alap játék, semmi mod, 013-as javítás. Próbáltam úgy játszani, ahogy "kell" (már ez is totális abszurdum), de ha egyszerûen minden sarkon buta, vak és süket AI-al találkozom, ami miatt a játék semmi veszéllyel nem tud megfárasztani, akkor mit csináljak? Veteránon játszok, és most jut eszembe, hogy az a "nagyon jó sniper", aki állítólag több stalkert is lelõtt már, vissza se lõtt, amikor lövöldöztem rá, de fedezékbe sem vonult. Csak forgott körbe-körbe, pedig legalább tíz lövést leadtam rá... Eddig számomra ez csak egy természetjáró-szimulátor...
De nem róluk van szó! Továbbmentem garbagebe, úton a sniper felé a szemétdombok közt, ahol három bandita kempingezett a tûz körül. Mintha ott sem lettem volna. Lelõttem az egyiket, lelõttem a másikat, a harmadik gitározott tovább. Megértem, hogy fölöslegesen ne lõjek olyanra, aki nem lõ rám, amit még meg is értek katonák esetében, na de banditák? A cordoni bandita tisztítós küldinél is belelõttem hátulról a banditába, nem is reagált. A zombi irtós küldiben elõször még megindultak felém, de amikor közelebb mentem, egyáltalán nem támadtak, simán kinyírtam õket késsel közvetlen közelrõl. Arra sem emlékszem, hogy valaha is megtámadott volna valami mutáns vagy vadállat. A kutyák is ignorálnak, hiába megyej el mellettük, a malacok se támadnak, csak ha provokálom õket, sõt még akkor se... Mimdent összevetve eddig a félelmetes hangokon kívül nem találkoztam semmi veszélyes dologgal. Pedig egyszer még egy Bloodsuckert is láttam cordonban, futottam is felé hogy támadjon meg de le se szart és a többi ott kempelõ stalkert vagy állatot se buzerálta... eddig eléggé csalódott vagyok, és nem a bugok, hanem fõleg az AI állapota miatt.
Az az ajtó nekem zárva van, de ha rákattintok kiírja hogy milyen cuccok vannak bent. :-) Látok egy Black Suite -ot. Az lenne az? Egyébként a Lada Niva 150 000, megvenni elég húzós, így erre mos tvigyáznom kell. :-)
Százezer alatt nem kapsz semmit sem. Amúgy van egy jó módszer az üzemanyag spórolásra: felgyorsulás után le kell állítani a motort hadd guruljon magától az autó. Így kb negyed annyi üzemanyagot fogyasztunk vele mintha mindig menne
Lehúztam a redõnyt a szobában, így már kellõ sötét lett hozzá hogy kitaláljak. XD A kocsi megvan és jól érzi magát. Már sikerült megkeresnem vele annyi pénzt (cuccok összeszedegetése a rejtekhelyekrõl ahová pakoltam) hogy vehetnék egy újat.Az utas oldali ajtaja hiányzik, de így még jobb is mert gyorsabban kipattanok belõle. Agropomban találtam 2 benzineskannát meg 3 hordót, úgyhogy sokáig elleszek velük. Hol lehet még üzemanyagot venni? Egyébként nem egyszerû kocsival manõverezni a helyszínek között de meg lehet találni az ösvényeket. Arra viszont vigyázni kell hogy ha a hátsó ajtaja leesei, soha többé nem lehet kivenni belõle a belepakolt cuccokat!!!
Egyébként úgy sikerült megtartani hogy nem a kocsival menekültem a bányáig hanem gyalog. Aztán amikor visszamentem már nem jött a helikopter.
Valaki írta hogy a kihalt bár körül talált egy Duty suitet. Megírhatná spoilerben hogy hol van pontosan. :-)
Ezeket az értékeket a legjobb játék közben próbálgatni. Keresel egy kellemesen sötét sarkot, ahol nem bánt senki, lehívod a konzolt (0), majd beírod r2_ (az aláhúzás a SHIFT+Ü), és elõhozza a listáját a beadható parancsoknak. Amelyiket kiválasztod, nyomsz egy entert, majd elkezdesz mögé írni valamit egy szóközzel, akkor mutatja mennyi az aktuális érték és azt is, hogy mekkora tartományban lehet használni.
Ha elrontod, ugyanitt visszaírhatod. Rögtön látod, mit ért a változtatás.
Egyébként az r2_sun_lumscale_amb azoknak a felületeknek az árnyékoltságát határozza meg, ahova nem süt a Nap, csak visszaverõdõ fénybõl kapnak, az r2_sun_lunscale_hemi meg úgy az egész környezet alapfényerejét. De van még egy halom ilyen módosítási lehetõség. Fura mód a földalatti fényerõre is van némi hatásuk, bár ez szerintem a motor hülyesége, nem kéne befolyásolni a napfénynek a zárt helyek és a földalatti részek fényerejét, de fura mód mégis hat rájuk.
Itt megtalálod a lehetséges beállítások jelentését, mi mit jelent.
user.ltx-ben tudod átírni, de csak a kinti dolgokra lesz hatással, föld mélyén meg bunkerekben ez nem világosít semmit.
Kitalálni meg pofonegyszerû. Amint kijöttél arról a helyrõl ahol Veles van, fordulj egybõl jobbra, menj el a következõ teremig ahol meg majd balra fordulva menj a járaton. Onnantól már nincs sok opciód (balra tarts elvet kövesd) és kijutsz. A kocsihoz meg ne fûzz sok reményt, nem kizárt hogy szétlõtte a helikopter mire kiérsz vagy majd szétlövi akkor mikro mennél elfelé. De lentrõl akár körbe is mehetsz és a buszállomáson egy rakás cuccot, fegyvereket, lõszert és pár artifact-ot is bezsákolhatsz az ott dekkoló zsoldosoktól.
Melyik fájlban írtad át az értékeket hogy világosabb legyen a kép? Jelenleg nem találok ki a bányából a híd irányába, csak a romfalu felé, pedig ott parkolok a kocsival.
Aki ért hozzá és ideje is van rá, igazán csinálhatna bannert a topikhoz.
Átírtam az értékeket! A kép magáért beszél :) Sokkal jobb így és a zseblámpára sincs anyniszor szükség ahogy látom. Bementem pincékbe sötét helyekre, jobban lehet látni mindent. Alap: r2_sun_lumscale_amb 1.0 r2_sun_lumscale_hemi 1.35 Új:
Növeld meg a futás szorzóját és nem fogsz beleõszülni. Én speciel a kocsikat hanyagolom, túl sérülékenyek (bármely anomália robbantja õket, még a BTR-t is).
A lámpán meg segít ha inkább visszarakod az alap játékot és nem applikálod a patch-et, csak a community bugfix-eket. A vicc, hogy stabilabb lesz a játék mint a patch-elt verzió...
Valóban nem ártana, ha a következõ patch megnövelné a lámpaelem élettartamát, meg az egy tank benzinnel megtehetõ út hosszát is. Countryside-on mire gyalog végigmegyek, beleõszülök.
Akkor a mázlisták közé tartozol mert nem jött elõ neked ez a hiba, de akiknél elõfordult a gond, azoknál mindig arra volt visszavezethetõ, hogy kinyírták a brancsot Cordon-ban.
SIN vezér (aki Veles) nincs Yantar-ban, õ ott dekkol a maga helyén az alagút mélyén ahová a sztori is visz. Szerintem az a hulla nem õ volt (mondjuk akadnak hibák rendesen, így például futottam már bele egyszerre 2 Wolf-ba is Cordonban úgy, hogy egy Wolf hulla is hevert az úton, míg az élõ változatok egyike éppen igyekezett a gyár felé, a másik meg állt a kezdõ helyszín romos épületeinek határán az út szélén és bámészkodott).
Hát én kinyírtam õket, és eddig semmi gond nem volt a storyline-nal. Sõt. A vezért, Sin-t megtaláltam Yantarban egy betonépület tetején, holtan. Hogy ki lõtte le, nem tudom.
A hang megoldódott! :) A túlzott sötét problémára is találtam megoldást elvileg ezen értékek átírásával:
r2_sun_lumscale_amb r2_sun_lumscale_hemi
Ezeket hol találom? Érdemes belepiszkálni?
Köszi SaGa, én nem vagyok nagy inglises, kereshettem volna a megoldást...
A lábad azért tünt el, mert ha látszik, akkor minden patkánytámadás ctd-t okoz, így a patchben kikapcsolták és a visszakapcsolót is kivették a beállításokból. A visszhangos hang azért lehet, mert bekapcsolva maradt az efx. Keresd meg a user.ltx-ben a megfelelõ sort (snd_efx on) és kapcsold le (off).
Az a helyes verziószám (két nullával). A visszhangzás van akinél elõjön, van akinél nem. Ismert jelenség, megoldást találsz rá a GSC Lost Alpha fórumán.
A láb eltûnése szándékos, így nem tud gondot okozni mikor a patkányok lerágnák.
Átírhatod de aki eddig ezzel próbálkozott az sem járt sikerrel. Az alap ideje 35000. Volt aki ezt tízszerezte, volt aki százszorozta, volt aki csökkentette, de igazi eredményt nem hozott a változtatás (sõt a túl magas értékek miatt gyakorlatilag eleve fél vagy negyed töltetrõl indult a lámpa és pár másodperc alatt le is merült). Állítólag a 200000-es érték nagyjából 20 percnyi játékidõre elegendõ fényt biztosít, de ezt sem mindenkinél.
A SIN-ekkel nem kell vigyázni, csak nem kell kinyírni azt a kis csapatot akik Cordon-ban õrzik az elkapott stalker-t. Akkor nem lesz gond.