Kiváncsi vagyok miért lõdözöd le a saját társaidat? :D Még nagyon az elején tartok de az induláskor a Kordonban csak a banditákat és az alagútban tanyázó zombikat kell lelõni senki mást. Foxot békésen kell kiszabadítani, az õt örzõ Sin stalkereket nem érdemes kinyírni mert késõbb a játék során lehet, hogy e miatt nem tudsz tovább haladni a fõszálon. A híd alatti katonákat talán érdemes kiirtani de az is lehet, hogy késõbb a freeplay-ban lesz egy ilyen feladat.
Nekem sikerült megmenteni Foxot. Le kell bizniszelni a banditákkal. Viszont a Cordonon nem sikerül átjutnom. Régen úgy emlékeztem, hogy lehet fizetni a katonáknak, hogy átmehessek, most viszont fegyvertelenül is megyek, akkor is tüzet nyitnak. Mondjuk lehet nincs elég pénzem és azért. Ezért mindig az anomáliákkal teli alagúton keresztül kell menni.
Én még sztem várok a patchel. Idáig nekem minden frankó. Csak remélem a mentések jók lesznek...
Fórumon azt írják ezt kell beírni a konzolba: "g_actor_body 0"
Ja, és be van kapcsolva a láb, a léptek hangját nem hallom, és sehol a menüben nem látok opciót a kikapcsolására...
Az AI továbbra is furán mûködik. Bár most a gyárban a banditák rögtön lõttek amikor észrevettek, de az az 5 stalker, akik az út mellett törökülésben ülnek, továbbra is vakok és süketek. Csak az után lettek ellenségesek, hogy a második társukat is fejbe lõttem a szemük láttára. A Sid bunkere melletti bunkerben a két katona is furán reagált. Az egyiket meglõttem, ellenséges lett, de nem lõtt vissza.
Azt meg tudnátok mondani hogy a nehézségi szintek miben térnek el? (okosabb ellenfél, jobban sérülünk, hamarabb elfáradunk, elõbb megéhezünk szomjazunk, vagy több skuló kell az ellenfélbe) Régen sokat Stalkereztem, lehet nehezebb szinten kéne elkezdenem, csak nem akarom magam halálra frusztrálni. :-) Ti milyen szinten nyomjátok?
Köszi, akkor újra kezdem, úgyis csak ismerkedem még a játékkal. Lehet megvárom a magyarítást is. Nem tudjátok hol tart?
Foxot meg kell menteni különben nem tudsz tovább menni. Ha az õrök lelövése nem megy akkor beszélj velük és el fogják engedni.
Én a 818-as hozzászólásban szereplõ javítást raktam fel és mûködik. Miután felrakja rákérdez hogy resetelheti e a beállításokat. Én itt az igenre nyomtam, majd újra elvégeztem a beállításokat.
Nekem nem sikerült megmentenem FOX-ot, elbuktam azt a küldetést. Ez probléma, mert már semmit nem tudok csinálni. A kereskedõ sem ad több küldetést, csak néha szemeket vesz meg tõlem. Az utolsó küldetést Wolf adta, hogy találjam meg az elveszett kulcsot. Ez már nálam van, de õ sem ad több küldetést. A Cordont nem tudom elhagyni mert minden irányból visszadob. Mit kell csinálni? :-)
Hol lehet nyomon követni hogy milyen szinten áll a magyarítás? Kb. mikorra várható hogy elkészül?
Elõre is köszönöm a válaszokat!
feltettem a patchet, azóta ha betöltöm a mentésem megyek pár métert kifagy -.-
Tudtommal még nincs fent sehol, ezt a GSC fórumon találtam: http://www.gsc-game.com/index.php?t=community&s=forums
Most kezdtem el a játékot. Milyen komoly bugokra lehet számítani? Sztori vonal? Végig vitte már valaki a játékot? Lehet érdemes lenne, akkor már megvárni ezt a patchet? Köszi :)
S.T.A.L.K.E.R.: LOST ALPHA Patch v1.3001 (2nd of May 2014.) changelog: The patch is savegame compatible, so You do not have to start new game for this patch, but for maximum experience it's recommended. If you installed 3rd party / user made fixes and mods for Lost Alpha, it's highly recommended to reinstall the game to have a clean install before you apply the official patch. This is required to avoid conflicts with the 3rd party content. We can not give support for such cases.
- game will work on windows xp op. system, although dx10 cannot be used on xp - new fsgame.ltx to solve the saving / loading problems for users who installed the game to Program Files - quicksave / quickload buttons now can be remapped - fixed serious bug with wrong ui_movies.xml which prevented to play half of the game - fixed storyline battery task in sarcofag - fixed flying tree and geometry on Yantar level - fixed geometry on Garbage level - fixed the crash on r1 (static lightning) render when player entered 'Great Metal Factory' level - fixed rat monster crash and effectors bug - fixed random crash related to pda contacts section - temporaly disabled legs/shadow in options, if you have it enabled, please type this to console: g_actor_body 0- with removing visible leg feature, the missing footsteps and self shadow works again by default - "la options" debug menu is disabled on widescreen - crows are killable - ak74, ak74u, L85, G36 sounds synchronization fixed - proper fix for safe crash - missing "chmieltist" beer sound fixed - missing p90 model added - brightness, gamma and contrast sliders fixed - no available phrase to say, dialog[yantar_sakharov_start_talk] fixed - no available phrase to say, dialog[agr_ratcatcher_start] fixed - several (hopefully all) missing descriptions added back - crash when player ESC from solitare and hex viewer fixed - restored working class for hex viewer, text viewer, image viewer, console - same fix for artefact merger - crash in repair window fixed - wrong passwords for doors in pda fixed - loading last save overlap window fixed - added marker for 'strelok's flash' and 'yantar wires' because many users reported it's too hard to find them - fixed camera position to climb out of UAZ jeep - fixed OnMouseAction crash (Tetris in LA PC) - Veles gives correct download module, so no need to buy it from Barman - updated mi24 model, should fix "callback kils bone matrix bone: front_gun_tower" - improved tasks and task completion on agroprom - fixed luminocity and distance for stalkers to default value, ai works better - removed the strange reverb when eax is enabled, and added more stable sound dlls - temporary fix for missing suit upgrade - fixed incorrect mag size for upgraded pb1 - added vehicle prices to dialogue - corrected outfits icons and soldier outfit - new helicopter sound with tuned volumes - added pda articles for downloads - missing vehicle icons were added - several vehicle properties were changed- various small tweaks and fixes ----------------------------------------------COPYRIGHT 2014. DEZOWAVE GROUP | GSC GAMEWORLD
Kapcsolj dx9 full dinamyc lighting-ra. Ismert hiba, talán a mai patch javítja.
Sziasztok van 1 kis problémám mikor megpróbálok átmenni rostok ba ekezdi tölteni a pályát majd ledob error felirattal: Expression : fatal error Function : CBlender_default::Compile File : BlenderDefault.cpp Line : 62 Description : <no expression> Arguments : Not enought textures for shader, base tex: stonston_bort_j01
dezodordezodor 28mins 40secs ago replied: patch will be later today, then you will be able to use upgrading and repair
Sziasztok, sajnos gondom akadt az X18-as laborba való lejutással. Visszaolvastam a topicban, de nem találtam rá megoldást, látszólag mindenkinek simán ment, de én valamiért már egy órát kóvályogtam. Már jó elõre megvettem a bárban a pendrive-ot, simán elsõre kinyitottam a safe-et, megvan a kód, összes monolithost hidegre tettem, csak azt a rohadt lejáratot valamiért nem találom, biztos én vagyok a noob, de légyszi segítsetek, egy screenshot vagy egy rövid útmutatás sokat segítene, hogy a komplexumnál hol van a lejárat a laborba. Köszi elõre is.
Megvenni akármennyiszer megveheted, de használni csak 1 helyen kell, szóval elég lesz 1 db is.
Nem csak azokat kell megölni de a PDA-kat is össze kell gyûjteni ott. A harmadik dög és PDA is az elgázosított épületben van. (térképen is mutatja halvány kék karikával). Mielõtt bemész kapd fel a gázálarcot (kb 5 percig aktív szóval nem lesz elég a teljes épület tüzetes végigjárására). Amint felkaptad a PDA-t jön a bloodsucker.
Rostock factoryban van egy olyan feladat, hogy öljem meg az összes bloodsuckert. A félig kész épületben, ahol a két Duty holtteste van, volt 2 vagy 3 ilyen szörny, de még mindig hiányzik legalább egy, az hol lehet?
Meg van egy kék pendrive is, az egyiket a bárban vettem, a másikat meg adják, mikor megbíznak a küldetéssel.
dx10 lett a nyerõ :D most viszont olyan világos a kép hogy alig lehet látni valamit, vagy vibrál .... próbáltam a kommentek közül azt amiben le van írva hogy a törölt user file miatt át kell írni pár dolgot de nem sokat segített, erre van valami megoldás ?
A Bárban vagy Szidorovicstól kellett volna venni egy zöld színû USB modult. (Baromi drága.) Ha megvan akkor duplakattintás az ikonjára és lehet tölteni.
Expression : fatal error Function : CResourceManager::_GetBlender File : ..xrRenderResourceManager.cpp Line : 70 Description : <no expression> Arguments : Shader 'def_vtx' not found in library.
Sziasztok!
A Lab X-18-ban megtaláltam az 5 dokumentumot meg a régi számítógépet is a kód is megvan, de mit kell azzal a számítógéppel csinálni? nem engedi a pda-ra letölteni az információkat
itt irja fent balra,hogy milyen dll fájlokat kell kivenni a lost alpha/bins könyvtárból,utána elvileg pöccre indul. http://www.moddb.com/mods/lost-alpha
Hm... ez nekem nem így volt... engem kapásból lõttek a Monolithosok (benne lehet, hogy mikor a bandita ruhát kellett keresni, nekem nem adott meg koordinátát a térképen - hát nagyjából átpásztáztam a környéket az épületeken kívül. A monolith bázisnál észrevettek, lõttek is rám párat míg elfutottam, de nem bántottam senkit. Talán ez kavart be...)
@Herold: Igen, én is belefutottam ebbe, nem enged át Cordonból - igaz a küldetés kiírásban szerepel is, hogy Garbage-on keresztül kell eljutni a helyre, de hogy miért szõröznek ezen, az rejtély :)
Na, gondoltam benézek a katonai bázisra Cordon déli részén, némi páncéltörõ lõszerért. Lószart, a bázisnak semmi nyoma, és lõszer sincs abban a pár bódéban. Ráadásul nem enged át Rostock Factoryba az átjáró, pedig oda mutat a fehér nyíl.
Azzal a manussal beszélni kell úgy, hogy bandita hacuka van a karaktereden. Ruhát meg találsz a monolith bázistól kicsit északabbra, a térképen nagy sötét kerek foltként jelölt területen. Lesz ott egy mélyedés amibõl nyílik egy alagút. Na oda menj be, ott lesz a megfelelõ ruha. Vedd fel és úgy menj oda a dülöngélõ manushoz.
Veles mikor küldetést ad akkor mindegy mi van rajtad, mert átsorol Stalker csoportból a játék bandits-ba.
A Monolith csókák meg nem lõttek rám, simán ki és be sétáltam hozzájuk a bandita álcában. Megszereztem amire szükségem volt és kijöttem. Amint ruhát cseréltem a távozás után és visszamentem akkor már lõttek és utána már hiába vettem vissza a bandita rucit.
Maga az egész tetszik végre összehoztak régen egy olyan játékot amiben a táj életszerû a hangok és hangulat. Mikor elér az ember a kereskedõhöz vissza majd a kocsmároshoz és kicsit megpihenhet , hogy nem lövöldözhet csak úgy össze-vissza. Stb. Igazából nem kellett volna semmit csinálniuk. Kiadhatták volna ugyan azt a sztorit felújított játék (COP)motorral és az általad mutatott videóban lévõ növényzettel illetve a Komplett módban található textúrákkal, és kész. Én megvettem volna megint és nekik megint pénzük lett volna belõle. Amúgy idáig oda jutottam hogy azt írja ki hogy debug az eredeti bin könyvtárból átmásoltam a lost bins könyvtárába a fájlokat.
Igen olvastam, de sajnos nem találtam. Láttam volt valakinek ilyesmivel problémája. Ha valakinek ilyen problémája akad például nekem, én kiteszek egy posztot mi a hiba és a megoldás, arra az esetre ha valaki rátalálna egy helyen legyenek a dolgok. Nekem két dolgot ír ki ezt az elõzõt és a másik hogy 120.dll még ha a helyére másolom is a dll eket.
Sziasztok ! Ez a lost alpha ez most akkor egy mód? Tehát ahhoz szólok aki biztosan tudja mert úgy telepítette. Kell hogy felrakjam a jogtiszta eredeti stalker shadow of ot , és arra telepítsem rá a cuccost, vagy csak magába dobjam fel, és az után mit csináljak? Pl ha ki ír valamit 3dx vagy 120 dll ilyesmire gondolok. XP van 32 bites op rendszerrel. Üdv
Fantasztikus ez a játék, végre igazi stalker-feeling. A bugok miatt hisztizõknek meg mondom, ez a játék INGYENES, a készítõk már letettek valamit az asztalra, most TE jössz
A bandita ruha "csak" addig kellett amíg a részeg fazonból kiszeded a jelszót a Monolith kapcsolathoz - ám azok helybõl lõnek rád, amint meglátnak. (itt a bug...)
Késõbb a Veles-tõl kapott küldinél (bandita széfes dok) már nem is néztem, hogy bandita ruha van-e rajtam vagy se (bizonyára nem, mert lödöldözni kellett)... ezek szerint még mûködött akkor is az álca?
A bandita ruhát hogy lehet megszerezni? Jelöl a képen egy részeg banditát, de sehogy se tudom tõle megszerezni a ruhát
Nem tudom, nálam nem volt gond. A bandita ruhát az alagutakból szereztem, dumáltam a fõnökkel, helyesen válaszoltam így megadta a széf kódját, kinyitottam és nem jött támadás senkitõl. Támadás azután következett be, hogy kiszabadítottam a duty foglyot, addig viszont nem volt gondjuk. Azután viszont a bandit ruha sem védett meg így visszahúztam a stalker öltözéket.