Sziasztok! Tud valaki valamit a Stalker OGSE módról? Teli van Hibákkal! És a parkolóban a kopasz banditát nem lehet likvidálni!! Pontosabban - lehetetlen likvidálni! A Hócipőm teli van már azzal, hogy egyes módkészítők már a "zöldfülű" szintet kis végigvihetetlennek készítik el!! Több órája (mármint rendes,igazi órája!!)a parkolóban dekkol a karakterem, és nem bír azzal a kopasz krapekkal!! Pedig már sörétessel is többször fejbe találtam!! Innen üzenem a mód gyatra készítőjének, hogy szálljon már magába, mégis, hogyan képzelte el ezt??! Még valamit - a Stalker nagy Rajongói és Fanatikusai ehhez a módhoz elfeledtek magyarítást kreállni!! Gyalázat, de most még csak idegen, (számomra barbár) nyelveken létezik ez a mód!! Utoljára szerkesztette: basho, 2016.10.12. 10:57:37
Sziasztok! Sajnos én is a Dark Valley bázison vagyok, és sajnos engem is kidob a gép. Pont az irodában van egy mentésem, tehát ha betölt, kb 10 másodperc és ki is fagy. Próbáltam min graffon betölteni az állást, de sajnos semmi, próbáltam minél messzebb futni a szobából, hátha vmi ott bug-os és azért fagy ki, de semmi. Van valami trükk, vagy megoldás, amivel ezt a részt át lehetne vinni?
Üdv megint itt vagyok a sötétvölgyben nyitnám a banditák széfjét,de állandóan kidob a játék.. próbáltam már mindkét dinamikus beállítással is..:-( lehetőségem?
a dinamitos ládát cipelgessem,fel lehet használni majd? vagy hagyjam ott..mégiscsak 5kg.... Utoljára szerkesztette: Mcarthur73, 2016.09.15. 15:22:24
Pedig egy helikopter az. Lerohanta a bázist a sereg. Át kell menekülni Borongósra. Én mondjuk gyalog mentem, mert az autók fizikája gyalázatosra sikeredett. Sokat kell bujkálni, fedezéktől fedezékig rohanni, de megoldható.
Köszi. a cuccok javításánál bárkinél próbálkozom,kifagy a játék. lehet tudni,hogy sötétvölgyben a monolitos bázisnál,ha beülök a Niva-ba,akkor ki és honnan lő szarrá géppuskával.még távcsővel sem látok senkit,helikopter sincs a közelben,legalábbis hangja nincs és nem is látszik...
A Kordonon az út alatti átjáróból nyílik egy kazamata. Zombik, rágcsák és az egyik „szobában” a földön a kulcs. A kazamata túlvége az elektrákkal teli alagútba nyílik, illetve ha jól emlékszem, a hidat őrző katonák közé is fel lehet jutni belőle. A hozzá tartozó vagon meg a Szeméttelepen a Szolgálat őrhelye közelében van. Utoljára szerkesztette: SaGa, 2016.08.25. 17:41:16
De akkor újra kéne kezdeni gondolom..:-( Azt tudja valaki,hogy Wolfnak a kulcsot hol lehet megtalálni?vagon kulcs ha jól emléxem..
Ha feltennéd az 1.3003-at ami a 3. patch (a hibád az 1. patchcsel lett javítva, de akkor már érdemesebb a 3.-at feltenni), akkor nem lenne ilyen hibád, tudnál r1 static lightning-on is játszani :) Utoljára szerkesztette: dez0wave, 2016.08.23. 12:47:59
mcmoha...köszönöm!dx9-el megy tovább.szaggatósabb,de működik legalább. a javítások lehetőséget választva másnál is mindig kifagy a játék? Utoljára szerkesztette: Mcarthur73, 2016.08.22. 16:59:22
A játékon belül az opcioknál válaszd a "dinamic lighting" (?) beállítást. Szóval bármi csak ne "static lighting" legyen. Legjobb az lenne ha 1.3003 verziót telepítenéd de akkor újra kell kezdened a játékot.
v1.3000 van fenn. "Expression : fatal error Function : CBlender_default::Compile File : BlenderDefault.cpp Line : 62 Description : <no expression> Arguments : Not enought textures for shader, base tex: ston\ston_bort_j01 . XR_3DA.exe caused BREAKPOINT in module "D:\stalker\S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha\bins\xrCore.dll" at 0023:6FE24178, xrDebug::backend()+168 byte(s)"
ez a bug letöltöttem a dx9-et ugyan azt csinálja..:-(
v1.3000 van fenn.hol tudom állítani a DX9-et?
Ha nem a legutolsó patch van fenn akkor próbáld DX9-re kapcsolni a grafikát.
Üdv!köszi megoldódott az előző.. újabb probléma.. a vadkancsordát megöltük,átengedtek..viszont,a rosztokra való átlépésnél eddig 5x próbáltam és kifagy a játék,kidob és bug report jön... Utoljára szerkesztette: Mcarthur73, 2016.08.19. 12:38:41
Vakonddal akkor tudtál volna beszélni, ha kilökdösöd onnan és el tud sétálni a lejárathoz. Sztrelok cucca az egyik szellőzőben van. Van két íves folyosó, amiben vérszívók vagy katonák tanányázbak, mér nem emlékszem pontosan, az egyiken zöld trutyi anomáliák. Ez a "külső" folyosó. A két végén egy-egy átjáró a párhuzamos ívelt folyosóra. Az átjáró szobák egyikében ha felnézel, egy félig leszakadt szellőzőcsatorna látszik. Ott van egy pendrive, úgy lehet elérni, ha felugrasz az ott ácsorgó, tologatható betegszállító asztalra. Arra nem emlékszem, ebben a verzióban megvan-e Sztrelok rejtekhelye is. Azt a "belső" íves folyosóról lehet az alapjátékban elérni. Van a falon egy nagy lyuk, ahova ládákról fel lehet ugrani, majd leguggova bemászni. A végében egy létra vezet föl. Ez Sztrelok csapatának rejtekhelye eredetileg. Annyi moddal játszottam már, hogy tényleg nem emlékszem, ebben ez megvan-e és innen megközelíthető. Van mod, ahol a fenti folyosóról nyílik az ajtó a szobába, de alapértelmezetten az ajtaja nem nyitható. A fenti folyosó meg a belső ívelt folyosóvégén kévő lépcsőháton át elérhető.
Üdv!megakadtam kicsit... vakondot megmentttük,de isten barma rossz felé szaladt és beakadt valami pixelbe a lépcsőfordulónál és csak forgott körbe,körbe,körbe..beszélni nem lehetett vele!kénytelen voltam megölni.viszont a föld alatt nem találom a lövész cuccait...már vagy 5x körbe mentem a föld alatt és semmi.....help! merre hogyan tovább?
Látod a fényt az alagút végén a DC megjelenéssel kapcsolatban? :)
n ekem hasonló a problémám, épp irni is akartam ezügyben. nálam az a hibajelenség, hogy pl. a shotgunokba csak az alap sörétes lőszert "ismeri fel" nem lehet se dumdumot se dartot betárazni. ugye van olyan opció hogy change ammunition, de ezeknél mintha ott se lenne az övbe.
ez azóta jelentkezik, hogy már azért haladtam a játékban eleget, és tökre nagy lett sztem a save fájl, mert lassan tölti be, pedig előtte pillanatok alatt sikerült neki. ez vmi olyasmi lehet mint az oblivionban korábban. persze lehet hogy totál más a probléma, nem tudom, csak feltűnt hogy ez van.
amit még kérdezni akartam, hogy a Garbagé-ban van egy gyár, persze lerombolt. előtte van egy téren sarló kalapács emlékmű, elég könnyen felismerhető, a pálya déli részén ahol a "haveri stalkerek" is vannak. namármost ott a tetején elég jól látható helyen vagy egy nagy zöldes láda. olyasmi amibe bele lehet kukucskálni cuccokért. feltünő az egész. kitaláltam vagy negyed óra alatt hogy hogyan lehetne egyláltalán feljutni oda, elég trükkös. az utolsó akadály a gyár hátsó részén lévő létra, amire úgy lehetne feljutni, hogy az ablakpárkányról leugrik az ember a kiálló 2 db vasrúdra, az egyik felfelé néz kicsit meghajolva, a másik elgörbül a fal irányába. de onnan sehogyan sem tudok felugrani a leszakadt létra fokára hogy megkapaszkodjon, pedig tutira ez a trükkje, hiszen akkor az egész feljutással nem szarakodott volna a mod irója, mert csak trükkel és megfigyelésssel lehet eddig a pontig is eljutni
volt már vki akinek sikerült feljutni a ládáig ? ha igen akkor hogyan kell próbálkozni a vascsőről a felugrással a létrafokra ?
Ha jól emlékszem. az övedbe kell pakolni a lőszert, onnan lehet a tárba tenni. Ez valahogy realisztikus is, bár nehezíti a játékot. A valóságban se a hátizsákból szedegeted puffogtatás közben a tárakat. Meg kell gondolnod, mikor mit pakolsz az övedbe, mert korlátos a befogadó képessége.
Akkor mondom a másikat is, Róka kiszabadításakor ,ha beszélek vele kidob a játékból..
Hali!nekem olyan gondom akadt,nem tölt-reload a fegyverem....Írja,hogy van az inventoryban hozzá való lőszer,de nem táraz be.....erről tud valaki valamit?
Köszi majd megnézem. Bár elértem Pripyatba és még vissza kell mennem majd az autómért is. Ami nincs közel mert kocsival nem lehet átjönni elvileg :)
Duty javító embere a Rostoki gyárban van, abban az épületben amelyik gázzal volt elárasztva amikor a vérszívókat kellett elintézni. Utoljára szerkesztette: mcmoha, 2016.08.02. 09:33:16
Ott van igen csak valamit mond. Mintha egy küldetésért gratulálna és mást nem tudok vele csainálni. Nem baj majd máshol. Köszi a választ! Am nagyon királyra sikerült a Lost Alpha! Le a kalappal! Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2016.08.01. 11:56:39
A városka északi sarkában van 1 pici épület (valami bolt) ami előtt áll pár duty-s arc. Annak az épületnek a hátsó udvarán le lehet menni egy pincébe. Ha minden igaz, ott van az az ember akit keresel.
A piros hordókkal ne foglalkozz csak felrobbantani lehet őket. A kannák jól jönnek ha majd lesz autód, mert elég sokat fogyaszt. Ha megvan a kocsi a legjobb a tartalék benzint bepakolni a csomagtartóba
az üzemanyagnak lesz vmi szerepe a játékkban ? van már pár benzines kannám, és most találtam egy piros hordót is 25kg ? vagy simán csak el lehet adni pénzért ?
Pripyat külvárosba hol a fegyver szerelős csávó? mert a szolgálatnál a százados az nem reagál csak gratulál valamihez xD Elvileg nála lehetne. A csapos mondta, hogy szólt a fegyveres embernek, hogy kedvezménnyel csináltathatok nála. De hol van? :)
Akad azért itt is Lesz egy zombi írtós küldi az alagútban ott dobálhatod a csavart hogy bejuss a zombikhoz :D viszont lőszerpazarlás nélkül megoldható ha tudod hogy hol vannak az anomáliák
na most volt időm érdemben játszani a dologgal. tényleg nagyon jó lett, sokkal jobb a grafika mint az eredetiben, főleg a táj és az égbolt, de a szörnyek is részeltesebbek
mivel az originállal rég játszottam, jól vettem észre, hogy pl. a hidden stash-ek, és az anomáliákkal csapdázott artifact-ok, illetve az ügyességi ugrálós részek hiányoznak ebből ?
emlékeim szerint az eredetiben voltak ilyen ügyességi elemek is
Van fsgame.ltx-ed? Ott, ahol keresi? Egy pillanat, valami beugrott az emlékeimből. Mintha nekem is csinált volna ilyet, míg be sem állítottam az indítóikonon, hogy az indítás helye az a könyvtár, ahol az fsgame.ltx van.
A hibákkal kapcsolatban, érdemes figyelni a változó changelog.txt-t, nyilván mindenkinek az a cél, hogy széles körben játszható legyen a termék. Voltak/vannak olyan motor hibák (mivel a lost alpha egy nem végleges, nem kiadott soc 1.0007-es patch forráskódjára épült fel 2009től kezdve) amikhez kevesen voltunk, de úgy gondolom egész jól sikerült összehozni a végére. A bandita bázisos hiba az sajnos néha előjön, egészen tavaly őszig nem sikerült rájönni az okra, mivel a kódban nem volt semmilyen hiba, arról nem is beszélve, hogy "valakinek megy, valakinél meg hibát jelez" effektussal nehéz mit kezdeni, ha valami szar, akkor legyen már legalább szar mindenkinél, és legyen normális hibajelentés is, ami persze nincs, vagyis sokáig nem volt, ezt a részét is újra kellett írni a motornak. Sajnos a zéró költségvetésű projektek mind ebben a hibában szenvednek, nincs annyi tesztelő, hogy széles körben le lehessen tesztelni a projektet kiadás előtt. Mondhatni ahány gép, annyi szívás. Nálam pl. sose jött elő ez a bandita bázisos hiba, másnál meg feszt. Javaslom a DC megvárását, bár az 1.3003 már szinte tökéletes, persze semmi sem az! ámen. Utoljára szerkesztette: dez0wave, 2016.05.25. 14:24:02
Hivatalos projekt volt, ha érdekel a háttértörténet elmesélem szívesen, dobj mailt a [email protected]. Angol nyelven kinn volt pár helyen, illetve gsc interjúkban is. Összefoglalom bármikor, bár annyira nem releváns már, hiszen több mint 2 éve kinn van, és lassan eléri azt a szintet amit akartunk annak idején, csak a kiszivárgás miatt egy korai hozzáférésként hozzáférhetővé tettük mindenki számára az akkori verziót, mivel mire kijött volna a végső, már szét lett volna lopva a kiszivárgott verzió és senkitérdekelt volna.
A véleménnyilvánítással nincs gond, sok embernek bejött, sokaknak nem, nem lehet mindenkinek megfelelni, de minden jellegű véleményt és kritikát el szoktunk olvasni, mindenesetre arra jó, hogy következőleg mire figyeljünk oda.
Én is ezzel a javítással játszom. De azért akadnak benne hibák. Mint most is: "Engine error. Last line in stack trace: CDialogHolder::IgnorePause()+3518 byte(s) F:\S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha\bins\xrGame.dll" Éppen a banditák bázisát vettem kezelésbe, és már Szergelyt szabadítanám ki... De nem értem hogyan került a bandita Póker Szergely cellájába. Nem ott van a helye. De maga a játék sem érti, ki is dobott istentelenül, de úgy, hogy még visszatölteni sem lehet sehogyan sem. Megint törölni kényszerülök. Több órás játékot. Na kérem szépen - erről, ilyesmi(k)ről beszéltem, amikor az idő elrablásáról értekeztem itt egy-két napja. Megdöbbent, hogy akadhatnak egyesek, akik EZT nem értették meg!! Úgy hiszem, értő, értelmes emberekhez szólok. De talán tévedtem. Ember vagyok. Úgy hiszem, nagyon ráférne még egy kis javítás erre a játékra. A SHOC is teli van javítgatásokkal, de végül tökéletes, és élvezhető lett. Viszont már Mester szinten sem jelent számomra kihívást, hiszem tökéletesen kiismertem. Az LA viszont ismeretlen. Bárcsak hibamentes lehetne!
Szerintem is a CS a leggyengébb, a CoP nagyon jó, az az igazi kiforrott stalker élmény, azonban a legjobb nekem mindig is a ShoC marad. Alapmű, nekem legalábbis, mikor először játszottam vele, kb. tátva maradt a szám. Majdnem akkora élmény volt, mint amikor először beléptem a Morrowindbe, és felfogtam, hogy amivel most játszom, olyat még nem láttam, és az nem 20-30 órát fog elvenni az életemből, hanem előreláthatólag több százat...karakterenként :D
Csak szólok, mindhárom változathoz többtíz, jobbnál jobb, más pályákat, történeteket tartalmazó mod is van. Némelyik sokkal hosszabb játékidőt és érdekesebb sztorit ad, mint az alapjátékok (pl a Secret trails II a Soc-hoz, de a többihez is vannak jó modok, igaz ennyire hosszú talán egyik sincs). Igaz, a legtöbbje orosz, de sokhoz van (olyan amilyen) angolosítás, illetve néhány érdekesebbhez magyarítás is. Érdemes átlátogatni a prohardver stalker fórumaiba és szétnézni. Troll kollegával meg nem kell foglalkozni, minden topikot, ahol felbukkan, ilyen stílusban igyekszik szétdíbolni...
Talán mert attól félnek h olyan lenne a folytatás mint a Metro? (Csojatek, checkpoint rendszer)
Nem feltétlen lenne ez a licensz jó helyen más, nagyobb fejlesztőnel. Lasd pl a Fallout-ot. (Eredeti hangulat köszönőviszonyban sincs az ujakkal)
Csak azt nem értem ,ha látszólag nem kezdenek vele semmit miért ne adják el? Szerintem simán megvenné valamelyik nagyobb cég mondjuk a Deep Silver pl akinek ott a saját "hasonmása" a Metro széria.
Most hogy lassan E3 jöhetne már valami új Stalker 2 info. Mindig belegondolok ebbe a környezetbe mi durvaságot lehetne alkotni egy értelmes és jó engine-el.
Hat ha az alap SoC nem tetszett nem tudom ez mennyire esélyes h fog. Nyilván több új helyszín, szebb, nagyobb de pl lazább sztorivezetes ami miatt mai szemmel olyan érzést kelthet h nem túl szájbaragos.
Amúgy csak sztem a Clear Sky a legkevésbé jó az eredeti szeriakbol? (A vége 1/3-ra nekem annyira csoszeruve vált h baromira zavart)
Üdv. Kedvet kaptam STALKER-hez, de nem tudom eldönteni mit tegyek fel Prypjat (ami nagyon rövid, de kb a legjobb), Clear Sky vagy ezt a modot? (amit még nem próbáltam egyszer sem) Shadow of Chernobyl az alapja, ami egy rakás szar amennyire emlékszem rá, szóval a kérdés az mennyire jó ez a Lost Alpha?
Az 1.0003-as javítással én már gond nélkül végig tudtam vinni, mondhatni fagyás nélkül. Sajnos nem egyforma mindenki gépe, előfordulhat hogy nálad másképp zajlanak az események a játékban ami nem várt hibát eredményezhet. Ha megjelenik a director's cut még tökéletesebb lesz. Csak ki kell várni.
Meglehet, hogy mondasz valamit. Arra már régen rájöttem, hogy az LA sok Stalker játék ötletét egyesít magában. A helyszínek olykor ismerősek. Még ha nem pont ugyanolyanok. Igazad lehet tehát az átvett, megörökölt hibákkal kapcsolatban is... Tudom, hogy ez a játék nem került boltokba. Igazából ajándék. Örültem Neki. Aztán játszottam a legelső verzióval, és már nem örültem annyira. Fölrémlett lelki szemeim előtt a SHOC legelső, javítások és kiegészítések nélküli változatának emléke. Amikor is csak a makacsságom vitt előre! A "márcsakazértis!" érzete. Sejthetitek, mennyire nem volt könnyű. Most ugyanezt érzem. De most hamar megjött javítás. De azért bugos ez a játék is, amúgy rendesen. Hiába a javítás. Már nem számolom, hány alkalommal vágott ki a játék. Ahogy most is - azért tudok itt lenni, és válaszolni a megértő, segítőkész hozzászólásodra... Holott inkább tolnám a LA-t. De ezzel nem lehet más semmit sem kezdeni: "Engine error. Last line in stack trace: CDialogHolder::IgnorePause()+3518 byte(s) F:\S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha\bins\xrGame.dl" Csak nyelni egyet, és játékállást törölni...
Másról: mert nem került botba, attól ez a játék bizony csak termék marad. Nem eladásra szánt kész (netán csak félkész??) termék. Nem akarok benne többet látni, mert akkor minden napomat ezzel a játékkal kellene töltenem. A "félkarú rablónál" és a pókernél tízezerszer jobb és izgalmasabb játék, de ez nem lehet hivatkozási alap. Hogy nézne már az ki?... Ez egy szép grafikájú, izgalmas, majdnem tökéletes játék. De sajnos csak majdnem.
És az pld. hogyan hogyan nézne már ki, ha kiadok egy könyvet, teli szerkesztési és más egyéb hibával? Mert abban nem lehet utólagosan javítani. A szakma pedig megjegyzi, és egy életre elmeszeli az írót-kiadót egyaránt. Muszáj rögtön-menten-azonnal tökéletesnek lennie. Én is Türelmetlenül vártam az La-t. Szívesen vártam volna még tovább is akár, ha még tökéletesebb játékot kaphatok. És nem idegen tőlem a vásárlás gondolata sem.
Akkor elmondom én is az álláspontomat. Te termékként emlegeted, holott ez nem egy eladásra szánt játék. Volt egy időszak mikor felmerült hogy ha meg tudnak egyezni ezzel kapcsolatban a GSC-vel akkor pénzért árulható (ahogy te fogalmaztál) termékként kerül piacra, de mint tudjuk ez nem valósulhatott meg kisebb-nagyobb hiányosságok miatt. De így is kaptunk egy olyan játékot teljesen ingyen ami még a legelső, bugosabb verziójában is mérföldeket ver minőségben és hangulatban a manapság pofátlanul pénzért kapható mindenféle fps szemétre. A STALKER név már önmagában egy legenda a játékvilágban a legelső Shadow of Chernobyl megjelenése óta. És nem csak a grafikája miatt, hanem az atmoszférája, nyomasztósága, világa miatt amit megteremtettek vele. A Lost Alpha nem érinthetetlen és vannak hibái ugyanúgy ezt mindenki tudja. Viszont az a gond hogy mindenki elfelejti hogy ingyen kaptuk ezt az egészet, egy fillért nem kellett érte fizetnünk, akik csinálták csak saját lelkesedésükből, saját szabadidejüket beáldozva rakták össze. Kaptunk egy olyan ajándékot tőlük amit azt hiszem nem sokan adnak. És az ajándékot ugye nem illik szapulni. Ha kapsz valamit egy rokonodtól vagy barátodtól ami nem igazán tetszik azt sem vágod vissza a fejéhez mondván hogy "nem kell az ajándékod mert nem tetszik vagy hibás", akkor is elfogadod ugyanúgy tőle (ha nem akkor egyszerűen bunkó vagy ez sztem vitathatatlan).
A bugok nagy része hogy bent maradt csupán annak köszönhető hogy kiszivárgott egy olyan verziója a játéknak ami még hemzsegett a hibáktól, emiatt kénytelenek voltak megjelentetni az akkori állapotában. Azóta jött hozzá 3 patch amit szintén a saját idejüket beáldozva csinálgattak szintén teljesen ingyen (sok fizetős játékot a megjelenése után egyszerűen telibesz*rja a fejlesztő mert nem hajlandó további időt rááldozni a csiszolgatására inkább várja a befolyó pénzt mint a sült galambot). És még biztos hogy kapni fogunk egy Director's Cut-ot, ami szintén kijavítja a bent felejtett hibák nagy részét. De sokszor elgondolkoztam azon hogy lehet meg sem érdemeljük ezt az egészet, mert habár Dezo maga is sokszor megfordult már itt és más magyar ill. külföldi fórumokon is, de akár egy szimpla köszönöm-öt sem láttam még szinte senkitől sem.
Mindezen dolgok tudatában is csak a hálátlanság megy, 0 elismerés a részetekről, csak a játék hibáit kiemelve sírtok páran a fórumokon és fikázzátok a játékot mert mást nem tudtok. Legközelebb majd csináljátok meg ti ugyanezt, aztán meglátjuk hogy fog esni meg hogy fog motiválni a dologgal való foglalkozásban azok után ha páran széttiporják és fikázzák a játékodat, ami azért nem igazán méltó arra a szintű fikázásra amit itt és máshol páran megejtenek mert habár az első részben tényleg voltak komoly bugok (főleg a szarkofág és a generator pályán lévő fagyásokra gondolok) de ettől még végig tudtam vinni a játékot pár visszatöltés után. Kicsit túl drámaian fogjátok fel a dolgokat úgy gondolom és nem ártana visszább venni ebből. Utoljára szerkesztette: ntex, 2016.05.21. 10:15:12
Ez csupán egy Termék. Még akkor is az, ha nem került piacra. És a benne lévő hibák miatt gondom-bosszúságom van. Természetesen engem is képes órákra lekötni még így is. Te azt hiszed - "trollkodok". Tévedsz, barátom. Képes voltam egy vadonatúj gépet venni csak azért, hogy EZT a játékot rendesen végigvihessem! Föl tudod EZT fogni?? Hogy ne a gép alacsony teljesítménye okán keljen kudarcot vallanom a játékban. Biztos vagyok abban, hogy nagyon sokan megtettek hasonlókat más játékok esetében is! És nemszeretem, hogy úgy beszéltek erről a játékról, mint egy Szent Tehénről. Ez a játék ne legen már érinthetetlen. Minden gond amelyet fölvetnek a megoldás felé vezet! Miért nehéz ezt megérteni? A játék (termék) nem tökéletes. De egyszer majd azzá lesz. Azonban a régebbi hibái miatt nem lesz az évszázad számítógépes játéka. Ebben mindenki biztos lehet. Pedig megérdemelte volna, már csak a grafikai kidolgozása miatt is! Mert az zseniális. Előttem sok százan elmondták már itt a véleményüket, gondjaikat-bajaikat ezzel a játékkal kapcsolatban. Joggal leszek Haragos, ha az Én véleményem és meglátásom nem kaphatna éppen itt helyet! Még akkor is, hogyha mélyről jövő indulat diktálja. De megismétlem önmagam: ez csupán egy T.E.R.M.É.K. Úgy is kell kezelni.
Az volt valóban. :És nem voltak hozzá javítások és egyéb módok akkoriban. Teli volt buggal. Ez-ért volt sz*r. De ezt mindenkinek értenie kellene. A Stalker LA legelső verziójánál éltem át újra szinte majdnem ugyanazt, mint a legelső, javítások és kiegészítők nélküli Stalker SHOC-nál nagyon-nagyon régen. Hanem az LA legújabb verziója sem Tökéletes. Sajnos. De legalább játszható. Most még nem élvezem annyira a játékot a sok bosszúság miatt. Ennyi.
Készülget a javítás csak nagyon lassan mert kevés (1-2?) ember dolgozik rajta, nekik is kevés idejük van rá. Elvileg már csak pár apróság van vissza, nem lehet már messze a megjelenése.
Már régebben is voltak hasonló megnyilvánulásai ugyanebben a topicban. Az írási stílusából látszik hogy csak trollkodás az egész irománya. De akkor is szóltam hogy ha nem fejezi be akkor moditopicba lesz linkelve, kövinél tényleg ez lesz.
Ezzel a hsszel perceket raboltál el az életemből szégyeld magad :D
Viccet félretéve én S.T.A.L.K.E.R. fan ként nem találkoztam az általad felsorolt hibák egyikével se, az hogy nehéz a játék az más kérdés, nálam ez csak az értékét növeli. Sőőőt én még néhol könnyűnek is éreztem igaz a CoP Misery után áltam neki ami különösen brutálnehéz tud lenni. Egy tényleg zavaró bugot találtam benne az pedig egy csapat megölhetetlen monolitos volt az X18-nál.
Csak úgy csendben megkérdezem - kértél segítséget egyáltalán? Én a monológodban semmi ilyesmit nem láttam. Kidühöngted magad, valaki még el is olvasta, nyugtáztuk azt ennyi.
Hogy jön a képbe a GSC? Én úgy tudtam ez alapvetően egy független moddercsapat munkája (akik kaptak némi segítséget a GSCtől, de NEM a GSC műve a cucc)... szóval ez nem egy hivatalos GSC játék, hanem egy mod.
Amúgy teljesen behalt a projekt végül, nem lesz frissítés/bugfix? (megértem ha nem, a leak miatt gondolom)
Nem vagyok lenyűgözve. (Nagyon-nagyon finoman fogalmaztam!) Fárasztó ez a játék. A szórakozás helyett megoldhatatlan problémákat, a sikerélmények helyett kudarcokat kaptam. Nem gratulálok a GSC-nek! (Megint csak nagyon-nagyon finom voltam!). Olykor még a rejtekhelyeket is túlságosan jól elrejtik! Ezt már túlzásnak minősítem. Ezt már nem volna szabad! Igazából - kikérem magamnak! A mentéseket nagyon nehezen veszi be a játék. Ezt mindenki kivétel nélkül megtapasztalta már. Olykor kétszer-háromszor is mentést (F6) kell nyomni, mégpedig igen-igen erőteljesen, ahhoz, hogy a játék bevegye a mentést. És ha netán mégis sikerül a mentés, nagy nehezen, akkor az esetleges visszatöltésnél nem ugyanoda dob vissza a a játék, ahol a legjobb tudásom szerint elmentettem. Ez türterhetetlen! Régi-régi stalker-játékos vagyok. Játszottam még a legelső (sz*r) Stalker-játékkal is. Ha valaki, hát én aztán tudom, hogy szinte percenként ajánlatos menteni, és az elért kisebb-nagyobb részeredményeket erőteljesen ajánlatos nagy mentéssel nyugtázni! De a Stalker fittyet hány az egyszerű mentésekre (F6). A játék verzióm a legújabb, 3. mittudom én micsoda (...), tehát elvileg problémamentes. Ami persze - amint az látható - nem igaz teljesen. De Ezt már Ti is megtapasztaltátok. Most éppen a Borongásnál borongok, mondhatni borult ki a bili, mert nem tudok lejutni a bánya mélyére. Valami elteszi láb alól a karaktert. A T*köm teli van már azzal, hogy órákon át nem jutok semmire ebben a "játékban"! Idegeskedés és Bosszúság - néha azt érzem, kifejezetten ez a GSC célja! És az Időm elrabolása!! Órákról beszélek! Az Életemből!! A GSC nem érdemel köszönetet. Sőt... Utoljára szerkesztette: basho, 2016.05.19. 13:21:29
Rég játszottam a játékkal már nem emlékszem a részletekre, de szerintem ez csak egy mellékküldetés.
Oké, köszi, kitartok s meglesz! :) Még 1 kérdés: Csak ez a meló választ el a továbbiaktól? Úgy értem, ha átadom csaposnak a husit, akkor tuti kapok további feladatokat?
Igen, néha másfajta jelenik meg de ha türelmes vagy egyszer csak meglesz.
Sajnos nincs arra sem, másfajtát találtam, de husicafat nincs.. :( Elképzelhető, hogy ezek random megjelennek, és lehet ha később visszamegyek, akkor találok??
Sajnos nincs arra sem, másfajtát találtam, de husicafat nincs.. :( Elképzelhető, hogy ezek random megjelennek, és lehet ha később visszamegyek, akkor találok??