Valaki aki játszott multiba megoszthatná velem a tapasztalatait. Milyenek az ellenfelek nehéz a játék?
Hello A játék közel sem teljes: -nincs ladder /quick mach -az orbitális részen sokat kell még fejleszteni. -UI -sok minden nincs még kész. - nincs mentés a cronocam nincs kész, ha kész egy mentett meccs bármely pontján és bármely helyén betölthetsz egy játékot, (itt ami nincs kész a kiadott parancsok és az MI aktuális állásának a mentése) -tengeri rész elég elhanyagolt nincs víz alatti réteg,nincsenek tengeralattjárók de lesznek, hivatalosan és nem hivatalosan is dolgoznak rajta. - pathfinding(útkeresés) és formációk (stacking units[egy egységnek látsz 80 at]-a levegő és a orbitális rétegen), ez miatt nem túl változatos a terep minden lapos de erre is vannak modok dolgoznak rajta. - ha már sok egységetek van lehetőleg kerüljétek az area parancsokat mert rohadtul belassítják a játékot! és még sorolhatnám .........aszteroida öv /unit cannon / több egységet szállító járművek/1-2 légpárnás jármú érdemes felnézni a hivatalos fórumra sok az info. Állítólag a játékot tovább támogatják hivatalosan is. és nem hivatalosan már most vannak server mod-ok(statera mod és a The Realm Community Rebalance mod) amikbe teljesen más a ballance(új egységek meg minden ami kell). Érdemes felrakni a pamm-ot mod maneger rengeteg mod van már most. Legnagyobb baj, hogy a beigért offline mod(ofline server)(drm free) még nincs kész megy is a cirkusz rendesen. Ha jól tudom 8 magos/ 16 grammos szervereken fut egyszerre több játék. A fejlesztők dolgoznak az offline modon. Ha kész lesz állítólag az izmos gépeken mindenképp jobban fog futni. Ha érdekel a játék érdemes tournamenteket nézni nagyon érdekes ZaphodX a legjobb commentátor nagyon jól nyomja, nézzetek rá yout.. Ehhez a játékhoz külön engine-t írtak a fejlesztők. Ha a fejlesztők a beígért dolgokat megcsinálják(ami azért kétséges) a moddereknek köszönhetően és a számítógép kapacitás növekedése miatt pár év múlva nagyon durva lesz........... A supremme commandert 10 millió dollárból csinálták(az alap game-t). Ezt a játékot 2-3 millából és majdnem 2 év alatt. Ami biztos nem lesz hivatalosan t3 t4 t5.... /óriás egységek /űr csata/ pajzsok.(ennek meg is van az oka) A játék elég nehéznek tűnik amíg meg nem tanulod az alapokat, de most sok a kezdő.(ezért is baj a ladder és a quickmatch hiánya sokan panaszkodnak, hogy mindenkit levernek sokan meg , hogy senkit se tudnak.) PA-stats modot nem árt használni. Amúgy az nekem se tetszik , hogy nem túl változatos a játék kevés fajta lövedék, bomba ,sci-fi technologia...(EMP/kinetikis fegyverek/savak/napalm stb.....) Annak ellenére , hogy a fejlesztők végig azt hangoztatták, hogy ez egy makro és nem mikro intensive game. az eredeti ballance nagyon micro intensiv lett.(The Realm Community Rebalance mod macro intensivebb) (többek között ezért nincs technikai fejlődés erre hivatkoznak ) Van még egy fontos elve a játéknak ami az, hogy amit látsz azt kapod ezért nem csinálnak olyan több egységet szállító járművet amibe nem látsz bele nincs egység fejlődés stb(ez is a makro irányába tereli a dolgot, hogy ne kelljen annyi mindenre figyelni a fejlesztők szerint)
Ez a grafikát tényleg komolyan gondolják? Pöttyök harcolnak a pöttyök ellen? Itt még rátettek egy lapáttal a supcomra. (tudom hogy be lehet zoomolni, de minek?)
AI skirmish-t nem értem. csak AI-kat tudok beállítani amik magukban eljátszanak én csak nézhetem. Hogy tudom magam playerként beállítani?
Multiban create game, látom magam HOST-ként, adni akarok hozzá egy AI-t, amint adok hozzá, a HOST eltűnik és csakAI-t tudok hozzá adni. De én nem tudok játszani. Egyelőre tört a game, csak megnézem mielőtt megveszem de így nem tudom megnézni sem. Mit csinálok rosszul?
Hm, senki nem próbálta a skirmish-t?
Ezt a technológia dolgot sem értem. Egyszer van fejlettebb építőm, másik alkalommal nincs. AZ elején ahol a bolygókat kell scannelni, ott jönnek random technológiák, de nem lahat előre tudni hogy milyen. Ennyire random lenne? Azt hittem, ha leszállok egy bolygóra, ott tudok fejleszteni bármit idővel, ahogy a SupCom esetében.
az a bolygofoglalos mod arorl szo, hogy a slotjaidba helyezett techekkel tuds zgazdalkodni, igen random, de ha lenyomod az ellent akkor kvazi "fejlodhetsz" .. lehet talalni pl extra slotokat is
nem, ez csak egy masik szemlelet , A jatekban nem lehet fejleszteni ha ezt keresed akkor el vagy tevedve, az ujabb epuletekkel ki lehet lockolni az ujabb jarmuveket/epuleteket de nincs olyan fejlesztes amire te gondolsz, ez nem az a jatek...
De hogy építsek újabb fajta épületeket? legutóbb pl csak alap repteret, alap tankgyárat és alap hajógyártat tudtam építeni. Előtte meg tudtam fejlesztett air factory-t csinálni. Hogy lehet az? Ez attól függ hogy induláskor mit kapok a bolygó scanneléskor?
A skirmish hogy működik? Hogy lehet AI ellen játszani? Írd le melyik menüben plz mert nekem nem jön össze, pedig nem vagyok kezdő.
Persze azt mondom hogy ez virágbolti. Sajnálatos hogy a fejlesztők leszoktak a demókról, így aki ki akarja próbálni vásárlás előtt, az warez és utána veszi vagy nem veszi.
Techtreet valahogy lehet korlátozni skirmishben? Pl hogy ne lehessen orbitális baromságokat építeni?
Valaki játszik online ?
NA, két hónap elég annyira, hogy csak abszurd AI ellen legyen érdekes játszani. Ember ellen nincs idő, egy meccs 0,5-1 óra, 6 bolygós 6 ellenfeles mérkőzésnél free for all-ban :) Orbitális fegyverzet létfontosságú, kisebb térképen egy15-20 unit cannon game-ender kategória. Ugyanez 10-15 orbital bomber ha megtalálod az ellenséges commandert. Viszont az űrállomások leszedésére kell vagy 200-300 vadász :(
Sziasztok. Mi a különbség a sima és a Titans között, megéri a vásárlást mert ahogy láttam nem sok a különbség.
TITANS-ban több egység van, vannak titán egységek, és több lehetőség van az űrben. De az a játék is kihalt teljesen mint ahogy ez is. Vásárlásra nem ajánlom. Most az ingyenes beszerzéssel néhány ember játszani fog vele de amúgy pár napon belül megint 10 en nyomják majd.