Üdv! XP-n játszok, és ahhoz képest teljesen jól fut a game. Viszont elég gyakran összeomlik különösen szintlépés, illetve helyszínváltás esetén. Ti is tapasztaltatok ilyet?
ha le is magyarítanák, mire kész lenne már öreg lennél és nem játszanál számítógépes játékokkal :-)
Respect. A játék nyelvezete messze a mai RPG-k szintjén túl van. A legtöbb hangulat leíró szót alig ismerem. Érzésre többnyire jól sejtem a szavak jelentését, de akkor sem ismerem.
Ne hagyd ki a tekercseket sem. Azokat kellően magas lore skill (lore skill/2 szintű tekercset tud használni egy delikvens azaz lore 4es skill-el már 1-es és 2-es szintű tekercsekből is lehet "varázsolni") mellett bárki használhatja. A kaják és löttyök haszna megvan a sok kicsi sokra megy elven (itt meg aztán minden apró előny rengeteget számít). Sokat tud jelenteni 5-10 percig kitartó 2-3 pontos stat tuning vagy épp extra DR bizonyos támadásokkal szemben, netán 5-15 pontnyi extra Defense bizonyos támadásokkal szemben, ahogy a gyógylötyik is sokat segítenek a banda életben tartásában.
Ugyanígy az extrák miatt megéri kiadni a pénzt a fogadók jobb szobáira és egy pár napig élvezni azok jótékony hatását.
Mi több, bizonyos prosti meglátogatása és szolgálatainak igénybe vétele is igen komoly ideiglenes boost-ot tud adni egyszerre akár több tulajdonságra és skill-re is. ;)
A hátrálós megoldás eddig mindenütt bejött (Act 3-ba most léptem át, csapatban egy companion van akinek a feladata az új területekre szólít azt slussz). Persze amikor igazán kemény a helyszín vagy a várható ellenfelek, akkor csapdázok is lelkesen azt sétáljon csak bele az ellenfél. Csapdából úgyis van egy rahedli, mert amit találok az igyekszem felszedni (ha kell akkor tuning alkalmazása után). A térség nagyvárosában voltak ugyan húzós helyzetek, mikor egy helyiségben eleve sokan voltak és körbevettek, de kezelhető marad a szituáció. Nem úszta meg a karakter és kis kísérete sem pofonok nélkül a dolgot egyszer sem, de nem volt problémám, nem kellett vért izzadnom. Igaz itt már 3 fős volt a kompániám (macival együtt). Nekem inkább okoz gondot a nagyobb csapat menedzselése harcban, mint a kevés delikvens irányítás és felszerelése. Az maga a káosz számomra, mikor négynél több egyént kell irányítani (ezért a felvett emberkék szépen parkoltatva vannak az erre kijelölt helyen). A leidézett állatokat (bogarak, mini drake, farkas, mikor mihez van tárgyam amivel előhívom őket) meg beáldozom, nem törődöm velük, nem irányítom, úgyis nekik ugrik az ellenfél és akkor automatán támadni fogják azt.
Varázslóm nincs, a fő karakter (ranger) a spec képességeit használja amiket kapott ingyé' a sztori által, meg időnként tekercseket. No meg a cuccaiban lévő extrákat (van nyaklánca amivel tud fireball-t lőni, van gyógyító spell-t adó kesztyűje, van gyűrűje ami semlegesíti a negatív hatásokat és befolyásolásokat szintén spell által, ott van a kezdő gyógyító gyűrűje is ha kellene).
offtopic: gondolom most úgyse játszik senki, úgyhogy mutatnék egy elég beteg rpg játékot, most jött ki az engine bétája, valós fizikai szimulációs harc van benne, nagyon állat. buzogánnyal oldalbavágja a fazont aszt eerepül :-) steam-en kell szavazni rá, hogy meglegyen neki a greenlight. Utoljára szerkesztette: botyika, 2015.03.30. 10:31:29
Dehá ezzel senki nem vitázott. Arról volt szó hogy nagy dögök ellen nagy fegyók kellenek, avagy Dick Durkin szavaival élve: "We are going to need bigger guns, big fucking guns!".
johat az is egy argument hogy 3as szinten miert nem eros valami end game-ben, de nem tudok vele azonosulni sorry en annyit tudok irni, hogy ha esszel jatszik valaki, akkor a rugo main nagyon nagyon eros joszag a jateknak minden szakaszaban, ahol en mar jartam
Egy buta kérdés(most jut eszembe, hogy nem néztem még meg). A növények amiket összeszedünk később újratermelődnek ugyanott? Tehát enchanthoz lehet "farmolni" ilyen cuccokat?
Az, hogy egy kék kis malac kísérget a backer státusz miatt az jó is valamire?
Az első barlanglakót én mocsok nagy mázlival egy kritikussal meg állati kísérőm pofonjaival szedtem ki mikor betévedtem hozzá azt sem tudva mi várhat ott rám. :) Ha szeretsz mindent leölni akkor uccu neki. Így is teljesíthető a játék és megvannak a maga szépségei. Ez persze kicsit elnyújthatja a játékidőt, de ha élvezed akkor ezzel semmi probléma. Csupán nem biztos hogy egyszerű lesz a helyzet mindenhol. Ha ezt elfogadod akkor tuti jó játék vár rád.
Ezek szerint akkor itt van értelme a craftolásnak?
(Gyakorlatialag nem találkoztam még olyan RPG-vel, ahol lett volna értelme. A Gothicban is csak péncsinálására volt jó, a Skyrimben sem volt sok, az NWN2-ben semmi, stb.)
Bezonyám, a strongholdhoz, az enchantokhoz és kb. mindenhez pénz is kell, nem is kevés. Szal. jó dolog a loot.
Gyorsítást úgy értem, hogy ha több pénzed van hamarabb tudsz drágább enchantokat csinálni pl, vagy a kovácsnál jobb cuccokat venni(a küldetése után). És ha hamarabb vannak jobb cuccaid hamarabb mehetsz nehezebb területre. Tehát tartasz egy ponton a játékban és már jobb cuccaid lehetnek, mint az "átlag" azon a szinten. Mindegy ezen nem veszünk össze lényeg, hogy én szeretek mindent ledarálni, akár később is visszamenni (lásd medve az első barlangban). Utoljára szerkesztette: Sheltem, 2015.03.30. 10:11:44
Amúgy az npc chanternek van egy jó képessége, amivel három csontvázat idéz. Namost ezzel lehet szivatni pl. nagy drake-et is, mert három különböző irányba szétpucoltato őket és három irányból támadsz velük 1xxre. Ő meg megpróbálja kinyírni őket, de ez idő, mert csak egyesével tudja őket megölni, mert nem állnak egymás mellé. Tök jó míg ezzel szarakszik addig sem minket tol.
A több loot miatti több pénz mitől gyorsít a fejlődésen? Stat-ot/Xp-t nem vehetsz, akkor mit gyorsít a fejlődésben? A jobb és igazán hasznos cuccok meg nem levert ellenfelektől jönnek, hanem eldugva vannak, rejtekhelyeken, meg jutalomból kaphatod azokat. Pénzt egyéb módon is lehet majd szerezni (a játék legelején még nem), ahogy loot-hoz sem feltétlenül kell öldökölni (csapdák felszedése nagyon jó bevételi forrás de a felhasználásuk is rettentő sokat tud segíteni a harcokban).
Sir Quno Jedi: Viszonylag egyszerűen. Meglátom az első ellenfelet, akkor pause és scout mode be. Maci hátrébb, ranger lő és tipli hátra. Ellenfelek meg jönnek előre mint akiknek muszáj. Maci feltart, közben ranger lő. Amennyiben megvan a pattogós nyílvessző talent, akkor egyszerre több célpont is eltalálható. Ez különösen szellemek ellen hasznos megoldás, mert azok teleportálnak amennyiben látják a támadót.
A több társsal meg inkább csak szívok, mióta felvettem őket. Legfeljebb 2 kísérővel megyek harcba (és állatokkal). Ennyi még kezelhető és kezeli a legtöbb helyzetet könnyedén. Utoljára szerkesztette: SaGa Jr, 2015.03.30. 10:11:55
Hát hogy szólóban hogy harcolsz nagyobb csapatok ellen, azt nem tom elképzelni sem. Engem hatfős szénné páncélozott és tápolt partival is megszorongatnak néha erősen.
Változó. Van az a vari, ami életerőt szív folyamatosan, az nagyon trükkös, ha két varázsló tolja 1xxre. Másik jó, ami tűzsugarat rajta tartja az ellenfélen. Kicsit sebez, de folyton (nyilván drake-ek ellen nem olyan jó). Aztán pl. a külöböző confusion dolgok a nagyobb dögökre is hatnak és területre, de nem sokáig tart sajnos. A savfelhő szerűség is faja, meg a magic missile-nek megfelelő varik is. Fireball és lightning annyira nem menő, mint hinnénk. Vannak corrosive támadások, az is jó, mert sokan nem védettek ellene. Összességében amikor nem kasztolnak, akkor arbalest-tel agyalják az ellent jó messziről. Ha kicsiket kell ölni, akkor meg scepter, rod stb.
A harc kapcsán olvasd el ezt, talán segít megérteni a dolgok menetét: PoE Combat
Sir Quno Jedi: A ranger esetében például a dolog úgy működik (a crit növelő képességnél), hogy a sérült ellenfél ellen jelentősen megugrik a crit találatok száma. Azaz lehet építeni a dologra és elég szépen működik is. Maci odarohan az ellenhez, lekever neki pár taslit miközben a gazdi tűzködi tele nyílvesszőkkel és egyszer csak beüt a crit, aztán megint és már fekszik is a gaz ellenfél. :)
A játék nagyobbik hányadában szólóban nyomtam a ranger-emmel és mackójával normál nehézségen és nem okozott gondot a harc. Közelharcba még nem bonyolódott a ranger-em, ha meg is támadták ő lőtt tovább lelkesen a tuningolt neves íjával (miután megszereztem, előtte sima war bow-t használt). Utoljára szerkesztette: SaGa Jr, 2015.03.30. 10:02:06
Igen én is dr átütő efgyókkal járkálok vaze, de a nagyobbak is max. 5dr-t ütnek át, nem vagy velük kisegítve, főleg, hoyg ezek általában pierce-esek (estoc), ami ellen különösen jó a védelme a nagy dögöknek. A crush már egy fokkal jobba, de a buzogányok nem nyerték el a tetszésemet.
A crit jó dolog, de az nagyon a szerencsén alapszik, én nem bízom az ilyesmiben, nekem sosem jön be. :D
Megcsináltam a bezetetést odáig, hogy a táborból menekülök. Hát, nem mondanám, hogy átlátom a játék harcrendszerét... Az sem világos, hogy amikor támadás van, akkor a diceroll az mennyi. D20? D100? Vagy mennyi?
Sir Quno Jedi: Vannak olyan fegyverek, amik alapból ignorálnak némi DR értéket. Például stiletto (tőr típus, pierce sebzés), buzogány (crush sebzés), Estoc (kétkezes kard típus, pierce sebzés). Sajna slash damage típusra nincs alapból DR csökkentő fegyver (nevesített fegyverként lehet majd találni ilyet is). Ezekkel kell felszerelkezni. Pisztolyból is lesz majd nem egy olyan, ami elég sok DR pontot figyelmen kívül hagy.
Mire olyan helyre ér az ember, ahol mindenki nagyon erős páncélban szaladgál, addigra ezen eszközökből több is a rendelkezésére fog állni. Ezeket kell aztán tuningolni enchant-tal, nem az alap fegyvereket.
Meg érdemes rámenni az olyan passzív képességekre, amik növelik a critical esélyét (ranger-nél van ilyen, a többi class esetében nem tudom), így masszív sebzéseket lehet produkálni még kiemelkedően magas DR értékkel rohangászó ellenféllel szemben is. A két bicskás tolvajt meg vagy fel kell tuningolni erőben és stiletto-val futtatni, vagy el kell felejteni. A bicska sok szart nem ér egy rendes vért ellen.
Sheltem: Szerintem Drake lesz az, amolyan sárkány wannabe. :) Több méretben előfordul a játékban, több helyen is bele lehet majd futni, sőt lesznek nevesített változatok is amik viselkedése eltér majd a tucatszám lézengő társaikétól. A legnagyobb példányai valóban okoznak majd gondot, mert félelmet keltenek, így rontják a harci pontosságot méghozzá erősen.
Ugyanakkor a legnagyobb sem közelíti meg még csak távolról sem a játékban lévő valódi sárkányt a harci képességeiben és ellenállásaiban, ami egy undorítóan tápos dög, marha kemény ellenfél és ráadásként még idézget is maga mellé segítőket. Nem lenyomhatatlan, de mocsok nehéz dolga lesz annak aki nekimegy (ami jó beszélőkével elkerülhető). Egy tipp annak aki nekiveselkedik a dolognak (már a javítás után, mert jelenleg csak trükkösen érhető el a dög egy programhiba miatt): közelharcosból vigyen sokat és inkább püfölje a sárkányt (leánykori nevén Adra Dragon) közelharcban, mint távolról próbálkozzon, mert ha nincs elég ellenfél ütés távolban neki akkor fúj, az viszont mindenkit elér egyszerre mindegy hol van a pályán és nagyobbat sebez mint a harapása és ütései. Az egyetlen valódi sárkány egyedül kezdi a harcot, de beidéz 2 szellemet meg pár kis gyíkocskát (papokat meg champion-t) is később.
A hard fokozat és az easy között nagy különbség nincs. Az ellenfelek ugyanazok (ugyanazok felszereléssel, statokkal), a számukban van egy pici eltérés és egy-két helyen több gyenge helyett kevesebb erősebb típus van a hard fokozaton. Az egyéb eltérések máshol nyilvánulnak meg (például több camping lehetőség alacsonyabb fokozatban). Igazán kemény az utolsó nehézségi fok, ahol az ellenfelek kapnak némi boost-ot.
Jó az a monk. Sima csatákban agyalja az ellent, ha meg erősek a népek, adj a kezébe egy arbalest-et és maradjon hátul. Esetleg, ha nagyon kell elől a harcos, kaphat kétkezes fegyót arra az időre. Sőt elég csak a fegyó-slotot kapcsolgatni. Igaz, akkor már 1xűbb egy sima harcos, vagy paladin.
Én mondjuk alapkarinak wizard-ot indítottam, mert mégisnahát! :D
Egen. De komolyabb csatában meg felesleges rájuk a heavy armor, mert az ad mondjuk 12dr-t és 15pierce/slash dr-t. Namost ott meg onehitelik őket, páncél ide, vagy oda... :D Viszont nagy általánosságban jó az kisebb és közepes csatákra. Főleg ha enchantolod fine-ra minimum (az "ócsó").
Szóval összegezve a hallottakat, azt mondjátok keményebb csatában mehet a medium - heavy armor a ranger / rogue/ mage re is, hogy bírják, mert nem vészes a negatív amit kapnak érte? (gyakorlatilag csak lassabban támadnak nem ?)
én meg agyalok hogy újrakezdem mert a Monk nem jön be :D
arról álmodoztam milyen jó lenne ha valami modder csapat rámodolná erre az enginre az egész baldurs gate 1-2őt... :-)
De mondok én valamit menjél le searing falls-ba (térkép alja), menj be a barlangba és takarítsd ki a végét. Ha ott is úgy gondolod, hogy jó a rugód az ottani boss ellen így ahogy van, akkor kíváncsian várjuk a rugód statjait és karlapját, me csinálok én is olyat. (jah és 4-5-ös szinten, nagyon feljebb nem ér!)
A rugó a crit-ekkel tud szépen sebezni és stealth-ból, meg sokszor üt, ennyit tud. Ha ez elég, okés, ha nem...
Az alapján amit írtok a fighteremnek a következő szintlépéskor akkor adok a kétkezes fegyverjártasságra is (eddig battleaxe + shield el mentem vele de később akkor kelleni fog a két kezes is).
Van rugóm, level 4-5-6-on semmit nem ér nagy ellenfelek ellen, meg is szabadultam tőle. Meg támadj már meg egy óriás sárkányt a barlangjában stealth-ből vaze, mikor nagyon nincs egyedül és a beszélgetés után (ami kikerülhetetlen) egyből megtámadnak.
meg szoktam probalni, szuperul kiirja a jatek hogy ki mekkorat ut btw nem fast fegyverek majd ha alkalmad lesz megnezni egy jo nagy stealth sebzesu rugot, nezd meg en ugy latom hogy megint az van, hogy pl rugo maint jol fejlesztve (sehogy?) nem lattal meg, ezert az nem is lehet eros, mert a szamok szerinted mast mondanak kozel jarok?
nos, én normal-on nyomom, de úgy is jó, bár gondolkodom, hogy elkezdjem-e újra előröl hard-on vagy ne. még csak most jutottam el oda, hogy a strongholdot kitakarítottam, szóval nagyon act 1 közepén lehetek kb. viszont azt a chanter-t kibaxnám már, semmire nem jó, mire hármat kántál lemegy a nap és mindenki meghal akivel harcoltam szóval semmi hasznát nem lehet venni, és magammal kell cipelni mer fontos npc :S
Én az én monkomnak adtam már egy kétkezes kardot kínomban. Hogy valakit üssön már meg. Persze kis genyákat agyonveri, de a nagyokkal nem bír.
Amúgy ezt a játék el is mondja tutorialokban, meg hintekben, hogy CSAKIS a kétkezes brutál fegyókkal tudod effektíven sebezni a nagyobb lényeket, ami reális is. Mondjuk Smaug-ot is hiába kenegetted volna ököllel, vagy tőrrel a Hobbitban nemdenem!? :D
Kurva idegesítő nézni a béna embereimet, ahogy sosem találják el a célt, s ha mégis, akkor lepattan, vagy nem is sebez. ESETLEG sebez 1-2-t, ami vicc.
Na igen. Bevallom az elején mikor valaki írta,hogy már eleinte is kell 3-4 ember a továbbhaladáshoz csak mosolyogtam magamban. "Ahh de puha, nem tudják ezek a mai fiatalok milyen egy kihívásokkal teli játék". Aztán azt vettem észre hogy már Gilded Vale be felkaptam még 2 embert, hogy 4 en legyünk (azóta már 5en és még ígyis izzadok).
Fejleszteni kell a fegyvereket hamar összeszedni mindent a térképen vagy ezeket a DR eket nem ütjük át soha :) És a sárkány amit említesz ahogy néztem a trailert nem is egyedül lesz :) Szóval lesz itt kihívás (közben párhuzamosan benne vagyok egy King's bounty játékban is Hard fokozaton és tegnap elgondolkoztam így hogy ezt a 2 játékot játszom, hogy mélyen belül biztos mazochista vagyok).
Na mindegy :) Amúgy bár imádom ezt a játékot megmondom őszintén (majd letoltok érte), hogy a dragon age 1 harcrendszere (ami nagyon nagyon hasonló mint itt) jobban tetszett. Ott valahogy jobban működött a micromanagement, a spellek hatásosabbak voltak(pl nyalábalakú fagyasztás), egyszerűbbek voltak a csaták(és nem azért mert fú de nagyon könnyebb volt hanem jobban működött a pathfinding, jobban tudták a karakterek mit akarok tőlük, nem az volt, hogy bekerül a pali elé egy másik akkor megáll mint a f*sz és csak "rugózik" és ha egy pillanatra nem figyelek rá akkor kimarad 1-2 ütés ami eldöntheti a csatát). Szóval jó lenne ha javítanák kicsit a "csatát" is, a micromanagement részt mindenképpen. Ettől függetlenül imádom :) Utoljára szerkesztette: Sheltem, 2015.03.30. 09:21:35
Nem tom de én hardon tolom monkal és egyelöre agyon b@szok mindenkit... Az mondjuk hülyeség, hogy már egy ideje heavy armorban van mindenki de hát ez van ha egyszer ezért nen büntet a játék lényegesen.
A rugódnak van egy (kettő) sebzése. Mondjuk legyen 11-18, vagy ilyesmi, a fast fegyók alig sebeznek. Namost próbáld már meg vele megsebezni azt akinek duplája a DR-je ennek (az más kérdés, hogy el sem fogod találni)?!?!? Ugye...
Gyakorlatilag one-hitelik a mágusaimat, priestet, chantert, néha még a rangert is. A harcosok néha kibírnak két durvább cuccot, de csak ha fullon vannak... Vicces. De az az igazság meg lehet csinálni sok nehéz helyzetet a végletekig taktikázva. Én pl. azt is kitakarítottam fullra, amit itt alább írnak, hogy nem kéne, mert szeretek tiszta terepet hagyni. Én is rájöttem mit kéne csinálni, meg is volt minden hozzá, mégis kinyírtam mindenkit fullra mindenhol, mert kiváló gyakorlás és loot.
wat, te easyn? dont troll me szóval ez hard ugye? csak mert.. te vagy, másrészt meg nekem 2 piszkavassal rohangál a main rugóm, de ő üti mindenbe magasan a legnagyobbakat, hardon
Hát nekem még csak 20 órám van benne, de már most probléma, hogy több npc-t kéne magammal cipelni (szal. 5-nél többet és hatfős a parti, így velem együtt nem férnek be), mint amennyi a partiba fér. Így hátra kell őket hagyni tudjukhol. Viszont vannak questek, amik hozájuk fűződnek, sőt a main quest-ben is néha kiverik a palávert, már ha ott vannak veled. Namost ki tudja éppen kiket kellett volna magaddal vinned az adott főquestre?! Ezt mindig is utáltam. És bár lehet őket cserélgetni, de csak bizonyos helyeken, küldik közben már nem nagyon (hacsak vissza nem mész pihenni). Ez gáz így.
A másik probléma, hogy kis sebzésű fegyókkal (és így pl. a monkkal) nem mész semmire. Gyenge ellenfelek ellen jók, ha sokan vannak, pláne. DE a nagyobb baszások ellen semmit sem képesek tenni. Mostmár mindenki arbalest-tel és durva kétkezes fegyókkal mászkál full plate armorban, még ha nem is a kariosztályuknak megfelelő cuccok ezek, mert különben megkarcolni sem lehet a monsztákat. Reálisnak reális, hogy egy komolyabb sárkánynak 24-es DR-e van (és ez csak az ALAPDR!!!), sőt pl. tűzre majdnem 60!!!. Viszont így rá vagy kényszerítve, hogy valahogy átüsd ezeket a DR-eket, de durván. Az meg csak brutál fegyókkal megy. Varázslatokkal is csak azok működnek, amik ellen talán alacsonyabb az ellenállása (és persze minden elemre durva nekik).
Tehát ha az ellenfél hihetetlen magas defense értékén átütnénk és a brutális deflection-ja sem segít rajta, valamint a csillagászati DR-jén is átmegy a hit, akkor talán, de csak talán sebezhetünk is bele valamicskét (amit szépen vissza is gyógyul, ha sokat tökölsz, hiszen ez csak endurance, a sokszorosa health-jét az életben nem fogod kifogyasztani). Kemény.
Ne aggódj a "rövidség miatt". Az a 100 óra amit írtak szerintem nem egy végigjátszásból jön majd össze (illetve bele van számolva minden szöveg elolvasása, minden lélek megvizsgálása és az ottani szövegek elolvasása is). Akadnak szép számmal helyzetek, mikor a döntésed következtében elesel bizonyos egyéb feladatoktól vagy rövidre zárhatsz bonyolultnak ígérkező szituációkat. Ha nem veszed magad mellé az összes lehetséges companion-t és csinálod meg mindegyikük feladatát, aztán hurcolod magaddal őket tovább csak hogy újabb infókat kotyogjanak el és újabb dolgokba keverjenek, akkor megint csak kimaradnak dolgok/helyzetek/feladatok. Szintén rövidre zárhat/elterelhet egy helyzetet/vitát/diskurzust az adott válaszod is (nem mindegyik felkínált opció visz a jó irányba vagy vezet helyes megoldásra). Bár megoldható több módon is egy beszélgetés, a végkimenetele korántsem csak kétféle lehet és ezt a válaszok és lehetőségek sokasága befolyásolja. Mindet nem tudod kijátszani úgysem egyszerre.
A második fejezet (Act 2) során a városban fogsz kavirnyászni és feladatokat teljesíteni. Namost itt van 4 frakció, akik közül az egyikkel haverkodni kell és ahogy segítesz nekik úgy javul velük a viszonyod és romlik/változik a többiekkel. Egy frakcióra majd szükséged lesz, hogy támogasson a sztori előre vitelében, de nem mindegy melyik mellé állsz, melyiknek segítesz, mert a döntésed elvágja másik két csoport feladatait előled mert magadra haragítod őket a feladatvégzések közepette. Vannak itt bűnözők, rendfenntartók, titkos társaság, meg egy gyűlölködő csoportosulás. Az egyik semleges, majd megkeres és elindít a megfelelő irányba, a másik három azonban elég ellentétes értékeket képvisel a többiekkel szemben, így ha valamelyiknek kedvezel az a másik kettőnél viszony romlást fog előidézni és így a feladataikat már meg sem kaphatod. A második fejezet végkimenetelébe is beleszól majd, hogy melyik csoport mellé állsz és hogy ennek milyen kihatása lesz a fennmaradó területekre és a reputációdra, így milyen feladatokat kapsz meg később.
A BG széria egyes darabjainál hosszabb a játék.
Raedric's Hold-ban én speciel alig harcoltam. A játék biztosítja neked a lehetőséget arra, hogy komolyabb harc nélkül eljuss a célodig és ennek mikéntjét is felvázolja eléd.
Csak a csatornában kell harcolnod, utána már nem ha nem akarsz. A csatornából a nyugati feljárón felmész, kirámolod a ládákat, feladod embereidre a papi köntösöket és azokban sétálgatva eljuthatsz az összekötő emberig, még lopakodni sem kell. Beszélsz vele, meggyőzöd hogy segítsen, meghallgatod a mondanivalóját és adja is a kulcsot amivel nyithatod az ajtót ami a célodig vezet (vagy ha merchant háttered van akkor lazán nyitod ennek hiányában is). Nem kell pofozkodnod feleslegesen, úgysem hoz XP-t, akkor meg minek veszélyeztetnéd a csapatodat feleslegesen?
Rendesen cumizok a várban 1-2 nagyobb szobában ahol 7-8an támadnak rám. Level 4es csapat 5 főből (warrior, mage, rogue, priest, ranger) Taktikázok ezerrel, de valahogy nem sikerül. Előrenyomom a pókhálót az ajtóhoz ahol bejönnek, tűzlabda, 2 féle íj támadás a speciálissal aztán előreküldöm a medvét és a fightert(fighter defensive bekapcs) és hátulról támogatom őket úgy, hogy 1 embert ütök egyszerre de elkalapálnak. Közben megy a Priest endurance töltése, mágusnak a területi támadásai szépen oldalról, de kapom a jót. 5 próba után elnapoltam a dolgot mára. Ötlet? Vagy jöjjek vissza később ide 1 szint múlva?
Amúgy nem 1-2 ember van steamen akik 42-45 óra játékidő körül befejezték szóval fosok, hogy hamar vége lesz (j0nNyKa ne tolj le :) ), de biztonság kedvéért felraktam a baldur's gate2 enhanced editiont, ha hamar vége lenne legyen mivel "folytatnom" Egész korrekten néz ki az enhanced edition, megnéztem reggel. Talán a karakterek mozgása darabosabb kicsit, meglátjuk játék közben mennyire zavar majd :)
Na én is kihalásztam egyet 4500-ért a G2A-n. Tetszik a játék. Bár elég kemény angol kel hozzá, úgyhogy szótárazni kell néha.
Nem tudom hogy fogom a játék ütemtervemhez tartani magam. Egyszerre 8 online multi gémmel kellene nyomatni +ez. És van egy csomó karácsonykor leértékelve megvásárolt el sem kezdett programom :o Érzem hogy magába szív. Warezeltem, hogy megnézzem milyen. Ok ez jó lesz. Megvettem G2A-n, steam-be import. Hát már az eleje totál máshogy zajlott, mint az előző indításom. :) Remélem megmard a fejlesztő gárda, mert a DA1 (tudom, hogy az más csapat) óta nem jött hasonló típusú fantasy - nyomozós - félautomata harcrendszerű - RPG. Megj. nekem a divinity hangulata nem jön be valamiért. Utoljára szerkesztette: Yserac, 2015.03.29. 23:33:23
amúgy elvileg holnap jön egy patch amiben pár bugot próbálnak javítani
volt egy olyan bugom, hogy visszatöltöttem egy quick save-et, és nem engedte a karaktereket mozgatni, kijelölni (nem, nem volt pause..)
quick-load - semmi, a helyzet változatlan... betöltöttem egy 10 perccel korábi autosave-et.. ugyan az..
végül kiléptem a főmenübe, és onnan töltöttem be a quicksave-et, akkor jó lett és újra tudtak mozogni..
gondoltam szólok, hátha másnak is előjön és szívbajt kap, mint én (:
nezzetek korul steamen, vannak fanatikusok, no alvas, szabi, jatek :)
Dehogy beteges. Ezek a játékok pont akkor adják ki az igazi nagyságukat, ha valaki ilyen hozzáállással tolja őket. Én is minden szart elolvasok, könyveket, feljegyzéseket, leveleket, egy-egy tárgy leírását. A Divinity: OS-ben külön táskám volt a még el nem olvasott írásoknak, hogy ne törjék meg az akció menetét, és békeidőben olvasgattam a városban, stb. Egészen más így, mint 60 óra alatt végigszaladni az egészen. Szerintem aki belemélyed, több száz órán át tolhatja!
Én még olyasmire is odafigyelek, hogy ha pl lenn vagyok katakombákban és aludni szeretnék keresek egy szobát és magamrazárom az ajtót :) Semmi értelme, de szerepet játszok :P Valóságban is nyugodtabban aludnék zárt ajtó mögött. Tudom beteges :P
nem azért olvastam, csak tudni akartam hány óra játékidő, meg mekkora a térkép, és belebotlottam ezekbe a topikokba. http://forums.obsidian.net/forum/87-pillars-of-eternity/ valahol itt vannak. de játékidőt nem írt senki, se azt, hogy hány óra alatt vitte végig...
Azok a kövek nem kellenek a tovább vezető lépcsőt lezáró ajtó kinyitásához (csak oda kell menni az elementálok által őrzött állványhoz miután leabáltad őket és megnyomni azt nyílik is az ajtó). A négy elemhez tartozik ezen a szinten 1-1 terem. Ami követ összeszedsz azt tedd be az adott elemhez tartozó állványba a saját termében. Ennek hatására a továbbvezető kaput nyitó állvány mellől eltűnik az adott elemhez tartozó "lény". Mindegyik ilyen kő ládákban van, csak nézz szét alaposan, megtalálod mindet gond nélkül (van ami külön kis helyiségben van, akad ami az elemi termek valamelyikében lesz, meg az egyik talán valamelyik rejtett zugban amit csak scouting aktív használatával szúrhatsz ki, de erre nem emlékszem pontosan, lehet hogy keverem). De ha gondolod átmehetsz izomból is azokon az elementál jellegű dögökön. Jó kis ízelítő lesz abból, hogy mi minden vár majd rád (ezek a dögök lópikulák lesznek az alsóbb szinteken lévő egyéb lényekhez képest).
Egy zárt sima ajtó (kinyitod zárnyitással) is van ezen a szinten keleten, ott is találsz 1 ilyen követ, meg az egyik companion feladatának egyik eleme is ide szólít ebbe a szobába.
Sheltem: Mire gondolsz? Hogy nem járható be a teljes térkép? Ugyanez volt a helyzet már a BG és a NWN esetében is, mikor a teljes régió térképét csatolták a játékhoz azt közben csak egy nyúlfarknyi területen tudtál csak játszani. Azt feltöltötték tartalommal, tartozott hozzá számtalan terep, de messze nem annyi helyszínnel, amennyi a nagy térképen látszott. Meg aztán a fájl nevek is elég árulkodóak. Ahogy haladsz előre majd magad is rájössz, hogy nem fogod a teljes nagy "világtárképet" bejárni. mindössze arra területre korlátozódik a játék egyelőre, amit a játékban is látsz. Hidd el itt is lesz elég tennivaló. :)
Od Nua 6. szintjén 2 követ találtam az ajtóhoz....hol van a harmadik? tudja valaki Spoilerbe megmondani ?:P Utoljára szerkesztette: StrikeFor, 2015.03.29. 19:15:21