Ezt hol olvastad, hogy nem az egész van a játékban, írták valahol?
Azt énis látom, hogy a képen ami linkelve van lentebb Twin Elms-el bezárólag van a bal felső rész. De lehet, hogy több ilyen "nagytérkép" is van a játékban és máshova is eljutunk nem ? Utoljára szerkesztette: Sheltem, 2015.03.29. 18:55:56
jaja én is lesből támadok 90%-ban ,de az első hullám után az "arcomba mászás" miatt már nagy lesz a káosz....a legtöbb spell bazi közelről süthető csak el ,illetve a hatókörük elég kicsike....csapdát, vagy területre ható AOE-t nehéz hatékonyan kalibrálni
Egy kérdés, hol látom, hogy milyen hátrányom van abból ha pl egy priestre nehéz armort rakok? Mert sehol nem írja, mintha minden jobb lenne tőle olyan. Nagyon kerestem pedig mielőtt beírtam de nem látom a hátrányát.
Az a nagy térkép a "világ térkép" vagy inkább régió térkép nem a játékban bejárható terület térképe. Az egyelőre annál jóval kisebb és mindössze Free Palatinate of Dyrwood egy részét tartalmazza csak, ami így is ad bőven felfedezni valót.
Ettől függetlenül simán összejön az a 161 kis zóna, mert ugye minden háznak, minden szintnek egy adott házban, minden barlangnak legyen épp csak egy beugrónyi vagy tök ugyanolyan mint egy már bejárt barlang amitől csak a töltelékében (hogy milyen lények lakják) tér el, külön térkép jutott. Így "kis területen" is összejön az a kétszáz közeli felderíthető és bejárható helyszín. Mivel gyilkolásért XP nem jár csak felderítésért és feladat teljesítésért, így aki rámegy erre az viszonylag hamar eléri a szintlimitet és így kisebb problémát fognak majd okozni neki egyes ellenfelek.
Egy kis érdekesség spoiler-ben arról, hogy milyen sok "helyiség" elférhet egy egyébként sem nagy térképen belül:
Például a megszerezhető stronghold maga 26 területet/szintet/térképet jelent ha valaki teljesen helyrehozza azt, majd felderíti minden zugát. Azt akkro a város 4 kerületéről, az ott lévő házakról és szintjeikről nem is beszéltünk.
StrikeFor: Én ugyan csak 2 társsal nyomultam maximum és a karakterem mackójával, de útkeresési problémába nem botlottam. Ha valamiért nem tudták elérni az ellenfelet csak akkor nem támadtak vagy kerültek. A segítőknek ezt elkerülendő adok hosszú fegyvert, a mackót/időnként idézett lényeket (tárgyakból) meg hagyom előre menni tanknak. Varázslatokat nem használok, nem volt rájuk szükségem még. A harcokat meg mindig meglepetésből indítja a galeri, mert mindenhol, folyamatosan lopakodva nyomulok, így én veszem észre az ellenfeleket először, pozícionálom a csapatot, aztán az egész brancsnak kiadom egy utasítással a támadást és teszik a dolgukat. Utoljára szerkesztette: SaGa Jr, 2015.03.29. 18:47:03
azért megmondom őszintén a karakterek pathfinding-ja erősen nem tökéletes/a szemben álló ellenfelet úgy támadja meg a kari,hogy megkerüli az egész brancsot pl. közben elszenved 2-3 instant opportunity támadást.....sokszor "rugóznak" és csesznek támadni.....az AOE spellek szinte használhatatlanok,mert az összes ellenfél ész nélkül beleáll az arcába a partidnak....a buffolás elég gáz,mert már combat kell hozzá..... sok spellnek/talentnek egyszerűen nincs hatása /és nem azért ,mert resist van vagy ellenállás..../ sajnálatos módon a legeredményesebb akkor vagy ha Focus DMG-el egyesével vered le az ellenfeleket.../oké ez a legésszerűbb dolog,de jobban ürülnék ha 1v1 vagy 2v1 ben is hatékonyság lenne/ az ellenfél AI-je viszont sokkal gyorsabb....hiába kezdek egy csatát pause után úgy,hogy minden skill/spellt belövök mire végighajtják már 2-3 ütést,spellt benyelek az ellenféltől és még buffoltak is.....még akkor is ha fast vagy instant spellt/skillt nyomok el.
nem tudom más is érzékelt-e hasonló dolgokat,de ezek egy pöppet bosszantóak.....szerintem csiszolhatták volna még! Persze ezeken könnyen túlteszem magam,mert a story király,és régen vártunk már egy ilyen játékot
ui: a Multi nagyon NAGYON hiányzik :P nagyon frankó lenne úgy nyomulni
+1, végülis 15 évet vártunk rá :) (illetve remélem jól emlékszem a bg2 2000-es megjelenésére)
ejha. én azthittem az az egész ahol most járok, erre kiderül hogy az nincs a tizede se :-D asszem lesz pár hét v hónap mire a végére érek a sztorinak :)
#533 -ban linkeltem térképet, azon 1-1 nevesített, ikonnal ellátott pötty 1-1 kinti terület, azokon belül vannak még "instace-ok", kisebb házaktól kezdve nagyobb dungeon-ökig minden szerintem ezek összeadva adják ki a 161et Utoljára szerkesztette: j0nNyKa, 2015.03.29. 18:22:27
Köszönöm, kicsit megkeveredtem, de ez volt az oka :) Mondjuk hívhatnák improve-nak, vagy valami hasonlónak, az enchant nekem valami mágiával kapcsolatos dolgot juttat eszembe mindig. Mindegy, köszi! :) Lehet gyűjtögetni ezerrel :P
Jobb klikk az adott cuccon és ott. Tehát nem craftolással erősíted a cuccaidat hanem máshol. (gondolom ezzel semmit nem spoilereztem) Utoljára szerkesztette: Sheltem, 2015.03.29. 16:23:50
Ez a kraftolás hol megy, hogyan működik? Még az elején vagyok viszonylag, most csinálgatom a Gilded Vale questeket, de egyelőre csak kaját és varázsitalokat tudtam csinálgatni növényekből, stb.
Aki nem játszott a nagy elődökkel mint pl a bg, planescape meg ezekkel mégis mit várt? Ilyen az mikor valaki fing nélkül ül rá a hypetrainre. Ha történetet akarsz élvezni játssz easyn a mass effektel meg hasonló akció rpgkel, ezek a régi rpgk mindig is nagy kihívással bírtak, sose tartoztak az egyszerű játékok közé
én azt vettem észre,hogy az "alap" cuccokat is fullosra lehet fejleszteni....ergó megéri fine-ra majd superiorra kraftolni egy alap cuccot is....meg adhatsz hozzá, elementál sebzést, vagy tulajdonságot vagy DR-t stb stb
ha ez zavar, ráadásul látatlanul, ne parázz: gyorsak, pörgősek a csaták, egy dungeon nélküli területet végig lehet csinálni 10-15 perc alatt olvasgatással együtt én is jobb szerettem volna 4 fős partyt, semmi gond, normalon bőven szuper a 4 tag
Hát gyerekek! Mostmár merek véleményt mondani, hogy belemerültem és kb végigcsináltam mindent a Gilded Vale questjeiig(most végeztem ott kb). Óriási ez a játék :) Kezdő tippem azoknak is akik tolták Bg1-2 ? Icewind Dale-ket, hogy amint lehet vegyen fel compaionoket(direkt nem írom hol hogyan lehet nem spoilerezek) ugyanis már eleinte is összefutni olyan lényekkel akikhez 3-4en nem árt lenni :) Mondom ezt úgy, hogy 2 fővel megpróbáltam kb 15 féleképpen nem adtam fel(másik lehetőség később visszamenni ezekre a helyekre, de én azt mondom 3-4 en már lehet f*szán mikrózni a keményebb lényeket is). A cuccok "fejlesztése" nagyon tetszik, hogy gyűjtögetni kell az alapanyagot hozzá. Kérdés mit érdemes és mennyit érdemes "alap" cuccokra rászánni, de ezis nagy szépsége ennek a játéknak. Utoljára szerkesztette: Sheltem, 2015.03.29. 16:00:16
Szerintem jó a micromanagement, pont ezért tetszik ennyire, így garantáltan minden embert úgy tudok irányítani ahogy szeretnék ráadásul így minden karakter ért valamihez, mindenkinek megvan a maga feladata a csapatban.
Molnibalage83: Igen ez a játék inkább stratégia mint hack and slash, de ettől nem lesz kevésbé RPG szerencsére, inkább csak összetettebb, több karakterre is figyelned kell egyszerre, nem csak a csatatéren de fejlődésüknél is. NWN 1 részében a csapat társak szerintem nem voltak a legjobbak irányíthatóság terén ráadásul max 2 lehetett. A 2. részében már lehetett több társad is de a kamera nézet miatt nehezebben volt átlátható a csatatér mint itt.
Ui. kipróbáltátok már a nagy fej opciót? Első reakcióm a (na de miért?), aztán rájöttem, hogy elég mókás ráadásul eszembe jutott, hogy a bátyám gyereke mennyire élvezte az icewind dale-t ezzel tuti még inkább el lesz.
minden kasztnak lehet fejleszteni a mechanicsot, ami a ládákhoz, ajtókhoz, stbhez kell én is pont úgy állok az rpgkhez mint te, rugót is kezdtem, nem is bánom, de el lehetne lenni kényelmesen nélküle viszont csatában is baromi erős, úgyhogy teljesen jó főkarakternek
nekem sajnos csak jovo hetvegen lesz idom jatszani, ami miatt mar most szorongok, hogy azt irtatok, el lehet lenni rugo nelkul, en meg elkepzelhetetlennek tartom, hogy a fo karim ne egy ket toros ember rugo legyen. mennyire vannak ladak, ajtok, amihez erosen javasolt?
Mit csináljunk ha ekkora csapatra vannak tervezve a csaták / itt most persze a hard nehézségről beszélek /
Én még nem kezdtem el, de azért egy hatfős csoportnál én már kevés RPG elemet érzek és inkább stratéigi játékra hasonlíthat az egész. Az NWN-ben is egy idő után inkább idegesítő volt ekkora csoportot terelgetni...
Nehéz? ezek szerint mindenki egy-két emberes partyval tolja... Hatfős csapattal hardon sincs gondom, csak nagyon el vagyok már szokva ettöl az aprólékos micromanagementől amit megkövetel egy-egy csata.
+1, egy dolgot érzek máshogy: engem eddig a story, meg a story vezetés nem kapott még el, pedig már szerintem járok annyira elől, hogy valami halvány elképzelésem legyen az a bajom, hogy pont a főhős, és a körülötte lévő.. nem spoilerezek dolgok nem jöttek még át annyira, remélem később ez javul
Nálam is játszik a nosztalgiafaktor, de azért szubjektíven igyekszek leírni egykét dolgot. A karaktergenerálásnál szépen leír mindent, elég átlátható, akárcsak a harcrendszer, ha edzett vagy RPG játékokban ezt is hamar kifogod ismerni. A Grafika átlagosnak mondható, textúrák nem a legélesebbek és a karakterek se a legélethűbbek, de a pálya design kimagasló, amihez a zene kiváló, így az ha rátudsz hangolódni a témára nagyon hamar magába tud szippantani a világa. A történet és a történet vezetés kiváló ebben mindig is kimagasló volt az Obsidian (RPG-knél). A Világ elég nagy, de szektorokra van bontva tehát nem olyan szabad mint pl az Eldar Scrolls sorozat. Viszont nehéznek mondható, végig kell gondolnod mit hogy csinálsz mert könnyen fűbe haraphatsz, stratégiát követel. Ha nem játszottál a baldur's gate és icewind dale sorozatokkal, ajánlom próbáld ki a demot( ha van) vagy a virágbolti verziót, látni fogod mennyire jön be.
Saga Jr, minden rpg topikban ott van, segit mindenkinek aki keri, az esetek 99%-ban spoiler mentesen ir, ugyesen korulirva sok infot, nem pedig kesz megoldast kinalva.
kicsit tulreagaltatok szvsz
töröltem, de jó lenne ha a közléskényszeredet felülírná az, hogy ebben a topicban rajtad kívül más is élvezni fogja a játékot.
én is normalon bohóckodok, de akkor a rangereket kihagyom egy ideig viszont valszeg new game lesz ebből mert a hard save utolsó időpontjában már be volt bugolva
mégis be tudtam menni a Raedric vár alatti csatornájába :D
fél napnyi játékot buktam, de ilyen esetekben nem zavar lesz pár döntés amit máshogy csinálok :D feltéve hogy a laptopomon menni fog a játék és nem csak itthon az asztalint tudom tolni :D
vagy meg nem hal. Itt ugyanis bárki elveszíthető végleg, meghalhat simán és nincs feltámasztás. Ámbátor az általad leírt módon felvehető egyének (akiket te kreálsz meg) nem companion kategória. Noname kalandorok csupán, nulla személyiséggel, saját feladatok és célok nélkül. De ezen túl igaz rájuk a fentebb leírtak mindegyike ugyanúgy ahogy a companion-okra is.
Evoluti0N: Klasszikus, infinity engine-es RPG. Érdemes rászánni a pénzt, jó időre leköt majd. Nem Baldurs Gate/Icewind Dale, ahhoz túl sok az eltérés rendszerszinten, de a játékmenet, a harcok kezelése, a történetvezetés a térképkezelés megegyezik azokkal. Itt is vannak felszedhető társak akiknek megvan a saját maguk baja és célja, van saját véleményük viszont aki ebben a játékban elpatkol az úgy is marad, mert nincs resurrection mint a D&d klasszikusokban.
Kihívási szintje másmilyen, mint a BG/IWD játékoknak. Több odafigyelést igényelhet a harcokban, a karakterek nem lesznek istencsapás kategóriás szörnyetegek, a "varázstárgyak" sem adnak akkora előnyöket és a képességek száma és előnyeik is korlátozottabbak. A hősiesség itt is megvan bár BG szinthez képest visszafogottabban, a harcok keményebbek tudnak lenni több ellenféllel szemben, számtalan helyzet és szituáció több módon is megoldható, akár harc nélkül is eljuthat az ember kis gondolkodás után látszólag megközelíthetetlen helyekre, párbeszédek során is számtalan módon lehet befolyásolni az eseményeket, többször van lehetőség némely feladatban meggondolnia magát a játékosnak és az eredeti megbízó ellen fordulni, őt elárulni/felfedni/lebuktatni, céljait kideríteni és megváltoztatni a feladat teljesítésének módját esetleg célját is ezáltal. A bejárható területek változatos kinézetűek és méretűek, a legfurább helyeken bukkanhat az ember elrejtett dolgokra vagy épp információra.
Az utóbbi évek egyik legjobb eresztése az bizonyos és nem a nosztalgiafaktor miatt. Sok mára már kikopott apróság és sztorielem emeli ezt az RPG-t az újabbak fölé. Egy klasszikus, single player játékba ruházol be amennyiben megveszed. Lehetőséged nyílik szólóban játszani csak a karakteredet pátyolgatva, vagy csapatot szervezni nevesített vagy noname segítőkből, "gazdasági" döntéseket hozni, befolyásolni egy nagyobb régió biztonságát, elismertséget szerezni vagy közutálatnak örvendeni. A politikába is beleszólhatsz ha épp ahhoz van kedved (a karaktered cselekedetei, feladatvégzései által).
Srácok ha felveszek egy companiont a kocsmából 250pénzért az ha akarom a játék végéig velem lesz? Tehát ha akarok csinálni egy rogue companiont az elkisér azért a 250pénzért a játék végéig? Köszi
Ja látom már nem a buy bugos hanem én. 4 supplies lehet nálam. Bocsánat.
Fiúk, lenne egy kérdésem. Gondolkodom a játék megvételén, de előtte egy fontos dolgot tisztázni kell. Olvasom az értékeléseket, a véleményeket itt is és a Steamen is és mindenhol áradoznak a játékról. Azonban sok értékelés 1-2 óra játékidő után már megszületik és ilyenek vannak a legjobban értékeltek között, hogy: "Welcome back Baldur's Gate fans" és hasonlók. Szóval nekem olyan érzésem van, hogy sokaknál a nosztalgiafaktor erősen működik és amint meglátták, hogy ez a játék úgy néz ki, mint egy régi klasszikus RPG és a játékmenet is hasonló, rögtön elkezdték isteníteni, anélkül, hogy jobban belemerültek volna. Szóval az érdekelne, hogy ha félretesszük a nosztalgiafaktort, úgy teszünk, mintha sose lett volna Baldur's Gate, akkor is jó játékról van-e szó. Főleg azoknak a véleménye érdekel, akik már kicsit komolyabb mennyiséget beletettek a játékba.
Csak a camping supplies al csinálja ezt. Többit engedi.Hmm...
Srácok bugos nálam vagy mi a fene van? Inn ben nem tudok vásárolni, kiválasztom, hogy 3db camping supplies, lekerül az alsó sávba de hiába nyomok a trade gombra nem veszi meg. Áthúzni se tudom az inventorymba semmi. Mit csinálok rosszul? (eladni el tudtam csomó mindent).
jarlaxxe: Nem kell aggódni, már kértem moderátort, hogy törölje a hozzászólásomból a kényes részt. Azért nem én tettem meg, mert kicsúsztam a szerkesztési időből. Fene sem gondolta, hogy a játék oldalán már régről ismert információ ennyire kényes.
Sheltem: Tudja fene. Nekem eddig nem hiányzott a rogue, de más RPG-k alapján szerintem városban kéne keresni az ilyen jellegű karaktert. Szóval én arra tippelnék, hogy valahol ott lesz majd felszedhető egy, az meg még eléggé a játék eleje lesz (de mindenképpen az első fele/harmada).
Szomorú leszek ha így van és a te listád alapján nem vagy csak nagyon későn találkozok rogue al, mert imádom nyitogatni a ládákat...És nehogymár a harcosomat azirányba fejlesszem :( Na mindegy hátha összefutok majd egy tolvajjal
Basszus te nem tudod, hogy kell használni a spoiler tagot? minden topikot amibe írsz szétspoilerezel, itt is külön lett kérve ne listázzuk a compainonokat de te csak azért is leírod...
Ez a hiba sokaknál előfordult, ahogy olvasom a játékról szóló fórumokat. Amikor kifehéredik az animal companion ikonja és eltűnik maga az állat is, csak az őt jelképező kis köröcskét hagyva meg, akkor vissza kell tölteni egy korábbi hard save-et (nem autosave, nem quicksave, normál mentés ha lehet akkor még azelőtt a pálya előttről ahol a probléma előfordult), más nem fog segíteni a megoldásban. Ha ilyened nincs, akkor cumi, start new game. Nálam nem volt ilyen gond macival (szintén ranger karakterrel nyomulok és szólózom, igaz csak normál nehézségen, mivel a legnehezebb fokozat kivételével az ellenfelek erejében és képességeiben nincs különbség csak egyes próbák nehézsége változik).
Egy sokkal idegesítőbb hiba lesz majd később a stronghold kapcsán és az alatta lévő endless path szálon, ami viszont mindenkinél előjött aki csak eljutott odáig. Itt a 13. szinten jön elő a bug, ahol egy szellemnek kéne majd segítenie a továbbjutásban, csak épp hiányzik neki a szükséges párbeszéd opciója (béta során még megvolt neki). Emiatt a Master Below befejezhetetlen (egyelőre, míg nem javítják). Illetve aki nem achievement-ezik (mert mondjuk a GOG változattal nyomja emiatt nem is lehetnek vagy nem érdekli őt a steam-es változatnál) az megoldhatja cheat segítségével csak ekkor utána már nem lesznek achievement-ek.
torma1: Ez viszont nem D&D-re lépülő RPG. :) Egyébként a D&d 4 és 5 is (de szörnyeknél előtte már a 3 és 3,5 is ismerte ezt az újratöltődős varázslás/képesség használat metodikát).
Sheltem: Lényegében mindegy milyet választasz. Az azonnal megszerezhető előnyön túl lesznek helyzetek amikor maga a háttér típusa fog kisegíteni (beszélgetésben bizonyos háttér esetén előugró új opció, zárt ajtóknál is előjöhet például, hogy irgalmatlan magas mechanics-al nyitható avagy egy bizonyos háttérrel lazán nyitod, bunyó kerülhető el csak mert egy adott háttérrel rendelkezel és még lehetne sorolni). Én a ranger-emnek hunter-t adtam, de eddig nem vettem hasznát, ellenben merchant, mercenary, aristocrat és clergyman már többször "kellett" volna, a kismillió és egy paladin rend (csak paladin-nál választható) és istenség (csak papoknál kerül elő) mellett. Utoljára szerkesztette: j0nNyKa, 2015.03.29. 12:25:30
camping nem segített sajnos, scouting mode szintén next charactert nem tudom melyik, a gond hogy oda tudok menni hozzá de nem látszik egyáltalán olyan mintha a térkép aljára be lenne ragadva sajnos és a formációban sem látszik mikor kijelölöm az egész csapatot csak 6 kis karika mozog a 7. lenne a pet ugye Utoljára szerkesztette: Negritis, 2015.03.29. 00:21:11
Nagyon jó játék lett, viszont rögtön az elején találkoztam egy kisebb hibával, késett a hang és a portré képeket nagyon lassan(kb 30) másodpercenként jelenítette meg. Szerencsére Sikerült rájönnöm mi okozza a gondot(bár nem értem miért). Ha a gépeden van VPN hálózati kapcsolat (pl hamachi vagy tunngle) míg játszol tiltsd le. Remélem tudtam segíteni.
Másik aki engem érdekelne és talán tudtok segíteni. Feltűnt hogy a rendszere D&D utánzat, sőt kifejezetten olyan a játék mint régebben a Baldur's gate és Icewind dale részek, azonban karakter generálásnál nem találkoztam a fegyveres jártasságokkal, és bár engedi használni Pappal vagy varázslóval is a kardokat és egyéb fegyvereket, attól félek hogy nem túl jók benne. Merre találom a fegyveres jártasságokat, mert a karakter leírásnál nem találtam őket?
nem segít, hivatalos fórumon tegnap előkerült, feltöltöttem a log fájlt oda ahova kell az a lényeg hogy a ranger petje fehér színű lesz és onnantól nem tudod "irányítani" hanem szimplán be van ragadva valahova nem tudom mit lehetne csinálni, mentés visszatöltés esetleg, csak viszonylag régebbi van sajnos
szuper kis játék ez eddig, csak elment az egész napom meg éjszakám vele :D
nah belefutottam az egyik idegesítő bugba, van egy ranger companion akinek a farkasa bebugolt és elég nehezen tudok menni vele így bárhova is (cannot gather party)
az pl hogy Roedric kastélyát legalább 3 helyről lehet megközelíteni : nagykapu - felmászni oldalt a várfalra vagy bemenni a csatornába - olyan elemek amiket hiányoltam nagyon sok játékból :D
Nemreg kezdtem el,Nagyon bejon,remelem nem szivok benne ugy mint a divinity original sin mert az tul nehez volt nekem,bar ott egy karival toltam. Most kezdek egy uj class-t,mivel erdmes kezdeni,vagy teljesen mindegy a csapat miatt?
a memorialsokon a "nevek" azok akik extrém sok pénzzel támogatták a csapatot? ha igen elég hangulatosra sikerült
Nem vagyok sötét angolból de rendesen pörög a szotar.sztaki.hu :) Már most imádom ezt a játékot, ez a hangulat...ááhh...utoljára dragon age 1 nél éreztem ilyesmit.
Szerintem varázslóknál con staton minimálisra, Int/dex/might amennyi csak lehet (kb ilyen sorrendben) a maradék pedig resolve és perception a párbeszéd lehetőségek és a deflection bónusz miatt. Varázslóval amúgy se mész a harc közepébe, ráadásul a korábbi játékokkal ellentétben itt a con százalékos bónuszt ad. Tehát közelharcos karaktereken kívül szerintem senkinek sem éri meg 10 felett.
Oké, azt hiszem kiveszem a topikot a kedvencekből - kezd spoilerekkel dobálózni az egész.
Sajnos a companionok sem mindig a legjobbak. Például a kedvenc miniranger hölgyemény szörnyű statokkal csatlakozik, alkalmatlan melee és ranged harcra is, de elfér. :D
Az elején mindenképp érdemes noname társakat szerezni. Amikor már nincs rájuk szükségünk el lehet őket küldeni Stronghold küldetésekre, és a területeid védelmét is erősíthetik.
felbérelni? kocsmában, strongholdban, és te kreálod meg a felbérelt karaktert ha a companionokra gondolsz: még ha van / lesz is ilyen lista, aki ide linkeli, a hozzászólásával együtt hajítom ki innen, adjuk már meg egymásnak azt az örömöt, hogy magunk felfedezzük, megtaláljuk őket ha te nem akarod élvezni, hanem inkább egy listából kiolvasni, no problem, google, csak ide ne hozd kérlek az infót, köszi
+, eddig akik csatlakoztam hozzám "nevesítettek", azok mondjuk általában rávertek ~1 szintet a felbérelhetőkre illetve ugye velük nincs kommunikáció, nincs storyjuk, nincs küldetésük, de harcban pont ugyanolyanok mint a névvel rendelkezők - ráadásul náluk akár level 1-től már te döntöd el, mit hova pakolsz, a később érkezőknél meg ugye már ki vannak osztva a pontok
kocsmában felbérelhető adventurer megéri? mik a tapasztalatok?
Igen láttam. Kombinálták egy kicsit össze. :D Aki tud ütős wizard összeállítást ne tartsa magában. Későbbiekben mire érdemes rámenni,stb. Már az elején úgy csinálnám a karit.
egyébként ezt úgy hívják, hogy "neked nem tetszik", azt meg megértette szerintem mindenki 3x leírva, sőt eküszöm vannak itt olyanok, akik elsőre is! én nem, de análam okosabbak. :)