Szerintem sokan felhúzták a kezdeti támogatásukat a kedvezményes DLC season pass-szal is, ezért nő ilyen tempóban (én egyelőre kihagyom, majd később megveszem).
Hát éjjel talán még lesz egy nagy ugrás. De így is a 4,25M$ meg lett az előbb , ami meg az intelligens fegyvereket jelenti. Reggel kiderül, hogy, hogy zárt a dolog :)
4,5M$ cél: Ship Crew. "Ships alone are pretty awesome, of course, and customizing your ship is even more awesome -- but what about being able to hire and manage the crew of your ship? For the $4.5 million stretch goal, we are introducing just that" 4,5 óra van hátra és $4,216,056 per pill.
Ha valakik, akkor ők tényleg megérdemlik. Ha 1 alkotást kellene kiemelnem a sok közösségi finanszírozású játék közül, akkor ez lenne az (Esetleg a Shadowrun). Beletették a lelküket is, látszik hogy a játékosnak akarnak megfelelni és nem a kiadónak, ez egy remek modell :)
Nekem is, pl Drizzt könyvekből Khazid'hea, vagy a BG2-ből Lilarcor :) Ha összejön ez is dobhat a hangulaton. Igy is terjedelmesebbnek tűnik, mint az 1. Drukkolok, hogy még szebben zárják.
Ezekről az intelligens fegyverekről mindig a D&D jut eszembe. Kíváncsi vagyok hol lesz a gyűjtés vége. :)
4M$ pipa :) 4,25M-nél soulbound és egyben intelligens fegyverek kerülhetnekbe. 5M-nál pedig Ydwint megcsinálják teljesértékű társnak (ő lenne igy a 8. companion). Ezt kicsit távolinak tartom 14 órával a vége elött. De persze este fele még ugorhat egy nagyot.
18 és fél óra van hátra. Kicsivel kevesebb minr 25e$ és meg van a 4M$. Ez tuti meglesz. Kiváncsi vagyok meddig jutunk.
Maga a több felfedezni való sziget is klassz dolog de engem egy dolog érdekel "hányóraleszajátékidő"? Azért az első rész a 2 kiegészítővel-bár finom játékideje van-de még mindig nincs közelében sem a Baldur's Gate2 + Throne of Baal játékidejének(legalábbis én azzal annakidején sokat eltököltem arra emlékszem. Gondolom erről még nincs infó, hogy játékidőben hogyan viszonyul majd az első részhez képest.
Hajót kapunk, amit felszerelhetünk és kicsinosíthatunk majd, hogy egyfajta mozgó bázisként járjuk vele a tengereket.
Pedig 3,5 nap még. Ha betolnának egy ilyen nyelvi packot, akkor talán lenne egy kis esély még. Éjjelente néha elég nagyokat ugrik. De igy is szép eredmény már. Majd 2-3 év mulva magyar lesz :) Végülis az MorroHun fordítja az egyet már. :) (és forditokat is keresnek). Ez meg szerintem csak 2018 Q2 körül jön.
Hát nagyon úgy tűnik, hogy kimarad. Bár ez így is elég szép eredmény, amit összehoztak.
Ez volt a mailben: "What's a "sidekick," exactly? Glad you asked! In Pillars II, a sidekick is a new character type that sits somewhere between a companion and a hired-adventurer in terms of depth of detail. Sidekicks give you more options as to who can join your party - though they don't expand the current party cap of five. Currently, we have seven planned companions, and with this stretch goal, we will add four sidekicks for a total of eleven Obsidian created characters that can join your ranks!
Before joining your ranks, Sidekicks start out as unique NPCs integral to specific quests, complete with their own personalities and looks, and they may offer to join your party as a reward for completing their quest. Just like companions, these new characters have a custom portrait and voice sound-set. However, unlike companions, they do not have their own vision quest and will not participate in the relationship system outlined in our last stretch goal. We know you love more choice and flexibility when creating your parties, and Sidekicks are a way for us to give you that choice by providing a larger roster of characters to choose.
Wondering about who could be a Sidekick? Here are some ideas the team has put together - these are not final and will probably change during development.
Radora- Ocean Folk/Vailian human wizard. She has difficulty keeping a captain's position for long. According to her, she's at her best when she's had a few to "take the edge off", though she swears she never drinks at sea. Bonteru- A mountain dwarf rogue obsessed with exploring the Deadfire and cataloguing its various poisonous plants and creatures. Bonteru has memorized the effects of hundreds of different poisons and is all too happy to describe them in detail to anyone who will listen. Ydwin- A strange pale elf cipher from "a lot of different places". Fascinated by animancy, Ydwin spends her free time examining fresh and not-so-fresh corpses. Though she has a charming and pleasant demeanor, new acquaintances are often shocked at her intimate familiarity with death and her dispassionate affect in the face of even the most grisly scenes. Rekke- An odd-looking man that the Principi rescued from a floating piece of flotsam on the eastern edge of the Deadfire Archipelago. He doesn't speak a word of any language that anyone can understand, but he's cheery and willing to lend a hand to any company he finds himself in. He's just happy to be alive(at least, that's what everyone assumes). Storm Folk fighter. Let us know what you think about the Sidekicks stretch goal!"
Meg van a $3m, most már $3.25m a következő cél (sidekicks), ezen felül: "we're giving everybody who's backed us at $29 a 33% off Tyranny coupon, and everyone who has backed us at the $45 tier or above a 50% off coupon." Egy hét van még hátra.
Bejelentettek két új társat. Maia (amauana ranger nő, madár pettel) és Serafen (orlan férfi, chiper-barbár multikaszt). 3M$ cél: lesz bent románc kehetőség :)
nahja, van még pár nyelv, amit jóval többen beszélnek..
Érdekes lesz ez a Berath's Blessing. Kíváncsi vagyok, hogy hogy oldják meg és mennyit fog majd számítani (számszerűen és részletesen, mert ez ötletnek nem rossz). A magyar lokalizáció jó lenne, de kis piac vagyunk (ezen a téren), hogy megérné nekik magyarra fordítani a játékot. Bár én örülnék neki, mert lehet többen kedvet kapnának hozzá. Feargus egy portugál nyelv kérdésre ezt válaszolta: "We will be adding more languages in later stretch goals including portuguese." Szóval lehet reménykedni. :)
2,4M$ - Dupla számú voiceover. Ez nem rossz a hangulat szempontjából. 2,6M$ - Berath's Blessings. Ez olyan new game+ lehet. Ez van róla: "Berath's Blessings is a new feature for Deadfire that gives players special bonuses when they start a new game, based on achievements that have been completed in previous gameplay. Berath plays a large role in the story of Pillars of Eternity II: Deadfire that we don't want to reveal quite yet, but she will aid you at the start of your adventure with her blessings. These can be used as a helping hand to defeat that next difficulty level, to provide additional challenges, and to increase the reward for chasing down and completing achievements. Each completed achievement gives the player points to spend on blessings when they start up a new game.
Players will be able to spend these points on a wide variety of unlocks. Some players may simply want a more powerful starting character - better starting gear or more attribute points. Other players may choose to more quickly advance through a part of the game that they don’t really want to repeat - bonus faction reputation, or starting the game with extra copper coins. Players will even have the option to start the game with some of their favorite things acquired during a previous journey – starting with a favorite companion or Soulbound weapon from an earlier playthrough. There will even be unlocks that make the game harder, boosting the challenge of the next campaign."
Irogattam fórumra, meg Figre a magyar lokalizáció ötletével, de kétlem, hogy lesz :D
Bizony. Kapunk jóságokat megint :) Hamarosan meg lesz a 2,2M$ is.
Ez is pipa :) "Pillars of Eternity II: Deadfire just hit $1.8M and got its coolest update yet, with Xoti, the priest/monk joining the adventure"
1,6 is teljesült. 1,8-nál ugye új társ (meg rudzki nyelv). És kirakták a 2M-os célt: AI customization (meg spanyol nyelv, de az érdektelen nekünk). Magyar nyelvet nekünk! :D
"We funded! Thank you so much everyone! We also revealed our first stretch goal - $1.4M for sub-classes. We will be getting an update out today (Friday) with more details from Josh Sawyer on what's so cool about sub-classes."
Hoppá, ez érdekesnek ígérkezik. Kíváncsi vagyok, hogy képzelik el ezt a sub-class dolgot.
Kész is a gyűjtés, 100%. Gyors volt (nem meglepő) :)
Na én is betoltam a magamét $29. Jó lesz ez érzem. :)
Félrerakok rá, erre tényleg, második után vagyok az első résznek és lesz harmadik is. olvasgatom a hozzászólásokat a profiktól, hogy érdemes , milyen partyval. Meglesz a harmadik menet is. Még a tournament előtt, alatt is. minden kieg fent kezdődik az utazás :)
Még nem néztem meg, mennyi a minimum amivel lehet támogatni?
pedig tán a Wizard ami leginkább hasonlít a DnD-s verzióra .. a Chanter megvalósítását mondjuk ötletesnek tartom benne
nekem druida a fő karakterem, medve alakkal.. alacsony szinten hasznos volt, jól lehetett darálni vele, akkora pofonokat leosztott, hogy öröm volt nézni, most már magas szinten, amikor jó felszerelésem van, már csak elvétve váltok alakot..
nálam a varázsló egy alaptag, mivel őt képeztem ki zárnyitásra (a lore-t a fő karim tolja) a többiek esetében már rugalmasabb a csapat.. általában a harcos csávó és/vagy a paladin csaj benne van a bandában, a pap is gyakran tag (bár őt inkább csak a varázslatai és nem a személyisége miatt viszem).. a Chiper csajt meg a Rangert variálni szoktam, illetve a WM-es gólemet bírom, bár hajlamos elsőként elfeküdni a harcokban
5-ször toltam végig, ebben van 2 WM-es is. Szerintem (ha azóta nem nerfelték) a druid az egyik legjobb kaszt. Jó aoe, jó heal, és dps-be se rossz. Chiper, ranger, druid, barbár, pala - ezek a nagy kedvenceim. Tanknak meg mindig fightert tettem. Jó partykat lehetett összehozni :)
Ráadásul amikor átváltozik a gearből származó bónuszokat nem kapja meg. Jó az, olvastam rá egy buildet korábban. Úgy rémlik, hogy régen amikor először botlottam bele druida csapatba öröm volt nézni azt a bazi nagy wipeot amit kapott a partym
Annak a buildnek a szerzője úgy fogalmazott, hogy szerinte olyan mint egy rogue és wizard keverék.
Fightert indítottam, mellette van még Vale-ből a másik fighter, a törpe ranger csaj, a cleric, aki állandóan kurvának nevezi az istennőjét, és a rasztamen kinézetű chanter. Aztán kedvemtől függően cserélgetem ötödiknek a druidot, grieving mothert, és a varázslót. Eddig a druid jön be, elég jó AoE-jei vannak, viszont közelharci képessége csapnivaló, az átváltozása pedig csak pár másodpercig tart, na ez így egy vicc.
Nekem a bugyuta csapat AI-n kivul egyedul a kasztok nem tetszenek. Valahogy egyiket sem igazan erzem. Anno BG koruli idokben iszonyat jo volt wizarddal jatszani, de itt szerintem nagyon elszurtak. Nagyjabol ezek miatt hiaba kezdtem launch idejen, meg mindig nem jatszottam vegig.
Divinity original sin-t toltátok? az is zseniális lett, sajna a coop partnerem nem sokáig bírta :/
szerk.: ott a két fő karakter amit egy-egy player vezényel moralizál sokat egymás között és ha nem tudjátok eldönteni mi legyen, akkor egy kő papír olló minijáték beugrik. :) imádtam ezt a ficsőrt, mert mindenki máshogy képzeli el a helyzetet. Utoljára szerkesztette: Terawatt, 2016.09.03. 20:29:50
Ha visszagondolok az utolsó igazán mókás fejtörő a dragon age-ben volt. Még emlékszem kicsit beleuntam és megnézte a youtubeon :) 2009. Most meg 2016 van, hogy repül az idő. Edit: Igen a mesélő ablak zseniális lett. Utoljára szerkesztette: Although, 2016.09.03. 19:49:35
Kár, hogy az első meglepetést semmi nem adja vissza. Mikor elöszőr próbálod azt az ajtót kinyitni. És meglepődsz mert régen láttál ilyen fejtörőt. Vagy a párbeszédek, mikor megállsz bár van rutinod az mmoból ahol "felnőttél" a nyelvben. De már rég nincsenek veled és elfelejteted ezt a nyelvet. De azért próbálod lendületből fordítani :) Na Caed Nua külön megér egy mesét. Valahogy ezt kellene megoldani, mindig úgy érezd mintha elöszőr lépnél be. Mikor elöszőr állsz a fa mellett és találkozol kis lovaggal. Vagy a falu ahol épp dolgozik a kis gyilkos :) Te meg szóba elegyedsz vele. És na mindegy az már nagyon spoiler. :) Utoljára szerkesztette: Although, 2016.09.03. 19:41:30
Fallout után ez jön majd megint :) Nem tervezek előre. Majd meglátom. Valami mágus kari kellene főre. Az még nem volt fura. Majdnem mindig azzal nyitok itt nem. De most majd beköszön. :) A group meg hozzá igazítva.
Szeretett asztali PC-m távollétében esténként én is elő veszem laptopról a játékot. Baldur's gate kimaradt, viszont egy kis neverwinter-t toltam, de akkor még angol tudásom bőven fejlesztésre várt.
Azóta már jól beszélem a nyelvet és nekem is nagyon tetszik a játék. Még amikor a white march pt1 volt akkor ruháztam be egész jó áron a játékra. Minden forintot megért.
Szétszortság nekem tetszik, mert az tuti, hogyha egy hónap múlva veszed újra elő bele futsz az ilyen "hülyeségbe", csak mert nem emlékeztél pár korábbi mondatodra. :D
Ez olyan mintha elmondanád a farkasnak melyik úton megy majd a Piroska, pedig a lelkedre kötötte, hogy ne. :D
Paladinnál elvileg még jobban kell figyelni, de csak fél szemmel olvastam róla egyszer.
TI milyen csapattal toljátok?
Két rogue (egyik puskás ranged), warrior, priest, wizard, chanter felállást csináltam most és nem rossz, bár csak caed nua környékén vagyok velük egyelőre. Ez a harmadik, hogy újra kezdem a játékot pont a fent említett feledékenység miatt :) Örülök neki ,hogy kicsit felpörgött a topic, mert látszik, hogy van élet azért.
Én is pár napja kezdtem a játékot, kicsit nehezen indult be a sztori, de így 30(?) óra után már benne vagyok keményen a sztoriban, és elég frankó. Néha én sem értem mi is van a képernyőre írva :) főleg az elnevezésekkel vagyok bajban, illetve van az egész játéknak egyfajta "szétszórtság" érzése. Pl egy eset (nem akarom nagyon spoilerezni): bementem az egyik város könyvtárába, és a könyvtárossal beszélgetés közben adódott egy opció, hogy valaki meg akar valamilyen könyvet szerezni. Beugrott, hogy valami küldetéshez kapcsolódik, de nem tudtam pontosan, hogy mi, végül ezt az opciót választottam. A könyvtáros pedig megköszönte, hogy szóltam, és jelezte, hogy már rakja is el a legsötétebb polc legutolsó sarkába a könyvet, mert az az ember nem kaphatja meg. Akkor úgy meglepődtem, hogy nem biztos ez volt a legjobb választás ehhez a küldetéshez kapcsolódóan :) Ami zavar még, hogy harcban a társak teljesen életképtelenek. Bármilyen extra képességet, vagy varázslatot nekem kell parancsba adnom. Főleg ha a varázsló is velem van, akkor kell 3 másodpercenként pausálni, és nekem kiválasztani a varázslatokat. Bónusz featúra, hogy egy rakat AoE spellje van neki, ami ebben a friendly fire alapú rendszerben tulképp használhatatlan, ráadásul az ellenfelek is képesek szépen szétszóródni. A Neverwinter Nights ebből a szempontból sokkal önállóbb volt.
Oké, szabad kalandozás annyira nincs de a térképen mész akkor ha beleszaladsz valamibe akkor harcmező :) Van fasza stronghold építés! :) Nem piskóta több mint 8 szint mélység :) Fasza ellenfelek. És szabadság is hány fős csapatot teszel össze ami befolyásolja a nehézséget. Ötletes az adventure felvétel lv-re árazva! De nekik nincs történetük. Tehát mehetsz a főszálon is mintha regényt olvasnál. Mintha eltelt volna x év megöregedtél volna és egy régi mese a kezedbe kerül és nem tudsz szabadulni. Az Obsidian varázslói olyan dolgokra képesek amit épp magadon aki nem ehhez a világhoz tartozol is beszippant. :) Persze ez nem tömegeket jelent. Élvezd! Mert nem sok ilyen lesz már . A következő a PT 2 lesz. Fantasztikusnak néz ki de saját wishpers ők nem az Obsidian bár sokan sokkal jobbnak tartják őket. :) Utoljára szerkesztette: Although, 2016.09.02. 20:26:56
Na az aki ezt lefordítja az előtt megemelem a kalapom. Ezek a fickók igazán nem törték rajta magukat, ki fogja érteni a "mélygyökereken" kívül. Istenem az érzés mikor belefutottam életemben elöszőr igazi szerepjátékosokba akik a régi angolt használták. És angolul kérdeztem meg mi a szarról beszélnek :) Volt pillanat amikor folyékonyan értettem. De a pillanat elmúlt mint minden. :) Utoljára szerkesztette: Although, 2016.09.02. 20:05:21
Van elég ne aggódj. De készülj fel rá a fejtörők komolyak lesznek. Volt amin átkozodtam kicsit. A karakterek élnek megismered a történetüket is. Bökd meg Renegade-t vagy Daermont :) Ők nagyon nagy fanok és jók benne. Nekem is megy de, realizálnom kellett a butító világ rajtam is hatott. :) Ma néztem leértékelték a steamen, ha nincsen meg a II. rész vedd meg!! Ütös karikat raktak bele. Ne aggódj ez az angol tényleg kemény nekem is aki a conanba anno beleszaladt durva rpsekbe. És egy idő után értettem a szövegüket. Ha tényleg tetszik elő a szótár és rakd ki a képet. :) És ne add fel. :)
Teljesen véletlenül próbáltam ki ezt a játékot abban a tudatban, hogy ez egy körökre osztott játék, tehát abszolút nem fog tetszeni...amióta először megláttam a menüt leesett az állam, és egyre jobban csak lejjebb esett. A menü egyszerű, szép, igényes, a karaktergenerálás eszméletlen részletes, az infók érdekesek, a töltelékszöveget sem érzem feleslegesnek, izgalmas.
Folyamatosan arra gondolok, hogy ez nem az én műfajom, ez engem nem érdekel...most tartom másfél óra játéknál, és egyre jobban tetszik ez a játék. Hihetetlen részletes, imádom a kialakítását, és ami a legjobb: nem veszem észre, hogy körökre osztott (ettől ijedtem meg nagyon, csak adtam egy sanszot azért neki)
Amikor megláttam, hogy az átvezetők alatt vannak ilyen "események" mint a szerepjátékokban, ahol pl le van írva pár mondatban egy esemény, és több féle képpen tudsz rá reagálni, hát ez fantasztikus.
A játék érzem, hogy be fog szippantani pedig azt hittem 2 perc után törölni fogom.
A negatív, ami az én hiányosságom igazából, az az angol. Értem a szöveget, képbe vagyok, de mivel 10ből nem értek csak 6 szót, ezért épphogy csak a lényeget tudom kiszűrni, és csak arra elég a tudásom, hogy tudjam mi miért történik, vagy mi miért van. Én igazából így is élvezem, de van egy olyan érzésem, hogy nehezebb lesz a nyelvezete. Amúgy nagyon szép és igényes angol szövege van.
Elég halott a topik. Mivel valszeg úgy sem fogom letörölni, ezért megkérhetnék valakit, hogy írjon róla pár sort, hogy mire számíthatok a játékban? Lesz benne szabad kalandozás, nehezebb részek ahová érdemes később menni, legendary itemek, és van lehetőség olyan karakter build elkészítésére, hogy üssön mint az állat? :D Az a baj, hogy annyira sokat adott a játék, és annyira másra számítottam, hogy úgy érzem tényleg muszáj leszek ezzel játszani :D
András helyett átvette más, Robesz. De már hónapok óta áll a projekt. (És nem fogja befejezni senki.)