Üdv! Lehet már tudni valamit,hogy a White March Part 2 mikor jelenik meg? Majd akkor szeretném elkezdeni a játékot.
Lvl 7-en mentem át White Marchba. Pont jó :) jók a harcok és csodásak az új tájak :) Egész jól haladok. Cräghold viszont lvl 10ig kb felejtős. De megérte a pénzét bőven az egész game és kieg. Nálam top 10 rpg-ben van :)
Alapvetoen lvl 5-6-os partinak keszult a kieg, de lehetoseget nyujt magasabb, lvl 10-12-es partinak is a vegigjatszasra azaltal, hogy az eredetileg lvl 5-6-os szintre belott nehezseget felskalazza. Kerdes, hogy a loot is a megnovelt nehezsegnek megfelelo-e... Az Ipon cikke szerint legalabb is igy van. Az utolso oldal utolso bekezdeseben azt javasolja, hogy lvl 5-on mar erdemes felmenni eszakra.
Még szerencse :) Manapság úgy is a játékok nagy része 1 gombos. Itt legalább sokszor kell agyalni a harcoknál. Vagy épp a csapat összeállításnál. Bár én képesvagyok 1-1 stat pont máshova rakása miatt újra kezdeni az egész játékot, ha csak 1-2 óra van benne :) Most majdnem lvl7 a csapat. Letolom Dryford Village küldetéseit, 1-2 bountyt és lvl 7-8 körül elindulok Crägholdtba és utána végre a White March felé veszem az irányt.
Akkor lehet várok 1-2 szintet még. Én végül az: Edér, Pallegrina, Grieving Mother, Ranger main kari, és Hiravias, Alothal megyek. Majd Devilt felveszem valaki helyett az új területeken.
Szerintetek lvl6-on már van értelme belevágni a kieg területeibe?
Na lassan lesz időm végre játszani megint :) Már várom az új területet, és majdnem gyári csapattal tolom le, normálin. A team: Main kari - Wood Elf ranger, puskával, farkas állattal Chanter - ez lesz a csinált, mert valahogy Kana nem szimpi. A +reload speed dal miatt kell a csapatba. Szerintem ranged kari lesz. Edér - tank Devil of Caroc - két tőrrel, hadd tolja a dps-t, meg végre van gyári rugó Grieving Mother - cc+dps, még nem tudom milyen fegyverrel (első végigjátszàsom chiperrel volt, azóta mindig van 1 a csapatban) Aloth vagy Hiravias, mint ranged dps ès support még nem tudom. Legrosszabb esetben, ha úgy találom akkor a chantert lecserélem majd valakire. Meglátjuk. Ti kikkel szoktatok nyomulni?
Annyit tennék hozzá, hogy 2.0 óta új mechanikája van a lopakodásnak, így csak az jön ki stealthből aki lebukik, a többi nem.
Egy jó tanács, hogy a nehézségen ne állítgass lefelé, mert csak magadat szivatod vele. A legkönnyebben játszható nehézség talán pont a hard, mert ott kevés de erős ellenfél van. Közepes nehézségen vegyes nehézségű ellenfelek vannak (gyenge is és erős is) közepes számban, míg könnyűn csak gyenge ellenfelek de nagy számban, a túlerő kezelése pedig nagyobb gond, mint a kemény ellenfelek.
Ugyanakkor szerintem nem szabadna gondot jelentsen ez a helyszín, akár feleslegesen lemászott a lyukba a csapat akár lesétált ahogy kell. 5. szintre probléma nélkül le lehet sétálni azzal a csapattal, ami épp elért az erődhöz. Sőt még solo karakterrel is letakarítható gond nélkül ekkor az ötödik szintig ez a dungeon. Lentebb már vagy csapat kell vagy magasabb szintű karakter(ek), de a legalsó szint kivételével nem kell a maximum szintre gyúrni, annyira messze nem erősek az ellenfelek. A begyűjtős bounty feladatok harcai komolyabb kihívásokat fognak tartogatni és jelenteni.
A lopakodás meg nem sokat ér, ha nincs mindenkinek magasra gyúrva. Elég ha egy valaki béna benne és lebukik pillanatok alatt az egész brancs.
Emellett közvetlen kijárat van a 3. és az 5. szintről is ami az elsőre visz fel. Lesz még ilyen a későbbi szinteken is. Az 5. esetében ha arról a helyről ahol lepottyant a brancs nem felfelé hanem oldalra mész ki, akkor majd két felfelé vezető lépcsőt is találhatsz. Az egyik az első szintre visz, a másik a negyedikre. Pár bunyót le kell zavarni de azok nem vészesek. Főleg ha szeretsz csapdákat is használni.
kb 10-15 óra alatt el lehet jutni addig sztem ha az ember egyetemista akkor bőven van rá annyi ideje de hétvégén anélkül is Utoljára szerkesztette: Negritis, 2015.09.14. 10:28:42
ha csak a billentyűzeten nem találod a ~-t akkor ez talán segít ascii tábla a spoilerben, lenyomod az altot beírod a számot és kiírja a karaktert alt+126 a ~
Sikerült összehoznom, hogy az Endless Path of Od Nua 5. szintre leugrottam egy ide bőven kevés partyval, csak az Autosave és Quicksave-t használtam eddig, mindkettő persze már ide szól. Visszafelé ugye nem lehet mászni, elindultam a 4. szint felé, de már kezd kifulladni a banda, lejjebb vettem a nehézséget is, de úgy fest nem tudok visszajutni a felszínre. Tudom, az én hibám, mert nem mentettem külön.
Mit tehetek? Találtam konzol parancsot, hogy relokáljam a bandát, de a ~ karaktert nem tudom elővarázsolni, az IE mod meg nem fog felmenni, nincs olyan könyvtáram, ahová tenni kéne. Sorry, ha ez egy untig ismételt kérdés, csak 2 napja kezdtem el játszani ezzel a játékkal.
G2A -n a the white march expansion pass 7,79 Euró. Annak aki mer ott vásárolni :)
Csak a steamen kb 485 000 darab fogyott, ebből levéve a 77k kickstarterest még mindig igen szép szám. Gogon megjelenés óta kb top10-ben van eladásoknál. Többi oldalról, meg bolti eladásokról nem is beszélve. Szerintem elég sokat hozott nekik. :)
Én lehet bevárom a 2. kiegészítőt (mikor is jön? ) és újra végigtolom az alapjátékkal együtt a 2 kiegészítőt együtt, márcsak azért is mert ez a 10 óra amit írtok elég karcsú szerintem. Van most úgyis bővel mivel játszanom hálistennek. Utoljára szerkesztette: Sheltem, 2015.09.04. 08:00:09
Tudtommal nincs Kickstarteres kampány a kiegre. Az első részhez se volt, hanem zsebből csinálták. Vagy lemaradtam?
Én simán csináltam egy új karit, úgy is végig akartam vinni megint. Wood elf ranger, wolf pettel és szinte biztos, hogy puskákkal fog operálni :) Meg van egy félbe hagyott palám (Fire godlike, goldpackt knight, 2H escottal) is, úgyhogy azzal is megtudom lesni az új helyeket, ha akarom :) Aztán ahogy időm engedi haladgatok majd.
Fura nekem semmi gondom a töltési idővel, pár másodperc.
Kicsit szomorú vagyok ez volt az egyetlen és utolsó de megértem, de legalább lesz második része a kiegnek. Utoljára szerkesztette: Although, 2015.08.30. 15:14:08
Mégegyszer nem akarom állandóan a töltő képernyőt nézni. :p Most is elég volt, amíg a white march tartott.
Miért kellett ezt nem max levelre kihozni. Az új területek hozzák, amit az eredeti játék, de csak ezért nem fogom újra játszani. Így meg full 12-es partyval értelmetlen, mert kb 0 rewardot kapsz.
ezt találtam ezek szerint a 2 rész együtt 25$ lesz
én biztos hogy leárazáskor veszem meg, elvégre még az alapot se vittem ki :D Utoljára szerkesztette: Negritis, 2015.08.23. 11:18:49
ha valaki lemaradt volna, az ilyen-olyan 6K Huf körül megkapható jóságról, annak itt a remek alakalom, 21.4 a GOG-on
Képek is meg a körítés is mint egy régi regény mikor elképzeled a dolgot itt megvalósul. Persze a CD Projekt mára sok szempontból meghaladta ezt a szintet.
Zahua From Eric Fenstermaker: Zahua comes from an agrarian people known as the Tacan that dwells in the Ixamitl (ih-SHAH-mitt -ull) Plains to the north. (You may have known him as Forton once, but we renamed him to reflect his region of origin.) He belongs to the Nalpazca, a strict order of warrior-monks that constitutes the Tacan's standing army.
The Nalpazca distinguish between the material world and the imagined world of perceptions, feelings, and false structures, seeing the latter as the limiting force that prevents a person's transcendence. They employ extreme practices to remain ever-conscious of what is truly real, and are known for exhibiting bizarre anti-social behavior in public settings, consuming powerful hallucinogenic drugs, and inflicting great pain upon themselves, all so as to allow themselves to "see more clearly." There are even rumored to ritualistically cannibalize the flesh of the recent dead so that they might come to terms with their own mortality, though such rumors have the ring of superstition.
Zahua is the greatest living practitioner of Nalpazca beliefs, and even as you meet him, he is in continual pursuit of their ideals, which he believes will transform him into an unbeatable combatant. Above all, he believes in suffering as the path to enlightenment, and nearly every inch of his body is covered in scars - mostly self-inflicted. While some might see that as a grim or depressing viewpoint, from Zahua's perspective, suffering is a thing of beauty, to be admired and revered, and he is often able to appreciate situations that would dishearten most others. (Perhaps with a little too much cheer for some people's taste.) The player will meet and get to know Zahua as a party member in White March Part I, and then his vision quest will come into focus later, in Part II.
The Devil of Caroc From Carrie Patel: The Devil of Caroc is a bronze golem inhabited by the soul of a convicted murderer. She's ruthless and relentless, yet something about the player piques her interest when they first meet. The Devil was once a trapper in Cold Morn, a village that became notorious for its role in the Saint's War. When she and her neighbors let the Readceran troops pass through town unopposed, they became a symbol of treachery and cowardice throughout Dyrwood. The Purges that swept the country began in Cold Morn, and everyone the Devil ever knew perished when an angry mob burned the village to the ground. The Devil survived and sought revenge on the men and women who set her home ablaze. She's still a rustic at heart, but her crude manners belie cunning and a cynical sense of humor.
Én most fejeztem be ~ 90 órám van benne. Minden quest megvolt, egyedül a cypher NPC questjét buktam, mert nem bírta az Od Nua-i kiképzést :( A bounty hunter küldiket sem csináltam, így is simán meglett a szintlimit. Fasza volt nagyon, megérte.
Kicsit hasonlít a rendszer a DA:O beállításaira szerintem. Kis nosztalgia. :)
Kinek mi jön be. Nekem meg pont felüdülés már az sok ork, goblin, világuralomra törő dark elf warlock sablon gonosz high fantasy után. Tetszik, hogy a lélek itt milyen sokmindent befolyásol (persze, csak ha olvasol eleget, akkor derülnek ki a dolgok). Amúgy szerintem a következő Torment is ilyesmi lélek-átjárásos, second life-os témával fog operálni.
No hát tegnap uninstall lett a vége pedig próbálgattam hetekig, de valahogy nem fogott meg. Szerintem óriási hiba, hogy a harcokért úgy alapból nem ad expet, ha összehasonlítom a tavalyi Divinity: Original Sinnel, az szebb, jobb...
Még néhány próbálkozás után sikerült. :D Bocsi a felesleges kérdést! Bevált az a taktika, hogy két karakterrel eltereltem a figyelmet, és csak a harcosokat támadtam, míg a varázshasználók meg az íjász hátulról gyepálta a szellemet. Miután ez a Leyra meghalt, már gyerekjáték volt.
Sziasztok! Azt a Leyra nevű szellemet Heritage Hillben meg lehet ölni 5-ös szintű karakterekkel? :D Csak azért kérdezem, mert én már egy tucatszor futottam neki, de nagyon nem megy. Buffokkal sem.
e3 rulz
Na most már abszolút nem értem. Kínomban Nvidia vezérlőpultban beállítottam hogy a dedikált vgat használja a pillarshoz, és nem tudom hogy ennek hatására-e, de most megint süvít mint régen... Ha másnak is belassul esetleg, ezzel próbálkozhat...
Def. Bay-be a duc halála után már nem tudok visszajutni?
Vicces, érdekes ez az egész. Írtam a hivatalos Obsidian forumba a fejlesztőknek, hogy 1.06 óta nekem gebasz van, szerintük gyenge a gépem hozzá. Bevallom, notin játszok vele, egy i3-as GT740M-el, 4G Rammal, de nehogymár egy Pillars gond legyen neki, pláne hogy patch előtt hibátlanul, reccenés nélkül futott. Próbaképp visszavettem a Graphics Quality-ból, az javít a helyzeten, de még így sem értem ezt az egészet. Ha valaki rájön a hiba megoldására, ne szégyelljen megosztani. Amúgy
lenyomtuk a tűzokádó sárkányt, bár volt egy kis bug ami segített :D kifektettek minden karakteremet, mire csak Edér és Kana maradt. Kanával idéztem 3 wurmot, Edér ütötte vágta a nyavalyást, majd egyszercsak lefagyott a sárkány. repült a levegőben, de támadni már nem tudott... néha Kana rányomott egy Paralyze-t, a 3 wurm és Edér meg felszecskázta. Happy End.
Nekem nincs gondom. Néz meg a drivert, stb. Nekem pl a steam okozott gondot sokszor, ha kilépek belőle akkor is marad a folyamat futásban, ez elég komoly lassulást tud okozni, ha leállítom megszűnik a gond. Egész érdekes dolgok tudnak problémát okozni.
Köszi, kiváncsi vagyok csak nálam van baj, vagy az új patch művelt valami érdekeset. Eddig röccenésmentesen futott minden körülmények között, akkor is mikor repkedtek a spellek meg volt tonnányi ellenség a képernyőn. Most bármely területre megyek, érezhetően belassult a játék, akadozik... Amúgy most jártam a tűzbarlangban az első sárkánynál, vicces kis dög. LVL9-es partymmal felmosta a padlót első körben.
"So we don't leave you all in the cold on the Pillars of Eternity expansion, we just might (wink, wink... nudge, nudge) have some stuff to talk about after E3 (week of June 22nd) and we'll also have some really cool news to talk about with Update 1.07." Mindenképp jó hír :)
*Samurai84 Este megnézem, h fut nekem.
1.06 patch óta nektek is belassult a játék? Ill. néha beragadnak a karakterek... Utoljára szerkesztette: Samurai84, 2015.06.07. 22:48:57
Ha kishazánkban vagyok akkor naná hogy ezt tolom, 98 óra, és még csak az első nagyváros, bár egyszer már újra kezdtem :)
Én ma egész nap toltam. Remélem majd balance-olják a dolgokat, mert van mit. Nagyon sok varázstárgyat dob, a pénz így nem probléma. Aztán itt vannak a lőfegyverek. Mindenkinek a kezébe adtam, mint másodlagos cuccot, hát mit is mondjak, kevés dolog állítja meg a kommandómat, ha a puskák és pisztolyok előkerülnek...Chanter segít hogy gyorsabb reload legyen. Eddig nem sok minden okozott gondot, persze ez normál nehézségen van. Nem tetszik a Grimoire rendszer sem, legalább nevet adhassak nekik, hogy tudjam milyen mágiákat tettem bele... egy darabot használok így, abba megy minden ami kellhet, de néha érzem hogy más mágiát kívánna a helyzet. Az NPCk tetszenek, Edér, Durance, Palleginát felvettem Sagani helyett, néha vannak iszonyat dumák benne. A főszálról eddig nem nagyon tudok nyilatkozni - szokás derítsd ki mi van, ki vagy, miért... A mellékes dolgok nekem itt jobban tetszenek pl. a Blood Legacy küldi. A strongholdnak sok értelmét nem látom... max. majd letolom a dungeont a vége felé, de amúgy nem sokat adott hozzá eddig. A harcrendszer az viszont ott van nagyon, persze kinek mi jön be, de én elégedett vagyok vele. Jó a story, szép az animáció, csodálatos hátterek, érdekes a világ, akinek van collectors bookja, olvasgassa, abból is sokat lehet megtudni. Egy valamit sajnálok nagyon: kevés az időm vele játszani, 5 percre nem tudsz leülni elé, mert beszippant órákra.
Nem hiszem de most Witcher 3 is van. :) Én rajta vagyok még. Még nincs befejezve. De ne aggódj a törzsközönsége mindig meg lesz!
Néha talán összekaptunk, de tény, nagyon jó volt mindig néztem amit írt, elég gyorsan megfejtett mindenfajta játékot amit nyomot. Harcrendszereket gyorsan átlátta. Látszott ez jobban az élete mint talán kellene, de neki ez volt fontos és így más nem számít. Hiányozni fog a lelkesedése a segítőkészsége. Rest in peace.