Nemtunik rossznak igaz ez inkabb ilyen ARPG szeru. De attol meg pofas :D ARPG-rol jut eszembe a Lineage eternal es a Lost Ark is jo lesz abban a kategoriaban.
félOFF: Ha Crowfall tetszik akkor az Albion online-t is sasoljátok meg az is elég ígéretes pvp orientált sandbox mmonak tűnik.
BnS jo lesz csak a kerdes, hogy EU ugyan akkora torodest fog-e kapni majd mint NA. Crowfall-ba meg sok erdekes dolog van, de jovore mar az is jon. BDO-ra meg boven tudok varni amig kiforrja magat mert addig ott lesz a BnS :D
Nem kellene sok idő, ha hallgatnak a játékosokra, de majd meglátjuk. 1-2 hónap és úgyis körvonalazódik, hogy jó irányt vesznek e, vagy sem. Crowfallról vegyes véleményeket hallottam, illetve kickstarterként kezdett, itt inkább érzem, hogy nagyon sok idő kell neki, mire kiforrja magát... BnS meg NC-n múlik mennyire kúrja el :D
Persze, hogy arrol beszelek ami mar kint van. Ezert irtam lentebb, hogy az EU/NA verzioban sok ember remenykedik, hogy nem olyan lesz mint a tobbi verzio.
Az a gond, hogy Vicodinnak is mondtam mar, hogy sok ido amig kifogjak pofozni a jatekot megfelelo minosegure :/ Pedig hatalmas potencial van benne. En szurkulok nek. EU/NA regioban a BnS es a Crowfall is nagy nyomast fog gyakorolni a jatekra. Remelhetoleg cserebe iparkodnak rendberakni a dolgokat :) Utoljára szerkesztette: Zarache87, 2015.11.03. 19:32:13
- Megint a KR/RU verzióról beszélsz, amik F2P-ként indultak. Semmi infónk nincs még az EU/NA shopról. - Ezek mind megvannak (katakombák, tornyok). Viszont nem sok minden van bennük (kincsesládák lehetnek, de nem sok infóm van róla). Mindenesetre ez is könnyen orvosolható. - KR CBT-n pontosan olyan PK rendszer volt. - Karavánok - egyetértek, de fix PK/OWPvP first.
Mar van P2W item a shop-ban ezert lesz +15-os cuccod ha akarod :D melle veszel egy jo costume-ot akkor meg erosebb leszel. Nem kell instance hanem catacombak,barlongok es tornyok mint Lineage 2-ben voltak :) PvP/PK lehetne ugyan ugy mint L22-ben ha valaki vissza ut akkor flagelodik es maris nem PK. Karavanoknal a Silkroad-os rendszer johetne atalakitva. Lennenek guardok,thiefek es kereskedok.
Két dolog kéne, hogy javuljon/változzon: 1. PK/PvP: vissza a KR CBT rendszert. Kapásból hatalmasat lendítene a játékélményen. Magas szinten kőkemény grind van, a jó farm területekért pedig meg kell küzdeni. A jelenlegi rendszer ezt teljesen megöli. 2. No trade. Olyan geared lesz, amit kifarmoltál és megoldották a P2W kérdést is egészen addig a pontig, amíg kifejezetten P2W itemek nem kerülnek a cash shopba. Ha meg mész farmolni, akkor az OWPvP is érvényesül, lásd 1-es pont. Ez két olyan dolog, amin baromi egyszerű változtatni és tényleg csak a kiadó döntésén múlik milyen irányba viszik el. Mivel sandbox játékról beszélünk, itt nem lesznek nagy insták (ha lennének sem azok lennének fókuszban). Egy instance-olt BG is többet árt a játéknak, mint használ, minden ami instance-olt, az open world kárára megy, amire az egész játék épít. Olvasom én is a fórumokat (és játszok is az oroszon), és tudom, hogy nem minden csak fekete meg fehér. Igen, sokan elégedetlenek a rendszerrel, de azt is látják, hogy kis változtatással baromi jó lehetne. Sokan ezért vett vették a fáradtságot, jelentkeztek alfára és írták le a javaslataikat több oldalon keresztül, mert játszottak a koreain (és nem 55 alatti karisokra gondolok) és tudják, hogy van benne potenciál. Én nem úgy látom, hogy félkész a játék, kellenek változások (játék szempontjából nagy, fejlesztés szempontjából nagyon minimális változtatásokról beszélünk), de ha azokat meglépik, akkor egy nagyon is élvezetes játékot kapunk.
Nem, ez nem trendi, talán neked is utána kéne olvasnod..... Megkérdezhetnéd (jogosan), hogy ha nem is játszottunk vele, akkor miért fikázzuk. Azért, mert ezt írták olyan játékosok (nem 1-2 ember, hanem nagyon sokan), akik hónapokon át játszottak a koreai szervereken! Nem a semmiből találjuk ki. Értem én hogy nálad most nagy a hype, de jó lenne ha kicsit kinyitnád a szemed. Igenis a játék sz*r. Ez nem trend kérdése, hanem a puszta tények. Olvass kicsit utána. Nem mi hárman találtuk ki ezt, hidd el ha jó játék lenne akkor mi is nagyon várnánk és játszani akarnánk vele. De nem az, ez van. Van benne rengeteg lehetőség, nagyon szép grafika, combat rendszer, nagyon jó mmo lehetne, és biztos az is LESZ. Valamikor. De nem mostanában. Ha úgy érzed nincs igazunk, akkor kérlek nyiss fel a szemünket és sorold azt a rengeteg lehetőséget és tevékenységet, amit lehet csinálni a játékban és jól működik és élvezetes.
"Mondjuk nem csoda mert a balance meg hianyzik belole,PvP es PvE teruleteken is meg nagyon hianyos a jatek. Persze classok jonnek csak kb a GvG az egyetlen igazi elfgolaltsag meg a Siege. Csak sajnos balance nelkul ezek se az igaziak. A penzbol csinalt +15-os itemek meg nem eppen a legjobbak a balancenak." Ezt lentrol idezem :) Sajnos a jatek meg nemtud sokat nyujtani. Ami van benne az keves vagy hianyos meg. A hajozas is messze van meg a hasznalhatotol. Talan a legnagyobb potencial van ebben a jatekban az uj MMO-k kozul, de meg messze nincsen kihasznalva. A F2P BnS es a Crowfall melett azzal ami jelenleg van a jatekban nem fog labdaba rugni. A Orosz verzoi is sajnos P2W lett es hiaba tortentek modositasok a PK rendszer ott is rossz meg. Talan az EU/NA regoiban lesz egy ertelmes PK system amivel a karavanos reszet fellehet dobni a jateknak. PvE nincsen (bossok solozhatok es nincsen party tartalom a jatekban). En nem szeretem a PvE-t, de a bamba mobok olesen kivul nemsok van meg a jatekban. Majd most probalkoznak vele, hogy bovitsek a jatekot ezen a teren. PvP a Siege-en levo kaosz lovodozesbol es GvG-bol all. Sajnos igy a PvP sokra nem megy mivel a jatekban meg nem gyurtak ra a balance-ra es az itemek nagyon is szamitanak. Ha eleget fizetsz hamar +15 felszerelesed lesz igy a GvG-n vagy Siege-n a penzesebb oldal gyoz. A costume-ok is adnak extra statot ami nem lett volna gond ha az enchantot nem lehetett vonla shopbol megoldani. Illetve nincsen rendes Arena se a jetekban. Balance-t meg ugy nehez lesz megcsinalni ha folyamatosan toljak ki az uj classokat. Utoljára szerkesztette: Zarache87, 2015.11.03. 16:29:23
Nincs balance, vagy arra utalo jel, hogy orvosolni szeretnek, ez mar onmagaban hatalams gebasz. A statok kicsit szarul mukodnek, mivel end game gearben 1 hitelesek vannak, tehat pvp zero. PvE az ..Most nemreg vmit javitottak, hogy mar partyorientaltabb legyen a dolog, de meg mindig semmi koze egy mmo pve-hez, ami a csapatjatekra alapoz. Farmolason kivul sokat nem lehet csinalni. Nincsenek celok a jatekban, hogy mit miert csinalsz, miert erdemes kuzdeni. Jo van, de az annyira sovany, hogy csak rovidtavon kot le. Semmi olyan dolog nincsen a jatekban, ami hosszutavon lekotne az embert, amiert erdemes lenne honapok mulva is belogolni, mert a grafikan gyorsan athalad az ember... Ami meg egy ilyen jateknal alap lenne, hogy az OWPvP-t profira megcsinaljak, de itt errol szo sincsen, az embernek csak elveszik a kedvet a pvptol olyan szankciok vannak. Pl. ilyenekre gondolok en szemely szerint. Ettol nyilvan tobb a hiba, de ennyi eleg felsorolasnak
Felesleges aggódni? A játék szörnyen sok területen hiányos, és tele van problémákkal... Azt meg, hogy csodát várunk az NA/EU verziótól miközben a koreai kliens vérzik.. hát ok. Ha elkezdenek vele tényleg foglalkozni, akkor talán úgy 1 év múlva játszhatóvá válik BDO hosszú távon is (most azt hogy 1 hónap alatt felfejlődöm és utána nem csinálok semmit, nem számítom). Még nagy a hype a játék körül, lesz ez még máshogy is...
Nem, en ugy alapbol mindig erdeklodom minden irant, sose lehet tudni, nem 2-3 evig meg, es mar minden nap vagy 10 eve:D Na jo nem minden nap, de 10-5..:D
En varok azzal nincsen gond, teljesen nyugodt vagyok, 2-3 evig tuti B&S-al fogok jatszani, remelem ennyi ido eleg lesz a fejlesztoknek, h BDObol vmi ertelmeset kihozzanak:) Csak resen akarok lenni es naprakesz:D
Reddit-en meg mindig nincsen annyira pozotiv benyomas a jatekrol :( Egyenlore a foundertol is ova intik az embereket mert nemtudjak milyen lesz a jatek. Sokan most a NA/EU verziotol varljak a megvaltast a B2P rendszer miatt. Hatha itt nem megy at P2W-be. Persze arra azert panaszkodnak, hogy mivel B2P miert kell megnyirbalni a kezdesre a classokat. Mondvan tul Ázsiai xD es meg kell varni amig eu embereket es sotetebb borszineket is beleraknak. Rohadt realisztikus lesz majd a Black Ninja es az Afro Samurai xD Esetleg Chocolate Valkyre mert ott sok embernek volt sotet a bore... Kicsit tulzasba esnek mar a kiadok a afrikai emberek imadasaval. Barbarbol meg el megy a nagy bantules, de sok mas classnal pont, hogy Keleti vagy Északi kulturahoz tartozik.
Sokan amugy arra tippelnek, hogy a B2P randszer csak a hardcore fanboyok miatt jott letre, hogy a F2P elott megfejjek oket meg a kivancsi embereket. Sajnos ennyire nem biznak meg a jatekban itt nalunk. Mondjuk nem csoda mert a balance meg hianyzik belole,PvP es PvE teruleteken is meg nagyon hianyos a jatek. Persze classok jonnek csak kb a GvG az egyetlen igazi elfgolaltsag meg a Siege. Csak sajnos balance nelkul ezek se az igaziak. A penzbol csinalt +15-os itemek meg nem eppen a legjobbak a balancenak.
nagyon kevés infót adhatnak ki, bár én sem értem miért csak ilyen morzsákat szórnak ki egy 1 éve a piacon levő játékról amit tesztelni igazából felesleges már. :D
Olvastam az interjut, amolyan nesze semmi fogd meg jol...:/ Semmi olyan, ami ertelmes, ami azt mutatna, hogy jo iranyba mennek a fejlesztesek, mindig csak olyan infok jonnek, amik csak ugy nagyvonalakban beszelnek a nagy semmirol, vagy olyan dolgokrol, amiknek total semmi jelentoseguk jatekmechanikailag, nem ertem miert csinaljak igy.
www.blackdesert.hu/2015/10/friss-informaciok-az-europai-verziorol.html friss infók az EU verzióról, ha esetleg valakit érdekelne a PGW-n készült interjú.
Mikor még nem volt IP bannos az orosz szerver én is letöltöttem és kipróbáltam, csak unalomból. kb 2-3 órát ha játszottam vele, másnapra jött az IP ban. Ezután én sem erőltettem és szerintem is felesleges, mivel az orosz kliens különbözik attól mint ami ide jön majd. Ha valaki tényleg nagyon kiváncsi rá, akkor letöltheti és megoldja magánap programmal az IP tiltást, de komolyan venni szerintem sincs értelme, felhúzni nagyszintre egy karit stb. Hiszen nemsokára ide is jön a játék.
Láthatóan StrikeFor élvezi és ez tök jó. Az is rendes tőle, hogy megosztotta az infot (meg az ujját is, ez kevésbé vicces, de ez is lehet, hogy korosztályos). Lehet, hogy a korom miatt, de én is kivárom, amíg megjelenik nálunk is. (16 évesen biztosan nem vártam volna ki :) )
Jó játékot!
Persze, vannak olyan hulyek ez igaz:D De nem vagom hova a nagy kapkodas...Nem nyuggerba tolom en speciel, de ha valami tok folosleges, akkor az folosleges:D Ezt kb. ahhoz tudnam hasonlitani, mint amikor egy hatalmas kasszasikernek igerkezo filmet premier elott lejatszanak, es sokan hatalmas osszegeket adnak ki erte hogy ott legyenek, allitom alig tudnak aludni az izgatottsagtol, mikozben 2 nappal kesobb normalban is megnezhetne..:D Komolyan mondom az emberi hulyeseg nem ismer hatarokat. Itt is mi a fenenek ruszkin kiprobalni, amikor jon majd euba is, es akkor nem kell semmit sikumikuzni, mivel ruszki szerorol tudomasom szerint az ue felhasznalok kilettek ip-banolva, es nyugiba letoltom majd, elinditom es semmirol sem leszek lemaradva, ugyanonnan kezdjuk!!!!:)
Ertem, de minek?:D Olyan messze van az, mig rendesen jatszhatunk vele itt euban, hogy folosleges meg izgitani magunkat, raadasul mig nem tudom meg, hogy jatszhato lesz-e a jatek, es majd fogok-e vele jatszani, addig plane nem akarom felhuzni magam.
Épp az a lényeg, hogy full angolul is lehet! Mellesleg nem elhanyagolható hogy megvétel előtt ki tudod próbálni! És ami a legjobb hogy mások videóinak a nézése helyett te magad is játszhatsz! Szerintem mindenki örül ha a várt játékát minél előbb kipróbálhatja
ha veszek Béta key-t...az csak a hétvégére érvényes? vagy végig a tesztfázisban?:
A Darkfall Online ilyen. Full open world, full loot. 3.000 ember játszik vele.
Működő alignment vagy egyéb következményrendszer nélkül a játék egy frusztráló szarrá válik a legtöbb játékosnak, akinek nincs ideje napi 5-6 órát gyakorolni a harcot. Utoljára szerkesztette: Morinad, 2015.10.31. 10:18:46
Mert koreában elcseszték :D Full openworld játékról beszélünk, az egymással való versengésnek komoly szerepe kell hogy legyen, máskülönben bukó.
De ha meg annyira pvp orientalt az egesz, akkor meg miert kerdes a pk rendszer? :D Ugyanugy a legtobb jatekos pve hero lesz, teljesen mind1 hogy tervezi a fejleszto, azok meg telepicsogjak majd a forumot, jonnek a nerfek stb...Mindig ez van, gw2ot is ez miatt basztak el teljesen
Igen, ahogy alant is irjak, a PvE szerver nem lehetseges, mert a jatek a massziv PvP-re epul.
Nem ertem a szavazas lenyeget...Lennie kell pvp es pve szervernek, az egyiken kemeny bunti jar pkert, a masikon viszont azok akiknek ez tetszik es igenylik es jol hasznalnak fel, azok legyenek masik szerveren, ez fel sem merult a fejlesztoknek??? Igy megint az lesz, hogy cry tenger jon majd, mert az egyik fele a jatekosoknak ezt, a masik meg azt akarja, ezert nem tartom szerencsesnek egy ilyen, jatekmechanikat erinto kerdesben kikerni a jatekosok velemenyet, mert itt nem lehet igazsagot tenni, meg kell csinalni ugy, ahogyan a fejlesztok megalmodtak,, akinek nem tetszik, annak nem ez a jateka, akinek tetszik, az meg megtalalta a szamitasait. Minden igenyt egyetlen mmo sem tud kielegiteni, koztes megoldasokbol meg az van, hogy senki sem jar jol, mert a fejlesztok megprobaljak ugy beallitani a dolgot, hogy mindenkinek jo legyen, de NEM LEHET!!!
Szavazáson jól áll a PK flagging rendszer: link Tényleg csak a kiadón múlik...
amúgy a pgw-n bemutatott új trailerben már az összes karakter bent volt, lehet ezzel azt akarják sejtetni ,hogy a legfrissebb kliens buildet kapjuk majd? az alfa teszten is majdnem a legújabb koreai klienst használták már...
#516 @Vicodine Nézd csak meg az orosz verziót, más pk penality system és trade rendszer is jött vele ami a nagyobb ázsiai szervereken nem volt, a játék nyugati verziói mások lesznek mint az ázsiaiak, már csak a B2P model miatt is.
amúgy ha valakit érdekel gyorsösszefoglaló a paris games weekről, ahol nagy sikerrel járt a black desert standja: http://www.blackdesert.hu/2015/10/helyzetjelentes-paris-games-weekrol-es.html Utoljára szerkesztette: Tsurata, 2015.10.29. 08:35:19
Szerintem is korrekt rendszer lenne. Mindenesetre bízok benne, hogy hallgatnak a feedbackekre, alfa fórumon nagyon nyomatják a régi rendszer visszaállítását: link link
Nem is értem egyébként, hogy miért kell elrontani azt, ami működik :/ Lineage 2-ben is úgy volt, hogy bárkit bárhol (kivéve városok) megtámadhattál, ha a másik visszaütött akkor az már pvp volt, viszont ha nem, akkor pk. És pk után X ideig ha valaki megölt téged akkor droppoltad a cuccaidat. Fair rendszer, működött is, szerették is sokan..
Elvileg a nyugati verzió el fog térni a koreaitól. Egyébként koreában a kezdeti PK rendszert jól megcsinálták (csak akkor járt a negatív karma, ha úgy öltél le valakit, hogy nem ütött vissza, ha visszaütött, akkor ő is megkapta a PK flaget), csak aztán szétnerfelték a francba a penaltykkal :/ Utoljára szerkesztette: szergely83, 2015.10.27. 19:59:06
1 eves koreai betafazis alatt nem sikerult ezen valtoztatni..:/ Majd pont nyugaton fognak...bar sose tudni, remeny az van meg
Tegnap viszonylag sokat tudtam játszani alpha verzióval. Még erősen látszik, hogy alfa, de az irány jónak tűnik. A gépigényen viszont még lesz mit optimalizálni.
A karma rendszer minimális erőfeszítéssel módosítható a devek részéről, szvsz olyan dolog, amit a feedback-ek alapján állítanak majd. Szóval ha valami nem tetszik, most kell nyomatni a fórumokon.
Hat a karma system...Hihetetlen, hogy nem tudjak kijavitani, igy nyugodtan ki is vehetik mert csak foloslegesen idegesiti az embereket, hogy ott van, de nem lehet hasznalni...Nem ertem a fejlesztoket, bar mas teren is nagyon amatoren kezelik ezt a jo alapokkal rendelkezo jatekot, egyszeruen nem ertem...Bizom benne, hogy eszbe kapnak es 1-2 even belul alkotnak valamit ami majd jo iranyba viszi a jatekot, mert eddig pozitivumot nem nagyon lehet rola hallani a tesztelok korebol hosszutavon. Rovidtav meg mmoban kit erdekel:D Lehet irasaimbol az tunik ki, hogy nem varom BDOt, ez nem igy van, nagyon varom, egyedul B&S ami jelenleg! jobban piszkalja az agyamat, de sajna BDOrol nem lehet sok pozitivumot olvasni, akarmikor olvasok vmit, hogy ezt fejlesztettek meg azt, az mind haszontalan az end game szempontjabol, ami van fail rendszer a koreaiban, azt ugy nez ki atultetik egy az egyben hozzank is, igy aztan kezd az ember kedve elmenni tole..Kar lenne erte
Sziasztok! Csak információt szeretnék veletek megosztani, 4 fős csapattal nekiálltunk egy magyar közösségi oldalnak és információs portálnak. Terveink szerint béta tesztig készen leszünk mindennel és teljesen fel lesz töltve az oldal információkkal. Továbbá béta kulcsokat is osztani fogunk a jövőben az oldalunkon! Weboldal: www.blackdesert.hu Facebook közösségi csoport www.facebook.comgroups717525131711800 Facebook oldalunk www.facebook.comBlackDesertHungary Remélem nem gond, hogy ezt ide megosztottam. Alfa teszt első nap véleményezése: www.blackdesert.hu/2015/10/euna-alfa-elso-nap.html
Sajnos nem kaptam kulcsot, de nézem a streameket és nagyon jónak tűnik. Gépigény milyen? Arról is csak jókat mondanak, de jó lenne valami konkrét is. Köszi.
BD-ben egyébként nincs lock-on skill (szerencsére), legalábbis nem láttam még olyat. De nincs az a combo rendszer sem, ami Terában vagy BnS-ben van (nem fognak felugrálni a skill ikonok, hogy na most ezt nyomd...). Animáció skip itt is működik bizonyos skilleknél, gondolom kell hozzá nemi gyakorlat, meg ügyesség hogy összejöjjön (pl Aion) :)
Simán ki lehetett térni a lockból, csak figyelned kellett az ellenfelet, mikor kezdi az animációt. Akkor volt gond, ha elsőre egy kamu skillel targeteltek, amit sikeresen dodge-oltál, a második lockos skillt már nem tudtad elkerülni (kivéve ha warrior voltál). De 1v1-ben nem is volt gond, group pvp-ben viszont teljesen esélytelen volt kitérni a lockok elől (foleg 15v15 bg..)
jah,csak ez jatek kozben ugy nezett ki, h 10-10szer bekapta az ember, mert elmeletben kilehet dodgeolni, gyakorlatban pedig aki betargetolt a skilljevel az van elonyben es ha csak nem agyhalott, beviszi a skillt
"lockolok vkit, es egy nontargetes rendszerben mindegy mit csinal a masik, ha eltolom a skillt azt bekapja a masik"
Hmm nem teljesen igaz így. A lockos skilleket kitudtad dodgeolni, ha valaki kitargetelt téged akkor az megjelent a képernyődön és ha megfelelő időpontban nyomtad el az ugrásodat/gurolásodat/teleportot stb (minden kasztnak volt vmi), akkor nem kaptad meg a sebzést és az ellenfél skillje CD-re került, ugyanúgy mintha megkaptad volna. De persze a dodge se végtelen és azon is van cd, tehát értem mire gondolsz. :)
Nos, tera targetrendszere olyan kutyulek, ami hol nagy teruleti skillekre, hol "lockolos" skillekre alapul, igy teljesen lebutitja magat a nontarget systemet, es egyben gagyi is. Milyen az mar, lockolok vkit, es egy nontargetes rendszerben mindegy mit csinal a masik, ha eltolom a skillt azt bekapja a masik. A nagy teruleti skillekkel igyekeztek sok dolgot ellensulyozni, de hat az megint milyen mar. B&S-ban ezt ugy orvosoltak, hogy egy bizonyos szintig ha az enemy fele fordulsz, es megfelelo tavolsagra vagy akkor az enemy bekapja a skillt, ha jobban elfordulsz, akkor melle megy, tehat felig targetban az enemy, de celozni kell. Kb mind gw2, ahhoz hasonlit legjobban, csak kifinomultabb. Remelem segitettem:)
Van az mint teraban, ami total fail, es van az, ami pl B&Sban van, ami tokeletes. Ha ismered mindkettot akkor vagok a kulonbsegeket,es hogy mi miert jobb vagy szarabb