Bocs az OFF-ért, de a hozzászólásod alapján neked tényleg a GW2 való. Olyan szépen összefoglaltad az mmorpg-k problémáit, amelyek tényleg valósak, és amelyekre a GW2 kivétel nélkül megoldást talált...
Me nézem õket, hátha. Sõt ki is próbálom õket, hátha. De nem.
A másik amit néztem az a Blade & Soul, az legalább poénos és hosszúcombó izék vannak benne. De szvsz. az is bukta. Azé ki fogom próbálni, ha lehet.
Mindig elszomorít, hogy látom, milyen rettenetesen sok melót beleölnek és csak ennyire futja. EZ nem a közvetlen fejlesztõk hibája, hanem a kiadóké, akik ilyeneket rendelnek orrba-szájba. Minek 612mmo vaze??? Sokkal sikeresebbek lehetnének egy Skyrim-mal, beleírhtnák a nevüket a játéktörténelembe, a képességük, az eszközeik megvannak rá. A jó játékot a rossz játéktól itt már csak a koncepció választja el.
Lásd. Borderlands 1-2. Mekkora ordenáré egy játék elsõ ránézésre, de konkrétan abbahagythatatlan, mert iszonyat módon ki van találva. ÉS az ember szívesen grindel benne, mert élvezetes!!!
Nincs ebben semmi gúnyolódás , Te írtad hogy mindig igazad van . Nna akkor tessék bizonyítani és multimilliomosok leszünk.
Azt meg aztán fõképp nem értem ha valaki ennyire csalódott az mmokban minek nézegeti õket ? Neked a felsoroltak miatt nem teszik , másnak meg pont azért. Ez van .
Pedig a videó többi része jó és ígéretes, csakhát mmo a szentem... Bár ezt a sok melót és engine-t jó célokra fordítanák és szingli/coop jóság sülne ki belõle, deee valszeg. túl sokat akarok...
Amúgy hiába gúnyolódsz, ha megjelenik meglátjuk milyen benne a fejlõdés (egyértelmû) és akkor elnézést fogsz kérni... :D
Számomra minden mmo egy nagy rakás fail jelenleg. Pedig próbáltam egypárat, volt amibe iszonyat idõket öltem. Többre értékelek egy minõségi szingli/coop játékot. Gyakorlatilag a többi játékos (99.9999%-a) csak ezért létezik ezekben a játékokban, hogy téged idegesítsen és elhalássza elõled a mob-ot, tripla áron árulja az AH-ban felvásárolt cuccokat (kalmár gecók), meglopjon, pénzt kolduljon, gyalázkodjon, hátbatámadjon, mikor nem tudsz tenni ellene, feljelentgessen és lassítsa a gammát, mert az õ tetves karakterére is erõforrást és sávszélt kell fordítania a gépemnek. Pont mint a való életben, na EZ kinek hiányzik.
Még ha izgalmasak lennének vagy valami, de bealszol a küldiken és a grindelés meg még azoknál is uncsibb. Egy ostrom az kewl, egy klánháború szó-szó, node ezeket ritkán mérik és odaáig át kell verekedned magadat a "fejlõdési" rendszeren.
Másik a gearlõdés, na pl. Aionban már tényleg bexarás, hogy az még a fejlõdésnél is uncsibb.
Mind1, meglátjuk hátha ez jobb lesz egy fokkal (de én már nem reménykedek, úgy nem is esek pofára).
nem állnék le veled vitatkozni, de nézd meg figyelmesen a videót újra és különösen azokat a részeket, ahol egyedül hentelik a sztenderd mobokat. Ha nem láttam ezt már tucatszor különbözõ mmo-kban, akkor sehol. Ácsingózik a mob a terepen szétszórva és vérivánok csapkodják, respawn, goto 10. Én is csináltam, nem jó érzés. Különösen a dungeonos rész kelt rossz emlékeket.
A másik a hatalmas méretek, ami full irreális, de ugye ez minden mmo-ban így van, mivel el kell férjen az a sokezer játékos az utcákon/tereken. Ezt is rühellem, mintha törpékkel játszanál az óriásokra tervezett világban. Így lehet MÉG TÖBBET kutyagolni, ami hót unalmas.
Na az már ebbõl a videóból is világosan látszik, hogy a grindelés ebben is végtelenül unalmas.
Ennyi erõbefektetéssel simán skyrim ütõ sandbox rpg-t csinálhattak volna (esetleg coop-pal és online arénákkal, ostromokkal, tehát a lényeges online kontenttel), de ez is csak uncsi mmo lesz... vaze... az SWTOR óta semmin sem csodálkozom, node mégis.