Normális harcrendszer, és végre normális házépítés is, a nem ám kiválasztod, oszt belakod, kategóriából, nem, hanem felépíted, mint egy Conanban vagy Myth of Empiresben.
De van benne parkour, dungeonok, horgászás (felállsz egy kőre, úgy áll, mint egy normális ember ha feláll egy kőre!), a la New World, ill. hajózás, hajó ÉPÍTÉS!!!, kalózkodás, vízalatti baromkodás, farmerkedés, amit kiadhatsz NPCnek ill. playernek!, állattartás (tehén, stb.), vadászat, favágás, bányászás, gyűjtögetés (ebből jön az anyag a quality crafthoz); mellé élő városok, elfoglaltságok, minijátékok, pvp, kalózkodás, sőt, még időutazás is! (Igen, időutazás, bár ez nincs kibontva, de pl. van vonat. Lehet, hogy valami olyasmi lesz, mint egy Assassin's Creed?)
De vannak évszakok, van eső, szél, hó, fagy, folyók áradása, BDOhoz hasonló változatos tájak, stb. Van 11 szakma, azoknak alszakmái, stb. Vannak mountok, elefánttól, az ökrökön át, a lóig. Szekér, léghajó, stb. Vad állatok tamelése. Az egészhez meg egy baromi nagy terület!
Annyi minden a harc mellett, hogy csak lesek. Mindezt egy török indi csapattól. :) Unity a motor. Jelenleg. (Amikor ledermesztette a sárkányt, majd felemelkedett, na az baromi jól nézett ki! Gcijók az effektek!)
Már lehet regelni bétára! Steamen lesz elérhető! Puding próbája az evés, túl szép, hogy igaz legyen, de ez még nagy cégnek is kihívás lenne, nemhogy török indiknek, de ha bejön, brutál lesz!
A zenéje is nagyon jó! Utoljára szerkesztette: AnuluWork, 2023.02.04. 15:01:04
Egy két éve létező "múltnélküli" vállalat csinálja néhány emberrel és elvileg meglesz idén egy olyan nagynak tűnő MMORPG ami nagy fejlesztőcsapatoknak is átlag 4-7 év. Az ízelítő nagyja meg valami előgyártott modell. Erősen kérdéses. Jelenleg csak kb olyan "mindent IS beledobunk, hogy lesz, aztán majd meglátjuk" játék. Nincs érdemi célkitűzése, vagy egyvalami amiben nagyon jó akar lenni. Jó eséllyel elaprózza magát, vagy simán sekélyes lesz mindenben...
Mondjuk amíg nem gyűjtögetnek lóvét, addig tök mindegy. Ha kijön (vagy lesz róla érdemi infó, játékmenet, stb), akkor majd meglátjuk megéri-e. Utoljára szerkesztette: mikromanus, 2023.02.04. 15:40:42
Nem szoktam leírni semmit. Ott a Manor Lords. Egy ember fejleszti.
Ne felejtsük el, a Mount and Blade gyártója is egy noname volt, aztán kijöttek a Mount and Bladdel. Mindent vittek. És a Mount and Blade és a Bannerlord is eredetileg török. Utoljára szerkesztette: AnuluWork, 2023.02.04. 17:05:58
Így, hogy szinte mindig van alfa/béta szerintem nem para, mert nem feltétlen kell kiadni pénzt a semmire, meg egy egy új MMO első 1-2 hónapja akkor is jó, ha a játék maga borzalmas :D
Egy New World után én egy dolognak nem fogok többé hitelt adni egy MMOval kapcsolatban: az pedig a hype. A BDOt se akkor kezdtem el, amikor megjelent, hanem csak jóval utána, mert pont olyan időszakban voltam. Hónapok teltek el, mire vettem valamit benne. Két olyan MMO volt amit kb. első naptól az utolsóig játszottam, és még összességében is megérte, pedig az egyiket kb. másfél év után elqurták egy olyan irányba, ami már nem volt szimpi, a másikat meg ellehetetlenítették.
Mondjuk a BDO pont sokkal jobb volt mikor kijött, legalábbis balance szempontjából, nem voltak annyira elhúzva az emberek. A játék maga sokkal nehezebb és fapadosabb volt mondjuk cserébe :D
Hát ez tényleg túl szép, hogy igaz legyen... de majd meglátjuk. Pénze mennyi van ennek a csapatnak? Az AoC-t is indie banda fejleszti, de ott a főnöknek van pénze (energiaital eladásból, vagy mifene). Most lusta vagyok pontosan utána nézni, de ott 3,5M dollárt szedtek össze kickstarterben, a főnök pedig eddig(!) hozzádobott a saját pénzéből 40M-et. Szóval ennek a török bandának mije van?
A játékot jegyző (készítő, kiadó?) céget, a Vawraek Technology-t 2021 januárjában alapították.
A honlapjuk szerint (2021 - Kayra Online has officially entered the world of game development.) közük van a Kayra Online-hez, ami csak a törököknél elérhető MMORPG volt(?), mivel úgy 10 hónapja le lett lőve "további fejleszések" miatt. A Kayra Online-ról az első youtube-on elérhető bemutató videó 2020.08. dátumú, tehát vagy új céget csináltak/átneveztek azóta, vagy csak a kiadást végezték.
A Quinfall-al kapcsolatban ezt írták: "2022 - The development process for the game, which they call Quinfall, will be published globally. The first Pre-Alpha video they released about the game has received positive responses from the gamer audience." A tervezett 2023-as megjelenés alapján vagy a játékipart forradalmasító gyorsaságról beszélhetünk, vagy a Vawreak-es srácok ( 1,2,3,4 ) kedvet kaptak a The Day Before és a Star Citizen mintájára összekalapozni egy halom pénzt egy "eskű, majd valamikor" megjelenő termékre.
Saját épületre nem telt, valahol EBBEN a technológiai parkban bérelnek irodát.
A Steamen feltüntetett GTX 1060, mint ajánlott vga még HD gelbontásban is komolytalannak tűnik ilyen grafikánál és ekkora világnál, vagy csodát fognak művelni az optimailzációval.
Persze ne legyen igaz a kétségem, de egyelőre pénzben nem fogadnék a sikeres megjelenésre.
A BDO induláskor jobb volt a hibái ellenére is. Nem volt p2w és "rövidebb" volt a fejlesztés akkor még. (azaz kevesebb gamble, kisebb gear eltérések). Csak miután élőben kiteszteltük szépen hátba szúrták a vevőket és p2w foshalmazzá faragták át az egészet.
A New World nem árult zsákbamacskát. Simán kipróbálhattad megvétel előtt, láthattál egy rakat játékmenet videót, meg véleményt is. Ha túlhypeoltad az már a te sarad.
#7772: mondjuk az iroda megvásárlása épp nem alapfeltétele a sikernek. Miért kellene ingatlant VENNI hozzá? Egyes országokban épp az a kirívó ha saját tulajdonban van az iroda, vagy lakás. Új fejlesztő cégnél meg épp az lenne a végén a prioritási listának amire költeni kellene. Inkább csináljanak egy JÓ játékot és tollasodjanak meg belőle először! Utoljára szerkesztette: mikromanus, 2023.02.05. 13:07:49
Nem tudjátok, hogy a varázslón kívül fognak még modelt cserélni? (Buktam a Danny Trejo kinézetű varázslóm. :D) Utoljára szerkesztette: AnuluWork, 2023.02.22. 15:33:05
(Egyébként, nem három perces videónál tartunk. Ez csak megerősítette, hogy valami eszméletlen dolog készül Koreában.) Utoljára szerkesztette: AnuluWork, 2023.08.26. 19:35:52