Rendeld elõ hivatalos oldalon, elvileg holnap jön ki a teljes.(Bár steamen még se híre se hamva érdekes) Szerintem egy rettentõ jó játékot kapsz ezér a 25 dollárért.
Nincs valakinek véletlen egy fölös béta kulcsa? :)
Dark Messiah egy remek játék volt szerintem, most már kicsit elmaradottnak számít a grafikája. Sajnos a multija jóval gyengébb lett az általam vártnál. Ettõl függetlenül nagy kedvenc.
Ez szerintem nézõpont kérdése, védõként például nagyon nagyot lehet nézni, mikor a csapat egy sarokba bekempel hogy a királyhoz fizikailag ne juthassanak hozzá(és tényleg nem tudnak), erre az ellen csak ijászként és tûzgránátos Man At Arms kamikazeként éled újjá, és lemészárolja az egész sarokba szorított bagázst.
A több párhuzamos feladat elvégzése addig nehéz míg mindet egyszerre próbálnak meg védeni, pl van egy pálya, ahol a végén királyi család pincékbe bújt tagjait kell lemészárolni/megvédeni, na ott a 2-3 pincén simán át lehet darálni helyi túlerõvel, de az utolsóra ha bekempelnek a védõk, akkor simán ki tudnak tartani a végéig.
Hát emberek ez baromi jó játék, lényegesen jobban élvezem, mint a War of the Roses-t bármikor.
Ha ritkán is, de egész jó kardozós jelenetek alakulhatnak ki, nincs kard spam(illetve Man At Armsnál van, de ez nem bug hanem feature, cserébe mellbe vágod kétkezessel, hát ott marad), de van állóképesség csík, a blokkok mûködnek, van ellépés a kis kaszttal, van futásból letámadás, és ha valakinek nem tetszik az arca, simán hasba rúghatod. A grafika szép(mondjuk mindkét játék egész jól néz ki), a hangok viszont jobbak, a harci kiáltás egész feldobja a hangulatot(legalábbis most még az elején biztos).
A játékmód sem olyan bugyuta mint a WotR térkép kempingje, a feladat alapú pályákon gyújtogatni, kaszabolni, és valamennyire csapatmunkálkodni kell, ha az csapat elbaromkodja az idõt random csatázgatással, és nem a feladatra figyel, simán elveszíti a küldetést. Az ostrom gépek ötletesek, ugyan nem olyan hatékonyak(hajítógéppel egész jól el lehet intézni 3-4 ellenséget, de ugyanolyan könnyen lehet teamkillelni ennél is többet), néha kell õket használni a feladathoz is. A pályák változatosak, a WotR-ba siekrült berakniuk egy szem pályát ami várostromot feltételez, Chivalry feladat alapú térképenek jó része pedig valami védmûvel van kapcsolatban, a feladatok több szintûek, vár védelem, parasztok védelme, kastély védelme, majd a király védelme az nagyon jól néz ki egy pályán, sokkal kevésbé megunható, mint az egyszerû zászló foglalás.
nem rossz csak párszor tk is becsúszik.Óvatosan kell vele lõdözni. mondjuk én csak a katapulttal lõttem.
az hogy a francba van, hogy sehol sem találkozni a Chivalryval??? kerestem steamen, webshopokban, de sehol egy említés se....erõsen gondolkodom rajta, hogy megvegyem, mert tetszik, sokkal intenzívebb mint a war of the roses és élvezhetõbbnek tûnik majd 2 órányi videó után...
Amit linkeltem videót, abban nagyjából átjön az irányítás. A támadások irányítása szeritnem sokkal jobb módszerrel van megoldva, mint pl a mount&blade-ben. Ott még mindig szenvedek, és ne az jön össze, amit szeretnék. De ez, hogy a görgõvel kell, elég jó.
Jó lett volna bekerülni a bétájába, mert demó biztos nem készül a játékból. Igazából meglepett hogy Kickstarter után nem nyitották meg a bétát azonnal, és próbáltak volna minél nagyobb zajt csapni körülötte, War of the Roses híre így viszonylag sok emberhez eljutott. És éppen ezért lett volna jó a béta, mert a WotR bétája alapján arra biztos egy fillért nem költök, de ebben a különbözõ feladatok, és az esetleges csapatközpontúság azért érdekelne, de videók alapján a Chivalry irányítását(ami nagyon fontos), és problemáit nem tudom kitapasztalni, vakon meg nem szívesen adnák ki rá pénzt.
Ha már itt tartunk, nekem is fizethetne valaki pár korsó lelkesítõ beszédet. :D
meg alapvetõen nem az lenne, hogy respawn után rohanok bele az ellenséges csapat közepébe, mert már kaszabolni akarok valakit, hátha összejön azért nehéz egy játékban a halálfélelmet mint motivációt megvalósítani :D
miért? bal kézzel tartja és jobb kézzel átnyúl a válla fölött, izomból tartja ujjal a nyilat egyenesen a végénél és kifeszíti könyökbõl xD alternatív :D de vicces az biztos :D
Ebben a tekintetben a war of the roses jobb.ott sajátos páncél perkek és felépítések(light medium heavy)sok féle kaszt,costum lehetõség és seb bekötözés.A revive-ért sok sok pont jár de könnyebben leölnek téged közben.A beta alatt nagyon megszerettem azt is. A kivégzés meg hihetetlen látványos!!
Azért a nem tudom mennyire realisztikus, hogy amikor karddal rácsap a full platemailbe öltözött csókára, akkor az megmurdál. Max megkarcolná a ruhát, de hogy nem tudja átvágni, az biztos, max kivételes esetekben.
Már a sima is így nyomta, de ha eldöntötted, hogy ránézel, feltétlenül a Warband-et javaslom; ami nem is annyira kiegészítõ, mivel önállóan is futtatható. Érdekes lehet még a With Fire and Sword, ha érdekel a korszak, de inkább csak azért, mert más játék nem nagyon akad a témában, ez a rész viszont - sajnos - elég gyenge lett szerintem.
Ezzel nem ígéretekre céloztam, hanem azt akartam mondani, hogy nem a fejlesztõk állítják be igazán realisztikusnak a játékot, inkább a közönség ugrott erre a témára, és az is igaz, hogy az íjászat meg pont olyan, mint ezer másik játékban.
Természetesen, én is így állok hozzá, azért is írtam, hogy esélyesen vásárlás lesz belõle! :)
A problémám mindössze annyi, még mielõtt bárki rámsütné azt, hogy Dwarf Fortresst akarok csináltatni a játékból (:D), hogy ahogy a SimCity-rõl senki nem feltételezi, hogy városrendezõ mérnököket képez, úgy errõl sem szerencsés videóban áradozni, hogy a középkori hadszínterek szimulátora. ...mert nem az. Közel sem. Nagyjából, ami eddig valósan elfogadható benne, az annyi, hogy a kardok kard alakúak. Ha nagyon szigorúan venném, azzal kezdõdne a játék, hogy a fél teamet elviszi a kolera. :D
(Néhány állat biztosan erre is vevõ lenne mondjuk, elvégre a WWIIOnline-nak is vannak elõfizetõi.)
A M&B-nél jobbat nagyon úgy sem tudnak csinálni, max akkor ha a készítõi csinálnak egy 2. részt :) Szóval minden egyéb játékhoz ehhez képest kell viszonyulni. Nekem tetszik és bár nem egy M&B azért azt hiszem kellemesen el fogok szórakozni vele;)
Nézd, a regisztrációd idõpontjából úgy tippelem, hogy messze nem ez az elsõ játék, amivel játszol/játszani fogsz. Tehát talán nem rosszindulatként fogod elkönyvelni azt, amikor azt mondom, hogy játékfejlesztõtõl én már sokszor, sokfélét hallottam... még azon felülemelkedve is, hogy a valami "közé" lövik be, ez egy marha jó "nesze semmi, fogd meg jól"-helyzet. Az érdemjegyeimet én is az elégtelen és a kiváló közé szoktam belõni.
Igazat kell adnom neked abban, hogy a célkereszt mérete nem jelent semmit _önmagában_, de megintcsak mindketten láttuk a videót, tehát egy-egy szón lovagolni, azt hiszem, fölösleges. Csak ismételni tudnám önmagamat lentrõl, aminek a konklúziója: ennél gyengébb már csak a lézeren vezetett nyílvesszõ volna. Hozzáteszem azonban, hogy nem kerülte el a figyelmem a játék béta-jellege.
Pusztán összehasonlításként, ha már Aquir azt írta, a Mount&Blade-et még nem nézte. Ott úgy néz ki az íjászat, hogy kezdõ szinten az ember gyereke kb. semmit sem talál el. A feszítés közben a célkereszt összezsugorodik, majd - ahogy a mókus kitartja az íjat - azonmód el is kezd széttartani. A nyílvesszõ esése az íj típusától és az erejétõl függ, a szórás a kitartás idejétõl (ami amúgy meglepõen realisztikus), a mozgástól, a távolságtól és nagyon-nagyon erõsen a karakter képzettségétõl, tapasztalatától. Ha egy kifeszített íjjal elkezd a csávó rohangálni, pláne, ha - eleinte - lóra száll vele, az ólajtót nem fogja eltalálni. Azt zárójelesen rakom csak ide, mert egy MM gémben ennek semmi értelme nincsen természetesen, de M&B-ben az erõsebb íjakat eleinte egyáltalán nem is képes használni a karakter.
...és akkor megint visszatérek oda, hogy ez még csak az íjászat, nem a közelharc. Engem mondjuk különösen az utóbbi marhára nem kéne, hogy zavarjon, mert így legalább a páston le lehet mosni azokat a friss kezdõket, akik ilyen "realizmusra" nevelõdtek hosszúkarddal, csak aztán amikor sportágválasztón az ember szembesül a megdöbbentõ mennyiségû hülyeséggel, akkor utána nehezen bírja tartani a száját. Pedig azt kéne tenném, mert úgysem változik tõle semmi. :)
Megnéztem a videót, és általában nem vagyok ilyen frusztrált nyugdíjas-hozzáállású, de ahogy emberünk a kifeszített, nyolcvan-kilencven kilogramm feszítõerejû longbow-val rohangál hangyafing méretû célkereszttel, arra nem tudok mást írni, mint azt, hogy ennél rosszabbul egyedül úgy lehetett volna megvalósítani ezt, ha még a vesszõ esésével sem számolnak. A közelharcra már csak azért sem írok semmit, mert kötekedjen tovább a radai rosseb. Valószínûleg vásárlós lesz a projekt, mert korrekt _játéknak_ tûnik, de ahányszor erre, vagy a War of the Rosesre meghallom, hogy a középkor "szimulátora", görcsök fognak el. :D
Ami tetszik a leszakadó testrészek,de ott ahol eltalálod. illetve a pajzs is.
ejha elsõ ránézésre nagyon bejön. Unreal motort használ, vajon milyen lehet a gépkövetelmény? Valami összehasonlítás ilyen szinten más játékkal? Csak hogy elmegy e majd a gépemen vagy fölöslegesen várom:)
PVK 2-ben is kézifegyverrel kell blokkolni jó irányt nyomva hogy teljesen blokkolj egy támadást, ott is van ilyen rendszer, de mondjuk egy nagy ostromot csak a többi tudja visszadni :) Mount & Bladet még nem néztem.
elõzõleg amit csináltak, a Steamen az Age of Chivalryval én is játszottam évekkel ezelõtt, az nem volt rossz :) másik ilyen kézifegyveres FPS amivel játszottam a PVK 2, az is jóas volt, szintén ingyenes. Ezt meg meglátjuk :)