Az elmúlt években többen is elhintették a kiadók és fejlesztõk részérõl, hogy készül az anyagilag csak visszafogottan sikeres, de mára már kultikussá vált Mirror's Edge folytatása. Ma a fejlesztésre Ben Cousins (egy ex EA-s manager) twitter üzenetében hivatkozott, mint közismert tényre. Stockholm-ban már foglalkoznak vele egy ideje az eredeti készítõk (DICE).
Nekem az elsõ rész az egyik kedvenc játékom volt ebben a generációban, egészen elképesztõ látványvilágot varázsoltak bele, nagyon várom a folytatást.
Álljon is itt egy trailer, ami még ehhez készült néhány éve.
Kíváncsi leszek, hogy milyen újításokat találnak ki a játékmenettel kapcsolatosan. Nekem nagyon egységesnek, és teljesnek tûnt az egész játék, maximum a hosszával kapcsolatban találok fogást rajta.
Nem gondolom, hogy egy multiplayer mód, ahol egymás mellett lehet szaladgálni sokat dobna az élményen, de ez a jövõben lehet, hogy ki fog derülni.
jó lenne, ha lenne belõle vmi de az EA pont lesz.rja, amiben nincs pénz jövõ évre ott lesz nekik a Dead Space 3, Crysis 3 és az NFS 280. része is ebben nem lehet lõni - tehát nem mainstream - ezért EA lesz.rja mit csinál? - lesz.rja ki sz.rja le? - EA hová sz.rja? - le EA l.e.sz.X.j.a :)
...és kevésbé izgalmas, ha nincs ki elõl futni. De inkább erre feküdjön rá ugyanúgy a dice, mint a bf3-ra. Vhogy nem érzem szükségességét egy negyedik bf-nek.
nekem rohadtul bejött az elsõ rész...a történet nem volt annyira nagy szám, de Faith és a megalkotott világ kárpótolt....jó lenne egy 2. rész
Egyik kedvenc single player játékom. Hihetetlen milyen hangulata volt, engem teljesen magávalragadott. Ha lesz folytatás és bírja a már nem túl mai konfigom, akkor must have.
Készülõben a Mirror's Edge folytatása: helyes! Már kezdtem azt hinni süllyesztõben végzõdik a Parkour szimulátor. Várjuk!
Plusz az 1984/TRON szerû látványvilág überelhetetlen. Egyszerre steril és élettel teli. Rideg és színes. Egy haverom fél napot gyõzködtem, hogy nem grafikai bug a fehér fa, bokor, hanem szándékos. :)
Egyébként konrkét infó nincs róla? Azt is olvastam, hogy a Frostbite2-vel futna, ha egyszer lesz fejlesztõje.
Jah, tényleg lehetne hosszabb. Az elsõ laza 5 óra alatt kivégezhetõ, ami nem túl sok. Fõleg egy olyan játéknál, amiben multi sincs. Nem mintha az kéne bele. Isten ments. :D Csak legyen hosszabb. :)
Az elsõ rész számomra olyan volt mintha egy atombomba csapódott volna be a fostenger közepébe,ritka az olyan játék ami munkahelyen eszembe jut és takarodnék már haza játszani,félresöpörve az IRL teendõimet. Ezt anno elérte a HL a Dreamcastos Shenmue,PSen az MGS,FF7...aztán jött a piros csukába minimalista,steril környezetben ugrabugráló japó kiscsaj és többet ültem elötte mint egy multis játék elött (azok a zseniálisan felépített trial mapok amikben baromi nehéz volt kivitelezni pár shotcutot...) Ha csak egy szimpla folytatást kapunk én már elégedett és boldog vásárló leszek. Két dolog van amitõl félek : 1:Értelmetlen harcrendszer skill tanulással és a járulékos XP popup tengerrel. 2:Óvodásoknak szánt nehézség (lsd.: Tomb Raider,Remember Me,és még sorolhatnám az elmúlt évek termését.)
egy rövid elemzés...
Wtf?! Reboot lesz a következõ Mirror's Edge. Nem az elsõ részben abbahagyott történetet folytatják.
Most már nagyon kezdek kiábrándulni a játékokból. Már csak pár cím érdekel így is, köztük az új ME. De így, áhh... ennyire fantáziálatlanok nem lehetnek már..
Gondolom, hogy új sztori lesz. Elõzmény. Szóval nem ugyanazt a sztorit fogják ismét lenyomni a torkunkon. Állítólag azért kellett a reboot, mert anyagilag nem lett elég sikeres az elsõ rész és így akarnak tiszta lappal kezdeni. Új konzolgeneráció, újrakezdett sztori. Mondjuk nekem se tetszik a dolog. Nem egy túl nagy cliffhanger-rel záródott az elsõ rész, de azért illett volna azt folytatniuk.
3 millió eladott példányt vártak az elején még, lett belõle kicsivel több mint 1 millió az elsõ évben, ami azóta vmivel több 2-re emelkedett, de az már a hosszútáv.
"a Mirror’s Edge 2 nyílt világú megvalósítása egyáltalán nem biztos, sõt, igazándiból nem is beszéltek róla. Szándékukban áll újítani -- õk ezért sem tartják igazán második résznek --, de nem feltétlen ezen az úton. Egyelõre annyit mondhatott biztosra, hogy lesznek elemek, amiket megtartanak, lesz, amit kidobnak, és igyekeznek nem megismételni az eredeti játék hibáit"
Hm, minap az alap zenei téma (instrumentál) meghalgatása után meg is jött a kedvem újrajátszani az elsõ részt. Csak várom ezt a "folytatást", remélem jól sikerül és legalább DICE is csinál valami mást BF-eken kívül. :)
Ez a bejelentő videó is már 2 éves és mégis olyan, mintha csak tegnap láttam volna először. Ahhoz képest ez a 8 hónap már kibírható! És legalább van egy dátumunk (minimális késés belekalkulálható, de 2016. március 31-ig meg kell jelennie, mert addig tart a 2015-ös pénzügyi év), nem pedig a "When its ready" szöveget nyomatják. Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2015.06.20. 09:31:51
Faith szép és a játék is az, de ez miben másabb, mint a 2009-es rész? Ez ugyanaz, csak Frostbite motorral, nameg persze Pre-Alfa így a bétateszt borítékolható a 2016-os februári megjelenéskor. 6 év alatt ennyi újdonság? Ha nem lenne kiírva, hogy EA, akkor is egyértelmű lenne, hogy EA cucc, vagy Ubisoft.
Szuperfincsi. Az első részt háromszor is végigvittem. Mondjuk a hosszát tekintve, nem volt túl nagy teljesítmény. :D Ha megfelelő minőségű és mennyiségű tartalommal meg tudják tölteni az open worldbe váltó második részt, akkor ez bizony nagyon jó lesz. Utoljára szerkesztette: Evoluti0N, 2015.08.06. 16:11:58