Nem. A karakter atribut pontokat 4 felé lehet osztani. Ha csinálsz egy karit akkor meg lesz határozva ezeknek a tulajdonságoknak a priorritása. Primary , secundery... Ennek az a jelentősége, hogy minél magasabb a prioritás, annál nagyobb a total bonus damage from attributes. Olyan karit szeretnék ahol a Primary-Ferocity Secondary-Toughness Tertiary-Wisdom Quatemary-Agility.
akkor rakj azokra? az hatarozza meg a primaryt meg a secondaryt hogy mire mennyit raksz, az lesz a primary amire a legtobb pontot rakod, secondary amire a 2. legtobbet, stb.
Mekkora hülye vagyok...azt hittem, hogy karakter kreálásnál kőbe van vésve a prioritás. Már csináltam 4 kezdőkarit, hátha az a sorrend jön ki amit szeretnék.
Köszönöm, ez így már érthető! Még csak annyi, hogy ez mikortól lesz elérhető? Mert most a skill ablakban a duplicated skill fül nem aktív, és nem tudom ugyanazt a skillt kétszer is betenni a skillbar-ra. Vagy én értek félre valamit?
A passzív 2. körön a lila Cabalist-nál a Primordial Insights azt jelenti amire gondolok?Vagyis hogy a karakter critjei aktiválják az ailmentet és nem is igazán kéne a Wisdomra rakni így csak a Ferocity-re?
Nem azt jelenti, hanem hogy az atack ami-re beadja az ailment-et az ha crit akkor a dot is crit-elni fog. Tudniilik egy atack vagy crit-el vagy nem, es az atack-ra vagy proccol az ailment vagy nem. Ferrocity-vel novelled az atack crit chancet mig Wisdommal noveled az ailment chance-t. Az a bugos node nem lett meg kijavitva tudtommal, de ha van kedved kiserletezhetsz.
Megvettem én is. Király játék. Akinek a Diablo bejött ebben sem fog csalódni. Bugok vannak benne, de semmi komoly eddig.
Eddig tetszik a játék, de azért vannak vele gondjaim.
- Csak engem zavar, hogy a loot a földön nem látszik? Azaz csak akkor írja ki, hogy mi az, ha fölé viszem a kurzort. Ez így ebben a formában igen csak zavaró. - Ami viszont jobban zavar, az a térképnézet azaz annak a hiánya. A jobb felső sarokban lévő mini map jó, hogy van, de sokra nem megy vele az ember, mert ott nem látszik, hogy merre jártál és mit kell még felfedezni. Kinagyítani nem lehet így nem sok haszna van. Persze kell, mert különben végképp nem látod merre kellene menni, de csak erre jó semmi másra. - Ez a skilltree egy kicsit kaotikus elsőre (a PoE-ban ez jobban meg van oldva, amúgy szerintem onnan koppintották) de idővel bizonyosan átlátható lesz. - Nem tetszik, hogy (varázslóval megyek) ha nem varázslatot használok hanem mondjuk a staff-ot ami távolsági fegyvernek minősül mivel lövedékeket lő ki, akkor nagyon nehéz vele a mobokat eltalálni. Ahelyett, hogy eltalálná többnyire mellé megy a lövés, és ilyenkor úgy érzékeli, hogy oda akarok menni és oda navigál. Ez igen zavaró tud lenni.
Ezeket leszámítva viszont nincs más gondom vele. Amúgy nagyon szép a játék, és nagyon hangulatos.
Ami a loot kérdést illeti a beállíytásokban a gamplay résznél van egy "display item type of dropped items", bár néha én is nehez látom, hogy mi van.
Térképnézetet tekintve olyasmi van mint a Poe-ban, vagy a Diablo 3-ban, Tab-al előhívod, és a főküldi irányát jelzi egy sárga bigyóval, azt a minimapon is látod.
Mage auto attack-re ebbe belefutottam én is, szerintem lagg okozza, nálam laggoláskor volt ilyen, amúgy gyönyörűen "üti" az ellent külön tetszik, hogy a mage auto attackja tovább pattog másik ellenfelekre, bár egy idő után nem az auto attack lesz a fó sebzésed. Utoljára szerkesztette: Nomad90Hun, 2020.02.23. 07:31:01
Segítek, ahol tudok :) 1. Tartsd nyomva az Alt-ot, és látszani fognak a dolgok a földön. 2. Nyomd meg a TAB-ot és lesz minimapod. (Sajnos még nem mozgatható.) 3. Ha távolról akarsz harcolni (nem akarod, hogy a karid odamenjen, ahová lősz) tartsd nyomva a Shift gombot.
egyébként nekem nem is ez a... bajom? végülis nem az én bajom, inkább amit nem értek: szóval hogy amit nem értek, hogy ha nem configolod be magadnak a játékot (mármint nem te de érted), akkor hogy... élvezed? hogy fog a kezedre állni? hogy lehet úgy kettőt lépni hogy nem tudod mit csinálsz? :D el nem tudnám képzelni, főleg egy arpgt ahol itt-ott még pörögni se árt
Az én olvasatomban ha az options-ban van arra nézve opció, hogy a loot látható legyen, akkor legyen. És ne csak akkor ha nyomok mellé egy alt-ot is. Sem a Diablo-ban sem pedig a PoE-ban ehhez nem kell külön billentyűt nyomni.
Ami a térképet illeti, igen ez jogos erre valóban ott van a tab. Ami az auto attack-ot illeti akkor működik (szerintem legalább is) jól, mellette újfent nyomva tartasz egy másik billentyűt amivel megáll a karakter arra az időre. Ebben a formában ez így használható, csak (számomra legalább is) kicsit körülményes.
mert nem pont arra van opció hogy "always show items", azért mindamellett szerintem bugos, vagy legalábbis remélem nem intended hogy x időnként nyomkodni kell a gombot, mer nekem se a kedvenc dolgom a játékban, az tény - jeleztem már hivatalos fórumon, meglátjuk
van kedvetek segíteni? elkezdtem összeírni bugokat meg javaslatokat, egészítsétek ki légyszi, aztán egyben feldobom hivatalos fórumra, itt tartok:
bugs: - untargetable flying minions in act1 and act2 caves - destroyable objects don't drop gold in certain areas - destroyable objects have weird hitboxes, for example sometimes they wont get destroyed when I shotgun them from close range - dungeon "doors" are weird, there's no indication that I clicked on them successfully, and after a few seconds I find myself in the dungeon (something like a quick loading screen would be an okey solution) - in green dungeons the reward popup comes in the middle of fights, and it overlaps half the screen - I couldn't see any indication of what kind of shrine buff is on my character, it should be clearly shown - sometimes (if you hover too fast) when you hover over an item when the shop is open, it won't show the item, only what it compares to (what's on the character) - some fps drops in certain areas - in some areas there's little to no music
suggestions: - option to always show item labels on the ground - option to always show monster health bars, even on full hp - on the item comparison it would be nice to see how the new item affects my damage per second, and my general defenses - hardcore mode - some clearity on some of the aspects of the game would be nice, for example damage types, or primary - quaternary stats and the bonus damage they give, or what affects certain spells (for example what makes the turret stronger? what won't affect it?) what affects how strong my aspects are? can I do anything to make them stronger? individually or all of them at once? - it feels like items don't really matter, most of the time during the campaign I don't care about what stats an item gives, the item drops feel.. unimportant (not sure what's the solution here, but probably a bit more niche yellow items (like something with tons of agility + material damage + attack damage + attack speed + crit chance = I know that's an assassin / ranger item), and more (or... any really) legendary and unique item drops would make this matter so much better) - all the conversations should be skippable, after the 3rd and 4th and so on finished campaigns we shouldn't have to wait for conversations, it breaks the momentum of the game - some clear indication of buff, debuff, and spell cooldowns would be nice, the icons now are too small, no way we can track them in the middle of a fight - search input in the passive skill wheel (for example if I wanna highlight everything with "attack speed", I should be able to search it and it would highlight those, aka Grim Dawn) Utoljára szerkesztette: j0nNyKa, 2020.02.23. 17:21:50
Es akkor kepzeld el hogy 7 evnyi fejlesztes utan tart itt ez a felkesz bughalmaz, aztan tedd hozza hogy sokan azt kerdezik - nem tudom milyen alapon - hogy ez a "jatek" jobb(??) mint a d3 vagy a poe...teny hogy amiket javasolsz az egy kiforrott arpg-ben ma mar alapnak szamit de sebaj, a wolcen meg csak most indult, majd 5 ev mulva ez is eleri azt a szintet(rofl). 1.0.4el megjelentek a mobok amiket a falba vagy azon tulra spawnol sima mobnal vicces, amikor bounty/kuldi mob akkor nem vicc mert csak az alt+f4 segit....magusnal a spell damages itemek SEMMIT nem befolyasoljak a sebzest hiaba minden magus skillnel ott virit a spell flag... bugos a resource regen konkretan a willpower, van/lehet olyan buildet csinalni hogy nulla willpowernel fullra tolti 1 masodperc alatt, devek szerint ez work as intended, de szerintuk a 100% block + 100% block efficiency build is az volt.. aztan egy het mulva megis kijavitottak... van itt baj boven... Ezzel csak annyit akartam erzekeltetni, hogy sokkal nagyobb bajok vannak napirenden mint ez a nehany quality of life amit te itt osszeszedtel. De persze probalkozni lehet.
A másik h gondolom(remélem) olvassák a steam oldalán napi szinten megjelenő új hibaüziket. Mert ott sokkal többet találnak ezeknél.
Az act 1-2-ben megjelenő "célozhatatlan" repülő dögökre nekem általában vmi aoe skill segít. A dungi bejáratok tényleg furák, a spaw bugra nekem a legjobb az volt mikor az act 1 boss a peremre spawnolt majd szépen lecsúszott a semmibe és onnan pofázott (solution: aflt+f4 of course). Ami sokkal jobban idegesített az az act 2 bossfightnál phase 2-ben a perem a boss elött végig kb. ahova beragadhat a kari ha nem figyel az ember, a sok dodge meg ugra-bugra közepette aztán bumm. Egyetlen boss ahol kellően sokat anyáztam. Másik fórumokat olvasgatva sokak anyáznak, hogy end-game-ben meg act 3-ban is kb. az ailment buildek amik életképesek állítólag. Mások meg a mage-re mondják, hogy gyenge, nekem nem volt bajom vele.
Mostanában fedeztem fel a játékot véletlenül. Utánajártam mi is ez, megtetszett, megvettem. Most tartok act 2 főbossnál de nagyon nem megy könnyen. Első form az könnyen megy de a 2. horror. Random meghalok a semmiből, de ha mégse akkor 10% hp-nál felugrik neki 100%-ra és kezdhetem elölről...sok apró bug van benne ami idegesítő de a játék nagyon leköt, főleg az egész alapjának a felfedezése, az összetettség kibogozása. A grafika nagyon rendben van, jól optimalizált, hangok is jók. Amiket írtak mások hibák azokat én is tapasztaltam de emiatt nem fogom félre tenni. DC vagy TS jó lenne ahol ki tudjuk tárgyalni a dolgokat!
Itemek automata eladása, rendezése nem lenne rossz
Bővebb tooltipek a skillek passzívjairól meg úgy mindenről, sokszor egy mondattal el van intézve és csak találgatni lehet, hogy pontosan mi változik
Azt nem tudja valaki, hogy coopban kihez igazítja a szintet a játék? A droppok közösek vagy mindenkinek saját van?
Mindenkinek saját van. Ráadásul csak trade-el tudsz átadni a társadnak itemet, földre kidobva se látja. Linkelni sem lehet itemet, mint pl. dioban. Nehézségi szintről nem tudok nyilatkozni. Respec lvl 20-30 körül már könnyen megy, lesz bőven rá pénz és pont.
Igen, én is arra gondolok, hogy vmi bug lehet. Ha már a bugok nálam nem egyszer van, hogy ha pl lemegyek a "dungeonba" akkor nem mozdul a karakter semerre. Ilyenkor vagy teleport, vagy kilépés a főmenübe. Ez sajnos a felszínen is előfordult már többször. Remélem ezt is javítják mihamarabb.
Én ilyen dungiban nem tudok mozogni dologgal nem találkoztam szerencsére. kopp-kopp...
Másik. Néztem, hogy van már 1 jó pár bleedes / poisonos, stb build, de kifejezetten sacred only-ra nem találtam, úgyhogy kis agyalás után kipróbáltam, hogy hogyan is működik amit kigondoltam, hát ez aprít mint állat. Egyelőre még csak lvl 10 lesz, de az első miniboss 20mp alatt lement.
A passiv fáról sokat még nem tudok mondani, azt nekem is ki kell még találnom mi merre hány méter, de egyelőre 1 bruiser + mage kombó egy egykezes fegyverrel meg egy catalisttal a másik kezében. Páncélt tekintve főleg bruiser és heavy 1-2 darab sorcerer-el. Skillek összeállítása miatt nincs gond a willpower / rage dologgal mert használ + tölt mindkettőt.
A skillek pedíg: Bulwark of Dawn - ha kéne heal (ehelyett majd lehet Artic Spear lesz sacred-re pörgetve), Light Bringer - mozgás + aoe + majd egyszer dot, Solar Fall - essen rá az ég, Wings of Ishmir - majd átpörgetni sacred-re, mozgás + rage generálás + stun késöbb, Wrath of Baöpeth - aoe-ben üt, sacredre átpörgetem majd a rúnázást még meglátom
Eddig gyönyörűen haladok vele.
Vélemény? Hagyjam a fenébe, vagy jó lesz szerintetek?
tekintve hogy marhaegyszerű a játék, látatlanban is: jó lesz
Sajnos nálam nem ez a helyzet. Ma pl. olyan bugba is belefutottam, hogy az inventory-ban lévő cuccokra ha rávittem a kurzort, nem írt ki rájuk semmit. Szóval úgy hiszem van bőven mit javítani benne.
Viszont nekem valahogy a D3 és a PoE után a legnagyobb "bajom", hogy nem olyan "fluid" az egész. Na mind1 mindezeket leszámítva, jó kis cucc (lesz majd egyszer). :D
Én virágbolti offline végigjátszás után vettem meg és az online része tényleg nem annyira "fluid" (mi erre a jó szó folyamatos?), mint ahogy offline volt (ott se volt tökéletes, de jobb volt) vagy csak azért mert most warriorral játszom, nem pedig íjjásszal és közelharcban jobban kijön.
A fejlesztési ütemtervről lehet valami infót találni? Olyansmikre gondolok, hogy a közeljövőben mit terveznek.
ugyanolyan offline - online, ugyanazt a karaktert tolom amit az elejen offline csinaltam (amikor meg nem mukodott az online), es nincs kulonbseg ilyen szempontbol - ugyhogy akkor a kozelharc lesz a para
roadmap-et tudtommal nem adtak ki mar 2 eve edit: van egy ilyen nemtommi trello board, tul sokat ne varj tole :) Utoljára szerkesztette: j0nNyKa, 2020.02.24. 10:24:40
A saját véleményem következik, nem kell vele egyet érteni. :) A hétvégén rengeteg időt beleöltem a játékba, tehát az árát nálam már visszahozta. Egy off és egy online karival is végigvittem a játékot, és az online karaterrel már pár dungeont is lefutottam. A játékról ki lehet jelenteni, hogy rengeteg kisebb hiba van benne és van egy-két komolyabb is. (Act3 főboss második fázisában ha sokat dps-elsz átalakuláskor a bossba, akkor az lefagy és sebezhetetlenné válik, ergo nem tudod megcsinálni a boss csatát és ki kell jelentkezned majd vissza, hogy újra nekifuss a csatának előről.) Azonban ahogy a kezdeti online problémákat szerintem ezt is meg fogják oldani a fejlesztők, ha azt akarják, hogy a játékuk versenyképes maradjon. Bár én a Dio3-at nagyon szerettem azért a Wolcen grafikájánál felsóhajtottam, hogy bizony a Dio3-nak is valahogy így kellett volna kinéznie. Nagyon tetszik a barbizós/színezős rész, általában nem szoktam azzal foglalkozni, hogy miképpen néz ki a karim, itt azonban 10 szintenként megálltam egy kicsit és menőbbnél menőbb armor kombinációkat készítettem. A passive skill rendszer ezzel a pörgetős korong/tárcsás megoldással remek lett, már csak egy-két balance patch és javítás kell neki, és rendben lesz ez a rész is. Nagyon tetszett, hogy nincs megkötés, hogy egy reset után bármikor új karit alkothatsz. Nagyon tetszett a rugómnál, hogy pl a pisztoly másképp viselkedik, ha tört használok mellé és másképpen ha pajzsot. Az endgame tartalom a városfejlesztéssel iszonyú ötletes. Ezzel az egy ötlettel már most köröket vertek a Dio3 szezonális játékmódjára SZERINTEM. A nehezítéssel (mennyit is vállaljak akkor most be?) és a szintenként nehezedő dungeon kihívásokkal szintén elégedett voltam.
A játék jövője szerintem attól függ, hogy képesek lesznek-e a játékban fellelhető apró bugokat időben kigyomlálni, és a skilleket kiegyensúlyozni. Na és persze, hogy érkezik-e időben elég új tartalom majd a játékhoz. Új játékmód, szezonok, stb. Egy biztos, számomra a játék nagyon bejött, bár volt, amikor a hajamat téptem, és ami a PoE-nek nálam nem sikerült, az a Wolcennek összejött: lekötött és képes volt a Dio3 utáni űrt betölteni.
Köszi az infót! Erről jut eszembe. Amit offline elérsz azt csak offline használhatod? Tehát ha nekem van a virágbolti verzióval egy befejezett story módom, akkor azt a karaktert át tudom vinni online az eredetire is? Utoljára szerkesztette: ToxiMaxi, 2020.02.24. 10:27:54
sajnos masoknak mar igen, voltak item dupe-ok, meg vegtelen item drop, meg mindenfele ilyen faszsagok offline modban kb day 1.. :\ en is orultem volna ha nem kell 2x tokugyanazt a karaktert tokugyanugy vegigrugdosnom a kampanyon, ha mar nem voltak kepesek megcsinalni az online modot napokig, dehat az elet nem kivansagmusor :)
Miért nem kezdtél mást? Én most ezt csinálom, bár az értelméről nem vagyok 100%-ig meggyőződve :D . Azon gondolkoztam, hogy ebben a rendszerben nincs is értelme egy Alt karit indítani, mert ha eleget játszok, akkor egy karin is meglesz minden. Amire kíváncsi lennék, ha egy nagyszintű kari menni akar segíteni egy kisebbnek, akkor hogyan lesznek a dolgok skálázva, mert az sokat el fog dönteni az együttjátszásban. Utoljára szerkesztette: ToxiMaxi, 2020.02.24. 10:38:33
Most engem épp az zavar, hogy expedition end bossoknál gyakran ütközöm valami láthatatlan falba.Próbálom körbefutni a bosst és nem lehet.
hat mer nagyon bejott amit offline-ban csinaltam (pisztoly + pajzs, turretre gyurva, tobbi spell kb buffok), 2 vegigjatszas alatt nem haltam meg 1x se, foldon is alig voltam olyan szempontbol van ertelme tobb karakternek, hogy azert itemekbol tobb karakterre megfelelot talalni, meg aztan ha respecre koltod a lila lofaszt, nem lesznek erosek a spelljeid, annyit meg szerintem lehetetlen jatszani, hogy legyen eleg mindent kimaxolni (duplikaltakkal egyutt vegkepp)
en ugy tudom (aztan lehet szarul) hogy ha vegigtoltad 1 karival, a kiskarikat mar tudod powerlevelezni az end game contenttel, nem kell vegigcsinalni a kampanyt veluk
Abszolút így van. Már így 100as exp körül is annyi minden esik, hogy szépen gyűlik minden ami respect után kellhet. Külön öröm, hogy nagyon olcsó a respec.
Igen, konkrétan boss halál után most klikkelgetek a területre és vannak pontok amiknél elkezd felfelé futni a karakterem.Átfutni át lehet rajta de oda kattintással nem lehet oda menni.
Ha nem ismerném a Grim Dawnt csak a d3-at valszeg én is igy látnám de sajnos 1000+ óra GD után ez a játék nagyon kevés és probáltam finoman fogalmazni. A játék könnyü, szörnyen bugos tele van lopott / ami nem volna baj de itt szarul vannak adaptálva a lopott a játék elemek / ötletekkel és már huszas szinten tele voltam legendary cuccokkal, armor szetteket viszont nem találtam. Nekem hiányzik a Grim Dawn komplextivitása, összetettsége, a kasztok rengeteg féle variálhatósága az endgame viszont érdekes és eredeti ötlet de erösen kérdéses a mennyi ideig fogja lekötni az embereket.
Szerintem mindenképpen a többjátékos módnak van értelme, én az asszonnyal játszok párban. Van egy offline rugó (turret, pisztoly+tőr+millió stamina, hogy guruljak) karim, ami nagyon tetszik, és van egy online crit+dmg karim, ami mögött ott áll az asszony varázslónője. Értelemszerűen a festékeket folyamatosan cserélgetjük, hogy mindegyikünknél meglegyen minden szín (sosem gondoltam, hogy lesz egy játék, ahol ez érdekelni fog) és persze ha nála esik warrior cucc, akkor azt megkapom, és ha nálam jön spelles cucc, azt ő kapja meg. A játékhoz, szerintem kell a discord/TS/etc, hogy normálisan kommunikálni lehessen: "Várj, belogolok úja, mert a teleportálás után a falban kötöttem ki". Illetve jó dolog ledumálni, hogy a vándor árusnál kinek mit ajánl. Az biztos, hogy az online karimat idővel resetelni fogom, mert ha elől akarok majd maradni, akkor tankosabbá kell majd tennem, de hát most a bleeding-edge annyira piszok erős, hogy hiba lenne nem pörgetni a kis kardokat :)
Nincs értelme összehasonlitani öket, nem egy kávéház a két játék. A Grim Dawn a TQ alapjain álló abszolut profin megcsinált, fényesre polirozott játék a wolcen meg majdnem mindenben ennek az ellenkezöje. Nekem a mostanában kijött chaosbane meg volves of midgard kategoriájába tartozik a wolcen egyszer max kétszer végig tolom de több ezer órára mint a GD nem fog lekötni. De erröl csak a CE tehet túl magasra tették a lécet, szvsz.
aki akar valamit a topic-kal (linket berakni, kinezetbe beleszolni), szoljon vagy hallgasson mindorokke Utoljára szerkesztette: j0nNyKa, 2020.02.24. 12:51:25
Here is a list of some known critical issues we’re already working on:
Players can sometimes lose items in their personal chest. Players can lose dyes and appearances previously unlocked. Some players still can’t enter the Monolith during Fury’s Ascent quest. Some Offline characters don’t appear on the character selection screen. Act I Boss can sometimes become invulnerable. Act III Boss can sometimes freeze. Unwanted behaviors from stackable items, trading, productivity, and magic find in specific situations. Players can have their quest progression locked if they join a friend who is further in the progression. Players' animations can be desynchronized in Multiplayer. Fixing multiple passive skill nodes issues (Attrition Strategist, Static Transferral, Safe from Afar, Intravenous Neural Cord, Eagerness, Mass evasion, High Evasion, Sparking Dart, Blessed Silver, Captured Velocity, Academic Fieldwork, Primordial Insights, Faith Leach, Plague Bringer, Virtuose Stance…). Summoners need some love and they will have some. Uniques can be altered. Helmet and Boots can have 2 sockets at certain item levels. The Block Efficiency cannot be rolled on shields after level 90. Some skills (ex: Bleeding Edge, Winter’s Grasp, Bulwark of Dawn, Flight of Gaavanir…) deal much more damage than they should with some modifiers or don’t function the way they should. Genesis unique item can malfunction and lead the game to freeze Crash reports.
This is a non-exhaustive list of critical issues that we’re currently working on for Patch 1.0.5.0 and Patch 1.0.6.0. We are aware of many other issues that need fixing and we’re also working on them. If any other critical issue is raised, we'll start working on it as soon as possible.
Thank you for your support. "
Pedig pont most agyalok azon, hogy Bleeding edge-es builddel gyorsan végigrohanok a storyn.
Jó ez, csak nem fő játéknak. Jövőre már lehet, ha nem engedik el. Mondjuk most kaptak egy masszív dollár flood-ot, bízzunk benne, hogy tudnak élni vele. D4-ig van helye a piacon, és a blizzardot ismerve a D4 után is, ha olyan lesz, mint amilyen mostanában a játékaik, szar.
Igen erre gondoltam én is. Gondolom lesz még patch bőven ehhez a játékhoz, mert jelen állás szerint bőven elbírná.
De mint mondtam volt ettől függetlenül nem rossz játék, csak sok benne az idegesítő bug.
Jómagam még nem jutottam el az Act3 bossáig, szóval köszönöm a tippet majd figyelek rá.
Igen jól látod, ez a D3 grafikáját nem is lehet összehasonlítani (bár nem is egy stílus) a Wolcen grafikájával. Valóban nagyon pazar! Ami viszont nem tetszik (persze ez szubjektív) a leölt mobok miért is tűnnek el a talajban?! Ez nekem egy kicsit illúzió romboló. Én jómagam még nem foglalkoztam a színezős résszel, de ettől függetlenül a "barbizós" rész valóban jó (bár ez mindegyik hasonszőrű ARPG pl. PoE, D3 stb..) jól meg van csinálva.
Ami a passzív fát illeti valóban ötletes, de egyértelműen PoE nyúlás (ami persze nem baj). Nekem a PoE-ban jobban bejött ez a tree, itt valahogy nekem kicsit kaotikusnak tűnik. Ami meg a reset-et illeti, hát...nem tudom, hogy jó e vagy rossz. Jónak azért jó, mert nem kell előröl kezdeni ha új karit akarsz, viszont a PoE-ben meg pont ez a kihívás. Ha ott megcsinálsz (persze ott is van erre opció csak kicsivel körülményesebb és szerintem nem sokan használják) egy karit, akkor azzal végigtolod, és majdan idővel kezdesz egy újat. Így ott ligánkét 3-4 különböző karaktert húzol fel "nulláról". Nekem ez sokkal jobban bejön (van is menne már vagy 1100 órám).
Amit írsz endgame érdekes, de ott még nem tartok. Viszont valóban kell valami plusz ami miatt az ember leül majd elé újra és újra. Az online coop-ot még nem próbáltam, de bizonyosan jó móka. Szerintem a Wolcen sikere többek között azon múlik, hogy mennyire tud tartalmas lenni hosszútávon, illetve mennyire gyorsan reagálnak a felmerülő user igényekre (elég ha csak a bug fixekre gondolok). Én drukkolok a játéknak, bár fel kell, hogy kösse a gatyát, mert lassan jön a PoE2 illetve a D4 (valamikor). Szóval a lecke fel van adva...
Nos jómagam le is uninstalláltam olyan level 15 körül a normál szörnyek gyakorlatilag 0 kihivást jelentenek csak mész, sőőt ha olyanod van konkrétan el is tudsz sétálni az adott pályán nem tudnak kinyírni a főszörnyek meg ehhez képest 200% erősek. Így a sima pályák unalmasak, a boss fightok meg idegesítőek egyet értek akik a Grim Dawn sokkal jobbnak ítélték, azt én is végigküldtem ezt nem fogom...
Act 1 boss a legnehezebb oda kell minimum 2k HP, hogy legyen esély. Első végigjátszásnál is ott szenvedtem a legtöbbet, most megint ott járok és a 3. fázisig elviszem, de ott már nagyon kijön, hogy csak 1.6k HP-m van. Nagy Benny Hill show az egész :). Ha a nehézséget nem Story módban játszod, hanem Normálon, akkor egyébként erősebbek a mobok is (alapból Story mode-on van a nehézség). Sokat számít milyen képességeket raksz be, én Boss ellen mindig kicsit átalakítom. Meg a passzív fa is jó, ha rendesen össze van rakva, mert sok sebzést tudsz veszíteni. Utoljára szerkesztette: ToxiMaxi, 2020.02.25. 09:10:12
én most lettem 63 Utoljára szerkesztette: mumoka 2012, 2020.02.25. 20:54:28
23 és még mindig az első Boss-nál szívok. Normalon ez is mintha nehezebb lenne vagy csak szimplán béna vagyok. Viszont ha megvan, akkor onnantól azért már nem annyira nehéz. Utolsó boss is kb. 3-4-ik próbálkozásra lement, miután megtanultam, hogy mikor mit kell csinálni.
tud valaki valami módot a skill item farm ra mert az end map rész telhetetlen a pontok bol ahol az expedition van amit az npc nél lehet kapni csak 10 pontot ad az kevés pályán lévő 100 ad Utoljára szerkesztette: mumoka 2012, 2020.02.26. 11:59:19
Ha Primordial affinity-re gondolsz, akkor azt a varosbol kuldikbol is lehet szervalni, van amikor large quantity a kuldi kitetel. Nem tudom mennyire relevans ez is, de inditottam egy altot mert meguntam hogy a lootosztas a karakterem elleneben jatszik(ki hinne hogy ezt az elavult szar mehanikat meg mindig hasznaljak a jatekos lassitasara/jatekido kitolasara) es az alton szintezve embertelenul sok skill-t lootoltam, volt olyan hogy egy expedicio masodik szintjen mar tele volt a zsak es csak skilleket szedtem fel. Aki nem ertene: material damages karim van es a jatek szorja az occult damages cuccot, nekem valo materialost hebe-hoba latok csak...
Mivel kaptam ilyen kerdeseket akkor itt valaszolnek: egy adott nehezsegi szintet megcsinalni ugy kell hogy bekattintod a gombot, atvalt a szine szurke feketerol kekre(veteran)/barnara(master)/sargara(champion)lilara(paragon) a lenyeg hogy a gomb nem marad fekete szinu, lasd itt. Inditod a kuldit akar extra modositok nelkul is, egyeni izles dolga, ha modositot hasznalsz megy feljebb a magic find es a productivity is amit a kuldibol nyersz. Ha kimaxolod a modositokat, kb 4 modositonal elerhetove valik a Lure untainted 1000 primordial affinityert, es akkor specialis mobot is spawnol, ami lehet nagyon nehez is a modositok miatt, a jatek figyelmeztet is hogy ez multiplayer intended, de ha jo a builded menni fog egyedul is, cserebe eshet specialis loot, olyan affixekkel amik a passiv skill fan talalhatok mint pl +1 stamina pont, +1-2 ailment stack vagy skillek, nekem volt olyan dagger, ami engedte hogy castoljak solarfall-t holott ugye az spell en meg rogue kari vagyok . De lattam Wudijo-nal olyan bow-t, ami adta neki az aether jumpot. Visszaterve, inditod a kuldit es megcsinalod mind a 3 szintjet akkor kiirja a vegso boss utan hogy expedition is a succes, varosba visszaterve kinyitja a kovetkezo nehezsegi szintet, linkelt kepen a 46-ost, aztan azt is megcsinalva a kovetkezot es igy tovabb. Lenyeg hogy ne fogyjanak el a tokenjeid/elet , minden szintjen az expedicionak 3 tokenbol kell gazdalkodni ha elfogynak akkor expedition failed es marad minden a regiben nem nyitja a kovetkezo szintet es ami meg fontosabb nem kapsz se xp-t se goldot. Ha megcsinalod sikeresen akkor a nehezsegi szinthez igazodva egyre tobb goldot es xp-t ad rewardkent. Meg ha nem sikeres az expedition akkor a varos fejlesztesben sem haladsz elore. A varos fejlesztes fordulokban zajlik(turns) minden sikeres expedition vagy mandate egy fordulot(turn) jelent es kapod a productivity-t. Minden elinditott fejlesztesnek megvan a productivity koltsege amint teljesited kesz a project. A kepen a 9es szintu varosomnak a productivity szintje 440 a project kovetelmenye 6200, ki lehet szamitani hany fordulobol lesz kesz. Varost szintezni/productivity-t novelni azzal lehet hogy sorban megcsinalod az upgradeket. Ugyanakkor vannak meg kuldik pl Seekers Garrisonba amibol lehet temporary productivity boost-ot venni az adott fordulora. Seekers garrison es Trade assembly-nel lehet temporary productivity boost, primordial affinityt, goldot kapni de vannak a standard loot variansok, armor/weapon/accesories/ethereal reagent. Azt is erdemes figyelni amikor ezekbol adja a large quantity-t vagy ha standard loot akkor a magasabb szintu varianst legendary armor/weapon/reagent. A specialis fejleszteseket illetoen, a +1 skillpont marha draga 10k? productivity ha jol emlekszem es egy accountra csak egyszer adja, lehet ez is bug... az 5ik skillslot nekem annyira nem hianyzik, igy is eleg zongorazas a 4+2 skill+2 poti+dodge management, a transmute az tok random, azt passzoltam, a dark market az meg szerintem koncepcionalisan el van baszva, a diablo3as Kanai cube utan az hogy ebben a jatekban egy item qualityt vagy rarity-t tobb fordulon at tudok csak megcsinalni az nekem nonszensz.... dehat izlesek es pofonok. Na ez marha hosszu es tomeny lett remelem segitett. Utoljára szerkesztette: Sunrider924, 2020.02.26. 13:49:14