Added: - 2048x1152 and 2560x1080 resolution support
Fixed: - ON/OFF toggle for the Mouse Acceleration setting was previously backwards. ON is now actually ON and OFF is OFF.
Hát igen... észrevettem :D
Ez a csaj ekkora mellekkel nem való egy RE játékba :D Jillel meg csak annyi problémám van, hogy ahány részben szerepel, annyiszor változtatják meg a külsejét oly módon, hogy alig lehet ráismerni. De ez még nem minden, mivel ráadásul a szinkronhangjait is megállás nélkül cserélgetik :S
Hát igen. A Raid móddal jópár óra még hozzá jön. Attól függ ki mennyit tolja. Tegnap simán beleöltem vagy 3 órát csak a Raidba. Eljutottam 7-ik szintre, 8-ik Stage-en vagyok túl és a 4 legendás fegyóból esett szerencsésen 2 db. Kinyitottam pár karakter is kösztük a bögyös kis Reachel-t. Akkora mellei vannak hogy azzal nyitja az ajtót. Azér Jillt jobban komálom. Még Jessicat akarom feltétlen kinyitni, fõleg a wetsuit ruhájában. De az még odébb van. :)
Normális tempóval és nem rohanással van 12-15 óra is. Én most tartok a 8. fejezetnél, de már 9 órát beleöltem a játékba, pedig még a Raid módot ki sem próbáltam. Persze én körülnézek mindenhol és a szkennert is aktívan használom. Egyébként sok mindenben igazad van, sajnos tényleg sokszor megtöri a lendületet, amikor nyamvadt 5 percre bele kell kezdeni egy másik karakterbe.
Egyetértek Parkerral kapcsolatban, ellenben a két vadidegen csókával szemben, akik még nála is 0-bak. Engem az a két "vicces" karakter egyáltalán nem szórakoztatott. Inkább idegesített és kizökkentett a játékmenetbõl. Azon kívül szerintem feleslegesek is a történethez meg úgy általában. Azzal is egyetértek, hogy a történet túl sokszor ugrál ide-oda idõben, térben. Végefelé már megszoktam. Ám nekem Chris-Jessica párossal nem volt semmi bajom. Több értelme volt õket bárhol, bármikor mutatni, mint azt a két lököttet. Utobbi idõk legjobb Resident Evil-je szerintem. Nekem jobban bejön mint a RE4-5-6. Amúgy nekem legalább 10-15 órát tartott a játék.
Na ha már van benne egy kis resi, mindenki eltéved, sokat butított rajtunk az elmúlt pár évnyi fos. :D
Amúgy 7 óra a játék normalon, úgy h nem sokszor döglöttem meg kb 3-4x. Plusz ugye még a rengeteg halál a fõbossnál, de szerintem azt csak akkor számolja bele az idõbe, ha folyton continue-t nyomsz és nem betöltesz, és mivel amúgy is idegesítõen hosszú a fõboss, ezért úgy plusz 15 perc van még a végén legalább.
Amúgy amit lentebb írtam továbbra is tartom, hogy ez a Parker egyáltalán nem olyan karakter, akiért izgulni lehetett volna egy nagy 0, ami gáz, mert az egyik mellékszálban Quint és Keith oltáriak. Ami a mellékszálakat illeti, sokszor megszakítják az ezerféle emlékek, mellékküldetések (hajón kívüli) a fõ sztorit, ezáltal kizökkentenek az éppen kialakuló esetleges túlélõhorror feelingtõl. Be lehet volna tenni õket megnyitható extra chapterként v ilyesmi. De most komolyan mi értelme volt Chrisszel és Jessicával végig rohanni a téli pályán és halomra lõni egy csomó kutyát? Guess what! Semmi! Feszültségkeltésnek még bizony kellett volna több fejtörõ, szerszámmal, szimbólumokkal etc és az írógép bizony(ami több embernek inkább idegesítõ). Ezek még növelhették volna a feszültséget. Tévedések elkerülése érdekében, mindig van elég lõszer, no nem egy resi 5-6 stílusban, hanem PONT mindig van annyi, hogy kihúzz egy boss fightot, szal csalóka az összkép(én ugyanis kb minden utamba kerülõ dögöt lelõttem).
Összességében nem rossz, fõleg a hajó elsõ, sötét része, ahova szerencsére többször is visszakerülünk, de vannak benne akciódúsabb részek, ami viszont nem baj. Nem egy világmegváltó játék, de jobban beveszi a gyomrunk, mint egy Moderwarfare+Gears of War mutánsot, ami resi5-6-ra kereszteltek. Hozzáteszem, nekem bejött a már sokaknak nem tetszõ resi 4 hangulata, kb ahhoz tudnám hasonlítani, bár azt 2x-3x végigtoltam, ehhez nem fogok még egyszer hozzákezdeni, mert a sok gagyi mellékszálat is végig kell nyomnom és a hajó elsõ részét leszámítva, nem egy lebilincselõ és a 2 új karaktert leszámítva, nincsenek érdekes karakterek.
A Raid módot tolja valaki? (fõleg Xbox360-on lenne jó) Csak mert én nekiláttam és igencsak magával ragadott. Jó lenne egy társ magam mellé, mert szórakoztatóbb lenne, na meg van egy olyan érzésem, hogy késõbb brutálisan nehéz lesz szólóban. Ráadásul nem is egyformán nehéz. Pl a 6-ik (vagy 7-ik) stage-en az egyik kulcs õr a "Mayday" fõboss volt, úgy hogy közben a nyakamba kaptam vagy 77 db egyéb szörnyet. Rohangáltam fel alá mint egy mérgezett egér. Összes gránát, lõszer mindent ellõttem. Jobban mondva nem mert maradt 10 azaz tíz darab shotgun lõszerem a harc után. Szóval a pálya hátralévõ részében gyakorlatilag csak késelni tudtam. Nem volt egyszerû móka. Igaz az ajánlott szint alatt mentem be rá. De az ezután következõ stage-en viszont csak Hunterek jöttek. Nevetségesen könnyû volt összehasonlítva az elõzõ stage-hez képest. Nem is használtam mást csak gépfegyvert és a pálya végére még így is félig megvolt hozzá a lõszer. Szóval tartok tõle, hogy azokon a stage-eken ahol fõboss volt (a sztoriban) ott berakták õket kulcsõrzõnek. Egyedül azért elég nehéz.
hopp a második kép fel van cserélve. Ott értelemszerûen a felsõ a sweetfx-es verzió.
Késõbb visszatudsz majd menni, mert meglesz a kártya hozzá, de kicsit sok zombi lesz majd :D Én visszamentem begyûjteni 1-2 dolgot, aztán meg is öltek :D
A card reader az olvasó a falon, neked egy kártya kell, viszont azt majd sokkal késõbb kapod meg, 8.fejezet környékén. Szerintem te ott még nem tartasz. Nézd meg a térképet ,az mutatja hova kell eljutni
Végigvártam, de felirat utáni videóból sem derült ki (nekem). Csak, az hogy kivel dolgozot, de az nem hogy kinek. De elképzelhetõ, hogy nem vettem észre valamit, vagy nem figyeltem eléggé valamelyik szövegnél.
OMFG beszarok. Újraraktam meg minden. Kikapcsoltam meg minden... nem jó. Ugyanúgy van. Aztán támadt egy õrült ötletem és BEKAPCSOLTAM A GYORSULÁST... és elmúlt. Be van kapcsolva és mégis megszûnik. lol
Végigvittem. Hát ez rohadt jó játék volt. Neki is fogok állni újra. Bár a történetet nem teljesen vettem le elsõre. Normálon toltam végig és hát itt-ott bizony megszenvedtem. De nagyon jól van kiegyensúlyozva a játék. Végig ezen a majdnem elfogy a lõszerem szinten voltam. A boss harcok húzósak és elég hosszan tartanak is. Másodjára remélem gyorsabban megy majd.
Hát a fõboss az valami g*ci nehéz volt! Szenvedem vele rendesen. Pedig Gépfegyver, shotgun és magnum volt nálam. Na meg 5 gyógynövény +2 a pályán. Amit viszont nem vágok, hogy Jessica kinek dolgozott?
Esetleg az Acceleration bekapcsolásával egy picit gyors lehet, de annyira nem gáz, lehet irányítani, nem áll már meg... Persze nem is olyan, mint a Resident Evil 5-nél, érzékenyebb, tény!
Mivel lentebb írtad, hogy nem játszottál a régi részekkel, ezért viszonylag érthetõ az álláspontod. Ezek a játékmeneti megoldások már valóban elavultnak számítanak, de nem primitívnek, csakhogy rengetegen visszasírják a régi részek hangulatát, ezért a Capcom kísérletet tett ezzel a Revelations-szel és, ha jól fogy, akkor megcsinálhatják a RE2 remake-et és az utána levõ játékokban is ezt a tendenciát folytathatják, aminek te nem nagyon örülnél :) Persze ere megint jön DarkSector és megmondja, hogy mennyire naiv vagyok, de mivel ezeknek az akció-orientált részeknek az eladásai megcsappantak, ezért a Capcom minimum 1-2 résznyi kísérletbe könnyen belevághat.
Viszont hamar elunalmasodik, szerintem. Még a Resident Evil 4 is változatosabb volt, pedig ott is visszatekintesz már megjárt helyeken többször is. Ezen érzõdik, mintha 10 éves lenne meg primitív megoldások, lehet öregeknek adták, hogy csinálták 3DS-re
Tényleg van kihívás a játékban, pedig én a RE5-6-ban Veteran fokozaton kezdtem és még úgy sem voltak olyan nehezek, de a Revelations demoban az Infernal fokozatot kipróbálva arra jutottam, hogy elég lesz elsõre a normal is a teljesben. Az achik és jelvények miatt másodszorra úgyis nekivetem magam az Infernalnak is, de legalább az elsõ végigjátszás alatt ne küldjem el a játékot az anyjába :D
Hol tudom kikapcsolni az egér gyorsítást? Látom, hogy a menüben offon van, de akkor is benne van.
Köszi, megoldottam. Az volt a baj, hogy elõtte nem vettem fel a puskát. Azzal mindjárt másabb, de így sem olyan egyszerû :)
Egyébként úgy vettem észre, hogy ez a normal fokozat jó nehéz az utóbbi évek RE játékaihoz képest, fõleg a bossharcoknál jön ez ki. Vagy csak nekem tûnik úgy? Néha elég frusztráló... Az RE 6 ehhez képest gyerekjáték. Vagy csak ennyire elszoktam a régi RE játékoktól, mert azért azokhoz nehézségben szerintem eléggé hasonlít...
palackrobbantás(ahonnét kijön ott is van egy palack), pofánverés, gránát használat és közben sörétessel lõni, majd a fejlesztett pisztollyal, nekem még a palackok után is meg kellett rogyasztanom 2x-3x hogy kinyúljon, normalon
Na akkor még1x, ne hogy megsértsek valakit:
SPOILER! annál a nyomorult ScagDead-nál (aki mindig nyomja a MAYDAY szöveget) egyszerûen nem tudok tovább menni Normál nehézségi fokozaton. Az odáig megvan, hogy fel kell robbantani a palackokat, hogy megsebezze, aztán érdemes pofánverni a robbanás után, vagy inkább lõni kell mint állat? Mivel érdemes, a sörétessel? Még csak 2 fegyó van meg, a pisztoly és a sörétes, vagy lehet még szerezni mást is ez elõtt? Meg aztán hamar elfogynak a töltények is, a többi monszta meg állandóan újragenerálódik... :(
Sziasztok! Jó kis játék lett, régi RE feeling nagyon ott van, viszont annál a nyomorult ScagDead-nál (aki mindíg nyomja a MAYDAY szöveget) egyszerûen nem tudok tovább menni Normál nehézségi fokozaton. Az odáig megvan, hogy fel kell robbantani a palackokat, hogy megsebezze, aztán érdemes pofánverni a robbanás után, vagy inkább lõni kell mint állat? Mivel érdemes, a sörétessel? Még csak 2 fegyó van meg, a pisztoly és a sörétes, vagy lehet még szerezni mást is ez elõtt? Meg aztán hamar elfogynak a töltények is, a többi monszta meg állandóan újragenerálódik... :(
Elõre is köszönöm a segítséget!
Ez a játék egy tökéletes középút volt a régi és az új részek között, valamivel mégis a régi részek felé irányul a mérleg nyelve, szóval a Capcom ezzel a játékkal rendesen kiengesztelte a régi részek visszasíróit. Persze ahhoz, hogy ezt a tendenciát folytassák és a Capcom által is tervezett RE2 remake-et elkészítsék, jó eladást kell produkálnia, szóval kerülni a warezt és venni a játékot, mert javában megéri az árát.
ott tartok, hogy Jill és dagipapi lemennek az elevátorral, megmondom õszintén tetszik a játékmenet, kevés lõszer, hangulatos zene, nekem a szörnyek is bejönnek, több féle is van belõlük, meg is ugrottam párszor a székben éjjel itt egyedül, lõszer se sok, a weapon custiomization is jól ki van találva és nem egy agyatlan hent, egy helyszínen játszódik az egész, vagyis rohangálni kell ugyanazokon a terepen többször
VISZONT
- amitõl jobb lehetne, még ezek az epizódok se zavarnak, de hogy nõjön a fAszültség kéne megint ilyen limit, hogy mit vihetsz magaddal (igaz nem sok mindent kellett megoldani idáig tárgyakkal, tán ezt is vissza kéne vezetni), kéne láda és kellene írógép(!!!), ezektõl nõtt a feszültség, hogy újra át kellett rohangálni a zombikkal hemzsegõ terepen, mert "jaj a csavarkulcsot nem hoztam és jaj menthettem volna akkor az után", ENNYI hiányzik a gémbõl
- ami negatívum, hogy megszakítják flashbackekkel a feszültséget ami a hajón keletkezik, fõleg olyanokkal ahol fényes nappal van és 10000 lõszerrel kell halomra lõni szörnyeket egy 2 perces pályán, WTF??? egy videóval el lehetett volna intézni. Továbbá, hogy a karakterek nagyon gyengék, a két ruszki muff vagy mellékszereplõ, mindegy á szóra sem érdemesek, (culombo még elmegy és a vörös gyerkõc is), de ez a dagipapi, jó nem idegesítõ (még szerencse), de semmi olyan érzésem sincs, hogy "jaj õ az én partnerem, de hiányzik mikor nincs velem", és ez akkor jött elõ, mikor arról a 2 idiótáról volt flashback, NA abba az akciómentes 5 percben több színészi alakítás volt, mint az egész eddigi játékban, IMÁDTAM ÕKET, szívesen nyomtam volna velük inkább a hajón, DE félek hogy velük is agyatlan lövöldözõs flashback lesz, mert valami previewben láttam vmit...
Na szóval ez a Revelations, egy nagy Mix, de szerencsére úgy nagy mix, hogy a fõ sztorit nem érinti a RE5,6 agyatlan lövöldéje (az 5. epizódig legalábbis tuti nem), viszont egy-két változtatással érezni, hogy visszakerülhetnénk az "inkább holnap délután folytatom, mert éjjel van és parázom" feelinghez.
Ha ilyen faszságok nevetésén tudod tölteni az idõt, akkor inkább menj vissza Solid Snakedbe valamelyik Metal Gearedbe és fejlõdj még vagy bánom is én, ne ide szemetelj szándékosan.
Nekem ezek elõször elég érdekesek voltak, de akkor már tudom milyenek az elsõ részek. Amúgy tényleg jó, engem annyi zavart, hogy ugyanoda kell eljutni megint sokszor.
Bár a négeres rést kihagyhatták volna, mert elég ratyi és rövid is, meg amikor visszaemlékezésbe játszunk 1 résznél, amikor csak hent van a Jill társával (nem tudom a nevét most).
Nagyon helyes, én most fejeztem be a 4. fejezetet. A hangulat nyomasztó, a pályák nem olyanok, hogy csak menni kell elõre az újabb és újabb útvonalon, hanem jó darabig egy adott pályarészen kell tevékenykedni, többek között tárgyakat kell megtalálni a továbbjutáshoz. Azaz elég komolyan hozza az elsõ részek hangulatát és játékmenetét, úgyhogy ez egy nagyon jó kezdetleges lépés volt a Capcomnak ahhoz, hogy tényleg visszatérjen a sorozat a gyökereihez.
Ebbe mennyi játékidõ lehet? 8-10? A mostani fejezetek, ahol tartok ilyen 8 perc alatt megvannak. De volt most egy 4 perces. Amúgy nagyon látszik, hogy 3DS-rõl lett átruházva. A hangulat jó, megvan egy alap para, de semmi újra nem kell számítani. Van egy pár elég béna karakter akit irányítani kell nameg azok az ugráló szörnyek...
20+ óra? És nem dögunalom? Hent az egész játék.
Más szerintem jó játék meg szar...ja végülis. Most hirtelen nem ismerek rád, amit játékmenetben a re6 képvisel, és ez ráhúzható erre is meg az 5. részre is, ezt te mindig elítélted, most valamiért nem, lehet mert nem tudnál nekem ellentmondani ....
Bocs de régebben a Grafikával hódított, egészen a 4. részig, de még az 5 is okoz szép pillanatokat. Outbreak nekem tetszett, de a coop+menekülõs ujraledõs téma meg ez a chapter dolog, kicsit nem jött annyira be, nem beszélve a kevésbé szimpi karakterekrõl...de mint fan nem szabad kihagyni.
Lehet, hogy vicces de legalább van benne 20+ óra játékidõ, amit hány hasonló akció lövölde is mondhat el magáról, mindezt úgy, hogy nem válik unalmassá? Persze tudom szerinted az volt, meg miért vannak gödrök ásva a temetõben, meg nem tudom még milyen hülye kifogásaid voltak.
Igazából egyik se szép, de hát kit érdekel a RE sose a grafikájával hódított és eddig ez jobb játékélményben mint a 6, bár nekem a Zero meg a Outbreak-ek is tetszettek.