1. Folyamat fellül figyelmeztet egy felirat hogy keyboard + mouse, ami szerintem csak egyszerûen idegesítõ. 2. Eddig nem tûnt fel de nem tudok futni... 3. Valóban az AIM speed-nek semmi kihatása a játékra, de ez lenne a kisebb gond mert megoldható/szokható.
Érdekes hogy a legnehezebb fokozatban már nem pisztollyal kell menni hanem Shotgun/MP5....:D (na ide kéne a futás vagy kitérés, ha beszorítanak egy folyosón.) Próbáljátok ki.
De így fasza, legalább nem villog fehéren meg nincsen egy kibaszottnagy GOMB kirakva a képernyõre ha nem akarood felvenni, kutakodásra ad okot-kénszerít...
Jó ötlet ez, így legalább csak 1-2 fontosabb dolog van a képernyõn....lõszer-élet, azt ennyi...Ritka az ilyen játék...
Szánalmas ez az egész baszki... DSen nyilván azért volt ilyen, hogy lehessen használni a második képernyõt. De itt teljesen felesleges. Végre lenne egy jó játék, erre ezzel a fasz scanneléssel meg irányítással kell elkúrni.
hát nemtudom én annyira nem tartom jónak,jobb szerintem mint a régi rpg játékokban hogy végignyomkodod a könyves polcot az ágy alatt,mindent és hopp találtam valamit,na de mindegy:)
Mind1, nem feltétlen a scanner-nek örülök, hanem hogy nem rombolja szét a látvány hogy az agyadba tuszkolnak egy villogó fénylõ itemet, ami sokszor kilóg a háttérbõl.
nekem eddigiekkel sem volt bajom:) ez se különösebben zavar,de most ez olyan hogy nemtudnék levenni a polcról egy doboz mûzlit mert nincs nállam scanner xd kicsit vicces :D nekem ez a rész totál kimaradt amúgy 10percet ha tolhattam,havernál láttam,õ neki nagy kedvence volt nekem betett az a sok elmebeteg elõl való rohangálás, xd
hát nekem elég furcsa mai napig xd már az elsõ 5-10percben csak rohanni kell mint a hülye menekülsz a láncfûrészes elõl valahogy nem élveztem sose az ilyen kergetõzést xd
Õszintén szólva nem tudom, mert az egy helyben pörgõs lövöldözés a 2-3-ban még elment de utána már nagyon gáz volt és ehhez kellett még 2 rész, hogy rájöjjenek, viszont a hangulata azért nem volt rossz, meg jók voltak az átvezetõk, a helyszínek szóval a válasz is-is de én azért bízom a Rev-ben :)
Hát ezaz szerinted, nem a fejlesztõk szeint. :) Ez hozzá tartozott a játékhoz, ahogy a Splinter Cell-nél a lopakodás, a Borderlands-nál a képregényes grafika, kár hogy idétlen, csúnya de a fejlesztõket nem érdekli.
A 6-nak szerintem sokkal jobb irányítása van, mint az 5-nek. Egyrészt nekem bejön a karakter körüli körbenézés, másrészt végre nincs lekorlátozva annyira a mozgás, mint a 4-ben vagy az 5-ben, ha az új részekhez hasonlítjuk. Eddig lövés közben csak állni lehetett, mint a cövek, most már végre menni és profi módon támadni/védekezni is lehet. Erre persze megint jön az, hogy a maradék kevés horrort is elveszik ezekkel az ugrálásokkal, de azért bele lehet gondolni, hogy Leon vagy Chris sem olyan kiképzésen ment túl, ahol ha meglátnak egy zombit, akkor merevedjenek le és úgy tüzeljenek.
"Yes, the team is actively working on a patch to address the feedback community has given regarding mouse controls. Top priority on the fix list.
What they're looking to do is to add an option to toggle on/off aim assist and mouse acceleration. Not sure how the menu option will be presented, but the end goal is to give mouse users a more direct and neutral feel."
Kiragadtál egy részt, valóban nem követi a célkereszt mozgását a fegyverrel, de nem mindig áll így lejebb, a hajó ringatózásával mozog a célkereszt, ahogy a hajó is lengedezik a vizen...
Ahhoz, hogy a Capcom visszatérjen a széria gyökereihez, ennek a Revelationsnek hoznia kell az érdemi eladást, ellenkezõ esetben jövõre kézhez kapjuk a Resident "CoD" Evil 7-et. A steames elõrendelõi bónuszok felolási csíkja még csak alig lépte át a felét, ebbõl ítélve picit félek. Bízom benne, hogy a többséget, ahogy engem is a RE6-hoz képesti 10€-val való drágulás riasztotta el a vásárlástól és a retail verziót választják.
Nem tudom milyen cod-ról beszél mindenki, egyrészt nem fps, másrészt minden játék annyira sík, ha nem síkabb mint egy cod...szóval már érvénytelen ez a berögzõdés...régebben talán volt jelentõsége.
Nem értem mindig mit kell a cod-al jönni, minden 2. fps single része egy agyatlan szarság. Csak be lett tanítva mindenkinek hogy helyzettõl független cod-ozni kell.
Én értem azt mire utalt vele, csak néha idegesítõ ezt hallani, fõleg annak tudatában hogy nem is egy stílus... Mind1. Ha már agyatlan coophent, az max a l4d lehetne mint hasonlat, hiszen azzal ápol nagy barátságot.
Csak annyi, hogy nekem a Chris kampány több jelenete is tiszta CoD-nak tûnt. Ahogy olvasható a hsz-eimbõl, látható, hogy nagy RE-fan vagyok, de a tény az tény. Left 4 Dead meg nem igazán, mivel a zombik már háttérbe szorultak.
Oks, de érted a cod lehet csak régen volt példa, manapság már más élet folyik, erre szebb hasonlatok vannak. L4D sokkal jobban példakép, hiszen coop lövölde chapterek, zombiek-k....
De kifejezetten a Chris kampányra értettem a codos hasonlatot. Mihez hasonlítsak olyan jeleneteket, ahol katonatársakkal együtt mentitek a túszokat, biztosítjátok a terepet légvédelmi ágyúktól, stb? Ebbõl a szempontból kicsit sem L4D.
Spec Ops, Survival, Zombies. Mi is a lényege a CoD-ban ezeknek a játékmódoknak? :) A GeoW számomra dögunalom volt, úgyhogy én azt nem hasonlítom egy olyan játékhoz, amelyet nagyon élvezek.
Én nem is mondtam, hogy szent az állításom, csak annyi a lényeg, hogy miközben játszottam, többször a CoD jutott róla eszembe, pedig nem vagyok az az alkalmi játékos, aki csak pár játékkal játszott, szóval tudtam volna máshoz is hasonlítani, de mindig az a fránya CoD jött elõ. Tehát teljesen szubjektív a dolog. És látod, a coopot a CoD-ba is belerõltetik, szóval ebben is közösek, még ha nem is ez a lényeg. Persze egyszerûbb összességében a L4D-hez hasonlítani a zombik és a téma miatt, de a játékmenetben nem egyszer elõbukkannak filmszerû akcióelemek, amikrõl mi más jutna az ember eszébe, mint egy CoD rész.
Ezt nem kérdésként írtam. Tuti frissitésben pótolják, csak írtam, hogy utólag szokták peccselni a játékokat ha kimarad valami, nem csinálnak ebbõl nagy ügyet. :)