Ez már beteges, hogy nézi mikor mi jelenik meg és azonnal youtube, viccen kívül szerintem orvosi eset, ilyet még nem láttam. Biztos szellemileg igényli a figyelmet, hogy õ rá figyeljenek...nem értem. Mert nem érdekli ha szólnak neki, vagy egy alreg kitudja, de ha alreg akkor mi értelme ugye villogni.
És akkor odaírja , hát hogy lehetne szebb. Bazze, Ha elolvasna 1 kommentet rájönne hogy miért nem techdemo a Revelations.
Az IRÓNIA az hogy csinált egy HD gameplay-t, amiben MÉG annyi extra sincs mint egy Crysis 3 HD max gameplayben, mivel egy ócska irodai gépen is elfut a játék 1080p-ben, max beállításokkal.
Amióta bevezette a YouTube ezt a partneres dolgot, amivel fizetnek is a nézettségért, azóta sajnos ez megy. Minden tizenéves ebbõl akar meggazdagodni és spamelik tele a szennyeikkel a fórumokat. Ez a srác viszont kifejezetten kaphatná a bannt, mivel érdemi hozzászólást még nem produkált, de a reklámozás az megállás nélkül megy.
Kötve hiszem hogy lesz erre patch, az origi is ilyen.
RE6-ban nem a fov volt a baj, hanem az hogy nem láttad a lábát a karakternek, vagyis nagyon felfelé ált a kamera elsõsorban, itt ebben a részben engem nem zavart a kamera, nem érzem hogy nem látnék eleget, megaztán a szûk folyosókra sem jó ha a falba megy a kamera.
Szerintem maszek fov állításra nagyobb esély lesz mintsem hogy hivatalosan, mert akkor a portolásnál csinálták volna, idejük volt rá.
Hát nem feltétlen hiba, csak elbaszták, nem minden portal járó hiba vagy kelemetlenség számít javítandó hibának, vagyis ne vegyél mrget arra hogy ez javítva lesz. .:D
Hát az a helyzet, hogy ez a játék leginkább a 6-ra emlékeztet, rengeteg lövöldözés, sok szereplõ, ide oda ugrálás az idõben. Messze van ez a régiek hangulatától nagyon.
Amúgy a történet idõvonalát sem igazán értem. Az elején elindulunk, hogy megkeressük Christ, de utána meg már Chrisék mennek keresni Jilléket. Hogy a fenében van ez?
Régiektõl messze, de a játékmenet lassabb, még talán az 5-nél is.
Szerintem jobb mint az 5-6, persze a régi soha nem lesz.
Azért elég pofásan néz ki, Érdekes hogy maga a játék kicsit olyan Epizódikus mint az Alan Wake.
Tetszik a változatosság, hogy sok karakterrel mehetsz. A scanneléssel is elvagyok. :D
Sok helyen szebb, izé pofásabban fest mint a 6.rész:
Hát csak mindegyikkel akcióorkán van, egyedül Jill-el van némi rejtély, de ott is kell lõni dögivel. Grafika, meg szerintem sehol nem szebb, mint a 6, egyedül talán a hajón vannak pillanatok de egyébként egy ilyen ps2 szint.
Már hogy lenne szebb hiszen ez egy 3DS játék csak most kiadták nagy gépekre is kisebb javításokkal hogy csak ne nézzen már úgy ki mint egy handled game.
kicsit azért csalódott vagyok,azért itt is volt már 1 ilyen rohangálós lõdözös lófasz rész,amikor a liftet várjuk és jönnek az izombékák,hát pfff :| mért kell ezt erõltetni?komolyan valaki élvezi ezt hogy várod a liftet vagy valamit közbe rohangálni kell és ömlenek rád a békák vagy zombik bármi?.vicc:)
Igazából egyik se szép, de hát kit érdekel a RE sose a grafikájával hódított és eddig ez jobb játékélményben mint a 6, bár nekem a Zero meg a Outbreak-ek is tetszettek.
Lehet, hogy vicces de legalább van benne 20+ óra játékidõ, amit hány hasonló akció lövölde is mondhat el magáról, mindezt úgy, hogy nem válik unalmassá? Persze tudom szerinted az volt, meg miért vannak gödrök ásva a temetõben, meg nem tudom még milyen hülye kifogásaid voltak.
Bocs de régebben a Grafikával hódított, egészen a 4. részig, de még az 5 is okoz szép pillanatokat. Outbreak nekem tetszett, de a coop+menekülõs ujraledõs téma meg ez a chapter dolog, kicsit nem jött annyira be, nem beszélve a kevésbé szimpi karakterekrõl...de mint fan nem szabad kihagyni.
Más szerintem jó játék meg szar...ja végülis. Most hirtelen nem ismerek rád, amit játékmenetben a re6 képvisel, és ez ráhúzható erre is meg az 5. részre is, ezt te mindig elítélted, most valamiért nem, lehet mert nem tudnál nekem ellentmondani ....
Ebbe mennyi játékidõ lehet? 8-10? A mostani fejezetek, ahol tartok ilyen 8 perc alatt megvannak. De volt most egy 4 perces. Amúgy nagyon látszik, hogy 3DS-rõl lett átruházva. A hangulat jó, megvan egy alap para, de semmi újra nem kell számítani. Van egy pár elég béna karakter akit irányítani kell nameg azok az ugráló szörnyek...
Jaj de tudtam. Hent de nem válik unalmassá ez a nem mindegy te meg nem tudhatod hiszen fennakadtál a gödrökön :D
Nagyon helyes, én most fejeztem be a 4. fejezetet. A hangulat nyomasztó, a pályák nem olyanok, hogy csak menni kell elõre az újabb és újabb útvonalon, hanem jó darabig egy adott pályarészen kell tevékenykedni, többek között tárgyakat kell megtalálni a továbbjutáshoz. Azaz elég komolyan hozza az elsõ részek hangulatát és játékmenetét, úgyhogy ez egy nagyon jó kezdetleges lépés volt a Capcomnak ahhoz, hogy tényleg visszatérjen a sorozat a gyökereihez.
Nekem ezek elõször elég érdekesek voltak, de akkor már tudom milyenek az elsõ részek. Amúgy tényleg jó, engem annyi zavart, hogy ugyanoda kell eljutni megint sokszor.
Bár a négeres rést kihagyhatták volna, mert elég ratyi és rövid is, meg amikor visszaemlékezésbe játszunk 1 résznél, amikor csak hent van a Jill társával (nem tudom a nevét most).
Ha ilyen faszságok nevetésén tudod tölteni az idõt, akkor inkább menj vissza Solid Snakedbe valamelyik Metal Gearedbe és fejlõdj még vagy bánom is én, ne ide szemetelj szándékosan.
ott tartok, hogy Jill és dagipapi lemennek az elevátorral, megmondom õszintén tetszik a játékmenet, kevés lõszer, hangulatos zene, nekem a szörnyek is bejönnek, több féle is van belõlük, meg is ugrottam párszor a székben éjjel itt egyedül, lõszer se sok, a weapon custiomization is jól ki van találva és nem egy agyatlan hent, egy helyszínen játszódik az egész, vagyis rohangálni kell ugyanazokon a terepen többször
VISZONT
- amitõl jobb lehetne, még ezek az epizódok se zavarnak, de hogy nõjön a fAszültség kéne megint ilyen limit, hogy mit vihetsz magaddal (igaz nem sok mindent kellett megoldani idáig tárgyakkal, tán ezt is vissza kéne vezetni), kéne láda és kellene írógép(!!!), ezektõl nõtt a feszültség, hogy újra át kellett rohangálni a zombikkal hemzsegõ terepen, mert "jaj a csavarkulcsot nem hoztam és jaj menthettem volna akkor az után", ENNYI hiányzik a gémbõl
- ami negatívum, hogy megszakítják flashbackekkel a feszültséget ami a hajón keletkezik, fõleg olyanokkal ahol fényes nappal van és 10000 lõszerrel kell halomra lõni szörnyeket egy 2 perces pályán, WTF??? egy videóval el lehetett volna intézni. Továbbá, hogy a karakterek nagyon gyengék, a két ruszki muff vagy mellékszereplõ, mindegy á szóra sem érdemesek, (culombo még elmegy és a vörös gyerkõc is), de ez a dagipapi, jó nem idegesítõ (még szerencse), de semmi olyan érzésem sincs, hogy "jaj õ az én partnerem, de hiányzik mikor nincs velem", és ez akkor jött elõ, mikor arról a 2 idiótáról volt flashback, NA abba az akciómentes 5 percben több színészi alakítás volt, mint az egész eddigi játékban, IMÁDTAM ÕKET, szívesen nyomtam volna velük inkább a hajón, DE félek hogy velük is agyatlan lövöldözõs flashback lesz, mert valami previewben láttam vmit...
Na szóval ez a Revelations, egy nagy Mix, de szerencsére úgy nagy mix, hogy a fõ sztorit nem érinti a RE5,6 agyatlan lövöldéje (az 5. epizódig legalábbis tuti nem), viszont egy-két változtatással érezni, hogy visszakerülhetnénk az "inkább holnap délután folytatom, mert éjjel van és parázom" feelinghez.
Ez a játék egy tökéletes középút volt a régi és az új részek között, valamivel mégis a régi részek felé irányul a mérleg nyelve, szóval a Capcom ezzel a játékkal rendesen kiengesztelte a régi részek visszasíróit. Persze ahhoz, hogy ezt a tendenciát folytassák és a Capcom által is tervezett RE2 remake-et elkészítsék, jó eladást kell produkálnia, szóval kerülni a warezt és venni a játékot, mert javában megéri az árát.
Sziasztok! Jó kis játék lett, régi RE feeling nagyon ott van, viszont annál a nyomorult ScagDead-nál (aki mindíg nyomja a MAYDAY szöveget) egyszerûen nem tudok tovább menni Normál nehézségi fokozaton. Az odáig megvan, hogy fel kell robbantani a palackokat, hogy megsebezze, aztán érdemes pofánverni a robbanás után, vagy inkább lõni kell mint állat? Mivel érdemes, a sörétessel? Még csak 2 fegyó van meg, a pisztoly és a sörétes, vagy lehet még szerezni mást is ez elõtt? Meg aztán hamar elfogynak a töltények is, a többi monszta meg állandóan újragenerálódik... :(
SPOILER! annál a nyomorult ScagDead-nál (aki mindig nyomja a MAYDAY szöveget) egyszerûen nem tudok tovább menni Normál nehézségi fokozaton. Az odáig megvan, hogy fel kell robbantani a palackokat, hogy megsebezze, aztán érdemes pofánverni a robbanás után, vagy inkább lõni kell mint állat? Mivel érdemes, a sörétessel? Még csak 2 fegyó van meg, a pisztoly és a sörétes, vagy lehet még szerezni mást is ez elõtt? Meg aztán hamar elfogynak a töltények is, a többi monszta meg állandóan újragenerálódik... :(
Elõre is köszönöm a segítséget!
palackrobbantás(ahonnét kijön ott is van egy palack), pofánverés, gránát használat és közben sörétessel lõni, majd a fejlesztett pisztollyal, nekem még a palackok után is meg kellett rogyasztanom 2x-3x hogy kinyúljon, normalon
Köszi, megoldottam. Az volt a baj, hogy elõtte nem vettem fel a puskát. Azzal mindjárt másabb, de így sem olyan egyszerû :)
Egyébként úgy vettem észre, hogy ez a normal fokozat jó nehéz az utóbbi évek RE játékaihoz képest, fõleg a bossharcoknál jön ez ki. Vagy csak nekem tûnik úgy? Néha elég frusztráló... Az RE 6 ehhez képest gyerekjáték. Vagy csak ennyire elszoktam a régi RE játékoktól, mert azért azokhoz nehézségben szerintem eléggé hasonlít...
Hol tudom kikapcsolni az egér gyorsítást? Látom, hogy a menüben offon van, de akkor is benne van.
Tényleg van kihívás a játékban, pedig én a RE5-6-ban Veteran fokozaton kezdtem és még úgy sem voltak olyan nehezek, de a Revelations demoban az Infernal fokozatot kipróbálva arra jutottam, hogy elég lesz elsõre a normal is a teljesben. Az achik és jelvények miatt másodszorra úgyis nekivetem magam az Infernalnak is, de legalább az elsõ végigjátszás alatt ne küldjem el a játékot az anyjába :D
Viszont hamar elunalmasodik, szerintem. Még a Resident Evil 4 is változatosabb volt, pedig ott is visszatekintesz már megjárt helyeken többször is. Ezen érzõdik, mintha 10 éves lenne meg primitív megoldások, lehet öregeknek adták, hogy csinálták 3DS-re
Mivel lentebb írtad, hogy nem játszottál a régi részekkel, ezért viszonylag érthetõ az álláspontod. Ezek a játékmeneti megoldások már valóban elavultnak számítanak, de nem primitívnek, csakhogy rengetegen visszasírják a régi részek hangulatát, ezért a Capcom kísérletet tett ezzel a Revelations-szel és, ha jól fogy, akkor megcsinálhatják a RE2 remake-et és az utána levõ játékokban is ezt a tendenciát folytathatják, aminek te nem nagyon örülnél :) Persze ere megint jön DarkSector és megmondja, hogy mennyire naiv vagyok, de mivel ezeknek az akció-orientált részeknek az eladásai megcsappantak, ezért a Capcom minimum 1-2 résznyi kísérletbe könnyen belevághat.