De ez legyen a legkisebb gond elvégre ez játék.... Nagyobb gond az hogy igénytelen, csõpályás, és a játékos megint idiótának van nézve...Vagyis csináld amit a készítõk kitaláltak és "megjelöltek" neked...
Na most õszintén ki az aki többet várt, mint egy sivatagos V2? Ez már a videokból is látszódott, hogy akár egy kiegészítõnek is elmenne (kis túlzással), mert újítás az nem nagyon lesz benne.
"Vagyis csináld amit a készítõk kitaláltak és "megjelöltek" neked... "
Igen, ez engem nagyon zavar... ráadásul nyitottabb pályán avgyunk, minek a tutorial?
És az ígéretek megint csak elmaradtak, hiszen bejelentéskor azt ígérték, hogy sandbox játék lesz. Cseppet sem lett az... :/ Annyi hogy a Sniper Elite v2 pályáit megduplázták... ennyivel nagyobb játszóterünk van csak.
Ahogy írtam, a 2. rész után nem vártam sokat.... De tényleg bizonyos dolgok mocskosnagy igénytelenségre utalnak....
Pedig alapjába véve a látvány ott van, mindent maxolva 1080p-ben 4x-es supersamplinggal tolom, és gyönyörû... Csak minden statikus, a fizika gagyi, és tényleg semminek nincs nyoma...Futsz a homokban porszik és ennyi...Se nyom se semmi....Statikusság csõpályákon, megfejelve a kötelezõ útvonalakkal és azzal hogy csak oda mászhatsz ahova a készítõk gondolták...Az amikor elötted van pár térdig sem érõ szikla, jókora sík felülettel (amire fel lehetne feküdni és végigmérni a terepet+lõni), de nem teheted mert a készítõk nem így gondolták és csodás katonánk képtelen rálépni, na az 2014-ben VICC kategória...
Sniper Elite-bõl csak ne legyen újabb modernkori fos. Van éppen elég játék, ami a modern korban játszódik. Összes FPS ezt nyomja. Nekem meg az már marha unalmas. Illetve nem unalmas mert nem játszom ilyennel.
Modern kori COD-ok, BAttlefieldekbõl éppen elég van köszönjük. Maradjon csak meg a Sniper VH-s játéknak.
Mindenféle haterkedés, nácizmus, meg fajgyûlölet nélkül egyszer én is szívesen megnézném egy a németek szemszögébõl megalkotott második világháborús fps-t vagy tps-t. Gyanítom nem lesz fejlesztõ aki fel merné vállalni ezt valaha is. Egyes közösségek tuti ellehetetlenítenék õket további életükre vonatkozóan.
Technikailag inkább arra tökéletes példa hogy hiába szép valami ha minden statikus és a fizikai része egy büdös nagy nulla az egésznek...:)
Persze megvan a célközönsége akinek ez az xray lövölde elviszi az egészet a hátén és még magasztalni is fogják, a 2-nek is megvolt...Nem hiába nem fejlõdnek színvonalban...
Sosem fog megtörténni, nem is tudom melyik játéknál volt annó felháborodás ahol amcsi katonákra kellett lõni, és ment a hiszti hogy az elesettek rokonai mit szólnak... Szánalmas...
Szerintem nem is maga a felháborodás lenne a legnagyobb akadály. Balhés játék nagyobb figyelmet és reklámot kap. És szerintem akkora ellenkezést sem váltana már ki.
Itt inkább a vásárlóerõ lehet a probléma. A lövöldözõs akciójátékok legnagyobb felvevõ piaca az USA és UK. Ha ezt a 2 országot nem érdekli a játék akkor az bukásra van ítélve. Most persze nem garázsprojekt szintrõl beszélünk hanem kommersz AAA játékról.
A SEv2 end game-nél utaltak a Hideg háborúra. szóval az én vesém simán bevenné azt a korszakot is sniper környezetben :)
Modernkor ne legyen, mert ahhoz ott a Sniper Ghost Warrior saga is.
Így van kereslethez igazodik a kínálat,játék meg van ahol pl japánokkal kell amcsikat megsemmisiteni jó pár a gond az hogy csak japánban elérhetõk és csak japán nyeéven mert nemzetközileg nem érdemes terjeszteni
Egyébként Steam eladásokban is mocsok gyenge mutatóval rendelkezik a SE 3. SE v2-õt már 30-50 ezren tolták megjelenéskor, és ezt csak 5 ezren. Jó lehet a SUmmer Salenek is köze van a rossz mutatóhoz...de már itt látszik, hogy bukás lesz.
jó de ez nem azon múlt hogy németeket kell lõni és nem amerikaikat....
Az hogy segg az Ai az nem kifejezés :)) Az elõbb felrobbantottam egy benzintartályt, amitõl eltûnt kb a fél bázis. Gondolták a csúnya náci katonák hogy ezt õk bizony nem hagyják annyiban, ezért bõszen keresni kezdtek. Valószínûleg a kiképzésen nem magyarázták el nekik hogy az SS egyenruha nem tûzálló, mert mind a 4-en hót nyugalomban guggolva átsétáltak a felrobbant tartályon, és szarrá égtek. Érdekes volt mindezt a bokorból végignézni.
Ellenben a sisakjuk valami rtka durva anyagból lehet, mert volt amikor egyet fejbelõttem (amit az animáció is megerõsített), erre mentem felé hogy kifosszam, és õ pofával a föld felé, holtan riadóztatta a katonákat. Hiába lõttem, döglött volt, de csak pofázott. Ezek szerint összevonták a zombis dlc-t a kampánnyal a fõ. :D
Ign...Fizetett hírdetés...XY pontszám alá nem mehetnek. Nomeg HYPE HYPE HYPE... Meg persze az sem mindegy ki értékel. Ennek a játéknak is van aki hûdenagyon örül és mekkora jónak tartja...Na az õ igényeiknek (már ha lehet ezt igénynek nevezni) megfelelõen van belõve...
Csilivili felületes grafika, hûdenagyonmegabelassulós effekt xray-el hogy lássa a paraszt mekkorát lõtt... És lám a célközönség újong..:)
Most ne Battlefield-ezzünk már. Hány "nextgen" van ami nem szebb, nincs több fizika, és szarabbul fut? számtalan.... azoknak egy példa optimalizálásban.
A grafika ennek a játéknak a legkisebb baja. Csak mezei egyszeráséggel igénytelenség 2014-ben egy sivatagra épülõ játékban a lábnyomok hiánya..Az hogy minden statikus egy dolog..Ahogy a gyér fizika és a nevetséges mozgásanimáció is... A nagyobb gond a blõd játékmenet, a láthatatlan falak, a csak készítõk által kiválasztott megmászható objektumok, a bokáig érõ akadályok, a rettenetesen hülye mesterséges intelligencia, és az hogy már megint egy ostoba csõpályán kell végighaladni... Beletoltam úgy 2 órát aztán kikapcsoltam, egyszeráen meguntam, az egyetlen ami viszi a hátán az a belassított lövés/találat...Ami egy idõ után unalmassá válik... Egyszerûen pont ugyan olyan gyenge primitív játék mint a 2. rész volt... Egyszer végigtolható holtszezonban,nem több...
Szerintem várható így ezzel a Rebellionnak a vége is, mert ez nem nagyon újított, persze aki fogalma sincs arról, mi az az az irtó nehéz agyilag megerõltetõ Sniper Elite PC-n, az nézze el.
Ne viccelj, a rebelionnak kurvára nincs ilyen befolyása, az csak az ubi meg az EA méretü csapatoknak van.
Egyszerüen a tesztelök többségének bejött a játék, ettöl te még nyugodtan savazhatod ha megveted, ha nem akkor ugyse számit nekik a véleményed.
"Egyszerüen a tesztelök többségének bejött a játék"
A 7 pontos tesztek nem feltétlenül azt jelenti hogy baromi jó a játék...
Pl. a Shadow Warrior is jobb lett (mivel jobbat nem tudok most hirtelen felhozni) és az még jön tovább NEXT-GEN mellett PC-re is. A Rebellionnak az Aliens Vs. Predator állt volna jól 2010-ben, ha picit többet tettek volna bele, de így se lett rossz (fõleg a tavalyihoz képest). Ez van.
jó a topik alapján: -NINCS LÁBNYOM -20% :DDDD (add 1: nem AAA kategória és a legkisebb probléma a lábnyom hiánya szerintem) -NEM NÁCI VAGY PALESZTIN TERRORISTA A FÕHÕS -20% (add 2: WTF?Mert talán a CoD ba vagy BF be vagy akárhol náci fõhõs lenne a standard,plusz a fejlesztõ anglo ne legyen már kötelezõ nácinak érezni magukat) -CSÕBE KELL MENNI (add 3 :mert megint egyébként a 90% koökra értékelt bf vagy cod nem hasonszõrû mi?azokhoz hasonlítva még mindig sokkal több a lehetõség) -ROSSZ AI ( legalább van nemcsak script mint az AAA játékok többségében,egyébként játékosk többsége nem szereti a jó AI-t azonnal csalásra gonodl ha túl járnak az eszén a fejlesztõk ezért nem foglalkoznak vele annyit)
Szóval túlzás ami itt a topikba megy.... A lényeg a lassított killcam és az fejlõdött szóval fun game,nem tökéletes de igencsak játszható...
Én is így gondolom. Igazából azt kaptam amit vártam. (a Rebelliontól AAA címet semmiképp)
A probléma a szokásos, ahogy ezt már ezt ettõl a brigádtól megszokhattuk. Kicsit nyers, kicsit félkész, de ettõl még közel sem szar kategória. Viszont igen. Ha egy kicsit jobban odafigyeltek volna az apróságokra, ebbõl sokkal többet is kihozhattak volna.
Ahogy írtátok is, remek példa erre az AVP. (bár ez annál az SE3 élvezeti faktort nézve messze jobb..bár ez szubjektív ugyebár)
Nekem is bejön. Se a Sniper Chest se a lopakodás - __nem kötelezõ. Viszont lehet nindzsázni a pályákon - sõt ezt nem tudom észrevette-e már vki a visszaverõdõ golyóval is lehet ölni...:)
Ezer már hibája van mint amit itt a "szakértõk" felsoroltak, ettõl függetlenül élvezhetõ a stuff.
A generátorokban még az is jó hogy MINDIG lerakják pont a sniperfészkekhez, elvégre a csipa az utolsó ember akinek meg kell hallania ha mondjuk valami nesz van..:D
- Primitív játékmenet (piros kupakos tankok amiket egy lövéssel pusztít el a csipa, lõj együtt a zajjal még ha teljesen más jellegû vagy halkabb is a zaj nembaj nem tûnik fel senkinek, a zajforrás direkt mindig a csipapozícióknál van általában a legjobb amikor az õrtoronyban zakatol, stbstbstb)
- Bokáig érõ akadályok - néhol ahol a KÉSZÍTÕK úgy gondolták magasabb falakra mászol, de ahol nem ott egy bokáig érõ követ is megkerülhetsz, mert rálépni nem tud
Lehetne hosszasan sorolni az egész negatívumait...Tipikusan egy kor ígényeinek és játékosainak színvonalára belõtt szemét... Ha kiveszed belõle a lassított Xray lövöldét egy nagy nulla az egész... De benne van úgyhogy azalatt az 1-2 óra alatt amíg teljesen unalmassá válik és inkább kikapcsolja az ember szórakoztató...
Olyan ez a játék mintha csinálnának egy flippert amiben a két karon kívül a kilõtt golyó van, semmi pályaelem, csak egy háttérrajz, és az üres térben mindig gurul le a golyó te pedig mindig felütöd mert amikor a golyó a tetõnek koppan a kijelzõn tüzijáték van...
Na én is kipróbáltam és õszintén szólva én csalódtam de pozitívan, egész nagyok a pályák, vannak másodlagos küldetések is dögivel és végre nem ilyen gyilkológépek vagyunk, mint a 2-ben, hanem keresni kell a megfelelõ helyet, sunnyogni stb. Persze egyelõre csak a 2. pályán tartok de azt a szintet amit én vártam a játéktól eddig hozza. Persze késõbb még változhat de így elsõre nekem tetszik.
Detto. Örök tanulság, hogy csak a saját véleményemre szabad hagyatkozni.
A második pálya tanulsága...A Nácik olyan hülyék voltak hogy a légvédelmi ágyú állványa alá pont a pillérekhez robbanó hordókat raktak.... És erre persze a játék még fel is hívja a játékos figyelmét rögtön a pálya elején, nehogy valakinek gondot okozzon..:D Komolyan szánalmas...:D
Biztos vannak analfabéta játékosok, a Rebellion rájuk is gondol XD
amúgy tényleg szánalmas, még a térképen is kijelölik a sniper fészket. a nagy tornyot bezzeg nem, ráadásul be sem lehet menni.., ha jól emlékszem.
Egyébként elõször azt hittem hogy az a 8 misszió piszok rövid lesz, de tévedtem. Ha valaki nem végigrambózik a pályákon hanem lopakodva halad, egész hosszú 1 küldetés.
Az egyik toronyból kilõsz egy tankok közelében álló tartályt, az felrobban és ahogy a darabjai ráesnek a tankokra, azok is felrobbannak... Még szerencse hogy a német tankok ennyire gyengék voltak..:DD
Amúgy én nem értem itt egyesek problémázását. Ezer éve villog, piros, sárga, meg nagy nyíl mutatja a fontosabb dolgokat a játékokban. Ha meg nem jelölné semmi ,hogy ha ott meglövöd a tankot akkor felrobban, az lenne a gond. Valamint ha ennyire csak a hibák keresése megy akkor el kell menni kritikusnak és ott lehet élvezkedni. Vagy túllépsz a játék hülyeségein és élvezed azt amit nyújtani tud, vagy keresel mást de kár ezen hergelni magát bárkinek is.
Ahogy írtam. Nem hergelem. Röhögtet, annyira primitív..:)
Az a vicc hogy a készítõk simán idióták... Kicsit most továbbnyomtam, jön a pálya, elhintik hogy vihar közeleb..Namondom végre egy alkalom, viharban a közeli nagy dörgések közepette tényleg hangulatos is lehet lövöldözni, az már tényleg el tudja nyomni egy fegyver hangját... Na szinte semmi értelme nem volt az adott küldetésben a viharnak..
van gelller - hogy ez most bug néha vagy ficsõr a rák tudja, de néha mandinerbõl is megy a killcam :)
Azért vannak bugok bõséggel. Semmiben eltûnõ katonák, mikor felrobbantasz aknával egy jármûvet akkor egy pillanatra az épp gép eltûnik majd felvillan helyette a már égõ roncs. Ha létrán mászol felfele és közben lefelé meg jön az ellen simán átmászik rajta emberünk, puska csövéhez képest 45 fokban kirepülõ golyó. Ja és amit már az elõzõ részben is utáltam és itt sem javították, sõt talán még rosszabb is lett. Pisztollyal ha nem találsz fejet simán benyelnek 4-5 golyót is, meg sem érzik, és puskával is 90%-ban ha nem jön az animáció akkor csak elesnek de felkelnek és kell beléjük még egy, máskor meg egy sima láblövéstõl meghalnak. Viszont ezek a nagy pályák tetszenek.
Vicces lenne ha ez feature lenne, ugyanis a golyó nem érte el a talajt, hanem a gravitációt meghazudtolva, a teret görbítve elindult a sztratoszfére felé egy meredek föld felé tartó ív után...,
Lehetne feature mert idestova 10-15 éves játékokban is megcsinálták már...De nem várnék sokat ezektõl..:D Ami hangulatos lehetne azt elcseszik, amit meg nem kéne erõltetni azzal telirakják a játékot...
Persze mert scriptelt a sérülés, van 3-4 féle testrész/belsõ szerv amire halnak, ezeknek van egy behatárolt zónája (ami szintén el van cseszve, például nálam volt már kettészakadó tüdõ egy lövéstõl ami épphogy elsúrolta a tüdõ tetejét..:D) , köztük "üregek" és ha ebbe az üregbe lõsz (például mellkas kellõs közepe..:D) akkor akár 3-4 puskagolyót is kihordanak lábon 3-4 méterrõl is..:D