Én az idióta ugrálós platform részektõl vagyok ki, meg a telekinézises visszadobálósoktól stb. Ugyanis a mellékküldikhez azért meg kell csinálni párat mindbõl és ez nem az én stílusom (meg nehéz is). Faszé kell bele ilyesmi?!?!?
Nekem eddig tetszik (18%, 3 óra 7 perc). Mondom ezt úgy, hogy nem játszottam a 3. résszel, pedig megvan. Ha az is ilyen, akkor azzal is játszanom kell. Egyébként még nálam is elfut 720p-ben Low-on (átlag 40 fps), meg is lepõdtem.
Nekem igazából egyik szuper erõ sem tetszett. Egyedül a kivégzések jöttek be de hát ez elég kevés egy ilyen játékban :)
Pont így vagyok én is, tetszik tetszik, de nem biztos hogy nekiugrok.... Pont az hogy van más... Számomra a supersprint nyomta el, ilyen szinten nullára tenni az autókázást az már gáz sajnos...
Én is, bementem a piros kapun :D Na de tényleg, nekem elég volt, a robotos, ja nem, póver ármoros résznél meguntam. Ez nem az én játékom ezzel a sok szar scifi világos idióta küldetéssel. Számomra ez sehol nincsen a 3. rész jópofa, ötletes küldetéseihez képest. Pedig én akartam szeretni ezt de hát nem, tisztára, mint a FC3 BloodDragon, ugyanaz a kategória nálam ez a játék is. annyi ,hogy optt azért a fõ szálat lenyomtam, de itt ez most kifogott rajtam, na meg ki is fagyott a már emljtett pályánál szóval még ha akarnék sem tudnék tovább jutni de ez szerintem egy jel volt, hogy nem érdemes nekem tovább erõlködni ezzel a játékkal. Azt persze megértem, hogy ha sokaknak ez jó játék és szórakozzanak is jól vele helyettem is, de nekem ez most nem talált be! Szerencsére akad más helyette. :)
Amúgy, a topiklakók egymást "hajszolják" az eredeti - és a digitális, PC, és a konzol - játékok karjaiba :) Öngerjesztõ folyamat ez egy társaságban.
Sok olyan játékot vettem meg, amit egyedül (értsd: internet és a baráti társaságunk nélkül) 1000% hogy meg sem ismertem volna - mert mondjuk egy "Limbo" már a címe alapján sem lenne szimpatikus :)
Ez is a ti hibátok amúgy... Totálisan meg lettem fertõzve az eredeti gamékkal (jah meg persze steamé is....).... Nem mégicsak a tietek! Ha nem találok oda a topikba, akkor még ma is véristván lennék...XD
Meg tetszik, hogy ragaszkodnak a hagyományokhoz. Kell pl. a legyõzötten, meztelenül, szánalmas állapotban, puszta kézzel, ájuldozva mentsd meg a világot rész bele... :D Állat. Az egész ahogy van. Ha az ember játszik vele, az egy dolog, hogy milyennek érzi/látja, mert minden túl gyorsan történik, nincs idõ feldolgozni, lefoglal, de pár óra, vagy pár nap múlva sokkal teljesebb a kép és fülig ér a szád. Ez az a játék, amit akkor szeretsz meg igazán, mikor nem is játszol éppen vele. :D
Erõsen függõséget okoz és ez a lényeg.
Mass Effext következõ részét is csinálhatnálk õk szvsz. :DDDD
Tudom, de pont ez a baj, átestek a ló túloldalára. Persze van akinek ez bejön, nekem nem igazán. Nem vártam sokat a játéktól de még azt is sikerült alulmúlniuk :)
Fegyóknál jó dolog, hogy van kustomizáció kinézetre is és pl. a szaros heavy pistolnak is van 3 alapkinézete (ami tök más típusnak és korszaknak is néz ki) és azokat lehet utána MÉG tovább kusztomizálni. Nem nagy dolog, de ez is kell.
Kocsikat érdemes itt is tucsingolni, hogy sokat bírjanak, meg gyorsak legyek és persze pofásak. Kell egy kétüléses gyorsmenet, meg egy négyüléses batár a csapatos bulikhoz. Ütõeszköznek ott a hovertank, ha megszerezzük, az sokáig elég lesz szvsz.
Én azon is beszartam, ahogy a fõkarink (aki elemi tahóképzõt végzett) hatástalanítja a hightech alien cuccokat! :DDD
Nem csak az átvezetõk. A párbeszédek, a tárgyak, a plakátok, helyzetek, MINDEN. Ez egy kibnagy paródia az egész, de durván (még airplane-es okosság is van benne, de a C&C Red Alert 3-ból is, Mass Effect-bõl, Mátrixból, Tronból stb.)
Pl. a röpziket, pl. aze lnökis sast is érdemes használéni, emrt 10000000000000x egyszerûbb a háztetõkön és magas helyeken lévõ powerupokat összeszedni vele, mint idióta módjára végigugrálni a várost. Nem vok én pókember, vagy hulk, vagy superman klónja. Ha gyorsba kell, ott az ugrás és a futás, harcban, vagy mikor el kell pucolni, akkor jó is. Amúgy meg marad a jó öreg hagyományos utcai Saint's kung-fu stílus... (dual aranyozott kéziágyú még mindig jóféle)
Ja és biztos én vagyok a hülye de ez a mindenbõl összelopunk mindent és viccesnek próbáljuk eladni szerintem nem igazán nyerõ. A 3 ebbõl a szempontból sokkal de sokkal jobb volt.
Na ezek a filmes utalások engem marhára zavarnak, pár utalás ok, az jópofa de mikor egy átvezetõ szinte csak ilyen utalásokból, vagy másolásokból áll akkor az azért már sok nekem.
Sok olyan része van amitõl magadhoz nyúlnál, de ezek sajnos mind spoilerek (legalábbis neked, mert te spoiler-érzékeny vagy). Sajna ezeket nem mondhatom el. Ugyanakkor szokni kell erõsen a játékot. Fõleg eleinte. Megértem, hogy aki nem ilyen nyitott befogadó, annak ez iszonyat csömört okoz 17 másodperc alatt, mint sok komédia, ami már annyira druva, hogy sokakban visszatetszést szül. ÁMDE megéri. Vannak olyan epik pillanatok, mikor magad alá csinálsz a gyönyörûségtõl, mert olyan, mintha csak a kedvenc filmedbõl vágták ki, de te vagy ott... :DDD
Ami érdekes, hogy a gépkocsik irányítása tényleg könnyebb lett, avagy sokkal árkádosabb. A kettõben PC-n kínszenvedés volt minden, a 3 szo-szo, itt megy, mint kés a vajban. Persze ettõl kicsit kevésbé tûnik rílnek (majd sírnak a szimulátor buziakok, hogy a GTA5-ben ez sooookkal jobb... lesz), viszont lényegese jobban játszható, élvezetsebb és iszonyat száguldásokat lehet elvágni kiscsillió near-miss-szel.
A szuperugrással gyorsan felbasszák az agyunkat viszont, mert bárminõ perem, elõtetõ, kinyúlólófax stb. ugye akadály, amit ha lefejelünk, akkor oda az ugrásunk, így vannak helyek, ahova csak messzirõl lehet felugrani, avagy magasabb épületekrõl stb. Ez pedig rampage-ünket nagyon meg tudja akasztani. Szal. nincs egygmobos mászás stb., ez nem AC. :D Nodepláne a charged ugársok azok még idegesítõbbek és sokat kell ám gyakorolni, míg jól megy és utána is kicsit idegen még. Persze fejelszthetõ sok mindennek az is.
Nos aki csak a fõszálat csinálja és a quest-ként adott mellékküldisorozatokat nem, az sokat fog szopni, mert rengeteg lényeges bónuszról marad le (vagy nehezedik a megszerzése), meg amúgyis az is mindegyik sztori rész és bõvíti az egészet.
A nem quest-ekhez fûzõdõ activity-k opcionálisak, mintahogy a challenge-ek is, de azért azokat sem árt csinálgatni és figyelni. Van bõven és elég változatosak egyetlen activity típuson belül is.
Gyûjtögetnivaló bõven van itt is, igaz nem gumibabák és pénzlerakatok, hanem pl. text alapú kalandok és szobrok. Meg persze a powerekhez is kell gyûjtögetni a powerupokat, majd elementeket stb.
Tudunk szinte mindent fejleszteni, nagyon sok lehetõség van, egy idõ után el is veszik benne az ember, de így magunknak tudjuk összerakni, mikor mi kell és milyen a taktikáknk stb.
Az FC3-hoz hasonlóan vannak legyõzhetõ pontok stb., de a territórium megszerzése (takeover) is megvan a régi SR-ekbõl (és üzleteket is meg lehet szerezni, jön belõle a della stb.). Van még pár új dolog is, de az már spoiler lenne.
NPC-k faják itt is, jó kis sztori van velük, meg "mass effect szerûen" tudunk velük khhhhmmm...
A poénok elemiek. 10 centinként vannak utalások kedvenc filmekre, játékokra. Akinek ezek nem mondanak semmit, az csak bután fog nézni persze. A zenék nagyon faják és term. elmebeteg módon vannak illesztve a történésekhez.
Sokan panaszkodnak a superpowerekre. Nos azzal együtt is nehéz, ha gyorsan elõreszaladunk pl. a mellék questekben. Nem egy hely volt, ahol szükségem volt a bandámra, meg a spéci NPC-kre is együtt, hogy túléljük (és így is kétesélyes volt). A futás nem helyettesíti a kocsit, míg nincs végtelen futási idõnk (az meg reward) és utána sem tudunk magunkkal vinni csapattagokat, plusz nem élvezzük a kocsi védelmét stb. Inkább kiegészítõ a harcokhoz, ha gyorsan kell pucolni, vagy cikázni ide-oda. A támadó képességeink is kiváló kiegészítõi a fegyveres harcnak, de nem pótolják azt (elején semmiképpen sem).
Ugyanez igaz az új spéci fegyókra, pl. a feketelyukgenerátorra, dubstepgunra, vagy az ameriiica fegyóra stb. Erõsek, de limitáltak és 1xrre csak egy lehet nálunk éppen, úgyhogy nagyon oda kell figyelni rájuk, csak kiegészítõk, nem helyettesítik a hagyományos fegyvereket. Sem az alien fegyókat.
Röpzik irányítása itt sem könnyû és ez még csak a sima mód, át lehet csûrni menüben advanced flight modelre.
És term. a legnagyobb feature még mindig a teljes kusztomizálhatóság karakterünkre, ami aztán a sztoriban is ugyanúgy látszik!!! Ennek fényében minden más "sandbox" játék, ahol ez nem lehetséges, az csupán csak denevérguanó ehhez képest...
Na most én itt is ahogy az elõzõ részben is szinte csak a fõszálat játszom/játszottam és ezek után egy kérdésem lenne. Mik ezek a hót halál gagyi fõszálas missziók?
A totális nukleáris háborút kipróbálta valaki, nekem nem csinált semmit pedig az összes gombot lenyomtam,
Hajszínt az elején nem tudok állítani?
papíron, itt is írta valaki, h dual core-al simán elmegy, nem sokat ugrott gépigény elõzõ rész óta
Van belõle werzió, de az emberek 90%%-ánál nem mûködik, és további 5%nál kifagy az egyik küldetésnél. Hála isten én a második 5%ba tartozok, akinél megy, és nem is fagyott ki. Amit sikerült kideríteni hogy a processzor pontos típusa dönti el a kérdést. Nem megy az összes AMD-n, illetve bizonyos szériás 5 és i7-en sem. Durván hangzik, de elvileg ez van :)
na nyugi már.kár volt megkérdezni isteneme xd
Visszakanyarodván az eredeti hsz-hez direkt úgy írtam, hogy "úgy tudom", ami nem azt jelenti, hogy úgy is van...
Tény és való, hogy az eredeti játék tud kényelmes is lenni. Bár, a játéktörténelem és a fejlesztõk/kiadók nem egyszer törtek már borsot a tisztességes vásárlók alá azzal, hogy míg õk nem tudtak, addig a WRZ-játékosok minden gond nélkül játszottak (játszottunk - mert nekem is volt ilyenben részem régebben) a ropogós játékkal... :=(