Sziasztok! Ki milyen partival indult neki a játéknak?Csak azért kérdezem,mert Act2-ben halálra szívatnak,amit tudtam kiirtottam,és 1 quest közelébe sem jutottam ez idõ alatt. Jelen csapatom: Crusader:sword+heavy+shield+expert light Ranger:dual wield dagger+kis earth regeneration miatt+dodge Freemage:Õ nagyon keverék,ami sajna kell is,mert nagyon vegyesek a resistek az elleneknél Barbár:Mace+2handed+warfare Vitality-re csak mostanság kezdtem el gyúrni,a 2 "tank" 200HP körül,a 2 papír meg olyan 130-150között.Viszont nem csak az a gond,h one-hitelnek(na jó,2-3),de hiába gyúrtam eleinte sebzésre,alig csikizem meg õket.Igen jó lenne,ha a játék adna vmi hintet,h na te barom,ne arra menj,mert arra 800as szintû vadállatok vannak. A tippeket megköszönöm,arra nézve is,h Act2-ben mivel,merre érdemes kezdeni.
Ja amugy ugy mukodik a dolog, hogy a 4 faklyanak kell befele neznie, akkor nyilik ki a lada es 3 oszlopot tudsz forgatni egyszerre, ha szembe allsz az oszlopokkal, akkor csak a toled baloldali oszlop nem forog.
Pontosan egy ladat nyit a kapcsolo, amiben jo kis arany (rare) cucc van, ami ugy fejlodik mint a karakter, mert XP pontja van es szintlepeskor a statja novekedik.
Ez a kódos dolog a viharpenge sisakkal kapcsolatban: nekem nem volt semmilyen floopy a dobozban... valakinek volt?(a neten találtam róla videót, vki mutogatta a ubi-s promo cuccokat és ott volt a kezében) ez nekem csak egy xtra sisaknak tünik, téll szükséges egy ponton a játék folytatásához????
találtam errõl beszélgetést az ubi forumon http://forums.ubi.com/showthread.php/826650-Question-about-bonus-content?s=777e151a503459e370f206974b22fee3
nem teljesen értettem, de vmi olyasmi h ez vmi bug, majd aktiválja a játék magától ha odaérsz v. nemtóm.
köszi, egyenlõre még az elején tartok, most kéne levernem a világítóroronyban a fõnököt, skillek még alapszinten, bár van amit már nyomhatnék expertre, csak tanítót még nem találtam. Csatákból el lehet valahogy egyébként menekülni, engem eléggé zavar, hogyha valami észrevesz akkor nem tudok elfutni még akkor sem ha nincs látótávon belül
Sorpigaltól keletre van egy misztikus kripta vagy mi, 3 kövön kell lépkedni és forognak a fáklyás oszlopok. ezt már vki megoldotta? - meg, az összes fáklyának befelé kell néznie, nem olyan nehéz, nekem kb. 5 perc volt. Egy láda van némi kinccsel
közbe sikerült kiforgatnom a fáklyákat: annyi logika van benne, h ha megállsz egy gombon/talpazaton úgy hogy középre nézel, akkor a bal kezednél lévõ nem forog, a többi 3 igen. így kell vhogy kilogikázni, én se tudom hogy, de sikerült. Spoiler/pénz, potion meg egy unidentified csizma van benne/Spoiler
Üres ház: ide a kútból tudsz eljutni, ahol is van egy titkos szoba, ez a kijárata.
misztikus: megpróbáltam egy papíron kitalálni, de amikor elkzedtem felírnia dolgokat, és rájöttem hogy minden kapcsoló nem csak hogy másikat forgat, de még a forgás írány se azonos, elment a kedvem. Majd egyszer neki állok, vagy lehet késõbb lesz majd valami nyom.
Azt az extrát ha eredetid van feltétlen fel kell oldani, mert az kell hogy tovább mehess a játékban. Valahol biztos ott a kód.
3 kérdésem lenne: - Sorpigalban van egy ház, elhagyatott. lesz vmi jelentõssége még valahol? - Sorpigaltól keletre van egy misztikus kripta vagy mi, 3 kövön kell lépkedni és forognak a fáklyás oszlopok. ezt már vki megoldotta? - az extráknál fel lehet oldani vmi tartalmat, asszem egy sisakot,de vmi olyan kódot kér ami a 'játékhoz adott flopylemezre van nyomtatva'' ez miezez?:D ilyen nem volt a dobozban
Például ha van free mage-ed, akkor neki a dark magic-ben van egy olyan varázslata amivel fel lehet fedni a titkos kapcsolókat. Ha aktív akkor mindig szólni fognak az embereid ha van valami a közvetlen közeledben amit érdemes lenen megvizsgálni. Akkor lehet végigtapogatni a falakat. A csapdás megfelelõje a light magic-ben van. Mindkettõ novice szintû varázslat.
Sir Quno Jedi: Nálam a csapat 2 ember és 2 törpe. 1 crusader, 1 scout (messze lehagyja a többi faj hasonló kaliberû kasztját), 1 törpe varázsló (az a runeakármi) meg 1 free mage. Így van lényegében minden mágiatípus. A tûzben van a legjobb védelem az élõholtak (különösen a rosszarcú kísértetek) ellen mert ott az egyik expert varázslat véd az átok és a mérgezés kivételével az összes többi vacaktól amit a kísértetek lõdözni szoktak.
Mondjuk így utólag a crusader helyett lehetett volna valami más, akár blade dancer hogy legyen egy íjász is ne csak crossbow-s egyének, vagy egy mercenary (neki van a legtöbb skill-je).
Mert ne marra kell menni, de ezt el is mondta neked a governor. Mondja hogy menj el a kalózokhoz szövetséget kötni, meg egyéb feladatokat is ad. Ha tovább akarsz jutni akkor irány vissza sorpigal, menj be az istállóba és ott a 3. faszi képére bökve el lehet utazni seahaven-be. Oda vezetne amúgy a híd ami el van torlaszolva. Na onnan tudod folytatni a játékot.
Engem sem enged at. Szerintem ott meg egy kuldit meg kell csinalni. Megkeresni, hogy ki vezeti a banditakat, majd legyozni. Valoszinuleg a Sylanna aldasanak is szerepe lesz benne es valami osvenyt kell keresni majd, ahol at lehet vele menni. Persze ez csak feltetelezes, de nem lepodnek meg ezen.
Én is most úgy tolom, hogy törpe defender (fejsze+pajzs), elf bladedancer (két kard), meg két ember freemagus. Így van elég mágikus potenciál. Crusader-t akartam a törpe helyett, mer az gyógyít is, meg minden, dehát a törpe meg durván tud védekezni és sok a hp-ja, szal. maradtam annál. És persze mindenki tud nyilazgatni is úgy ahogy.
Hogyne, bemész inventoryba és arra húzod rá a gyógyitalt akire jólesik. Csata közben is.
Igen valóban nem kell törp ,sötétségmágia 1 skillpontal, és a suttogó árnyak nevû varázs megtalálja a titkos falakat, a tolvajok menedéke 1 es szintjén(2db) kívûl találtatok másfelé rejtett szobákat?
Magas perceptionû karakterek észreveszik a falakon a titkos ajtókat meg stb, a fal felé fordulva ha mászkálsz akkor jelzi, vagy ha nem akkor is lehet az egyik karakter megszólal hogy "whats this" vagy ilyesmi, akkor tuti van valami a közelben. Nem szükséges törpe tudtommal.
Megcsináltam az Elemental Forge cuccot, visszamentem leadtam a küldit kaptam egy másikat. És elvileg most már át lehetne menni a hídon ami a várnál van, de a pacák még mindig magyaráz.
Az a baj nem lehet rendes infókat találni még a neten, vagy senki nem játszik, vagy pedig mindenki a törtel, és nem jutnak tovább. :D
A játékban hogy lehet megtalálni a titkos kapcsolókat milyen képességet kell fejleszteni hozzá? Mondjuk frankón nemvittem a partyba törpét ,kell egyébként?
A játékban hogy lehet megtalálni a titkos kapcsolókat milyen képességet kell fejleszteni hozzá? Mondjuk frankón nemvittem a partyba törpét ,kell egyébként?
Az elso varosban nem fogsz talalni, szvsz kesobb mashol lesz.
Lehet csapattagot gyógyitani. Druida kasztot javaslom de bármely Földmágus tudja. "A föld ereje" szükséges: tapasztalt földmágus De van teljes csapatot érintõ regeneráció is és mérgezés gyógyitás is. Ugyanúgy ahogy a Wizardryban itt sincs lekorlátozva csak a gyógyitásra.
Még nemtartok portmeyronnál sajnos, de valaki hátha tudja hogy a kétkezes fegyverképességet 7 pont után hol lehet felvinni tapasztaltra sehol sem találom a trainert a városban,vagy elnéztem valamit?(a rabságból kiszabadított naga adná a mesterfokot ,de az még odébbvan.)
Hogy lehet felmenni a portmeyron tetejére? Csak mert nem találok semilyen griffet sehol se. A trónterembe meg nincs ilyen választási lehetõség.
Portmeyron 2. szintjen a jobb felso sarokban van egy kulcsos ajto. Azt valaki kitudta nyitni ? Mar haromszor neztem vegig az osszes falat 24-es perceptionnal, de nem talalok semmilyen titkos szobat, ahol a kulcsot megszerezhetnem.
Adott karaktert lehet másik karakterrel valahogy gyógyítani gyógyitallal? Vagy itallal csak saját magát tudja gyógyítani?
Hú teljesen magával ragad ez a Game. a Kereskedõ kocsiba már 9 élelmet adnak ! úgyhogy kényelmesen el lehet játszani hátul 2 varázslóval vagy 1 varázsló, 1 druida. Egészen izgalmas kasztok vannak benne a törpék varázslójának 100 at sebez a lerakott rúnája. az orkok vadásza meg csapdát tud lerakni meg szigonnyal odahúzni az ellent a leirás szerint igaz még nem találtam se szigonyt se csapdát ;) De pont izgalmasan lõtték be a kincs adagolást és fejlõdést, mert mindig történik veled valami.
A megoldas ha nem lenne aktiv, hogy a dialog konyvtarban a LevDialog.xml fajlbol kitorlod a
Világítótorony után hol találom Rosaliet? Azt mondja az ork lovag, hogy Chapel of Elrath-ban, de ott egy másik nõ van bent, és körülötte sincs ilyen npc.
megjött nekem is a játék, nagyon szép szerintem a dobozos verzió, csak kár, hogy uplay kódot adtak a steam kód helyett, de megyek is kalandozni
Hivatalosan is az kell hozzá, hogy a játékon belül aktiválja a kódját az ember. utána már megy tovább a játék.
nommis: 6 élelmet nem tudod egyenlõre... Viszont ha sok max Manát akarsz akkor: Miszticizmus képesség pontonként 5 manát d a Szellem tuljdonság 3 Manát pontonként (vagyis nem a Mágia tulajdonságtól függ) és ha felveszed a kis goblint a kocsmába a táborozásnál mindenki MAX ba töltõdik mindene a csapatnak.
Az megvan,de azért köszönöm szépen.A délnyugati falon lenne egy ajtó,azzal van gondom,de egyre inkább hajlok afelé,h a Castle quest teljesítése után már nem tudok mókolni a kapu nyitó mechanizmusokkal,uh még közben kellett volna.
Ha arrol az ajtorol van szo, ahol a hulla hever az agyon, akkor olyan helyet keress ahol hordo tormelekek vannak elotted egy beszogelesben. Ha azzal szemben allsz a kapcsolo jobb kez feloli falon lesz.
Nem nagyon jutottam abban sem elõre,eddig úgy gondoltam,h az majd vmelyik köv területen folytatódik.De akkor rálesek,hátha ezzel kapcsolatosan találok vmi infot.Köszi a tippet! Meg akkor már csak kérdezek még egyet:szintén Castle,lvl 2-n van egy szakasz,ahova nem tudok bejutni,pedig a térképen mutatja,h ott még lenne 1 szoba az ajtó mögött,viszont nem tudok vele interakcióba lépni,és végig is bogarásztam minden falat kapcsolók után,semmi.Ez pedig szinte közvetlen a lvl 3as feljárónál van,kicsit alatt-bal kéz felõl.A szobában a egyik lever sem mozdul,ugye korábban azokkal nyílt meg a kapu a 3as szintre.Lehet,h még kipucolás elõtt kellett volna kínlódni vele?Neked/nektek sikerült oda bejutni?
Ugyanott akadtam meg en is. Allitolag valami promocios kod (esetleg CD key ?) kellene hozza, amit a kezdooldal bonusztartalomnal kell beirni. Legalabbis ezt irta valaki, hogy ezutan feloldodott a menu amivel a Forgeba lehet menni.
A talált levél alapján lenyomoztad már kik álltak a támadás hátterében? Lehet ez kell ahhoz, hogy tovább lehessen lépni. Ez a Morgan's Eyes and Ears küdletés.
Elõbb meg kell csinálni a feladatot amit adott a governor, hogy menj el és nézz körül az elemental forge-ban. Ide úgy jutsz, hogy a kastélyában lebzsel egy griff lovas vele kell beszélni és õ fog elvinni. Bár ez az opció nálam most épp nem aktív valamiért.
Ha már kitakarítottad a kastélyt akkor mikor be akarsz menni, nem kell lemenni a dungeon-be, elég csak kiválasztani a 4. fickó képét aztán vele beszélni.
1.Keresd meg a loca.xml fájlt. Might and Magic X Legacy/Might and Magic X Legacy_Data/StreamingAssets/Localisation/hu/loca.xml írd át az alábbi 3 részt benne:
Keresd meg a játék kimentett állásait: C:Documents and SettingsAll UsersApplication DataOrbit\%GameId%\%UserName% ez op rendszertõl függõen változhat de az Orbit könytárat akkor is meg kell keresned Töröld le a kimentett állásokat és az ini-t !
A továbbiakban a játékban a mentések nevében NE HASZNÁLJ ékezetes Magyar betûket mert ezeket nem fogod tudni visszatölteni. (ha véletlenül mégis használtál és nagyon kell akkor az iniben írd át) Cseles a dolog mert a játék felajánlja pl a mentés névnek hogy Pókbarlang de ha elfogadod máris buktad a mentést.
Kellemes játékot ;)
A Perception növeli elvileg az attack value-t,ez érvényes minden melee skillre,és ugye a Challenge is az.Viszont a dual dagger rangerem 100as perception-nel is össze-misseli a jövõ hetet is,uh pontos számot nem tudnék mondani,amitõl meg is éri külön arra gyúrni. Korábbi hozzászólásom update:A fire magic expert meglett,uh a 2 ghost lement a kapu elõtt Cursed-ben,viszont odabent 1 mp alatt letépik az arcom.Uh inkább a Seahavenbe vezetõ útban kérnék segítséget,ide meg majd a késõbbiekben visszatérek:)
én arra lennék kiváncsi mit kell növelni hogy ne misseljen annyit az ütéseim skilljeim ?? pl törpe tanknál az üvõltés sikerességéhez mit kell növelni ??
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem.Kipucoltam a kastélyt,és elzargattak Seahavenbe,Na ugye az arra vezetõ híd le van zárva,és mindent körbejártam már,(az egy Cursed Ruins-t leszámítva,ahova nem tudok bejutni,mivel az Expert Fire Magic trainert sem találom,akire ugye szükség lenne paralízis ellen),viszont nem találok arra vezetõ utat.Meg tudná nekem adni valaki az egyikhez a megoldást-tehát vagy azt,h jutok el Seahaven-be,vagy azt,h merre van az expert fire tainer? Elõre is hálás köszönet!
nekem nagyon könnyû volt a normal fokozat, megnézem nehezebben
Igen EA-ban én is úgy toltam egy idõ után, hogy mindenkinél íj, vagy számszeríj és beng-beng, varikból ticsung-ticsung. Aztán közelre csitt-csatt... :D
Most pajzsos törpe, elf íjász, ember mágus, ember paladin Az EA verzióban érdemes volt távolsági támadást elérhetõvé tenni minden karakternek, így mire odaért meghalt, még a mágus is..ha elfogyott a varázspontja (nem szeretem meginni a lötyiket, inkább pénzé teszem. De most más felfogásban játszom szvsz.
Egyenlõre elment a kedvem, nekem ez nem mozi itt az elején...hiányoznak a jó bevezetõ mozik, ez szvsz egy sz@r. ...esetleg a megfelel kategória. Egyenlõre nem érzek sok változást, bárgyúság sok helyen. De majd megyek beljebb is valamikor.
Szerintem pont jól van belõve a nehézség annak ellenére, hogy kevesebb jóval a szörny. Elég idegesítõ volt, hogy 5 kockát nem lehet menni anélkül, hogy valami megtámadjon (a'la Wizardry 8). Egy mágusom van sajnos csak, de megpróbálok valami jó spellt nézni. Egyébként a városba is jóval kevesebbet kell vissza járkálni, a felszerelés sem rongálódik minden második ütésnél úgyhogy fasza.
Mivel el sem kezdtem, úgy nehéz. DE ugye vannak varázslatok, amikkel nem tud megütni, vagy megtud, de felfog a sebzésbõl. Két mágussal, jól kombinálva szegény csak püfölget és noeffect. Ha mégis, akkor gyógyítgatás és tovább. Legalábbis early-ben. Persze azé igyekezni kell.
Szerintem annak, hogy most kevesebb a szörny odakint, annyi a hátránya, hogy fejlõdni is lassabban lehet. De majd ha nekiállok a release-nek, akkor kiderül (de most Blackguards jobban fexik).
És a rendesben már megölted? Mert én lvl 6os partyval fele hpját se tudom levenni, egy ütésbõl leüti két karakteremet :D Sárkánnyal ugyan ez a helyzet.
Menjél ki és meg lesz, de a küldetésekben általában le van/lesz írva, hogy nagyjából merre kell menni. A világítótornyot ha kimész a városból Agyn Penisulába vagy mibe egybõl látni fogod, szinte csak egyenesen kell menni. De lvl 4-5 elõtt nem ajánlom, plusz elõtte érdemes pár jó cuccot bevásárolni a karaktereknek a kovácsoknál, meg felszerelkezni supplyval és potikkal. Azonosítani az alkimista vagy nem tudom most hirtelen milyen nõ házában lehet, talán a lépcsõn kell felmenni hozzá a faluban, de nem biztos. Services és identify items.
Ti milyen partyval mentek? Nekem van warrior, egy blade dancer + hunter és egy varázslónõ, utóbbi a leg tápabb. Lvl 4-en néha akkora fireballokat lõ, hogy az ellennek lemegy a fél hp-ja.
bocs a noob kérdésért , de hogy tudom hogy hol van pl a világító torony ? rablo banda ? ezekre nnics semmi trükk hogy mutassa egy quest merre van a ques trackker ? vagy menjek ki a városból és majd meglesz ? hol lehet a tárgyakat aznositani ?
Ezután elgondolkodtató, hogy a betöltést nem kell átírni?
Aki pedig nem tud menteni az a StreamingAssetsLocalisationhu konyvtarban loca.xml -ben irja at a menteshez tartozo sorokat a magyar ekezetes szavakrol angol szavakra, mert amiatt nem ment.
Elsõ ránézésre: - A korábbi mentéseket nem lehet folytatni, de errõl a megjelenés elõtt korrekt módon 2 nappal tájékoztattak is. - Szerencsére nem "kockánként" kell lépkedni, a megjelenítésben a haladás folyamatos. - Szebb grafika, ami ehhez a játékhoz pont elég. - Van retro pixeles mód. :) Poénnak nem rossz, de lesz aki így játszik? - Az íjász is támadhat a közeli ellenfelekre, 50% mínusszal. - Kicsit mintha könnyebb lenne. Mindkét esetben a Harcos (Nehéz) módot választottam, de most a pókbarlangon szinte végigszaladtam. Ez mondjuk köszönhetõ annak is, hogy sikerült megismerni korábban az alapokat. - Drágább lett az azonosítás. :D - ...és úgy veszem észre megérte ez az early access dolog, mert sok mindenben hallgattak a rajongókra. Szerencsére. :D Kb. 1 óra alatt ennyi ami nekem szemet szúrt, de már most mondhatom, hogy méltó folytatása a sorozatnak.
Nálam rendben mûködik a mentés magyar nyelven is. (Steam-es, early access verzió a 8GB letöltött cuccal.)
Hogy érted hogy ha minden más magyar? :) Ha magyarul indítod el nem tudsz menteni. Átlehet ugyan váltani angolra , de azt csak kilépéssel teszi meg ha meg kilépsz már hova mentesz ?:)
MOndja már valaki akinek van eredeti verzió hogy ott ment e magyarul pleaseee:)
Azt írja a Reloaded-esre hogy idézem: "Hivatalos oldalról "[QuickLoad] The “QuickLoad” doesn't work after pressing “Confirm” button with all languages except English." azaz csak angol nyelven lehet menteni
Akinek megvan eredetiben ott mûködik rendesen a Magyarral a mentés?