ok e hol vegyem meg , azt írják steamen ne mert az nem támogatja az online playt , ugy is uplayen keresztul kell menni . de amugy ti hol latjatok hogy lsz benne magyar ?
Megerõsítették ITT "Might and Magic X: Legacy is due out on January 23rd/24th, with a full campaign and modding support."
Nem lehet bemenni a barlangba Pókvadász karakter nélkül ? :))))
Ez tök jó, de az a baj szerintem, hogy õk is csak erre az egy videóra hivatkoznak, mint mi, vagy más cikkírok a neten. Szerintem is 99.9%, hogy 23-án megjelenik, de felidegel, hogy egy nyamvadt feliratot nem képesek kitenni a honlapjukon(és itt az Ubisoft-ról beszélünk), hogy ''hé parasztok, ekkor lesz a megjelenés''. CD Gal és az 576 gyakorlatilag semmit nem tud a játékról, tba kiírással sincs kinn a kínálatukban. Annyit tudtak írni, hogy amint megkapják, kiteszik(kösz). Gameshop-nál már kinnvan, bár itt is tba-val és õk is azt írták, hogy amint többet tudnak, kiteszik(1.5 hét a megjelenésig...) Ipon-nak utolsó elkeseredésemben most írtam, õk még nem válaszoltak. Bár nem fõ üzletáguk a játékszoftver, náluk olvastam elõször a cikket, hogy mikor jelenik meg a game.
ITT írják: "So yes. Might & Magic X is out January 23rd. "
Igen pár nap van hátra és még mindig teljes csend Engem is meglep hogy Cd galaxisban semmi. Fõleg azért mert magyar nyelv is lesz benne. Vagy csapnivalóan rossz a PR-ja vagy marad a letölthetõ verzió. Én is jobban preferálnám a dobozost némi emlék maradjon utána. Mondjuk egy bólogatós törpe :) hmmm :) de lehet majd csak német angol vagy épp szlovákoktól rendeljük meg és jön át csomagküldõvel... Kiváncsian várom
Ti már találtatok olyan boltot, ahol a megjelenési dátummal együtt ki van téve és elõrendelhetõ? Én még csak a gameshop-on láttam, de ott is csak tba 2014 kiírással...
Hát erre murva kíváncsi vagyok, mer gyakorlatilag ez így még félkész se.
A Conflux is egy nagy zsákutca, legalábbis abban a formában. Ez az egész sci-fi beütés egy korszak maradványa (sztem!). A fantasy és a sci-fi más és más hullámvölgyeket és hullámhegyeket éltek meg, sztem eleinte a sci-fi, késõbb a fantasy lett sikeresebb. ..a saját könyvfogyasztásom is ezt sugallja. ..és sztem mivel a M&M világa nagy korszakot ível át, ezért benne is megtalálható,..és nem is mondom hogy rossz, inkább csak azt mondom hogy össze-vissza zavarták már ennek a világnak a vizét. Egyik bolygóról a másik bolygóra, majd földrészrõl földrészre,..majd armageddon és térkapu Axeoth-ra, majd Ashan.. Mindeközben a M&M vonal próbálta lekövetni, de lemaradt.
a HoMM 6 részében van egy Enroth térkép, jó kicsi...bár a játékhoz képest term. nagy. Tök jó...sokkal szívesebben kalandoznék. Akár a TES sorozatot nézem vagy a Forgotten Realms világát, vagy mittomén...kell a történelem, de ne egy ilyen katyvasz, tényleg siralmas mindjárt a játék elején Sorpigal...majd hozzá a magyarázat.
Nekem tetszett a sci-fi adalék, jól bele volt építve a sztoriba. Fõleg az MM7-ben volt elég jól kidolgozva, amit a homm3 armageddons blade-ben folytattak volna... Csak a sok nyavalygás hatására kicserélték a forge várost a confluxra. Az MM8 meg már ugye az elementálos sztorit vitte tovább.
Én simán eltudnék képzelni egy MM8-2 részt, ami az eredeti koncepciót vinné tovább, és a nekrók gépiesített seregei ellen lehetne kalandozni.
Nézzé má utánna az eredeti MM-oknak (sztorinak is), hogy van-e benne ûrtechnoldzsí. Merhogy van.
Lézer? Milyen lézer meg ûrhajók ? :) Wizardry 8 ba volt utoljára hogy ûrhajókat láttam és nem sikítottam fel mert jól összeillesztették a világgal, de ne akarjunk már mangába átmenni pandamacikkal meg 3 méteres kardokat cipelõ tüsihajú kisfiúkkal... (lásd wizardry online). RPG maradjon meg fantasynak. OKÉ hogy lehet szavazni milyen szörnyek legyenek benne de ne bármire... Mert különben olyan ocsmányságot kapunk mint amiben a miki egér harcol Inujasa oldalán
A játékban lévõ problémákat tekintve nem mostanában... :( ..hihetetlen ami ezzel a M&M világgal történik, Pedig belegondolva mi ezen a nehéz? TBS oldalról egy baja van, hogy szétzúzták Enroth-t, azóta izzadságszagú az egész...még most is azt magyarázzák hogy miért hasonlítanak nevek. ...meg hogy eltávolodtak a mesés vonaltól és már-már piaci igények szerint keverednek a lények..most éppen Ázsia szvsz.
belsõ nézetbõl meg teljes káosz...sz@r grafika, kevés hangulati elem, és rengeteg bug. Pedig az hogy egy kalandozó csapattal is megtapasztalhatjuk a TBS-ben irányított lények erejét, az zseniális...lenne.
A lézert, meg az ûrhajókat is el lehetne felejteni...oké ez volt a gyökér, innen indultunk, de azok a srácok már meghaltak.
Vissza kellene térni Enroth-ba egy idõkapuval...vissza HoMM2-3 idejébe, tisztességes grafikával, és bontani a minotaurokat, imp csordákat, csúcsos süvegû varázslókat, nagy szakállú törpéket...stb. szamurájkardos lények meg sûllyedjenek el Ashan-l..
[Bestiary][Texts] There is an incorrect message displaying in Bestiary page. [Blocker] The combat turn will get stuck when starting battle with two Rogue Mages in 2nd floor of Castle Portmeyron. [Collision] A certain chest and a pile of items' collisions are missing in Castle_2. [Combat][RangedAttack] The splash damage which is related to Magic school is missing in Ranged Attack. [Combat][Texts] The tooltips of combat will be overlapped with monsters' buffs. [Condition] The character who is in negative condition (Dead) still can open the secret. [Condition] The Might & Perception values don't decrease as described when characters are Weak. [Condition][UI] Only 1 condition will display in tooltip when Unconscious character gets weak or feebleminded. [Ending Card][UI] The ending card doesn't fill in the screen. [Freeze] Loot items will lead to the game gets stuck under a certain circumstance. [GameMessage] The game message is incorrect when characters in unconscious condition. [GameMessage][Skill] There is still a game message for reaching a new skill tier, even though players didn't add skill points successfully. [Hireling] Player cannot hire Kengi in inn no matter what choice was selected. [Hireling] The hireling "Rosalie" cannot be fired after the quest "Highwaymen" has been completed under a certain circumstance. [Hireling] There’s a hidden hireling who has no function in the world. [Inventory] Loot Items will vanish when the inventory was full. [Item] The special function of the equipment which can add protection against negative condition will be triggered without limit. [Item][Repair] The party still can choose Rapair Weapons even though they only have broken armors and sheilds. [Item][Text] The description of item Clarity Potion is incorrect. [Load/Save] The difficulty Setting is not displayed in the archive info. [Load/Save] The page numbers in Load interface is always same as Save interface, even they have different number of record. [Load/Save][Buff] The Buff which was applied to the party before saving, will disappear after loading the record. [Load/Save][Condition] The negative condition appearance of characters will be removed after loading the game record. [Load/Save][Delete] Cannot delete any archive after entering the game and exiting to main menu. [Load/Save][Lever] The triggered lever will be reset to original status after loading the record. [Load/Save][Party] The selected character will be reset to first one after loading the game record. [Load/Save][Text] Cannot input "space" character when creating a new save-game. [Load/Save][UI] The detailed information of deleted record will still remain in the left side of Load/Save interface. [LOC][Weapon][Elrath's Breath] Description of the weapon which has the ability - Elrath's Breath cannot match its real effect. [Logic][Secret] Some of the secrets can be opened twice under a certain circumstance. [Map] Unexpected blanks are shown in the area map of Cave and Cryp. [Map][GameMessage] The name of map "Cave" is spelled in a wrong way. [Monster][Dialog] The party can approach Mamushi without closing his dialog box. [Monster][Mamushi] Mumashi will trigger his "Boss" ability in improper times after suffering a debuff from the party. [Monster][Spell] Party will get a attacked feedback when Coral Priestess cast Liquid Membrane. [Monsters][Ability] Cyclops' ability - Sweeping Attack always will hit the first character in party. [Monsters][Ability] Mamushi still can suffer from the damage of Poison Spray debuff, even he has the Boss ability. [Monsters][Debug] The description of Mamushi's 3 abilities - Boss, Curling, Push are debug. [Monsters][EliteCyclops] One of Elite Cyclops' ability buff - Demonic Lineage displays as debug. [Monsters][Kenshi] The monster Kenshi can trigger the ability - Relentless twice in a row at the same time. [Monsters][Retaliation] The monster's ability Retaliation still can bring damage to party member even after that monster is dead. [Monsters][Spell] Monsters' spell "Paralyzed" has animation, but no actual effect. [Monsters][UI] Monsters HP bar will also move if turning camera during battle. [NPC][Hireling] The hireling Felipe near the stables cannot be fired once he's been hired. [NPC][Stable][Hireling] The NPC dialogue will transfer to Arthur's after selecting Hire horse at Felipe. [NPC][UI] The option when hiring Packhorse is incorrect. [Options][Hotkeys] The hotkeys cannot be changed again after deleting them and rebooting the game. [Quest] The quest "Jassad's Bestiary" cannot be completed even if there were more than 10 creatures in the bestiary. [Resolution] Game resolution cannot change to the highest in window mode. [Rest] No buff was added to the party if they rested in the inn. [Rest] Rent a room in inn also consumes one unit of supplies. [Save/load] The location on world map will missing after loading any archive. [Save/Load][Cyclops] The monster "Cyclops" in map Dangerous Cave will missing under a certain circumstance. [Scroll] It will cost adjacent two characters' action turn when using the scroll - Water Flows Freely. [Scroll][Water Flows Freely] The scroll of Water Flows Freely cannot cure paralyzed party member. [Skill][Effect] There is only 1 blood splash when characters equip Dual Wield skill to perform 2 attacks. [Skill][Magical Focus] Damage of magical focus attack won't increase after reaching the grand master tier of Magical focus. [Skill][Sword] Expert tier bonus of sword's effect is not the same as it is said in tooltip. [Sound][PartyBark] When the whole party is weak / feebleminded, all characters bark at the same time and sound will be overlapped. [Spell][Burning Determination] The effect turns of Burning Determination cannot match that in tooltip. [Spell][Dark Vision] The spell Dark Vision has no function. [Spell][Logic] The healing spells which must be chosen by players cannot be used during battle under a certain circumstance. [Spell][Mana Surge] Spell Mana Surge has no function. [Spell][Mana Surge] The tooltip of spell "Mana Surge" cannot match its actual result. [Spell][Poison Spray] The further damage of spell Poison Spray is improper when casting on some certain monsters. [Spell][UI] The tooltip of the buffs will become confused under a certain circumstance. [Suggestion] Equipment is easily to be broken and it forces player return to town to repair. [Suggestion][Time] Time in game is too fast. [Text] One word is wrong in tooltip of Medium Armor expert tier. [Tutorial][UI] The "Equipment" hint will lead the game gets stuck. [Tutorial][UI] The hints will repeatedly pop up when player opens the "Show hints" again in Options. [UI] All the buttons on “Identify Items” window doesn’t work by left-clicking the mouse. [UI] Delete button of the input options has no function. [UI] HP bar and Mana bar will not change timely if the max value is increased by skills. [UI] Monster's buff always placed in front of the game frames. [UI] Only one splash damage was displayed if one character attacks enemy with 2 strikes. [UI] Player only can buy 1 potion in shop no matter how many numbers he enters. [UI] The basic combat action and best health / mana potion which are assigned to quick action slot will vanish under certain circumstance. [UI] The loot item UI will overlap with NPC's dialogue under certain circumstance. [UI] The tooltip of characters' HUD will remain on NPC's dialog box under certain circumstance. [UI] The UI of range attack and some attack spells in shortcut bar are improper. [UI] There are 3 non-ACT 1 locations displaying in map and their names are all debug. [UI] There should be a warning message to tell players that they should restart game after switching language. [UI] Tooltip in the spell book is improper when player opens it for the first time. [UI] Tooltip of Token in inventory is debug info. [UI][ActionBar] The effect of action bar will be performed when typing corresponding numbers during saving game. [UI][ActionBar] The number of potions is not consistent with it is in inventory. [UI][Attributes] The "cancel" button in points distribution page is not clickable again after adding 1 point then quiting. [UI][Bestiary] The Cyclops displays incomplete in the monster animation frame of Bestiary. [UI][Camera] The camera will shake each time when players are switching equipment by right-clicking the mouse. [UI][Dialogue] The Dialogue of Rosalie will pop-up every time the party move to the entrance of Lair_of_Thief. [UI][Input] The effect of deleting a hotkey will not reflect in game immediately until rebooting the game. [UI][Inventory] The items which were assigned to quick action slot will be disappeared under certain circumstance. [UI][Loot] There is a blank gap between looted items and updated gold value randomly. [UI][Menu] Main menu will stay in the foreground under certain conditions. [UI][NPC] The texts in NPC's dialog will become corrupted after interacting with several NPCs. [UI][PartyCreation] Player can’t continue to create a party in Manual Creation under certain circumstance. [UI][PartyCreation] The green ticks on characters' portait will be corrupted when mouse-over on some skills in character customization page. [UI][Poison Spray] There is no splash damage number showed for the further damage of Poison Spray. [UI][Random] The shortcut action bar becomes completely corrupted after loading the archive randomly. [UI][Save/Load] Player cannot load any archive when the saved record is paralleled with "OK" button of confirmation box. [UI][Scroll] Icon of the scrolls in the shortcut bar will become improper under a certain condition. [UI][Scroll] The scroll still will be performed when right-click the scroll to sell it in vendor's room. [UI][Spell][Dispel Magic] Characters' buffs will exist forever and show improperly after character uses spell "Dispel Magic". [UI][Sundering] The data in debuff icon cannot match that in spell tooltip of Sundering at certain levels. [UI][Text] Wrong texts like '10%%' exist in tooltip of equipment. [UI][Trade] The interface of Trade will be overlapped with NPC's dialogue interface. [Vendor] Items in vendors never been refreshed. [WTB] Party cannot enter Lighthouse anymore if the exit the dungeon before Mamushi is killed. [WTB][Load/Save] Game cannot continue when loading any archive after "Exit to Menu".
feltettem a városról térképet én is mindig elfelejtettem fõleg a fenti pajzs meg varázsboltot
Reméljük a legjobbakat. Szívesen látnám a térképen már felderített helyeken,hogy mi hol van,mert van hogy belefeledkezem,és már nem is emlékszem hol volt mondjuk a fegyó,vagy a páncél bolt. ;)
Üdv mind. Én is megvettem eme gyöngyszemet,mert régebbi részekkel elég sokat játszottam. :) Tetszik az új rész,meg minden,de vannak hiány érzeteim még azért. :) Persze majd alakul ez. Kevés potit lehet venni,kevés a lépés idõ,mert egybõl piheni kéne,kevés vehetõ tárgy,törött item eltünedezik néha,és ugye még sorolhatnám,de azért tetszik na! ;)
Rosszul tudod egy unofficial javitas elkeszult, de igazan csak fixek es nem valtozasok vannak benne.
Én majd csak a véglegest veszem meg. A javítások meg még tudtommal nincsenek benn, mert még nem készült el az elsõ nagyobb javítás csomag.
Azt meg kizártnak tartom, hogy a többi fejezetet kiadják a megjelenésig. Úgy mire megjelenne a játék, warezban végigtolná a többség...
Én elsõsorban arra vagyok kíváncsi hogy nektek akik megvettétek meg is jelennek az új változások ? pl a sámán vagy a potionok a boltba, meg az új térképek, vagy nem ? Tehát aki elõfizet végig tudja e játszani a játékot addigra mire kiadják vagy nem.
Már párszor linkeltem a hivatalos blogot, ahol folyamatosan megy a tájékoztatás a fejlesztésekrõl/javításokról. Többek közt javítják a gyakori tárgy törést, a gyors napszakokat, a boltok kínálatát, stb. Bõvítéseken is dolgoznak, mint pl. a cuccok összehasonlítása, vagy a térképre való jegyzetelés lehetõsége, stb.
+ most mutattak be egy új kasztot a sámánt. Szóval alakul a játék szépen lassan.
Nalam volt 3 db de miutan felvasaroltam, utana nem potlodott a storeban az aruvalasztek.
Bazze harcolok fél órát erre elõjön az a bug ami tegnap is. utolsó karakternél nyomok egy védekezést és onnantól kezdve kész! Egyik karakterrel sem lehet semmit sem csinálni! Menteni persze nem lehet. Meg a másik , hogy mi a francért kell nekem 8 órát pihenni? miért nem lehet annyit amennyit akarok vagy amig feltöltõdnek az értékek? 654734db mana/health italt kell magammal hurcolászni, hogy haladhassak?
Persze "sajna" :)
A patch javított elméletileg a játékon, de én már megvárom az eredetit, mert elromlott az egész. Sajan nem tudok kijönni a városból valami hiba folytán....
#108 A StreamingAssets konyvtarban keresd meg a config.txt fajlt es a 108-as hozzaszolas alapjan ird at a napszak ertekeket. Ugy sokkal realisabb lesz az egesz ido mulasa.
Szerintem nekünk men ugyanaz a verzió van meg mert mása belsõ. Vagy csak eddig nem tünt fel? Azért nem akarom megvenni e preordert mert félek hogy becsõdölnek , vagy nem lesz magyar verzió a véglegesbe mert rájönnek nem éri meg, vagy majd a nyakadba sóznak valami kevésbé jó másik játékot helyette... Az lenne a jó ha folyamatosan fejlesztenék és kapnád az új és újabb pályákat. De kicsi az esély hogy menet közben a save game-n nem módosítanak mint a fallout3 ba hogy a patch után nem volt jó a mentett állás.
Pár dolog azért nem tetszik :( Bármelyik házba bementem a kép ugyanaz. Persze mással beszélsz de ugyanolyan minden. A napszakok iszonyat gyorsan következnek. Lépek párat és már éjszaka is van. Egyenlõre ezeken kívül marha jó a játék a régi szép idõket idézi fel.
Na jól van csak újra kellett indítani a játékot. Igy már mindjárt más :)
igen az létezik... az egy újratöltés nálam is. ha sokat forogsz csata közben elrontja pozíciókat is és nem szembe jönnek az ellenfelek hanem rézsunt és nyilazni sem lehet õket meg támadni se.
nem, a védekezés sem mûködött, semmi sem. Fura bug
*Csata kozben nem lehet mozogni (ha valamelyik karaktered mar akciozott)
Kivetted a vedekezest a gyors ikonok kozul ?
Csata kozben nem lehet mozogni, mig nem telt le az egesz kor. (max esetenkent fordulni, de lepni azt nem)
Gondolom kozelharcos lehetett es az enemy meg tavol volt, vagy elfogyott a mana a varazslonal. :P
Ilyenkor kell a vedekezesre kattintani, aminek egy pajzs ikonja van.
Ha nincs a gyors ikonok kozott a quickbar-on, akkor huzd be a varazskonyvedbol, alapertelmezese az "F" billentyu. A vedekezes utan automatikusan a kovetkezo karakter kovetkezik lepessel ill. akcioval.
Nekem meg odakint befagy a második csata közben, megáll egyik tagnál, semmit sem tudok csinálni, csakkilépni a játékból, sem mozogni, sem semmi akciót. Nagyjából végignyomkodtam mindent, aztán hagytam a francba.
és tényleg itt van. csak át kellett kapcsolni :) lol így már értem a küldetéseket meg a könyveket, szenzációs. már azt is értem hogy az oltárra kel tenni a virágot:) bár fogalmam sincs milyen virágot. Mennyiért vetted meg? Tuti hogy így magyarul megveszem, de lehet csak megjelenéskor. a fallout 3 jelent meg utoljára magyarul úgyhogy csak ámulok bámulok.
vitzes
Mondjuk én szinte kizárólag angolul játszom, de mivel ez nem beszél amúgy, lehet magyarul is jóféle lesz. Milyen állat lenne magyar SZINKRONNAL!
Ja amugy a pancelok es fegyverek toresenek a szama is tulzott.Minden masodik lepesnel eltorik nalam valami. (Ehhez nem akartam nyulni pedig tudom melyik fajlban lehet az ertekeket atirni)
Ellenben a napszakokhoz hozzzanyultam, mert ez is velemenyem szerint optimalizalatlan es tul gyorsnak van meg beallitva. 5 lepes utan sotetedik es vica-versa.
Ugy hogy ezek az ertekek nalam az eredeti ertekekrol:
Amúgy a shadowrunba meg nem volt mentés se ezen ne panaszkodjunk :) az árnyékot visszavéve nekem ment rendesen a közép gépen. A térképen meg bizony minden kockát egyenként fel kell fedezni ez ilyen... Dee hogy a varázsló nem tud tüzet csak mediumon maxolni azon kiakadtam. A templomba vegyétek fel a csajt mert amúgy nem adja meg a tolvajos küldit akkor se ha megcsinálod. Ha késõbb veszed fel akkor is el kell vele menni a bejáratig hogy megadja agyrém de ez van :)
ja nekem is fenn akadt a szemem magyar nyelv ? hol hol ???:) Max az installsheld magyar nyelvû nem ?
Jaja, mapon behaluztam, hoyg ez miaszar. Minden kockát igyekeztem lelépni a térképen, hogy a minimapon is rajta legyen, de hogy nincs feltüntetve, hogy mi micsoda, meg nem is tudsz beleírni, az botrány. De még a quest markerek sincsenek ott.
Inkabb az, hogy rengeteg minden hianyzik meg a jatekbol. Itt nem a tobbi 8 karakterosztalyrol beszelek, hanem olyan dolgokrol, mint a mapon jelzest nem lehet irni es amin, amugy sincsenek feltuntetve az NPC vagy arus helyek.
Ugyanez jellemzo a vilagterkepre is, azt se tudod hol vagy rajta. Oke van idejuk es az elso dologrol mar irtak, hogy keresre bent lesz, de azert ezt illett volna megoldani sajat kutfobol is. AZ nem gond jelenleg meg, hogy igencsak optimalizalatlan a jatek es komoly eromuveken is szaggat ott, ahol sok tereptagy van, de a toltes is neha igencsak megroccen.
Szoval igencsak hianyos a jatek, meg az a szerencse, hogy emiatt meg nem kell aggodni jelenleg, hiszen ez egy "early" kiadas.
A magyar nyelv viszont egy nagy pluszt erdemel. Most mar csak az kell, hogy visszahozzon a regi hangulatu jatekokbol valamit a teljes kiadas minoseg teren is.
na akkor legalább te írkálsz ide valamit:) sorpigalhoz linkeltem annó térképet is használd. szavaztál az élõholtakra?
Én is megvettem tegnapelõtt az early access-t steam-en. Érdekes játék, tényleg a régi szép idõket idézi. Bár lassan lehet benne mászkálni, annyi szent. :D
Megöltem azt a ghostot aki boszinak néz ki. Egyet elcsalogattam... 13 tp nagyon kevés. a barlangi küklopsz ellenben 150 tp.
Ja a bosziktól épp most haltam meg szét paralizáltak. szerintem meg lehet azt csinálni csak meg kell próbálni egyenként kicsalni õket onnan. Olyat meg sose csinálnék hogy belepiszkálok szörnyek adataiba. Mindennek oka van, van fejlõdésrendszer azért RPG. Ennyi erõvel beírhatnád a 100 as sebzésû kardot és akkor aztán nagyon erõsnek érezheted magad csak éppen értelme nincs. Lehet hogy nem lehet arra menni ebben a szakaszban. Világítótoronyba meg hasonlót se találok mint amit mondtok. szerintem ott van egy limit rendszer ami alatt fel sem enged oda ahova ti mondjátok. Azon a fáklyás forgó részen mit agyaltam... sajnos nagyon gyengén ajándékoz kincsekkel a kincsesládákban. Ezt azért már máshol sokkal jobban meg tudták oldani. A boltok is üresek, még fel sem tudom az alap cucokkal sem szerelni az embereimet. Még mana potion sincs az alkimistánál ami azért már meredek tényleg. Naggából a 15. óra után találtam meg az elsõ heavy armort a játékban szóval van skillem rá csak éppen nincsenek hozzá cuccok :) Mediumot meg nem is láttam még. A varázsló nem tudja a tûzmágiát maxosra kivinni de a törpeharcos meg meg tud alapra tanulni tûzmágiát, RPG szempontjából ettõl is égnek állt a hajam. :)
A felfogadott NPC-k csak plusz tulajdonságokat adnak, õk maguk sose fognak harcolni.
A világítótorony tetején a 4 kõlapra kell lépni meghatározott sorrendben és akkor újra világítani fog a torony. A sorrendhez segítség (rejtvény) a kõlapok melletti táblán van.
A Legacy_Data\StreamingAssets\StaticData könyvtárban található MonsterStaticData.cvs fájlban egy sima notepad-del sok mindent át lehet írni, a ghostok max hp-ját is 500->1-re és akkor 1 ütéstõl megpusztulnak.
Csak óvatosan, nekem egy idõ után teljesen tönkrement a játék mentésekkel együtt, nem tudom hogy ettõl-e? Bár nem valószínû hogy ettõl.
Might and Magic 3.-tól kezdve nincs elsõ sor a harcosoknak, mindenki egy vonalban áll, bár az lehet hogy számít valamit ha minél bal oldalra van.
A virág az mindenfele van elszórva több... sorpigal körül. A fogadóban nem lehet felfogadni azt a lényt. De a fogadó elõtt azt az íjászt is hiába fogadom fel, nem igazán látom hogy a 100 aranyért bármit lövöldözne... Találtam egy varázskardot +2 vízsebzéssel de az nem biztos hogy az. Ha kijön a rendes játék valószínû a két mágus felállással nyomom mert egy varázsló nem tudja lefedni mind a 6 õselem osztályt. Nagyon sokféle varázslat lesz a játékba hál' isten. A tûzlabda elég erõs de a leghasználhatóbb a földbõl feltörõ gyökerek.
A világítótornyban a lépõkövekkel a sarkokban álló szobrokat beforgatva aktiválódik egy teleport ami kivisz a bejárathoz. A might and magic szériákban sosem lehetett a castereket hártadugni mint az A&D féle crpgkben mint a Eye of beholder,mint sorfal kezeli a program a karakterket. A gratuláló képernyõ után még bolyongtam kicsit és maradt pár nyitott a quest. 1.megbízást kaptunk ki áll a bandíták szervezett támadásának felderítésében.Ez mi lehet? 2. Virág a halott hõsöknek ,ez merre lehet? 3. Naga torony fogvatartott hõsének elveszett kardja? Ezekkel boldogult valaki? Pl: a bestáriumban rég több mint 10 monster van és a fazonnak a fogadóban nemadható le a quest ,ujabb bug? Pl a fogadóban a kis goblint nemengedi a program felvenni a csapatba,másnak ez lehetséges? Fáradt csapattagok a fogadóban pihenve sem töltõdnek fel 100% -ra. És a két legviccesebb bug: tornyokban szinlépéskor meghal az eégsz party ,tölti a halálképernyõt. A party elkezdi nézni a menyezetet(beragad) és úgy közlekedik a játékban olyan mintha te a képernyõt az egérrel körbemozgatod és úgymarad. (load megoldja). Ahol meg végképp elakadtam az élõholt szellemek, gyakorlatilag legyõzhetetlenek. Lebénítanak és bénítás ellen 5 talált tekercsem van megtanulni nemtudtam vegy nemlehet a spellt tekercsekbõl? Körbeolvasgattam hogy mit lehet tenni a szellemkell nemes egyszerûséggel egy trainer programot ajánlottak de letölteni nemtudtam .(márcsak hogy minden szegletét betujam járni a játéknak.Itt a link hátha valakinek sikerül megszereznie. http://www.cheathappens.com/show_board2.asp?headID=119070&titleID=19798
"csapatbeállást nem lehet valahol állítani hogy a harcosok legyenek elõl?"
nyaa pedig nincs is a türelmet próbarátevõbb látvány mikor a mágusunkat hülyére verik :-D
De van ez a hiba, ha közvetlen nem lát az ellenség akkor szokott elõjönni. Mindenkivel léptem és gondolkozna a AI a lépésén és néha elfelejt lépni... újratöltés. 3 óra az nagyon kevésnek tûnik, attól a világítótorony körül több idõ volt kipucolni, meg állandóan vissza kell járkálni a városba a supplies ért is 6 tábortüzenként. Mágussal meg muszáj pihenni folyton. Csillagos ötös a proginak a kombókért. gyökérfogós támadás+mindenki íjászkodik. A legnagyobb páncélos ember+ harci kiáltás és õt kötelezõ megtámadnia. Elég könnyen meg lehet benne halni ha nem taktikusan közelítem meg az ellenséget. A világítótoronyban fenn a tetején a kék teleport vagy mi az miért nem visz sehova? Vagy mit kell ott csinálni? csapatbeállást nem lehet valahol állítani hogy a harcosok legyenek elõl ?
Sikerült megoldani a bugot, Ivent "áthúzva" egy másik szobába(nemjöttek az extra testõrök), mint kiderült õ volt a játék fõbossa :( legyõzve kis dialógus a másik szobában található fazonnal és congratulations kép VÉGIGVITTÜK a "demó" játékot.....Ez még rövidnek sem nevezhetõ level 5 ös party végigsétált nevetve a játékon 3óra játékidõvel:(
A játék szenzációs ,én is kissé elfogult 76-os széria vagyok és a might and magic 3-8-ig mindegyik rész nagy kedvenc volt ,fõleg a 4-5 ami a mai napig fentvan még az androidos táblagépen is:)A Kevés M&M rajongók azok egyike leszek aki megveszi eredeti példányban is ezt a játékot. Bár hiba akad benne bõven. Az egyik legbosszantóbb ahol most tartok pl Ivennel csatázva miután legyõztem a teremben található"testõreit" bejön még kettõ pár kör múlva és alul az ikonsorban minen szûrkére vált és nemlehet "lenyomni" semmilyen cselekvésikont. Áll a csapat és vár nemtudnak semmit sem csinálni. Másnak tapasztalható ez a hiba?
Úgy tûnik nem nagyon játssza senki pedig szenzációs. Nagyon jó a karakterfejlesztés, megtartották a régi 3 szintû skillrendszert és a tanítómestereket úgyhogy hosszútávon lehet érdekes a tápolás. Amúgy a pihenés kicsit rosszul van megoldva elég nehéz volt rájönni miért nem tudok tábort verni.
A kovácsnál van repair de ha lenne javítás képesség az látszana a karakteralkotáskor ... de egyelõre nincs.
Igen a Pc gurus Kredencre gondoltam :) Na foglalkozzunk picit a játékkal is ne csak a véleményekkel. 4 indítható faj különbözõ elõnyökkel.
Aki többféle karakter kombinációt kipróbált írhatna róla.
Törött fegyvert, páncélt csak a városban javítanak? Én nem tudom javítani?
(Errõl az jut eszembe hogy az M&M 3-ban állandóan összetörték az összes cuccot a szörnyek és egy idõ után meguntam az állandó javítgatást és inkább pucéran kalandozott a parti. Szerencsére volt varázslat ami adott védelmet.)
Én nem ezeken nõttem fel, a 6-7-8 részek után játszottam a 3-4-5 részeket és engem nem zavart ott a grides mozgás. Itt az a baj hogy animált a mozgás egyik gridrõl a másikra lépés esetén, így ha gyorsan el szeretnél menni a város egyik végébõl a másikba akkor rohadt idegesítõen lassú tud lenni. A régi játékokban ez villámgyors volt. De a mai világban muszáj animálni :( Nekem egyébként az 1-2 rész is tetszett, kár hogy nem olyanra csinálták :D (ez csak vicc volt)
Elmész te a p*csába, méghogy én vén trottyos?
Szóval többek közt az én évjáratom ('76, utána is születtek emberek de az már vhogy nem az igazi) az amelyik C64-en meg spectrumon kezdte az ilyen grides RPGket (Bard's Tale, Dragonwars stb), és itt jelezném igen aktív játékosgeneráció vagyunk.
Ugyan az assszony az esküvõnk napján (még 2000ben) reménykedett hogy majd csak kinövõm a játékokat, de hiába lett azóta gyerek, én többet játszom a gépen mint õ :)
Szóval mi egy keménymag korosztály vagyunk, nem lehet csak úgy leírni minket. Nem véletlenül dübörög a retróláz :D