Rejtéjek tornyában az egyik könyv ilyen kérdést tesz fel "Ez a dolog három betû összesen ,de általa fiúból férfi leszen." mi a válasz ? idõ,év,évek, ezeket nemfogadja el a program?
újabb relic, varjak erõdjébõl: nyaklánc, +10 ellenállás minden mágiával szemben, +10 végzet, 19 sebzés közelharcban támadó ellenfélre
SPOILER! ha minden igaz, a labirintust kétféleképpen lehet megcsinálni, és ezáltal a végén kapott nyaklánc is kétféle lehet a fenti a "light" verzió :)
én kikapcsoltam a szinkronizálást, nekem is nagyon ritkán csinálta csak meg, ha elnyomod a szinkronizálást akkor nem fog elindulni a game (én is próbaképp egyszer elnyomtam és nekem sem indult el), végig kell várni vagy sikerül vagy nem, de egyszerûbb kikapcsolni
Nem tudom mi lehet a játékkal, de a mentések szinkronizálását sorozatosan nem tudja megcsinálni... :-( most este pedig már belépni sem akar hiába akarom átugrani a szinkonizálást... ehj örûlet, hogy egy eredeti gaméban ennyi baj van
huh! varjak erõdjébe 25 lvl alatt ne nagyon menjetek be, és vigyetek sok-sok manaitalt, átoktól-gyengítéstõl védõ cuccot, valamint bazinagy fény sebzõ fegyvereket! :)
viszont végre egy dungi, ahol gondolkodni kell, és ami rohadt hangulatos!
Ahogy leirtam meg is találtam... :-) bocsi
sziasztok!
Karthalba hol a nyavajába találom meg a higanyt? szerintem már mindenkivel beszélgettem, mégse akarja nekem eladni senki... :-(
3 új dungi:
1. Dream Shard (csak deluxe tulajoknak): a Tomb of a Thousand Terrors dungiban kell egy holttestet megtalálni, és abból esik az álom szilánk. Ezt kell elvinni Yeshtar-nak, a sötételfnek, és õ nyitja meg.
2. Fortress of Crows: Desolate Wilds közelében [40,31] koordinátákon beszélni kell egy szellemmel, aki elindítja a küldetést.
3. Limbo (ezt találtam meg én): a fõküldetés befejezése UTÁN kell beszélni a Karthal közeli kocsmán a boszorkánnyal.
Yep! :)
Jep. Õk õrzik az egyik átok-felismerõ szer összetevõjét, de ahhoz meg amúgy is le kell verni az elveszett város lvl 3-on a nagy pókicát, ami szintén nem egy leányálom alacsony szinten. :)
Kösz, srácok! Egyébként a martalócokkal is magasabb szinten kell foglalkozni, mert azok is lecsapnak mint a szart.. ?!
Minden elementál ellen használd a saját elemével ellentétes elem sebzõ varázslatát és lekapod gond nélkül, mert az ellen nincs ellenállásuk és még többet is sérülnek tõle. Magyarán föld ellen air magic kell. Vagy levered némi páncél gyengítés után.
3 elit földelementál légmágia segítségével gyõzhetõ le könnyen (villám), vagy sötétmágia expert megkapott purge varázslattal (le kell venni róla a gyógyítást). Amúgy olyan 20. szint alatt nem nagyon érdemes velük foglalkozni, mert utánuk egy elég sok ellenséget tartalmazó, pengetáncos fejlesztõ dungi van.
Koponyaszikla 2. szint jelszavát egy hajóroncson lévõ emberke árulja el (ehhez kell a vizenjárás már).
SPOILER swordfish avagy kardhal SPOILER END
Üdv! Seahaven külterületén, a vámpír elftõl nem messze van 3 elit föld elementál.. azokra tudtok valami ellenszert? Illetve a koponya szikla 2. szintjére hol találom a jelszót?
Amúgy lelt már valaki új dungeont? Én találtam egyet: a lebegõ torony környéki erdõben vn egy rövid kis zsákutca, és a tenger felé egy nagy kõfej. Az most egy dungi bejárat, csak kell hozzá kulcs, amit egyenlõre fogalmam sincs kinél van...
Köszönöm az infót! Remélem még sok sok csapatot tudok majd indítani és játszani minél több órát! Ez a játék egyszerû és nagyszerû.Jó nekem a kalandor fokozat is a lényeg a tápolás és az új taktikák...
nem nagyon... amikor már lehetne használni, addigra mindenki védett ellene...
Dark magic-be van egyébként valami jó sebzõ varázslat? M&M 7-ben elég brutál spellek voltak (sharpmetal vitt mindent :) ), elsõ végigjátszásnál csak expertig toltam fel a mage-nek.
hehe... mage-nak told fel az air magic-ét GM-re + a mistikus fókusz képességét GM-re, és kapja meg az air magic növelõ botot... 400%-os területre ható air sebzés... nyami :)
amúgy a lõfegyvereket patch-ben feltápolták... számszeríjak jó 1,5× annyit sebeznek, mint eddig... scout mester kicsit felértékelõdött... :)
én most elkezdtem egy sámán-freemage-runepriest-druida négyessel, kíváncsi vagyok mennyire lehet majd velük aratni
Amúgy a legújabb csapatom egy merõ tápcsinálmány :) - pengemester 2 karddal (a meteorkard már megvan, a másik egy mananyerõ kard, hogy tudjon folyamatosan biztos találatokat nyomni) - 2 zsoldos tõrökkel - druida
A duduról szinte lefolyik a sok relic :) Mivel õ a kulcsfigura, minden életpont növelõ relicet õ kapott meg (bõrpáncél/maszk pl.), így össze-lootolt magának +15 szívósságot, amivel jó 60-70 hp-vel többje van, mint a harcosoknak. :) Ráadásul nemibetegségen kívül nagyjából minden ellen védett, mint ahogy az egész party is méreg és átok ellen...
Nagyjából mint forró kés a vajon, úgy suhanunk át mindenen (warrior fokozat). Setét pók az elveszett város 3. szintjén igazából meg sem bírt minket karcolni... :) Dudu szintlépést vicc megcsinálni, és GM earth magic-kel gyógyítani maga a kélyhömpöly. Csak 1 pontja van fénymágián, de igazából nem is volt rá szükség, mindent kiregenerált...
Eredeti felállásban csak a sötét mágia hiánya lenne gond, de azt meg kapott alap szintût a zsoldos (sic)... :)
Theront csak késõbb fogod mrglrlni, mikor is betörsz a Blackguardok fõhadiszállására.
@kapik: 1. szélkard képzés második városban az erõdben - sokára lehet csak megcsinálni, mert meg kell hozzá szerezni a szél szilánkot is, amihez meg kell a víz szilánk 2. ork dettó (hegyek közt) 3. dettó
Oké megleltem a resetelõt, azért a Theronos kérdés még aktuális...
Helló!
Létezik az, hogy az Elemental Forge-ban a tûz shardos résznél ha rossz sorrendben nyomom meg a karokat akkor nem tudok bemenni a közepére és nem is tudom újra meghúzni? Lehet ekkora bug? A végigjátszáshoz kell a Hõsteremtés quest minden része? A másik Theron hol van Karthal Sewersbe mert akárhol mentem le sehol sem találtam van egy ajtó a 2. szinten amire csak annyit ír, hogy máshonnan nyílik...
Sziasztok!
A játékban ott tartok, hogy össze kell szednem Crag Hak orvosságát.Lenne pár kérdésem.
1 Zsoldosból mikor lehet szélkard?Ez történeti szál függõ? 2 Ugyanez a kérdésem a harckeltõ orkra is.Küldi megvan de nem tudok a helyszínre menni.Még várni kell? 3 a kis törpe számszeríjászom hol veheti fel a nyomolvasó küldijét?
Elõre is köszönöm!
Nem csak az állítható felbontást emelték meg. Itt egy lista arról, hogy elvileg miket javítottak, illetve adtak hozzá a játékhoz:
Itt egy interaktív térkép,bejelölve minden hely, felül a fülönk külön kiválasztható a trainerek és a helyük a térképen,ezenfelül tartlamazza még a hirelingek pozícióját és tulajdonságaikat is. Oldgames M&M x Ultimate map
ami eddig új: 1280*1024-es felbontás (hurrá!) javított bugok (pl.tõr) módosult tárgykezelõ felület (javítás, azonosítás) ---> gondolom azért a fennmaradó 5,0 GB-ban van más is... :)
Na és az EA-hoz képest mit gondolsz mennyit szedett le és hányszor?! :D Nem a méret a gond, hanem hogy mi van benne és minek.
Összeszedtem a lentebbi linkrõl a skilleket csoportokba, és sorrendbe. Így könnyebb követni õket szvsz, hogy mit, hol, mikor? :)
Expert Sword - Sorpigal / Training Center Expert Sword - Seahaven / Dojo Master Sword - Castle Portmeyron / Jon Morgan Grandmaster Sword - Lord Haart found in Yon Chall Forest Grandmaster Sword - Carla Menthil Coast (alternative to Lord Haart)
Expert Axe - Sorpigal / Training Center Expert Axe - Karthal Slums / Black Guard's Training Center Master Axe - The Crag / Training Center Grandmaster Axe - Drengi's house (between Seahaven and Elemental Forge)
Expert Mace - Sorpigal / Training Center Expert Mace - The Crag / Training Center Master Mace - Seahaven / Naga Bank Grandmaster Mace - The Crag / Toa's House
Expert Dagger - Sorpigal / Goblin Watchtower Inn Expert Dagger - The Crag / Training Center Master Dagger - The Crag / Largo's Second-Hand Weapons Grandmaster Dagger - Tomb of the Thousand Terrors lvl 5
Expert Spear - Seahaven / Town Garrison Expert Spear - The Crag / Training Center Master Spear - Seahaven / Eldgrim's House Grandmaster Spear - Karthal Harbour District / Praetoriam Garrison
Expert Bow - Sorpigal / Training Center Expert Bow - The Crag / Training Center Master Bow - Karthal Harbour District / Deathmatch Grandmaster Bow - Yumiko found in the Desolate Wilds
Expert Crossbow - Sorpigal / Training Center Expert Crossbow - Karthal Slums / Black Guard's Training Center Master Crossbow - Seahaven / Runes and Crafts Grandmaster Crossbow - Arnod hut in the Vantyr Range
Expert Dual Wield - Seahaven / Dojo Expert Dual Wield - Karthal Slums / Tamina Master Dual Wield - Hamato at the Lighthouse Grandmaster Dual Wield - Changbo at the Vantyr Range
Expert Two handed Weapons - Seahaven / Naga Bank Expert Two Handed Weapons - The Crag / Training Center Master Two Handed Weapons - Seahaven / Town Garrison Grandmaster Two-Handed Weapons - Yaksha's Hut in the Desolate Wilds
Expert Warfare - Sorpigal / Caldwell's Weapons Shop Expert Warfare - Karthal Slums / Black Guard's Training Center Master Warfare - Karthal Slums / Rickard's Tavern Grandmaster Warfare - Sandor's Hunt found in the Desolate Wilds
Expert Medium Armour - Seahaven / Town Garrison Expert Medium Armour - Seahaven / Dojo Master Medium Armour - Seahaven / Gregor's Armour Grandmaster Medium Armour - Karthal Sewers lvl 2
Expert Heavy Armour - Sorpigal / Fine Dwarf Armour Master Heavy Armour - Karthal Harbour District / Elegant Armour Grandmaster Heavy Armour - The Lost City lvl 4
Expert Shield - Seahaven / Town Garrison Expert Shield - The Crag / Training Center Master Shield - Castle Portmeyron / Gwenda Grandmaster Shield - Lord Kilburn in the Flying tower in Yon Chall Forest
Expert Endurance - Seahaven / Bear's house Expert Endurance - The Crag / Training Center Master Endurance - Sorpigal / Sorpigal Town Garrison Grandmaster Endurance - Atlas hut in the Dubra Scrubland
Expert Dodge - Seahaven / Bear's house Expert Dodge - Karthal Slums / Blackfang Hideout Master Dodge - The Crag / Everyman's Armour Grandmaster Dodge - Wysthal's tower in the Wyslin Jungle
Expert Mysticism - Seahaven / Dojo Expert Mysticism - Karthal Slums / Black Guard's Training Center Master Mysticism - Karthal Slums / Blackfang Hideout Grandmaster Mysticism - The Crag / Big House
Expert Arcane Discipline - Sorpigal / Arcane Library Expert Arcane Discipline - Seahaven / Dojo Master Arcane Dicipline - The Crag / House of Mojo Grandmaster Arcane Discipline - Mizuki in the Desolate Wilds
Expert Magical Focus - Sorpigal / Charms and Tasimans Expert Magical Focus - The Crag / Training Center Master Magical Focus - Seahaven / Church Library Grandmaster Magical Focus - Elemental Forge hidden room on Lvl 2
Expert Prime Magic - Seahaven / Dojo Expert Prime Magic - Shihab at the Itinerant Merchant (Near Castle Portmeyron) Master Prime Magic - Karthal Harbour District / Great Library Master Prime Magic - Tomb of the Thousand Terrors lvl 5 Grandmaster Prime Magic - The Tower of Enigma top floor
Expert Fire Magic - Shihab at the Itinerant Merchant (Near Castle Portmeyron) Expert Fire - Karthal Slums / Black Guard's Training Center Master Fire Magic - Seahaven / Geilir's House Master Fire Magic - Karthal Slums / Sayid's House Grandmaster Fire Magic - Erika at the Cottage in the Minho Marches
Expert Air Magic - Sorpigal / Training Center Expert Air Magic - Seahaven / Dojo Master Air Magic - The Crag / Training Center Grandmaster Air Magic - Shiva's tent in the Wyslin Jungle
Expert Light Magic - Sorpigal / Chapel of Elrath Expert Light Magic - Karthal Slums / Black Guard's Training Center Master Light Magic - Seahaven / Church of Elrath Grandmaster Light Magic - Orna's Chappel in the Nevea Delta West of Karthal
Expert Water Magic - Seahaven / Dojo Expert Water Magic - Karthal Harbour District / Lock Kit Master Water Magic - The Crag / Fort Grandmaster Water Magic - The Crag / Kai the docks
Expert Earth Magic- Shihab at the Itinerant Merchant (Near Castle Portmeyron) Expert Earth - Karthal Slums / Black Guard's Training Center Master Earth Magic - The Crag / Healing Lodge Grandmaster Earth Magic - Caranthir in the Yon Chall Forest
Expert Dark Magic - Seahaven / Moon Doe Expert Dark - Karthal Slums / Black Guard's Training Center Master Dark Magic - Karthal Slums / Arcane Library Master Dark Magic - Tomb of the Thousand Terrors lvl 5 Grandmaster Dark Magic - Luna in the Halloth Grove
Én el sem olvastam, mit ír a megfejtés, nem léptem én sehány lépést semerre, hanem egyenesen elmentem a hídhoz, kutakodtam kb. fél percet és meglett. :)
Az obeliszk kincsét megtalálva a Shakespeare-i Sok hûhó semmiért ugrott be ,mármint nem a kincs értékét tekintve hanem a megtett út távolságát nézve az elsõ obeliszktõl a kincs helyéig.Van humoruk a programozóknak is:) A magyarítást készítõknek meg pláne, vajon direkt fordították rosszul ? Angolra állítva más helyszínt ad meg a játék:)
Kiegészítve a korábbi relic listát:
a hiba kijavítása után tényleg meg lehet kapni a tõrt: Janbiyah (tõr tapasztalt) 12-22, 70% kritikus, +24 sebzés (tûz) + 10 szellem, +50 mana, úgyhogy nem egy rossz kis fegyver...
... de szép is ez a deluxe doboz, tyuhuhu... :)
Jaja, addig szerintem nem is folytatom. Amúgy a 3 dungeonból 2 lesz mindenki számára elérhetõ, a 3. meg csak a deluxosoknak. + jön a végleges modding kit elvileg.
2014.03.14-én jön az újabb nagy patch, ami javítja a mentési bugokat is állítólag, és lesz benne 3 új labirintus.
Mivel fajhoz kötõdik a bejutás, így a fene tudja hol lehetne megtalálni a csatlakozó hivatkozást, mivel nem .csv fájlokban van eldugva az ilyen információ hanem valahol egy tömörített, spéci állományban.
starfun: Kaptál Xp-t nem is keveset míg kipucoltad a helyet és összegyûjtötted a darabokat. A végén kemény 50Xp jár meg a promotion azt annyi. Szóval amit buktál az a feladat végi 50Xp (megnézheted magad is a queststeps.csv-ben).
Ez a promotion feladat amúgy a legkevesebb Xp-t adó promotion jutalom a játékban. Maga a harc csak bent a szellemekkel, a keresés során leölt ellenfelekkel messze túlszárnyalja azonban összességében a többi promotion feladat során begyûjthetõ Xp mennyiséget. A rövidebb, kevesebb futkosást igénylõk messze több Xp-t adnak (például a pathfinder féle vidd le a hegyekbõl Seahaven-be a törpét feladat 1500 Xp-t hoz azt kb 5 perc és 3 összecsapás pár griffel a teljesítési ideje).
Igen, mondjuk ez nagy kár, hogy nem lehet megcsinálni promóció nélkül is az összes promós küldit.
Amúgy a 3 õrrõl beszéltem, akik a törpe-ork-elf promós küldik bejáratát õrzik, és ha nincs adott fajú a csapatba, akkor nem enged be (pl. az elfeknél az erdõ szíve keresõ küldi).
Köszi! Nagyszerû kis quest volt pedig "nem a hagyományos kikell nyírni mindenkit küldetés",legalább adna kis xp-t ha nincs a csapatban paladin. +1 bug:)
Van crusader a csapatodban? Ha nincs akkor be sem kéne oda menned és a feladattal sem kéne törõdnöd mert azt csak a crusader tudja befejezni ha felvette a paladin promotion küldetést. Ebben az esetben a szellem elveszi tõle a korongot, felteszi a szobor kezébe majd eltûnik és a crusader elõlép paladin-ná.
Mindenki más számára vakvágány a feladat, mert hiányzik az indító és befejezõ része amit csak crusader jelenlétében lehet felvenni Portmeyron-ban a governor-tól.
A shantiri kõköröngot miutám összeszedtem és visszavittem az elátkozott romba az épületen belöl mit kell kezdeni mert a szellem aki "kérte" nemcsinál semmit!?
Milyen 3 õrt? Milyen quest-ben?
A sima szövegszerkesztõvel módosítható fájlok között egy sincs ami az NPC-k darabszámával és helyzetével foglalkozna (a queststeps az a feladatok lépéseit írja le hogyan jönnek egymás után, a másik meg a feladatok teljesítésének feltételét ahhoz hogy tovább léphess bennük). Azok másutt vannak tárolva.
Nem tudja valaki, hogy melyik file-ben (gondolom az egyik questes file-ban) és hogy lehet kieditálni a 3 õrt? Mert megint indítottam egy új partit, 2 zsoldos (dupla tõr) + 1 pengetáncos (2 kard) + druida, és ebben már megint nincs se törpe, se ork. :)
@starfun: megkaptad a küldit, hogy be kell jutni Karthalba? mert csak akkor fog...
Igen, dobozos a verzióm. Az újratelepítés épp ezért felejtõs, mert nem szeretném ismét a 8 GB-nál nagyobb patchet lehúzni hozzá... :)
Karthalba hogy jutok be? Alatta a csatornában Falagar házánál a falikút "nemenged tovább"!? Fel a városba.
Szerintem a tied már a patchelt verzió és dobozos....Ezekszerint az máshova menti az állást. Talán az init az ubi felhõbe???? Heroes 6 gold dobozossal is az ubi felhõt szívtam be. Játszottam sokat vele,aztán egyszer õ kijelentette hogy a felhõben nincs semmilyen mentésem, oda is lett minden save sok hét játékidõvel....
ööö... van egy kis gond...
nálam az egész gépen nincs saves.ini file a játék mentését én a C - Program Files (x86) - Ubisoft - UbisoftGameLauncher - SaveGames - ***no itt egy rengeteg számból és karakterbõl álló alkönyvtár következik *** - 401 könyvtárban vannak
a mentések nálam úgy néznek ki, hogy van egy 1.save file (ez nálam az automatikus mentés, és jó pár megás) és egy 1.save.metadata file (ami csupán pár byte-os)
szépen jönnek a file-k
a korábban letörölt mentéseim is ott vannak, csak éppen XX.save.deleted és XX.save.metadata.deleted formátumban
de a saves.ini file az sehol nincs (végigfuttattam az összes fõkönyvtáron a total commander keresõjét)
A Levdialog.xml kezelés csak azért kell mert ha leszeded a crash után a programot,és újratelepíted akkor a griff nemlesz aktív ( A 2. fejezetre továbbjutáshoz (griffmadár,stb)
Lépésrõl lépésre:
1.: Program meghülyül, már játék közben ha mentenél azt írja ki hogy nemtalál mentett állást. Vagy másnap ha indítanád nemlátja a program a kimentett állást. 2.: Bezárjuk a játékot anyázunk kicsit,hogy eziscsak velünk esik meg ,közben nemis:) 3.: Total commander elíndít,beállításokban,általános beállításokban,képernyõ fülön engedélyezzük hogy látszanak a rejtett system file-ok 4.: c:document and settingsallusersorbit401RLD! könyvtárba belépünk, tele lesz savexxx.sav fileokkal és 1 db saves.ini file-al. Save xxx a mentések sorszáma tehát ergó hogy a legnagyobb szám a legutolsó ,de ha az init f4 el megnyitod láthatod hogy a számozások mellé milyen név van társítva. 5.: az egyszerûség és biztonság kedvéért mentsük el az egész könyvtár tartalmát biztos helyre. 6.:reinstall M&M X 7.:Hogy magyar nyelven játszva mentés töltés mûködjön ezért Might and Magic X Legacy/Might and Magic X Legacy_Data/StreamingAssets/Localisation/hu/loca.xml írd át az alábbi 3 részt benne: LocaData id="SAVEGAMETYPE_NORMAL" Save /LocaData LocaData id="SAVEGAMETYPE_QUICK" Quicksave /LocaData LocaData id="SAVEGAMETYPE_AUTO" Autosave /LocaData 8.:Griffes bug javítás ezután: StreamingAssets/Dialog/LevDialog.xml töröljétek ki ezeket a sorokat: condition xsi:type="PrivilegeUnlockedCondition" privilegeID="1001" failState="DISABLED" négyszer szerepel benne .) 9.: Játék índítása ,magyarnyelv menüben beállítása, indítasaz 1 játékot mentesz 1 kimentett állást.Kilépsz a játékból. 10.: Az elején elmentett biztonsági mentés könyvtárból CSAK! a folytatni kívánt saveXXX.sav 1db fielt másolod vissza (RÉGI INIT NEM! xxx mindenkinek más,nálam 037) 11.: A régi ini fileból kiolvasod hogy mi volt annak a mentett állásnak a neve (az egyenlõség jel után van a fileban (nálam "Save037=proba") az új ini file-ba ezt beírod és újra felismeri a program a kimentett állást.
Ennyi, start és folytatod ahol abbahagytad a játékot.
Beornmaci írtad a játékállások kis képeit, amit a betöltõ képernyõn mutat (hol van épp a csapat), teljesen máshova pakolja, ráadásul ezeket nem is törli le, amikor egy állást törölsz. Találkoztam ezzekkel a fielokkal ezekhez én nemnyúltam és nem is módosítottam. Azért írtam a 907 es hozzászólásban hogy lekell uninstallálni ,mert a mentett állások png kis képfáljai amit látsz a betöltés elõtt azok bennemaradnak a programban. Reinstallnál ezek eltûnnek.
Kicsit szájbarágós lett ,de ebben benne van minden.
Köszönöm szépen, sikerült helyrehozni az általad leírt módon :)
Amúgy olyan megoldás nincs, hogy minden nap valahova archiválom a mentés könyvtárat, és ha crash van, csak egy napi játék megy tönkre?
Amúgy pontosan hova ment a gép? Mert a 401 és 40 könyvtárakban van egy vagon file, de pl. a játékállások kis képeit, amit a betöltõ képernyõn mutat (hol van épp a csapat), teljesen máshova pakolja, ráadásul ezeket nem is törli le, amikor egy állást törölsz.
Szóval miket kell naponta archiválni az adott hiba elkerüléséhez?
Starfun! Kicsit részletesebben, és hülyéknek (mint én) is érthetõen leírhatnád még egyszer az egészet, pontosan, lépésenként, mert a "Levdialog.xml kezelése a fórumban leírt módom." azért nem mond olyan sokat. :) Köszi elõre is!
Methyliso nemletörölte cak valami programhiba folytán nemtudja felismerni, de az alább leírtak szerint én visszaállítottam és minden rendben volt.
Na bekövetkezett nálam is a mindenki által szeretett hibajelenség a programot nemlehet menteni ,a kimentett állásokat pedig visszatölteni.Nemtalál mentett játékot. Egyszerûen megbolondult a program....
Kis segítség ,elõ a total commandert ,beállításokban,általános beállításokban,képernyõ fülön engedélyezzük hogy látszanak a rejtett system file-ok : C:Documents and SettingsAll UsersApplication DataOrbit\%GameId%\%UserName% vagy itt: C:programdataorbit401RLD! ittvan az elmentett játékállások amirõl csináljunk könyvtárastól total commanderrel 1 biztonsági mentést.(az ini kiterjesztésû file is kell meg a save kiterjesztésû is.) uninstall game (én ígycsináltam ,aztán a fórumban leírt módon megkeresni a loca.xml fájlt. Might and Magic X Legacy/Might and Magic X Legacy_Data/StreamingAssets/Localisation/hu/loca.xml írd át az alábbi 3 részt benne: LocaData id="SAVEGAMETYPE_NORMAL" Save /LocaData LocaData id="SAVEGAMETYPE_QUICK" Quicksave /LocaData LocaData id="SAVEGAMETYPE_AUTO" Autosave /LocaData
Levdialog.xml kezelése a fórumban leírt módom. Ezután az újprogrammal kezdeni egy új játékot ,menteni egyet. Kilépni megkeresni a könytárat az új mentéssel. orbit/401/rld! belemásolod a legutolsó kimentett állásod csak azt az 1db savexxx.sav filet ahol utoljára mentettél. Az inint nemkell átmásolni!!! hanem a program által létrehozott inibe bekell írni az utolsó kimentett állás nevét. és folytathatod a játékot.
Remélem segítettem!
Azáltal, hogy megadták hogy hol a hiba, elég könnyen kideríthetõ. Csak keresd meg azt a sort amiben a Jassad quest-nél lesz jutalomként tárgy adva és ott a tárgy kategóriája után a pontot cseréld ki vesszõre (az a pont a hiba forrása). Az aktuális játékodnál megoldani nem fogja a helyzetet, mert a legelsõ visszajelzésnél adja a tõrt nem a teljes feladat végén. Tehát ha az elsõ 10-est már leadtad akkor nem lesz jutalom tõr.
Unbreakable (lvl 4) - medium armor (expert), 20 armor, -30 attack, +5 medium armor skill, +5 endurance skill, +20 armor value
Thunderstaff (lvl4) - 2h magical focus (expert), 24-26 dam, 39% crit magic dam, +20 dam (air), 17 air damage to group on successful attack
The Hacker (lvl 4) - 2h (novice) axe (expert), 37-59 dam, 30% crit dam, +9 might, +5 axe skill, 6% chance to cause bleeding (50% of health lost to the attack is causing the bleed is repeated at end of the turn) on successful attack
in-game relics:
Will and Resolve (lvl 4) - gloves, 5 armor, +22 evade value, 100% magical sleep protection, deals 24 dam (prime) to attacker for each successful melee attack, found in mysterious crypt in Shadow Woods
Titan Leggings (lvl 4) - boots, 5 armor, +22 armor value, +10 might, 100% paralysis protection, found in mysterious cave in The Eye
Dragon Flame Tongue (lvl 4) - 1h sword (expert), 29-33 dam, 50% crit dam, +24 dam (fire), +16 fire resis, 19 dam (fire) to group on successful attack, reward for The Secret of the Obelisks quest
White Wolf Shield (lvl4) - big shield (expert), 18 armor, +22 armor value, 7% chance to inflict "stunned" on successful block (skip turn, evade/block set to 0), +1 general block, reward for Peninsula Incognita quest
Black Fang Gauntlets (lvl4) - gloves, 5 armor, +14 melee attack value, +6 perception, 5% chance to poison on successful attack (-8 evade value, deals 12 dam (earth) at end of each turn), bought at Blackfang Hideout in slums district Karthal
Starsilver Blade (lvl 4) - 1h sword (expert), 29-33 dam, 50% crit dam, +9 dam (fire), +9 dam (water), +9 dam (earth), +9 dam (air), +9 dam (dark), +9 dam (light), reward for Fallen Star quest
Ancestor Mask (lvl 4) - headgear, 5 armor, +6 endurance skill, +10 vitality, deals 24 dam (fire) to attacker for each successful melee attack, found in mysterious cave in Desolate Wilds
Vampire Armour (lvl 4) - medium armor (expert), 21 armor, -30 attack, +16 light resis, converts 14% of dam dealt into health, deals 24 dam (dark) to attacker for each successful melee attack, found in cave in Wyslin Jungle
Mage Slayer (lvl 4) - bow (expert), 21-31 dam, 10% crit dam, +14 crit hit dam, 7% chance to cause mana surge on successful attack (target dealt 35 dam (prime) when casting spells), converts 10% of dam dealt into mana, kill Tuco in mysterious cave near The Crag
Jade Coif (lvl 4) - headgear, 5 armor, +6 arcane discipline skill, +10 spirit, deals 24 dam (water) to attacker for each successful melee attack, found in Mysterious Crypt in Vantyr Range
Holy Sandals (lvl 4) - boots, 5 armor, +22 evade, +10 magic, 100% magical weakness protection, found in mysterious cave near Castle Portmeyron
Smuggler's Jacket (lvl 4) - garment, 10 armor, +6 dual wield skill, +6 dodge skill, +22 evade, found in Wrecked Ship in Dubra Scrubland
Shield of the Sun (lvl 4) - small shield (expert), 12 amor, +16 dark resis, +22 evade, 100% curse protection, found in Wrecked Ship in Irisus Sea
Staff of the Lyre (lvl 4) - 2h magical focus (expert), 26-28 dam, 46% crit magic dam, +6 magical focus skill, 7% chance to inflict "sleeping" on successful attack (skip turn, evade/block set to 0, ends when target is attacked), +1 melee block
Suncross (lvl 4) - wand (expert), 18-20 dam, 30% magic crit dam, +5 magic, +3 mysticism skill, deals 7 dam (light) to attacker for each successful melee attack, quest reward for The Forbidden Saga quest
Demon Kiss (lvl 4) - crossbow (expert), 23-27 dam, 30% crit dam, +24 dam (light), +22 ranged attack value, 7% chance to inflict "Agony" on successful attack (target is dealt 6 damage (dark) each time it is dealt dam (physical)), found in mysterious cave in Ashen Hills
Armour of the Legendary Hero (lvl 4) - heavy armor (expert), 29 armor, -60 attack value, +10 destiny, +22 armor value, +6 heavy armour skill, found by praying to all the dragon shrines
Heart Piercer (lvl 4) - spear (expert), 32-64 dam, 50% crit dam, +10 perception, +6 spear skill, 7% chance to cause bleeding (50% of health lost to the attack is causing the bleed is repeated at end of the turn) on successful attack, found in Dangerous Cave in Menthil Coast
The Evangelist (lvl 1) - axe (expert), 24-40 dam, 30% crit dam, +24 dam (light), +16 dark resis, 19 dam (light) to group on succssful attack, found in Tomb of a Thousand Terrors lvl 4
Irnaran (lvl 4) - 2h (novice) axe (expert), 38-64 dam, 30% crit dam, +24 dam (earth), 6% chance to spread acid on successful attack (target's armor value decreased by 50% and general/melee block attempts decreased by 50% (minimum 1)), found in mysterious cave in Yon-Chall Forest
Rocklin (lvl 4) - mace (expert), 32-35 dam, 20% crit dam, +10 vitality, +6 mace skill, extra attack, found in Wrecked Ship in Tirya Bay
San Tanga Mugen (lvl 4) - 2h (novice) sword (expert), 36-44 dam, 50% crit dam, +24 dam (water), 7% chance to inflict "chilled" condition (target's melee/ranged attack deceased by 1 (to minimum of 1) lasts until end of turn, +1 melee block, reward for Sword of the Bounty Hunter quest
Vayaleth (lvl 4) - 2h (novice) mace (expert), 50-56 dam, 20% crit dam, +14 crit hit dam, +5 crit chance, 7% chance to sunder armour of target (armor value decreased by 8) effect is cumulative.
Janbiyah - dagger from Jassad's Bestiary quest (bugged), can be fixed in QuestSteps.csv
Ha valaki tudja, hogy a relic kés bug-ját az uccsó küldiben hogy kell javítani, az írjon pls!
1. amúgy fura az a naga boss, warrior fokozaton volt, hogy elsõre levertem úgy, hogy nem lökött le; legutóbb meg 12-dik nekifutásra sikerült. :)
2.) nincs valakinek egy olyan összeszedett táblázata, amiben az összes relicet a 4. szinten megkapott képességeivel együtt mutatja? (ha nincs ilyen, összedobhatnánk egyet)
New game. Ha eltûntek a mentéseid akkor azoknak annyi.
Egyszer megesett velem is, azóta figyeltem a memória használatot (abból futottam ki, emiatt jött a crash) és ha már nagyon betelt akkor mentés, kilépés, majd kis pihentetés után indítottam el megint a játékot és így megúsztam a problémát.
Crash-elt egyet a játék és letörölte az összes mentésemet. Erre van valami megoldás?
Nofene, téged csak egyszer lökött? Engem többször is. :) Így én taktikám az volt, hogy egy lépés oldalra, majd egy elõre, aztán sakkozgatni mert többször is megcsinálta a lökést a genyó míg be nem álltam egy sarokba ahonnan nem tudott lelökni és úgy vertem le.
@gogo68 Én az alábbi módon tudtam legyõzni általában könnyedén: - mikor felmégy, a teleport elõtt tegyél fel minden védõ varázslatot, pihenj, és utána teleportálj - a csata kezdetén lépj elõre egy mezõt: a boss vissza fog lökni egyet - ez után minden körben legyen fenn a fénypáncél, az árnyékköpeny és ha tudod, jéglövedékkel lõdd õkelmét - a páncélját törd le, ha tudod (harcismeret páncéltörése, vagy az armor romboló varázslat) - ha melléd lép, már kezdhetsz reménykedni, bár van, amikor ilyenkor is lelök oldalra :) - nem kell elkeseredni, hogy ha megöl, random módon dönti el, hogy sikerült-e neki a lelökés skill, vagy nem
Volt már, hogy elsõre lement, volt, hogy csak hatodszorra. :)
Sziasztok segítséget szeretnék kérni olyan problémám van hogy mikor kitakarítom portymeiront meg elõtte a világító tornyot és tábort utánna lev el tudna repíteni elemental forgba de nekem az a szöveg rész csak szürkén van és így nem tudom használni sem mi lehet a gond kihagytam valamit? légyszi segítsetek!! köszi elõre is
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni, csak most kezdtem el a játékot de a világító toronyba az utolsó ellenfél folyamatosan legyõz, és nem tudom hogyan kaphatok áldást.
Eredetiben is volt ilyen bug, de aztán ki lett javítva.
Tessék kérem eredetiben megvenni a játékot! Ez a tört verzióban elrejtett bug.
Sokan azt mondják hogy az hiba hogy ott marad a szekér. Pedig nem az mert eleve úgy írták meg hogy nincs ott összeköttetés a térképen. Ergó ha el is tünne a szekér még nem tudnál átmenni.
Sikerült pacival eljutni Seahaven-be, a híd továbbra is zárva maradt valamiért.
Hova lehet továbbmenni Portmeyron kastély után? Az Elemental Forge-ben voltam, de sehova máshova nem tudok menni (csak a Ruins-ba, de az még túl magas szint). Seahaven-ba hogy lehet eljutni?
... még hogy semmi érdemleges... ott volt a 9. könyv. :)
Egyszerre veled volt mindkettõ? Vagy egyszerre mindig csak az egyikük? Nem egy eget verõ a különbség de 1-2 plusz szintet tud hozni (azért nem többet mert nem a játék elejétõl kezdve elérhetõek).
Mindkét hely egy-egy class promotion küldetéséhez kapcsolódik. A törpés a runepriest-hez, az ork meg a barbárhoz (azt hiszem). A harmadik ilyen hely a blade dancer-ek promotion küldetéséhez kapcsolódik de ha akad elf a csapatban akkor oda is be lehet jutni ahogy adott faj képviselõjével a másik két hely is megnyílik. Kimondottan ezért viszek most 4 fajú csapatot (ork shaman, törpe rune priest, elf ranger és egy crusader).
A keresett kulcs ott van azon a szinten csak egy ágy alá lett bedugva és így csak bizonyos irányból lehet észrevenni és felvenni. Menj be olyan szobákba ahol ágyak vannak és mindegyik ágy mellett elhaladva forogj körbe. Meglesz a kulcs és így bejutsz a lezárt részbe (nagyjából 3000 Xp-t össze lehet onnan kukázni az ellenfelekbõl). Kis extra terület némi cuccal és pár ellenféllel. Semmi érdemleges nincs ott sajnos.
A leégett ház egyenlõre csak díszítõ elem. Talán majd lesz oda is valami feladat. Ahogy a Karthal elõtti kis fogadóban dekkoló jósnõnek is lenne egyéb szerepe mint, hogy elmondja pár tanító helyét, de hiányzik az a file ami elindítaná a feladatot és megnyitná az erõdöt ami fizikailag a játékban van csak nem reagál semmire és így csak mint díszelem érvényesül (a Seahaven-bõl Karthal-ba vezetõ úton van egy szikla mögött miután feljött az ember az úton a kis hídon át, mellette meg dekkol egy elf).
A karthali leégett ház és az ott ácsorgó õr is izgatja a fantáziám... Olyan, mintha egy csatorna kijárat lenne a közelben, ami még inaktív. Valaki tud róla valamit? :)
Az összes elérhetõ +TP-t adó nálam lakozott, amíg csak lehetett. :)
Kérdés: Karthalban a Blackguardok fõhadiszállásán, ahogy bemegyünk a nagyteremben, a bejárattal szemben van egy bezárt ajtó. Az van ráírva, hogy a Blackguardok fõhadiszállására vezet. Ha rábökök azt írja, hogy nincs nálam a kulcsa (a küldetéshez nem kell, kiszabadítani, shardot összeszedni e nélkül is lehet). Namármost ez hol lehet?
Mi van a törpe és az ork által õrzött hegyi bejáratok mögött, ahova csak törpe/ork karival lehet bejutni?
zsotesz: Például az extra küldetésekkel amik külön aktiválhatóak (meg még lesznek majd mert egyenlõre hiányos a játék, ugyanis több helyszín van benne mint amire megvannak a kész utalások) és ha felvettél két tanítót is (az +20% Exp). Az egyik Karthal-ban van a könyvtárban, a másik ad feladatot (vid el a csillagvizsgálóba) aztán miután ott le lett rakva megint felvehetõ lesz a saját otthonában Seahaven-ben.
Állítólag Sorpigal környékére fél év után megtörténik a respawn, a többi helyre 1 év ingame idõ után lesz ugyanez, így lehet több Xp-t begyûjteni. Állítólag. Vissza még senki nem igazolta a dolgot. Persze az is nyilván segít, ér +1 szintet ha 4 különbözõ karakter van a csapatban és így 4 promotion feladat vállalható be.
Beornmaci: A keresett leányzó Sorpigal templomában van. Beszélni kell vele a múltjáról és máris teljesül a feladat.
A 4 harcimarci felállással többen is próbálkoztak már, mûködõképes (túlélõképesebbek mint a 4 mage). Mondjuk ha beteszel a tiszta warrior-ok közé legalább 1 kevert csókát (mondjuk crusader-t) az tovább tuningolja a lehetõségeiket.
Ha meg feeblemind elleni védelmi cuccot szeretnél akkor egyszerûen kimész a városból, vársz egy napot és visszamész megnézni az új készletet az "ékszerésznél"/páncélkovácsnál az adott településen. Sorpigal-ban nem lesz ilyen, Seahaven-ben nagyon ritka, inkább Crag-ben Mojo-nál kell keresni meg Karthal-ban mind a slums-ban az alvilági figuráknál mind pedig a városi boltokban.
Varázstárgyakból én speciel most találtam eddig az elsõ slaying-es cuccot (ez változó mértékû bónusz sebzést ad adott lény kategória ellen) pedig már a negyedik csapattal játszom. Visszasebzõs cuccokat is most az aktuális csapatomnál kaptam elõször (amik találat esetén visszacsapnak a támadóra/támadókra), holott ez egy viszonylag gyakori enchantment típus kéne legyen (nagyobb az elõfordulási esélye mint a feeblemind/poison/knock-out/sleep/paralyze elleni védelmet adó cuccoknak azt azokból mégis mindig jutott elég).
Arra én is. A master skilles küldi nem sok TP-t ad. Ha nem 2-2 egyforma karival megyek, akkor van még 2 karakter promóciós küldetés. Ezek mind nem valószínû, hogy kitesznek +8 lvl-t, fõleg úgy, hogy 25-ös szint felett már nagyon belassul a fejlõdés. :)