Desolate Wild határán találtam ezt a mysterious cryptet, bementem, és ilyen taposóaknás dologról van szó. Van ott citromsárga, narancssárga meg piros is (talán a képen jól látszik). Alapvetõen nem nagy hely, átlátni a túloldalára (a térképen a kékkel jelölt területek olyan taposóaknák, amire ha rálépsz, meghalsz), ahol található egy könyv és mellette egy láda, amiben egy Ancestor Mask nevû relic van. Rengeteg F5 és F9 szenvedéssel (na jó csak 15 perc volt) eljutottam oda, szóval a relic megvan. De ami aggaszt, hogy nem értem ezt a citromsárga - narancssárga - piros taposóakna dolgot. Miért vannak színezve, mégpedig különbözõ színnel? Járt már erre valaki? Neten keresgettem, de nem sok sikerrel :D Lehet rosszul használom a google-t :D
Mert minden teleport után egy másikba kell belépned. Nem olyan nehéz ez hiszen a próbálkozások száma igencsak véges. Pár perc alatt trial-error megoldással lazán megleszel vele te is. Ha nem a megfelelõbe léptél bele akkor visszadob. Tehát az adott lépésnél már ki is zárhatod a szükségtelent. :)
Mit értesz harmadik részen? Amikor egy teleportból kilépve kvázi zsákutca fogad és csak az a teleport van ami odavitt? Mert oda kell menned, ott azon a 3x3-as területen a teleport mellett van egy kútszerûség azt aktiváld. Nem keverendõ össze azzal a hellyel ahonnan 3 teleporttal is kimehetsz.
Megyek megrohamozom én is Karthalt de elõtte még egy dolog. Ez a Sötétség szilánk a kohóba tök értelmetlen. Ugyanaz a teleport hol ide visz hol oda logikát nem látok benne. Sikerült valahogy átkeveredni a 3 részre de onnan minden teleport már visszadob... Sehogyse értelmezhetõ ez.
Hát igen. Én csináltam a mentés konvtárra a Commanderbe egy nézetet és 2 napont mentem onnan. Ez a korrekt mert bármi meghibásodhat. Megértem hogy rosszul érint... Próbáld meg a jó oldalát felfogni kipróbálhatsz új karaktereket.
Na megtaláltam az OBELISZK-es kincset, leírom ide Spoilerbe hol keresd hogy más ne szívjon vele: Ez kifejezetten azoknak jó akik két karddal akarnak nyomulni és az ezüst már megvan.
Ha megvan mindegyik obeliszk és ki is írta hogy keresd meg akkor átmész a Sorpigal elõtti mezõre és a kereskedõ szekér melletti hídon menj át. Nézz a hajó fele folyamatosan és ott a hídtól pár lépésre megtalálod, egy kis szikla fog felfényleni...
MIÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉRT? Miért nem felhõbe menti a játékot? Vagy legalább a játék könyvtárába? MIÉRT abba a fasszopó dokumentumokba? Újrahúztam a wint és elfelejtettem lementeni a mentéseket :( Kurva sok órám volt benne :( ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Hehe Ez jó, persze a legjobban fontos résznél rontották el a fordítást. Egyik fordításban benne van az edda is azt figyeltétek ?:)
Válts át angolra vagy keresd meg neten a helyes lépéseket, hülyeség van lefordítva.
Ja és csak akkor lesz ott ha tényleg minden obeliszk fel lett derítve és már csak az a feladatod hogy begyûjtsd a cuccot. Ha még egy is hiányzik és nem teljes az útmutatás, úgy hiába mész oda, nem lesz ott semmi.
A savage sea az délre van, szóval jó felé indultál el. Aztán szépen számold le a szükséges irányba a kellõ mennyiségû lépést (számold bele a blokkolás miatt kiesõ fekete négyzetet is a hídon). A vége helyszín valóban az a kis szigetecske amire a híd visz át, de nagyon messze vagy még a sárkány barlangjától. A magyar állítólag el van cseszve az útmutatás terén (egy irány fel van cserélve meg állítólag a lépés szám sem stimmel az angollal összevetve), szóval maradj inkább az angol nyelvû változatnál, az tuti a jó helyre vezet.
Ha megvolt minden lépés akkor egy üres helyen kell legyél (kicsit jobbra a hídtól ami behozott és a hátad mögött van mielõtt a végsõ irányba fordulva felfednéd a rejtett kincset) és az egyik kõ alatt ott lesz a cucc (egy tüzes sebzésû relic egykezes kard). Nem szikla, hanem fûben meglapuló picike kõ amit keresned kell.
Ha nem reagál akkor forgolódj egy kicsit, ott lesz a cucc biztosan, de csak egy irányból lesz észrevehetõ (aktiválható).
No egy kérdés Az obeliszkes küldivel nem boldogulok. Megvan minden obeliszk már. Bár nem írja ki a teljes szöveget a küldi napló de nem baj. Az elsõ mondat az hogy "menj 9 lépést a Vad tenger felé". Na ez merre van ? Mert én lefele jöttem 9 lépést és akkor a szekéren át(körbe) sorpigal fele mutat, és a Sárkánybarlang elé kötök ki de ott nincs semmi. Van ott pár kis szikla de nem reagál rá...
Bocsi, lehet nem voltam elég világos: A harcból teleportálós hibáról én is tudtam. Épp ezért NEM teleportáltam el harcból sosem, csak városból városba teleportálgattam. Semmi gond nem volt addig, amíg fel nem vettem a szabadságharcos küldit. Ekkor, még a gárdisták fõhadiszállása elõtt volt egy másik mentésem, amit szintén visszatöltöttem, de a városból kilépve elkezdõdött a harci helyzet, mindenféle enemy nélkül. No, ezt nem értem én. :)
Maga a beacon egyébként tökéletesen mûködik, csak harcban nem szabad használni és olyankor ha látsz ellenfeleket de még nem alakult ki a harc. Egyébként ezeken kívül szabad a pálya, nem lesz vele gond.
Ez valóban ismert hiba. Harcból nem szabad elteleportálni, mert akkor beragadsz a harci helyzetbe (úgy hogy sehol sincs ellenfél) az esetek 75%-ában és onnan nem fogsz tudni kijönni csak egy korábbi mentés alkalmazásával.
A harc az nem múlik el, se teleportálástól se ha elmész onnan. A program csapatokat küld ellened sokszor 6-10 lénnyel is. Úgymond ez a nehézséglimit amit ott teljesítened kell. Ezt nem lehet kikerülni. Addig nem enged menteni sem. Ezt nem lehet egyértelmûen hibának felróni, inkább egy furcsa szabály amit a program bármi áron betartat. Ha piros valakinek a lámpa uccu neki felgyógyítani magát és megkeresni a közelben akit még neked szántak...
Nos, nem sikerült a bugon felülkerekednem... :( Az a gyanúm, hogy a teleport spell volt a ludas. Azt olvastam valahol, hogy ha harcból teleportálsz el, akkor nem szûnik meg a combat állapot. Én viszont csak egy csomó küldit adtam le, elhajózva / ellovagolva különbözõ városokba, és onnan a teleporttal visszaugorva mindig a fõvárosba. Így jártam, erre nem számítottam, hogy bármely városból kilépve bugol be a program végleg... :(
Úgyhogy pár jó tanács:
1.) NE magyar nyelven játssz. Ugyan a legtöbbször elkerülhetõ, hogy az állásaid elvesszenek, ha magyar karaktereket tartalmazó állásmentés-nevet adsz meg, de ne feledjük, hogy a "gyorsmentÉs" és az "automatikus mentÉs"-ben is van magyar karakter. Nekem már elõfordult, hogy - amíg még magyarul nyomattam - eltûntek a mentett állásaim, de legalább újra indítva megkerültek.
2.) FELEJTSD EL a Spirit Beacon varázslatot! Inkább meg se tanuld, mert egy csomó bugtól megkíméled magad... :(
3.) Legyen sok (inkább: SOK) mentésed, ne járj úgy, mint én, aki a nagyobb események elõtt és után összesen két mentést csináltam az auto mellett... :(
Amúgy meglátásom szerint a 2 harcos + 2 mage a legjobb csapatfelállás. Harcosok legyenek két fegyverrel (lehetõleg tõr, vagy kard) ellátva. Nehezebb fokozaton a 2 varázsló általában a 3-4 védelmet újítgat / páncélt-tör / negatív buffokat szed le / gyógyít, ergo a támadó spellek a legritkább esetben kerülnek csak elõ. A két harcos szépen leaprít mindent. Úgyhogy szvsz az alábbi mágiaismeret kell a játékhoz:
promodal - expert (sundering, identify !, dispel magic) fire - expert (torchlight, burning determination) earth - master (regeneration, cure poison, stone skins, strength of earth, esetleg poison spray) light - master (gyógyítás / feltámasztás, átokleszedés) dark - expert (whispering shadows, purge)
És mellé persze miszticizmus mester fokon, és magical focus expert, a varázsbotok forgatásához (jó kis buffokat ad mind akét legendás cucc).
Mindezen túl kinek-kinek ízlése szerint, hogy mire gyúr rá, és milyen támadó spelleket lõdöz "szabadidejében". Ha mind a két mágusunk védett az összezavarás ellen, akkor nagy baj nem lehet a combat során. :)
Minden ami bénít, altat, gyengít, átkoz, továbbá az agony varázslat.
A történetben ott járok, hogy a Blackguardok erõdjét kell megostromolni a fõvárosban. Van egy mentésem az elõtt, mielõtt beszélnék az õrökkel, és van egy, amikor már kipucoltam az egészet, összeszedtem a még hiányzó két shard-ot (levegõ és sötét), kiszabadítottam az öreget a csatornákból, és kijöttem a felszínre.
Miután kimegyek a városból a kapun, akármelyik mentésemet visszatöltve, ég a csatajelzõ vörös kör, de sehol senki. Lépkedhetek, amennyit akarok, de ellenség sehol (ugye pihenni, belépni valahová ilyenkor nem lehet). Próbáltam másik városban elmenni kocsival, hajóval, de onnan kilépve is ugyan ez a jelenség.
Van erre valami megoldás, vagy én csesztem el valamit?
Köszi a választ elõre is!
Vágja valaki, hogy pontosan mit takar az 'Immune to mind manipulation' buff az ellenségen? Mik tartoznak ez az effekt alá?
Igen AXe barbárnkannyira nem nyerõ mert ha nézed a képzést az is többet ad meg a relic Buzogány is durvább, a egy még buzogányos ruháid is vannak már 20-al több a képzettséged :)
Raven nézd meg a küldi tárgyaid között hátha már megszerezted...
Ott van az az erdõbe pedig
Nem tudom eldönteni, hogy béna vagyok, vagy ez nálam egy bug:sehol sem találom az árnyerdõben az özvegyseprõ bogyót.Kérem a segítségét azoknak akik végigjátszották.
Akkor az valami bug lehet, mert az én hõseim ott tanulták a mágikus fókusz mester szintjét.
Érdemes sõt anélkül egy idõ után akkorákat fognak ütni hogy nem fogod birni. Bármit megvehetsz de minél durvábnûbak lesznek a páncélok védõértékei annál többet fognak levonni támadáskor. Pár AC növekedés is már durva levonás lesz a támadódból. Nézd meg melyik karakternél mit lehet kiMAXolni mert azt érdemes fejleszteni. Lesznek majd a játékban Relikviák amik durva tárgyak és szintet lépnek de nekik is kell majd az adott tipusból valamilyen szint (expert , master)
Na megvan a 3. fejezet is jeee, kicsit paráztam amikor bezárult mögöttem a barlang mert csak 8 kajám volt már... Vicces volt hogy a levegõben repkedõ szörnyek nem az úton mentek hanem ott ahol nincs semmi és ha meghaltak ott ejtették el a tárgyakat. Elérhetetlenül...
Egy kérdés: hogy látjátok, érdemes bármilyen közepes, vagy nehéz vértet használni? Érdemes pajzsot használni egyáltalán?
Megmagyarázom:
A harcosoknál, fõként, ha két fegyvert forgatnak, minden egyes attack pont számít, amibõl a vértek elég rendesen levesznek. Hogy ez ne csökkenjen, jó magas szintre kell növelni az adott vért osztály ismeretét. Ezeket a pontokat valami helyett teszi az ember, amiket költhetne fegyverismeret fejlesztésre, endurance-ra, vagy kitérésre pl.
Ahogy látom a játékban, mire oda eljut az ember, hogy megfelelõ szintûen tudja a páncélt viselni, és arra esetleg szükség lehet, mert már akkorákat somnak az ellenfelek, addigra a mágusok már olyan frankó védõ varázslatokat tolnak, hogy nem nagyon lesz rá szükség. Szvsz.
A pajzzsal is hasonló a helyzet szerintem. Harcos kezében elvesz egy fegyvert. Egyedül talán a törpe rúnapapnak jó expertig kifejleszteni, és a legendás pajzsot a kezébe nyomni.
Nektek mi errõl a véleményetek?
Nekem sajnos nem oktat mester szintet. 15 pontom van a mágikus fókusz skillemen, de - mivel expert az már vagyok - azt mondja már expert szinttel már rendelkezem. Mint írtam, megnéztem az angol dialog file-t, abban is az expert szerepel mind a kódolásnál, mind a megjelenõ szövegekben. Tanácstalan vagyok. :(
Az a barlang az ork shaman továbbképzõ helye. Csak õ tudja használni a tüzet miután megkapta a promotion küldetését ami ide szól. Lesz még hasonló hely, például a Temple of Ylith-ben középen a harangot csak mercenary tudja használni ha a promotion küldetése aktív, mert az kimondottan csak neki szól.
Van egy problémám, amirõl még sehol nem olvastam. Seahavenben a könyvtárban van Luce, akitõl a mágikus fókusz mester fokozatát lehetne megtanulni. Nos,nálam õ csak expert szintet oktatna. Elõször azt hittem, hogy a magyar fordítás a rossz, de megnéztem a dialog állományát és expert szerepela kódolásban, valamint a szövegben is. Valaki tud errõl valamit? Bosszantó, hogy a freemage nem tud tovább fejlõdni.
Csak szerencsém volt. ;)
Bagoly barlangot nem tudom, szerintem ott még nem jártam.
A játék nekem nagyon tetszik, már nagyon rég vártam egy Might & Magic játékot (Nem Heroes of Might & Magicet, az más! :D ) Jobban örültem volna, ha olyasmi, mint a Might & Magic VI, mind az irányítást, mind a fejlõdést tekintve, de így is meglehetõsen tetszik. Ugye a M&M VI-VIII-ban (a többiben nem tudom) például nem szintfejlõdéskor választhattál új skilleket, hanem azokat csak fejleszthetted olyankor. Skilleket pénz (vagy/és más) ellenében a tanítóktól lehetett tanulni bármikor, csak meg kellett látogatni õket. Szóval nem kellett szintet lépni, hogy új skilleket tanulhass. A másik, hogy szintet lépni nem tudtál bárhol, hanem training centert kellett felkeresni, hogy továbbképezzenek. Meg a régebbi részekhez nem kellett 12 Gb ram. :D
Hehe! Támadt egy perverz ötletem... Ha végigvittem a jelenlegi csapattal, lehet, elkezdem egy csupa humán partyval: 2 zsoldos + 2 mage. Abból azután azt hoz ki az ember, amit csak nem szégyell... :)
Mert te õstehetség vagy grandus :) és a bal oldalon kezdték biztos :) Mindenki szépeket halad a játékkal ahogy látom. Tényleg nagyon leértékelte az Sg a játékot. Írjatok Ti is oda véleményt hogy tudják nem csak rossz tapasztalat van.
Van egy Bagoly barlang amiben van egy tûz de nem tudok hozzányúlni ( a szikláknál fent a hegységben) Az mi ?
Warjú mentéseit be lehet valahogy nyomni az eredeti alá? Mostanra lett csak meg a jóárasított eredeti, addig meg nyomtam a 'másikat'.
Ahogy nézem mások a mentések, valszeg nem kajálja meg.
Max újrakezdem, a kiismerés idejére úgyis a gyári csapattal mentem. Mondjuk azzal is lehetett szépen haladni, csak a varázsló armorjára meg az elf regenjére kellett építeni a túlélési taktikát :)
Az Air shardosnál csak ki kellett tapasztalni, hogy melyik mit csinál, utána már tényleg csak pár kapcsoló az egész.
Az a kriptás, amit mondasz, az tényleg nagyon bonyolult volt. Elég sokat szenvedtem, mire meglett.
Nem a sorrend a lényeg ott, hanem hogy minden egyes kapcsolónak megvan a maga párja és csak arra szabad rálépni, akkor majd leesik egy oszlop. A felvillanás amit látsz mikor nem a megfelelõre lépsz rá megmutatja azokat amik nem jók. Így ki lehet szûrni melyikre kell rálépned majd. Amint lement egy oszlop az általa szabaddá tett új kapcsolóra rálépsz azt lehet keresni a párját.
Nem olyan vészes az, én símán megfejtettem, igaz, azért kb. 10 percig lépkedtem a köveken . Ami nekem nem ment, van egy crypta amiben kezdetben asszem 4 kapcsoló van a földön sorrendben kell rálépni és ha jó akkor a felemelt padlórészek lejönnek, így további kapcsolók is elérhetõvé válnak, már csak 3 kockára nem tudok lépni, viszont van már vagy 10 kapcsoló amire gyanítom, hogy adott sorrendbe kéne rálépni, de azt nem sikerült megcsinálni.
Még csak most jelent meg nemrég. A gold edition az majd egy év múlva várható talán vagy több patch kijövetele után jóval, nem ennyire hamar a megjelenést követõen. Patch-eket azokat nem kapkodják el, de majd jönnek szép sorban (volt már egy kisebb javítás, de az még a verziószámot sem befolyásolta annyira minimális volt).
Kiegészítõrõl nem tudni, ha csak az extra dungeon-öket nem tekintem annak amik a hivatalos, bejegyzett játékhoz extraként külön aktiválhatóak. Azokból per pillanat van 2 vagy 3. Van félig kész dungeon is a játékban amihez ki van építve a sztori szál csak egy file hiányzik kompletten aminek hiányában el sem tud indulni az adott feladat (egy erõdbe lehetne általa bejutni ami fizikailag ott van a világban csak inaktív egyenlõre).
várható a közeljövõben vmi kiegészítõ megjelenése hozzá, vagy valami gold edition vagy legalább egy final patch ? én csak ezek után szoktam nekikezdeni egy játéknak....
Sziasztok! lenne egy kis problémám. élõsszõr ofline módba toltam a játékot azt átváltottam online-ba . azt azota folyamatosan olyan hibák jönnek elõ nekem hogy lost city lvl3-on a kristálypók hoz nem tok bemenni mert elõtte a teremnél nyitva a 2 ajtó és ha becsukom akkor nem tom kinyitni mert combatba kerülök. a másik meg hogy a csatornába leakarok jutni vagy ha a kohóba akarok menni akkor csak tolt tolt tolt a gép és ennyi. nem vágjátok hogy mi lehet a probléma? /remelem nem kell elõröl kezdeni me .... /
Abszolút nem rossz! Bekebelez a játékélmény, és nem ereszt! Az újkori RPG-knek nevezett hack&slash-ekkel szemben, ahol is mindegy, hogy mágussal mégy, vagy full plate mail-es konzervdobozzal, itt az embert elkapja a "na, újrakezdem, egy még táposabb partyval" effekt. És csak nyomja, és csak nyomja... Utoljára a Wizardry 8-nál éreztem ezt... :)
Próbáld ki, ha bejöttek a régi tipusú RPG-k (M&M sorozat, vagy a még régebbi Eye of the Beholder, stb.)
ma olvastam a játékról egy összefoglalló leírást itt a gamezon. tényleg ennyire rossz lenne ?
még nem próbáltam, de tervezem. nekem képekrõl és tyúbos videókról nem túnt rossznak a grafikája és a hangulata sem
Korábban írtam hol van. Észak nyugati csücsök. Vagy vízen mész át hozzá az erdõ északi részébõl egy ház mögötti vizes területen, vagy teleporttal felmész a nyugati hegyekbe és végigmész annak az északi végéig ahol lejössz egy másik teleporttal és mész tovább északnak.
Ha meg már fel van térképezve a hely akkor megmutatja neked a térkép hogy mi van az adott négyzeten csak vidd a kurzort a mini térképen (vagy ha kitetted teljes képernyõre akkor azon) az adott négyzet fölé és máris láthatod mi van ott, legalább is ha van ott valami.
Kösz ez még videóval is eszelõsen nehéz lett volna. Addig sikerült eljutni saját kútfõbõl hogy nem JOBB oldal de akkor már elfûstült agyam :) Örülök hogy a videó alá oda volt irva :) eZt A Fiúk kicsit túlkombinálták... Biztos kelleni fog valahova a teleport tudás.
Egy Syva nevû kalandozót keresek Wyslin dzsungelbe. De a fõtérkép nem irja ki nekem, erdõ meg jó sok van merre felé keressem ?
kösz az infókat, amíg az aqua hegeszti a gépem, addig egy jó barátom kölcsön adta az õ volt gépét, szóval lehet már ma éjjel újra neki ugrom :)
ami biztos: free, shild dwarf, ranger, amin még tipródom, hogy pala vagy mercenary legyen a negyedik. :)
Miutan a leiras alapjan kiraktam az utat es vegighaladtam rajta dobbentem ra, hogy basszus, ehhez nekem kozom nem lett volna, szoval duplan orultem, hogy nem toltottem el vele feleslegesen extra idot. Igaz, eloszor probaltam onalloan megoldani, de hamar elfogyott a turelmem :)
Youtube-on van rola video, es a videohoz tartozo leirasban le van irva a megoldas is, en innen lestem, mert nem tul jo a terlatasom es amugy sem ovlt vele kedvem orakat szenvedni: Erre tessek.
A lég szilánkról mondana valaki valamit? Ez eddig legbonyorultabb fejtörõ. Sok térlátás meg logika kell hozzá :) Legalább azt mondjátok el a jobb vagy a bal úton kell elindulni ?
Árnymágia vagy alapfokon (azaz egyetlen ponttal), vagy expert-ig elvive nagyon sokat jelent a játékban, hiszen így már a kezdeti dungikba is megtalálhatók a titkosajtók. Ez késõbb is segít, ahol 40 körüli észleléssel nem látják a vakhal játékosok azt, amit ezzel a nulladik szintû varival azonnal kiböknek. :) Experten a purge varázslat jön nagyon jól néha. Így a 4 karakterbõl egy freemage-nek kell lennie. Õ ugye alapból tudja a prime magic-et is, amit érdemes az elsõ két szintlépésnél expert-re felnyomni, és megvenni az azonosítás varázslatot. Nagyon sok pénz lehet vele megspórolni! Prime magic expert szinten ráadásul megadja a dispel magic spell-t, ami MINDEN negatív hatást leszed (igaz, a pozitívakat is).
A freemage minden mágia osztályban el tud jutni legalább a master szintig, sötétségben tovább is, csak épp szvsz. azt nem érdemes fejleszteni.
Mellé úgy kell összehozni a csapatot, hogy rajta kívül ismerje még valaki a föld / fény mágiákat legalább master szinten arra az esetre, ha épp a gyógyításra-védelemre specelt mágusunkat csapná le valaki.
Nagyjából ennyi. A többi kaszt és támadási mód kinek-kinek ízlése szerint.
Én pl. ork barbárral, az UBI pontokból kapott kétkezes baltával, sok erõvel és +12 balta skillel is elég jókat ütök, expert warfare spellel. Kapott egy mananövelõ nyakláncot (+30), úgyhogy jó sok biztos ütést tud leadni.
A bladedancer nálam kardra gyúrt - bár állítólag tõrrel jobban hasít, ezt még nem próbáltam - legendás és nagy sebzésû kardot viszont hamarabb össze lehet lootolni.
Úgyhogy kinek-kinek igénye szerint.
Naon jó mis játék ez kérem szépen... :)
Nem a gépen múlik ez. Ez az elsõ 3D alkotásuk a srácoknak. Nem tudnak még motrot programozni. Nemcsak kirakni kell az objektumokat a képre hanem utána fel is szabaditani a memóriában, na ebben gyengék. De a Wastelandosak még ezt se merték bevállalni. Sokszor mikor kilépek a játékból még percekig kapkod a gép memóriáért fuldokolva. Én az árnyékot kikapcsoltam. A seahaven melletti erdõ a legrosszabb ott néha meg is áll. Ha nagyon gáz van én újrainditom a gépet. De kilépés után is újra szoktam inditani.
Meglepõdve tapasztaltam, hogy a meglehetõsen jó hardver (corei7 920D0@3600Mhz, Geforce Gtx 660 Ti, 2 Gb vram, 3x2 Gb triple channel ram, ssd) ellenére meglehetõsen akadozva futott a játék. Az árnyalók, szûrõk, vert. szinkronizáció és hdr teljes kikapcsolásával és a grafikai beállítások bizonyos elemeinek több-kevesebb visszavételével futott csak elfogadhatóan a játék. 12 Gb rammal viszont (6x2 triple channel) minden maxra állítva is tökéletes. Úgy néz ki, hogy memória nagyon kell neki. Gondoltam megírom, hátha van más is, aki ugyanezzel a dilemmával küzd, hogy megéri-e több ramot tenni a gépbe, akkor tökéletesen fut-e majd.
Állítólag van hozzá külön dungeon. Regisztrált játékkal lehet használni ha aktív ez a tartalom. Ehhez hasonló még a Temple/dungeon of Meow (rakshasa-khoz kötõdõ feladat, a Karthal Slums-ban lévõ rakshasa el tud majd vinni egy templomba ahol le lehet verni sok macsekot).
Végigvittem a játékot, kb. 20-as szint után elég könnyûvé vált szinte sehol nem izzadtam meg. Én barbár, bladedancer, crusader, freemage fellállásban mentem, freemage-nél air magic grandmaster eléggé ütött, bár már masteren a cyclon+chainlightning is aratott. Vége felé találtam egy dream shard-ot. Ez mire jó?
Errõl úgyis mindenki mást gondol, hogy mit érdemes. Szájiz kérdése is. Mind a 4 harcos kaszt jó , de a kétkezes fegyvert forgatók brutálok. A ZSOLDOSNAK az az elõnye hogy tud kétkezes kardot forgatni ami az elsõ jelentõs városban seahaven a legjobb cuccok vannak. Érdemes tûzvarázslókat inditani mert messze legnagyobb sebzést adják a játék feléig. A tárgyak azonositásához Elsõdleges mágia kell. Gyógyitáshoz fény, regenerálódáshoz föld. És ami nagyon fog szivtni a játékba az a sötétség varázslatok. Jobb ha van ellene egy védõ. A két legjobb védõ varázslat a mágikus páncél és a sötétségköpeny Számtalanszor mentik meg az életed. És azt is nézd hogy mit tudsz MAX olni, mert hosszú távon igen fontos. Szerintem ami gyenge a játékban az a dárdás és a vadász ijász karik. És ne oszd el a pontokat 4 felé mert idõvel gondot fog jelenteni. Ja és ne sorpigalban vedd a kaját hanem a szekéren :)
A warrior nehézség szépsége, hogy minden sokkal drágább. Meg persze az ellenfelek is többet bírnak, a te karaktereid többet sérülnek, ellenben nincs semmi kompenzáció (nem jár extra Xp a combosabb ellenfelekért és nem jön be több pénz sem mint egyébként) mindezért cserébe csak a kihívás maga és hogy elmondhatod, te ezt a nehézséget is letudtad. :)
A 3 harcos és 1 mage is járható út még ha egy kicsit küzdelmesebb is a kevesebb mágia miatt és a mage jóformán inkább csak support és nem sebzésre gyúró mágiákra megy rá), ám a legkönnyebb a 2 harcos és 2 mage. Van aki teljesen kevert kasztú csapattal (tehát nincs se full harcos se full varázsló, csak a köztes megoldások mint a hunter/scout/ranger és a crusader) is sikerrel vette az akadályokat.
Harcosok közül sebzésben azok a legjobbak akik két fegyverrel tudnak verekedni. A blade dancer 2 tõrrel, felfejlesztett kétkezes harccal nagyon szépen tud majd darabolni. Ugyanezt nagyjából azonos fokon utána tudja csinálni a mercenary is és amint elõléptetése teljesül úgy pár piszkos trükknek köszönhetõen akár még le is hagyhatja a grand master tudású blade dancer-t. A pajzsos specialista törpe inkább abban fog brillírozni, hogy a saját varázslót óvja a csapatban (intercept warfare képességgel és maxra tolt pajzzsal szinte el sem fogják találni az általa védett célszemélyt).
Varázslókból az igazán ütõs védekezésre az, aki tud water (water membrane/fagyasztás)+earth (regeneráció/mérgezés gyógyítása/stone skin)+light (gyógyítás/világítás ami egyben megjelöli a csapdákat is ha a szintén itt lévõ csapda felfedõs varázslat is aktív/sebzés csökkentés) mágiát tolni. Ha van még mellette a csapatban aki legalább expert szintig elvitte a fire-t akkor egy plusz védelem (burning determination ami véd többféle negatív hatástól is) még bejön a tûz iskolájából. A darkness elõnye egy védelmi mágia meg a whispering shadows amivel a rejtett/titkos ajtókat lehet detektálni és így legalább kinyitni majd. Ez is elég expert szintig. Prime inkább csak az általános resistance növelõ varázslat miatt lehet hasznos, illetve késõbbiekben lesz itt teleport meg implosion (nagyon keményen sebzõ támadó varázslat).
Renegade kezdõcsapatot jól gondold meg , sokan abhagyták miatta.
A naga kardos helyre csak erõs csapattal érdemes menni tûzcsapással viz korláttal, bár a játék elején kapjuk meg de nem kezdõknek való.
Avanger megvan a naptehén jeee. De kell hozzá a vizenjárás.
A tûz shard volt eddig a legtrükkösebb logikai feladat. Egy pillanatra azt hittem el is szúrtam.
tegnap elkezdtem pötyögni vele, teljesen behúzott, aztán gondoltam, ma újrakezdem, nem voltam elégedett a kezdõ összeállítással. Mindenesetre nagyon rápörögtem, nehéz, azt a fajta oldschool hangulatot hozza amit már rég óta keresek, itt a remek játék, ami kiszed a fantasy undoritiszbõl, erre ma azt mondja az alaplapom, hogy ááááh, inkább vigyél vissza gariba...hát jó, szétszed, tartalék gép összerak, ott meg a ram mondta, hogy akkor õ most elfelejt ezt-azt. :D
asszem most 1-2 hétig itt fogom csorgatni a nyálam :)
Köszi!
Én meg azon küzdöttem, hogy mindegyik lépõlap sötét legyen... lol :D
2. A tower of enigma-ról beszélsz? Az pofon egyszerû. A lényeg, hogy minden lap világítson. Ha rálépsz egyre akkor a mellette lévõk átkapcsolnak. Innentõl elég egyszerû a megoldás. Lényegében 2 lap van amire nem szabad rálépned, ez a bal alsó és a középsõ sorban a jobb oldali. A többit felhasználva simán átjutsz. De ha nagyon nem megy ez az igen egyszerû fejtörõ sem, akkor a megoldás a spoiler-ben. De a következõk ennél trükkösebbek lesznek (azok is pofonegyszerûek ha kis gondolkodás után rájössz a megoldásukra).
Két kérdés: 1.) a világító toronyban tanyázó naga küldetése (keresd meg a kardját) a pálya délnyugati csücskében lévõ nagás labirintusba szól. itt a második szintre való lejutáshoz egy jelszót kér az õr. ez micsoda? (angolul, ha lehet)
2.) a fõváros fõbejártatának közelében lévõ feladványok tornyában (vagy mi a neve) megnyitottam a felfelé vezetõ utat a könyvtárból a kód beütésével. itt találok egy 3×3-as lépõköves termet, mögötte zárt ajtó. itt milyen trükkel lehet átjutni?
Amúgy egy (sokadik) csapat, amivel én úgy suhanok át a monstákon, mint kés a vajon: :)
1. ork barbár: az UBI pontok jóvoltából megkapott kétkezes bárdra gyúrva + tapasztalt taktika. 2. elf pengetáncos: kardra kihegyezve + tapasztalt taktika. A második városban én már sokadjára megtalálom a kék, területre sebzõ földrengés kardot. Ezzel, és az összeszedhetõ legendás karddal elég jól lehet aratni. :) 3.) törpe rúnamester: tûz-föld-fény mágiára kihegyezve + miszticizmus 4.) ember mágus: egy pont a sötét (a titkosajtó keresés miatt) és a föld mágián (kezdeti regeneráció + méreg semlegesítés jó dolog), ezen felül elsõdleges-víz-fény mágiára gyúrva + miszticizmus (itt csak azt sajnálom, hogy az UBI-s bot légmágia bónuszát nem használja ki, de ennyi baj legyen... :) Így ketten is tudnak feltámasztani, ami azért nem hátrány.
Az árnyékköpeny, a víz mágia alapvarázslata, a kõbõr és a fénypáncél igen jó védelem szerintem már kezdetben is. A páncéltörés iszonyúan megkönnyíti a két harcos dolgát. Alapszintû taktikával meg már lehet biztos találatokat nyomni, és mágusokat "kupánvágni". :)
Rékeresel a Google-ban is ki fogja dobni. Amúgy a shard fenn van a jobb felsõ sarokban (egy hosszú, étkezõhöz hasonlatos terem vezet oda ami tele lesz majd élõholtakkal). Az oda vezetõ zárt ajtóhoz meg a kulcs el van dugva egy ládába a bal alsó sarokban.
Én is pont ezt akartam kérdezni. Van esetleg valakinek térképe a lost city 4 rõl ? Megjelölve a water shard-ot
sárkánylovag: Egész pontosan Karthal és Crag között, a déli partról érhetõ el az a nevesített hajóroncs.
A másik három fellelhetõ roncs (egy Sorpigal alatt közvetlenül, egy messze nyugaton Crag mellett egy meg északon Seahaven fölött) sima, feladathoz nem kapcsolódó noname roncs. AZ egyik tele van hordókkal, egy másikban sokat kell majd bunyózni víz és légelementálok ellen, a harmadik annyira érdektelen volt hogy arra már nem is emlékszem.
LilJoe77: Nem kapsz majd csak a végén (nem tenném le rá a nagyesküt, de nekem rémlik hogy a beszélgetés után egy minimálisan több pénzem és pár extra sima mana és HP piával gazdagabb voltam). A lények közül meg az elit változatokat ne számold, azok nem számítanak bele a szükséges típusokba. Csak az alap lények. Tehát ha van farkas és elit farkas is a listádban attól az még egynek számít majd. A balckguard-ból például lesz vagy 4 féle típus (sima katonától a kapitányig) azok is egynek számítanak.
Annak, aki esetleg szintén elakadt ott mint én (nem tud továbbmenni az Imperial Sentineltõl az úton, pedig megölte az Earth bosst): A kezdõ városban (Sorpigal) fel kell keresni a lovas épületet, oda bemész, és a jobboldali csávónál el lehet utazni egy kis aranyért Seaheavenbe. Még jó hogy van ez a 'kerülõút', mert utánaolvastam ennek a dolognak (hogy az Imperial Sentinel elállja az utad a hídon), ez egy bug sajnos :/ De szerencsére van ez a lovas trükk :P
Nem számol pontosan a gép. Mondja is elején hogy ird fel nyugodtam de csak bizonyos szörnyek számitanak. De nem ad érte olyan nagy dolgokat hogy megérje vele foglalkozni. Pucold ki a mezõt azt nyomd föküldiket.
Avenger Karthal alatt van egy hajó roncs aminél sagák vannak nem az a hajó kell a tolvajoknak a fõküldibe? csak az elsüllyedt és vizbe kellene menni m de viz szilánkom nincs...
Szerintem csak a teljesen megismert lényeket számolja.
Amúgy most 20-nál több van bejegyezve a bestiáriumomba, de a küldit nem tudom nála leadni. Vagy ezt úgy nézi, hogy mondjuk odamentem hozzá 16 szörnyet tartalmazó bestiáriummal, abból kiválaszt 10-et, és a kövi küldinél (ahol 20-as bestiáriumot kell neki odaadni) ott az eddig bemutatott 10 szörnyet nem veszi figyelembe?
Megkaptam a 20 bestiáriumos küldit, de amit most leadtam (10-est), azért nem kaptam semmit, pedig írta a dialógban, hogy 'Here's your reward'. :/
SaGa, most az akkor normális, hogy nem ad semmit se a 10-es bestiárium leadása után? Fog adni egyáltalán valamit?
Na most éreztem elõször hogy elkapott a játék hangulata, jó lesz ez. Pedig XP-n nyomom ahol nincs is meg minden hang effekt, meg a grafikát is jól vissza kellett vennem mert nem bírja a gépem. Bár az nem nagyon fontos, nekem a Might&Magic 2 grafikája is megfelel :)
Ott folytatódik a feladat ha beszélsz vele megint. Mindig 10-et kér egyszerre, de ha több is van akkor folyamatosan csak rá kell bökni a szokásos szövegére (amelyikkel elvállaltad a feladatot) és adja az újabb adagra a kérését, majd elfogadja a teljesítményedet.
Az oké, csak 10-nél is le tudnám adni, mármint teljesíteni a küldit... és akkor se xp-t, se cuccot nem ad :D De ezek szerint 50-ig gyûjtögetni kell, és majd akkor leadni. :D
sárkánylovag: Fel lehet menni könnyedén a második szintre (az apuci meg dutyiban van de ezt el is mondták neked, ahogy azt is kit keress a városban hogy tovább léphess). Az elsõ szinten van eldugva egy szobor mögött egy spéci fogaskerék aminek segítségével majd kinyílik a felfelé vezetõ út (közvetve, a cuccot felhasználod azt majd kapsz kulcsot ha jól emlékszem és azzal nyílik az ajtó). A lényeg, hogy jó alaposan tessék körbenézni, forgolódni szorgalmasan fõleg az ágyak környékén mert lesznek helyek ahol félig ágy alá van bedugva valami és csak akkor férsz hozzá ha jó szögben állsz...
A tûz ad jó sok tûz védelmet meg még valami apróságot (meg extra jó cuccokat lehet találni benn miután kinyírtad a nagy tûzelementált).
Teleport varázslat meg van. Prime magic-ben, master szinten. Le lehet tenni egy jelzõt és oda bármikor vissza lehet teleportálni a varázslat újabb elsütésével (mikor használod a varázslatot akkor lehet dönteni hogy új jelzõt teszel le - egyszerre csak 1 lehet aktív - vagy visszamész ey korábban lerakott jelzõhöz).
Avenger: Repülni nem lehet, az Air shard viszont megnyitja elõtted a teleportokat (van belõle Seahaven mögött, Portmeyron mögött, Crag mellette meg a dzsungelben két helyen).
LilJoe77: A bestiary csak a végén ad jutalmat miután megvan 50 lény bejegyzése.
Ha jól emlékszem akkor a dokkoknál kell valamelyik kocsmában egy csajjal beszélni, aki elküld a gyógyfõzeteshez, és ad egy jelszót, ez mondva beszélhetsz a lázadók vezérével, aki segít kiszabadítani a fatert, ha szerzel infót az õrjáratokról, meg a csatornák kulcsát. Aztán a másik zónába(karthal slums) egy kocsmában lehet ivó párbajozni a kulcsért, a banditavezér meg ad infót, ha megkeresed az eltûnt hajóját. Itt járok most, szóval tovább nem tudom. :)