En nem vegeztem, mert kozben a Blackguardsot is jatszom, csak meglepodtam, hogy 20 orarol beszel, mikozben en mar joval 20 folott jarok es meg az act3-at se ertem el. Mondjuk en vegigjarok mindent.
Majd modolgatom, nehezítem (warrior-on nem voltak olyan vészesek az ellenfelek, sokszor megszorongattak de alig pár csatát buktam el és így sok visszatöltés sem kellett), testre szabom azt úgy újra nekimegyek csak más felállással. :) De akármikor elõvehetem megint a 7-et (nekem messze az a kedvencem) az jócskán ki volt tömve tartalommal, volt benne mini játék (kártyázás) is ami még tovább ott tartotta a játszani vágyásomat abban a világban, így sokkal több idõt igényelt a játék és jóval tovább is játszottam vele.
A vicc az, hogy nem is siettem semennyire. A fejtörõk kb semeddig nem tartottak fel már elsõre sem, másodjára meg mint ha nem is lettek volna. Ugyan nem lenne meg a minden négyzetet bejártál plecsnim ez igaz (úgy a 25%-a az üres terepnek ahol nincs semmi az bizony ki lett hagyva), de amúgy az összes elérhetõ feladat készen van (csak vissza kell mennem az egyik grandmaster-hez Crag alatt a naga szoborhoz, mert elvégeztem a neki szánt feladatot és ez az egy bejegyzés maradt még a journal-ban).
Egyenlõre ennyi tartalom van benne. Ez aztán idõvel bõvülhet, sõt akár még olyan méretûre is duzzadhat mint az elõdöknél (az nagyon jó lenne). Sajnos nincsenek távolságok sem a játékban. Pár perc alatt kényelmesen át lehet talpalni Sorpigal-ból Crag-be, onnan még kevesebb idõ feljutni Sundgard-ba ahonnan pár tucat lépés Portmeyron (ami meg ott van Sorpigal mellett). A leghosszabb talán az az idõszak míg takarítgatja a lényeket az ember és nincsenek meg a blessing-ek. Utána már sétagalopp az egész.
Folyamatosan bejárva és takarítva a különféle helyeket be lehet tárazni a késõbbi feladatokhoz szükséges cuccokat már jó hamar, mert a játék nem veszi szükséges elõfeltételnek egy feladat felvételét ahhoz, hogy a hozzá kapcsolódó tárgyakat csak a feladat elvállalása után jelenítse meg/tegye elérhetõvé (két kivétellel találkoztam csupán) és így nem kell majd ismét ugyanoda visszamenni. Én meg úgy játszottam, hogy ahová be tudtam menni oda bementem, végigjártam amit lehetett és minden fellelhetõ cuccot begyûjtöttem aztán távoztam. Így lett néhány olyan cucc a tarsolyomban amivel kezdeni nem tudok semmit mert más kasztok feladataihoz valók ám mégis beléjük futottam és felszedtem azokat (van amibõl kettõ is van holott csak egy kéne, de kis bug beleszólt a dolgok menetébe).
Szóval mire eljött például az archmage promotion vagy a Sundgard egyik kis titkának megfejtése, netán a Curse feladat szükséges cuccainak begyûjtése addigra már miden ott volt a tarsolyomban és nem akkor kellett elölrõl elkezdeni a bejárást. Ez egy olyan hiba ami bizony javításra szorulna és némileg növelné a játék hosszát is. Ahogy mondjuk a szörnyek visszatelepülése is jöhetne ami mindig része volt a sorozatnak, ahogy például az utazás közben (hajóval/kocsival) telhetne az idõ, mely szintén jelen volt a korábbi részekben.
Nem vagyok tesztelõ, de nem te vagy az elsõ aki szerint rohanok a játékban és így biztos kihagyok valami fontosat. Megkaptam ezt anno a Mass Effect sorozatnál is csak pislogtam azon, hogy 26-30 órákat teszegettek bele egyes részeibe sokan én meg számomra nyugis, kényelmesnek tartott tempóban 16 óra alatt a végére értem gond nélkül (újrajátszáskor még rövidebb idõ alatt de ezt most hagyjuk), feladatot sem hagyva ki, visszatöltésekkel egyetemben. De említhettem volna a Dragon Age-et is amit szintén állítólag végig rohantam mert sokkal rövidebb idõt igényelt a végigjátszása mint azt a fórumot látogató játékosok válaszaiból és saját élményeibõl kiolvastam, azt ott is minden el lett végezve ahogy kell jóval rövidebb idõ alatt. Talán rááll az agyam ezekre a dolgokra azt így könnyebben megy a dolog. :)
Már végeztetek ?:)))) Hát én nem tudom hogy de mióta kijött én egyfolytába nyomom de közelébe se vagyok. A 20 óra szerintem is kevés, az még a bétára is elment. Te valami PC Guru tesztelõ vagy ?:) Az a helyzet hova sietni ? 13 éve nem volt ilyen játék,most akkor mit fogsz csinálni 13 évig ?
De komolyan, a következõ a Legend of Grimrock 2 lesz, de szerintem azok a fiúk is küzdenek a természet megjelenítésével, meg fele ilyen bonyorult se lesz mint ez.
Ebbe azért bejátszik, hogy egyszer elég hosszan eljutottam (lényegében a harmadik fejezet legvégén jártam), minden négyzetet bejártam azt megpusztult a mentésem. Újrakezdés után a felesleges üres négyzetek felkeresését és "kivilágosítását" már hanyagoltam és célirányosan haladtam, nem áldozva idõt a felesleges dolgokra és diskurzusokra. Az is sokat tud gyorsítani a játékon ha már van teleport varázslata az embernek és így nem kell sokat oda-vissza talpalnia hanem célirányosan lerakja a teleportot aztán vissza ugrálgat oda ahelyett, hogy ki és be mászkálgatna több területen amik némelyike cefet módon tud akadni.
Az elsõ 3 fejezetet így viszonylag gyorsan le lehetett tudni, mivel sok tartalom azért nem szorult a játékba sajnos (kevés a kripták és barlangok száma, kevés település és helyszín van, a feladatok egy része is kiesik mert maximum 4 féle karakter fejlõdési feladata teljesíthetõ azt közben van 12 ebbõl a feladat típusból) és a fejtörõk megoldását már ismertem így ezzel sem kellett vacakolnom.
Az utolsó fejezet meg eszement rövidre sikerült és kissé összecsapottnak is érzem a végét. Spoiler nélkül csak annyit, hogy egy szép nagy területen zajlik majd a nagy leszámolás de annak bejárására nem igazán lesz lehetõség sajna.
Emellett mint írtam, egy helyszín kompletten kimaradt mert nem volt orkom. Ha az is van akkora mint az elfek sacred ground-ja az egymagában vagy másfél 2 óra extrát jelentett volna meg a hiányzó ork/goblin ellenfelek bejegyzéseit a könyvbe. Ha nincs az elfes helyszín akkor kevesebb mint 20 óra lett volna az egész úgy, hogy ismertem a játék tartalmának nagy részét.
Pár dolog azért adott okot szemöldök ráncolásra. Például az egyik általam legjobban várt relic cuccot csak a játék vége után tudtam begyûjteni (a Seahaven-ben a templomban felvett 9 könyv felkutatását célzó sztori jutalma egy igen jóféle egykezes mágikus fókusz aminek a vége után már sok hasznát nem veszem, az utolsó könyvecske meg a negyedik fejezet végén van ugyebár).
Elképesztett, hogy egy sima kovács által egy meteorból kinyert fémbõl kovácsolt kard messze alázza a többi relic fegyvert.
Valahogy nem éreztem jól eltaláltnak a promotion küldetéseket sem. Van ami pofon egyszerû (vigyél el valakit A pontból B-be mert állítólag nagyon veszélyes azt közben egy viccparádé az egész) vagy menj oda valahová, míg más az hosszú barangolást igényel és anyagi ráfordítást (crusader promotion például ilyen). Megint másutt a csapat elkezd egy feladatot de lényegében csak kifutófiút játszik és majd a vége után derül ki mi is volt a feladat lényege (druid promotion, igazán le lehetett volna játszani a feladatnak a kihagyott részét is).
Hiányzik hogy minden grandmaster számára teljesíteni kelljen a tanítás elõtt valami feladatot. Jelenleg csak egy részük igényli ezt sajnos pedig ez is egy jó része volt mindig a M&M sorozatnak.
30 volt 3 karakter (fejlett mercenary, scout és druid) meg egy 29-as szintû fejlett archmage. Mindezt warrior nehézségi szinten. Az 50-es szintlimitet elérni nem tudtam hiába lett minden és mindenki likvidálva és letudva az összes feladat ami az adott 4 karakterrel elérhetõ volt. A teljes játékidõ kicsivel több mint 20 óra volt. Ez az eddigi legrövidebb M&M játék a sorozatban, cserébe szét lehet modolni az egészet nagyon könnyen így szerintem jönni fognak majd az új területek meg egyéb fan made kiegészítõk szép sorjában.
A végjáték valóságos sétagalopp lett volna ha van egy crusader a csapatban mert õ is tud light magic grandmaster fokozatot ha jól emlékszem és annak az iskolának a grandmaster varázslata mindent visz és még gyógyít is. Vicces, hogy light resistance a light elemental kivételével senkinek nincs. Mondjuk cserébe kemény 2 sebzõ varázslat van abban a suliban de mind a kettõ igen jó.
Csak 1 helyre nem jutottam be mert nem volt a csapatban ork karakter, emiatt a kizárólag ork jelenlétében látogatható helyszín kimaradt (van ugyanilyen elfes változatban is de mivel volt druidám ez nem jelentett problémát, meg gondolom akkor valami ilyesmi lehet Sundgard is a törpékkel kapcsolatban).
Én egyszer úgy jártam hogy lementem egy 2 szinten dungeon aljára, és nem volt sehol ellenség. Nagy nehezen megöltem az ottani bosst, és akkor jött elõ minden ellenség.
Nagy nehezen visszajutottam a bejáratig, ahol beteleportált 3 írányból 5 ellenséget. Esélyem nem volt megölni õket, mentésem meg már nem volt máshonnan.
Maradt az hogy az ellenségeket kicseréltem egy gyengébre, a megfelelõ fájl szerkesztésével, a másik lehetõség hogy újrakezdem a játékot. :D
Tarts nyugatnak. Nagyjából ennyi. Nem kell bemenni az elsõ városba ami szembe jön, hanem menni kell tovább egészen a kietlen pusztákig és ott lesz annak a felsõ csücskében.
r4ptor: Nem lesz meg minden grandmaster fejlesztés a vége elõtt ha nem húzod feleslegesen hosszan a dolgokat. Az egyik GM skill ami a varázslóknál van például többszöri visszamenetelt igényel, elõbb 1 nap, aztán 1 hét majd 1 hónap (de lehet még ezután is vissza kell menni). A primordial magic grandmaster trainer-ét meg nem találtam meg mielõtt valami félelmetes sebességgel véget ért a játék sztorija (lehet folytatni utána is a játékot csak a sztorinak már vége lesz).
Nem akarok senkit sem csalásra buzdítani, de ha valaki elakadt, vagy ki akar nyitni egy olyan ládát aminek a találós kérdésére az istenért sem jönne rá, akkor a loca.xml fájlban ha rákeres a kérdésre alatta lévõ sorban megtalálja a választ! ;)
Persze. Az angolt már bevágta valaki, de természetesen a magyrnál azt nem fogadja el.
Minden dobozos verzióhoz járnak az extrák (térkép, M&M VI stb) vagy csak azok kaptak akik elõrendelték a játékot?
Köszi elõre is!
Sziasztok! Szeretnék eljutni a "The Crag" helységbe (Õrtorony?) hogy tovább tudjak tanulni pár mágiát. Tudnátok segíteni abban hogy merre találom? 17. szinten járok, elég ez a szint ahhoz hogy odaverekedjem magam? Elõre is kösz!
Az air shard meg van. Csak nem tudtam melyik az. Meg akarom csinálni a kaszt fejlesztéseket mielõtt tovább megyek, mert azért jó lenne játék vége elõtt még a grandmaster fokozatok. :D
A kastélytól északra, Seahaven-tõl észak-keletre. Ha már át tudsz gyalogolni vízen, akkor ahogy kijössz Seahaven-bõl fordulj a kastély felé és menj át a kis víztócsán kelet felé azt máris ott vagy (hogy feljuss a hegyekbe ahhoz majd egy teleportot kell használnod). A másik odajutási lehetõség ha a kastély mögötti teleportot használod.
A teleportok használatának elõfeltétele az air shard általi blessing (Ylath's Blessing) birtoklása.
uplayen keresztûl beváltotam pontot Miaú labirintuásra ..azt írja tamiennen kersztül érhetõ el.. az mi vagy hol van ?
Vantry hegylánc merre van, balra vagy jobbra fent?
Az messze nyugaton lesz. Hogy elérd szükséged lesz az air shard adta elõnyökre. Egy teleport visz fel a hegyre a kalóztanya közelébõl vagy a dzsungelbõl két helyrõl is. Majd odafent lesz a csillagvizsgáló.
Az ork kajagyáros úgy mûködik, hogy naponta egyszer ha szunyálsz akkor nem vesz el supply-t a program. Ha ugyanazon a napon másodszor akarsz pihenni akkor már elvesz kaját a program.
Tudja esetleg valaki a lebegõ toronyban a kérdésekre a választ? ehhez egy térkép kellene amit dobozos verzioban árulnak. Elsõ az volt milyen öböl van sorpigalban?
ÕÕ, nos nem... Eleve nem harc közben hanem épp felfedezés közben mentettem. A játék elején vagyok miután kimegyek a városból a világítótoronyhoz. Eleve furcsa hogy néha ha sokszor próbálom betölteni az állást egyszer csak az a szöveg fogad mint amikor elhagyjuk a várost, és tudok mozogni, de az összes létezõ szörny amit addig kiírtottam visszakerül... Továbbá amikor mozgásképtelen állapotba tölti be az állást akkor léphetek is ki a játékból mert a továbbiakban a betöltés nem mûködik, csak kilépés/belépés után... Ahogy írtam nem tudok moccanni, és hiába kattintgatok bárkire nem változik semmi, nézelõdés megy menüben kotorászás megy. Meg nem vagyok támadva...
Na most csináltam meg a szem teleportos barlangot. ez a Titánok csizmája második szintlépõs tágy úgyhogy mindenki csinálja meg mindenképpen mert szerintem durva dolgokat fog adni ha szintet lép. Hol találom a tudósnak azt a csillagvizsgálót? mert csak kavargok ebben az erdõben. Ja és felvettem ezt az orkot de mintha nem nagyon keresné az élelmet. Lehet jobb lett volna a felélesztõs csaj a balesetek esetére. Valami varázslót nem lehet felvenni ?:)
Elkattintottal mas karakterre aki mar lepett. (keresd meg azt a karaktert aki jonne a lepessel.) Vagy pedig harc modban vagy a piros gomb jelzi felul es meg mozognak az ellenfelek. Pajzs ikonnal lehet a kovetkezo karakterre valtani.
Na...Olyannal találkozott-e valaki hogy betölti a mentett állását és kész, nem lehet mozogni. Tudok nézelõdni, kotorászni a menüben, de ennyi... Régebbi mentett állásom mûködik, de ez már a harmadik alkalom hogy fél-egy órányi császkálást is kezdhetek újra...
Ha nincs csillagos kuldid, akkor menj vissza szvsz a kezdo faluba es beszelj a kapitannyal.
Lord Kilburn-al kell beszelned, aki a levelet elolvassa, ami nalad van es amibol kideriti ki all minden mogott. Seahaventol az iranyt vedd egyenesen teljesen az ut vegeig, majd fordulj jobba, latni fogsz mikozben haladsz jobb kez felol egy hidat, oda ne menj, hanem folytasd az utat tovabb. Ha tovabbmesz jobbra latni fogsz egy kunyhot, amiben egy torp van, ha jol emlekszem talan fejsze trainer. Meg egy kicsit menj tovabb a hazakon tul es fordulj jobbra. Arra lesz egy varazslotorony, amiben Lord Kilburn talalhato.
Menj ki a városból, tarts nyugatnak és közben figyelj észak felé is. Majd látni fogsz egy lebegõ õrtorony szerû akármit. Na oda menj be, beszélj a manussal és megy tovább a dolog.
Próbálkozz tovább. Nézd meg pontosan mit mond az ork. Nekem például alapból ott volt egy continue opció nem csak a rumor az ork knight-ról. A continue-ra bökve beszél arról hogy menj el a kastélyhoz. Nem lesz belõle feladat csak odaküld (tehát ne is keress feladatot a journal-ban). Ha hullák vannak a kastély bejárata környékén akkor rendben vagy be tudsz majd menni és folytatódik a játék.
A küklopsz meg a sárkány lenyomása nem oszt nem szoroz, nincs szerepük a sztoriban csak a barlangjukban lévõ könyv/cuccok lehetnek némi segítség a késõbbiekben de ez minden.
más: Én meg közben megtaláltam a shard-ot amit kerestem. Csak a szemem nem verte ki szokás szerint...
Milyen küldetéseid vannak most? Elvileg a könyves papnõs küldi volt a The Highwaymen, utána következõ pedig a The Rocky Road to Portmeyron. Ez a kastélyos. A highwaymen ott van a telejsített küldijeid közt? Melyik a jelenlegi csillagos küldetésed?
Nekem valaki adna valami tippet a Morgan's Eyes and Ears-hez? Honnan lehet tudni ki a banditák fõnöke? Már Seahavenben körbe kérdezõsködtem, de semmi.
Igen, az a governors palace. Ha teljesítetted a papnõ küldetését, és az orknál felvetted a következõt, akkor el kell menned a kastélyba, megkeresni a governort.
Amúgy beváltottam 30 pontért a különleges ereklye készletet és elég jó cuccokat adott!
Nem futott bele valaki mostanság a dark shard-ba valahol? A múltkor megtaláltam (de nem emlékszem már hol) most meg sehogy sem sikerül a nyomára bukkannom. Nem kell pontos helyszín, elég a környék megnevezése. Már csak az hiányzik az elemental forge teljesítéséhez.
Beszélj az orkkal. Õ adja a feladatot de az nem kerül be mint küldetés csak ha odamentél a helyszínre (a kastélyhoz). Ha hullákat látsz körülötte akkor mehet a menet. Ha nincsenek hullák akkor elõbb dumálj az ork õrrel a barakkban.
SaGa Jr! Köszi a válaszod! A nõvel beszéltem, elmentünk a banditák rejtekhelyére, teljes kipucolás, oszt jónapot. Csaj vissza a templomba, ork nem mond semmit. Ezek a küldik vannak: Fejvadász kardja, Jassad betiáriuma, Hamu a hamuhoz, Elveszett bárányok (1 kész), Obeliszkek.
A segítségeteket kérném, ugyanis elindítom a játékot, mûködik is tökéletesen, viszont nem tudok menteni, és állást betölteni, a mentés és a betöltés gomb a "könyvben" (a menüben)nem mûködik, nem csinál semmit.... Több órányi elsõ játékom veszett így oda.... Valakinél volt ilyen , és ha volt van rá megoldás ? Segítséget elõre is köszönöm....
Az mar reg meg van. Amugy az vezetett felre, hogy a kuldetes naplo egy ismeretlen helyre kuldott, hogy keressem meg Jon Morgant mikozben az Portmeyonban van. LOL
Elõbb rendezd le a fószert lenn az old city-ben (miután beszéltél a manussal a lebegõ õrposztban aki a shield grandmaster oktató és lehet nála feladatként földrajzi ismereteset is játszani) aztán jelentsd a dolgot a governor-nak és utána nyílik meg a bejutás a kapun kívül található csatornabejáraton át (az egyik kapu és a templom között van).
LaFo75: Felszabadítottad már a governor palace-t (megkaptad már ezt a feladatot)? Ha még nem akkor irány a barakk azt az ork majd mondja a feladatot (elõtte elküld a templomba, hogy beszélj a nõvel aki ad egy másik feladatot amit elõbb meg kell csinálni utána jön a felszabadítósdi aminek a végén majd át lehet repülni az elemental forge-ba és azt letudva lehet majd kocsival átmenni seahaven-be).
Grotesque: Malda - Malassa Elda - Elrath Arda - Arkath Sylada - Sylanna Shalda - Shalassa Ylda - Ylath Ashda - Asha Egyébként nem kapsz semmit azért mert a megfelelõ napon elmondasz a csapatoddal egy imát. Legalábbis a játék elsõ 3/4-ében nincs szerepe.
a másik kérdésem hogy hogyan tudok gyalogosan eljutni seahaven-be a híd le van zárva a bandita támadás miatt és az istennek nem jövök rá hogy miért nem lehet feloldani az út torlaszt. Nyilván ha választhatnám a lókupecnél az opciót hogy vigyen el seahaven-be de akkor õ hogy a túróba visz át ha az út le van zárva??? Meg ha már õ áttud vinni akkor gyalog miért nem lehet A-ból B-be!?
Én találtam vagy 4 ilyen oltárat, és még sosem láttam azokat a nap neveket amiket kértek. Vagy késõbb lesz szerepe, vagy ritka az a nap nem tudom.
Nekem egy olyan egyszerû kérdésem lenne hogy tudna e nekem valaki adni egy napárat a játékhoz, ami megmondja hogy mikor van Elrath napja, és a többi! Próbáltam keresni de teljes kudarc! :S Találtam egy Elrath szentélyt még a játék elsõ fejezetében, és azt írja hogy Elrath napján imádkozzak az oltárnál hogy történjen valami, de ötletem sincs hogy mikor jön el Elrath napja.... és a lore nem említi meg a napokat... minden napszakot eddig figyeltem de még nem találkoztam ezzel az Elrath napjával örvendenék ha valaki tudna nekem segíteni benne!
Amennyi teruletet mar bejartam en azt mondom az Area map, igencsak nagy es fejbol kutya nem emlekszik arra, hogy ki vagy mi, hol van es igy hogy csak egy kis reszt latsz belole, eleg kiabrandito bolyongani ossze-vissza neha.
Karthalba melyik quest utan lehet bemenni ?
Ha mondjuk 4x nagyobb lenne a térkép azt mondanám, az már elég jó. :D
Sajnos dark magicem még gyenge, plusz már nem fejlõdök olyan gyorsan, de expertig azért fel tudom tolni.
Engem is zavart a térkép dolog, de mivel sajnos!!! nem nagy maga a világ, és sokszor mászkálok dolgok után, már kb. tudom hol voltam, hol nem, mit kéne még csinálni.
Ui: Amugy csinalhatnanak modot, hogy a terkep mozgathato legyen, mert ez igy nem igazan lathato at. A masik ami nem tetszik nekem, hogy a mar felfedezett es kiramolt titkosajtok mogotti szobaknal is dumalnak a karakterek, hogy valamit talaltak, ez eleg megteveszto.
Szedd le rola. Purgalas nevu spellel, lelehet az ellenfelekrol szedni az osszes buffot. Mennyei pancel is segit sokat a harcokban, mert elnyel egy csomo sebzest, vagy ott az arnyekkopeny. Nekem igy siman ment, azt meg sem neztem, hogy milyen ellenallas kellene a pok varazslatai ellen. Viszont a Marty nekem azert nem ment, mert nem volt eleg a sebzes, felrepult a magasba es 20% HP-t toltott vissza magaba folyamatosan. (mondjuk azota mar megcsinaltam)
Martyt simán megöltem, de ez a pók majdnem instant öli a 2 magemat. Azért 0rá nem viszi le a hpt, de közel, és ha minden körben potizom velük mi az isten öli meg a pókot. :D Mert elég sok armor is van neki, legalábbis valami buffot felrakott, ami armor+spell ellenállás.
Hali! Valaki próbálja megmondani, hogy hogyan lehet továbbhaladni a játékban, mert ugye a hídon nem lehet átmenni a szekér miatt, de a lovardában sem visz el senki sehová, mondván gáz van a környéken. Esetleg a barlangokban lévõ sárkányt és/vagy a küklopszot kell legyõzni a továbbhaladáshoz? A két szellemet egyenlõre nem tudom legyõzni.... Semelyik lakos sem mond semmit, csak pletyka, vagy továbbképzés. Gõzöm sincs, mit kell csinálni.
A kalózokhoz elõbb el kell menned és felajánlani nekik a békés megegyezést és majd utána fog csak megnyílni az út hozzájuk hajó által. Persze ha megvan a dolog akkor a sikerhez még le is kell azt jelenteni. :)
Marinecorps: Nem egy sort csak egy szót kell oda beírni (amit elárul a nagyváros könyvtárosa ha pletykákról faggatod). Nincs benne semmi érdekes (nálam 2 közepes pia volt benne, 2 sima gyûrû, némi pénz és 1 db gyenge varázs sityak).
MaRee: Nem kell átengedjen az õr a hídon akár eredetid van akár nem. Az a része a hídnak egyszerûen nincs. Nem véletlenül hiányzik onnan egy négyzet a térképen is (nem halovány hanem egyszerûen nincs). Van más út is, és a továbbhaladáshoz a Sorpigal-i lovarda a megoldás. Utána ahogy haladsz elõre a történetbe még több alternatív útvonal lesz amin a híd elkerülésével ide-oda tudsz közlekedni (vízen át, hajóval, föld alatt).
r4ptor: A keresd meg a manust feladatot Jakuza1 leírta a hozzászólásod elõtt.
Este menj oda a házához, beszélj a szolgájával aki elmondja hogy nincs otthon az ura, aztán irány a kapu melletti õr aki elmondja hogy nemrég ment ki a fószer, aztán lehet menni utána az erdõbe.
A lost city valóban egy 4 szintes hely. Több feladat megoldása is ott található. A pók nem volt veszélyes. Sõt viszonylag könnyû ellenfél volt. Csak dobálj fel magadra pár védelmet és nem lesz vele gondod. Lelõhetõ, lehet rá varázslatokat dobálni (mérgezõsökkel felesleges próbálkozni, ellenben jég és tûz az mehet rá azt nem igazán szereti).
Például a második szinten ott dekkol egy manus akit le kell nyomni, õ ad a halálával egy feladatot ami az elsõ városban teljesíthetõ, a fószer mögötti két szoba egyikében van a paladin küdletésének harmadik korong darabja, lenne a negyedik szinten a hosszú szoba utáni arany kulcsos zárt ajtó mögött egy shard is van ahogy a pók szobájában is van egy.
Jakuza1: Nem függ a szinttõl a neves lények ereje. Fix statjaik vannak (legalábbis a leírásukban a játék könyvtárában található karakterisztikáik között nem találtam szintezõdésre utaló script sort). Viszont az rengeteget számít hogy bejön a blokkolás nekik vagy sem, összejön a resist a varázslatokkal szemben avagy sem.
Pedig azt már 3-4. szint környékére érdemes beszerzni, me kell.
Amúgy nem értem mégis mit gondoltak, varázslat nélkül (azaz dark magis ugye) mégis ki veszi észre. A perception egy közröhej. Én toltam EA-ban törpe scouttal, meg elf ranger-rel párban és SZART sem szúrtak ki soha. Pedig...
Amugy nem gondoltam volna, hogy ennyi elrejtett kincs van mindenhol. Vegre meg lett a suttogo arnyak varazslat es tonna szamra talalom a rejtett ajtok mogotti kincseket.
Erre gondolsz? :P Nem volt egyszeru, de egyszerubb volt mint a Martyaxwar, mert ez nem gyogyit magan 20% HP-kat.
Szóval a 4 szintes hely a lost city lenne? Ott találtam meg már egy shardot, van a 3. szinten egy nagy pók, nah azt nem tudtam megölni 22.es szinten se, gondolom itt lehet még 1.
Azert mert voltam korabban is bent es akkor nem volt olyan eros mint amikor visszamentem. Es ugyanezt ereztem az elso palyan is a boss barlangban a trollnal.
Nem hinném, hogy az a dög 13-as szinthez volt igazítva... Minden hasznos varázslattal magamon, aztán kipihenten álltam neki gyilkolni, fõleg varázslatokkal, így is elég sokszor kellett visszatöltenem.
Kicsit most le is vagyok maradva, mert a Blackguards-t is szimultan nyomom kozben. :P
Mar lenyomtam, mert tudtam azt is hogy este kell menni es azt is, hogy az orrel beszelni kell alotte, hogy a kuldetest megkapd. A helyszinnel nem voltam tisztaban, mert nem kicsi az a terulet, mar omocsar es egyeb helyeken is voltam, atjartam a fel terkepet csak ugye mivel mar voltam a barlangnal es az gyakorlatilag nem is az erdo resze, igy megegyszer nem neztem meg.