Bc: elpusztít egy random miniont aminek a lapján valamilyen formában szerepel a 7, vagy ha a lapon szereplő számok összege 7, vagy ha az asztalon lévő lapokon szereplő számok összege maradék nélkül osztható 7-el, szintén meghal egy random minion .D Utoljára szerkesztette: Shep, 2016.04.21. 15:44:19
mindez nem lenne totális nagy baromság, ha a BGH class card lenne. Mivel mindenki játszhatja, mindig, ki nem szarja le, hogy mekkora előnyt jelent? Mint mondtam: majd meglátod, hogy mekkora előnyt jelent 9-10. körben neked, hogy nem háromért, hanem ötért játssza ki. Nem tud mellé rakni egy Dr. Boomot...ja várj....
Abban viszont egyetértünk, hogy még a BGH kapta a legnormálisabb nerfet, a többi mégnagyobb vicc.
(btw valami olyasmi battlecry-t kellett volna BGH-nak kapni, hogy deal 5-6 damage to a 7+ attack minion és slussz)
Aki még mindig nem érti, az nézzen utána Tinkmaster Overspark nerfjére akkor rájön miért kell az ilyen neutralokat nerfelni.
Plusz arra is rájön, hogy a keeper of uldamannak léteznie se kéne.
Pont a bghn pörögsz a legjobban mikor a legnormálisabb nerfet kapta. A helikopter te vagy inkább. Poénos már nem annyira, bármilyen bemutatós gifekkel próbálkozol
A bgh a battlecry mellé kirakott még egy 3 manáért viszonylag jó testet. Ezt semelyik class nem tudta utána csinálni. Öt manáért egy kevésbé nagylényes metában már nem fogja mindenki berakni mert öt manáért a 4/2 már elég nagy tempohátrány, míg háromért üresbe is ki lehetett rakni. Így már inkább lehet mulchot, assasinatet, siphon soult, stb játszani. Neutral epicnek ekkora temposwinget nem lehet engedni.
Félve mondom csak, de ezt a BGH nerfet én se igazán értem :D Oké, azt vágom hogy 3 manáért nagy előny, meg korlátozza a nagy lények számát a metában. Viszont most 5 manáért nem ugyan az lesz? Még mindig megéri, mert valószínűleg egy 7+ manás lényt szed le, oké nem fér ki mellé sok minden, de a lényeg marad. Amit Negritis írt, hogy kiszorította a class specifikus leszedéseket, hát én ezt se nagyon vettem észre. Eddig mi játszott BGH-t? A druid, pár lock deck, controllwari, kb ennyi, ezek is egyet. Én nem nagyon látom hogy a shaman vagy a mage lecserélte volna a Poly-t vagy a Hexet rá. Szóval ez a nerf szerintem a sz*rank egy pofon. Valaki világosítson fel hogy mit látok rosszul :D
ironizáltam baszki, komolyan nem ment át? :D
X hónapja boldog-boldogtalan a challengert anyázza, erre az a válaszod, hogy nem lehet kordában tartani az egészet, azért nem nerfelték azt az egy végletekig elkúrt lapot, ami az egész wildot aggyonvágja? gg, blizznél melózol?
az én véleményem miért lenne általános? Csak pont leszarom a BGH-t. Ti meg szoptok tovább, mert pár hónap után leesik majd, hogy az, hogy 3, vagy 5 mana, annyit számít, mint lepkefing a hurrikánban.
olvasgass hearthpwn-t, hogy mit szól a nép a BGH nerfhez, hamar rájössz, hogy többen vagytok helikopterek, nem csak Dave meg te.
no de mielőtt elszabadulnának az indulatok, kiszálltam a trollkodásból, mert bár pont az ellenkezőjét bizonyítom itt hosszú percek óta, de pont leszarom, hogy értitek-e amiről vakerálok, vagy sem. Béke testvéreim.
az a baj, hogy nem ismered eléggé a játékot de közlöd hogy a TE véleményed az általános a wild pedig igen le van szarva miért? mert nem lehet az egészet rendesen kordában tartani, ez kiderült az elmúlt 1 évben
a standard lesz az eSport formátum ezért az a lényeges ennyi
Ne szarjál már, majd a BB Show alatt nem lesz, amúgy ha nem hoztad volna fel a dolgot senki nem rakosgatott volna gifeket, ennyire ismerhetnéd már az ide járókat. :)
a secret paladin avenge, shredder, minibot, mustár nélkül nehezen fog működni 2 olyan secret volt amiből duplázott a secret palák 99%a az pedig a noble sac és az avenge emellé raktak be 2-3 egyebet és az avenge azért is volt fontos mert turn6on kicsapta az MC-t kaptál egy jó eséllyel 9/8at ami onnan az esetek 80%ban gg ilyen nem lesz most már és ez erősen befolyásolja a decket ergo nem volt fontos a nerf
a BGH pedig ha szerinted nem problémás akkor tényleg nincs miről beszélni 2 gond volt vele: 1. túl nagy tempo swing: az ellenfél 7+ manás lapjára jön egy 3 manás válasz, ergo kint van egy 4/2 és van még egy fél köröd tenni amit szeretnél 2. túl erős volt és a class specifikus leszedéseket is a háttérbe szorította (hex,poly,swd, ... ) ez pedig (érthető okokból) nem tetszett a blizz-nek
úristen geccc, milyen nerfek :D És nektek ez tetszik?
(1) a BGH nerf NEM nerf. Mikor használtál te életedben ötödik kör ELŐTT BGH-t? So-ha. Az elven, amiért annyira sokan utálták (én nem) semmit sem változtattak. (2) Molten... mehh.. ok, legyen, de csak mert pont leszarom. (3) Bagoly. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDdddddd micsoda nerf, köszönjük.
Itt jöttem rá, hogy a tököm se viszi végig, a Groove, a Fury és a FON kivételével faszság az összes. Lore-t egyáltalán minek játszanám? Ha már nagyon hozzá akartak nyúlni (minek???) akkor kapott volna 4/5, vagy 4/4 testet. De szerintem hozzá se kellett volna érni. Golem úgy ahogy van kuka. Hol a Savage Roar nerf? És persze non of my business, de akkor a karácsonyfa marad? Mer Challenger nerfet se nagyon látok.
Legalább megtanulom itt kezelni a képeket. Biztos, hogy megnézem, szerintem kellemes DS3 előtti program lesz, az ilyenek mindig fel tudnak csigázni. :)
a molten sztem nem csak a handlock miatt kapott nerfet hanem a blood warriors lap miatt is, ugyanis a warrior is szépen le tud menni low hp-ra ahol könnyen aktiválja aztán feltolja az armort
Attól hogy lecraftoltad, most majd betörheted teljes dustért. Egyébként is érdemes minden nerfelt lapot betörni majd, mert a teljes árát kapjuk meg. Ha valamelyik meta lesz ismét, max legyártjuk. Veszíteni nem veszítünk.
Na nézzük: - A BGH nerf egyértelmű volt, a testén nem volt szükséges változtatni, mert itt a BC számít. Ha a képességét változtatják, akkor egyértelműen kinyírják, így viszont tényleg költséges lesz egy nagyobb lény eltakarítása. - A bagoly se rossz megoldás, ha nem silence-el, akkor nincs is értelme a kártyának, beast szinergiában szinte sose látni, teste nincs is. - A Knife Juggler nert szerintem nem a legjobb, nem a testét kellett volna módosítani, hanem a képességét, pl. csak a kézből kijátszott lények után lő. - Molten oké, kb. a handlockot gyengítik vele, szerintem van olyan kártya, aminek a gyengítésére nagyobb szükség lett volna. - Leper: elsőre nem tűnt nagy "vaszizdasznak", viszont nem tud letradelni a két életes lényekkel, ami komoly visszaesés. A képessége miatt szerintem azért így is játszva lesz. - Az arcane golem egy komisz lap, az aggroból kapásból kiesik, de szerintem általában is jelentősen vissza fog esni a használata még a mostanihoz képest is, én pl. nem szeretnék az ellenféllel lapot húzatni. - A blade furry valószínűleg az új rogue lapokkal erősödött volna, ezért jött a nerf. Azért két frontos gyengítés már jelentős változtatás. - A FoN nerf nagyon jó, végre búcsút lehet inteni a druid OTK-nak, számomra a legidegesítőbb elemei között volt a játéknak. - A Lore még így is jó, de nem kiemelkedő, szóval részemről rendben. - A disguise egy ritkább lap, meg is lepett, hogy nerfet kap, de belegondolva őrületes volt. - A silence miatt a grove marad, bár kisebb lényeket így már nem tud feltartani.
Sok nerffel egyetértek: Juggler, gnome, hunter's mark, BGH teljesen OK! FON-t jól elintézték, így már teljesen más pakliba illik bele mint eddig. Telefosós/buffolós Druid pakliba életképes egyedül. Arcane Golem szerintem bye-bye, inkább játszok Dancing Sword-ot. Inkább húzzon egy lapot az ellenfél ha sikerül megölnie, minthogy egyből kapjon egy mana kristályt. Sokat játszom rugóval (mill-el :D) és köszi szépen blizzard, hogy elcseszted! Gyakorlatilag soha a büdös életben nem fogom használni, mert ez egy 6 mannás 1dmg-es AOE sebzés, vagy 7 mannás 3 dmg-es AOE sebzés. Jah, és ne felejtsük el, hogy ehhez a kézben kell lenni a poison-nek is! Hát kösz, de nem! Végül is ennek is van előnye, felszabadul 2 BladeFury, 2 Poison a paklimban :D Amin viszont kiakadtam: 2-3 hete kraftoltam le 2 db Ancient of Lore-t, és nagyon tetszik, az estek 80%-ban laphúzást választottam, de gyakorlatilag vehetem is ki, mert az Azure Drake sokkal jobb választás helyette. 2 mannával olcsóbb, de még spell dmg-t is ad. Utoljára szerkesztette: jan5650, 2016.04.21. 08:14:27
most mondja valaki, hogy ez a brawl se a magenek kedvez :D
Igazából azt ismételtem el, amit már egyszer elmondtam, és amiből kiragadtál egy kevésbé lényeges részletet. A beszélgetésfonál ugye Negritis állításával kezdődött, hogy a Po-golem-faceless kombó miatt nerfelték az Arcane Golemet.
Ezt cáfoltam meg azzal, hogy egyrészt (mellékesen) még mindig ott a wolfrider, ami majdnem ugyanazt csinálja, másrészt pedig a Leeroy nem kapott nerfet, ami sokkal erősebb kombó, mint a Golem, csak ugye több kártyát igényel.
Nem azt mondtam, hogy a Wolfridert is nerfelni kellett volna, hanem, hogy amennyiben igaz, amit Negritis állított, hogy a po-golem-faceless kombó miatt kapott nerfet a Golem, akkor a Wolfridert és a Leeroy-t is nerfelni kellett volna. (Főleg a Leeroy-t, mert az még erősebb is, csak több dust.)
Tehát szerintem sincs rendben ez a kombó, csak a Golem nerfnek nem lehet ez az oka. De nem azért, mert a po-golem-faceless kombó népszerűtlen, hanem azért, amit leírtam. Egyébként, ha a lapok népszerűségén múlnának a nerfek, akkor a blade flurry nerf se történt volna meg.
Ezzel együtt nyilván igaz, amit írsz. A Wolfriderrel gyengébb és így feltehetőleg kevésbé lesz népszerű kombó. Utoljára szerkesztette: icyshadow, 2016.04.20. 22:21:28
Ja az más, hát engem a druid érdekelt leginkább, az megvan, mondjuk a gólem még jó, de szerintem az lett volna a legtisztább ,ha mindenféle charge-ot kikapnak a játékból és akkor a későbbiekben sem okoz gondot.
Igazából elismételted, amit én is mondtam. :) Kábé csak félig üres/teli pohár a különbség. Szerinted a gyengébb kombó divatos lehet azért jó lett volna azt is egyből megcsípni, én meg úgy látom, hogy a jelenlegi kombó se volt már jelentős, a gyengébb meg végképp nem lesz az, szóval felesleges lett volna hozzányúlni.
Na persze nem lennék szomorú egy wolfrider nerf miatt az tuti, de most így is elég nagy pofonokat kapott az aggro, egy picit hagyják őket, hadd nyalogassák a sebeiket... :D
Miért használta volna bárki a Wolfridert, ha egyszer volt Arcane Golem? Miért használnék kombóra kevesebbet sebző lényt, ugyanannyi manáért? Most, hogy a Golem kiesik, a Wolfrider még megmarad budget, illetve manacsökkentést nem igénylő, kombó lehetőségnek.
Emellett RenoLock kombó verziójához van, aki használja a Golemet, illetve van, aki a Leeroyt, ami ugye megmaradt.
Szóval ja, valószínűbb, hogy a Leeroy kombó marad, ahogy azt már leírtam.
miért nem adnak counter lapokat? Pont ebbe a késbe szaladt be a blizz és a tüzet tüzzel oltással failelt hónapok óta Utoljára szerkesztette: dave9004, 2016.04.20. 21:22:22
nem azt mondtam hogy ez a nerf így jó, de érthető hogy hozzányúltak
csoszi87 #30910 az a baj hogy mikor úgy nerfeltek hogy kiadtak egy counter akkor az volt a baj, hogy csak az op deck miatt kell futtatni egy countert (loatheb pl vagy kezan a secretek miatt) és sztem az ha alapból kiküszöbölnek egy nehezen kezelhető problémát jobb mint ha kiadnak rá egy megoldás és az kötelező lesz
egyébként a bgh sztem nincs használhatatlanná nerfelve, annyi hogy most már nem OP temposwing a 7+ támadású lényeg 7-8 manál kezdődnek általába, így most már "csak" 2-3 mana előny amit a bgh ad nem pedig egy full temposwing
Mégse használta senki a pow wolfrider faceless kombót. A pow golem faceless kombó se volt egy rendkívül gyakori jelenség, az előbbi kombó pedig egyértelműen gyengébb, szóval még ritkább lesz, ha lesz egyáltalán.
Mondom, annyira nem mélyedtem bele az új kártyákba, csak átfutottam őket, de ez kicsit erős nerf pici szívemnek.
Persze, minden helyettesíthető, de miért kell egyből játszhatatlanná tenni? (nem ezek az első lapok amit sikeresen eltüntettek a játékból) Miért kell hozzányúlni, miért nem adnak ki olyan lapokat amik counterelnek 1 másik lapot?
Az Arcane Golem warsong szintű nerfének semmi értelme nem volt. Legalább csináltak volna belőle valami használható kártyát, charge nélkül.
A pow-golem-faceless helyett még mindig van pow-wolfrider-faceless. -2 damage. Emellett a Leeroy még mindig ott van, szóval kb semmi változás nem történt ezen a fronton. (Csak több dustba kerül a kombó.)
Face deckek miatt történt a nerf inkább, ott jellemző, hogy két példány fut.
Máshogy gondolkodunk, de hogy 2 év után egy druida kombó még kardinális kérdés és körbejátszhatatlan legyen egy kártyajátékban. Vagy, hogy 1 natural leszedés (ami segíthet visszahozni a játékba), vagy 1 Molten (aminél 10 hp-t kell hagynod, hogy ingyen ki tudj játszani) ekkora problémát okozott volna. 3-ért 4-4 az mi? Ja mert mindenki OTK paklikkal játszott. Rugó lapot amúgy se játszotta senki. Keepert se gondoltam volna, hogy valaki a haját tépi miatta. Szegény pagoly...
Nem tudom blizzék mit látnak az új kiegben ami miatt ezek a kártyák ennyire félelmetesek voltak.
golemet muszáj volt nerfelni a pow-golem-facless kombók miatt
Nagyon tetszik az ahogy a FON-t nerfelték, viszont benne van, hogy a régi kombó druidból idegesítő agro fos lesz, ami csak telefossa a boardot aztán végtelen dmg jön a roarból. Én utóbbit is nerfeltem volna. Az tetszik, hogy a WG-Innervate párost meghagyták, hogy a ramp druid értelmes alternatívája legyen a quick druidnak. A Keepert nerfet kicsit túlzónak érzem 2/3 elég lett volna, így inkább a spellbreaker(vagy a bagoly)
BGH-val és a bagollyal ugyan ezt csináltam volna, A Jugler talán oké bár én a világból is kitöröltem volna, a Leaper Gnome totál rendben van, a Golem meg üdítő extra.
A Molten sztem overnerf, de standardban iszonyú erős lett volna a handlock, így viszont nem látom a jövőjét Healbot nélkül.
A Bladefury nerf várható volt, semmi bajom azzal, hogy meglépték, de értelmesebb lett volna egy 2 mana csak minion szöveg, így iszonyatosan sok erőforrást használ, és olaj nélkül legtöbbször egy 7 manás 3 sebzéses boardclear lesz belőle. Sztem ez így ostobaság. 4 manáért mehetne arcba is.
Bőven van még lap amire ránéztem volna, de kezdetnek nem rossz, és ha végre tényleg bátrabban nyúlnak a lapokhoz, akkor remélhetőleg más lapok is felkerülnek a listára.
Btw. Kb fél éve törtem egy golden BGH-t. :D Utoljára szerkesztette: karmacoma, 2016.04.20. 20:39:01
hát nem tudom én pl a loret lehet h törni fogom... helyette inkább játszok Azure draket ctrlban is. Utoljára szerkesztette: dave9004, 2016.04.20. 20:19:53
Na megnézem már miből van feleslegem, hogy teljes áron törjem :) A francba, 3-4 lap az egész azok is commonok, kivéve a mastert. Utoljára szerkesztette: Shep, 2016.04.20. 20:16:54
Őszinte legyek én még vártam az oroszlán nerfet is. A blade flurry viszont meglepett, na meg a 2/2-es keeper is.
egy kép a nerfektől vizuális típusoknak nem minden mértékkel értek egyet, de a lapokkal igen viszont 1-2 egyéb lap még hiányzik a listáról szvsz