Akkor rosszul olvasol :) Arról beszélek ,hogy a játékban nincsen lehetőség sehol, ill. de a gép ellen lehet :DDD a lassabb poénos deckekkel való játékra, én azt hittem az egyértelmű ,hogy aki erre vágyik az tisztában van vele, hogy nem lesz 50%-os nyerési aránya, még 30 sem nagyon de ezt beáldozná a jó meccsek oltárán, na erre jelenleg nem nagyon van lehetőséged, ez a fő probléma a játékkal.
pedig ezt ki lehet hallani (nem csak nálad), kicsit sarkítva: mivel nem elég jó az én deckem a netdeckekhez képest, ezért a játék rossz. Nem azt mondom, hogy így gondolod, hanem azt, hogy van benne egy ilyen olvasat is.
Összerakni bárki össze tud nem erről van szó, hanem arról ,hogy hiába rakod össze a lassú poén decket amivel játszani szeretnél ha nincs lehetőséged eljutni vele addig ahol már jön a fun faktor. Ne keverjük már össze az összeraktam egy "új" decket rankedra, az összeraktam egy olyan decket amivel én szeretnék játszani és nem a többiekhez akarok igazodni -val! Van akinek elég az előbbi is, de láthatóan vannak pont elegen azok is akiknek az utóbbi kellene és vélhetően ezen játékosok fognak szépen lassan elkopni, most ,hogy ez jó-e, vagy sem az már más kérdés. Utoljára szerkesztette: Shep, 2017.03.21. 10:58:21
a lényeg annyi, hogy valaki össze tud rakni egy jó, egyedi decket, valaki meg nem.
Amúgy most a leckéztetők is kiélhetik a hajlamaikat, megállnak R10-en összeraknak egy meta szopató decket és várják a lelkes sámánokat, meg az éppen aktuális rákot.
Az új aréna meg sokkal érdekesebb mint a régi, szóval nem olyan sötét a kép, mint ahogyan látod, szerintem.
hát erre rendre rácáfolnak azok a streamerek akik nem net deckkel nyomulnak, tegnap is felrakott Dane egy videót a Deathrattle dudujáról amivel lement wild legendbe.
A fő probléma szerintem az a játékkal, hogy nincs benne semmi ami a játékost arra ösztönözné ,hogy játsszon, a ranked reward vicc, nem csábító, brawl, aréna szintúgy, egyedül a vicces paklikkal való funolás lehetne opció, amit meg megöl a sok én csak nyerni akarok aggro bajnok. Tehát lényegében a játék jelenleg azoknak szól akik csak nyerni akarnak, esetleg haverokkal bohóckodnak. Korábban lehetett azért kísérletezgetni másfajta deckekkel is, most nem igazán, és nagyon úgy fest hogy ezzel a részével a játéknak továbbra sem tud mit kezdeni a fejlesztőgárda. Utoljára szerkesztette: Shep, 2017.03.21. 00:16:24
Inkább úgy fogalmaznék, hogy most fog elkopni a játékosok egy jelentős része. Kétségtelen, hogy erről a Blizz is tehet, de ugyanakkor a megjelenéstől sok idő telt el, és érthető, ha ennyi idő után mással is játszanának az emberek. A versenyeken is látszik, hogy kevesebb a nevező és látom, hogy a 12-18 éves korosztálynál közel sem olyan népszerű már a játék, akár csak egy éve volt. De igazából ez teljesen érthető, el kell engedni, ami nem köt le, idővel ez lehet nálam is meglesz, de most még biztos maradok. Az elementálok nem tetszenek.
ez megint olyan, hogy jó-jó, csak szar. Zoo-ban hány olyan lény van, amire ellövöd a polymorph, hex, sw-death etc-t? Nulla? ezt meg kb a tizenötödik körben rakod ki úgy, hogy 8/8 vagy 10/10.
persze, elméletben nekem is tetszik a dolog :D Csak látom magam előtt, hogy hányszor fog összejönni 8-9-10. körben hogy pakolgatom a három-négy elementalt, hogy a köviben ki tudjam rakni :D
Nem látom az elementállá válók listája között a Shaodw és az Am'Gam Ragert, kihagyták volna őket? Ilyet csak nem néznek be azért... Vagy azok azért nem kapják meg mert nem elemi mágiákból állnak? Nem tudom, hogy megy ez a WoW-ban. Utoljára szerkesztette: Zozo0122, 2017.03.20. 19:48:07
Ok de ha lesz belőle egy 5/20 ami azért nem elképzelhetetlen akkor, ha nincs nálad azonnali leszedő, akkor megnehezítheti a dolgodat. Utoljára szerkesztette: Shep, 2017.03.20. 19:16:31
Láttátok az új elementálos lapokat? Hááát az az Ozruk, az mi? Ok, hogy lassú de akkor is.
Egyből nekem is az jutott eszembe, hogy miért nem 2/2... Ez így lófütty, ha csak nem kap hozzá valami combo sok kis 1/1-es cokmókot vagy 3 dmges 4 manás boardcleart. Ami max úgy lehet, hogy alapból 6-7 mana és annyival csökken a költsége, ahány lény kint van az ellenfélnél. :D Vagy ilyesmi.
Persze. De hányszor van kézben a megfelelő körben és hányszor marad utána megfelelő boardod? Így eggyel bővült a lehetőségek sora és megfelelő boardod marad, egy nagy taunttal és kicsi lényekkel, nem pedig hullákkal vagy 1/1-ekkel :D Utoljára szerkesztette: Zozo0122, 2017.03.20. 16:31:07
A mai 3 lapról: a 2 pap lapból nekem egyik se jön be. Az Oracle okádék, az ilyesmit továbbra sem szeretem...nem tudsz készülni, random, lehet elmegy a meccs ezen az 1 manás szaron. Shadow Visions: nem olyan rossz, lehetnek benne lehetőségek.
Pala legend: megint a töketlenség. Ha ez a kártya minden miniont 2/2-re változtatna, akkor széttörné a metát :D Jó kis Consecration combo lehetne, és ÚGY bedarálná a jadet. Így nem. Mert hiába lesz a jadekből 3/3, azt pont nem tudod lekapni, főleg nem egy körben. A dude-okból lesz 3/3? Igen, ez megéri, de max 1-2 lesz a boardon, mert Muster for Battle sincs, az 5 manás dudefakasztó lap meg pont egy manával több ezzel combózva, mint amit ki tudsz tenni. Úgyhogy megint sikerült csinálni egy közepesnél kicsit gyengébb class legendaryt. Na jó, buffolással, meg mivel taunt, kapja meg a közepes titulust. Utoljára szerkesztette: Zozo0122, 2017.03.20. 14:59:07
Ezt a lapot tuti lecraftolom. Végre lesz valami normálisabb paladin paklim.
Saját véleményem: Mindhárom lap jó. (Tudom, a Blizz embere vagyok, stb...) A pala legendás válasz a jade dominancia ellen, és alkalmas arra is, hogy a kis 1/1-it meggyúrja. Negritis jól mondja, ezt már a classic lapoknál láttuk, de jóval gyengébb kiadásban. Ott is volt ilyen, hogy 1 manáért másolt egy lapot kézből, de nem maradt test utána a pályán, itt most fog. nekem nem az a bajom, hogy olyan mechanikát próbálnak erősíteni, amit már láttunk. A gondom az, hogy ez a kieg is arról kell szóljon, hogy a papot muszáj meggyúrni, mert a classic lapjainak egy jelentős része borzasztóan gyenge. Ahelyett, hogy szavazás/döntés, alapján kivennék pl a mind visiont és betennék helyére a flash healt, vagy ezt az új egy manás lapot, vagy bármit, ami életképesebb ennél.
hasonló, de a rogue ugye random class lap az ellenféltől míg a priest az ellenfél deckjéből játszik - class + neutral is
mondjuk nemtom jelenleg hogy működnek de anno nem nagyon
egyébként nem értem miért erőltetik a priestnél ezt a "játsz az ellenfél deckjével" tematikát de biztos velem van a baj hogy rühellem ezt
EZ tök poén :D Olyan, mint amikor már a Dark Souls-t végigvitted 10x és úgy mész NG+ ba, hogy rajtad van a Calamity Ring :D (dupla sebzést kapsz tőle mindentől)
kb 1 hónapja nem játszok, a kieget várom hogy mi lesz és egyre közelebb vagyok attól hogy csókolom
és nagyon ritkán szánom rá magam h visszamásszak egy játékba ami felmérgelt és azért hagytam rá - wot pl - úgyhogy ha ráhagyom akkor a fórumtopicot se nagyon fogom látogatni, persze lehet hogy minjá jön pár fasza mage lap és meggondolom magam de jeelnleg ezen a kiegen múlik hogy dobom vagy sem a gamet
Amúgy nekem néha az az érzésem ,hogy nem igazán tudnak már újat kitalálni, ugyanazt dobják folyamatosan, csak néha besikerül egy jobb csavart labda is.
Miért van olyan érzésem, hogy fél év múlva lesz egy ugyanilyen commented és még mindig játszani fogsz vele? :)
Félre ne érts, no offense le ne harapd a fejem, de...megérzés...:)
Mutattak be új lapokat, vagy a tegnapi két lapra gondolsz? (Nem vagyok netközelben eleget, nem tudok másik oldalakon körbenézni.) Ha új lapok jönnek, azt beszúrná valaki ide, előre is köszönöm.
én mindenki helyében óvatosan törögetném a kirotált lapokat, mert ha neadjisten ez a kieg is egy szar lesz, akkor én személy szerint nem szívesen játszanék egy olyan metában ahol van az old gods, az msg, meg még egy felejtős kieg, ja és persze a karazan ami szintén egy sikersztori
Nyugi, majd ha mindenki végképp betörte a kirotált lapjait, majd kitalálják, hogy bizonyos időközönként visszajönnek kiegek a metába 3 hónapos időszakokra :DD
Amúgy én pont arra gondoltam ,hogy nem kellene ide nerf, hanem amikor valamiről kiderül ,hogy elszúrták akkor mehet wildba, nincs vele gond, aztán lehetne olyan dolgokkal feldobni a játékot, hogy teszem azt 2 hetente x lap (csakis random módon kiválasztva :DDD) visszakerül a standardba a köv. 2 hétre. Ha meg egy ilyen váltás pont egy verseny idejére esne akkor az még jobban feldobná az eseményt, kiderülne melyik játékos mennyire tud extrém rövid idő alatt alkalmazkodni az új szituációhoz.
2 alapvető gond van :D
1. Ben Brode a Game Director. 2. Azt várják, hogy majd a játékosok reagálnak a metára, de nem adják meg a nagyobb threatekre még egyazon kiegen belül a választ (lásd pl az Eater of Secrets akkor jött, amikor már a kutyának se kellett), illetve tetűlassan balance-olnak. Bocs, Blizz, fel kéne ébredni, mert pl. az Eternal és a Legends 1-2 havonta tol ki balance patch-et.
meg akarják ők mondani, csak hát annyira ők sem értenek hozzá, ezt a taunt warriort, meg a beast druidot a kezdetektől fogva erőltetik, egyszer sem volt még csak játszható szinten sem egyik sem, másodrészt pedig mindig elkövetik azt a hibát hogy 1-2 lapot félrebalanszolnak, ami miatt jönnek ez secretpala, pirate warrior féle meták, amit persze nem sietnek balanszolni, mert majd jön úgyis az új kieg
megint az lesz hogy megmondják nekünk hogy mivel kell játszani, megcsinálják nekünk előre a paklikat, képletesen, és ugye szó szerint is ott lesznek a receptekben, mint az előző kiegben, jade druid, handbuff pala, dragon priest
Nem az aggro a gond, mert a pirate warin kívül minden lapot veszít, meg arra counter lesz az új rákocska, az igazi gond a Jade mechanikával lesz itt...
egyelőre azt kellene látni (kövi két hétben kiderül) hogy aggroval kezdenek-e valamit. Mert ha nem, akkor ez iszonyat lassú. Mondjuk amúgy se értem mire fel ez a nagy OP félelem, mikor játszottatok olyan meccset ladderen folyamatosan, ami elért a 12-14. körig? Ez akkor lenne fosatós történet, ha a kezedbe rakná az Un'Goro packot, de a pakliba keveri. Gondoljatok bele, Starseekernél mikor jött össze a golden monkey a pakli első felében? Kb harmincból egyszer. Itt meg kapsz 5 random lapot a tizenixedik körben. Lassú, lassú, lassú. Nagyon lassú.
Ettől függetlenül én is betenném, elsősorban azért, mert jók a statjai és AKÁR még jól is jöhetnek a lapok amiket ad, ha véletlen eljutok odáig. De erre mondjuk nem építenék semmit. Utoljára szerkesztette: Matte, 2017.03.18. 14:19:43
Malaczárral ugye az volt a gond, hogy felhígította a decked ami ebben a gyors metában egyenlő a vereséggel, Elise meg egész egyszerűen ellassult. Zozonak abból a szempontból igaza van, hogy ha csak magát a lapot és a képességét vizsgáljuk tényleg erős, de ez az erő csak akkor fog valamit érni, ha a jelenlegi átlag 7 körös meccsek eltolódnak 10+ irányba, egyéb esetben csak egy újabb haszontalan legendás a sok között.
Nem csak controlba fér be. Simán jó majdnem bármibe. Kirakhatod curve-ön is, teljesen jók a statok, semmi hátránya nincs az egésznek. Még ha az lenne, hogy amikor kihúzod a packot akkor üres húzás, de csak 2 mana a pack és egyből feltöltöd a kezed.
Szerintem vannak beépített tiltások. Valamint továbbra is tartom ,hogy hiába képzelitek OP-nak, nem lesz control meta => nem fogja senki használni, max wildban rank 20 környékén, mint most Malaczárt.
Amúgy meg ez megint ilyen full random lap, amire nem igazán van szükség. Utoljára szerkesztette: Shep, 2017.03.18. 11:11:09
Nem hogy halott lapok nem lesznek, de egyenesen insane combókat fognak produkálni. Mondok egy példát, simán meg fog történni a súlyozott droprate miatt: új DR questes priesttel bemákolsz egy Sherazint. Aztán felélesztgetsz néhányat a sakkkirállyal meg N'Zoth-al...
Vagy: Elise ad egy újabb Eliset. Az már 10 lap. Ilyenek.
Van viszont egy olyan, hogy ha Elise adhat más classok questjeit, akkor azok tényleg totál halott húzások lesznek, épp ezért annak lenne értelme, ha azokat direkt kivennék, azaz bármit adhatna, de questeket nem. Erre kíváncsi leszek.
Azt felejtitek el ,hogy 5 lap, az marha sok control pakliknál egy csomó ideig csak halott lap lesz, mert lehet el sem fér a kezedbe, vagy még túl is húzat a köv körben, aggronak meg tök nyolc, nem ezzel fog nyerni, sőt be se fog kerülni. Persze ha itt is meg lesz piszkálva, hogy csak a pakli utolsó negyedében kap helyet a pack lap akkor tényleg jó a controlba is, de ez egyelőre még kérdéses. Utoljára szerkesztette: Shep, 2017.03.18. 09:56:17
Zozo leírta amire gondoltam, és nem volt kedvem hosszan leírni. Köszi! :) Legrosszabb esetben nem játszol ki semmit, de a hunternek ez tökéletes lap, feltölti a kezét, és mi rossz történhet? Az 5 lapból mondjuk egy mage spell jön? Bármi jó, hiszen mage :) Kapott egy rugó fegyvert, a semminél az is jobb. Netán megérkezett egy pala buffolós lap, és jéé tudok a kis beastemnek adni +8/+8-at?! Netán egy secret jött, azt is szeretik, mindegy melyik, összefossák magukat ha felteszek egyet! Jött egy lény, ami tauntos? Majd bevédi a sok kis beastem! "Jó ez az Elise, mert skill érzékeny, és mint tudjuk a hunter mindig is skill érzékeny volt! Hol is van az arcod?!" :D Röviden és tömören jó lap lesz. Ha nem lesz játszva, akkor az azt jelenti, hogy controll meta van, és van elegendő laphúzásunk és nem szorulunk véletlen lapokra. :)
Nem vagyok túl lelkes, épp Elise és a discozoo miatt...de Elise-t tényleg nagyon problémásnak érzem, Yogg 2, sőt rosszabb. És totál körbejátszhatatlan, bohócfieszta lesz az egész, és kb. bárhová befér az ingyen 5 lap miatt...ráadásul egyszerre húzod fel.
Gondoljatok már bele: akármikor kiteszed, teljesen rendben van, mert 5 manáért 5/5 oké stat. Itt még megjegyzem, hogy apróság, de akár fatigue sebzést is meg lehet vele úszni, mivel bekever a deckedbe, oké, apró plusz, ez mindegy is. Szóval, curve-ön is kirakhatod, nincs hátrányod. Aztán valamikor a játék során kihúzol egy kártyát, amit ellőve (olcsó spell, ez is számíthat pl. rogue-nál, magenél, stb. - újabb apró plusz dolog és még mindig nincs semmi hátrány) húzol egyszerre 5 lapot, DE azok is fel vannak turbózva az átlag packokhoz képest, szóval a minimum egy epic, de simán jön legendary is, azt mondta Whalen, hogy legtöbbször jó eséllyel dobni fog legendet. Ez olyan, mintha 2 manáért nyomnál egy discovert, de felturbózott droprate-tel és minden lapot megtarthatsz. És akkor ezeket még rögtön ki is játszhatod. 5 db új lapból választhatsz, amikkel reagálhatsz azonnal. Az ellenfeled pedig abszolút nem tudja körbejátszani, szó szerint bármelyik Un'Goro lap jöhet, akár dupla is lehet köztük. Megjósolhatatlan, körbejátszhatatlan, random, luckfüggő, meccsfordító és OP egyszerre, minőségi lapelőnyöd, információelőnyöd, és potenciálisan plusz szinergiáid származnak belőle, hátrány nélkül, gyakorlatilag bármilyen deckben. Az ellenfeledet totál elbizonytalanítod, vagy egy kör alatt meccset fordítasz. Ha kifogytál, feltölti a kezed. Ez rosszabb, mint Yogg, mert ezt az ellenfeled irányítja is. A kapott lapokat nem, arra alapból rádobták a kedvező súlyozást. Ráadásul az összes lap paklin kívülről érkezik. Az ellenfeled 30 lappal játszik hosszú távon, te 35. Ja, Malkezárnál is ezt mondtuk, de az 5 általad sem ismert lappal hígította a deckedet, ez meg a kezedbe adja őket egyszerre, nem ront a paklid hatékonyságán sem.
Ez a kártya instacraft mindenkinek :) Bár el se készült volna :D Utálom az ilyen lapokat, kijátsszák ellened, és lehet, hogy adhatod fel az addigi taktikád. Majd ha a rogue ellenfél kihúz vele egy Volcanot és szétcsapja az előkészített lethalt, akkor csak nézel és így tovább :D Hogy játszol ilyenek ellen? Azt hittem tanultak Yogg-ból. Utoljára szerkesztette: Zozo0122, 2017.03.18. 00:09:41