Ez az, ami engem pont nem érint, vagy megjelenés előtt veszek packot, vagy soha. Olyan még nem fordult elő, hogy azt mondtam volna, hogy csak úgy vegyek pár csomagot. Pont azon agyaltam, hogy vajon mikor teszik kicsit olcsóbbá a már kirotált boostereket, de ezek szerint még azt is drágítják :O
Az lehet de nincs most kedvem még egy kártyás cuccban majdnem előröl kezdeni mindent. Ez a nagy kapocs még mindig a HS-el ,hogy ott lényegében megvan minden, de ma tuti nem kezdenék el játszani vele a 0-ról indulva.
Talán most végre beindulnak! Máris megmutattak pár lapot a Legends kiegből, plusz itt vannak a jövőbeli terveik :D
Kora nyárra jön nagy kieg is, dolgoznak a spectator módon, és in-game tournamenteken is. A végére egy idézet:
"We have a whole host of new features and functionality in store for 2017, and we’ll continue with regular releases of new Stories and full card sets every few months throughout this year and beyond. With aggressive updates to the cards and the metagame, new Story campaigns, and upcoming expansions, we want Legends to constantly evolve and grow for new and existing players."
Náluk az ilyesmi, hogy "aggressive updates" tényleg jelent valamit, 1-2 havonta jön ki balance patch, ha gáz van. És a Brotherhoodos kieg lapjainál máris láttam egy érdekes új keywördöt :) Nagyon hajaznak a HS modelljére, csak annak minden hibáját igyekeznek javítani. Túl gyors a meta? Tegyél be prophecy kártyákat, majd azok adnak nekik, minél jobban lesebeznek, annál nagyobb az esélye, hogy önmagát szívatja meg. Kevés a HP? Bőven van a gameben overheal, és az ilyen mechanikák miatt, mint a drain, akár egy jól feltápolt draines lény is jelentős HP-t tud leszívni az ellenféltől és átadni. Nerfelni kell egy lapot? Megteszik, de nem nerfelik le a pokol mélyére, csak ésszerűen. Jó lap volt a Mantikóra? Igen, nagyon is. Jó még a nerf után is? Bőven!
Hajrá, ideje odatenni magukat, főleg, hogy már nem béta a game többé. Úgy látom, gőzerővel fejlesztenek.
Amúgy bocsi az állandó off-ért, de talán néhány embert érdekel a dolog. Persze én is várom az Un'Goro kieget is, nagyon is. Jelenleg mindkettőre kíváncsi vagyok. Utoljára szerkesztette: Zozo0122, 2017.03.09. 23:01:38
Most nézem,hogy legalább amaz-t megvették maguknak. Kíváncsi leszek elérnek-e valamit, vagy ugyan az lesz,mint mikor kolento-nak fizettek, hogy játsszon a játékkal.
akik aggrot tolnak sokat nem azért vesznek decket mert az kell a deckhez hanem mert "szerezed meg mind" feelingje van a CCG-knek
a HS - szerintem - egy csomó játékkal ellentétben nem a "whale"kre épít, hanem arra hogy az átlag felhasználó elbohóckodik aggro-t tolva és vesz közepes mennyiségű decket mert a könnyű sikerrel jól érzi magát
és azzal hogy vannak a drága deckek a "whale"k is ki vannak szolgálva
Nem látom, hogy miért jobb a blizardnak az aggro? Olcsó deckek ezek, nem igényelnek sok erőforrás ráfordítást. Előbb utóbb az lesz, hogy senki nem vesz majd exp után packokat, hanem szépen megvárják, míg kijön a legolcsóbb, leggyorsabb deck, aztán kakukk.
Azt én is látom, hogy az aggro kell, mert én sem szeretnék, olyan metában lenni, ahol nincs semmi korlátozás. De a mostani aggrohorda sem állapot. Nem kellene ám sok hozzá. Én anno a sludegbelcherrel nem tudtam játszani(nem volt meg), de 1-2 ilyen lap és meg lenne oldva az ilyesmi. Nem ölné meg az aggrot, de az egyéb gondolkozású játékosoknak is lenne egy kis élettere.
Ugyanakkor aggro nélkül kb lapfogyásig tartana minden meccs. Szoktam itt olvasni olyan vágyálmokat, hogy milliónyi AOE és ennél csak több heal kellene a játékba. Hát mit mondjak? Csodálatos lenne...
De nem akarnak semmit sem kezdeni az aggróval, mert sokan szeretik az egyszerűsége miatt, nem mindenki szeret gondolkodni, főleg egy kemény nap után. Tehát a blizzardnak így jó a dolog.
Amúgy, olyasmi rendszer, hogyha úgy nyersz 3x egymás után, hogy a köreid száma nem éri el egy adott átlagot, akkor nem kapsz winstreaket? Most ez csak így hirtelen eszembe jutott, mint aggro elleni megoldás, de természetesen ez csak egy nagyon nyers elgondolás.
Pontosan, egyértelmű hogy csak idő kérdése mielőtt vége. A HS-en kivül semmi értelme, talán SV de ott meg annyi free dolgot adnak hogy felesleges (illetve nyugaton az is halott lenne ha nem létezne a japó óriás bázis)
Szavazzatok (nem írok nevet, kire, aki követi a magyar játékosok teljesítményét, annak megvan a véleménye, aki nem követi, az kattintson a számára szimpatikus fotóra, nyilatkozatra), hogy ingyen Old Gods-os boostert kapjatok. A Bnetre be kell jelentkeznetek, és egy játékosra kell kattintani. Utoljára szerkesztette: Mephike, 2017.03.09. 15:00:04
Igen az artok unalmasak Ha ránézel a HS-re micsoda jó kis cartoon style Ránézel a Shadowversere milyen jó weeb art A többi egy rakás szar :D
De én nem értem ezt a design oltást, szerintem gyönyörűek a Legends lapjai, és a menüje is letisztult és igényes, minden részen. Az artokkal van a gond? Szerintem az ugyanúgy van, mint a HS-nél, vannak gyengébbek, de vannak önmagukban gyönyörűek is.
2018-ban, amikor az azévi első kieg kijön, akkor távozik majd egyszerre a WotOG, a Kharazan és a Gadgetzan kieg, és akkor a mostani dínós, és a következő 2 idei kieg fog bennmaradni. A mostani dínós a legfontosabb, mert ez lesz a leghosszabb ideig a standard része, 2 teljes évig.
"De valahogy annyira nem találták meg a játék hangulatát az ESO-ban, hogy nevetséges." Emellett nehéz elmennem szó nélkül, úgyhogy nem is próbálok :) Elder scrolls online 2016 legjobb rpgje felhasználók szavazatai alapján(tehát nem fizetett oldalak kamuértékelései). mmorpg 2016 Ja és mmorpg.com on aminek és az ottani közösségnek ugye van némi köze a témához. :) Részemről az Elder scrolls online az egyetlen igazán hangulatos mmorpg a lord of the rings online óta, pedig próbáltam párat...(gw2, wow (draenorig),d&d online, black desert online(ez utóbbit még nem tudom hova tenni, de a többi nem nekem készült az tuti). Én imádom az ESO -t kb semmi más rpgvel nem játszok mióta újra nekiestem, ég és föld a mostani eso ahhozképest amilyen volt amikor kijött. Csak idén 4 tartalom jön hozzá és nem lópáncél dlck hanem housing, egy nagykiegészítő(morrowind), aztán még két PVE tartalom a 2. félévben. Szóval én a helyedben úgy fogalmaznék, hogy SZÁMODRA nem jön át a játék hangulata...az rendben van, nekem se jött át pl a black deserté pedig sokan magasztalják, de nem írom le a játékot, mert SZÁMOMRA nincs hangulata.
Pedig tényleg nem egyszerű, az emberek többségének a dizájn a legfontosabb és a Blizzard csak is kizárólag energiájának 90%-át arra fordítja míg más kártyajátékoknál inkább a skillesebb játékmenet a fontosabb és kevésbé a dizájn, ez téves út mindenki imádja az rng-t és a a grafikát, skillt meg utálja. A dizájnnal meg hogy is versenyezhetne bármelyik olyan mintha egy AAA cég grafikáját lenyomná egy indie cég, nem fog megtörténni
Legends tényleg sokkal jobb gameplay szempontjából, de sajnos egy olyan CCG-t sem láttam még, ami designra akár csak megközelítené a HS-t. Pedig egyébként annyira nem lenne bonyolult. Csak valahogy nem megy nekik. Az ElderScrolls Online volt nekem ilyen. Morrowindet, Obliviont, Skyrimot imádtam. De valahogy annyira nem találták meg a játék hangulatát az ESO-ban, hogy nevetséges. A WoW meg a HS meg folyamatosan tud hozni egy sajátos feelinget, ami miatt sokan imádják. Még ha meg is vannak a saját gameplaybeli problémáik.
A kieg április elején jön. Gyanítom, elseje a kiszemelt célpont (legalábbis az "early april" erre utalhat :D)
csak a következő év tavaszán megy ki a tavalyi tartalom
Te Zozo azt mondd meg nekem, hogy előreláthatólag/tippre a következő tartalmat (Whisper of the old gods talán) mikor "metszik" ki a standardból? Következő év elején vagy azt is "bukjuk" már évközben valamikor?
Szerintem azért jelentették be most és tették előrendelhetővé ilyen kevés lap megmutatásával, mert a questek miatt (amik eléggé be fogják lőni a következő deckek játszható verzióit) meg az évi 3 teljes kieg miatt tényleg átmegy P2W-be a game, most szívják fel azoknak a pénzét, akik hajlandóak vaktában előrendelni vagy esetleg nem vették észre, hogy mekkora drágulás lesz emiatt a 2 faktor miatt.
Nem tudom, ha ápr. 30 a befutó nap, akkor van kb 50 nap hátra megjelenésig, még ekkor is simán mehetne a hiszti/hype max eleinte nem minden nap mutatnának lapot hanem csak 2 naponta. Van infó arról, hogy miként változott a játékosállomány? Stagnál-e vagy csökken-e az előrendelések száma? Vagy ezek nem nyilvános adatok?
Nem április 30 után jön az új kiegészítő? Az még jóval több mint 30 nap. Mármint az 50 pack preordernél lévő dátum miatt kérdezem. Remélem április 30 mert én még csak most kezdem el gyűjteni a goldot :P
"miért kell várni ennyit a lapok bemutatásával? :S" Én nem vagyok benne biztos, hogy készen vannak már egyáltalán azok a lapok
Tavaly ezidőtájban szerveztem egy versenyt, ahol sok ember közül végül is 32 főt fogadtunk, és legalább ennyit elutasítottunk. Be kell valljam így utólag, hogy mi sem számoltunk azzal, hogy a HS ennyire népszerű lesz, és a hely méretei miatt voltunk kénytelenek visszautasítani az embereket. Idén 128 főre terveztünk, előselejtezőkkel, stb. Külön weboldal készült a regisztráláshoz és a lebonyolításba idén is a hearthstonehungary.hu segít be. egy gond van csak... kevés a jelentkező, de tényleg kevés. A helyzet szerintem az, hogy a játék újdonságereje lecsengett, azok akik csak egy kis mókára vágytak, már rég másfajta játékkal játszik, már csak a mag van meg, akik tényleg szeretnek kártyázni, akiknek ez "komolyba megy". Erre itt van a GWEN és a többi kártya játék is. Remélem a Blizz bázison a mostani kieg után jelentős bevétel kiesés fog megjelenni. Remélem a GWEN tarolni fog. Azt akarom, hogy a köv kieg előtt a Blizz HQ-n kicsit izguljanak már, hogy "ha ezt így csináljuk tovább, abból baj lehet, még a kiabxot Gerálték is le fognak nyomni minket" Jön 130 lap, van hátra a megjelenésig kb 30 nap, miért kell várni ennyit a lapok bemutatásával? :S Utoljára szerkesztette: Mephike, 2017.03.09. 06:49:07
OFF:
Én nyomtam Legends-t, Eternal-t, nagyon tré vagyok tudom, de HS-hez viszonyítva mindegyik annyira mocsok bűn ronda, hogy egyszerűen nincs az az isten, hogy bármelyikre is költsek akár 10 forintot is. Anélkül meg nem megy. Eternal is úgy néz ki, mintha 1999-ben adták volna ki... mobilra. Kösz, de nem.
Tré, tudom, gáz vagyok, magammal bas**k ki, de ez van. Ez nekem fontos (és szvsz nagyon sokaknak), olyan kevés cuccot mozgat meg egy ilyen játék, hogy a minimum, hogy csorogjon a nyálam a látványtól. Majd ha csinálnak egy normális játékot, ami csilli-villi grafikával jön, de legalább HS szintet megközelíti, akkor váltok, addig f2p HS (hálisten megtehetem, kezdetektől játszom, minden bőven megvan ami kell).
Erre most látom, hogy hivatalosan is megjelent a Legends, és be is jelentették az első kiegészítőt :D 40 új lap, 25 új story fejezet, amely a Sötét Testvériségről (Dark Brotherhood) szól, ez az Elder Scrolls-ban egy évezredek óta fennálló bérgyilkos céh, ez a guild adta kb. a legélvezetesebb küldetéseket, ha beléptél hozzájuk :D (Kivéve a Morrowindet, ugyanis ott a játék legelejétől kezdve a célpontjuk voltál, amíg be nem daráltad a teljes bandát, persze mindig újraszerveződnek a háttérben, több alkalommal öltek már császárt is) Lefogadom, hogy az eddigi warrior/mage/thief szál mellé kapni fogunk ezentúl bérgyilkos küldiket is, meg pár achievementet, akit ez vonz :) Még annyit, hogy a lapok között már szereplő unique legendary Lucien Lachance is egy DB fővezér volt, valamint Ungolim is, csak alacsonyabb beosztásban.
Nálam ez telitalálat, Április 5, 20 euró az egész és minden lapot megkapsz, meg egy bónusz goldent is. Vágom hozzájuk a pénzemet, sajnos a HS-nél ez nem 100%, amúgy is elcseszik az egész hype-ot, mivel 17.-ig nem mutatnak új lapokat...
Szerintem a Legendsnél van mindez a legjobban megoldva. A kevés random miatt tényleg az győz a legtöbb esetben, aki jobb. A balance is sokkal jobb, mint HS-ben.
Azért az sem elvárható, hogy egy laphúzással operáló játék,fps vagy moba szintre kerüljön. Ugyan úgy elkülönüljenek a profi játékosok, az átlagtól. Viszont ennél azért jobban el kéne. Minél hosszabb egy meccs, annál nagyobb a tudás szerepe. Namár most ez a jelenlegi 6-8turn nem igényel olyan hű de sokat. Control irányba meg nem lehet elvinni max ha nem adnak ki soha többé aggro, random lapokat. Amivel megint csak az a gond,hogy a játékosbázis nagyobb része inkább azt szeretne.
Mostanában gwentezgetek. Ott ugye nincs aggro,mert nincs saját életerőd és nem lehet rusholni,d e még ez sem az igaz. Alapból 13lapot húzol 1 meccsen,muligannel együtt 16 lehet, a 25lapos pakliból. Az a deck amit ma játszottam 1húzással ( egy másik lapomat discardolja) rendelkezett+ 1lap ami a deckbőlhoz ki egy copyt ha meghal, +2 lap ami random játszik ki 1-1 lényt a paklimból. Így 13 lap helyett igazából kijátszhatok 16 lapot ami még mindig nagyon kevés és túl sok múlik a húzáson, de még így is sokkal több stratégia kell mint a hs-hez és kevesebb rng.
a legnagyobb baj a HS-el, hogy túlságosan komolyan van véve, Esport!!! ezen mindig mosolygok mikor meglátom, én aztán abszolút nem vagyok egy CS fan de hasonlítsuk már össze a CSGO-t vagy egy Starcraftot ezzel, nevetséges, komolytalan, egy flash játék szint, egyébként igen, ennek a játéknak ilyen indie game, Terraria, Tricky Towers szinten kéne mozognia, és akkor nem lenne ez a winrate rank, lassú deck, greedy lap, meg turn 5 lethal, ami rámegy a játékosbázis 80%-ának élvezeti értékére. az esportok többségében az az élvezeti érték hogy nyersz, minél inkább kiélezett meccs, annál nagyobb az élvezeti érték, a HS-ben szerintem egyáltalán nem, bármelyik "pro hearthstone player" ellen is tudsz ugyanolyan meccset játszani mint egy random valakivel rank20-ról, 4-5 szinte ugyanolyan pakli játszik szinte ugyanolyan meccseket egymással, és a legnagyobb döntő faktor az rng, sőt egy random hobbiplayer aki 1 hónapja kezdett, simán megverhet egy "pro hearthstone playert" ha úgy adja neki a gép, most képzeljük már el ennek a valószínűségét egy normális Esport játékban....:)
Amit az online játékokról írsz az nagyon igaz. Én sok éve tolom LoL-t és Dota2-t és full ez megy. Minden 12 éves azon pörög, hogy majd ő mekkora diamond smurf meg majd ők streamelnek. De egy nyomott wardot nem tud lerakni egyik sem. :D
HS-ben imádom, hogy nincs ingame cset <3 Legjobb dolog ever.
A top játékosok többségét pont nem érdekli a deck típusa, csak az hogy jó legyen. Sőt elég sokan gondolkodnak HCT pontokban és azt nem a Reno Priestel szerzik, hanem: 1.Gyors deck, hogy minél több meccs menjen, nem baj ha kicsit kisebb a win rate,mint controllal. 2.Countrek a gyors deckekre,kiemelkedően magas win-rate mellett.
A streamerek kb ugyan így vannak, annyi különbséggel hogy gyors elfutnak legendbe és utána azt játszák amihez kedvük van, a helyezéssel meg ráérnek az utolsó héten foglalkozni, mert napi 4-8 órával ők úgy is odaérnek a top100-ba jó eséllyel.
Az online játékok ebbe az irányba mentek el. 10-ből 8 embert nem érdekel a "fun", csak az hogy jobbak legyenek. Nap, mint nap több ezer dolláros versenyek a nagy játékokban és ez azt a hatást váltja ki,hogy a néző úgy gondolja, hogy neki miért is ne menne ugyan ez. Onnan pedig semmi nem számít neki csak a meta és az eredményesség. Nem a decket akarják élvezni, hanem a győzelmet, még ha az odavezető út unalmas is.
más, mindenkinek: tegnap néztem Kiblert, valaki megkérdezte tőle, hogy mivel ment le legendbe, mert nem látta a közösség. Szemrebbenés nélkül rávágta, hogy az új agro sámánnal. Ezen mondjuk meglepődtem, ezek szerint a streamerek egy része simán használja az aktuális rákot?
Ja meg délután én is láttam a csodát, sovány malac vágtában igyekeznek a potens játékosok lefelé, négyből három az esport1-en közölt deckkel csapatta. Egy mókás decket láttam csak, egy buflint, amiben volt blossoms. Nem is értem, miért nincs több ilyen stop deck. :D
Én egy Reno/zoo/Malchezzarral voltam, de az nem igazán adta.
hát ez marha jó, 50-es pala quest, irány akkor wild ovi mód (csak pala lapokkal, hogy hamar meglegyen), első két ellenfél: fullos reno priest (az a fajta ultra drága, ami 2 legendaryt is megidéz egy kőrben 0 manáért) meg egy majdnem fullos (nem tudom mit keresett a paklijában a késdobáló) reno mage, szegény mondjuk ez utóbbi a controlretard mr thank you archetípus volt. Mondjuk nekem legalább kész lett 80%-ban a quest, csinálhatnának már egy rendes ovit a kezdőknek, mert ez így rém bosszantó lehet.
Mondjuk aláírom az sem szép, hogy egy rutinos játékos egy alap paklival bemegy wild casuba, de ezeknek vajon mi a mentségük? Nem kínozhatnak több kisállatot, mert lebuktak és anyu ezért letiltotta a youtube-ot?
Na legyünk jó indulatúak, a pap biztosan csak gyakorolt és ez volt az első meccse a paklival és már futott is standardbe, a maget, meg a fejére ejtették és speciális szegény, nem az ő hibája.
Tudom, hogy az új kieg lapjait még csak napok múlva fogják bemutatni, de kérdem én, 2-3 naponta egyet miért nem lehet megmutatni? Hogy fogunk így felülni a hype vonatra? :)
Egyébként tényleg olyan bonyolult a hs fajta interaktív csatateret megoldani a hasonló játékokba? Ez azután jutott az eszembe, hogy Eternalba is jelen van ez, persze nem olyan szinten mint a hs-ben. Ott ilyen totemeket lehet választani vagy venni és azokat lehet nyomogatni játék közben. Nem mondanám rossznak, csak ott van az az aspektusa, hogy hangot ad ki magából. Ez tök menő, egészen addig amíg az egyik játékos nem dönt úgy, hogy ő ezt végigspammeli az egész meccs során. Sok játékos hagyta peregni a homokórát majd kilépett ennek hatására:D Úgy megtapsolnám a fejlesztőket ilyenkor...:)
Mikor bekérdeztem, hogy jó-e, egy ember válaszolt :D Tegnap linkelt valaki egy jobbat, kérjétek meg a modikat, hogy legyen inkább az :D (a legutóbbi kört én futottam + megkértem őket, hogy az offtopic felirat is újra kikerüljön)
na némi konstruktív hozzászólás: ezzel a deckkel lementem R15-re (tudom, tudom) hiba nélkül, jók az ilyen nem várt deckek, na :) messze nem tökéletes, szóval, mi az az egy-két lap amit változtatnátok rajta?
nem tudom. Ezt mindenki maga ítéli meg. akkor és ott, neked megérte bele tenni a pénzt? okozott akkora örömet? szerintem ez egy remek játék, én sokszor mentem el nézőként (azt gondolva, hogy ehhez én nem vagyok elég okos) Magic versenyekre (a könyveket is szerettem). Én jelenleg örülök, hogy találtam egy olyan mese kártya játékot ahol vannak sikereim. Jó nézni a profikat, izgulni az újakért. Nekem megérte.
ez a f2p is csak bullshit amúgy. Statokat meg kéne nézni és kiszámolni, hogy lehetséges-e napi 100 gold (30win) és minden quest (átlag 50 gold/per nap talán?) mellett megszerezni minden tartalmat.
Összefoglalom a mai eseményeket: Free to play, but pay to win :DDD
Amúgy tényleg f2p, hiszen bármit megszerezhetsz ingyen, más kérdés, hogy mennyi időt kell rászánnod, de ha valaki nem játszik komolyabban 3 kasztnál többel akkor bőven elég csak a npi küldetéseket teljesíteni és mindenre van elég gold, meg dust.
szerintem teljesen más malomban őrlünk. Engem nem zavar (sőt!) örülök, ha Madi jól tolja és neki így jó.
Ettől még általánosságban (pláne bármilyen más játékhoz hasonlítva) nagyon nem oké. Jó másfél éve nem vettem már paklit én se (nem is fogok többet), de 40k hufot biztos belevertem már és ez arra volt elég, hogy standard mindig kb rendben van, wild felejtős.
Szerinted ez a játék ennyire király? Hogy 40k hufért enyém a tartalom harmada? Én csak erről beszéltem.
(és én nem vagyok peches, csak simán balfasz :D egyszer mentem rank5-ig, azóta meg se próbálom, nem nekem való móka az)
na de komolyan: nem tudom Madi mennyi pénzt rakott a játékba, de pár hónap után indokolatlanul tápos deckkel csapatta R10 környékén arany hőssel (mondjuk ezért szarjon sünt), próbálkozott twitcen, nem értelek titeket, miért nehéz elfogadni azt, hogy vannak emberek, akiknek oké szinten bejött a játék és még sikeresek is voltak, nem az ilyen típusú embereket kéne mutogatni a kezdőknek? Igaza van Pionak, miért jó az a vonal, hogy minden szar, meg a blizzard csupor, meg én csak peches vagyok, nem ügyetlen :( nyilván ettől még, hasznosak a változások, amik, lehet lassan, de pozitív irányban, azért megtörténnek.