Nagyon jó videó. Ezért tartom a Legends-et is :D Abban tudsz reagálni, vannak support cardok, interaktívak a meccsek, ha az ellenfél megpróbál leaggrózni, akkor jó eséllyel beleszalad néhány Prophecy kártyába, amikor kiüti a rúnákat és azonnal megszívja :D
Azt már nem is mondom, hogy megint van Chaos Arena, óriási fun, nem úgy mint itt HS-ben :(
Játszani szeretnék, nem pedig 5percig ülni és nézni ahogy átgázolnak rajtam, úgy hogy válaszolni se tudok. Az se olyan hű de élvezetes,ha én gázolok át rajta 5perc alatt. Minél hosszabb egy meccs, annál több múlik a skillen és kevesebb az rng-n. Jelenleg minden azon múlik,hogy az első pár körben mennyire vagy szerencsés. Mert ha csak átlagosan húzol a 6.körre vesztettél.
háát ez a mindenhol azért túlzás szerintem. én pl kazuálba inkább fúlós midrange, control deckeket láttam. ranked meg olyan vegyes, de tény sokan vannak, viszont visszahozta kicsit a control warriort. Amiből meglepően keveset láttam az elmúlt pár napban az a warlock. nézd a jó oldalát, 5 perc alatt eldől, hogy buktad, vagy feladja :) kíváncsi vagyok, hányan fogják őket farmolni céldeckkel R15/10-en, stb.
Mire érdemes költeni, ha van egy kis pénzem? vegyek kieget vagy inkább nyissak lapokat ( abszolúte kezdő)
Na, lecrafoltam egy Golden Ragnát, Golden Sylvanast, betörtem a sima Sylvát és betörtem a sima verziókat és goldot csináltam az Azure Drakekből, Concealekből, PO-k és Ice Lancekből. (bár egy golden azure meg egy conceal már volt) Kb. 1500 dustom maradt, ennek egy része letétben kártyákban, amik még nerf esélyesek lehetnek, pl. Jade lapok, egy része rendes dust formájában, de szerencsére ezeket visszakapom + múltkor csináltam 2 golden Small Time-ot is, azok ára is vissza fog jönni, szóval szépen csillognak a deckjeim :D
Mert mindenhol ők vannak. A probléma, hogy nem jó ellene játszani, mert ha veszítesz akkor általában úgy,hogy reagálni sem tudsz. Hiába csinálok egy reno maget, ha még az is csak 60%-ot hoz az aggro saman ellen. Tehát 10-ből 4meccs egy idegesítő fos lesz, amire reagálni se tudsz.
tényleg, az új rager az 5/3-as lesz, vagy 6/2-es? :)
Win and lose, belépek egy sráchoz, kazuár pirate warrior mirror meccs, ez ám az izgalom :DD Még a lapok is majdnem ugyanúgy jöttek nekik :DD Utoljára szerkesztette: Shep, 2017.02.17. 14:28:59
Na akkor arany Sylvanas legyártva, igaz be kellett hozzá törnöm egy arany kalóz kapitányt, de hát kit izgat majd ha szükség lesz rá a visszakapott dustból legyártom a simát és még marad is :)
amúgy akiknek tele a töke az agro sámánokkal és warikkal, az miért nem csinál egy counter decket és kocog le addig, amíg szeretne?
Világos ragnaros,sylvanas,2 azure drake 3400 dust, alig várom, lecraftoltam sylvanast
Infó Lényeg, ami téged érdekel: "Ezeket a kártyákat nem lehet majd teljes áron betörni, de akik rendelkeznek ezekkel a lapokkal, azok megkapják ezeknek a lapoknak a Dust értékét (tehát aki rendelkezik egy Golden Ragnarosszal, az 3200 Dustot fog kapni). A Blizzard nem szeretné, hogy betörjük ezeket a nagyszerű kártyákat, ezért inkább a Dust értéküket adják oda azoknak, akik rendelkeznek az előbb említett lapokkal. Érdemes lekraftolni ezeket a lapokat, ha még nincsenek meg (akár Golden változatban is), hiszen ahogy az előbb írtam, a teljes Dust költségüket meg fogjátok kapni és mellé a lapok is megmaradnak! Csak annyi lapért jár a Dust, amennyi egy pakliba lehet, tehát Legendary-k esetén egyért, más lapoknál kettőért (nem jár jobban az, akinek 10 Ragnaros-a van). Frissítés: Ha egy lapnak a Golden és sima változatával is rendelkezel, akkor csak a Goldenért kapsz Dustot (Példák.: Van 2 sima és 2 Golden Azure Drake-ed, akkor a simáért már nem jár Dust. Ha van 2 sima és 1 Golden Azure Drake-ed, akkor Dustot kapsz egy Goldenért és 1 simáért.)." Utoljára szerkesztette: Mephike, 2017.02.17. 13:22:11
Tehát ha jól értelmezem mindenképpen érdemes le kraftolni sylvanast nekem (1350 dustom van perpill) mert mindenképpen megkapom az 1600 dustot ajándékba És még a lap is megmarad wildba? Tehát magyarul 1600 dust ajándék ha jól számolom ? Ha ez így van pontosan mikor lesz ez mikorra kell összeszednem a hiányzó 250 dustot?
Amúgy ebből a játékból a retkes chargeot kellene eltakarítani végleg, semmi szükség rá.
SZERINTEM azért úszta meg a nerfet, mert ott vannak a pirate deckek. Egyszerűen a sárkány-pap paklik közel sem olyan népszerűek, mint a már említett kalózok. Gyanítom ha erősebb lenne pap és gyakoribb lenne a sárkányos deck, akkor ő is nerfelve lenne. A rotálás után meg ugye szinte teljesen egyedül marad, mert majdnem minden sárkány lap megy a levesbe.
Ezek szerint a drakonid operativet nem bántják? Pedig végig úgy volt nem? Utoljára szerkesztette: Sheltem, 2017.02.17. 11:42:09
amúgy a dragon deckek eléggé szépen kivannak herélve így : brm + azure drake hiányozni fog onnan Ragnarost én szerettem meglátjuk
mondjuk azt nem tudom felfogni hogy auctioneert miért nem vették ki, legalább annyira idegesítő mint a conceal, főleg druid/rugónál
ice lance kivétele engem nem zavar ahogy a pow-se az az aggronak is fáj
na akkor én is:
Draket sajnálom, nagyon szerettem azt a lapot, Ragnarost is (bezzeg a meleg testvére marad), mert relatív hamar nyitottam, bár tény ezek inkább érzelmi dolgok, szóval meglátjuk. Döglött elfnek azért örülök, mert így lekraftolhatom ingyen, legalább meglesz.
Kár, hogy a Reno mechanika kimegy, érdekes egy deck típus volt, bár keveset játszottam vele, mert ez az úgy csinálok mint ha kéne hozzá skill és vadul hümmögök az első körben, valahogy nem az én világom. Szerintem az utolsó komoly skillcapat igénylő deck a régi hupikék törpikés wari volt.
én nem örülök annak sem, hogy csökken a random, mert a játék esszenciája a bohóckodás, nem a véresen komoly sakkozás, de megértem, hogy ezt csökkenteni kellett, eltüntetni úgy sem merik, szerencsére.
Agro: remélem mindig része marad a játéknak, legyen 1-2 gyors deck állandóan, azoknak akiknek erre van igényük, néha jó a 12 órás műszak után csak "fát vágni". Szerencsére attól nem kell félni, hogy ezek deckek eltűnnének, kb addig lenne HS is.
Sajnálom, hogy nem jön adventure, jók voltak.
ranger=hunter bocs, de ez nálam már nem fog változni. :)
Távozik most Blackrock Mountain, The Grand Tournament, and The League of Explorers (31+132+45) és 6 lap megy át wildba, ez összesen 214 lap. Ezt a hiányt az első kieg nem csak a második fogja tudni pótolni. De igen, kétségtelen, hogy a boosteres kiadás anyagilag jobb nekik, ez 100%. De: - Ugyanakkor nem kell foglalkozniuk annyit a körítéssel, csinálnak pár képet, mint legutóbbi kiadásban, tesznek mellé egy booster nyitás animációt és már jöhetnek is a lapok. - Több lap fog a rendelkezésünkre állni idővel. Kimegy most kb 210 lap és kapunk idővel helyette (3*130) kb 400-at.
Ennyi új lappal bővülnie kellene a lehetőségeknek, és nem lenne szabad megtörténnie, hogy ami most is van, hogy a ranger és a pala gyakorlatilag nem létezik. Persze ahhoz az kell, hogy jól tervezzék meg a lapokat, és akkor vissza is értünk a szokásos mókuskerékhez.
számomra ezek a változások is csak akkor érik meg ha előállnak valami normális expansionnel, nem olyanokkal mint az előző 3
amúgy az aranyos hogy idén nem lesznek adventurek, biztos nem úgy hoztak a konyhára
A változások jók, talán elindulnak egy jó úton végre. Továbbra is figyelem a távolból a dolgokat. (nagyon nagyot léptek, valszeg látszott az elégedetlenség)
A no duplicate lapokra azt mondták, hogy mostanában biztos nem.Nem vetik el az ötletet,hogy a későbbiekben készítsenek ilyen lapokat, de az nem most lesz. "Azt akarjuk,hogy változzon a meta".Mondjuk evvel szerintem pont a jó része maradna meg.
nem, igazándiból csak a hirtelen sokk okozta szómenésem volt, így, hogy pár óra eltelt, rájöttem, hogy a bejelentés csak még jobban érdektelenné tette a játékot. Pay2winesítenek, aggrot leszarják. A classic lapok kivétele jól is elsülhet, azt -így hideg fejjel már- nem temetem idejekorán, az egyetlen aggályom, hogy bő egy éve semmi sem sül el jól, úgyhogy kíváncsian várom hogyan oldják meg az aggro vs kimegy reno, kimegy emperor, mitől is nem lesz mégrákabb az aggro.
Sokkal jobban (át)láthatod a dolgokat, én nem vagyok több egy kocajátékosnál, sőt más kártyajátékot nem is játszom (ugyanakkor a Brode-ot nem sértésnek szántam, ha annak vetted, akkor elnézést). Amit én látok, az az átgondolt elképzelések teljes hiánya (eddig). Talán most elég bátran hozzá mernek nyúlni, legalábbis nagyon remélem, mert ha nem, akkor azt hiszem itt az ideje a búcsúnak, ami az elmúlt hónapokban a játékban ment, az minden, csak nem élvezetes. Hamarosan elválik, még bármi lehet. Az, amit EDDIG tudunk, az nem túl biztató, de még nagyon keveset tudunk (pirate + shaman változatlan eddig a pillanatig, a counterek meg csak gyengülnek minden egyes bejelentéssel)
Boccs, rég írtam ide, de azóta is lelkesen csinálom a daily küldiket ám, csak annyira nem követem most a játék körüli eseményeket. Viszont most olvastam a változásokról és le a kalappal, piszok durva, hogy ilyet megléptek és totál egyetértek a változásokkal. Kivesznek egy csomó olyan lapot, ami vagy autoinclude volt, vagy totál random vagy egészségtelen kombó deck alapját jelentette. Emellett kikerül Reno is. Belegondolni is durva, hogy mi lesz itt az új év kezdetével, teljesen új lesz a játék.
Az egyetlen, ami számomra is kérdéses, hogy elég lesz-e a 2 bejelentett nerf ahhoz, hogy a jelenleg uralkodó sámán/warrior háttérbe szoruljon, de ahhoz, hogy ez kiderüljön mindenképp meg kell várni az új lapok bejelentését minimum.
Illetve megmondom őszintén, hogy szerintem a jade mechanizmus nem sikerült túl jól, nem igazán tartom fun-nak, de ezzel nincs gond, a joust se sikerült jól, egyszerűen nem printeltek belőle több lapot és kikopott, ez lesz a jade-vel is szerintem.
Illetve anadrex lentebb linkelte a reno lapos versenyt az baromi jó volt, nagyon ötletes lapok szerepeltek benne, én remélem, hogy ezt a no duplicate mechanizmust tovább fogják propagálni, nagyon változatos paklikat eredményez.
Amúgy az engem nem zavar, hogy egyes classic lapok átkerülnek wildba (csak Sylvanas :)), elég tróger lap mindegyik nem fognak hiányozni, sőt ezeket már hamarabb is megléphették volna, de úgy tűnik ők is rájöttek ,hogy az az út amin eddig jártak már kezdett egyre keskenyebb lenni, így le kell róla térni. Ja, és ugyanezen elv alapján Reno meg átkerülhet classicba, legalábbis egy időre és mindenki másik nagy siráma is megoldódna egyből. Utoljára szerkesztette: Shep, 2017.02.16. 22:34:03
Most így pár óra után már kicsit örülök, a végén még játszható lesz. :D
Hát én sem értem most a sírást. Jó, félig mégis. Az oké, hogy nem azzal foglalkoztak, ami a legnagyobb baj. Az aggro. De ha ettől eltekintünk, akkor teljesen érthető, hogy miért veszik ki a ragot és szilvit. Nagy N'zoth Jancsi vagyok, de nem ejtek könnyeket emiatt.
Ezzel totál egyet értek, és bizony remélem, hogy a pokolban ezért bérelt helye lesz BB-nek, mert ez a legfőképpen rajta múlott. Bízom benne, hogy a rengeteg fórumon kapott oltás (ezt ők visszajelzésnek hívják) után kaptak valami fejmosást végre, és talán tényleg elkezdik egyenesbe tenni a játékot. Rengeteg dolguk van, a jövőre nézve. Viszont az is biztos, hogy több változás és módosítás fog jönni most, mint az elmúlt 1-1,5 évben összesen jött.
Nekem rohadtul tetszenek a változtatások. Minden kirotáló lapot legyártok goldenben, és szépen begyűjtöm értük a dustot. Ezt eldöntöttem, dust van rá. Maievet könnyű lesz megszerezni, amúgy is írtuk sokszor, hogy tuti hamarosan megkapjuk.
"Végre megtörténik amit vártatok, reagálnak a metára, elkezdenek variálni, és talán végre a teljes játékot figyelembe veszik és nem csak az új lapokra összpontosítanak"
Mindenféle offense nélkül: 3 év után csak összejön. :DD
A lényeg,hogy szelektíven olvasol. Úgy kezdtem,hogy winstreakek nélkül. Aki akarja nyugodtan kiszámolhatja úgy is hogy beleveszi a képletbe,de nekem semmi kedvem nem volt vesződni vele.
Amúgy PO-n és Ice lancen kívül a többivel egyet értek.
Matte kérlek tervezz egy 8 dropot ami nem mocsok OP, viszont ragnát letaszítaná a trónjáról. Ők nem tudnak, ezért kell mennie.
Hm, azért mert én nem csak negatív megjegyzéseket írok, akkor már Brodehoz kell hasonlítanod engem? Azért mert én egyet értek pár döntésükkel és nem csak azt szajkózom, hogy xar a játék? Érdekes, ha nem gond én nem mennék bele ebbe a fajta ragasszunk a másikra vicces nevet játékba, meghagynám ezt neked... Nem tudom mennyi tapasztalatod van, kártya területén, nem is érdekel, de úgy érzem, hogy kb 20 év kártyázás után, több nagy versennyel a hátam mögött lehet másképp látom a dolgokat, mint Te. Nem jobban, nem rosszabbul, csak máshogy. Ha ez gondot okoz, keress meg priviben, ott meg tudjuk beszélni.
Ragálnak a metára? Facepirate meg shámánka ellen ezek a változások mégis hol nyernek értelmet?
Nem Ragnarost kellene kivenni, hanem értelmes lapokat tervezni. Power Overhelming nagyon fog fájni warlocknak, nem a kombó miatt, mivel alapból nem lesz ilyen kombó lévén emperor kiesik. Így viszont egy (két) durva remove is eltűnik lock deckekből (hacsak ki nem találtak valami baromi elméset, lock deckkel nem nagyon fogunk találkozni idén, se reno, se kombó, se overhelming).
A conceal távozását ~megértem, az nagyjából egy kivédhetetlen kombót generált, a többi bullshit, csak le akarják tuszkolni az ostoba lapjaikat a gémerek torkán.
Btw jól látom, hogy idén nem lesz adventure, csak 3 kieg ~400 kártyával? Free to play mi?
Ez így teljesen korrekt, meg is vagyok lepődve, hogy ezt így meglépték. "So instead, we're just going to give you the dust, and you can keep the cards!
Up to the maximum number of cards you could put in a deck, we will give you the full dust value of any cards you have that are being added to the Hall of Fame set. "
Hm hm,lesz itt változás bőven. Az azure draket már ezer éve nerfelni kellett volna, teljesen megértem, hogy szabadulni akarnak tőle. Ragnaros dettó érthető, hogy lekerül a pályáról, jelenleg ő a mister big random, nincs utálatosabb dolog, amikor téged talál el és öl meg úgy, hogy közben lent van 2-3 vagy több lényed. Úgy érzem az ő távozásával több helyet kap ismételten a skill alapú játék, nem pedig a random faktor. Ami furcsa döntés (értem én, hogy túl gyakran használjuk 6 dropnak) az Szilvike száműzése. Főleg mert ez a lap az észjátékot támogatja, tudni kell, hogy mikor teszed ki, az eltávolításán is agyalni kell néha, hogy miképpen éri meg. A power overwhelming és a conceal távozása meggyengít két kombó decket, nem lesz olyan erős a Leeroy + power overwhelming + faceless kombó és megszűnik a felbuffolom, de elrejtem Edwint, hogy a köv körben szétcsapjam a fejedet típusú rugó deckek. Ezt én sajnálom. Az ice lance értem, hogy miért megy ki, de talán maradhatott volna. Lehet rengeteg fagyis varázslat fog jönni?
Végre megtörténik amit vártatok, reagálnak a metára, elkezdenek variálni, és talán végre a teljes játékot figyelembe veszik és nem csak az új lapokra összpontosítanak. Ami viszont gond, hogy a classic lapok ez által a classic csomag veszít a jelentőségéből. Kevésbé fogunk örülni neki, hiszen 2 nagyon erős legendás kikerül majd. Lehet itt az idő, hogy a classic boosterek ára lemenjen 75-80 goldra? A másik fájó pont, hogy ezzel most bukni fogok egy halom port, mert biztos nem fogom se Ragot, se Szilvit betörni, hiszen brawlban továbbra is jók lesznek. (Elolvastam a cikket, de felületesen, ez így tárgytalan, amit írtam.) Na meg lehet idővel már tényleg el kell kezdjek azon gondolkodni, hogy wildba csináljak meg egy hónapot? :) Utoljára szerkesztette: Mephike, 2017.02.16. 20:37:20
Ha az aukcióst/thalnost is átrakták volna akkor ennyi volt. Ezt az Azure Drake hiányt megpróbálom lenyelni és megvárom a döntésig a következő kieget. Concealt meg amúgyse használok.
Ezt nem teljesen értem. Azt írják, hogy anélkül kapom meg a full dust értékét a kártyának, hogy le kéne bontanom. De ha én mégis le akarom bontani majd ragnarost, akkor kapok még +400 dustot?
én új játékmodokat hiányolok, a kocsmához hasonló lazább bohóckodásokat, pl csak nőnemű karakterekből rakhass össze paklikat, vagy látható arcszőrzetű lények.
Tegnap volt egy elég vicces pillanatom, szakadtam...
Ellenfél Jade Druid, 8hp még a hősének és tele volt pakolva a boardja, 2 taunt cucc és egy rakás Jade Golem, + Aya stb...ledobtam Ragnarost és hát hova ment a random kör végi random 8 dmg? :) Röfögött a disznó rendesen...
50% win rate-el nem maradsz ugyanott. winstreak van, lose streak viszont nincs. Az pedig esélytelen, hogy 1 win 1 lose váltakozásával nyomd le a 100 meccset. Utoljára szerkesztette: anadrex, 2017.02.16. 13:01:50
BB remek teóriája: "Mi lenne, ha Ranked módban bónusz csillagok járnának azért, ha a legrosszabb class-szal sikerül nyerned?"
Ismét egy csodás ötlet. Nem tudom milyen a legrosszabb class winrateje, de biztos nem 40% alatti. Winstreakek nélkül egy 50%-os paklival ugyan ott maradsz 100meccs után is így. A 40%-os classal pedig 40win+80 csillag, 60lose +60 csillag, tehát +20csillaggal zársz sokkal rosszabb win rate mellett. Ez változatosabbá tenné a metát, illetve még jobban kiszúrna a kezdőkkel. Aki teheti az a leggyengébb classal játszana és így megugorna annak a száma, Viszont mivel jóval több lenne a mirror ezért megugorna a win rateje és máris változna a leggyengébb class kiléte. Ha havonta frissítenék, hogy miért kapsz bonusz csillagot akkor 1hónapig minden 2. ellenfél paladin vagy hunter lenne jelenleg. Ha naponta akkor pedig hááát játszak ma,ma csak hunterek vannak, talán majd holnap. Ma meg only priest. Így változatos lenne a meta, de milyen idegesítő a jelenlegi 30% fölötti saman használat és milyen lehet az 50% fölötti napi class használat...
Mindenesetre ismét bebizonyította, hogy jobban járna mindenki ha visszamenne pizzafutárnak.
Én is így gondoltam. Most viszont úgy vagyok vele, hogy mindkettővel keveset játszok. Nem tudom és nem is akarom teljesen ignorálni a Legends-et se, annyira igényes és élvezetes. Az elmúlt napokban remek meccseim voltak, és egy játékos sem volt, aki BM-elt volna. Legendsben (még) nem automatikus BM az emoteolás, inkább dícséretre használják. Vagy imádkozásra, mert ugye van olyan is, pl. Fortune favor me stb :D
Drasztikusan megváltosztatják az adventurök felépítését. 1 szezon 1 hónap helyett kb 3 hónapot takarna, ennyi időközönként jönnének az expansionök, az adventure a 3 hónapos szezon alatt két részletbe.
Ebben az esetben csak elég mennyiségű constructed playable lapot kellene kitermelniük és nem lenne baj, hogy beállna a meta huzamosabb ideig.
ezt most miért csinálod? nincsen nekem arra időm, hogy visszacsábuljak. :)
A heti/havi balance biztos túl sűrű lenne, arról nem beszélve, hogy egy profi játékos a maga pár deckjével hetekig készül egy meccsre, és tuti behalna a gyönyörbe, ha készülés közben teljesen új meta jönne. Még akkor is ha azért profi, hogy képes legyen reagálni az új közegre. Nem tudom, hogy mennyi lenne a kellően gyors reagálási idő. Talán 2-3 hónap? Passz, az tuti, hogy a mostani reakcióidő túl lassú, az 1 hónap meg túl gyakori lenne.
félek is, hogy majd tele lesz midrange shamannal a meta, sokkal jobb így, hogy két naponta csak egyszer kell mirrort játszanom. :)
Szerintem a havi rendszerességű patch úgy működhetne, ha a hónap végén az épp aktuális metához igazodva hoznánank be 1-2 lapot a classoknak, amivel mindig felrázhatnák egy kicsit a metát a következő szezonra, amíg jön a kövi kiegészítő vagy adventure. Nyilván ide, ha minden kötél szakad beférne 1-2 nerf/buff, de ez az amit szerintem minden áron kerülniük kellene.
azért az hogy online az egész adhatna a fejlesztők kezébe egy olyan fegyvert hogy jöhetne balance patch mondjuk 3 havonta nyilván havi rendszereség sztem is sok lenne, de az évi 1 viszont kevés
valamint nem csak nerfelni kéne hanem bizony lehetne néha buffolni is, de az ugye fel se merül
"Az a ostobaság, amit páran írnak, hogy "bizonyos lapok így-vagy úgy hogy kerülhettek kiadásra, nem érezték, hogy ez mennyire erős?" egyszerűen felfoghatatlan, főleg ha hozzáteszem, hogy ugyaninnen jön a "minek ennyi gyenge/vacak lap egy kiegbe, minek ennyi töltelék?""
A nagyrészük ezeknek tipikusan valami mmo/egyéb multi orientáltú játékból jőve nem érti, hogy a hs ccg-ben miért nem úgy működnek a fejlesztői dolgok, mint egy karakter orientáltú aréna multiban. Szerintem a gyűjtögetős kártyajáték fogalmak elég jól lefedik, hogy miért hülyeség balance patchelni havonta a játékot és hogy miért elkerülhetetlenek a töltelék és op lapok.