No plans right now to make more cards. When more time has passed, it's an open ended question. They'd like decks to leave Standard and to maybe reappear later on.
3 hónapra sok értelme volt kazakusnak meg a többi sz*rnak. Akkor találtak volna ki helyette valami normálisat. Reno nélkül totál useless az egész. Végre tudtam megint priestezni, a kedvenc kasztom, februártól megint használhgatatlan lesz. Se dragon, se reno, se entomb, se semmi.
Ok, de annak sem sok értelme van ,hogy pár hónapra adsz ki lapokat. Ok, hogy kikopnak egyes mechanikák, de ez így elég értelmetlen húzás volt, mert a 2 év helyett ezek a lapok már a köv kiegnél eltűnnek. Az, meg hogy wildban minden ott van, tök jó csak a játékosok nagy hányada nem ott játszik. Mondjuk nekem tök mindegy úgysem nagyon játszom már a játékkal, néha belépek megcsinálok egy küldetést és kész. Utoljára szerkesztette: Shep, 2017.01.15. 15:05:37
Most mond azt, hogy nem:D Szerintem volt, mert most úgymond full pompában lehet ezeket játszani.Nyilván az lesz a kérdés, hogy a jövőben kapna-e olyan support lapokat ezek az egylapos paklik amikhez elég jók lesznek a most kijött no duplicate lapok reno nélkül.
Hogy okosabb lett volna-e most nem kihozni ilyen lapokat az más kérdés, mert az egy elég egyértelmű jelzés lett volna a közösség felé, hogy nem lesz örökzöld mechanika renóból ami egy teljesen logikus és okos döntés szerintem. Wildba meg ugyan úgy játszhatóak és ott csak nőni fog a minősége a decknek minden egyes kiadott set után.
Standard formátumban meg nem szabad örökzöldé tenni olyan lapokat mint reno vagy c'thun vagy akár az old godok.
:D Erről jut eszembe, egyszer a 6 manás rúgó spellel pórul jártam már emiatt, hogy én azt hittem az owner/controller hasonlóan működik mint magicbe:D(bár nem tudom pontosan hogy lopta el, entomb rémlik, más esetekben nem feltétlen állta volna meg a helyét a gondolkodásom)
Lementem Karazan második szárnyát és a class kihívásokat. A warlockossal kb 15 percig szarakodtam, ellenben a paladinos 1 perc alatt sikerült:D
Az egy igen összetett mechanizmus. Rank7 vagy rank7 ellenfelet kapsz, rank7 full csillag vagy? Akkor kapsz egy rank6 0 csillagot. Ha épp nem talál olyat nagyon rövid idő alatt akkor differencia lehetséges. Hogy ez mennyire jó vagy sem, hát ez van. Szerintem ilyen tekintetben a kezdőkön kívül korrekt a játék, mert nem hátsó adatok alapján dolgozik, mint a cs:go, lol stb. és valóban a szinteden elhelyezkedő emberekkel kell "megküzdened" a feljebbjutásért.
Elég, ha szórakoztat a játék, nem akarok skillhuszár lenni. Amúgy sem állítottam magamról, hogy skilles vagyok, csupán azt, hogy furcsállom azt a mechanizmust, ami alapján ellenfelet osztogat a játék.
Érdemes minden vereség után tartani egy kis pihenőt. Végiggondolni, hogy mint ment el a meccs. - Jól tippelted meg, hogy az ellenfél milyen deckkel jön majd ellened? - Jó kezdőkezet tartottál meg/kaptál? - Mindig a jó döntést hoztad meg? - Nem volt olyan eset, amikor a lap kijátszása után a homlokodra csaptál, hogy ezt nem így kellett volna? - Stb, stb... Ha sokat veszítesz egymás után, ott nem csak a balszerencse játszhat be.
Ez a játék nem igényel akkora skillcapet, hogy hiányról beszéljünk. Itt inkább a sietésről van szó és arról,hogy az emberek nem gondolják el a lépésükre jövő reakciók lehetőségeit és hogy arra hogyan tudnak reagálni. Nem mondom, hogy rossz játékos vagy,csak azt hogy érdekes módon a 10win miatt "skillesnek" állítod magad a lose szériáról meg a script tehet. De mi van ha nem? Mi van ha eddig csak azért nyertél mert piszok jól húztál esetleg az ellenfelek rosszul? Három részre oszthatjuk az egyszerűség kedvéért a dolgot. 1. Jól húzol. 2. Átlagosa. 3. Rosszul.
Ahhoz hogy haladj a 2-ban kell odatenned magad a 3-at pedig elfogadni nem más dolgokra fogni. Attól,hogy valaki lehozza az 1-es csoportba tartozókat még akkor is ha azbból 5-10jön egymás után még nem lesz jó játékos.
nálad a szórás nem adta be, majd helyre áll, megesik, én pl miután 1 héten át 10-ből egyet nyertem pirate wariorral, hagytam a picsába, pedig pontosan tudom, hogy csak összejött zsinórban az, hogy nem húztam jól, charger 70%-ban kézben, és a renoknál meg priesteknél, ott volt minden curve-ön. Van ilyen.
Erre mondják, hogy paklit vehetsz,skillt azt nem (no offense). Hiába a jó deck avval tudni kell játszani,illetve el kell fogadni, hogy ebben a játékban rövid távú szerepe van az rng-nek. Lehet akkor 10x jól húztál,most meg átlagosan,nem annyira jól.
1. Tegnap volt valami kérdezz-felelek, összefoglaló róla: LINK
2. Valami beteg ember megcsinálta mind a 151 pokemont HS kártyának. Aki szeret fanmade lapokat nézegetni annak ajánlom, szerintem van köztük jó pár igen ötletes. LINK
Nem értem ezt a játékot, összeraktam egy midrange sámán paklit a tempostorm meta alapján, 10x nyertem vele, de azóta mintha elvágtak volna. Néha az a benyomásom, hogy egy jól megírt script alapján működik az egész, elnézve a lapjárásomat.
http://hearthstone.gamepedia.com/Hearthstone_timeline 2016 February 2 Plans to introduce game formats are announced, providing a solution to the problem of the game's ever-increasing card pool. Scheduled for spring 2016, it is stated that the arrival of Standard format will also see balance changes to numerous Basic and Classic cards, as well an increase in the pace of the release cycle, with two new expansions and one new adventure each year.[26]
Tavasszal Adventure jön. Idén 2 Adventure jön. Első: március/április, Második: BlizzCon ideje - november/december A köztes időszakban érkezik a Boosteres kiegészítő, lásd 2015-ös év.
Old Gods pakkokból keveset nyitottam. Érdemes még azt nyitogatni vagy inkább az új kiegészítőre koncentráljak (ebből 70 pakkot nyitottam már, szinte az összes szükséges kártya megvan már)?
Vagy gyűjtsem már a Goldot a következő Booster-es kiegészítőre (2017 nyár)?
Istenem... Rank5 alatt is lehet winstreak+több bonusz csillag season elején. Így is 15+ ezer legend van hónap végére. A standard aréna viszont jó ötlet, mert így újra számítana valamit a skill nem csak a pickel való szerencse.
a legjobb a gvg pályán az űrkilövés
A TGT-es táblán lehet nyilat lövetni a bábuba is, meg a fejét (vagy a kezét?) le lehet csapni. A céltáblába lehet shuireknt dobni. Hogy ezekhez mi kell nem tudom, csak kattintatok össze-vissza aztán ilyenek történnek :D
Jaja pók a kedvencem, viszont az újabb mapokon semmi ilyen nincs, már szét kattintgattam mindent. Loe mapon egy csomó ideig próbáltam ha elég gyors vagyok talán ki tudom szedni a rubint a rejtett szekrényből, ha elég gyors vagyok, de nem jött össze.
Toc-on egyszer az összeset a céltábla közepébe lőttem, mire összejött a target dummyba is volt már mellette vagy 3-4 nyílvessző. Azt hittem történik valami, de nem. :S Utoljára szerkesztette: anadrex, 2017.01.13. 14:34:40
Ja, az megvan. :D A gadgetzan-os board-on ha a jobb felső sarokban levő ablak felett rázod a tetőt, kijön egy gépfegyver az ablakból és tüzel. De van amikor csak egy zászló jön ki a fegyver csövén. :)
80G-m van. Ha valaki majd le akarja játszani, az írjon rám amikor fenn vagyok. Az első nyer.
Csináltam egy control paladinkát. R5-ig tuti levinne, ha rászánnám az időt, meg, ha nem csinálnék olyan sok missplayt, így jelenleg R7 kapujában állok vele.
Forbidden Healing x 2 Humility Acidic Swamp Ooze Dirty Rat x 2 Doomsayer x 2 Equality x 2 Grimestreet Informant x 2 Wild Pyromancer x 2 Aldor Peacekeeper x 2 Brann Bronzebeard Consecration x 2 Elise Starseeker Truesilver Champion x 2 Solemn Vigil Cairne Bloodhoof Ivory Knight x 2 Sylvanas Windrunner Ragnaros, Lightlord Tirion Fordring N'Zoth, the Corruptor
Még egyáltalán nem játszottam vele eleget statisztikához, de azért pár itt van:
Van pár érdekes dolog hearthstone-ba ami csak nagyon ritkán jön elő, miközben a boardon lévő hülyeségekkel kattintgatjuk el az időt. Egyik nap pl. gumicsizmát növesztettem a kertben, meg egy arany retket, utóbbiról sajnos nincs kép. Ti tudtok hasonlót? Kép Utoljára szerkesztette: anadrex, 2017.01.12. 14:14:33
hát ez nagyon vicces, gondoltam wild R18-on megcsinálom a nyerj ötöt D vagy R küldit, 2 óra után feladtam, minden második játékos gold, fullos N'Zoth palák, C Warriorok és D Priestek, szegény silence dudu 1,5 óra alatt egyet sem tudott nyerni. o0 hát marad a casual wild küldizni. Ezen azért meglepődtem. o0
aviana, chillmaw és paletress is onnan van és ezek sűrűbben játszottak mint nexus
és ők akkor azt hitték (és mi is) hogy ebben lehet valami nézd meg a murloc knight-t, az elején brutálnak tűnt de a ranked metába nem fér be, arénában jó de nem lett belőle semmi
Az kétségtelen, hogy nem egy kapkodó idegbetegek a fejlesztők :) Bár azt mondom én is, amit páran már írtak, a mostani kieg jó lett. Érezni, hogy tényleg jobban figyeltek ezúttal. Persze nem hibátlan a történet, de vállalható.
Biztos én vagyok az egyetlen ,de rohadtul nem fogom sajnálni ha Rénó és a bandája elhúz a játékból.
Nekem tetszik az ötlet, hogy pár régi laptól búcsút intünk. Ami engem jobban érdekel, hogy miképpen oldják meg a kompenzálást, lesz-e egyáltalán? Na meg arra, hogy mennyi lapot és mikor fog ez érinteni. Tudom legyek türelemmel. :)
Ha nem nulla lapokat adtak volna mellé akkor talán nem a szarból kellett volna várat építeni. Abból a kiegből már csak a nexus champ és a justicar ugrik be a who am i mellett annyira nulla kiegeszítő volt.
Tisztázzunk valamit. Nevezzük x-nek egy céget. x-nek vagy y méretű marketingje ahol y marketing = blizz marketing. Ugyanakkorrát durrant volna. Pont azért amit mondtál, mert a magic az idősebb korosztályé, a hs meg a netdeckelő kisfiúké akik harminc lapot nem tudnak összekattintani anélkül hogy fogná valaki a kezüket. Így nem nehéz. :) Utána meg már nehéz elmozdítani a játékostársadalmat.
Az inkompetens alatt azt értem, hogy a balance lépéseik 90%-a túlzott, vagy csak tűzoltás. Előbbire pl a BladeFlurry, utóbbira az aukciós. Ebbe ne menjünk bele. Mindenki szubjektív véleménye. Nekem az, hogy miután az érdekes mechanikájuk megbukott és rájöttek, hogy az első kiegjük a rák megszületése volt utána maradtak a buffolósdinál, ahhoz értenek legalább. (Jade koncepcióval semmi bajom pl, most is azt játszom, persze kalózok nélkül)
Ne mondd már, hogy a 100+ új lap közé nem fér be 2 inspire common vagy egy legendás. nah. Le se szarják. A no duplicate 1-2 kieg múlva sehol se lesz. De lehet már a kövinél se.
Ehhez csak annyit szólnék hozzá, hogy a Stellaris a jelen állapotában egy félkész játék. Ugyanaz a történet mint akármelyik Pdx stratégiánál. Egy középszintnél jobb, grand strategy alapjáték amit pár dlc után lehet teljesen kiélvezni. De akkor brilliáns. Egy -két éven belül a legjobb űrstratégia lesz.
a szerencse ahhoz kell, hogy a nyafogós igény tényleges vásárlás terén is megmutatkozzon elég sok zsáner van ami miatt sír a nép, viszont ha elkészül mégse veszi a kutya se
ilyen jelenleg az RTS is vagy mondjuk a crpg mint a pillars, tyranny, torment a pillars előtt is jöttek mégse nagoyn mentek jól - egyik nagy bánatom a lords of xulima - viszont ott a kickstarter kampány megdobta
de pl a south park játék is ilyen, sírtak miatt lett és rpg lett és kurvajó lett és kaszált is de ott volt előtte a family guy vagy egy csomó más sorzat game ami hasalt
mmo-k terén detto
szóval az hogy azt csináld amit igényel a nép és meg is vesz sztem szerencse kérdése is és nem csak hogy azt kell kihoznom amit kérnek és amikor kérik, hanem úgy hogy ne előzzön be senki
ha egy űrbe belenyúlj egy jó játékkal akkor az biztos, hogy sikeres lesz, pl Pillars, kellett egy JÓ izometrikus RPG, lett. vagy ott van az, hogy a a MOO rajongók MOO2 remaket akartak évtizedek óta, mégis kevés jó játék született a témában, most a Stellaris sikeresen meglépte.
Ahhoz viszont kellhet szerencse, hogy az a jó, nem csak jó, hanem hypeolt is legyen, mert akkor indokolatlanul jól csilingelnek a kasszák, meg lehet lovagolni a brandet, stb. Utoljára szerkesztette: Renegade, 2017.01.10. 19:11:47
én még nem fejeztem be sajnos, de tervezem és én is örülök neki hogy megcsinálták és rakták bele az SC2 esportba a pénzt még ha a mobák miatt kevesebb értelme is van
csak arra próbáltam célozni hogy van 4-5 franchise-k és nem mindig tudnak jól belenyúlni a dolgokba pl az overwatch is csak azért született mert a titan, ghost fullon besült
Nehéz alkalmazkodni egy olyan piachoz, aminek nincs igénye az RTS-ekre. :) Én csak áldom a Blizzardot, hogy egy ilyen környezetben is azért vették a fáradtságot és megcsinálták a starcraft 2-t, még ha a sztorival nem is vagyok kibékülve.
ez így nem teljesen igaz, de tény a blizz a 90es évektől kezdve alap tényező volt az RTS iparban, viszont még ők sem voltak képesek rendesen alkalmazkodni a piac igényeihez erre próbáltam célozni
Na igen, inkompetensnek nevezni azt a csapatot, ami 15 fővel, köztük egy volt pizzafutárral (Ben bácsi) ilyen szinten felfoghatatlan sikert rak össze, amit egész biztos, hogy évtizedek múlva is egyetemeken fognak tanítani azért elég erős. :)
Az inspire vagy a joust mechanizmusokat hagyták, mert nem annyira váltak be, a dragon, duplicate mentes mechanikákat tolják, mert úgy néz ki beválik.
Egyébként a priest legendary tekinthető egyfajta utolsó próbálkozásnak az inspire kapcsán, mielőtt kirotálódik, gondolom az alapján döntik el, hogy hozzanak-e be valami hasonló mechanikát, hogy mi sül ki belőle.
Én azt érzem itt is, mint annyi más helyen, hogy vannak emberek, akik ilyen belekötök az élő fába is stílusban belekötnek abba, hogy most épp ez a lap megy ki, most épp az jön be, most így, most úgy. Emlékszem, hogy én season talán 2-ben lettem legend, amikor mindenki a zoo miatt sírt és megkockáztatom, hogy egy meccset se játszottam zooval, mégis sikerült. Emlékszem, hogy mindenki hisztizett, hogy Belcher nélkül halottak a kontrol deckek. Emlékszem, hogy nemrég még mindenki azon sírt, hogy milyen erős a hunter, most meg mindenki azon sír, hogy milyen gyenge. Emlékszem, hogy a kieg előtt mindenki azon sírt, hogy a handbuff deckek uralma eljön, most meg azon, hogy a handbuffok milyen gyengék. Aztán lehet, hogy 3 hét múlva pár streamer elkezd tolni valami handbuff decket és mindenki arra lesz rákattanva. Láttam már a metát totálisan átalakulni anélkül, hogy bármi változás lett volna a lapokban, egyszerűen azért, mert egy versenyen épp a freeze mage nagyon alázott mindenkit.
A mindenki persze jelképesen értendő, nyilván egy hangos, dühödt rétegről van szó és szerintem azt nagyon jól teszi a Blizz, hogy nem ez után megy.
Egyébként nekem is vannak problémáim a játékkal és egyetértek, hogy a Blizz néha nagyon inkompetensül viselkedik és lassan reagál bizonyos dolgokra, illetve a játék maga nem sokat fejlődött jó hosszú ideje az új lapoktól eltekintve és én hiányolok új játékmódokat és ilyesmiket. Illetve sokkal jobbnak tartanék egy olyan rendszert, amiben minden kiegnél csinálnak némi balanszolást és nem értem, miért ragaszkodnak ahhoz, hogy csak nagyon ritkán van balansz (noha tudom, hogy bármit is csináljanak balanszkor egyből minden tele lesz sírással, hogy ez rossz, az rossz :) ).
jóember a SC 1998!!!!-től sokáig uralta a taktikai online játék piacot. Egy országot tett a rabjává, ok Dél Korea annektálására lehet ők sem számítottak :)
a starcraft folyamatosan hanyatlik és sajnos ez a mobák előretörése miatt van a diablo franchise is népszerű de messze vannak a 2 sikerétől a hots pedig hosszú nyafogás után túl későn jött ki, ha anno IceFroggal meg tudnak egyezni és kihozzák a LoL előtt amire volt is esély akkor igazat adnék így viszont nem vagyok teljsen meggyőzve :D