Ha felrakom a magyarosítást akkor megy rendesen, de viszont az érdekes, hogy kitörlöm a játékot és mikor újra teszem úgyan úgy megjegyzi a profilom. Ez miért van?
Akkor "véletlenszerûen" légy szíves Central City-t válaszd, akkor nem kell elõrõl kezdenem... :P
Mi a különbség egyébként normal és expert fokozat közt? Nagyjából semmit nem vettem észre. A kis buzi küldetések hoznak kevesebb pénzt, annyi különbséget tapasztaltam...
Természetesen a hátsó megállót úgy kell érteni, hogy amelyik vonal ebbõl a csomópontból indul annak ez az utolsó megállója. Innen megy a depóba. Ami csak áthalad itt, az csak az elsõ megállót használja.
Rossz felbontást választottál ki. Nem "kompatibilis" a monitorod arányaival és a játék bután próbálja tördelni, ablak módban nekem is csinálja, teljes képernyösben nincs vele gond
Elkezdtem a kampányt az eredeti változottal, na meg persze az új jármûvekkel. Igyekszem visszafogottabb megokolásokat alkalmazni. Hoztam pár képet az elsõ csomópontjaimról. Ezen a képen a forgalmasabb csomópont látható, ami 4 troli és 1 villamosvonalnak ad helyet. A vonalak most már nem hurok végzõdésûek, mivel jelenleg elég sok probléma van velük. Ettõl még a csomópont a hurok vonalak illúzióját kelti. A hátsó megállóba csak leszállás történik, így ott csak egy tábla van, az elsõ megálló szolgál a vonalak elsõ, illetve köztes megállóiként. A villamos még a hídról lefelé menet felmegy a saját kis felüljárójára, ezáltal teljesen független a trolik forgalmától, de így is visszafogott a kialakítás. Ez a csomópont kapcsolja be a külsõ városrész összes vonalát a belvárosba tartó villamos részére.
Ez egy kisebb, 2-3 vonalas végállomás, szintén a külvárosban.
És végül egy hangulatkép a felüljáróról a híd felõl.
Ha majd lesz valami újdonság, jövök majd képekkel. Hétvégén mondjuk nem nagyon leszek ha minden igaz...
Ezt miért csinálja a menüpontoknál? http://kepkezelo.com/images/1bt7ef41277hacogui2.png
nemtudom, de nekem tökmind1 is. én nem meccsezek. csak mondtam
Tök mind1 milyen pályád van ha nem tudod melyiken lesz a "mecs". Vagy tévedek?
Ha lesz érdeklõdés, majd szépen lassan finomítunk a szabályokon feladatokon, akár késõbb lehetne bajnokságot is csinálni, tehát nem csak egy-egy pálya hanem mondjuk fél év alatt 6 forduló
MINDEN marhára unrealisztikus ebben a játékban. A 2x7km-es vonalamat nyolc és fél óra alatt teszi meg a metróm. Az emberek kb heti egyszer járnak dolgozni. A tömegközlekedés nyereséges. Egy metrójegy árából építesz egy utcányi villamossínt.
Totál, teljesen fals a játék. Ettõl még jó, mint játék, de ha sárkányokkal, pegazusokkal meg griffekkel kellene szállítani az embereket, akkor sem lenne már sokkal nagyobb fantasy ennél...
Csak borzalmasan kicsi a kapacitása. Nálam most az a helyzet, hogy ha félóránként küldöm a 120-as metrókat, akkor azok 180-ra telve pont el tudják hordani a csúcsidõs forgalmat, nem generálódik rosszkedvû emberke. El nem tudom képzelni, hogy boldogultok villamosokkal...
Na persze hosszabb szakaszon marha nagy marhaság lenne a kombináció, de bizonyos szituknál jól jön.
Villamos vonal metró sínen viszont jó ötlet. Folyó fölött a metró hídján átvezethetõ a villamos, ami szerintem elég praktikus. Mellesleg a metró sínen elég jól teper a villamos.
Vicces, bár az túlélhetõ. A játék amúgy alakul, de nem semmi mennyiségû részlet van ami újragondolásra szorul. Még mindig jobb ,mint a SimCity esetében, ahol kiderült hogy egy forráskód irányít mindent. Nem csoda hogy a forgalom egy rakás szerencsétlenség ott. És abba nem is hiszem, hogy nagyon bele tudnának nyúlni...
A gyalogosok és jármûvek animációi laggoltak, de csak az áthozott mentésekben. Amúgy a random kijárat generálás tényleg idegesítõ. Ezt is sokan felvetették már a hivatalos oldal forumán. Szerintem rengeteg idõ lesz, mire mindent orvoslnak és átterveznek. Talán (biztos) nem kellett volna ilyen lóhalálában kidobni a játékot...
Hm, akkor passz. Egyébként milyen animációk? Alig van. Az embereké?
Én még attól kapok hülyét, hogy a metró kijáratát nem lehet konkrétan megmondani, hol legyen. Véletlenül egy metróállomásom egy autópálya alá került (akkor még nem tudtam, hogy gond lesz). A közeli buszmegállóba körülbelül két kilométert gyalogolnak az utasok, mert az autópályán BELÜL van egy megálló. Átrohangálnak a forgalom közt, lemennek egy messzi, másik lehajtón, aztán elzarándokolnak majdnem ugyanoda vissza a buszmegállóba. Lebontottam az egész autópályát, bekötöttem gyalogos aluljárókat a metróállomásra. Leraktam az állomást, tök jól a bejárat a gyalogos aluljáróba került. Visszaépítettem az autópályát éééés a megállók is áthelyezõdtek, vissza az autópálya belsõ sávjába. Itt egy erõs kurvaanyázás közepette hagytam az egészet a francba, dögöljenek meg az autópályán, innentõl leszarom. Mindent megpróbáltam ami tõlem telt, de a játék nem engedi jól megcsinálni, úgyhogy kapja be...
Nem, nem ez volt a gond. Ugyanaz a város a tört verzióban szépen futott, a megnövekedett lakosság és a kalkulációk ellenére is. Mellesleg egy másik városomba épp hogy csak belekezdtem a tört verzióval, kb 2-3 vonal volt rajta, de ott is ugyanaz jelentkezett miután átkerült az eredetibe.
Ez nekem rögtön az elsõ körjáratomnál elõjött, azért is hagytam ezt a módszert a picsába. A sima, depóból oda-vissza járatok sokkal kezelhetõbbek szerintem.
Mint azt ahogy olvasni is lehet a hivatalos oldal fórumán, a hurok végzõdésû vonalak (én szinte csak ilyet használtam) az új javítások óta életképtelenek. Eddig a busz általában késõbb érkezett, így nem volt gond az indulással, hiszen mivel amúgy is késésben volt rögtön indult is. Amióta finomhangolható a menetrend van hogy a buszok elõbb érnek a megállóba. Azok pedig a megállóban akarják kivárni az indulást, feltartva ezzel a többi járatot. Jó páran felvetették a problémát, remélhetõleg a CO megpróbál csinálni valamit ezzel, mert valljuk be, a hurok végzõdésû vonalak sokkal realisztikusabbak, mint hogy minden kör végén bemegy a jármû a depóba.
Úgy néz ki megoldódott az animáció laggolás nálam. Fogalmam sincs hogy mi okozta. Az áthozott mentéseknél jelentkezett a probléma. Új városba kezdve minden stimmel.
Amúgy az új troli nagyon zsír. Teljesült egy kívánságom (némi kenõpénz ellenében :D). Remélem az érkezõ 5 új busz között lesz troli is...
Nekem is úgy települt, hogy megtalálta a tört verzióhoz tartozó adataimat (annak ellenére, hogy én minden-t töröltem elõzõleg), mármint a mentéseket és a profilomat, de nálam ez nem okozott gondot. Viszont ugyanazokkal a beállításokkal kicsit akadozik a játék, vagy legalább is az animációk kicsit döcögõsek. Ez miért lehet?
Naszóval: A nyíl két végén levõ megállók között tudna közlekedni a kedves utas - HA LENNE - gyalog, vagy össze kéne kötnöm megállóval is a két útvonalat ?
Egyébként lehetséges, hogy azért hiányoznak az utasok a játékomból, mert a felrakott eredeti verzió az uninstall és mappa törölgetés ellenére valahonnan megtalálta a tört verzió beállításait és profilt ?
Hali Adott két troli vonalam, aminek 1-1 megállója kb. egy háztömbnyire van egymástól, tehát viszonylag közel . Meg tudom nézni valahol, hogy elméletben az átszállók az egyik megállóból a másikba át tudnak-e menni ? Gyakorlatban azért nem mondom, mert egyelõre csak másoktól hallottam, hogy úgynevezett utasok valóban szoktak is lenni a megállókban :D
Rosszul gondolod. Azért van egy hónap idõ, hogy az ember miután úgy érzi készen van minden vonallal, jól belõtte a menetrendeket stb stb stb szépen felgyorsítja az idõt és amikor jó gdp ebbõl következõleg a jegyárak is magasan zöldek, nyom egy pause-t elmenti és beküldi az állsást.
Mást nem nagyon lehet kiatalálni, mert a pénz mennyiség vicces, csinálok két vonalat, és egy hónapig megy a játék majd milliárdjaim lesznek.
Aha, hát a kiíró észrevette, mi a buktatója a dolognak, csak a megoldása rá nem lett valami túl okos.
Ja, a jegyárakkal lehet a cashflowt manipulálni. Csak épp az a gond, hogy a jegyárak egy, a játékostól független változó szerint mozognak, ha te -6-8%-os GDP-nél csinálsz zöld jegyárakat, én meg ugyanabban a városban +6-8%-osnál, akkor kb két-háromszor több bevételem lesz.
Innentõl kezdve nem túl objektív az összehasonlítás, értelmét veszti a verseny.
Szóljatok ha megtudtok valamit az új érkezõ jármûvekrõl. Ha minden igaz 5 új busz és 5 új villamos a láthatáron. Az 1.2.2-es patch-bõl hámozták ki ezeket az infókat. Ja meg egy Landmark is fog érkezni, ha minden igaz a Petronas Towers, de hogy milyen szerepet fog betölteni?
Mire megszereztem a játékot felszívódtak azok ,akikkel tudnék játszani? Ez gáz...
na felrakták PB-re az 1.2.2-t: http://thepiratebay.sx/torrent/8496031/Cities_in_Motion_2_(v1.2.2)
Most már nekem is megvan a CIM2! Tényleg minden mentés megmaradt, valamint a beállításaim is. A villamossal és a trolival most szemezgetek a store-ban.
Honnan tudom tölteni az új patch-t? A 1.2.2 -eset?
az új patch van már reloaded-es játékkal kompatibilis verzióban? nekem nem sikerült találni :(
Köszi az észrevételeket. Kicsit elgondolkozok a dolgon, mert a hivatalos oldalon valaki olyat állít, hogy az új patch-ben látta új dlc-k neveit (5 busz és 5 villamos). Ha ez igaz akkor lehet hogy kicsit várok és csak a trolit veszem meg biztosra...
Holnap veszem meg a játékot, valamint a store-ban fellelhetõ kiegészítõk egy részét. Érdekelne hogy mi a véleményetek a 2 új villamosról, valamint az új buszról. A troli biztos vétel számomra, szóval azzal ne foglalkozzatok. Minden észrevételnek örülök.
magyarítás már készül egy itt is (kb 55%-on van): http://www.cimexchange.com/topic/1997-magyar-hungarian/
Tényleg van új patch (1.2.2), de én azokat amiket említettél nem láttam leírva a hivatalos oldalon. Holnaptól amúgy nekem is meglesz eredetiben :D