Nagyon örülnék, ha összejönne. Én küldtem nekik tíz dolcsit.
A fele meglett 10 nap alatt. Ha így folytatják a napi updateket és bedobnak majd még pár videót esetleg egy alpha gameplayt akkor nem lehetetlen. Még én is vacilálok de szerintem 30 dodóval be fogok szállni.
"csak" 1k-s , meg a környezet sincs túlbonyolítva. de azt jó látni hogy tényleg erre fókuszálnak az engine fejlesztésnél. az adakozási lendület is alábbhagyott picit bár már majdnem 1.1 millánál járnak. még pár ilyen videó és meg lesz a 2 milla. :)
Siessetek, ebbõl a támogatási szintbõl már csak 2 kiadó maradt! :D
Megjelent mar valami jo kickstarteres jatek?? Eddig ugylatszik mindegyik elkerulte a figyelmem. A ftl egesz jo volt mondjuk de azert nem olyan jo mint vartam.
Tekintve hogy a pve-re nem kell sok erõforrást pazarolniuk így nem lehetetlen. Mondjuk az elsõ milla összejött 6 nap alatt a maradékra ott van még 24 nap...necces de ha folytatják a napi update-eket és mutatnak még pár érdekességet akkor meglehet.
A nosztalgikus érzéseinkre apellálva már nagyon sok veterán fejlesztõ tudott pénzt kiszedni a zsebünkbõl Kickstarteren. Általában az õ alapcéljuk mindössze néhány százezres nagyságrendig merészkedik csak el... Mark Jacobs és a City State Entertainment most tovább ment.
A Camelot Unchained egy MMO játéknak készül, ami már alapból is minimum 2 milliót vár. Ha azt nézzünk, hogy ez egy MMO, akkor ez is édes kevésnek tûnik, de ne aggódjatok, ha összejön, akkor Mark Jacobs megtoldja még 2-vel a saját pénzébõl és még 1-el egyéb forrásokból, magyarán szólva minimum 5 millióból készül majd el.
Az új MMO közvetlen leszármazottja lenne a Dark Age of Camelotnak az RVR - realm versus realm - úttörõjének. 3 frakció lesz, akik különbözõ területen élnek, más nyelven beszélnek és hadban állnak egymással. Mindjük nagyerejû mágikus tárgyak birtokosai, amit erõdített kastélyokban õriznek, a saját szabad PVP-s területeiken. Ezen relikviák elhappolása a játék célja.
Az RVR, vagyis ez a nagyszabású, szervezett PVP, várakkal, erõdítményekkel és ostromgépekkel a Camelot Unchained szíve és lelke. Nincs körítés és cukormáz, Mark Jacobs veterán MMO játékosokat akar ezzel a projekttel megfogni, nincs nyomás, hogy a tömegeknek is megfeleljenek.
A DAOC után a 3 frakció az Artúriánok (Anglia), a Vikingek (Skandinávia) és a Tuatha Dé Danann (Írország). Kasztok tekintetében ez az MMO kerüli a tükörkasztokat (mint amilyenek a WoW-ban, SWTOR-ban is vannak például) és ragaszkodik a megszokott szerepekhez is. Mindhárom oldalnak 5 választható szerepkört terveznek indításra, lesz gyógyító, tank, DPS, hibrid és egy építész/tárgykészítõ, vagyis crafter kaszt is.
Ez azért van, mert ebben a játékbon a szörnyek vagy NPC-k nem dobnak a világon semmit, szóval minden, amit magatokra akaszthattok majd, azt valamilyen kézmûves mester csinálja majd. Nem ez viszont az egyetlen szerepük a játékban, az RVR csatamezõn is nélkülözhetetlenek, ugyanis õk lesznek egyedül képesek lövegtornyokat, megerõsített állásokat és csapdákat telepíteni. Õk a legjobb építészek is, de alapvetõen mindenki tud majd magának saját házat építeni.
Ebben a játékban nem lesz ún. PVE rész, melyben szörnyeket kell majd kaszabolni, hogy szinteket lépkedjetek, a Camelot Unchained teljes egészében a TriRealmre háborúra fókuszál (vagyis az RVR-re, csak ezt a kifejezést levédte az EA).
A Camelot Unhained elõfizetéses modellel megy majd, de olcsóbb lesz mint az átlag, mindössze 9 font havonta. A 2 milliós összeghez angol, francia és német lokalizáció tartozik és 2015 decemberére ígért megjelenés. Az alapértelmezett platform a PC, de kiterjesztett célként késõbb esélyes, hogy megjelenik a Mac és Linux verzió is, további nyelvek kíséretében.
További információkat a hivatalos honlapon és a Kickstarter oldalon találtok.