röhej hogy 2014-re nem tudnak normális hajat csinálni a simeknek:
Az enyémnek a sims 1-ben Al Bundy volt a neve!
Még mindig mosolyt csal az arcomra, amikor eszembe jut, hogyan szennyeztem be testvéreim gondosan megszervezett, tökéletesnek szánt kertvároskáját, miután megalkottam Harkonnen Dezsõt, minden idõk legvisszataszítóbb simjét. Dezsõ szörnyû külsejénél, csak személyiségi jegyei voltak rosszabbak, ám a Maxis legújabb játékában még mélyebbre hatolhatunk a mesterségesen megalkotott lélek világában. A jövõre érkezõ The Sims 4-ben igazi érzelmi hullámvasútra ültetjük majd szeretett vagy éppen utált simjeinket, akik az eddigiekhez képest jóval szélesebb skálán fogják majd értékelni életük eseményeit. A szemünk láttára esnek majd depresszióba egy nem várt elbocsátás után, látjuk majd, ahogy a bokszzsákot püfölve eresztik ki a fáradt gõzt egy nehéz nap után, de viszontagságos szerelmi életük sem fogja megkönnyíteni mindennapjaikat. Sokan a szappanoperák világához hasonlítják a készülõ játékot, amiben van is némi igazság. Akárcsak ott, a The Sims 4-ben is az a szándék motoszkál a háttérben, hogy a karakterek életét látva erõsebb érzelmi kapocs alakuljon ki a játékos és virtuális teremtményei közt. Ez elsõ hallásra ijesztõen hangzik, de Grant Rodiek, a játék producere bõvebben is kifejtette, miért volt erre szükség. „Sokat alakítgattuk az érzelmek koncepcióját, amíg idáig eljutottunk” – mondta Rodiek. „Három Sims játékkal a hátunk mögött már jó ideje benne vagyunk az iparban, és minden alkalommal végig kellett gondolnunk, hogy mivel tudjuk még érdekesebbé tenni a játékainkat. Most azért döntöttünk az érzelmekben rejlõ lehetõségek mélyebb kiaknázása mellett, mert be kellett látnunk, hogy a korábbi részekben simjeink csak nagyon keskeny skálán mozogtak, tulajdonképpen csak a boldogságot és a szomorúságot ismerve.” Azzal, hogy az új részben sokkal árnyaltabb személyiségeket alkothatunk, a játék világa kevésbé lesz kiszámítható és ez mindenképp hozzáadhat majd az élményhez. Ahogy a valóságban, a Sims 4-ben is gyakoriak lesznek a hangulatingadozások, amiket szinte bármilyen esemény kiválthat, kezdve a munkahelyi problémáktól, egy nem várt rossz híren át, egészen a heves párkapcsolati vitákig. Már elõre félek Harkonnen Dezsõ ármánykodásaitól… Kérdéses persze, hogy mennyire lesz valóságos a játékélmény, de az új Smart Sim engine-nek köszönhetõen minden okunk megvan bizakodni, hogy a Maxis valami igazán innovatív játékkal rukkol elõ. „Sok dolgot sikerült megvalósítanunk, de mostanáig nem tudtunk megbirkózni ezzel a problémával”– mondta az érzelmekkel kapcsolatban Rodiek. „A Smart Simmel való kísérletezések és próbálkozások azonban teljesen más szintre emelték a játékot, hirtelen életet lehelt bele, aminek köszönhetõen teljesen természetesnek hatnak a benne tapasztalható szituációk.” Az eddig kiszivárgott információk alapján tényleg érdekes dolgoknak lehetünk majd szemtanúi. Az egyik játékmenetet bemutató videóban látható szerelemi háromszög csupán egy kis ízelítõ abból, amit a Sims 4 rejteget, de már itt is világos, hogy merrefelé tartanak. A szerelmespár turbékolását megzavarja a féltékeny lakótárs, aki minden piszkos trükköt bevet, hogy elnyerje a lány figyelmét, illetve megzavarja szobatársát. Ezzel a hõsszerelmes hím simet persze sikerül is mélydepresszióba taszítani, aki inkább el is vonul nagy lelki fájdalmában, hogy ott sírjon ahol senki se látja. Idõvel persze elvonulnak a lelki esõfelhõk, aminek köszönhetõen a sértett fél a tettek mezejére lép, és egy a lakótársát ábrázoló woodoo-babát teleszurkálva teljesíti be édes bosszúját, hogy visszaszerezze a lányt. Az új koncepció azonban új nehézségeket is szült. El kellett tervezniük hogyan jelenítik meg az érzelmeket, hogy az egyes események milyen emocionális töltettel bírnak, és hogy ezeket hogyan ültetik át a játék világába. „Végül is csak játszottunk, és szórakoztató volt látni, hogyan is fog ez mûködni” – mondta Rodiek. Nem csak a karakterek közti interakciók, de a környezet is heves érzelmeket válthat ki simjeinkbõl. Ha egy szomorkás képpel díszítjük otthonukat, lehet, hogy átragad rájuk a kép hangulata, vagy arra sarkallja õket, hogy maguk is alkossanak, de könnyen megeshet az is, hogy egyszerûen csak értetlenkedve állnak elõtte, majd tovább sétálnak. Rodiek kiemelte, hogy a korábbi részekkel ellentétben a negatív érzelmek jelenléte a játékmenet szempontjából nem jelentenek rosszat, azaz nincsenek kihatással arra, hogy simjeink mennyire lesznek sikeresek a munkában. Erre a változtatásra azért volt szükség, mert azzal, hogy ebben a játékban kimondottan az érzelmi váltakozások kerülnek középpontba, bizonyos esetekben élvezhetetlenné tennék a játékmenetet egy szomorú, unott, vagy éppen depressziós sim, ha ezek befolyásolnák a boldogulását, mondjuk a munkában. Nem kérdéses, hogy hosszú évek munkája és tapasztalata áll a játék alapját képzõ komplex rendszer mögött. Ha visszaemlékszünk, már a Sims 3-ban is megpendültek az érzelmi húrok, de az is nyilvánvaló volt, hogy ez az a terület, ahol rengeteget lehet (és kell) még fejlõdni. Véleményem szerint mindenképp jót döntés, hogy nem egy újabb lakberendezõ-szimulátorban gondolkodnak a fejlesztõk, és kíváncsian várom, hogy a jó öreg Harkonnen Dezsõ hogyan fog boldogulni a Sims 4 rapszodikus világában. Nektek hogy tetszik a The Sims 4 új megközelítése? Vagy inkább továbbra is simeket fullasztanátok bele a medencébe? Hogy hívták az elsõ simeteket?
(gamestar.hu)
Megerõsítették, hogy a Sims 4-ben is lesznek feloldható medálok, ugyanúgy, mint a Sims 3 esetében. Az "50 mérföld magasság klub" például akkor oldható fel, ha a Sim egy ûrhajóban etye-petyél.
Komoly újítások várhatóak a zene és a hangok terén. A Sims 4 több mint 500.000 hangfájlt tartalmaz. A szinkronszínészek nagyjából egy hónapig gyakorolják a simlisht, hogy hihetõen tudjanak beszélni. A félmillió hangfájlból sok ugyanazt a szövegrészletet tartalmazza, csak más hangsúllyal, hogy teret kapjanak az érzelmek is. Lesz végre akusztika. Ha egy Sim a kamerának háttal áll, a hangját tompábban halljuk, ha egy hangfalat egy fal takar el, máshogy halljuk, mintha közvetlenül ráirányítanánk a kamerát.
Na, ma kezdõdik a Game Expo Sydney-ben amelyen ott lesz a sims 4 is...reméljük mutatnak új dolgokat is belõle.
Hír:
SimGuruGraham megerõsítette, a 4. részben szereplõ ûrhajóban lezajlott etyepetye feloldja az “50 Mile High Club” eredményt...
(simsvip.com)
Olvasom, hogy mivel 2009-ben a játékosok nagyon ki voltak akadva azért, mert a Sims 3 megjelenésével elveszítették azokat a tartalmakat, amelyekkel a Sims 2 és kiegészítõivel használtak. Ezért a Maxis most azt ígéri, hogy amennyire csak lehet próbálnak minél többet bele paszírozni majd a Sims 4 játékba, hogy ne történjen meg a dolog megint.
Hanghatások is lesznek majd: Így ha pl. egy sim "háttal" áll nekünk akkor tompábban lehet hallani majd a hangját, mint szembõl. Sztereó hatás is fog érvényesülni: Vagyis egy jobb oldalt elhelyezkedõ sim hangját majd jobbról lehet hallani...stb. A különbözõ helyiségek akusztikája is befolyásolni fogja a simek hangját.
A Sims 4 a 2013-as Gamescomon elnyerte a legjobb családi játék, illetve a szervezõk kedvence (PC kategória) díját. A családkészítõben lesznek elõre megalkotott testek és arcok is, ha kiválasztottad az alapodat, akkor tudod azt tovább alakítani. a testre tapadó nadrágok minden esetben a csizmán/cipõn belülre kerülnek. Az elállóbbak pedig kívülre. Nem lesz többé olyan, hogy a nadrág alól itt-ott kilóg a cipõ Bevezették az intelligens randomizálást. Ha például mindent szeretsz a Simeden, de nem tudsz hajat választani, akkor kijelölheted, hogy csak a haj helyett véletlenszerûen ajánljon másikat. Nagyjából 12-14.000 animáció lesz (A Sims 2 alapjátékában 12.000, a Sims 3 alapjátékában 10-10.000 volt). Nem fog mozogni a haj a szélben. Nem lesz többé ide-oda totyogás, a Sim 360 fokban képes fordulni, még séta közben is. A Sims 3-mal ellentétben, amikor fel akarnak állni a székbõl, akkor az nem úgy zajlik, hogy felállnak, beállnak az irányba és elindulnak, hanem mindez egy összefüggõ mozdulatsor lesz. Tehát vége a robotszerû mozgásnak. Amikor a Simek egy történetet mesélnek el, annak három szakasza van.: A Sim elkezd beszélni, a közönség reagál, a történet végén a Sim reagál a közönségre. Tehát lehet, hogy a Sim elkezd boldogan mesélni egy történetet, de a körülötte állókból ez senkit sem érdekel, ezért utána csalódottan fejezi be. Jelenleg 5 Sim képes csoportban társalogni egymással, de ez még bõvülhet. A Simek el tudnak menni egymás mellett a lépcsõn.
"Szeretnék egyszer beletenni a játékba a magasság állítását, de jelenleg nem tudják."
A 3-ban már van egy ilyen mod! Csak akkor még több animáció kellene hozzá, hogy ne nézzen ki hülyén az egész, ha pölö egy átlagos méretû sim egy colos simet akar meg ölelni barátilag.
A simsvipen azt olvastam egyébként, hogy teljes 360 fokban minden irányban fognak tudni mozogni a simek, nem úgy mint a 3-ban.
Nagyon kevés animációt vettek át a korábbi szériákból, szinte az összesen teljesen új.
ennek örülök!
Ahhoz, hogy egy Sim 180 fokot forduljon, 60 animációs fázist kell létrehozniuk. Ezt minden magassághoz létre kellene külön hozniuk.
na ne!!! ez szerintem süket duma!
Ma járt le az animációk bemutatására kiszabott embargó. Folyamatosan jelennek meg a hírek, kisebb csoportokban fogjuk leközölni. Ha van egy tárgyad, pl. egy ágy, arra ráteszel egy másikat, akkor az alsót automatikusan eladja a játék Neked. A Simek mozgása összetettebb lesz. Szeretnék egyszer beletenni a játékba a magasság állítását, de jelenleg nem tudják. Ahhoz, hogy egy Sim 180 fokot forduljon, 60 animációs fázist kell létrehozniuk. Ezt minden magassághoz létre kellene külön hozniuk. Megoldották, hogy ezentúl a Simek minden animációt ugyanúgy hajtanak végre, bármilyen székben is üljenek, legyen az fotel vagy bárszék. A Simek csuklójánál határozták meg azt a pontot, amelynek a székek megadott pontjához kell igazodnia. Az útvonaltervezést jelentõsen javították. A bemutatón egy körbe tereltek kint kb. 100 Simet, majd megadták mindnek, hogy távozzanak. Gond és akadás nélkül sikerült nekik. Ugyanígy amikor egy Simnek át kellett mennie egy zsúfolt szobán, simán kikerülte a többi Simet és a tárgyakat. A Simek követik azokat a térköveket/útburkolatokat, amiket lerakunk, azon járnak. Kivéve, ha spirálisan vagy körben helyezzük el, illetve ha nagyon természetellenesen. Ha egy szobában több Sim beszélget és az egyik kimegy, akkor a többiek közelebb állnak egymáshoz, nem marad ott a lyuk. Beszélgetés közben a Simek egymásra néznek. Nagyon kevés animációt vettek át a korábbi szériákból, szinte az összesen teljesen új.
mysims.hu
Piros ruhás csajnak szép az arca,azért lehet itt majd kihozni normális kinézetû simeket
"Visszaérünk a Sims 2-höz, a ruhákat meg kell vásárolni."
Sims 4 Infók
Ahogy gyanítottuk, a hivatalos spanyol magazinban rosszul jelentek meg az információk (Vagyis nem lesz lobogó haj meg ruha a szélben.). Hamarosan javításra kerülnek, ami eddig biztos, hogy lesz véletlen haláleset, csak a játék elõtte értesíteni fog, hogy ha akarsz, akkor intézkedhess. Meteor általi halál nem lesz az alapjátékban. Minden karrier 10 lépcsõs. Lesznek megint elvégezhetõ feladatok, amelyekkel feljebb lehet jutni a ranglétrán. Minden szinten dekorációs jutalmat kap a Sim, amit elhelyezhet az otthonában. Nem lehet csak úgy öltöztetgetni a Simeket. Visszaérünk a Sims 2-höz, a ruhákat meg kell vásárolni. Az etye-petye is 10 szintes jártasság lesz. (Igen, ezt mi sem hittük el, de a fejlesztõk megerõsítették). Ha a Simed duzzog valami miatt, ehet fagyit a fürdõkádban. Ellentétben a Sims 3-mal, ahol csak egy életcél lehet, a Sims 4-ben annyi célt határozhatsz meg, amennyit akarsz. Ha teljesíted ezt a célt, kaphatsz egy hozzá tartozó személyiségjegyet. Ha például a Simed mesterszakács lesz, akkor kap egy fõzésen alapuló személyiségjegyet.