A Családkészítõben haladó módra úgy tudsz váltani, ha a kívánt testrészre kétszer rákattintasz. Kevésbé alkotó kedvû játékosok számára ugyanúgy lesznek elõre elkészített testrészek, Simek. Nem változott az sem, hogy a férfiaknak lesz arcszõrzete, a nõknek pedig sminkje. 5 korcsoport lesz. Lesz tiszta, meleg/barátságos és pimasz/flegma hangtípus is. Az évszakokat nem tervezik, hogy az alapjáték részét képezi majd. Kertészkedés benne lesz az alapjátékban.
SIMS 4 Simed létrehozásához nem lesznek csúszkák. Rengeteg pontja lesz Simed testének, amit az egered segítségével megváltoztathatsz. Újdonság, hogy Simed lábméretét is te határozhatod meg. Lesz egy haladó mód is, amivel még többet finomíthatsz Simeden. Itt is hoznék egy példát, a szem íriszének mérete is megváltoztatható. Simed részére négy járásmódból választhatsz (egyelõre ennyit mutattak, nem tudni, lesz-e több): normál, élénk, illetve még kettõt említ, mindkettõ egymás szinonimája: felvágós és hencegõ, a videó (és a mozgás) alapján én inkább így mondanám: beképzelt és laza. A Simed izomzatát (erõs vagy gyenge) és testalakját (telt vagy vékony) továbbra is csúszkával határozhatod meg. Újdonság, hogy kalapokat, sapkákat már minden frizurához használhatod.
(mysim.hu)
Csak nehogy lábakat meg szemeket kelljen majd keresgélni. Amúgy itt a lénylabor videója:
Nekem még mindig úgy tünik hogy a Spore motorja van alatta! Nemcsak a lényeknél,hanem az ürhajó építésnél is vannak hasonlóságok amit a demoban láttunk
Biztos, hogy tesztelik is, de mivel évente két kieg jön ki, erre jóval kevesebb idõt szánnak, mint kéne. A Sims 4 esetében még itt a lehetõség, ezt tesztelhetik bõven...
Tesztelés?A TSS-nál?Röhögnöm kell.:) Az a baj,hogy 2 külön "fejlesztõcsapat" csinálja(ta) a 3-hoz is a kiegeket,és teljesen bugos lett a játék. remélem itt azért már összekapják magukat. most is mint sokadszor,az elsõ részt hoznám fel példának,hiába volt 7 kieg. elég volt egyetlen egy patch is..az is az alap javítására kellet,hogy mehessenek fel a leendõ kiegek.Mert Will mester nem expansionokat akart..
Olyan túl sok idõ azért nincsen. Megjelenés elõtt mondjuk fél évvel már teljesen készen kell lennie, s már csak a tesztelés és a közben megtalált hibák javítása lehet hátra.
No igen,ebben van igazság.Valóban inkább a fordítottja igaz.:)De a Jill producer mondta a CAS alatt,hogy ez a kezdetleges verzió.Nem is volt benne sok minden-nem tudom láttad-e a videót.
Na, olyan bemutató még nem volt, ahol egy játékot lebutítva ábrázoltak, inkább fordítva (késõbb derült ki, hogy a fele effect benne sem lesz a játékban) Az összes média a bemutató alapján fogja megítélni és értékelni egyelõre, s ugyebár az elõrendeléseket is befolyásolja ez.
Ez pre-alfa csak.:)Valószínû,hogy nyomnak a grafikán.Lehet,ha most meglátnád csak néznél.:)
Reméljük ezéé majd talán elbír vele a gépünk. A játék környezete a régi erdõbe mászkálós, misztikus, oldalnézetes játékok színvilágára emlékeztet engem...és tök tetszik!
Majd idõben kiderül, hogy mekkora vas kell hozzá...azt mondták, úgy próbálják meg csinálni, hogy széles rétegnél fusson a játék...gondolom, hogy nagyot tudjanak kaszálni megint.