-földi csata már megvan. -kémek pipa. -export/import teljesen alap(ennyire vagy vagyok hülye). Viszont ez a kijelölõs baromság engem idegesít hogy nem lehet kilõni normálisan. -sok: nekem konkrétan a 80 hajós flottámnál is már szaggat ha bezoomolok.... -diplomácia,továbbra is fos,enemy tud fenyegetni hogy ne merjem elfoglalni xy rendszert míg nekem ilyen opció nincs is....fair nem mondom Ami még kedvencem,hogy szállítóknak 1esével kell kiadnom a transport good parancsot...vicces ha épp 20-30db kerül legyártásra.....
Az meg,hogy 1 ember csinálja nem kifogás semmire. De mint teljesítmény jó(csak még bõven lenne munka ezzel a játékkal). Haverom is írta,hogy polcra teszi a témát mert jelenleg nem az igazi még,és szerintem én is hasonlóképen teszek,aztán majd késõbb ránézek.
Minden javítható, sajnos manapság trend hogy a cuccokat hamarabb kidobják mint hogy elég kiforrott lenne. Nincs nekem ezzel semmi gondom, én kb fél-1 éves lemaradással tologatom a játékokat, szépen felpeccselve (ideális esetben gold vagy goty verzió), összes DLCvel ahogy kell :D
Utólag még annyit,talán nem volt tiszta,hogy maga a marine roham nem játékmeneti hiba,egyszerûen csak játékegyensúlyon kell csiszolni ezzel kapcsolatban,az igazi gond,hogy túl könnyû õket bejuttatni a bolygókra. Amíg ép a bolygóvédelem(van még védelmi flotta,a bolygó nem volt bombázva) addig csak brutális veszteséggel volna szabad landolniuk(például ugye ejtõernyõsök légvédelem ellenében).Ezzel szemben ha viszel pár csali vadászgépen elõra,akkor gyakorlatilag veszteség nélkül landolhatnak,aztán ha tied a bolygó,már mindegy mi van körülötte,fõleg ha egy cilizáció õshazájáról van szó.De ez simán javítható dolog :)
És ha továbbolvasod,akkor azt fogod látni,hogy ugyanaz az ember örömködik vagy 10 oldallal odébb,hogy 1.07-ben Zer0 javította a hibát,ami felzabálta s számítási kapacitást(ami egyébként a több core/thread támogatással jött be).Nincs ilyen probléma,.hogy játszhatatlan,most nyertem egy large galaxy mapot 7 faj ellen.
-igen jelenleg ez elég jól mûködik,de egyrészt lehet feljebb pakolni a nehézséget,ahol erõsebb a gép,másrészt õ is a képedbe tolja ugyanezt aztán leshetsz :) Az már alá van írva dev oldalról,hogy túl könnyû a troop rush,már most be lehet kapcsolni ellene a rule optionsnál a planetary gravity wellt,egyébként meg készülõben a változatások. Addig is simán kivédhetõ a gép ilyenféle támadása 4-5 földi katonával,ha be van kapcsolva a gravity well,egy jól elhelyezett vadászgép flottácska azon az oldalon amerrõl a gép érkezik,esetleg egy platform megpakolva hangárokkal
"- pajzsokra páncélzatra felesleges pakolni": ez azért van,mert a gép az alap hajósémákat használja.Viszont ha készítesz sajátokat a fajodnak, a következõ végigjátszásnál már használni fogja a tieidet is.Értelemszerûen ez végigmehet mind a 8 fajon,vagy pedig megkerülheted azzal,hogy letöltöd más játékosok hajóit.A profi hajók ellen már egyáltalán nem olyan jó a brutális egylövetû. Várni mindig lehet,de már most is nagy fun,és nem értana,ha sikeres lenne,ha szeretnénk még ilyen játékokat,oda kell rakni a pént,ami tetszik,különben hamarosan maradnak a 6órás kodkrájszisz 16-ok.
Egyébként,a kalózverzió a hyrek szerint még az 1.06 valamelyik verziója alapján készült,ott nincs javítva a belassulás,azon kár is sopánkodni.
Hát, én a spacesectoron olvasgatom a kommenteket, és igencsak nincsenek megelégedve az emberek vele...
- állítólag telerimánkodta mindenki az officiális fórumot, hogy NE ADJA MÉG KI IGY, mert félkész az egész.
- azt írják a nagy többségnél a végjáték játszhatatlan, az engine nem bírja az egészet és leesik 1-2 FPSre.
- írják hogy nagyon bíbelõdni nem is kell, bármilyen fokozat megverhetõ space marines (nincs fenntartási költség) + bomber spammal (afféle zerg rush)
- pajzsokra páncélzatra felesleges pakolni, annyira erõsek az offenziv fegyverek, hogy értelmetlen. Szóval a hajóépítés elsõre poén, másodikra viszont felesleges...
Tény, egy ember csinálja, egyszer talán jó is lesz, de én sztem egy fél évet kivárok vele.
A játékot egyetlen ember készítette/ti kicsit hátrébb az agarakkal.
-baloldalt lenn a bolygó képén van egy zászló ikon ez megnyitja a ground assault view-t ott lehet landoltatni -'b' (build) betû perpill nem sok értelme van mert balanszolni kellene,az elején drága fenntartani késõbb meg felesleges,a birodalom 2 nagyon szétszakadt részét lehet esetleg érdemes összefûzni -azzal,hogy lekapcsolod az are of operation kijelölést,nem veszik el a már kirakott négyzet.A bolygóknál meg be kell állítani,hogy a sokat termelõknél:export legyen ,az éhezõknél import(ez mondjuk alapbeállítás) -definiáld a sokat,néhány száznál elképzelhetõ,de az alatt javítva lett ,a nagy része bug volt ami felemésztette a számítási kapacitást -diplomáciában nem mélyültem el,de az biztos,hogy kell a nyelvi technológia.A kémeket amíg nincs alien felfedezve csak trainingelni tudod,de utána ott van,az ügynökre kattintva mindenféle küldetés,teljesen egyértelmû
Mondom,egy ember készíti(Zer0) és máris nagyon jó.Hiányzik nekem pár dolog,de ezek nagyja már be van ígérve(random eventek/a kalózok illetve Remoranok csak a kezdet egyfajta teszt/,ûrszörnyek,fajspecifikus technológiák stb. Olvassatok hivatalos fórumot,ott rengeteg minden le van írva, illetve van,hogy órák alatt javítva vannak a jelzett bugok,illetve berakva ajánlott ötletek/módosítások. Tutorial is azért nincs rendes,az elején csinált,aztán azóta minden megváltozott 10x.Inkább a játékot bütyköli.
Majd várunk némi patchet, az ES esetében is 3-4 hetente jött bugfixnek is beillõ patch, néha némi update tartalommal. És mondjuk játszhatóvá vált :D
Hát engem egyenlõre sok minden zavar,kicsit jobban is meg lehetett volna oldani ezt azt.De ha kijavítják a hibákat akkor egész jó lehet.
Hát nekem tegnap este óta tartó teszt alapján még mindig furcsa,elég sok dolgot nem értek és nem is találok meg se az info-ban se wikipedian...
Kezdve: -Az megvan,hogy hogy kell a ground troopokat fellõni az ûrbe de támadni nem tudok velük,csak keringenek az ellenséges bolygó körül támadás nélkül,és nem tudom vissza/el foglalni az ellenségtõl. -Nem találom,hogy lehet magamtól Hiperûr utat kiépíteni amit az ellenség csinálni,csak AI-t bekapcsolva csinál magától(ugye a színes csík a bolygóid között). -Szállító hajók hülyék. Ha meg meg akarom adni melyik szektorban közlekedjenek akkor nem tudom azt az ablakot bezárni csak ha törlöm a parancsot(LOL),maguktól meg mennek összevissza és gyakran kihal a kolónia mert nincs kajájuk(epic). -Iszonyat belassul a játék ha már "sok" hajó van a képernyõn. -Diplomácia/kémkedés szintén átláthatatlan jóformán. Kémet csak trainingre tudom küldeni, diplomáciába meg halálba fenyegetnek mindennel én meg hasonló opciókat még csak nem is látok. De vicces,hogy mikor alig van valamim mindenki a barátom akar lenni :D
Hirtelen most ennyi jut eszembe... Amúgy jónak tûnik a játék,de valami jobb info részt tehettek volna bele vagy nem tudom. De egyenlõre amennyit átláttam belõle,nekem még mindig az Imperium Galactica 1-2 marad az etalon szerintem
fél óra után, az a véleményem h kurva jó, eddig nem bugos, összeszedett és átgondoltnak tartom, minõségben endless space-hez tudnám hasonlítani, de annál sokkal többet kínál, és picivel több odafigyelést igényel, körökre osztott ugyan de valósidõben történik minden, felülnézetes tehát nem 3D-s, ez amolyan illúzió csak benne, jobb egérgomba a hajók tüzelnek mintha egy diablo szerû játékban a támadások. Majd kiderül h ezek után is jó, eddig bizakodó vagyok, remélem nem válik túl unalmassá és stratégiai lehetõségekben pedig szûkké, habár ahogy elnéztem van csata a bolygó felszínén is amolyan sakktábla szerûen, de olyat még nem csináltam. Szerintem próbáljátok ki ti is :)