A teaserek kapcsán felvetõdött találgatásoknak megfelelõen a Wolfenstein: The New Ordert a Starbreeze egykori tagjaiból álló MachineGames fejleszti, a megjelenése pedig az idei év negyedik negyedében várható PC-re, PS3-ra, Xbox 360-ra és next-gen konzolokra.
Az új Wolfensteint divatosan a sorozat \"újragondolásaként\" emlegeti a Bethesda, a játék ennek megfelelõen a második világháború után, a hatvanas években játszódik. A történelem persze itt máshogy alakult, a nácik megnyerték a nagy világégést, övék a világ, B.J. Blazkowicznak tehát megint lesz feladata bõven: küldetéseink alatt náci erõdítményekbe szivárgunk be, és még néhány szuperfegyverhez is hozzáférünk majd.
A játék az id Tech 5 engine-t használja.- GK
Mi az isten lehet ebbõl??? Mondjuk az egy jó ötlet, hogy lehetnek robotjaink "egy altenatív síkon"?! :D
Élelmes magyar pistike levadássza torrentrõl, és az életre költendõ pénzét játék helyett vasra(PC fejlesztés, pót box csak warezre) költi el.
Az meg hogy terjed az idTech5, nos nem végtelen kiválósága miatt a függetlenek körében(már csak azért sem, mert a Bethesda nem adja ki külsõsöknek), hanem a Zenimax úgy erõlteti most azt, mint az EA a DICE Frostbyte-ját, minden jövõbeli core játékuk azt használja majd.
Akkor a Wolfenstein világában annyi német szuper kísérlet volt mi dugába dõlt, hogy a sok sikertelenségbõl mégis sikerült lerohanni a világot? Már mint a sok sikertelenség pár jó elemét összegyúrták és bevált? (Tesla puska pl. jól bevált.) Továbbá mért tûnik pár "robot" olyannak, mintha Vasember páncélját kopiznák? Illetve egyik képen a robot mért hasonlít annyi xenomorphra? (alien)
Azért, amiért a Vasember 3-ban a dagadt páncél egy wh40k-s termniator armor koppintás.
Egyébként nekem nagyon bejön grafikalilag, bár ez a gonosz ûr/robotnáci téma sosem fogott meg. És a trailerbe sem illik Jimmy Hendrix.
Röviden és tömören mindig a nácik orra alá törtük a borsot, hogy ne tudjanak még nagyobb hatalomra törni. Volt már a Wolfenstein-ben paranormális jelzõ, alternatív univerzum, titkos kísérletek, katakombák, túszmentõ akció...stb...stb...stb...lényeg, hogy az utolsó Wolfenstein nem hozta a 2001-es szintet, bár a harc minõségi (pl. mitn a Quake 4, Soldier of Fortune vagy Rage).
Igaából monoton lett, de RPG-sítve van, fel lehet fedezni a falvakat kincs után meg elhagyott információkért. A kincsekért persze fejleszhetsz, mert elég drágák alapból...
Oks nemgond, kiteheted ettõl még, a széle szebben lett most megcsinálva hogy õszinte legyek mint amit elõször alkottál, annak nemtudom hogy sikerült olyanra a peremét, de az nagyon gáz volt. :D
Soha nem korai...:D Eleve egy HG egyszerû megoldás ha menedzselni kell a topikot hasznos linkek szövegek kitétele a banner alá, és nem kell zavarni a modikat ezekkel. Legalábbis nekem ez a véleményem.