1942 és kiegészítõi. Szvsz ez abszolút nem igényel Singlet, jó Multi kell, a videók alapján is az a koncepció, hogy multi együtt a haverokkal, mások ellen .. :-)
Hát amennyire érdekes koncepciónak tartom a játékot még az is lehet, hogy meg is veszem majd. Ha jól tudom csak jövõre jön, szóval még van idõ átgondolni a dolgot.
De ha esetleg tényleg megveszem, akkor lehet Sg-s csapat minden további nélkül. :-)
A kiadó azt mondja idén, a fejlesztõk hivatalosan semmit (nem is az õ feladatuk), de egyik (állítólagos) fejlesztõ szerint kizárt, hogy idén jönne. Azt mondja a tényleges játék fejlesztése épphogy elkezdõdött (ez év elején)... Ami mellesleg azt mutatja, hogy ez a demó is egy úgynevezett vertical slice lehetett sajnos.
Az újonnan megjelent játékdemók nagy részre vertical slice, szóval ha az elkövetkezendõ E3-on bárki lát egy új címet, amitõl elhagyja az állát, vegyen egy mély levegõt, térjen vissza a valóságba és nézze meg újra, amit látott, majd ossza el kettõvel, mert az lesz a végleges produktum valódi minõsége. A The Division esetében nem hiszem, hogy olyan nagy mértékû butításról lesz szó, ráadásul ahogy látom, a screenshotokra sem szabadítják rá a PS-t, tehát ez egy jó jel, de azért abban is legyetek biztosak, hogy amit a 2013-as debütkor láttunk, azt nem fogjuk viszont látni a pécénken/konzolunkon.
Jah, és akkor az idei GDC termése pár új gameplay jelenettel:
Csak merem remélni,hogy 1-2 ubi címben még szerepelni fog ez az engine
Valóban, egy átlagos lövölde, de ezek az apró részletek és a hangulat elviszi a hátán az egészet és barátokkal játszani mindig nagyobb élvezet, ami összvissz a videóból nem jön át, mert nem is tud átjönni.
Már csak az a kérdés, hogy ezzel is eljátsszák-e azt, amit a Watch Dogs-al...
nem tudom, hogy ugyanarra a videóra gondolunk-e, de amit E3-on mutattak be, az nem szinkronhang volt, hanem multiplayer. Azaz a játékosok beszélgettek.
Nem játszottam még a GTA egy részével sem, valahogy nem érdekel és nem is akarom hasonlítgatni, mint ahogyan azt sokan mások teszik, de valószínûleg te is értetted, hogy mire reflektáltam, mint ahogyan RYO21 kolléga is.
De így már nagyon elmegyünk off irányba.
Egyébként az új Division trailer igazi mestermunka, meghozza a kedvet a játékhoz, de sajnos a megjelenés még odébb van és úgy látszik, hogy egyelõre elég kevesen mutatnak valamiféle érdeklõdést a játék iránt, már 1 év eltelt a tavalyi debütálás óta és még csak 120+ komment?
El sem tudjátok képzelni, hogy van 4-5 olyan amerikai-kanadai, aki nem testesíti meg a minden játék során "átlagként" leírt tipikus amerikait? :D
nem, de kevesebben vannak azok, akik ilyen szervezetten tudják lehozni egy játék bármely részét. A többség úgyis az egyszerû "hétköznapi" megnyilvánulás lesz...
hát nekem videók alapján nagyon tetszik a játék, ahogy törik az üveg és fröcsög a festék, de úgy az egész jónak tûnik, csak nehogy csalódás legyen, mert már hányszor volt ilyen, hogy videó alapján jónak tûnt a játék utána meg nem lett jó :)
Hát amit a játékról írnak, az alapján tényleg nem lesz semmi. Nem tudom, de én inkább stratégiai játékmenetet FPS-ben látnám újra (ezek óta: Brothers In Arms: Hell's Highway, Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter).
A grafikus engine hasonló lesz, picit átvariáltabb biztos és a Ubit ismerve hasonló lesz, mint a Watch Dogs vagy Splinter Cell és szerintem optimalizáltság terén (de utóbbira szoktam mondani, ne legyen igazam).
"Szerinte a kiadó részérõl érkezõ nyomás arra ösztökéli a fejlesztõket, hogy a konzolok és a PC közötti különbséget csökkentsék a lehetõ legkisebbre, így az emberek nem veszítik el illúzióikat a "next-gen" hardvert illetõen."
Szar is, hogy NG korszak van, oszt a PCn szebb, mi? :D
nemtudom minek erõlködnek. mindenki tudja, hogy konzolon soha nem fog olyan szép lenni egy játék, mint PC-n. Fix hardver nem fog tudni versenyezni a változó PC-vel.
"Az Ubisoft következõ játéka, a jövõre érkezõ The Division is úgy néz ki, hogy hasonló sorsra fog jutni. Mindenki látta a bemutatókon, hogy mennyire álleejtõ grafikát hoztak össze nekünk az Ubisoftnál, lényegében valódi "nextgen" érzés töltötte el a játékosokat a videókat és a képeket látván. Viszont, a Whatifgaming oldalnak egy állítólagos belsõs fejlesztõ névtelenül nyilatkozott, miszerint ugyanúgy, ahogy a Watch_Dogs esetében, úgy a The Division sem fog úgy kinézni ahogy a játékbemutatókon láthatjuk. Tehát ennél a játéknál is grafikai butításra kell számítani, aminek legfõbb oka az, hogy az újgenerációs konzolok nem képesek ezt a látványvilágot megjeleníteni.
Kiderült hogy a demók mind PC-ken futottak"
Nocomment..A Szokásos...A nagy nextgen ami egyes idióták szerint köröket ver a pc-re és a pc-nek jópár év kell mire beozza, ezt sem bírja...:D
Ne trollkodj! Bírja, csak ha a fejlesztõ nem ismeri a konzolt, úgy nehéz lesz... Ellenpélda: NAUGHTY DOG
Pontosan melyik naughty dogs játékra gondoltál? Mert amiket utoljára kiadtak egyik sem szebb a divisionnal. Itt sokkal tobb aprosag, feny, animacio meg aprosagok vannak amiket meg kell jeleniteni. Nem csak fullhd texturak.
Arra gondolt amelyikre rásütötték hogy ingame és lenyomtak egy pár másodperces cgi-t amiben semmi nincs, és arra a ND-ra akik rendszerint ugyan így lebutítják a látványt megjelenésig....:D
Persze trollkodom..Nem nem trollkodom, megint egy cím amire eddig rá volt sütve hogy nextgen..Aztán mire jön addigra szénné lesz butítva hogy bírja a nextgen..:D
na mondjuk eleve én vagyok a hülye hogy olyannak reagálok aki szerint a jelenlegi pc-knek 5-6 év kell hogy behozza a nextgenek szintjét...:DDDDDD
Nem konkrétan a Division-re utaltam, hanem a fejlesztõk tudására, a konzolok hardverét figyelembe véve. Ha Naughty Dog, akkor majd az Uncharted 4-el lehet összevetni, de csakis grafikai szempontból, de azt is csak úgy, hogy hogyan lehet jól optimalizálni konzolra is. Nem is értem, hogy miért akarnák ezt is lebutítani, mert csak nextgenre jön, érthetetlen. Egy Infamous SS pl. városban is nagyon durván néz ki, a The Division-nek is hasonló a grafikája, csak sokkal több az objektum.
Pl. egy Watch Dogsnál érthetõ, ha az elõzõ generáció miatt végsõ soron lebutították a grafikát, csak nem kötötték az orrunkra.
Az nem CGI, ingame, pontosabban in-engine, mert uyge nem gameplay. A fejlesztõk mondták hogy in-engine, mielõtt megvádolnál hogy én mondtam. :D PH-n ki is lett tárgyalva cikkben, tudod amiért letiltottál, és nem tudok neked írni pm-et. :D Na mind1. A két játéknak nincs köze egymáshoz, persze grafikát és optimalizációt lehet hasonlítani így is. A nextgen még csak most vált elérhetõvé. Bizakodó vagyok, ezzel a játékkal kapcsolatban is.
Nem érthetetlen fogd már fel hogy bhyegneg a nextgen...kevés a kráft...Hiába a csudi ph-s cikkek a memóriakezelésrõl meg a többi baromság. Nyers erõben gyengék..Kevesek..Az UC4 is jócskán butulni fog és az 1080p/60fps-t is kétlem...Az egyedüli mentsvára az lehet hogy csõpályás tps, abban pedig nem nehéz nagyot alkotni...
Mondtam már menj át konzolos topikba ahol KONZOLOSOK vannak és írd be ezt a sok baromságot amit összehordasz, azok is körberöhögnek...
*gyenge
//megérett a billentyûzetcsere...
És ezen a ponton be is fejeztem, autistákkal akik a nextgenvonaton ennyire elvakultan ülnek teljesen felesleges vitázni...:D
Nem érted. A "szint" az azt jelenti, hogy egy Uncharted 4 szintû játék pc-n is normálisan fusson. Persze el kell fogadnunk, hogy amit láttunk az olyan lesz ingame is.
A Division-t lehet nextgennek mondani, de még rengeteg dolgot nem ismerünk a játékból, ezt egy alpha vagy béta tesztnél fogjuk megtapasztalni, mert eléggé kevés az ismeretünk róla. Ha TÉNYLEG erõsen le fogják butítani a grafikát, játékélményt, akkor lehet szidni, hogy ez a játék sem nextgen, nem több, mint az elõzõ generáció bármelyik játéka. Itt nem csak a grafikát értem ez alatt persze.