PC-re, de felőlem mehet az egész fiók is mellé. Voltam most már Endoron is. Jól néz ki, de valahogy nem igazán dobtam hátast tőle. Ha megállok nézelődni, akkor persze látszik, hogy jól kivannak dolgozva az apró részletek, de csata közben erre nincs idő.
Ezek a Walker Assault-ok számomra életidegenek, ha nem a Hoth bolygón játszódnak. Néhány pálya pedig eléggé semmilyen. Nincs SW hangulata, talán csak annyira, hogy néhány dolgot lehelyeztek (roncsok, filmből ismert egyéb dolgok) a készítők és így visszaköszön valami ismerősebb dolog. A repülős csatának meg egyszerűen értelmét nem látom. Amúgy így a végére már valamivel jobban elkapott, de szerintem ez is inkább a Drop Zone-nak volt köszönhető. Pályákat meg ki kell ismernem. Radart egyelőre gyakrabban figyeltem, hogy merre van az ellenfél, de jobb azért ha már az útvonalakat betéve tudom és úgy várom őket.
Walker Assaultról áttértem a Supremacy-ra...Itt már azért voltak érdekességek. Azért buktuk be a kört, mert hülye helyre spawnoltam és nem tudtam védeni az utolsó pontot.
Viszont az imént volt egy hatalmas vesztes meccsünk. Legalább 5 percig ostromolták a birodalmiak sulluston az utolsó pontot....többnyire egyedül védtem, persze a pálya többi részén ment a harc ezerrel (sokkal jobb volt az ellenfél egyébként). Végül csak befoglalták, de nem olyan volt mint korábban az előtte lévő 3 supremacy pálya, hogy rusholva befoglalták a pontokat aztán győzött is az ellen.
Gránát már most kezd nagyon röpködni...Ellenséges területre tévedve az okosabb játékosok már ezzel indítanak...Így ha nem tudsz elszaladni, akkor kapásból halál. Összefutottam már impact grenade használókkal is. NA ott esélyed nincs mert azonnal robban max ha rászaladsz ellenfélre...más út nincs.
Repülők irányítása (nincs kedvem pontosan leírni az elnevezésüket szóval ezért bocsi) nagyon fura, ott valamit tényleg állítani kell. Utoljára szerkesztette: ratgab, 2015.11.19. 22:46:10
Endoron azért eldobod az agyad...Az brutál jól néz ki.
Nem pc-re vetted, hogy el akarod adni? HA meg igen akkor adod mellé a fiókot is vagy hogy gondoltad?
Szomorú vagyok. Ez eléggé nagy csalódás. Lehet persze fáradt vagyok, de nekem ez most nagyon nem tetszett. Jó pár játékmódot kipróbáltam, de az egészből az jött le, csak egy teljesen leegyszerűsített darálás az egész. Lehet ez volt az utolsó, hogy AAA játékra kiadtam nem kevés pénzt. Nem érik meg az árukat.
Grafika sem valami nagy szám, talán a havas pályák amik jobban néznek ki. (Endor bolygón még nem voltam.) Hangok, zenék (már ami időnként felcsendül) az teljesen jó, de ez a játékmenet... Persze az is lehet már kinőttem ebből, de a béta az teljesen odaragasztott a képernyő elé, itt meg már kínosan léptem ki a meccsek felénél, mert untam az egészet.
Igazság szerint ez eléggé középszerű lett, így első nekifutásra. Majd hétvégén még teszek egy kört, pihentebb állapotban, de ha akkor sem sikerül meggyőznie, akkor eladom.
Értem. Munkához jól jön a több, játékra még nem volt példa (legalábbis amikkel én játszom), hogy több kelljen, ezért is kérdeztem. Nálam egy picit nagyobb a felbontás 2560*1080 (21:9 arányú monitor). Remélem ki tudom hozni ott is a 60 frame/sec stabil értéket. Nekem jó a High beállítás is. Béta is úgy ment a legjobban, igaz 2 dolog ultrára volt rakva, egyik a textúra minőség volt, a másikra már nem emlékszem. Lassan leér, aztán meglátom mi a helyzet, de az leírásod alapján bizakodó vagyok.
Ultrán tolom 1080p-ben Vsync fix 60 fps-el 8gb rammal. A legnagyobb csatákban sincs röccenés sem. Nem valós,esetleg 4k-ban. A mai napig elég a legtöbb játéknak a 4gb, a 8gb-t ki se használják teljesen (maximum a COD-hoz hasonló "csúcsoptimalizációk"...). A pénzkidobás netovábbja a 16gb ram játékos szempontból.
Nekem egy olyan kérdésem lenne: Valós a 16GB ajánlott memória?
Gondolom nem viccből írták oda. A béta 8GB memóriával szépen futott, de itt több játékmód és pálya van. Lehet valamelyiknél nem árt, ha több van? Egyébként töltöm, még 28% van hátra, igaz már el lehet kezdeni játszani vele. Lehet bele is nézek valamelyik nem multis pályába, gyakorlásképpen.
Végül tegnap csak beruháztunk rá mi is,bár mintha a fogamat húzták volna.... Éjjel letoltunk pár Walkert meg Fighter Squadron-t 2-3 órán át. Az élmény és a Star Wars hangulat frankó,tetszik,bár kicsit mintha a BETA-ban többször csendültek volna fel a SW dallamok,itt volt hogy 5-10 percig semmi zene nem ment, pedig azzal nagyon jóféle a hangulat. Végülis nem rossz az egész,de azt meg kell jegyezni már este is azon röhögtünk miután lement a 4 pálya,hogy a bőség zavarában nem tudjuk eldönteni melyik a kedvenc....Meg óó micsoda változatosság ezen nem voltunk ma még..... Ez a kiherélés továbbra is atomgáz részemről. Remélem a Yakku jó lesz. Mindenesetre a játék bejön annyira hogy ha lesz majd valami nagy seasonpass leárazás (legalább feleár) akkor beruházunk rá.
Kipróbáltam a játékot. Toltam pár Walker Assaultot... Ami feltűnt, hogy most már valós esélye van a felkelőknek győzni Hoth-on. Érdekes még hogy eddig minden meccset nyertünk amiben benne voltam, habár az utolsóban Sulust-on, ha magam ellen játszom már az első körben lenyomtunk volna 1 Walker-t...Első pár percben eléggé szépen feltartottak a felkelők. Hothon játszottam felkelőként, ahol már az első körben megfeküdt az első Walker...Második körben meg simán lenyomtuk a másikat is. Endoron 1 Walker volt, amit szintén a 2. körben nyomtunk le.
Suluston és Tattoine-on birodalmi voltam. Nagyon nyögvenyelősen indult mindkettő, aztán belerázódott a csapat. Tattoine-on nem vesztettünk AT-AT-t, sőt alig sebezték azokat (utolsó rohamnál már spawnál lőttük a felkelőket, esélyük nem volt. Sulluston az elején szenvedtünk nagyon, aztán sikerült áttörni a védelmet egy jól kivitelezett megkerülő támadással és néhány gránáttal. Innentől sima volt az út a 3. védelmi pontig. Ott viszont szépen beásták magukat a felkelők és majdnem kikaptunk a végére.
Ion rakéta nagyon durva járművek ellen, talán kicsit túl durva is.
Azt látom egyelőre mint a bétában. Játékosok nem igazán tudják mit és hogyan kéne csinálni. Persze a veteránok épp ezért igen jól szerepelnek. Nem nagyon látom az ionrakéta használatot és nagyon keveset dobálnak még gránátot is holott nagyon hasznos beásott ellenfelek puhítására. Nem nagyon rohangálnak még magas szintű cuccokkal a népek. A leggenyóbb amit láttam az a pulse rifle (cycle rifle kistesója, amit egyébként 28-as szintű eszközzé tettek, ahogy a jetpacket is csak 13-as szinttől kezdve lehet elérni).
Egyelőre amit láttam az nem rossz (csak Walker Assaultot toltam). tényleg ahogy lentebb a kolléga írta egy nehéz nap utáni lődözésre éppen ideális lesz. Megszakadni nem kell a killekért, de azért annyira nem is sétagalopp a dolog. Majd még folytatom később a tesztelést.
Ui.: Aki komolyabb játékra vagy komolyabb shooterre készült az hagyja egyelőre a Battlefrontot, ahhoz túl drága. Elsősorban funnolásra és szórakozásra ajánlom.
Ha PS-re veszem meg a gammát akkor kell hozzá ps+ előfizu,hogy tudjam tolni online? Mert ha jól tudom nincs single kampány benne
Írj a Dice-nak, hogy reálisabb lenne a játék, ha a rohamosztagosok AK-63D-vel a kezükben, RS 4/4-el a hátukon szálnának be a birodalmi siklókba... A laktanyájuk meg lehetne a Dagobán a Zagyvarékasi úton... ott főznék a levest a gyíkhús konzervükből...
A játék éjfél óta játszható. Nekem nincs bajom a játékkal.....iszonyú hangulatos és grafikailag is megállja a helyét. Minden beállítás highra rakva 100-120 fps megvan. (i7 proci, GTX970, 8 GB Ram). És ami külön jó, hogy multiba éjfélkor amikor hivatalosan elindult a játék, nem voltak gondok a szerverekkel, Egyből találtam partyt, nem volt lagg, nem volt kidobás, stb. Nekem megérte azt a pár ezer forintot mert élvezem minden percét és számomra egy játék akkor ér valamit ha szórakoztat. Munka után este fáradtan simán vállalható jó pár menet. Ha lesz olcsóbb season pass tuti beszerzek egyet.
Az a kiegészítőre vonatkozik az ingyenes Jaku DLC-re egy uj bolygót tesz bele. Akik előrendelték vagy olyan típusu változatot vettek azoknak, Dec.1.-től már elérhető lessz a DLC, mindenki másnak Dec.8.-tól lessz majd elérhető. De az alap játék az már megjelent egész pontosan Ma, legalább is európában, mert USA-ban már 2 napja elérhető.
En is kiprobaltam egy oracskat, csak single modban, ami remek az a sebesseg, becsulettel ossze van rakva meg az en kozepes gepemen is szepen szalad high plusz nehany ultra beallitassal. Nehany fegyver valoban cirkuszi parade, az eletero toltodes meg vicc, mar akkor jobb lenne ha csak otvenig toltodne vissza . A repjlo jar uvek iranyitasa egerrel ritkadzar lett viszont, igaz nem allitottam semmit ..
"A Mélységi felderítőknél szolgáltam a Magyar Honvédségben. " ..... feldobtad a napomat... :)
Sziasztok!Van benne single playeres játékmód ebben a játékban?Vagy csak multisra van kiélezve?
Van ilyen is erre van a TV rakéta :D Ki mit szeret egy játékban, én a realitást. Terméseztessen a videojátékok fényévekre vannak a valódi harcászattól,de azért nem kell a fejetettjére állítani mindent. ( 20lövés beszedhetsz majd felépülsz..., Minden ellenfél virít a harctéren, semmilyen lopakodási esélyt se hagyva.) Lehet, hogy én vagyok a troll mert idegesít a végtelenségig leegyszerűsített gémek, de nekem évekig a harcászat volt a kenyerem. (A Mélységi felderítőknél szolgáltam a Magyar Honvédségben. )
Nagy gémerek azok akik bemennek HC modba és a pálya lehető legeldugottab legszélsőbb pontjáról egymás mellől csipáznak mert 1 lövéssel bárkit leszedhetnek és még csak fejre sem kell lőni...
a HC teljesen értelmetlen, nem 60, hanem 100 HP-re lett kitalálva a játék, a weapon balance. a Classic mód a legjobb. abban egyetértek, hogy a 3D spoting tönkreteszi a játékot.
én is megnéztem ezt az értékelést. na most, ha LevelCap, aki ugyan még kilóg az EA zsebéből, de azért elég mélyen benne van, ennyire lehúzza, akkor vajon milyen lehet valójában a játék?
az audio és a grafika fantasztikus, de ha ő is csak ennyi pozitívumot tud elmondani a játékról, akkor ott nagy a baj.
hozzáteszem, a Hardline-t úgy felszopta megjelenés előtt, aztán utána nehéz dolga volt, mert senki nem nézte a HL-es videóit, végül csinált is pár videót arról, hogy mennyire meghalt az a játék is...
VPN-el meg ilyen olyan mokaval ki lehet jatszani hogy ugy lassa, hogy amerikabol jatszol.. de tul nagy ertelmet nem latom.. majd szepen nyugisan holnap vagy ha hajnalban fel kelek etetni:D:D
hogyan tudtok játszani? eszerint csak 0 óra után indul: https://www.origin.com/en-ie/store/buy/star-wars-battlefront/pc-download/base-game/standard-edition
A "hater"-eken kivul ha van valakinek kedve coop mokahoz holnap estetol altalaban hetkoznap este 8-10 kozott akkor vegyen fel originen: Domperke_apukaja nicken:) szigoruan casual player vagyok!:)
Inkább a mai trendtől barátom. (20éve tolom a játékokat, óriási a tartalmi leépülés. A mai gépek adta lehetőségeket sokszor csak grafikailag, illetve fizika terén használják ki. Hol vannak a gondolkodásra épülő játékok ??? Helyette nyomj X majd B és megoldottad a feladatot... , célt kikereső gránátok ( COD ) Bf3 spot és látodd az ellenfeleket.... stb nevetséges !!!!). Utoljára szerkesztette: Betyar070, 2015.11.18. 13:18:08
Az első értékelések : ( Azért ez röhej. Tényleg csak a grafika számít ma már ? Nálam eddig 3/10 de még változhat ) GameReactor - 9 Ausgamers - 9 Polygon - 8 Metro - 8 GamesRadar - 4/5 VideoGamer - 7 Gamespot - 7 USGamer - 3.5/5 Attack of the Fanboy - 3.5/5 Destructoid - 6 GiantBomb - 3/5 Hardcore Gamer - 3/5 Utoljára szerkesztette: Betyar070, 2015.11.18. 12:48:15
ha valakinek volna ideje és energiája részletezni menyi mod van multiban és misso részben annak nagyon köszönöm.:)
Hát igen, elég brutális ahogy kinéz. Nekem a jég barlangos pályán esett le az állam.
Én konzolon tolom és sokat nem sikerült tegnap játszani vele csak egy olyan 4 órát, de ami eddig lejött:
- a walker assaultos pályák jók, viccesek - lehetne több, de nem biztos, hogy ez lesz a legnépszerűbb mód - blaster, ez jött be a legjobban, klasszik hent - a bolygók szépek, figyelni kell. Vicces, hogy a terepszínű öltözetek mennyire rejtenek (nem minden játékban szokott így lenni) - fighter assault mód vicces (nekem kicsit káoszos, de nem vagyok az a sokat repülő típus) - elsőre nem tűnik túl kevésnek ami benne van, nyílván egy hónap múlva már az lehet, ha valaki sokat játszik - futás:lassú...még a sprint is - célzás valahogy nem az igazi, nem tudom jobban megfogalmazni, de egy kicsit furi - spawn rendszer gáz (néha bedob egy halom ellenfél közé, nem lehet választani) - kártyák nem rosszak, nem hiszem, hogy túl op lenne bármi is (bár kevés a tapaszalat) - fegyverek nem az igaziak, nincs modolási lehetőség - az unlockolható ruhák: hát ez elég szegényes. inkább csak arcok, de volt már róla szó - egy vicces tapasztalat: eddig mindenki sírt, hogy walker assaultban túl op az imp oldal. Hát most nem. Tegnap egy assaultot sem tudtunk nyerni birodalmikét. Kidőlnek az AT-AT-k pikk-pakk és rebelként könnyű az uplinkeket elfoglalni és tartani. Azzal együtt a pályák szépek.
Nem az esélyről van szò, a játék tetszik a Beta miatt rendeltük elő. A mocskosul kiherélt tartalom a gond irreálisan magas áron. Tényleg mintha egy fél battlefieldet adnának átlagár fölött...
Én úgy döntöttem ez felejtős jòideig, nem szàllok be az EA szarházi húzásába. Ez egy tényleg agyonkiherélt játék, nevetségesen magas áron, és vedd meg a season pass-t hogy teljes legyen, szintén aranyáron. 4 szaros pálya a játék fő mòdjában... 13-14-ezerért. Mintha a Battlefieldet kiadták volna 4 rush vagy 4 conquest pályával.... Persze van más mòd is, repkedj fighter squadronba, hát nemigen vonz. Szò szerint gagyi az eddig netre rakott gameplayek alapján de még ha nem is lenne az sem mentség a 4 pályára. Season passal egy jòindulatù paraszthajszállal átlépi egy normális árszabású teljesértékű multiplayer játék tartalmát. Ergo vegyél egy teljes játékot 26-28ezer forintért. Köszi de nem. Szánalmas az EA kivételesen egyetértek a netes 0 pontos és egyéb lehúzò értékelésekkel. A játékot 3-an rendeltük elő haverokkal, a mai napon lemondtuk nem is megyünk érte.
Hát éhez is kell majd néhány patch, hogy rendben legyen, de ez már megszokott. A BF4 siralmasabb állapotban volt a megjelenéskor. (a videókat nézve a játékosok többsége 3th nézetben játszik, Ez is jelzi, hogy egy egyszerű lövöldözős adok-kapok játék lett.Pár hét és olcsón beszerezhető majd a megunt játék. )
Remélem egy nap Amerika olyan lesz, mint az Endor bolygó. Mert ott evokok laknak, és az evokok nagyon pipecek. Ott van egy rakás fa, meg evokok, meg grillrács, ezért az Endor faszább hely, mint Amerika.
ez is egy jó videó arról, hogy miken kellene változtatni a játékban. röviden: - explosive spam megszűntetése (akár 3 gránát is lehet nálad, két kártya, egy felvehető) - partner system nem működik jól - HUD nem jó, túl nagy, legyen változtatható - air combat PC-n nem jó (kontrollerrel remek, egérrel "can't seem to get used to it") - spawn helyek a supremacy módban (Walker Assaultban javították viszont, ami jó) - nagyon kevés a négy Walker assault map (ő is azt mondja, hogy kéne még pár változat az egyes bolygókon) - a COOP módok nem az igaziak, lehetne akár 4 emberrel is, még több sztorival - ion torpedo OP: lock on bárhonnan a járművekre, és 40%-ot levesz találat esetén (ne lehessen messziről lock on) - hero hunt játékmód nem jó: 7 v 1 (ő a hero). aki megöli a herót, az a következő hero, de ez egyrészt nem igazságos (a legtöbbet sebző játékost kéne jutalmazni), másrészt néha nem is működik. plusz: sorrendben vannak a hősök, jobb lenne talán random - soldier és vehicle egérérzékenység nem elég, kéne külön az ágyúknak és a légi és földi járműveknek is.
Legyen....Vegyük ki a szezonbérletet.
Lehetne több Walker Assault. Ebben is egyetértek. Kérdés, hogy mi újat tudnának még bolygónként beletenni egy ilyen módba...
WH-nak majd akkor utánanézek.
Legbénább játékosnak is legyen sikerélménye: Bétában azért emlékszem rá, hogy voltak kiemelkedő játékosok, szóval azért kell ide skill is bőven.
Bétában is repkedett a gránát rendesen. Kártyahasználat meg majd kiderül mennyire lesz op, de ahogy mondtad is ez semmi olyan hiba, amit egy kis töltődéskésleltetéssel ne lehetne orvosolni.
Én mindenképp megveszem és természetesen szívesen leírom az észrevételeket.
Ui. Kampány jó lett volna egy ilyen motorral, de talán majd egy másik játékban...Remélem lesz ilyen!
plusz egy jó kampány... filmszerűen megcsinálva... akár egy alternatív történetet is elmesélve. dönthetnél úgy, hogy Luke egy adott pillanatban átáll... nem tudom. lett volna ebben anyag. elpazarolják :(
a szezonbérletet ne számoljuk még ide, az alapjátékról beszélünk. mit kapsz 15 ezerért, ugye. hogy abban mi lesz, még nem tudjuk.
attól, hogy 4 bolygó van (Jakku lesz az 5., és lesz rajta minden játékmód, úgy tudom), még lehetne mondjuk bolygónként 2-2 Walker Assault pálya. vagy akár 3-3 is.
az impact grenade jobb játékokban kevesebbet sebez, nem tud 100% HP-ról egyből megölni. az impact radius számít, de nem annyit: ha az orrod elé dobják, vagy hátulról, és nem látod, hogy jön, nincs esélyed kivédeni. a Homing shot elől én nem sok embert láttam kitérni, a videósok szerint szinte lehetetlen is. a wallhack is egy kártya, nézd meg Levelcap mai, 19 perces videóját, vagy a múltkorit, amiben a kártyákat vette sorra, ott lesz róla szó. egyébként az explosive 100%-os splash damage-ről is a 19 perces videóban beszél. nekem az tette be végleg a kaput, itt dőlt el, hogy egyelőre biztos nem lesz vétel, meglátjuk, hogyan teljesít, mennyire lesz tartós.
a tesztelők egyébként túl sok robbanásról számolnak be, mindenki dobálja a gránátokat, túl hamar töltődnek vissza. ezen mondjuk egy patch segíthet majd, ha a játékosok zöme szerint is probléma lesz.
de a lényeg, hogy a játék úgy lett bekalibrálva, hogy tényleg a legbénább, legszerencsétlenebb játékosoknak is legyen sikerélménye. nyilván ez valahol, nekik jó, de ennyire kár volt eltolni a hangsúlyokat, azt hiszem.
OP fegyverek alatt pedig ezeket a kártyákat értem, a blasterek állítólag jól balance-olva lettek, de pl. - és ismét LevelCapet idézem - amint minden unlockot megkaptak egy teszten, alig lőttek már blasterekkel, csak az OP kártyákat használták (amiket említettem).
tényleg várom majd a beszámolódat neked is, miket tapasztalsz. nem szentírás a véleményem!
Az en velemenyem az, hogy ez a jatek tudott volna nagyon jo lenni, a sok cicoma nelkul is . Sot, igazabol nem higy hianyat ereztem az ilyen vackoknak, de kifejezetten kinos , hogy , ennyire mi el tobb mindent akartak belerakni, ami csak epp eszebe jutott a joint utan valamelyik otletmanagernek :)
Ilyen graffal, ezzel a motorral nagyobbat utott volna egy pure SW lovolde ... !
Leírtam a lock-on ellenszerét...elég egy sima tereptárgy...Beállsz a szikla mögé szemből nem talál el azzal a rakétával!
HA jól emlékszem két halál között ha mást nem fegyvert tudsz másikat választani, de szerintem a többi eszközt is kiválaszthatod...Kicsit ködös mára béta élmény.
3-as gránátot nem tudom mennyire op...De majd meglátjuk.
Akkor menjünk bele mélyebben: Op fegyver alatt mit értesz (engem bétában mind a 4-el lőttek le és nem éreztem egyiket sem op-bnek)? Built in Wallhack alatt mit értesz (nem láttam ilyet még...vagy csak kimaradt)?
-Impact grenade (ha emlékezetem nem csal a gránátok általában halálosak szoktak lenni..amúgy meg leírás alapján szűkebb lesz a robbanási sugara, mint a thermal gránátnak...Ellenben egy akna vagy egy Thermal imploder is általában halállal járt a bétában is).
- Minden lövedék robban kártya: Ez az explosive shot, aminél azt mondja a leírás, hogy időlegesen tölti fel a fegyvered, ami így robbanótölteteket lő...Hangsúly az időlegesen lesz.
-Splash damage 100%-os...NA erről fogalmam sincs ez majd a végleges játékból derül ki (esetleg ha van infód, akkor ehhez kérnék egy linnket).
-Lock on rakéta létezik (Homing shotnak hívják a játékban), de kb szerintem annyira lesz hatásos, mint a cycle rifle...Azzal is nehéz volt eltalálni bármit, itt a Homing shot meg könnyen meg tud majd akadni a tereptárgyakban is (több videót is láttam, ahol elég sűrűn kitérnek előle..HA jól emlékszem Supremacy módban használta valamelyik videós).
- 4 Walker assault pálya: Ez nem újdonság! Már régóta lehet tudni, hogy 4 bolygó lesz megjelenéskor a játékba, ehhez jön még az ingyenes Jakku (csodálkoznék ha nagy csataként harangozzák be és nem tartalmazna Walker Assault módot). Mellesleg ez a 4 bolygó tényleg nagyon kevés! Ebben maximálisan igazad van. Ellenben lesz még a Walker Assault módon kívül 12 multis játékmód, ami elég változatosságot jelent majd míg jönnek az új bolygók és új pályák (16 pálya jön a season passban is és remélhetőleg amellett is néhány).
- 11 fegyver is stimmel (szezonbérlet révén itt is jön még néhány és ingyenesen is biztos fog majd még pár jönni). Ugyan nem számoltam a filmben hány féle fegyver van, de tényleg nem tűnik soknak.
szerintem ezt a játékot a kutya nem venné meg, és 20 dollárért sem tudnák eladni, ha nem Star Wars lenne :(
valahol érthető, hogy az EA célja az volt, hogy minél többet vegyenek belőle, és valószínűleg több olyan gamer van, akinek megfelel a 2-3 hetes szavatosság, mint olyanok, mint én, akik hónapokra, évekre terveznek egy-egy játékkal. jön az új film is, tehát pénzügyileg óriási siker lesz, kár, hogy a minősége miatt várhatóan nem lesz majd emlékezetes.
azt meg kell viszont említeni, hogy csodálatosan szép lett.
az is karcos, a sisaklevétel pedig pláne. ráadásul az igénytelen is, lusták voltak még ahhoz is, hogy külön arckifejezéseket rajzoljanak nekik, de egyébként is, a sisakoknak fent kéne maradni.
a négy nagypálya nagyon kevés, a DLC-vel együtt öt walker assault pálya lesz. még másik öt "conquest". ez tíz komoly pálya, a többi mód már nagyon kicsi és jelentéktelen. 8v8, ilyen számokkal PC-n már nehéz mit kezdeni.
de a fő gondom tényleg a starcardok rendszere. egyrészt, rossz azért, mert minél tovább jutsz a játékban, annál erősebbeket tudsz feloldani (azaz, aki már 3 hete játszik, ismeri a pályákat, az a kártyákkal is mindenképpen fölényben lesz veled szemben). jobb lett volna egy random generátor, vagy egy bármive elkölthető pontbeváltós rendszer (mint a Hardline-ban, ami talán azt csinálta egyedül jobban, mint a nagytesója, a BF4). másrészt, ha amúgy OP-k a kártyák, akkor az egész játékmenetet megölik.
szerintem egy shooterben az a kihívás, ha a hibáid számának és minőségének a csökkenése jobb játékélményhez, score-hoz, k/d-hez, több sikerhez vezet. ez a Battlefrontban aligha lesz meg. a pályák ismerete sokat számít majd, de ennyi. lehetsz akármennyivel jobb játékos, mint a másik, ha az rád áll a lock-on rakétával, ami ellen neked semmi (!!) countered nincs, meghaltál. ennyi. vagy futsz a folyosón, és a sarkon belövik a három instant kill gránátot - meghaltál. vagy a nyomorék csak mellé lőni képes, de robbanó lövedékei vannak, ezért meghaltál. ez hol fun? ezeket hogy véded ki?
ezek kurva bosszantóan hangzanak. idegesítően.
ja, arról nem is beszélve, hogy játékonként két (!!) loadoutod lehet. ha elszúrtad, kihagytál egy fontos kártyát, vagy rossz fegyvereket vittél, nem javíthatsz... ez mi? :) ez miért jó? magyarázza már el valaki...
Egyertelmu ,hogy oteves kortol nyolcvan eves korig szantak, tudni lehetett, higy nem egy hc lovolde lesz. Megrendeltem, masnem offline elbohockodok vele, , ha olyan szintem cirkusz szint lesz a multi, mint amilyennek most kinez akkor az nem fog erdekelni :) Oreg, oldscool SW fun vagyok, lehet meszesedik mar az agyam, de en lattam se csudaradart, se vh-t, se repkedo embereket az Endoron :))
Lehet, hogy ez lesz az első game amit visszadobok, igaz a visszaküldés macerás,de ha ennyire gagyi lesz, megy vissza az tuti. Utoljára szerkesztette: Betyar070, 2015.11.17. 20:12:55
Hat az nagy baj.... En mar a tucatszamra repkedo birodalmiaktol agyverzest kapok, az milyen mar ? :)))
De ezek a radarok, meg raolvasasok, varazslatok meg ayamkinja ez minek kell ? Tenyleg bohockodas lesz ...
nem lesz rá mód. minden szerver az EA-é. ők szabnak meg mindent. adminok sem lesznek, és olyan "commandok" sem, mint a Battlefieldnél (tiltott fegyverek, stb.). semmi cutomizálás. de még csak azt sem választhatod ki, hogy melyik szerveren akarsz játszani, a játék adja majd alád a szervert.
az lenne az érdekes harc, hogy egyszer te lövöd le a skill nélküli lock-on rakétával az ellenfelet, máskor meg ő téged? a pálya másik végéből, úgy, hogy nem is lát? ugyan már.
egy jól balance-olt játékban a legtöbb gadgetnek kel, hogy legyen ellenszere, valami, amivel védekezni tudsz ellene. itt viszont ezzel egyáltalán nem törődtek. valószínűleg kimondva is az volt a cél, hogy legyen pár olyan fegyver, amivel tényleg még azok is ölhetnek egyet-kettőt, akik egyébként az életben nem találnak el valakit, ha már 15 méterre van tőlük.
őszintén kíváncsi leszek itt a reakciókra, amikor kijött a játék, és már toljátok, hogy végül is milyen. hány percig szórakoztató egy seggel, és aztán hány napig, hétig a későbbiekben. hátha tévedek, és végül jó móka lesz ez, de engem a béta után elvesztettek, pedig az első trailernél még nagyon lelkes voltam :(
(aztán, lehet, hogy bennem van a hiba! a GTA 5 állítólag minden idők legjobb akciójátéka, én viszont hatalmasat csalódtam a sztoriban. és most a Fallout 4 sem nagyon kötött le egy óránál tovább, igaz, nem is voltam ráhangolódva)
Mi van ? Na küldöm is vissza az biztos, ha így van. (8nap alatt kiderül) Ez már tényleg sok! Leszarom az SW világot is, ha mind ez igaz amit itt leírtál.
És mivel mindez mindenki számára elérhető, érdekes harcok lesznek.. Hol itt a gond? :D Ez egy ilyen játék lett. Utoljára szerkesztette: gumiki0, 2015.11.17. 19:56:20
nem lesz rá szükség. telerakták értelmetlen, OP fegyverekkel, lesz built-in wallhack, azonnali halált okozó impact greande, olyan kártya, amivel minden lövedéked robbanni fog és a splash damage is 100%-os hatású lesz (!!!!!!). tehát, a sok fasznak el sem kell találnia téged, hogy meghalj. ja, lesz lock-on rakéta infantryra, mindemellé pedig összesen 4 Walker Assault pálya, 11 fegyverrel.
Több dolgot is megváltoztattak már a béta óta, remélem az AT-AT-ből azért nem csináltak viccet. Nagyon lehangoló lenne, ha agyaggalambként viselkedne. Utoljára szerkesztette: Betyar070, 2015.11.17. 19:51:20