Szomorú vagyok. :( Akármennyire is szerettem ezt a játékot hétrõl hétre lentebb süllyed. Megvenni megérte, mert beleraktam 66 órát (és még tuti belemegy pár). Viszont sajnálom, hogy nem tudták tartani a béta színvonalát, mert így a DLC-ket tuti nem veszem meg.
"We have an amazing and large PC audience with the vast majority of users predominantly playing Attrition and Hardpoints game modes. CTF and Pilot Hunter have not been widely used modes on the PC version. Players trying to access these modes had overlong wait times to find other users and it was making for a poor experience. We want to make sure that not only is there compelling content in the playlists we offer, but that the experience of joining a match works well. We’re tracking what playlists players are choosing, and we’re going to continue to look at unpopular playlists and add new ones on both platforms."
Nekem 927Ft-ba került a pack One-on és egész este villám gyorsan dobálta a pályákat.
Hát szerintem még várni kell egy kicsit, hogy több embernek meglegyen, akkor biztos zökkenõmentesebb lesz. Én egyelõre nem veszem meg, 3000 Ft-ot sajnálom 3 mapért. Ha adnának 6-ot, akkor elgondolkodnék rajta.
Nagy sajnálatomra a játék lefelé kezd haladni. :( Amilyen jól futott a Béta (gyorsan betöltött, gyorsan talált meccset, nem voltak mikroszakadások (fix 60fps-em van))...a teljes játék minden javítással egyre lassabb lesz.
Nekem megvan a Season Pass. Viszont tegnap úgy felbosszantott, hogy momentán nem is sok kedvem van a játékhoz. Szóval elindítom a játékot, de NEM TUDSZ az új pályákon játszani mert ha te választod a játékmódot akkor az általános matchmaking szinte esélytelen, hogy DLC pályára fog berakni. Van azonban egy új "Expedition Variety Pack" nevû opció. Na itt már eleve nem tetszett az, hogy kénytelen leszek olyan módokat játszani amiket nem is szeretek. OK, próbáljuk ki. Ezután kb. 5 perc(!) alatt hozott össze egy Pilot Hunteer-t pedig a "normál" játéknál egy pillanat alatt játékban vagyok. Na mindegy, gondoltam "Wargames" map végre kipróbálom! Hát nem... Mindkét csapat nagyjából fele 300-400 -as ping -el rendelkezett ami teljesen játszhatatlanná teszi a játékot. Ráadásul az új patch miatt amiért kiléptem rögtön számolt is egy Loss -t nekem a játék ami persze tök mindegy, csak jópofa. Valószínûleg az történik, hogy egyenlõre realtíve kevés embernek van meg a DLC ezért az általános matchmaking szinte egyáltalán nem tesz az új pályákra, Expedition Variety Pack -ban is csak nagyon nehezen talál játékosokat és szerintem különbözõ Data Center -ekbõl szedi össze õket, ettõl az elfogadhatatlan lag.
A Swampland-nak cloak-kal jó kis predatoros feelingje van, viszont a wargames csak a meglévõ pályák néhány elemének összemixelése. Reméljük azért nem ért véget itt a kreatívitásuk.
Sziasztok Engem is érdekelne a játék ESL oldala és aktívan részt vennék más csapatban akik készek megmérettetni magukat erõs csapatokkal. Szívesen alakítanák új csapatot is olyan emberekkel akik még nem rendelkeznek társakkal. Ha valakit komolyabban érdekelne az kérem jelezze felém. Skype: vilagbeke22
Pasz. gondolom ha random játszol akkor törekszik arra a játék hogy orosz Live szerverre dobjon. Nem értem amúgy minek trükközni. Mennyivel olcsóbb az orosz?
faszért nem lehet szerkezteni SG-n a commentemet....
miért tart 2,5 ormiért tart 2,5 oráig ennek a játéknak a telepitése, és egys tetves 890 megás patchel 1 oráig rak fell mert a 40giga audo szemetet végigellenörzi komolyan mondom agyam elszál már ettöl.
Akiket komolyabban erdekelne a jatek azoknak: ESL Titanfall
Mai napon este egy community evening ahol is tobb szabalyzatot probalnak ki kozosen es varialva azt, hogy a leheto legtobb dontes szulessen. Majd holnap este mar meg is rendezik az elso teszt kupat.
Ez szó szerint feldobta a talpát... :D
Hehe a titánok maradjanak mindenhol, a többi dolog legalább a privát meccsben állítható vagy kikapcsolgatható legyen. A többi problémát meg idõszakosan patch-elgetik, ahogy a játékosok összegyûjtik az igényeket, ne mérgelõdjetek :)
Viszont egy FELHÍVÁS mindenkinek!
Ahogy a privát meccs formálódik, úgy alakul ki ESL honlapján is egy ladder és kuparendszer, ahogy az kell. Szerencsére a fejlesztõk is belátták, hogy ebbe az irányba kellene már nyitni. Szóval ebbõl kifolyólag a utóbbi idõben megfogyatkozott klánom, az Underwater Demolition Team (anno többszörös clabase eu dobogós és kisebb langyõztes) embereket keres, kéne még egyszer nagyjából 4 tag bõvítés, hogy legyen lehetõség eleget gyakorolni és közösen public-ozni, mire kialakul egy stabil valami a játék köré.
Akit érdekel, annak eléréseink itt az aláírásomban megtalálhatóak, szabályokat a honlapon elolvashatjátok. Akinek esetleg kevés, origin: KonoHUN
Szerintem CTF-ben nem is feltétlen a titanba beszállást kéne tiltani, hanem valami olyasmire gondoltam, hogy a titanoknak a generátorát zavarná a "zászló", így a core képességek nem mûködnének, meg mondjuk nem túl gyorsan, de folyamatosan merítené a pajzsot. És ez így lenne akkor is, ha a titan hátán lovagolna, nem csak beüléskor.
De azért, hogy mondjunk valami jót is; a kezdõ játékosok is 1-2 meccs után arathatnak, ha jó csapatban vannak. És ezért nem válik könnyen idegesítõvé a játék.
Amúgy is, hátadon a zászló (nem figyeltem hogy van, lehet csak egy kendõ van a derekán?) nem is tudnál beülni a titánba.
Ámen... :D Hozzáteszem a saját Titánon való Rodeo maradhatna. Ott azért elég nagy veszélyben van a pilóta, hogy le lehessen szedni, de a gyors és hatékony csapatmunka is megmaradna.
:D Na az tényleg elég lélekmelengetõ érzés lehet! Viszont az én olvasatomban a CTF arról kellene "szóljon", hogy a zászlót vivõ játékos extrém nagy veszélyben van és éppen, hogy csak az ügyes csapatmunka tudja visszajuttatni õt a saját bázisára. De egy Stryder belsejében SEMMIFÉLE veszély nem fenyeget auto-eject -el! Gyors vagy mint a villám és fényévekrõl oda lehet általában katapultálni az auto cloak -al a saját zászlódhoz. És egy elvesztett Titánt simán megér egy capture.
Nincs is szebb mint amikor a paraszt kiugrik a titanból felvenni a zászlót indul vissza te meg ráhívod a titanod..:)
Hát legyél ügyes dolgozz csapatban szedjétek szét titánnal, menj elé és várd amíg kiszáll a titanból hogy bevigye a zászlót,stbstb.... Jóval sokszínûbb a játék, mintsem annyiból álljon hogy a csapat fele a zászlónál kempel a másik fele rohangál aztán lehet futkározni a zászlóval és ha mázlid van nem makkolnak el...
ZÁSZLÓT VINNI EGY JÁRMÛ (OK, Titán...) BELSEJÉBEN??!! LOL... No thanks. A CTF momentán egy Stryder futóbajnokság. Valamit Respawn -ék nagyon benéztek ezzel a játékmóddal kapcsolatban. Persze tiszteletben tartom, hogy neked tetszik, de szerintem abban marha sok taktika van, hogy MINDENKI Stryderekkel dash -el oda-vissza. És a fórumokat olvasva ezzel nem csak én vagyok így!
Kongy: Ez így ebben a formában nem Stachel Charge hanem egy ûberbrutál távrobbantós gránát. Kellene pár másodperc késleltetés a robbantása elõtt, illetve vissza kellene venni a dobás távolságát. Na akkor lenne Satchel Charge szerû. :) Domination -t most uralják a Satchelezõ shotgunnerek, mással szinte esélytelen vagy ellenük, ha meg te nem szereted ezt a n00b taktikát...
A Satchel Charge mennyire egy idegesítõ valami. Sorozatosan azzal robbantanak fel a Hardpoint Domination-ben. Ráadásul van egy olyan perk, hogy ha meghalsz automatikusan felrobban minden lehelyezett robbanószered... na az is tud kellemetlen meglepetéseket okozni. Amivel még úgy el lehet bohóckodni az a Smart Pistol. Egészen más taktikát kíván meg az embertõl, mint ha egy SMG-vel mennél, és ez üdítõen hat.
Egyetértek mindkettõtökkel. A Titánokat nem fogják kivenni, mert ha kiveszik, akkor a játék egy parkõrös CoD-dá változik, ezen nincs mit szépíteni. Ha a Pilot Hunterben nem lennének titánok, akkor már nem is Titanfall lenne a játék címe. Azt viszont jó ötletnek tartanám, ha beleraknának egy olyan módot, hogy egy random játékosnak van titánja a játék kezdetén, a többiek õt védik. És mindkét csapatban 1-1 titános játékos van, a megvédésük lenne a cél. Bár lehet agyf.szba menne át, mert a Titánok minden pilótát lealáznának :D
Ctf miért tiszta rüöhej a titánok miatt? Teljesen jó, fõként hogy lehet taktikázni.
Egyrészt pont az a legnagyobb baj talán a játékkal, hogy nincsenek játékmódok. Attrition, LTS, Pilot Hunter igazából TDM kis változtatásokkal, ezen kívül van a Domination és a CTF ami tiszta röhej a Titánok miatt. Szóval CTF kuka, Domination egyre inkább kezd satchel charge dobáló bajnoksággá fajulni szóval az is kuka, Pilot Hunter -ben mindenki sunyizik amíg össze nem jön a Titánja hiszen abban kvázi halhatatlan amíg ügyesen játszik vele. (Itt most az Auto-eject -re gondolok természetesen...) Úgyhogy az sem egy õrületes élmény többnyire. Marad az LTS és az Attrition, de ez azért nem túl sok. OLYAN JÁTÉKMÓD (szerintem!) NEM LESZ amiben nincsenek Titánok! Meg kell érteni, hogy a Titánok azok amik ennek a játéknak az egyedi, legnagyobb vonzerejét jelentik. Szóval egy Titánok nélküli mód elég nagy "öntökönrúgás" lenne a készítõk részérõl! :) Nem is beszélve arról, hogy a nagy általánosságban vett játékegyensúly úgy van belõve, hogy elég gyakran ott tombolnak a Titánok a térképen. Hogy mást ne mondjak MINDEN térkép úgy lett kialakítva, hogy jó legyen a Titán és pilóta harcra IS. Ha kiveszed a Titánokat akkor a térképek mindjárt nem úgy "muzsikálnak" emiatt ahogyan kellene, de nyilván sok minden más sem...
De összességében nagyon-nagyon :) kellene a játéknak egy EGYEDI a Titánok-pilóták összjátékát kihasználó játékmód. Persze gõzöm sincs mi lehetne ez, de a nagyobb baj, hogy úgy tûnik mintha a készítõknek sem lenne... :)
"Szerintem pofátlanság volt berakni..."
Én meg pl kifejezetten örülnék ezeknek a játékmódoknak: *pilot hunter v2 -> ugyanúgy zajlana, viszont mindenkinek csak 1 titánja lenne összesen
*pilots vs pilots -> csak pilóták titánok nélkül (npc-k sincsenek), viszont felemelni a játékoslimitet 20-ra (10v10)
Persze több játékmód ötletem is lenne amit nem 1 óra lenne lekódolni. Pl 1: Save the titan. Alapból nincsenek titánok csak egyetlen egy mondjuk az IMC csapatnál. Ezt a titánt minden körben más játékos irányítaná. A militia célja szétlõni a titánt. Az IMC célja megvédeni a titánjukat és likvidálni a militia játékosait.
Hemlok-ot az alap R101-es Carbine is lenyomja... :D Én sem értem igazán mit keres egy ilyen játékban félautomata fegyó... Sok különbség nincs amúgy a C.A.R SMG, és a Carbine között, ha megszerzed az attachmenteket igazából mindkettõvel tudsz aratni. Titánoknál az a fájó, hogy kevés az alternatíva. Ha pontosan akarsz célozni, akkor 40MM Cannon, vagy az alap gépfegyver. Triple Threat halálos tud lenni, de csak közelharcban, és az a hátulütõje, hogy téged is sebez, ha túl közelre lövöd.
Remélem valamilyen DLC-ben lesznek új fegyverek, mert ez így édes kevés. Gyakorlatilag van 2 normál gépfegyver, egy félautomata szutyok, meg egy LMG, amit kb senki sem használ.. :D Titánoknál se sokkal jobb a helyzet. És akkor még nem is említettem a kevés játékmódot. Oké, hogy halál fun a játék egy sima Attrition-nél is, de azért na... Belefért volna egy Gun Game szerintem, vagy a Kill Confirmed-hez hasonló dögcédula gyûjtögetés is. Szerintem pofátlanság volt berakni külön játékmódnak a Pilot Huntert... Most akkor vagy ne tettek volna a játékban NPC-ket, vagy igen, és akkor kapsz érte pontokat.. döntsük már el.
Nem fikázni akarom, JÓ JÁTÉK a Titanfall, csak nagyon, de nagyon kevés a tartalom benne.
Tartalom terén nagyon nem a legjobb a játék! Enyhén szólva... Nagyon úgy tûnik, hogy a Respawn mindent feltett "egy lapra" és a valóban egyedi és jól kiegyensúlyozott játékmenettel akarják szinte kizárólag eladni a játékot ami még nagyon visszaüthet szerintem! Hiába lett szerintem zseniális a két shooter egyben, de egy idõ után bizony unalmassá válhat ha nincs változatosság. És az nem nagyon van. Kedvencem a hivatalos fórumokról, hogy azért van kevés fegyver mert amennyi van az milyen jól ki van egyensúlyozva! Hoooooogyne. Egyensúly. Abban a játékban ahol az R-101C karabély szinte tökéletes. Nem mondom, hogy OP, de hátránya szinte nincsen. Aztán ott a shoti közelharcra esetleg a C.A.R. counterweight -el ÉS EZEKEN KÍVÜL SZINTE CSAK A CHALLENGE -EK MIATT játszik bárki mással. Esetleg mókából. De rosszul játszani nem túl mókás úgyhogy vissza a karabélyhoz... :D Nagy "kedvenc" a Hemlok BF-R ami egy hatalmas rejtély, hogy mit keres így ebben a formában a játékban. Pontatlan, lassú, szinte MINDEN lenyomja.
Hû.. te aztán keveset Titanfall-oztál.. :O Én még csak 20 óránál tartok Origin szerint, de kezdem unni a mapokat, meg a fegyvereket... :/ tartalom terén nem a legjobb a játék.
Köszi még1szer....most nézem a képeden hogy a játék veszélyes az epilepsziára xD
Igen, undorító... :)
bigmano: Igen, három fizetõs DLC lett bejelentve, de még egyiknek sem ismert a pontos tartalma. Még ugye az "Expedition" sincs egészen pontosan meghatározva, csak a plusz 3 pálya látszik biztosnak. Így néz ki a "Season Pass":
Abszolút semmit nem kapsz a generation szintekkel kivéve az emblémát a neved elõtt. Szóval, igen a legutolsó szintet már csak az igazi no lifer kockák érik el, hogy bebizonyítsák mekkora gyökerek... :D
Ez a Gen1,2,3 ... ad valami pluszt vagy csak farokmutogatás hogy lássák a többiek hogy igazi no life kocka vagy???
a Simulationbol ítélve valami olyasmi lehet, de ez majd elválik. btw; most hol a legolcsóbb a Season Pass? Livekódokon láttam 7,200 ért de originrõl 7,500.
Másik, nektek nem akad amikor körbenéztek? Fix 60 fps mellett? Mintha input laggos lenne (mintha egy analóg/controllerre tervezett irányítást vezérelnék egérrel).
Ami a hírbõl biztosan kiderül az három új pálya ami végül is nem rossz, de amibe már most sem nagyon lehet belekötni az pont a pályák száma... Viszont nekem ebbõl a részbõl:
"To maintain battle readiness at the new base, IMC Pilots use simulation pods to train for anticipated Militia raids, based on lessons learned in Angel City and IMC Airbase Sierra."
eléggé úgy tûnik, hogy esetleg lesz egyedül is játszható játékmód és/vagy coop! Vagy csak nekem tûnik annak ebbõl a megfogalmazásból?!
Na az ilyen meccseket szeretem... :D Amikor az ellenség rage quit-el annyira bealázzuk... :D
Hát igen, vannak ilyen szituációk :D Én pl egy Last Titan Standing-re mindig inkább 40MM Cannon-t viszek, mert azzal pontosabban lehet célozni. Triple Threat viszont kiváló a Practice Wall ellen, simán átlövöd fölötte... :D