Hát amiket láttam én vidiket, abban voltak botok, harcoltak is, lõttek is ránk. Sõt, a statban külön számolják hogy hány botot és hány igazi ellent öltél meg, illetve hány titánt. Nyilván a botok érnek a legkevesebbet
Bocsánat... az elõzõ megjegyzésemet korrigálnám, nem tudom, hogy hogy lesznek a botok inkább nem jelentek ki semmit amíg nem láttunk bele a dolgokba, viszont arra jöttem rá, hogy ez a 6v6 mégsem annyira rossz, mivel néztem egy pár videót és a respawn time eléggé gyors sõt pár másodperc így fent marad a folyamatosság érzése, mivel nagyon hamar újra spawnolhat az ellen :D szóval gondoljatok bele 20v20 vagy 15v15 esetében gyors spawntimal tele lenne az egész szerver titánokkal és lépni nem lehetne, így átgondolva teljesen logikus a 6v6
Amúgy én azt hallottam, hogy nem ellenünk harcoló botokra kell számítani,hanem a mapokon elhelyezett ilyen hogy is fogalmazzak, szóval elkezdõdik a map és találkozol az officerrel, meg az ilyen "letett katonákal" vagy valami ilyesmi, tehát 6v6 lesz csak lesz egy kis körítés, tehát az a 6v6 az tényleg 6v6 lesz ,a botok nem fognak ránk lõni.... de majd meglátjuk valami ilyesmit hallottam
Vagyis igy belegondolva nem is kell annyira optimalizálni a botokat, csak legyenek kicsit bénák, mert gondolom abból semmi elõny nem származik ha azt ölöd meg, csak õk ne öljenek meg nagyon téged xd És mivel mind a két oldalon ugyanannyi és ugyanolyan bot lesz, ez ki is zárja õket az egyenletbõl. :D
Engem nagyon érdekel, csak baromi kevés az infó,még nem rendelem így elõ... Majd ha a beta jó lesz,és végre valami infót is kapunk...
Engem is ez motivál :D remélem nem fogunk csalódni :/ sajnálnám, ha amúgy egy tök jó koncepció ennyire érdektelen lenne, bár láttunk már számtalan példát, meg hát ugye mindenkit érdekel ez a 6v6-téma ja a másik , meg, hogy jó lenne valami baráti gépigény ha már source engine :)
Ó engem is nagyon érdekel. Fõleg, hogy most nagyon vágyom már valami jó pörgõs multi fps-re, és a cod-ot nem akaródzik feltenni :D Meg a hatalams robotok is közrejátszanak szerintem... :D
Na, elõrendeltem originrõl, nem azonnal vonja le, hanem amikor megjelenik.. tudom, hogy drága egy kicsit, de ez van.. nincs sorban állás nem kell idegeskednem :) és még lesz pénzem is rá, viszont egy kérdés, csak én érdeklõdöm ennyire a játék iránt? olyan kevés a hozzászólás, pedig szerintem van benne potenciál elég rendesen fõleg, hogy régi veterán codosok csinálják
igazad van teljes mértékben... a tandíjamat nem akarom elherdálni anélkül, hogy ne láttam volna a játékot... az se biztos hogy elfut e egyáltalán:)
Köszi a választ, de valaki ha idetévedne aki rendelt már originrõl azt megköszönném :)
Originrõl még nem vásároltam, (steamen is rég), de ott azonnal levonta asszem. Bár lehet hogy pont aznap vettem meg amikor kijött, szóval passz. De szerintem azonnal.
Hát, azért csak nem. Meg azért a titanokról dobtak egy két infot, vagyis kb mindent xd meg videókból tudjuk, hogy lesznek classok. De valóban, rengeteg dolgot nem tudunk
Javult a Béef..:) Meg sztem továbbra is mindenki pislog hogy alig 1 hónappal a megjelenés elött továbbra is csak annyit tudunk hogy 6 v 6 v botok van alpha lesz nyílt beta és lehet egymás ölni...Ez elég karcsú...:) fegyverek, pályák száma, játékmódok, stbstb....Seholsemmi infó... Még a végén 1 pálya lesz benne és 1 mód, ami a videókban és az alpha/beta tesztekben szerepelt...:)
Van abban valami amit mond. Azzal gyõzött meg, hogy az tényleg nem lenne jó, ha 24 ember lenne, és mindenki robottal tolná... Egyre jobban várom a játékot, szerintem remek lesz. De azért egy nyílt bétának nagyon örülnék.
During our small Closed Alpha, we rolled out 3 new server builds and completely moved players from one build to the next without interrupting gameplay. Players never noticed a difference (other than some bugs went away).
We will definitely be rolling out new server builds to fix issues that we find. Not every issue can be patched entirely on the server, and so some fixes will require a client patch. But new server builds are definitely something we will be doing.
Seamless updates are due to the stuff we've written. The fact that we can somewhat-easily deploy new builds on Azure is due to the Xbox Live Compute team's hard work. This is an area that we've been working on with them for some time now. We originally told them that no-cert, fast server updates were a requirement for us, and they made that happen.
Jövõ héten lesz valami titanfall sajtó event. Talán elkezdik a marketinget már meg a hiányzó (van bõven) infók adagolását így 1 hónappal megjelenés elõtt...
Az utolsó elötti mondatból az a "nem" törlendõ :) wtb szerkeszt gomb :D
Valószínû, hogy nem az átlag FPS játékosok a célközönség csak hát ez egy fps game és pont az EA lenne olyan nagylelkû és jótékony fejlesztõ, hogy rétegjátékra költ el dollármilliókat ? :D A 6v6 szép és jó meg taktika meg minden de itt jön ki az ami gond manapság az FPS játékok terén... rengeteg a degenerált idióta aki elbassza a játékélményt. Na most 6v6 esetél elég oldalanként 1 vagy 2 ilyen ember és kereshetsz új szervert ha nem akarsz idegbajt kapni. Nagyobb létszám mellet azért jobban ellensúlyozható pár degenerált figura jelenléte. No mindegy belõlem a csalódottság beszél és amit leírtam csak személyes vélemény :) számomra 6v6 miatt nem kihúzta magát a listáról a game. Már csak azért is mert ha játszik a baráti kör arra a 6v6 sehogy sem jó.
Ha 6v6-ra tervezik a játékot, akkor minden bizonnyal a 6v6-ot játszani akaró emberek a célközönség. A botos dolgot meg szerintem nem úgy kell elképzelni, mint ahogyan sokan elképzelik. Szerintem nem a játékosokkal egyenértékû karakterek lesznek, csak mint kb a Left 4 Dead 2 Versus módjában a sima zombik, vagy War Thunderben a földi célpontok. Szerintem csak valami olyasmi szerepük lesz, hogy háborús feeling legyen kicsit, illetve lesznek majd feladatok, hogy öljétek le õket, másik csapat meg védi a botokat, vagy ilyesmi. Szerintem (Igen, sok a szerintem, direkt.)
Mérhetetlenül szégyellem magam, de mélységesen egyet értek veled. Egyáltalán nem néz ki nagy számnak a játék, de ez miatt várom azért egy picit. 6v6. Szerintem sokkal jobb, mint ha 32v32 lenne. Pontosan a régi codos warok miatt érzek így. Lehetett normálisan taktikázni, nem eszetlen lövöldözés volt.
No igen warozni jó a 6v6 csak éppen a célközönség az nem 6v6-ot akar játszani... Plusz magyarázd meg a logikát miért is jó az ha a létszám a mappon 48 player de ebbõl csak 12 játékos a többi bot ? Ez kb egy co-op esetél elmegy de itt multiról beszélünk... Mégm indíg inkább játszok "bugos" 24v24-et vagy 32v32-õt mintsem 6v6-ot botokkal. Számra ez így 2014-ben óriási nagy baromság és nem is értem a logikát a fejlesztõknél hogy jött ez az ötlet...
Igazából a 6v6 miatt sírnak itt sokan. A Sírok közül hány olyan ember volt aki annó COD-ban warozott? Azok is általában ritka esetben mentek túl a 4v4-5v5-6v6 számon.... Nincs ezzel a számmal gond, publicra talán kevés de inkább 6v6 és botok jó netkóddal kevesebb buggal és jól megírva mintsem 32/64 fõ akik teljesen random sebzik ölik egymást a netkód és a játék kedvétõl függõen....
Igen. Valószínûleg a Titánok miatt van 6v6. Mert nem lenne fair, ha nincs mindenkinek Titán, ha meg van, akkor pedig kiegyenlítetlen. Killstreakhez kötni meg fura. A killstreak jó motiváló erõ, de azért furcsa hogy a jókat még több tûzerõvel jutalmazzuk.
Szerintem ha nem jön be ez a botos cucc, akkor átalakítják a dolgokat és mehet a 16v16 vagy amennyit akar a nép. Viszont ekkor én valami limitet a titánokra beraknék. Ne 16 titán vs 16 titán legyen. Egy csapatból egy idõben max 6 vagy nem tudom.
#supersecret announcement time. I'm sure no one has been able to guess from the leaks. PC and XboxOne Beta! Details in the coming days
14-19
Na mondjuk a Planetside 2 is megér egy misét, igaz hogy ingyenes igaz hogy monumentális, de kb 1 órát bírtam elviselni a gépemen... Amikor már sokadjára fordult elõ hogy bénán egy méterrel mellélõttem valakinek erre HEADSHOOT és összeesett na uninstall....:)
Off: 5 hónapja azt mondtam volna hogy az életbe nem rakom fel a planetside2-öt még egyszer de most újra játszom ennyit a bf4-rõl.
On: A Brink is úgy indult a számomra hogy tök jó játék de ha lett volna beta válszeg nem vettem volna meg mert kb 20 órát játszottam vele. Lényeg a lényegben a Titanfall vagy totál bukó lesz vagy egy új trilógia (rókabõr széria) kezdete.
""Öröm"" hallani hogy nem csak a pc-sek vannak megtisztelve...:D
Az árát vissza lehet kérni...Csak nem 50-100 órányi játékidõvel...
Egyébként haldoklik akárcsak a COD. Értelmes közösség nincs benne, a legtöbben azért tolják mert nincs más alternatíva kidobni meg azért kár. A maradék pedig tele hülyegyerekekkel, csalókkal, stat mániás barmokkal, meg pár olyan emberrel akinek gõze köze nincs milyen is volt anno egy jó multi és élvezi mert nincs összehasonlítási alapja...
Ami létezik minden. Crash már nem nagyon van szerencsére, de játékmechanikák között is szerintem nincs olyan dolog, ami úgy mûködne, ahogy annak mennie kell. Netkód meg... Sebzés teljesen random, szerintem d100as kockával dobja a gép mindig, hogy épp mennyit óhajt sebezni a fegyver :D
Bugos a sebzés, bugos a killcam, 1 hit killek, eltûnõ célkereszt, lagol a 64es CQ állandóan (rubberbanding) jármûirányítás egy okádék, jármûvek minden szarba elakadnak meg beragadnak, killed in action a semmitõl, bugos reload jármûvekbe, 1 találattól felboruló helikopterek meg sorolhatnám szerintem ezt reggelig.
kis offtopic, sorry: DICE siman megoldja a folytatasok elbaszasat (az EA-val kez a kezben). Elozo BF-ekkel is voltak problemak, es a 4. resznel ezekre is raraktak egy lapattal: kapkodva adtak ki, total bugosan. 1-2 komolyabb patch talan rendbe tudna rakni, de ezt nem tudni osszehozzak-e valaha.
Geronimo: PS4-en mennyire bugos most a BF? Az elso 3 legidegesitobb hiba mi nalatok (netkod, fagyas, mas)?
Többség szerintem csak azért tolja még, mert nincs más alternatíva egyelõre. Mi is PS4en toljuk még páran haverokkal, de nincs olyan meccs amikor ne szidnánk a DICE jó édes anyukáját :D
A csapattárssakkal még játszom a bf4-et meg fogom is csak egyedül nincs kedvem elindítani azt a sz@rkupacot. A planetside 2-öt kezdtem el újra kb. fél év kihagyás után. Azért is vagyok kíváncsi a beta-ra hogy van e olyan jó a hangulata hogy feledteti a botok jelenlétét a játékban, ha nem akkor úgyse veszem meg ill. ha mégse jelenik meg a PC-s beta (sajna még mindig van rá esély) akkor szint úgy felejtõs.
Szuper de amíg továbbra is semmi infó pályák számáról játékmódokról miegyebekrõl addig nem nyomok rá az elõrendelésre sehol...:)
Tényleg nem sajnálom hogy nincs a játék körül õrült hype, meg lehet nézni hova jutott a COD vagy a BF....De azért információt nyomhatnának már így alig másfél hónappal a megjelenés elött...
Az arányokkal van bajom nekem is egy ilyen monumentálisnak beharangozott cuccnál mecha párba illetve mecha vs ember kombókról ment a promó ezerrel erre közel a megjelenéshez idevágják ezt a 6vs6-ot hát nem értem a logikát. A 6vs6 szerintem kevés fõleg, hogy mellette lesz egy halom bot a mappon... :/ Így részemrõl vesztettek egy vásárlót mert ha vak ez a 6vs6 lesz akkor nem érdekel a cucc :(
hát, sima dedikált szervernél nemigen van jobban konfigurálható. Ha kiadnák a szerverfilokat, szerintem a nagyobb játékosszámot is megoldanák a moderek. (mint pl l4d-nél is) Modok jönnének ki, egyedi pályák stb...
Ha cloud szerver lesz az annyit tesz, hogy nem adják ki a szerverfileokat, és semmiféle hozzáférésed nem lesz a szerverhez. Nem tudsz akárhonnan bérelni stb...
Ha csak ms cloudban megy csak, akkor még saját szervert sem lehet bérelni szerintem...
De amugy a cloud rendszeres szerverek = dedikalt szerverek ha jol veszem ki ezek szerint. Csak talan meg jobban konfigolhatoak mint a "sima" dedikaltak.
Azt írta twitteren a CM, hogy "soon" jönnek már az infók... Ideje lenne mondjuk tényleg. Ha netán lesz open beta, akkor gondolom majd február közepe/vége felé lesz originen egy hetes "beta" kb, mint a BFeknél.
Hát...Hogy nincs túl nagy hype azzal nincs bajom, meg lehet nézni a BF és COD a nagy hype mellett hol is tart színvonalban... De azért olyan információk hogy milyen játékmódok is lesznek, szerverek, fejlõdés, hány map, valami bármi..Nemártana... Eddig kb azt tudni hogy van 1 játékmód megerõsítve, hogy felhõs virtuál szerver lesz, és lesznek nagy dög robotok meg gépi ellenfelek illetve 6v6... A játékmódok, pályák száma azért szerintem elég sok embert érdekelne..:)
Mivel nincs nyílt PC-s teszt. A dedikált szerverek kapcsán pedig szóba se került a platform annó.
ui.: A Titanfall az xone egyik nagy címje, ez a nyílt teszt lényegében arra jó, hogy a konzol startjához kicsit közelebb hozták a játékot. Elsõsorban médiafogás és csak másodsorban tényleges stresszteszt.