Most olvasom respawn twitteren hogy a 6v6 hivatalos. Csodás...
Nem mondanám, elég ritka volt ahol hosszabban lehetett menni, az általában száguldozós rész volt eléggé szegényes környezettel. Egyébként meg kiemelkedõ abban, hogy mennyire gyakran áll meg tölteni.
"Semmi nem derül ki a videóból, kb az nézheti meg, aki eddig azt se tudta mi ez a játék." Ahogy nézem elég sokan rátaláltak most a topikra, így szerintem nem volt hiábavaló.
Lehet olvasni egyébként beszámolókat, kivétel nélkül, mindegyik ajnározza a játékot. Nagyon frissnek hat, kellõ 'skill' kell hozzá és nagyon jó a balance.
Hogy milyen motorral fut az egy dolog.... Pályaszerkesztés kérdése...Ekkora baszomnagy robotohoz azért ilyen CS és COD szintû mapoknál csak nagyobbak lesznek benne...:)
Azért ez egy kicsit erõs. Tényleg alig tudunk valamit a játékról, de szobros verziót, meg egyedileg textúrázott és túlárazott perifériákat már lehet venni^^
De ha botok is lesznek a pályán akkor már nem mindegy lenne ha legalább 10v10 van vagy több, nem értem. Én azt hittem nagy epic fightok lesznek 40-50 ember lövi egymást titánokkal miegymás, ez a 7v7 nagyon kevésnek hangzik. És igen jobb a BF-ben 64 emberrel. Persze ha kis lofac pályák lesznek, mint cod-ban az nem jó, legalábbis én nem szeretem.
80 fõs szerveren is tudtunk anno teamplayesdit játszani arma 2-vel. Mondjuk az szervezett játék volt, és kisebb egységekre voltunk szedve országonként.
" jó lenne valami igazi tímpléjörösdi taktikázós cucc." Izé, nem erre való a kántõsztrájk? :) Ám értem, amit mondasz. Ez egy jó átmenet lehet, amolyan arany középút.
7v7 az nagyon király lenne. Nem is kell (sokkal) több player. Ekkora haveri társaságot össze lehet szedni simán, össze lehet játszani rendesen, stb. Sok playerrel már nagy a káosz. Persze van akinek bejön az agyatlan feszültség levezetõs, agykikapcsolós lövöldözés, (nekem is) de olyan játékból van már elég, jó lenne valami igazi tímpléjörösdi taktikázós cucc.
De ha egyszer erre lesznek megalkotva a pályák? Tényleg milyen jó pl. Bf3 metrón, 64 emberrel^^ A lényeg a jó design, az élvezhetõség. Remélhetõleg erre áldoztak fel mindent, még a single playert is.
Meglátjuk az elkövetkezõ hetekben, mi is lesz ez. Lehet leveszem róla keresztvizet, ha olyat látok, ami nagyon nem tetszik, de ennek a csapatnak megadom a bizalmat. Remélem nem kell csalódnom!
Semmi fix infó, de egyelõre úgy néz ki, hogy 7v7, vagy 8v8, plussz a botok. Az E3-as demó 7v7 volt. Mapok méretétõl függ ez megfelel-e, CoD szerû kis-közepes mapoknál pl kb ez is a max élvezhetõ létszám, de a titánok miatt kétlem, hogy ne lennének nagyobbak. Persze ott lesznek a botok is, szóval üresnek nem fog hatni.
Azt tudni, hogy hány vs hány lesz? Igazából nem is értem mit csinálnak a játékkal, mert 2 hónap múlva megjelenés és szinte semmit se tudni róla és mutogatni se mutattak 2 videón kívül semmit.
ez csak ONLINE multi vagy lesz benne OFFline multi is AI bot-ok ellen? (úgy mint anno a BF2-ben)
Most hallottam EBBEN, hogy lesznek úgynevezett popcorn-ellenfelek. Ezek botok lesznek, abból a célból, hogy mindenkinek legyen sikerélménye és/vagy ne legyen unalmas az öldöklés. Ezt én nagyon jó ötletnek tartom, kíváncsi vagyok, mennyire lesz népszerû. Hiszen biztos vagyok benne, hogy skálázható lesz ez mind a mennyiséget, mind a nehézséget illetõen.
Nagyon várom ezt a játékot, végre valami új a poshadt, langyos lábvízben, amit FPS-nek hívnak.
Jól látom, hogy a pályák nem rombolhatók? Kicsit sajnálom, másrészt érthetõ, meg kell õrizni a „robotkompatibilitást”.
Egy kis nvidia TITAN support (+Shield) a Titanfall fejlesztoinek.
Engem pedig egy community managernel (vagy fejlesztonel) a kovetkezok erdekelnek inkabb: hozzaallas, stilus (nem oltozkodes), az infok amiket kapunk tole es hogy mennyit kamuzik a kozossegnek. Inkabb ezek, minthogy csudaszep oltonyben, nyakkendoben vagy hude trendi cuccokban osszevissza hazudozzanak. :D
o nem fejleszto, meg csak az kellene, egy pr-os "community manager" munkatars az igenyelenebbik(kulsore) fajtabol aki csacsog, az se biztos, hogy tudja mirol. Ugyenez a helyzet akar Steve Jobs oltozkodesevel kapcsolatban is, amit kepviselt az ilyen rendezvenyeken vagy a legtobb emberke amit itt megenged maganak, az igenytelenseg minden fogalmat kimeritve. Ettol nem lesz "bensosegesebb" a viszony az eloado es a kozonseg kapcsolata, nem hiszem el jobban eppen mint almodozik, beszel, sot meg hulyere is vesz a vilag egy leggazdagabb embere, de ilyen szakadtan a boltba nem megyek le, mint ahogy ok kineznek altalaban. Ha epp fejlesztot mutogatnak, akkor se a legugyefogyotabb kulsejut kellene, mert nem tesz jo benyomast es ha a legjobb elme igy nez ki a cegnel, akkor beszeljen a fonoke az ilyen helyen, ahol szinten kovetelmeny szokott lenni kishazankban, hogy nezzen mar ki valahogy.
Nezz meg barmilyen mas jellegu kiallitast, bemutatot, rendezvenyt, vagy eleg, ha elmesz egy normalisabb uzletbe. meg csak nem is ekkora tomegek elott. Mindenhol csinos, de legalabbis normalisan feloltoztetett emberek vannak, de itt nagyon nem divik ebben a vilagban, fura modon az E3-mon tudjak, hogy a csinos lanyok odavonzzak a figyelmet.
Mintha valami olyan bena latszatot akarnanak fenttartani sok eve, (amiben regen es kiveteles alkalmakkor most is van valami, szemelyes tapasztalat) hogy a informatikus kockas flanelingben jarkal, es nem borotvalkozott 2 eve, mint ahogy fodraszt sem latott egy ideje es nem a kulsoseg arulkodik arrol, hogy mit tesz le az asztalra. (Pedig reszben az is megnyilvanul a munkajaban)
A lenyeg engem ez a hozzaallas inkabb taszitana barmilyen termek megvasarlasanal, persze ha ez nyomba nalam a latba a jatekoknal, ami szerencsere ebben az esetben nem igaz :)
Ok akkor a te kedvedert legyen "Respawn csapattag"... Bar ebbe is bele lehet kotni, mint minden fuszalba. :p
Egy jatekfejlesztonel kb leszarom, hogy mennyire jo csaj. Ez nem szepsegverseny. :D Hogy viszont "jo fej", az mar szamit egy bemutatonal (es a jateknal). :)
Egy jatekfejlesztonel kb leszarom, hogy jo mennyire jo csaj. Ez nem szepsegverseny. :D Hogy viszont "jo fej", az mar szamit egy bemutatonal (es a jateknal). :)
Hat ja, ha ugy oltozne mint egy no, picit adna magara, lefogyna es eltuntetne azokat a fortelmesen igenytelen tetovalasait, (ami amerikaban mar nepbetegseg a 13 evesek koreben is)
Akkor azt mondanad jo csaj, ide vele, nem azt, hogy biztos leszbikus :)
Persze nehez megfogalmazni mitol jo egy jatek, de eddig lattunk jetpack-et, ami mar a duke nukem 3d multijaban is volt a 90-es evekben. meg egy darab "jarmuvet" ami ugy gondolom nem is fog nagyon bovulni, na meg iszonyat nagy porgest, gondolom rombolhatatlan palyat is melle. Igy azt gondolnam a cod sorozat ellen inditjak, annak a szintjen, komplexitasan porog, az eddig latottak alapjan. Ez van akinek jo eleg, van akinek nem :)
Egyetértek. Hamarosan jöhet a DLC-s hír meg season pass hír. Aztán meg valami új gameplay.
Eddig 10 percet láttunk a játékból. meg ezt a szobrot. Azért ez így kicsit meh. Persze tudom, hogy egyszer majd beindul a marketing gépezet és lesz vagy 100 óra anyag.
Titanfall, the much anticipated mech and first-person shooter from Respawn Entertainment, will be arriving in March 2014 on Xbox One, Xbox 360, and PC, the developer has announced today.
North America will see Titanfall on March 11, 2014 while Europe will get the game on March 13, 2014.
Mi köze ehhez a Sourcenak? A Valve nem köti az engine licenset a Steamhez, a játékot viszont az EA adja ki. Max az lehet meglepõ, hogy nem a Frostbite hajtja, amit az EA nyomatni akar, de gondolom a volt IW-osok már úgy mentek az EA-hoz, hogy a Sourceal dolgoztak.
A single-player úgy lesz jelen a játékban, hogy szvsz minden multi meccs elõtt lesz egy kis elõre scriptelt intro, ami tkp. a 'sztorit' hívatott továbbvezetni. Ezt itt is láthatod, miután minden player betöltött.
"Zampella goes on to explain there will be some narrative in the game, but it'll all be accessed through the multiplayer modes. Additionally, he asserted that the single-player/multiplayer blend could work if studios have enough resources"