Már várom! :D Kajakra mondom tátott szájjal néztük öcsémmel a videót róla. Nekem nagyon tetszik (ez a robotos huncutság +1 pont), ha igazatok van, hogy Source engine fog alatta futni, akkor megnyugodtam, hogy majd az én gépemen is menni fog (remélhetõleg), és majd megveszem a multi miatt (de ha lehet törttel is majd multizni, akkor nem :D :D).
Ejj baszki... Source enginet utálom. Wiki szerint tényleg az fog futni alatta.
Ez source engine?
Azért ez nem semmi! a legnagyobb pozitívuma a motornak,hogy gyengébb gépeken is jól fut mert irgalmatlanul skálázható és optimalizált. Ezért nagyon örülök hogy ha tényleg ez fog futni alatta
Source engine azért még mindig tud valamit :) Persze azt is tudom, hogy rendesen megbuherálhatták.
"Modolhatóság dedikált szervereken jó lenne újra hansúlyos lenne aaa játékban,,, Tudom bilibe lóg a kezem. :)"
Én ilyenröl már álmodni sem merek :(
Szerintem egyjátékos mód minõsége nem nagyon változott az újabbakban nem jobb mint régen, de nem is rosszabb, inkább más jellegû történetet próbál mesélni.
Ami meg a Titanfallt illeti a bemutató nagyon jól nézett ki, kíváncsi leszek a további részletekre, játékmódokra, stb. Modolhatóság dedikált szervereken jó lenne újra hangsúlyos lenne az AAA játékokban,,, Tudom bilibe lóg a kezem. :)
Szvsz az emberek cod1-2nél nem ugy emlékeznek vissza a codra, hogy huu milyen jo volt a single része, hanem hogy mekkorákat multiztak benne :)
Szerintem meg pont mw után lett nagyobb hangsuly fektetve a single-re, mw1ben még jo volt a multi, utána már csak konzolpistikéknek csinálták a multit, teljesen felejthetö volt mindegyik pár hét után.
Mikor CoD kijött akkor még netem se volt. Amúgy én régebben minden évben lewarezoltam a legújabb CoD-ot és singlet végigtoltam, mert érdekes volt a történet (aztán ~10 óra után letöröltem és ennyi volt a CoD experience!). De amúgy ja, a legtöbb ember multi miatt veszi meg, mert abba lehet bele ölni X órát.
Ez király, végre nem az fps huszárok lesznek a nyerõek, hanem aki tényleg jól céloz. Szerver oldali lövés kalkuláció, na ez hiányzik a mai fps multi játékokból.
Mert a mennyiség egyenlõ a minõséggel? Isten ments, hogy a codbòl 30 òrás játékot csináljanak. örülök ha azt a pár òrát végigtudom szenvedni, azt is csak azért, hogy elmondhassam mekkora trágya game a cod az mw1 òta.
Több mint 10 rongyot ki dobsz 5-6 óra játékra, ezért nem biztos hogy a játékot kéne fikázni, nem?
5-6 óra, de az 5-6 óra roppant izgalmas az agyonscriptelt-parasztvakító cuccok miatt, mert ezek miatt (is) van izgalmas jelenetek, és igen, jó a multija is.
Kell az a single a codnak is ( Bf-be nem tudok nyilatkozni, a 2-vel toltam legutóbb, tetszett az is ,de nem mondanám annak hogy nem kell neki semmi single)
Codnak kell, azért szeretjük leginkább. És nyugodtan lehetünk rá büszke. 5-6 óra? Akad pár nagy nevû játék ami szintén 5-6-7 órás játék idõvel büszkélkedhet szerintem.
Nem. Arra értettem, hogy mivel mindhárom címnek a MULTIJA A LÉNYEG... és a bfnél meg a codnál mi volt az elsõ amit megmutattak? Single. Single, ami senkit nem érdekel. SENKIT.
Lehet, hogy a Cod-nak jó kis (agyonscriptelt, parasztvakító) single akciójelenetei vannak, de erre azért nem kéne ennyire büszkének lenni a kb. 5-6 órás végigjátszási idõ miatt. Majd ha minimum 20-30 órás játékmenete lesz egy Cod-nak és nem egy délután alatt végigpörgethetõ kampánya akkor majd lehet dicsérni bõven a játékot. Jobb is hogy a multi meg az MMOFPS irányba mozognak , ki a francot érdekel egy olyan játék amit pár óra alatt végigviszel és fizetnél érte több mint 10 rongyot.
"Igazán példát vehetne a Battlefield 4 és a Call of Duty: Ghosts... A kifejezetten multis játékból sokkal érdemesebb többjátékos játékmenetet mutogatni."
Eh?
CoD-nak van/volt a valaha legjobb FPS single akció jelenetei, dobják el, és csináljanak valami MMOFPS-t mert ez a divat?
Nem is értem, miért nem volt eddig topikja. Csak engem érdekel?
"“We’re using Microsoft’s cloud compute initiative to run all our servers for it, so it’s all running on dedicated servers,” Owens told Joystiq. “We’ll spin up and spin down servers as necessary, and it’ll do all the AI hosting and physics calculations and all matchmaking and all that good stuff. It’s all dedicated servers, all the time.”
The developers at Respawn Entertainment have described Titanfall as a multiplayer-centric title, but one that blends a single-player campaign experience with the multiplayer. Respanw has not commented on whether Titanfall will feature any single-player whatsoever, instead indicating that the game is entirely built around multiplayer.
Titanfall launches on Xbox One, Xbox 360, and PC spring 2014."
Amikor CoD találkozik Hawken-nel... Körülbelül így is össze lehetne foglalni a Respawn Entertainment új játékát. Ennek a stúdiónak a tagjai készítették el az elsõ Modern Warfare játékot, így a hasonlóság nem véletlen. A videóból kiderül, hogy mind gyalogosként, mind robotba bújva tudunk majd harcolni. Ha hinni lehet a GameInformer-nek, akkor a Titanfall PC-re is ki fog jönni Xbox One mellett. Igazán példát vehetne a Battlefield 4 és a Call of Duty: Ghosts... A kifejezetten multis játékból sokkal érdemesebb többjátékos játékmenetet mutogatni.