Eddig 10 percet láttunk a játékból. meg ezt a szobrot. Azért ez így kicsit meh. Persze tudom, hogy egyszer majd beindul a marketing gépezet és lesz vagy 100 óra anyag.
Egyetértek. Hamarosan jöhet a DLC-s hír meg season pass hír. Aztán meg valami új gameplay.
Persze nehez megfogalmazni mitol jo egy jatek, de eddig lattunk jetpack-et, ami mar a duke nukem 3d multijaban is volt a 90-es evekben. meg egy darab "jarmuvet" ami ugy gondolom nem is fog nagyon bovulni, na meg iszonyat nagy porgest, gondolom rombolhatatlan palyat is melle. Igy azt gondolnam a cod sorozat ellen inditjak, annak a szintjen, komplexitasan porog, az eddig latottak alapjan. Ez van akinek jo eleg, van akinek nem :)
Hat ja, ha ugy oltozne mint egy no, picit adna magara, lefogyna es eltuntetne azokat a fortelmesen igenytelen tetovalasait, (ami amerikaban mar nepbetegseg a 13 evesek koreben is)
Akkor azt mondanad jo csaj, ide vele, nem azt, hogy biztos leszbikus :)
Egy jatekfejlesztonel kb leszarom, hogy jo mennyire jo csaj. Ez nem szepsegverseny. :D Hogy viszont "jo fej", az mar szamit egy bemutatonal (es a jateknal). :)
Egy jatekfejlesztonel kb leszarom, hogy mennyire jo csaj. Ez nem szepsegverseny. :D Hogy viszont "jo fej", az mar szamit egy bemutatonal (es a jateknal). :)
( Fpocok, pls torold a 91+93-as hszemet. Thx. )
Community managert azért kicsit túlzás játékfejlesztõnek nevezni. :P
o nem fejleszto, meg csak az kellene, egy pr-os "community manager" munkatars az igenyelenebbik(kulsore) fajtabol aki csacsog, az se biztos, hogy tudja mirol. Ugyenez a helyzet akar Steve Jobs oltozkodesevel kapcsolatban is, amit kepviselt az ilyen rendezvenyeken vagy a legtobb emberke amit itt megenged maganak, az igenytelenseg minden fogalmat kimeritve. Ettol nem lesz "bensosegesebb" a viszony az eloado es a kozonseg kapcsolata, nem hiszem el jobban eppen mint almodozik, beszel, sot meg hulyere is vesz a vilag egy leggazdagabb embere, de ilyen szakadtan a boltba nem megyek le, mint ahogy ok kineznek altalaban. Ha epp fejlesztot mutogatnak, akkor se a legugyefogyotabb kulsejut kellene, mert nem tesz jo benyomast es ha a legjobb elme igy nez ki a cegnel, akkor beszeljen a fonoke az ilyen helyen, ahol szinten kovetelmeny szokott lenni kishazankban, hogy nezzen mar ki valahogy.
Nezz meg barmilyen mas jellegu kiallitast, bemutatot, rendezvenyt, vagy eleg, ha elmesz egy normalisabb uzletbe. meg csak nem is ekkora tomegek elott. Mindenhol csinos, de legalabbis normalisan feloltoztetett emberek vannak, de itt nagyon nem divik ebben a vilagban, fura modon az E3-mon tudjak, hogy a csinos lanyok odavonzzak a figyelmet.
Mintha valami olyan bena latszatot akarnanak fenttartani sok eve, (amiben regen es kiveteles alkalmakkor most is van valami, szemelyes tapasztalat) hogy a informatikus kockas flanelingben jarkal, es nem borotvalkozott 2 eve, mint ahogy fodraszt sem latott egy ideje es nem a kulsoseg arulkodik arrol, hogy mit tesz le az asztalra. (Pedig reszben az is megnyilvanul a munkajaban)
A lenyeg engem ez a hozzaallas inkabb taszitana barmilyen termek megvasarlasanal, persze ha ez nyomba nalam a latba a jatekoknal, ami szerencsere ebben az esetben nem igaz :)
Engem pedig egy community managernel (vagy fejlesztonel) a kovetkezok erdekelnek inkabb: hozzaallas, stilus (nem oltozkodes), az infok amiket kapunk tole es hogy mennyit kamuzik a kozossegnek. Inkabb ezek, minthogy csudaszep oltonyben, nyakkendoben vagy hude trendi cuccokban osszevissza hazudozzanak. :D
Egy kis nvidia TITAN support (+Shield) a Titanfall fejlesztoinek.
Jól látom, hogy a pályák nem rombolhatók? Kicsit sajnálom, másrészt érthetõ, meg kell õrizni a „robotkompatibilitást”.
Most hallottam EBBEN, hogy lesznek úgynevezett popcorn-ellenfelek. Ezek botok lesznek, abból a célból, hogy mindenkinek legyen sikerélménye és/vagy ne legyen unalmas az öldöklés. Ezt én nagyon jó ötletnek tartom, kíváncsi vagyok, mennyire lesz népszerû. Hiszen biztos vagyok benne, hogy skálázható lesz ez mind a mennyiséget, mind a nehézséget illetõen.
Nagyon várom ezt a játékot, végre valami új a poshadt, langyos lábvízben, amit FPS-nek hívnak.
ez csak ONLINE multi vagy lesz benne OFFline multi is AI bot-ok ellen? (úgy mint anno a BF2-ben)
Azt tudni, hogy hány vs hány lesz? Igazából nem is értem mit csinálnak a játékkal, mert 2 hónap múlva megjelenés és szinte semmit se tudni róla és mutogatni se mutattak 2 videón kívül semmit.
Semmi fix infó, de egyelõre úgy néz ki, hogy 7v7, vagy 8v8, plussz a botok. Az E3-as demó 7v7 volt. Mapok méretétõl függ ez megfelel-e, CoD szerû kis-közepes mapoknál pl kb ez is a max élvezhetõ létszám, de a titánok miatt kétlem, hogy ne lennének nagyobbak. Persze ott lesznek a botok is, szóval üresnek nem fog hatni.
Több játékos nem jelenti azt, hogy attól jobb is a játék.
7v7? lol
De ha egyszer erre lesznek megalkotva a pályák? Tényleg milyen jó pl. Bf3 metrón, 64 emberrel^^ A lényeg a jó design, az élvezhetõség. Remélhetõleg erre áldoztak fel mindent, még a single playert is.
Meglátjuk az elkövetkezõ hetekben, mi is lesz ez. Lehet leveszem róla keresztvizet, ha olyat látok, ami nagyon nem tetszik, de ennek a csapatnak megadom a bizalmat. Remélem nem kell csalódnom!
7v7 az nagyon király lenne. Nem is kell (sokkal) több player. Ekkora haveri társaságot össze lehet szedni simán, össze lehet játszani rendesen, stb. Sok playerrel már nagy a káosz. Persze van akinek bejön az agyatlan feszültség levezetõs, agykikapcsolós lövöldözés, (nekem is) de olyan játékból van már elég, jó lenne valami igazi tímpléjörösdi taktikázós cucc.
" jó lenne valami igazi tímpléjörösdi taktikázós cucc." Izé, nem erre való a kántõsztrájk? :) Ám értem, amit mondasz. Ez egy jó átmenet lehet, amolyan arany középút.
80 fõs szerveren is tudtunk anno teamplayesdit játszani arma 2-vel. Mondjuk az szervezett játék volt, és kisebb egységekre voltunk szedve országonként.
De ha botok is lesznek a pályán akkor már nem mindegy lenne ha legalább 10v10 van vagy több, nem értem. Én azt hittem nagy epic fightok lesznek 40-50 ember lövi egymást titánokkal miegymás, ez a 7v7 nagyon kevésnek hangzik. És igen jobb a BF-ben 64 emberrel. Persze ha kis lofac pályák lesznek, mint cod-ban az nem jó, legalábbis én nem szeretem.
Azért ez egy kicsit erõs. Tényleg alig tudunk valamit a játékról, de szobros verziót, meg egyedileg textúrázott és túlárazott perifériákat már lehet venni^^
hát, túl nagy mapokra ne számíts, source engine alapokon készül játék, ami nem a hatalmas pályákról ismert...
Hogy milyen motorral fut az egy dolog.... Pályaszerkesztés kérdése...Ekkora baszomnagy robotohoz azért ilyen CS és COD szintû mapoknál csak nagyobbak lesznek benne...:)
"Semmi nem derül ki a videóból, kb az nézheti meg, aki eddig azt se tudta mi ez a játék." Ahogy nézem elég sokan rátaláltak most a topikra, így szerintem nem volt hiábavaló.
Lehet olvasni egyébként beszámolókat, kivétel nélkül, mindegyik ajnározza a játékot. Nagyon frissnek hat, kellõ 'skill' kell hozzá és nagyon jó a balance.
Nem mondanám, elég ritka volt ahol hosszabban lehetett menni, az általában száguldozós rész volt eléggé szegényes környezettel. Egyébként meg kiemelkedõ abban, hogy mennyire gyakran áll meg tölteni.
Hát ez tényleg kevésnek hat, de még nem is játszottunk vele, nem véletlenül választották ezt a számot.
"Lots of armchair game designing going on in here. I’d suggest playing before judging a something as insignificant as a number in a vacuum.
Vince is right – we tried a huge amount of playercounts (all the way down to 1v1 and up quite high) and designed the maps, gameplay mechanics, and entire experience around which played best. If anyone wants to chase the numbers game, perhaps we’re not the experience they’re after? I dunno.
And FYI, for amount of stuff happening at once in a map you’ll be hard pressed to find a game that keeps the action higher. I literally have to stop playing every few rounds because my heart just can’t take it some times. Remember, you can get out of your Titan and let it roam on AI mode – meaning there can be 12 Pilots wallrunning around, 12 Titans stomping below, and dozens of AI doing their thing.
Oh, and I keep seeing people thinking we’ve got “bots” when we talk about AI. Thats not how they are. The AI in Titanfall are not replacements for human players. Our playercount is not 6v6 because of AI – AI play their own role in the game and are a different class of character in the game.
Can’t wait! Only a couple months until speculative threads like this are gone and people are actually talking about their experiences with the game. Its truly fun stuff, and I hope everyone at least gives it a try."
Tehát azt nem szabad elfelejteni, hogy a 12 játékos mellett ott lesz egy csomó AI és akár még 12 titan, akik követik õket.
Lehangolóan hangzik de a videókból kiindulva kellemesek a csaták. 6v6 ember + botok, Sp tartalomszerüséggel kirakott multi.
Én továbbra is várom, és bízom a Respawn döntésében, õk már tettek le valamit az asztalra és inkább 6v6vbotok jó hitreggel jól megírt netkóddal jó balansszal hangulatos kis közösségekben mintsem 32v32 szar hitreggel és netkóddal tömve agyhalottakkal és mindez vagy használhatatlan vagy túl erõs jármû és fegyver arzenállal ergo full balanszolatlanul, lásd BF4....
gondolom bf-ben nem kényszerít senki, hogy ne 64 fõs szerverre meny játszani. 16 fõsre nem az agyatlan megy ott sem, és kevesebb játékossal a hitreg is jobb.
Nem kényszerít valóban. Ám játékosszámtól függetlenül a BF4-ben a netkód ugyan olyan rossz. A megjelenés napja óta tolom szinte minden nap, de ahogyan 1-2 arcon kívül úgy nekem is számtalan problémám van a játékkal amire mindent rá lehet mondani csak azt nem hogy egy kész elfogadható minõségi produktum.... Ha a régi színvonalat hozza a respawn, egy pillanatig sem fogok gondolkodni azon mivel játszak a továbbiakban, hiába érkeznek majd a DLC-k a BF4-hez amiket már megvettem a prémium tagsággal ha a játék továbbra is félkész hulladék marad...
En pont a single jatekokbol "menekulok" regota a multikba, hogy ne kelljen unalmas botok es gepi ellenfelek tolni. Erre itt berakjak oket. Eleg furcsan hangzik, de majd meglatjuk. Lehet vegul jol sul el, de egy kisse nehezen hiszem el. :)
Én pont fordítva vagyok, inkább singlezek mostanában a sok agyhalott miatt :D De ez a játék majd visszacsábít a multis játékok birodalmába, el is kezdek gyûjteni:P
A mostani játékok gépi ellenfeleit tekintve nem csodálom a legtöbb jtáékban még AI sincs csak elõre lescriptelt folyamatot hajt végre az ellen (lásd COD-ok)...
Ellenben nézz meg egy régi UT-t vagy akár a FEAR elsõ részét hardon. Na ha olyan botokat kapunk szavunk nem lehet.:)
Azért egy COD-ban lévõ szituációban elég meredek lenne a FEAR szintû bot-hadsereg... Kétlem hogy azért buta az AI, mert nem tudnak jobban, szimplán erre van igény ebben a mûfajban. Legyen sok buta golyófogó.
Persze a COD szintû szituációban ami úgy néz ki hogy egy kanyargós csõpályán mész elõre és taktikázni nagyon lehetõséged nincs max fedezékekkel játszani..A FEAR 1-ben meg ugye jócskán lehetett többfelé menni és így akár te is kijátszhattad az ellent de õk is bekerítettek ahogy kell néha...:) Én csak azt mondom ha jó AI-t nyomnak bele akkor nicns ezzel a bot dologgal semmi gond.
Az eddigi videók alapján az akció és a játékmenet pörgõs, szóval abszolút nem fog hiányozni hogy 32/64 ember csatáriázzon.
Ha AI-ról van szó,mindig a FEAR jut eszembe.Annál jobbat soha az életben nem láttam.Kegyetlenül jó.Ami megközelíti az a Killzone-ban látható AI,nehezebb fokozaton.
Úgy néz ki 6 játékos mellett 12 AI lesz oldalanként. Már csak azt nem értem, hogy azok helyett miért nem lehet rendes játékos...
Lehet, hogy viszonylag nagyok lesznek a pályák, és az AI játékosokkal akarják terelni az akciót. Szóval a 32 ember lehet hogy el tudna kóvályogni, de ha ebbõl 24 nagyjából egy helyen van, akkor jobb lesz a hatás. De ez csak egy álmos gondolat.: )
Egyben mennyire vicces, hogy a FEAR majdnem 10 éves játék, megírtak bele egy rohadt jó enemy AI-t, a többi játék meg azóta is küzd a kihívással, hogy egy rendes AI írjon.
De mint korábban is írtuk, sokszor nem küszködtek semmit az AI-val, mert bizonyos játékokban egyszerûen nincs igény az intelligens ellenfélre. Képzeld el a COD-ot, hogy a ruszki megszállósereg koordináltan, fedezékbõl támad. Esélytelen.
Attól félek a 6vs6 létszám fõ oka a dedikált szerverek hiánya.Válszeg az IWnetes féle p2p szerver rendszer lesz PC-n, de ne legyen igazam. Nagyon érdekelt ez a játék de ez a 6v6 a botokkal nagy arcon csapás volt számomra.Multiban nem botok-ra szeretnék lõdözni. Látszik hogy melyik korosztálynak kívánják eladni a játékot.
Dedikált szerverek lesznek. Az, hogy külön hosthoz is kikerülhetnek-e a szerverek, vagy játékosok futtathatják-e az kérdéses. Habár említették, hogy lehet lesz mod support késõbb patchel, ami arra utal, hogy arra is lesz lehetõség.
"I contacted a representative from EA directly and he confirmed to me that the alpha test would begin on Friday, January 17th with emails and codes all being sent out to the qualifying individuals then. He also confirmed that this test would be exclusive to Xbox One users. No information has appeared yet, regarding any alpha or beta on PC or Xbox 360. In the email, it’s noted that space is limited and to register now. If you have an Xbox One sign-up quick and standby for Titanfall." http://moreconsole.net/titanfall-beta-sign-ups-are-apparently-here/
Az igen fail lenne hogy ha X1 exkluzív lesz a beta. Pont mint a MoH Warfighter esetében.