Szerintem ha nem jön be ez a botos cucc, akkor átalakítják a dolgokat és mehet a 16v16 vagy amennyit akar a nép. Viszont ekkor én valami limitet a titánokra beraknék. Ne 16 titán vs 16 titán legyen. Egy csapatból egy idõben max 6 vagy nem tudom.
Igen. Valószínûleg a Titánok miatt van 6v6. Mert nem lenne fair, ha nincs mindenkinek Titán, ha meg van, akkor pedig kiegyenlítetlen. Killstreakhez kötni meg fura. A killstreak jó motiváló erõ, de azért furcsa hogy a jókat még több tûzerõvel jutalmazzuk.
Igazából a 6v6 miatt sírnak itt sokan. A Sírok közül hány olyan ember volt aki annó COD-ban warozott? Azok is általában ritka esetben mentek túl a 4v4-5v5-6v6 számon.... Nincs ezzel a számmal gond, publicra talán kevés de inkább 6v6 és botok jó netkóddal kevesebb buggal és jól megírva mintsem 32/64 fõ akik teljesen random sebzik ölik egymást a netkód és a játék kedvétõl függõen....
No igen warozni jó a 6v6 csak éppen a célközönség az nem 6v6-ot akar játszani... Plusz magyarázd meg a logikát miért is jó az ha a létszám a mappon 48 player de ebbõl csak 12 játékos a többi bot ? Ez kb egy co-op esetél elmegy de itt multiról beszélünk... Mégm indíg inkább játszok "bugos" 24v24-et vagy 32v32-õt mintsem 6v6-ot botokkal. Számra ez így 2014-ben óriási nagy baromság és nem is értem a logikát a fejlesztõknél hogy jött ez az ötlet...
Mérhetetlenül szégyellem magam, de mélységesen egyet értek veled. Egyáltalán nem néz ki nagy számnak a játék, de ez miatt várom azért egy picit. 6v6. Szerintem sokkal jobb, mint ha 32v32 lenne. Pontosan a régi codos warok miatt érzek így. Lehetett normálisan taktikázni, nem eszetlen lövöldözés volt.
Ha 6v6-ra tervezik a játékot, akkor minden bizonnyal a 6v6-ot játszani akaró emberek a célközönség. A botos dolgot meg szerintem nem úgy kell elképzelni, mint ahogyan sokan elképzelik. Szerintem nem a játékosokkal egyenértékû karakterek lesznek, csak mint kb a Left 4 Dead 2 Versus módjában a sima zombik, vagy War Thunderben a földi célpontok. Szerintem csak valami olyasmi szerepük lesz, hogy háborús feeling legyen kicsit, illetve lesznek majd feladatok, hogy öljétek le õket, másik csapat meg védi a botokat, vagy ilyesmi. Szerintem (Igen, sok a szerintem, direkt.)
Valószínû, hogy nem az átlag FPS játékosok a célközönség csak hát ez egy fps game és pont az EA lenne olyan nagylelkû és jótékony fejlesztõ, hogy rétegjátékra költ el dollármilliókat ? :D A 6v6 szép és jó meg taktika meg minden de itt jön ki az ami gond manapság az FPS játékok terén... rengeteg a degenerált idióta aki elbassza a játékélményt. Na most 6v6 esetél elég oldalanként 1 vagy 2 ilyen ember és kereshetsz új szervert ha nem akarsz idegbajt kapni. Nagyobb létszám mellet azért jobban ellensúlyozható pár degenerált figura jelenléte. No mindegy belõlem a csalódottság beszél és amit leírtam csak személyes vélemény :) számomra 6v6 miatt nem kihúzta magát a listáról a game. Már csak azért is mert ha játszik a baráti kör arra a 6v6 sehogy sem jó.
Az utolsó elötti mondatból az a "nem" törlendõ :) wtb szerkeszt gomb :D
Jövõ héten lesz valami titanfall sajtó event. Talán elkezdik a marketinget már meg a hiányzó (van bõven) infók adagolását így 1 hónappal megjelenés elõtt...
During our small Closed Alpha, we rolled out 3 new server builds and completely moved players from one build to the next without interrupting gameplay. Players never noticed a difference (other than some bugs went away).
We will definitely be rolling out new server builds to fix issues that we find. Not every issue can be patched entirely on the server, and so some fixes will require a client patch. But new server builds are definitely something we will be doing.
Seamless updates are due to the stuff we've written. The fact that we can somewhat-easily deploy new builds on Azure is due to the Xbox Live Compute team's hard work. This is an area that we've been working on with them for some time now. We originally told them that no-cert, fast server updates were a requirement for us, and they made that happen.
Van abban valami amit mond. Azzal gyõzött meg, hogy az tényleg nem lenne jó, ha 24 ember lenne, és mindenki robottal tolná... Egyre jobban várom a játékot, szerintem remek lesz. De azért egy nyílt bétának nagyon örülnék.
Javult a Béef..:) Meg sztem továbbra is mindenki pislog hogy alig 1 hónappal a megjelenés elött továbbra is csak annyit tudunk hogy 6 v 6 v botok van alpha lesz nyílt beta és lehet egymás ölni...Ez elég karcsú...:) fegyverek, pályák száma, játékmódok, stbstb....Seholsemmi infó... Még a végén 1 pálya lesz benne és 1 mód, ami a videókban és az alpha/beta tesztekben szerepelt...:)
Hát, azért csak nem. Meg azért a titanokról dobtak egy két infot, vagyis kb mindent xd meg videókból tudjuk, hogy lesznek classok. De valóban, rengeteg dolgot nem tudunk
Srácok, szerintetek, ha én ezt most megrendelem originrõl akkor egybõl levonja a pénzt vagy csak ha kijött a játék?:)
Originrõl még nem vásároltam, (steamen is rég), de ott azonnal levonta asszem. Bár lehet hogy pont aznap vettem meg amikor kijött, szóval passz. De szerintem azonnal.
Na, elõrendeltem originrõl, nem azonnal vonja le, hanem amikor megjelenik.. tudom, hogy drága egy kicsit, de ez van.. nincs sorban állás nem kell idegeskednem :) és még lesz pénzem is rá, viszont egy kérdés, csak én érdeklõdöm ennyire a játék iránt? olyan kevés a hozzászólás, pedig szerintem van benne potenciál elég rendesen fõleg, hogy régi veterán codosok csinálják
Ó engem is nagyon érdekel. Fõleg, hogy most nagyon vágyom már valami jó pörgõs multi fps-re, és a cod-ot nem akaródzik feltenni :D Meg a hatalams robotok is közrejátszanak szerintem... :D
Engem is ez motivál :D remélem nem fogunk csalódni :/ sajnálnám, ha amúgy egy tök jó koncepció ennyire érdektelen lenne, bár láttunk már számtalan példát, meg hát ugye mindenkit érdekel ez a 6v6-téma ja a másik , meg, hogy jó lenne valami baráti gépigény ha már source engine :)
Vagyis igy belegondolva nem is kell annyira optimalizálni a botokat, csak legyenek kicsit bénák, mert gondolom abból semmi elõny nem származik ha azt ölöd meg, csak õk ne öljenek meg nagyon téged xd És mivel mind a két oldalon ugyanannyi és ugyanolyan bot lesz, ez ki is zárja õket az egyenletbõl. :D
Amúgy én azt hallottam, hogy nem ellenünk harcoló botokra kell számítani,hanem a mapokon elhelyezett ilyen hogy is fogalmazzak, szóval elkezdõdik a map és találkozol az officerrel, meg az ilyen "letett katonákal" vagy valami ilyesmi, tehát 6v6 lesz csak lesz egy kis körítés, tehát az a 6v6 az tényleg 6v6 lesz ,a botok nem fognak ránk lõni.... de majd meglátjuk valami ilyesmit hallottam
Bocsánat... az elõzõ megjegyzésemet korrigálnám, nem tudom, hogy hogy lesznek a botok inkább nem jelentek ki semmit amíg nem láttunk bele a dolgokba, viszont arra jöttem rá, hogy ez a 6v6 mégsem annyira rossz, mivel néztem egy pár videót és a respawn time eléggé gyors sõt pár másodperc így fent marad a folyamatosság érzése, mivel nagyon hamar újra spawnolhat az ellen :D szóval gondoljatok bele 20v20 vagy 15v15 esetében gyors spawntimal tele lenne az egész szerver titánokkal és lépni nem lehetne, így átgondolva teljesen logikus a 6v6
Hát amiket láttam én vidiket, abban voltak botok, harcoltak is, lõttek is ránk. Sõt, a statban külön számolják hogy hány botot és hány igazi ellent öltél meg, illetve hány titánt. Nyilván a botok érnek a legkevesebbet
Jövõ héten sajtó event lesz meg mennek youtuberek titanfallt játszani úgyhogy lesz végre infó meg videóanyag. Biztos a beta dátumot is ott jelentik be.
Remélem Azt meg még inkább, hogy nem csak egy hétig lesz béta
Van 1 olyan érzésem, hogy nem azon fog múlni hogy megveszed e miután megjelent, hogy MOST megtudd hogy hány pálya lesz.
Ott a sok alpha videó. Abból már lejön kb hogy miként is fog ez kinézni. Jön majd a béta amikor mindenki kipróbálhatja. Hova kell ennél több? Ezek helyett jobb lenne ha le lenne írva hogy egy Titánban 3700 csavar van és lesz 12 pálya 6 játékmóddal?
Pedig bizony azon fog múlni, mert akármennyire tetszik amit eddig láttam, ha 2-3 pályával kiszúrják az ember szemét meg 1-2 játékmóddal hogy aztán DLC-kben pótolgassák a játékot akkor bizony rohadtul nem fog érdekelni...
Lehet bármennyire jó a játék ha a tartalom csekély... Bizony egy multicímnél a pályák/játékmódok nem éppen elhanyagolandó kérdések, és ezekrõl néma csend...
Originen és Steam en egyaránt nem érdemes elõrendelni és játékot venni mert drágák az euro miatt! Titanfall PC
Mondjuk neha tovabb lehet vinni a beta eredmenyt, de az szinte csak free-2-play jatekokra evrvenyes, kozvetlen megjelenes elotti open beta fazisbol.
Megrendelni tobb szempontbol sem erdemes a Titanfallt. Originen szinte mindig durvan tul vannak arazva a jatekok + euro arfolyam egyre szarabb + minek is, ha lesz open beta a megjelenes elott... Kiprobalas utan majd eldonti az ember, hogy megveszi-e. Meg ha tetszik is videok es leirasok alapjan, lehet lesz valami olyan dolog, ami miatt nem jon be megsem a jatek es akkor bukja az ember az elorendelesi osszeget.
Nekem még ha tetszik is a beta akkor is csak megjelenés után veszem meg mert nem szeretném bebukni mint a bf4-et + jó lenne vmi olcsó kulcsot találni hozzá mert ez a 10k elég drága érte.
egy kicsit utána szaglásztam a fejlesztõknek , mert érdekel, hogy milyen projekteken dolgoztak eddig... gondoltam bemásolom ide is hátha valakit érdekel, hogy milyen emberektõl számíthatunk a játékra
Call of Duty: Modern Warfare 2 Call of Duty 4: Modern Warfare God of War Ascension Call of Duty 2 Call of Duty Medal of Honor: Allied Assault Resistance 3 Overstrike Soul Tax (Indie Game) StarCraft: Ghost Vampire: The Masquerade - Redemption Legendary Medal of Honor: Airborne Medal of Honor: European Assault GoldenEye: Rogue Agent Warhammer 40,000: Space Marine de Blob 2 Company of Heroes: Tales of Valor Dawn of War 2 Saints Row 2 50 Cent: Blood on the Sand Frontlines: Fuel of War Hellgate: London Dark Angel: Vampire Apocalypse Doom 4 Borderlands America's Army: True Soldiers Ghost Recon Advanced Warfighter 2 Black Mesa Source Fuse Resistance 3 Battlefield: Vietnam Battlefield 2 Battlefield 1942 Codename: Eagle
csak pár darab említésre méltó és szinte az összes dolgozónál ott van past projectben az itt felsoroltak közül minimum 4-5