Talán mert túl op? Láttuk már máshol, hogy mennyire unbalanced tud lenni az arty. Az igazi háborús feelinghez az nem tartozik hozzá, hogy kijelölöm a tankot és azonnal megy rá az atom. Valóságben is területet szórtak meg, nem egy tankra ment a koncentrált tûz, és nem 1másodpercen belül... Gondolom láttad a videóket, számoltad hány kill jött össze arty lövések következtében?
Túl kis területre visz be túl sok sebzést. A streamben látható X mennyiségû arty csapás közül csak egyet láttam, ami nem lõtte ki a célpontot.
A WoT-ban fõleg artyval játszottam, ment mindig a siránkozás hogy minek ilyen pontos az arty (még most is megy), én mindig azt mondtam ott, hogy pont a közvetlen légi támogatás hiányát ellensúlyozzák vele. Ez eddig rendben van, de itt a GF-ben már légi támadásra is van lehetõség. Tényleg jobb lenne, ha csak meg lehetne jelölni a légi egységeknek egy ellenséget, vagy egy pontot ahol segítségre van szükség (mondjuk valami színes füstgránáttal, vagy csak egy nagy jellel, vagy mit tudom én).
ha 30*30-as a pálya akkor hogy férnek el OFmap artyk? Persze volt néhány messzehordó, de 8 km körül volt az effektív lõtávja a mobiltüzérségnek, vagy minden fix telepítésû nagyon messzire vitt és ezért?
A WvW módban megoldhatták volna úgy hogy egy markert tesz a mapra hova dobjon a bomber.
TvT módban lehet jó lenne a camperek ellen, csak túl sok kill-t csináltak vele.
Látom,sokak csõrét piszkálja az arty-k jelenléte,de miért is? Igenis kellenek bele,mert ettõl hiteles a háborús élmény,ha nem tetszik nem kell játszani a játékkal,ennyi.
Elképzelhetõ, hogy leeshet majd, de itt garantált nem fogja megjavítani semmi.
Vigasztaló miután "kitárazott" rám... Igen van repeszgránát a "puha" célok ellen csak nem tudtam hogy lesznek "puhatestûek" is gondolom AI irányítja õket! Màs értelmét nem látom viszont nem láttam láncot leesni ez pedig jó kis ficsõr a Wot-ban is.
Olyan akciókat fognak indítani, hogy még az is visszajön, aki rég abbahagyta... Már most is látszódik az a tendencia, hogy egyre "nagylelkûbbek" a hétvégi/hétközi akciók, és biza nagyon sok embernek nagyon csábítóak tudnak lenni.
"No igen, a repülõssel egybekötöttnél ez is egy potenciális probléma - mert ugye elég nagynak kell lennie hogy a repülõknek legyen játszótér az pedig a tankoknak szimplán túl sok."
Az már az alfa videon látszott, hogy a tankok szinte egy karámba mennek az AF térkép méretéhez képest ugyanazon a mapon.
Ez rossz gondolatmenet, pl ha az AF részben a bombereknek egy generál HP-ja lenne, akkor meg kellene várni amíg az lefogy bárhova lövök és elõre szkriptelve romlanak a menettulajdonságai. Az gáz lenne, akkor nem lehetne csak a motort kilõni vagy a szárnyát letörni, szinte nulla lenne az esély ellene fighterrel.
"hogy elnéztem a videót, nekem olyan tök véletlenszerû volt hogy ki mikor miért halt meg"
Volt a videoban egy rész, mikor egy találattól lángolva szétvetette magát a "nemismerem típusát" tank. :) Ott ammo rack hitet kapott. Itt is lesz HP szerintem, ami nem a komplett tankra vonatkozik, hanem a részelemeknek lesz egy durability-je, az csökken minden találatkor. Szvsz a motornak is azért van RPM-je, mert sebezhetõ lesz vagy túlhajtható.
Valósághûségre törekszik a játék, szóval szerintem annyiban másak mint ahogy a valóságos gránátjai is eltértek egymástól. Van páncéltörõ, robbanó puha célok ellen és repeszgránát gyalogság ellen. (ami ugye szintén benne van már jelenleg is a játékban, repülõs módban lehet látni gyalogosokat ritkán)
Na látod itt jön az hogy jaj de jó realisztikus lesz na végre....blabla. Utána meg "miért kell kocsikázni miért nincs instant fight?". Ettõl az arty behívásról nekem olyan COD fílingem van :) Meg ahogy észrevettem magamon ill.a kommenteken nagyon a Wot-ban tapasztaltakhoz viszonyítunk mindent. Ugye ott 90% utálja a tüzéreket akkor már itt is pedig ez csak egy újabb lehetõsége a csapásmérésnek. Kiváncsi lennék pl arra is hogy a v ideóban látott Stug különbözõ lövedékei miben másak, sebzés, pen?
No igen, a repülõssel egybekötöttnél ez is egy potenciális probléma - mert ugye elég nagynak kell lennie hogy a repülõknek legyen játszótér az pedig a tankoknak szimplán túl sok.
Én a pályák méretére leszek még kíváncsi, sokan panaszkodnak hogy wotba miért nincs nagyobb realisztikusabb pálya, de egy hatalmas pálya ami van vagy 30x30kmes problémás lehet olyan szempontból hogy nem lenne valami élvezetes 10 percig vezetni a frontig aztán hirtelen oneshottol valami és jöhetsz elölrõl megint.
De rémlik valami hogy azt mondták a a tankok közelebb spawnolnak egymáshoz nem a pálya két szélén hogy ne legyen nagyon ilyen probléma. hát úgy legyen
- grafika és az engine egyértelmûen jobb. Mondjuk ez az egy amit tudtuk hogy így lesz :)
-sniper nézet: igazából csak csalódtam hogy nem került ilyesmi a játékba, de jobban átgondolva végülis nem muszáj hogy legyen.
- sebzés rendszer: nos, nekem - akármennyire is NEM realisztikus - a HP egy kiszámíthatóbb játékmenetet ad. Ahogy elnéztem a videót, nekem olyan tök véletlenszerû volt hogy ki mikor miért halt meg, pl fogalmam sem volt hogy a KV amit a videó készítõje vezetett mikor-milyen állapotban volt, mikor lehetett kockáztatni és mikor kellett volna biztonságosabban játszani.
-repülõk: ugye kikapcsolható lesz a repülõk résztvétele a játékban? Légyszi-légyszi-légyszi! Ha igen, akkor rendben van, ha nem, akkor az én szememben ez egy marha nagy minusz. (körbejártuk a témát, nem kell gyõzködni, én tankos játékos vagyok, nem repülõs :))
- üresjárat: ez nálam már a WT repcsis részében is benne volt, egyszerûen nagyon sok idõ telik el amikor alapból nem történik semmi spawn után. Nem összekeverendõ a kempelés miatti potenciális üresjárattal - itt spawn/respawn után mindig "sok" idõ telik el.
Meg a vadászgépek szerepe is nõ azzal hogy védeni kell a földi egységeket az ellenséges bombázóktól. Remélem lesznek egybõl légvédelmi tankok is, akarok egy wirbelwindet meg egy ostvindet :D
3 nap ingyen prémium, és a szerverek megint tele lesznek :D
Nem kell nagy kreativitás az egységsugarú játékos elcsábításához... a németek az expon agyonverték egymást egy pólóért, nekünk ingyen 300 forint is elég hogy kockuljunk :D
Na tartsál te semmitõl! Majd ezzel a kis aranyossal jól becsüccsenek egy erdõs részre. Én kifejezetten várom, hogy támogató szerepkörben az eget kémleljem. Különösebben nem kell tartani a levegõbõl jövõ áldástól. Mivel lesznek légvédelmi egységek is. És ahogy a Gaijin hozzáállását nézem, bizakodó vagyok, hogy jól is rakják le az alapokat.
Számomra inkább az a német bombázó volt az amit nem szívesen látnék a tankom felett. Tartok tõle hogy s vegyes csaták így fognak zajlani: mindkét csapat kilövi az ellenfél tankjait, majd miután megvolt a free frag lelövöldözik egymást.
Viszont abban a 8-10perces videóban több arty killt láttunk mint amennyit szerettünk volna... :)
Elvileg ma is lesz video, ha a csillagok állása is kedvezõ, még az is elõfordulhat, hogy kapunk egy kis HB gameplayt a készítõl, sokan kíváncsiak lennének rá.
Remélem lesz ma is pár video gameplayrõl. Aki egy béta állapotban lévõ jàték 8-10 perces bemutatójából igen éles kritikàkat fogalmaz meg,azzal nem kell komolyan foglalkozni szvsz! Ebbõl annyit lehetett látni hogy màr most van fizika +1 a grafika+1 nincs belsõ nézet.....hát lehet jobb is. Be lehet hívni arty-t számomra lehetõség a camperekkel szemben.
Ha figyelmesen olvasol akkor még nem lefutott a meccs, külföldi fórumokon, de a magyarokon is van jó pár kritukus hozzászólás és nem alaptalanul. Amiben eddig nagyon jó a GF a grafika, hangok és nagy elõnye, hogy jól optimalizált a motor. Fizika még béna, de azt hamar lehet olrvosolni, már csak finomhangolásra van szükség, a játékmentbõl meg amit láttunk nem volt elsöprõ siker. Arty kérés nagyon meglepõ, fõleg hogy a wot-ban is az arty probléma volt napirenden nagyon hosszú ideig, erre ide is beteszik, ráadásul nem is realisztikus formában. Nincs belsõ, vagy sniper nézet, errõl még nem is nagyon van információ, hogy lesz-e, tervezik-e, vagy csak nem mutatták meg, nem akartak ellõni minden poént az elsõ bemutatón. A korábbi hírkebõl még az jött le, hogy nehéz célozni, a gameplay viszont erre rácáfolt, ehhez képest a wot-ben nehéz a célzás de itt nem tûnik annak. Az eltünõ tankok is furcsák, bár még ez is változhat megjelenésig, errõl is csak találgatni tudnuk. Én inkább úgy mondanám, hogy azoknak jött be igazán, akik már akkor is istenítették a gf-et, mikor még semmit nem láttunk belõle. Kritikusabb szemmel nézve van még vele bõven munka, de mivel még nem kiadott játékrõl van szó, reménykedhetünk a legjobbakban.
"Gaijin was always open for player criticism and never went over board with bias for any nation."
Random idézet a WT fórumból (nem tõlem), de igaza ez Gazsinál így mûködik :)
Ha valakinek jobb 5lete van valami mást is szeretne vagy bármi eszébe jut regeljen be. Indítson egy témát, ha kell csináljon szavazást(Poll). Mindezek után náluk egyáltalán nem lehetetlen, hogy meg is valósul a petíciós javaslat. Néha még ennyi sem kell.
Néma gyereknek senki sem érti a szavát!
Igen, és azoknak a lövege a változatosság kedvéért balra fog állni, hogy ne lehessen vele TD-zni :D
Engem az érdekel, hogy a Wargaming végtelen bölcsességében mit fog a WoT-ba betenni a WT GF indulásának ellensúlyozásaként. Ahogy ismerem õket majd kijön a japán arty ág.
Akkor jól láttam a roncs eltünését.(nem néztem vissza,gondltam benéztem,de akkor nem) Tényleg hülyeség
A roncs eltûnésrõl: a játékos kilépett, amikor a T-34-esének a roncsa eltûnt. Ettõl még hülyeség marad, de már érthetõbb.
Bele olvastam egy kicsit a WT angol fórumába. Megy az ajvékolás ott is. :) Hasonló problémákat fogalmaztak meg a GF-el kapcsolatban, mint itt. Sõt szinte ugyanazokat. Kíváncsi vagyok lesz-e foganatja, mert nincs egyértelmûen kitörõ lelkesedés.
Persze nem szentírás.. lehet, hogy elcsúsznak :) De ígéret megvolt aztán max jön a népharag ha csúsznak :D
És azt nem szeretik ha nagyon nagy a hõbörgés lásd ma is beadták a derekukat :D
Alexander Trifonov: By the time the PS4 launches, we’ll have Ground Forces Expansion for our game, so console owners will get playable tanks in addition to planes from the beginning. War Thunder for PS4 will be completely free and won’t require PS Plus, but the subscribers will get some bonuses.
Warthunder oldalán kint van a PS4-es promo video, abban is csak a repülõket mutatják (az viszont jól néz ki).
gamescom-os interjúban a dev elõször azt mondta, hogy ps4 induláskor 300 repülõgéppel lehet majd menni, aztán gyorsan helyesbített, hogy 300 jármûvel :)
Hát skacok, nem tudom sokan mit néztek a videókban,de szerintem grafikában osztályokkal veri a WOT-t,pedig az se csúnya,a hatalmas játszható terület is sokkal jobb mint egy 800*800 méteres kis kocka,a fizika már most se gyenge,elég ha a szétrobbanó sziklákat,a lövéstõl széthulló földet és az egyéb fizikát nézzük a tankoknál,az arty megoldása szerintem tök jónak tûnik,az hogy ha meg együtt játszik a tank meg a repülõ,az meg szerintem igazi háborús érzetet kelthet.
Jah stream nagyon szar minõségû egy igazi full HD-nek örülnék ahol látnám hogy milyen kritikusokat ír ki meg hogy mit jelez bal alul a sérülésjelzõ. Mert ezekbõl semmit nem látni.
Na jó, persze, lehet olyan igényeket támasztani, hogy messze a fejlesztés vége elõtt pontosan úgy mûködjön minden, mint a valóságban, hibák nélkül, véletlenül se a konkurensek szintjéhez mérni a "terméket". Persze, itt mindenki fanatikus, kivéve az a pár ember, aki mindenen olyat keres, amit szidni lehet.
én úgy látom, hogy a repülõs árkád résszel teljesen jól összeillik ez a tankos árkád rész is
ott is annyi van kb, hogy repülsz és rárakod a célkereszted a megfelelõ helyre :) az látszik, hogy nem csak téglákat kell azért tologatni vagy legalábbis ez érezhetõ valamennyire a videóból
" Igen is kicsit mellbevágott, amikor jól induló videó után a Stug szaltót dobott" és ezen mégis mi vágott mellbe ? nézd meg párszor a videót , a stug elég rendesen begyorsult és a bal oldali lánctalpat dobta meg a szikla , nem tûnik az a "szaltó" irreálisnak számomra.
"Még igazán abban sem nagyon. Inkább házon belüli tesztidõszak."
1.5-2 hónap múlva meg kellene jelennie, az nem kifejezetten sok idõ. Engem a tankos rész annyira nem mozgat, de jó lenne egy olyan játék, ahol a GF rész is van olyan jól megalapozott, mint az AF. Szeretnék elégedett arcokat látni. Az a gond, ha a GF alapjai nem lesznek jók, akkor nem tudják olyan szépen lassanként átgondoltan interaktívan felépíteni, mint az AF-et. Egyelõre nem vagyok boldog a látottaktól, ami természetesen változhat, ha rácáfolnak.
Pofám befogtam. xD Ehez Én hülye vagyok. :D Nekem tiszta M1-es volt. Bocsi! A lényeg, hogy bármivel megesik, ha nem jól használják. Szóval az a Stug " reálisan " tette a dolgát.
a jetset.pro-s srác szerint aki még délelõtt próbálta a grafika mozgásban is teljesen olyan mint amiket kiadtak screenshotokat. Úgyhogy azt a stream számlájára kell írni, hogy nem jön át :)
Na ne vicceljünk már. Ez a tank nyilván a meredek hegyoldalról akart leereszkedni. A felborult tankos képeken többnyire valamilyen árokba fördulnak bele... Azért egy stugnak az alacsony súlypontja miatt elég nehéz csak úgy egy kõ miatt felborulni. Na nem vitázok rajta, nyilván javítani fogják.
Személy szerint én inkább örültem a látványnak, hogy az a Stug fejre állt. Egyeseknek talán meglepõ, de ezek a nagy vasak bizony képesek felborulni, sõt, nem megfelelõen képzett sofõr esetében még egy - amúgy leküzdhetõ - vízelvezetõ árokban is elakadni. Egyébként valóban korai lenne még pálcát törni a játék felett. Pláne, hogy némi arcade-os bohóckodáson kívül, semmi komolyat nem mutattak még belõle.
Na idefigyelj, én nem a WoT-hoz hasonlítgattam. Miért kell minden kritika után a Wottal jönni? Igen is kicsit mellbevágott, amikor jól induló videó után a Stug szaltót dobott, meg amikor megláttam azokat a hibákat, amiket leírtam. Gondoltam, hogy elõrehaladottabb állapotban vannak már. Egyébként meg a WoT-ban nem is lehet fejre állni, még ha nagyon akarod se. Annyit írtam, hogy engem egyelõre a nagy hype ellenére nem gyõzött meg arról, hogy mindenki fejvesztve fog átszaladni a konkurenciától. Én reménykedem, hogy nagyon jó lesz, mert akkor kialakulhat egy nagyon éles konkurencia, és az mindkét fejlesztõ csapatot a játékuk további javítására/fejlesztésére ösztönözhetné, és nem lenne olyan monopol helyzet, mint amilyenben a WoT van jelenleg.
Igen, ez elég alfa verzió, még csak zárt bétát se adtak ki. Elég sokat vársz tõle. A grafika "rossz" minõsége szerintem simán betudható a stream + gyutubé minõségének (720p még super marionál se mutatja a valós minõséget), és még így is köröket ver (csak hogy ne a WoT-hoz hasonlítsam) a hasonló erõforrásigényû F2P játékokra. Látszik, hogy az effekteken rengeteget dolgoztak, azt pedig jó elõre elmondták, hogy a játék most még tele van bugokkal (pl. az éles domborzatváltozásoknál megakadó tankok, a StuG felborulása, utána a roncs eltûnése), azért nem is akartak belõle mutatni sok mindent.
Mintha WoT bétába az elején lett volna egyáltalán fizika :D Nem vártok ti kicsit sokat egy early bétától? WoT hol volt béta elején még? Rengeteg idejük van még fejleszteni mindent míg a wot marad olyan szar amilyen volt is. Ha 2 év alatt nem voltak képesek komoly fejlõdésre ezután sem lesznek képesek ennek meg szinte szabad az út nyitni bármerre.
Amennyiben jól tudom. Akkor ez a játék még csak Closed beta szinten létezik nem? Szóval igen csak sokat fog ez még változni a végleges megjelenésig. Az meg, hogy a Stug fejre állt szerintem nem vészes. Ez nem terepjáró. Azért mert a WoT-ban mûködik itt nem kéne. Láttam már pár tankot felborulni. Semmi újdonság nem volt a Stugfejenállásban. Az, hogy a tank milyen szinten részletesen van kidolgozva az olyan kicsit nagyon komoly. A nézetek meg még szerintem változni fognak.
Megnéztem...a fizika elég érdekesre sikerült? A stug nekimegy egy pici kõnek és fejre áll? Nem kicsit vicces. A kilõtt tankok meg csak úgy eltûnnek? A sniper mód hiányát komolyan gondolták? A grafika és effektek sem eget rengetõek, nagyon messze vannak a képektõl. A hangok viszont baromi jók. Én csalódtam benne... remélem ez csak valami alfa verzió, és jobb lesz mikor kijön, mert ha nem, akkor nem fog sok vizet zavarni...
De amikor megtudta a közösség, hogy ezt tervezik és csak a titokszobában felügyelve lehet röviden kipróbálni ahogy látszott is, mindenféle videót és fotót letiltva akkor enyhén felháborodott az orosz közösség és a többiek is a fórumon stb úgyhogy aztán engedtek a nyomásnak és kiadtak ennyi stream-et maguk.
A terv az volt, hogy az expo utáni héten vagy utána kezdenek mutatgatni dolgokat.
Félreértés ne essék, én sem akarok pálcát törni felette. Sõt, másodjárra megnézve már kezdem észrevenni benne a szépségeket (pl. az ellenfél felderítése hogy mûködik), szóval én nagyon várom, csak a prezentálást nem így csináltam volna, hanem profibb játékosokkal, profibb körítéssel (pl. kiemelni a teamplayt), és mindenek elõtt, ha már eddig vártak, akkor olyan állapotú játékban, ahol az ilyen látványosabb hibák nincsenek benne.
Még nem jelentek meg a tankok gyakorlatilag ez egy afla verzió. Nekem se tetszett a stug fejreállás de ezt nem szabad komolyan venni, még csiszolni kell a fizikát stb hogy ne legyenek ilyenek.
Általánosságban mondom ezeken a gameplayeken nem szabad eldönteni hogy jó lesz e vagy se, jöjjön ki elõször.
Pontosan, ebbõl eddig annyi derült ki, hogy szép lesz :) Lehet hogy a sniper nézeten még dolgoznak, lehet hogy arcade módban nincs. Nem tudunk sokat, messzemenõ következtetéseket még nem szabad levonni.
Ebben teljesen igazad van, de pont ezt írta Amaymon is, hogy azért sokan a videót megnézve fognak véleményt alkotni, fõleg azok, akiket a repülõs rész nem érdekel. Ez pedig innentõl kezdve igencsak rossz PR, szerintem...
Engem annyira nem érdekelnek a tankok mint a repülõk, vagy épp a hajók, úgyhogy szerintem nagyon sokat nem fogok én ezzel játszani. Viszont azt szögezzük már le, hogy ez egy légbõl kapott gameplay, túl sok nem derül ki belõle, ne akarjatok már messzemenõ következtetéseket levonni.
A repülõk szerintem csak opcionálisak arcade wwmode (tipp) Különben hogy csalnának ide egy valag wotost akik az arty szó halattán is idegrángást kapnak,hát mégha egy 500 al zuhanó szirénázó izé jön felülrõl hasán 250kg szeretettel :)
Nem a konkurens az, amihez viszonyítani kell, hanem úgy anblokk kell nézni. E téren pedig én picivel többet vártam. Ez a grafika sem rossz, de akkor legyen rombolható a táj. Ezzel kapcsolatban így elsõ ránézésre a videó nem volt meggyõzõ.
A két arty behívás pont, hogy elég komoly probléma, és egyet se engednék, pláne, hogy légi jármûvek is voltak ebben a csatában...
Itt pedig abból kell kiindulni, hogy ezek után mi lesz HB-ben vagy FRB-ben. Eléggé gyilkos a játékélményre nézve az, hogy mész-mész, meghallsz, mert kibombáztak vagy artyztak. Ez volt a WoT baja is, nem örvendetes, hogy nem tanultak belõle...