Bezzeg a keljfeljancsi-effektus a WoT-ban remek megoldás :D Nekem tetszik, hogy nem lehet benne bármit megcsinálni.
A grafika, a táj és fõleg az effektek is többszörösen kenterbe verik a konkurenst, ahogy a spotrendszer is. Két rossz dolog van az egészben: nincs sniper nézet és az artillery megoldása. Bár, ha csak kétszer lehet behívni, akkor annyira mégse nagy gond.
A tankok technikai felszerelhetõségérõl pl nulla info. Sebzésmodellt nem igazán mutattak. Mi sérülhet, ha megsérül akkor az mit módosít? stb. Szerintem még alfa állapotban van a game, ha viszont a véglegeshez közeli egy petákot nem ér. Amiatt, hogy kétségek közt hagyták tele kérdéssel az embereket kár volt a bemutató.
Egész eddig az volt a baj, hogy mikor mutatnak már be valamit, most meg az a baj, hogy mutattak valamit? :D
Szvsz annyira nem probléma, de ez a vegyes harckocsi / vadászgép dolog mocskos módon meg fogja kavarni a dolgokat, annyi szent. A grafika és a táj számomra egy picit csalódás, ahogy a fizika is - a fejre álló StuG még Arcade Battle-ban sem mókás, hanem inkább szomorú...
Hmmm...nekem vegyes a kialakult véleményem. Szvsz ezt túl korai volt még bemutatniuk. Sejtettem, hogy egy techdemo szintû gameplay lesz. A grafika csicsás a hangok korrektek, de különlegesen extra dolgot semmit nem láttam. Ha ennyibõl áll majd a végleges harcrendszer az nagyon kevés.
Igen most nyálazgatom itt a dolgokat. A videóban a Stug a PZlV-bõl fejleszthetõ ki?
Aki szokta követnia híreket az meg tudná mondani hogy a Gaijin még szokott tartani TeamSpeakes Q&A-ket?
Pár info: "1) Controls and general “feel” appears very familiar as a WoT player with the new physics engine, you can capsize your tank and get stuck on impassable terrain.
2) Aiming/shooting – simple reticule, there is a limited view zoom (seems approx. x4). No aim time waiting. You can see your shells moving in the air, shell drop and “true” ballistics seem to be evident.
3) HUD – very simple. Hotkeys for type of rounds + artillery support call (again, familiar to WoT players exept arty calling).
4) Artillery – seems to be “off map” support, however MAY be based on Ai artillery pieces that are present on the map and therefore valid targets for aircraft (if they get bombed out, you get on Artillery support!). Calling it down is simple, limited to TWICE per match (per player I assume), the aim reticule is similar to WoT arty in size but does not reduce, accuracy is not good but it puts down a small barrage (think CoHo artillery).
5) Viewing system – REAL VIEW!! If a tank is there…and its within your view range you can see it!! If its hidden…you cannot see it! Simple and OMG so overdue!! NO unrealistic highlighting of enemy tanks when you aim at them, when you see them their ID still pops up but basically it’s the same system as for aircraft (thank god!).
6) Maps – maps are the same size, however, deployment zones for the tanks are similar to deployment areas as they are now on the maps (where ai tanks spawn), so total combat zone is about a third of a full map as we have it now. This is still a large area. I don’t know if you can leave this deployment area however and travel areas where aircraft can go. The level of detail is extraordinary! The screenshots we’ve seen are EXACTLY how the maps look. There is lots of natural cover, roads, gullies, rocky outcrops etc. My summary: ARCADE battles are a real competitor for World of Tanks. Whilst very similar in gameplay, there are key differences (far better graphics, better spotting system, realistic ballistics etc).
WT-n belül van olyan társaság, vagy klán ahova be lehet lépni? Kezdem unni h egyedül megyek
A WoT-al ellenben legalább nem lesz HP rendszer, ezáltal relasztikusabb lesz!
Godnohatod hogy HB-ban, fõleg FRB módban nem úgy fog zajlani a tankozás hogy WASD, aztán meg az egérrel point and click lövés. Ez még csak az Acade rész.
Legtöbben nem panaszkodunk, ez már elsõ látásra is sokkal több mint annó a WoT volt béta állapotában (az egy szem malinovkával meg öt tankal).
Szerintem minden értelmes ember érti hogy ez még egy korai állapot, ha valami nem jön be (artilerry, célzónézet) majd megváltoztatják. Ilyesmik miatt már elõre temetni a játékot ostobaság. (persze nyilván lesznek majd néhányan a WoT fórumban akik majd megpróbálják, no de ki jár oda?)
A videó tökéletes volt arra ami a célja volt: Meggyõzõdhettünk róla hogy bõven van potenciál a játék földi részében. Novemberben meglátjuk mi sül majd ki belõle.
Még jó hogy arcade, mert ez így csak egy wot klón szerintem. A grafika nagyon szép, de tulajdonképpen ugyanaz pepitában. Remélem FRB mód egy kicsit komolyabb lesz.
azért ha most azt mondanák, hogy gyerekek itt van ez a korai csak ez az egy pálya/mód meg csak annyi tank amennyit mutattak és bétázhattok vele.. azért nekiesnétek úgy is, hogy ott vannak a "szar repülõk" :P :)
Most erre én válaszoljak? Nem tudom. Ha belerakták akkor biztos lesz olyan aki így is játszani fog vele, akinek meg nem jön be, az nem megy repülõkkel egy mapon.
nna pont futottam szóval lemaradtam a streamrõl , köszi a yt linkeket.
nos srácok azért ez elég klassz lett még annak ellenére is hogy "csak" AB , bõven jobb mint amire számítottam. ez szerintem bizony igen komoly ellenfele lehet a WoT-nak.
Arcade battle volt, HB/FRB más sérülés modellt foghasználni, hasonlóan a repülõs részhez. Repülõkkel közös mapon menni meg választható opció lesz, nem kötelezõ. Balenix ha nem érted mirõl írtam akkor felesleges a szót fecsérelni rá.
Az a baj hogy még így sem látszik ténylegesen hogy a sebzésrendszer hogy is mûködik mert annyira szar a stream minõsége. Ott van baloldalt valami tank ikon de nem látni rajta semmit annyira elmosódott.
Lehet bennem a hiba, de az en lelkesedesem veletek elleneben fogyatkozik inkabb. a latvanyrol tenyleg szuperlativuszokban lehet beszelni, de amennyi a gameplaybol latszik, nekem nem tunik biztatonak.
eleg twi gamplayet megnezni jobban. ugye arrol volt szo, h itt modulrendszer nem hp, egy loves egy tank ha megfelelo helyen talalod el, stb.. ehhez csak egy dolgot nem latunk itt, normalis celzasi rendszert. mert evvel a raviszem a kort es lovok, olyan h gyenge pont csak szerencsevel talalhato el. itt is lott vagy hatot az ellenfelre, lathato eredmeny nelkul, aztan a tuzerseggel sikerult vegul kiiktatni.
amasik dolog amive nem tudok megbaratkozni, a jatek a repulokkel egyutt. ez kb olyan jo lesz, mit wotban az artykkal.
en egyenlore agrafikan kivul enm latok semmi kulonlegeset, plane nem olyat ami miatt falkaban jonnek a wotosok, plane ha mar par honapot beloltek abba.
Nem az egész közösséget jellemzi, csak azt aki magára veszi (ne vedd sértésnek). Tudod nagyon jól, hogy kikre érti. Ezen most nem akarok összeveszni, inkább csorgassuk a nyálunkat :D
Engem is. Tudható volt elõre hogy durván alázni fogja a WoT-ot, ez is történik majd a látottak alapján. Csak ezt a behívható tüzérségi támogatást nem tudom miére vélni, gondolom csak Arcade módban lesz. HB-ban tuti lesz ez is.
Köszönöm! Nagyon részletgazdag grafika és kiváló mozgásdinamika! Ezt a célzási módot meg kell szokni,de elsõ látásra a szó ami eszembe jut: lenyügözõ. Az hogy mennyire játszható majd kiderül.....
Azért még nem temetném. A kinézet nem minden, a többirõl meg semmit nem tudtunk meg. Arcade ellen ott a WoT, HB-n és FRB-n meg lényegesen kevesebben játszanak. Esténként 200-250k játékosból ha veszítenek 80k-t még mindig többen lesznek ott. Kiderül ha már játszunk vele, mondjuk egy hónapja. Addig még találgatni is felesleges.
Nagyon jó a grafika, sõt, gyönyörû! Remélem FRB lesz, és lesz benne sniper nézet!
Így összességében nagyon hangulatos a külsõ. A Képi világ, részletek és a hangok nagyon durvák. A játék technikáról meg majd jönnek a részletek. De így külsõre összehasonlíthatatlan a WoT-al. Egyszerûen részletgazdag!
Dobjatok egy dzsatubés linket pls ha van sajnos melóból nem megy a vidi. Csak egy pillanatra láttam egy Stuglll-ast de durva volt!
a stug nagyon kis baba volt :) na azzal tényleg el lehet majd bújni :)
nyálcsorgatás..
Igazándiból nem. Bíztam benne, hogy így lesz. A repülõs rész is köröket ver a WoWP-ra kinézet tekintetében (is), kisebb erõforrásigény mellett.