náluk délután jön ki az experimental valamikor,7 órát rá kell számolni a Dallasi időeltolódás miatt Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2020.06.29. 11:36:24
Ááá ahogy a csávó is mondja a videóban, lennének olyan hibák amitől csak pain in the a$$ lenne... jó az így ahogy van jelenleg, én bízok benne, hogy nem forever alpha játék lesz.
Élvezet lesz visszamenni a játékba,ez a videó azért már jobb az előzőeknél.Ja hétfőn experimental ha minden jól megy! Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2020.06.25. 00:55:35
Na itt azért végig játék van a fejlesztőktől! Élvezzétek!
A mindig csiszolt fejlődési rendszert nem is beszélve.Ja,és hiányolom még a zombik után lootolt cuccokat,állítólag túl könnyü volt így a játék szerintük,szerintem meg nem,mikor sokszor csak üres üvegeket találtam bennük.Azért részben meghagyták a sárga dobott táskákkal jó cuccokkal,ez ellensúlyozza a hiányosságot némiképp.
Igen,ez így van,reálisan látod a dolgokat.Az alfa1,és 19 közt eltelt 6 év,és szinte teljesen más játék mindkettő verzió,egyedül még Navezgane pályát lehet felismerni benne nagyrészt,az első verzióhoz képest.Sok dolgot ki is vettek,ami nagyon jó volt annak idején,a legeslegfájóbb ugye a négyzetrácsos craftolás,az még most is nagyon hiányzik a játékból,pedig egyedivé teheti a minecraft mellett.Fáklyára belassuló zombik,a spider volt a sikító,a minimap megszüntetése a zombiradarral,a wood logok elhagyása,(amiket én sajnálok a legjobban),na és persze a végtelen random gen a városokkal,falvakkal.Ez utóbbi senkit se zavart,csak egy szépséghibája volt,hogy egy idő után iszonyat brutál memória kellett hozzá,ráadásul diavetítésbe rajzolta ki a még be nem járt tájat.Ezért találták ki a mostani megoldást,hogy egyszerre bent legyen a memóriában az egész térkép.Így viszont az elején egy örökkévalóság mire legenerál egy pályát.Én bízom még a sok optimalizációban,de szerintem már jobban járnának,ha elhallgatnak pár évre,és végre egy szuper játékkal jönnének vissza.
Nekem meg az az elméletem hogy annyi koncepció van és akkora a nyomás rajtuk a játékosok igényei miatt, hogy egyhelyben toporzékolás van, azért is van hogy 3-4x átalakítanak 1-1 elemet a játékban. Részben emiatt nem tudnak haladni. Plusz rengeteg a kritika a fórumon is többek között, özönlenek az ötletek, kapnak jót, rosszat folyamatosan. Ragaszkodnak többnyire a saját ötleteikhez, de nem akarják teljesen figyelmen kívül hagyni a játékosok igényeit sem. Gondolom folyamatosan mérlegelniük is kell ezeket, biztosan nem annyira egyszerű ez a dolog mint ahogyan azt mi gondoljuk. Igazából én is örülnék már ha végre kijönne alfából, de még mindig olyan dolgok nincsenek benn, amiket már rendesen évek óta ígérgetnek és folyamatosan tologatnak alfáról alfára (no meg kaptunk is ugye olyanokat amik tervben sem voltak eredetileg...)
Ujabb agymenésem. Tudod miért nem haladnak? Mert rég elfogyott a lendület, na meg a píz... Hogy tudják fentartani a programozókat? Jutalékból. Amíg fejlesztés van vásárlás is, jutalék is. Senkinek nem érdeke haladni minél később annál többet lehet a semmiért kiszedni. Mert nekem gyanús hogy ennyire nem látják értik a dolgok megoldását. Ez már hihetetlen.
Jól hangzik... Gondolom megunták azt hogy 5000-en 15000 féle dolgot akarnak a játékba, így érvényesítik inkább a fejlesztők akaratát. Így szokott egy játék a legnagyobbat bukfencezni amúgy, remélem azért ezzel tisztában vannak...
Am a "bèta" tesztereknek való visszajelzés fórumot vajon miért zárolták? Hm? Olvastátok a kommenteket? Kicsit sok a probléma ismét főleg a zombik számát meg a balance teljes hianyát reklamálták...
Volt downgrade azért rendesen. Mi az hogy rengeteg a fegyver kraftolni szintr értelmetlen. Rendesen a craftolást ölik kifele. Persze. Könnyebb az agyatlan lövöldékböl bevonzani a barmokat. Lásd pubg meg ilyenek. Kinyitod, felveszed mész darálsz. Azt hagyjuk hogy a bunkósbot anim nevetséges, a zombik mindig szarul animáltak, nincs hitbox még mindig. Lecsökkentették a zombik számát ezzel optimalizálnak. Zombi apokalipsziskor 100k.s tömegek lennének... Persze ha úgy nézzük annyi ideje fejlesztik hogy elrohadtak a zombik a játékban. 2 alpha és nem lesznek mert kihaltak?
De amúgy hol van az update? A videókon nem sok újdonságot lehet látni. Hol a nextgen grafika, a szebb zombik etc. Még mindig egy jobb modpack szinten vannak sajnos.
Amúgy ott egy jól összeszokott társaság játszik,senkinek ellensége nincs,tökmindegy milyen szabályzat van a szerón,szóval senkinek eszébe se jutna hogy a másikat kirabolja.Én csak annyiból tudom hogy nézem Random videóit,és amiket ide irnak a tagok.Attól függetlenül még lehet hogy másokat ki lehet fosztani,de ott van a landclaim kocka már a játék eleje óta,sőt mostmár pár kőből létre lehet hozni,mert annak idején nehéz volt előállítani azt.
Infinite claim mellett bármi is van a szabályzatban, nem tudsz raidelni :) Kivéve ha szövetséges tör be hozzád vagy te a szövidhez. Mást megölni sem tudsz. A leírásban 18.3 verzió van említve, szerintem csak lemaradt a szabályok frissítése pve szeróhoz. :)
Néztem a szervereket "felül" randomnál amit írsz azt nem értem, mert ott a szerver szabályzatban benne van hogy lehet bázist raidelni az meg nekem PVP.
Szia! Itt feljebb ha lenyitod a "Magyar szerverek" menüpontot, találsz néhány magyar szervert. Ahogy nézem a gilGear PVP, Anderfistről nincs semmi leírás, de Random_ szerveréről biztosan tudom, hogy maximálisan PVE. Nagyon jó társaság gyűlt össze ott. Igaz az alpha 18 érdektelensége miatt, már csak néhányan járnak fel. Viszont, amint ki adják alpha 19 exp.-t publicba, indul is a csapatás. :)
Azért meg kell hagyni tényleg szépen újratextúrázzák a játékot, nem mondom hogy nem fért rá, de tényleg aggódom hogy ebből azok is fognak e profitálni akiknél nem RTX 2080Ti lesz a gépben :D Mert gyengébb kártyákon valszeg a textúra minőséget is vissza kell majd venni, akkor meg ugyanúgy elmosódott / pixelesebb lesz minden...
Hajnal 4-kor jön a folytatás,ugyanezekkel a fejlesztőkkel,holnap már fent lesz a videó.Arra kiváncsi lennék hol van Madmole,miért a testvérét küldték élő adásba :)
Igen, de 4K-ban futtatja. Akkor még van esély, hogy full HD-ben nem lesz annyira szar. :D
Ez idáig is így volt,mikor bevittek új dolgokat (ebbe minden beleértve,grafikai ficsőrök,textúrák,motorváltás),akkor mindig elveszik az előző optimalizáció,azt is újra kell dolgozni velük együtt.Persze még az alfa19-et is csiszolják továbbra is,csak a tartalombevitellel álltak le.Experimentalt 29-én kapjuk meg,a végleges alfa19 onnan még 1-2 hét.Ezekben még bőven javíthatnak.Ha nem akkor tévedtem :)
szerk:ez a játék még sokáig lesz alfa,mert addig marad életben,ezt a fejlesztők is tudják,ha elengedik,akkor annyi,sőt ha netalán véglegesítik valamikor,utána is jönni fognak tartalmak,még így nagyon sokmindent be lehet vinni. Amúgy a videóban mutatják is hogy egyfajta zombin belül,már a harmadik verziót készítették el. Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2020.06.18. 12:48:08
Direkt nem károgtam hogy nem tetszik a video. De akkor. Olyan mintha a18 lenne moddolt grafika meg cucokkal. Light moddal. Nekem egyenlőre kétkedés de meglájuk lehet rossz gépen nyomták direkt trashből. Ezektől mindent is.
Ami tisztán látszik a streamekből, hogy irtó szarul fut.
Fejlesztői stream 2.rész.Rengeteg új képpel,amiket idáig nem mutattak,és játékmenet.További 3 fejlesztő is kommentál,megismerjük lassan a Fun Pimps bandát:
Igen,és még egy hír hogy a fejlesztők már holnap elkezdik a streamelést,és az elkövetkező napokban is várhatóak közvetítések.Richard Huenink fogja közvetíteni (Madmole tesója).Este 21-kor náluk,nálunk hajnal 4-kor kezdődik majd.
Fubar_Prime csatornáján lesznek láthatóak a közvetítések!
Rajta van a hivatalos twitter oldalon a videó (felül a link).Fene tudja ki ez,de nem kispályás lehet a maga 2 millió feliratkozójával.Tetszik a külső kamerás beállítások a játék közben.
Június 10-ig lehet pályázni az alfa19 streamelésére.Min 5000 feliratkozónak meg kell lennie annak aki pályázni akar! Kb június vége felé az uccsó hétvégén lesz a streamer hétvége,és az utána lévő hétfőn már meg is kapjuk az alfa19-et! DEE felhívják a figyelmet külön,hogy ez csúszhat,ha valami közbejön,pl egy súlyosabb bug,aminek a javítása több időt vesz el.
Hát azok a nextgen konzolok se fogják tudni tartani a stabil 60 FPS-t...
Nagyon remélem nem. De így legalább lesz mrgint mire fogni a késésüket. Kérdés mennyire érdemes egy olyan csapatnak varni új grafikára aminek a régebbi motoron sem tudtak sokat tenni. Valljuk be a régi motoron is születtek gyöngyszemek. Rust,Forest,stb. Meglátjuk. Csak lássuk már. Annyira beleuntam hogy már meg se nyitom pedig hianyzik az adrenalin.
Eh.Kezdek már félni ettől az új alfától.Minden újra van megint készítve,meg textúrázva,nem beszélve a fény/árnyékokról is.Brutális lesz! Hamarosan itt az új nextgen grafika,nehogy a végén még azt is kivárják vele.
(az xbox series x,és a ps5 már rendelkezik az új nextgen grafikával) Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2020.05.25. 04:05:11
A könyvesbolt is átalakult kissé,és ezentúl udvariasabb kiszolgálás lesz,rögtön igyekszik is felénk a kiszolgáló hölgy alkalmazott:
Az gyönyörű egy omlás :D Régebben voltak ilyenek, a kis kedvencem, a 7x7 blokkos romos torony is olyan bugos volt, hogy ha azt az egy bizonyos blokkot ütötted ki ami tartotta, akkor az egész ment a fenébe... :)
gondoltam rá, hogy pvp beálltással újra indítom a szerverem
FozGaming nevű YT-os emberke csinál jó kis PVP montage videókat. Mindig megjön a kedvem hozzá, hogy aprítsak. PVP Utoljára szerkesztette: undY1ng, 2020.05.22. 23:21:58
más. bérelt szerverem log fájlát nézem és azt látom, hogy telnet csatlakozás sikeres. Igen, de én kurvára nem. Akkor valaki meghekkelhette a szerverem? megnéztem a beállításoknál, a telnet engedélyezve volt, már nem.
Tekken 2 '95-ben. Mondjuk ez nem open world, csak bunyós.