Csináltam egy videót. :) Naszóval: alap a romos torony, minimális, pár blokkos építéssel 100-as, erősebb szerveren 70-80-as szintig megállja a helyét hordaváróként is. Addigra össze kell ( és lehet is) szedni kb 300 rebart 30 ferde rebart 1000 cobblestonet kb 5000 betont és fát, vasrácsokat, ajtókat, ami még kell. Generátor és pár elektromos csapda sem árt, de ezeket később majd le kell cserélni napelemre és akkukra. Ha megvan a cucc, akkor gyorsan felhúzom a torony felső szintjét, beszórom az ajtókat, kijavítom a sérüléseket, átütöm a torony vázát betonnal ( ami alapból is beton, szóval erősített lesz), kijavítom az alsó részén a leomlott falat, az omladékot egyelőre benne hagyva, bebetonozom az ablakokat és claimelem. Kialakítom a közlekedőfolyósókat a 7x7 blokkhoz kívülről hozzáépítve, megcsinálom a belső kertet ( ez totál elhagyható, de én szeretem ha van ). Átütök minden falat betonra és felhúzom a feljárót majd összekötöm a toronnyal a lebegő blokkos megoldással és megépítem a tető szintjét is, körbe berácsozva. Innentől teljesértékű hordaváróként is üzemel. Ami utána jön, az a folyamatos erősítés, tömör alap leépítése kőig vagy kőbe, ha szükséges alapkőzetig, ágyútelepítés, akku bankok beépítése, a torony belemezelése ( opció, 64x-es claimnél simán elhagyható ), ajtók megerősítése, a torony körberakása tüskékkel, a feljáró megerősítése vaslemezzel a 2. blokk magasságában ( mindig ezt ütik ). Építhető kamu ajtó alulra, keményen be tudja zavarni a támadót. :) De a fő bejárat mindig fent van és erősen védett. Bentre nem tettem ágyúkat, ez békés szerver, nincs rá okom, de máshol szoktam. Ha elég energiánk van, akkor azt érdemes kivezetni egy-két külső, de a claimen belüli és részben a tornyunkra is célzó ágyúállásba. Gyrós támadás ellen 1-2 shoti ágyú van a tetőn is a napelem mellett de autoturretek telepítése is megfontolható, az ég felé irányítva. A nem használt kohók, tűzhelyek, pálinkafőzők el vannak zárva, ezért kicsit kopárnak tűnik a bázisom az átlaghoz képest. Az ágyúkból pedig nem szabad sajnálni a lőszert! Nem kell mindet fullra tölteni, de párat nem árt. Hogy ne tudják kifogyasztani még egy horda odahúzásával sem. Amúgy érdemes trükközni az ágyú célpontjaival is, nekem van olyan ami csak játékost lő, így megelőzhető az, hogy hordával együtt befusson a torony tövébe. Árkot nem építek, ahhoz nincs türelmem és akkor hordaváróként se lehetne használni, mert beleesnének.
Arról semmi infó, hogy a fegyverek újra lesznek modellezve? :( Nagyon gyér már pl. a pisztoly...
Madmole szorgalmasan játszik közben,a 70.napnál tart már,és meg tudta vásárolni a gyrocopter alkatrészeit,csinált nekünk screenshotot is 4-et,az új rwg-ről (igaz abból kettőt nem lehet látni,de sebaj,lényeg hogy kaptunk valamit) (katt a kis képekre)
itt még az a kép mikor beszerezte az alkatrészeket:
azért jó hogy a tradernél majd mindent meg lehet vásárolgatni,csak gondolom kell is hozzá olyan perk,meg szint hogy megnyíljanak ezek az alkatrészek,alapból szerintem nem lesz elérhető
Ez is lehet. Igaz. Azért nem írtam hasonlót, mert nem akarom elhinni hogy ne lenne egy okos akinek megvan a fejében a történet. De sajnos lehet tényleg nincs.
Szerintem meg pont fordítva van és ez a gond. Nincs pontos útirány fentről, így a programozótól egyik héten azt várják el, hogy a "gomb" piros legyen, aztán meg zöld, utána meg kék. Egy ilyen környezetben a szerencsétlen programozó gondolja, hogy inkább nem csinál semmit, csak "túlél", mert úgy is feleslegesen dolgozik, mert másnap már nem jó, amit előző nap megírt. Volt egy kollégám, az találta ki erre a "big buttont"! :) Az ügyfél állandóan változtatott az igényén, és az állandó átírás helyett erre az lett volna a megoldás, hogy tesz a képernyő közepére egy nagy gombot, az ügyfél kitalálja, mit szeretne, aztán rányom a gomba és megtörténik! ;-) :D
Rust is zombis játéknak indult,de jó is volt anno!
Csak jelzem köcsög rolandka meg a smilek a17 előtt is trollkodta. Mi lett? Elfogyott a smile azt több hónap múlva lett csak kiadva. Ezek trollkodnak folyamat, az emberekeg tűrik nekik ennyi a lényege a smileknak.
Kár hogy kb a valóság is ez lehet. Amit én gondolok: kb 1 ember akarná igazán ezt a gamet megcsinálni. Madmole pl. A többi meg programozónak hívja magát de kb. Makó jeruzsálem. Ezek már rég nem tudják mit akarnak valójában mert akkor lenne következetesség. Említett rust. Tankot réges régen kitalálták, a kocsit, a lovat, a helikoptert amit vezetni lehet. Megígérték benne lesz. Benne van. Ez az hogy tudják mit akarnak csinálni is meg is csinálják. Ez fejlesztés.
:( Én azért reménykedek benne, hogy egyszer tényleg hivatalosan is megjelenik a játék.. Emlékszem amikor először teszteltem és azt se tudtam, hogy mi mire jó és folyamatosan néztem a howto videókat.. Aztán be is szimpantott a nyomorúúút játék. Ezért mindig megkapom a hypetrain-t az új alfa verzióknál... De látom már tényleg kezd összeállni a játék, csak legyen meg a vége és simán tudná tartani magát.
Megint a Rust-ot tudom felhozni példaként. Szinte alapjáraton benne van a top 10-ben steamen, pedig még olyan alapvető bugokat nem javítottak ki, mint a levegőben a (jézus) kő textúrák... vagy a prefab/models/entity hibák kiírása, mikor nem tudsz újra ültetni egy növényt (programozói fail). Szóval a játék még simán maradhatott volna EA, mert ugyanúgy 2-3 hetente forced-wipe van, bár már elég hamar összelehet szedni magadnak szinte mindent, akár soloban is.
Szóval remélem azért sikerül a srácoknak a végére érnie 7D2D terén. Utoljára szerkesztette: undY1ng, 2019.08.23. 12:06:53
Madmole szorgalmasan mutogatja az újabbnál újabb könyveket.A legújabbnak a neve:Batter Up!:
Éppen ma olvastam hivataloson hogy már kérdőre vonta Madmole az alfa19-et is,irta hogyha egyáltalán lesz! Szóval most ott tartunk hogy van néhány elem amiket bevittek az alfa18-ba,meg a flatmapping,amitől állítólag kurva gyors lett a random gen,és sok fér bele a memóriába,de szerintem már a jövőt ők se tudják,csak lesz ami lesz alapon dolgoznak.Carpe diem! Bár azért elérték hogy legyen sokszázezer rajongójuk,akik figyelik az eseményeket.Ha dobnak mindig valami nagyot,akkor megtelhetnek újra a szerverek.Új vevőkre már nem nagyon számíthatnak,mert aki idáig meg akarta venni,az megvette a 6 év alatt ígyis-úgyis.Esetleg a konzolosok csalódott részére még lehet számítani. Jó példa erre most a GTA5,kezdtek lassan fogyatkozni a játékosok online,erre a készítők megnyitották a kaszinót,ami az eleje óta zárva volt,és megcsinálták DLC-be,és minden eddigi rekordot megdöntött a GTA Online az elmúlt 2 hétben,még többen vannak,mint amikor elstartolt a játék.Amúgy én is tapasztaltam,nagyon jó lett a kaszinó benne. Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2019.08.23. 00:32:16
Nem, egyáltalán nem tabu vagy titok. Kockapartyn van egy gyengébb verzió, Gilgearen most nem tudom megmutatni, csak 18-ra indul újra a szerver.Kockán bitang erős a claim, ezért nem építettem le alapkőzetig és nem kapta meg az upgradelt metal sheet borítást és a többrétegű falat sem. Ha az ember megfeszül, se sebez 1-nél nagyobbat a fúróval, szóval értelmetlen lenne teljesen kiépítenem. Általában a prefab romos toronyra építem. 7x7 blokk maga a torony rész, itt-ott kibővítve a közlekedőfolyósó és a kert miatt. A földszint tömör acél, csak egy szervízalagút van benne, acél ajtókkal. Utána következik egy zárt szoba, ahol a pálinkafőzők vannak és a falak beültetve gombával. Nem nagy loot, még ha be is jut valaki. Utána következik a bázis szíve, a raktár és gépészet rész. Akksik, páncélszekrények, készletek, bedroll. Efölött van egy rácsos, zárt terem, ahonnan alaposan és biztonságból be lehet látni a terepet - és itt van a bejárat is. Levédve mindennel ami elképzelhető. Aki nem barát az nem tud feljutni a bejáratig, de néha még ők is meghalnak. :) Amúgy szívesen megmutatom, ma este fél 9 után valószínűleg fent leszek.
ez puszta stratégia amikor elér egy adott pontot a rajongó tábor, ahol úgy érzik most már ki kell adni /ki lesz minél később adják ki annál később kell a kövit ennyi év alatt biztos tudjátok már hogy nincs (náluk biztos nem) tökéletesen kiadott verzió megfog jelenni egyből 1-2 experiental utána
követik a médiát és az emberek reakcióját, pontosan tudják meddig mehetnek el ez az egész játék meg ahogy manage -lik , pont olyan mintha vmi sorozatott néznél és várod a kövi részt egy két rosz rész becsúszik?
funpimps ötletelések:.. hmm akkor mi lenne Béla vmi királyságot kéne csinálni kövi részre! mondjuk legyen elköthető helikopter nagy korházak és irodaházak tetején meg mondjuk tankok nagy katonai bázisokon, persze ezek ritkák lesznek a térképen és nem javíthatok/kraftolhatók mekkora királyság nem? ah nem Tomi! ez alpha 20 ra majd, mert kifogunk találni vmi hülyeséget 19 re mert most 18 al a 16 és 17 hülyeségeit kompenzáljuk! meg ha új épületek vagy meglévőket alakítjuk át ezekhez az haza vágja megint a random gen térképet sztem Tomi azt majd jövő zenéje mondjuk alpha 22. találj vmi egyszerűbbet 20 ra. ok béla akkor mondjuk kaphatnának a játékosok glyph eket a profilukra ahol random beállíthatnak egyet 20 választható kép közül és mondjuk aki 7 dayst streamel mint partner annak saját glyph et adunk, de persze lehet a két kezes harc rendszer is és mondjuk tudsz kraftolni autó ajtót pajzsnak jah és vasból készíthető kasza sem ártana és akkor lehetne fűből készíteni mindenféle haználhatatlan decor itemeket fűből szalma szalmából perdig mondjuk állítható céltábla egy kis fával vagy fa nélkül falra tehetőt 2 blockos szalma ágy, szőnyeg vagy egy kis bőrből és szalmából mondjuk párnákat. te tomi ez jó ötlet! adunk nekik párnákat ez jó! 19 re kapnak párnákat amivel elbaszunk 1 évet és majd jövőre jön a tank :D de én helikopter akarok béla, mindkettő terv együtt persze béla ezt komolyan gondolod? 2 év alatt tank és helikopter? igazad van tank jön 20 ra kellene vmi baromság 21 re és majd később helikopter
xD komolyan nem kell komolyan gondolni, de jól esett leírni :DDD na jónapot munkát hideg sört mindenkinek! Utoljára szerkesztette: Infrath, 2019.08.22. 13:37:58
5.50 dolcsi a Far Cry Primal akit érdekel,Ubiéknál! Nagyon jó kis játék! El lehet ütni vele az időt,amíg ki nem jön az alfa18.
A bázisomlasztás - szerencsére - nem elterjedt dolog. :) És még 32x-es claimmel sem egyszerű kiütni olyan 100 hó blokkot alóla. Konkrétan még nem is találkoztam ilyennel, persze olvastam és hallottam róla.
10 óra alatt csináltak vagy 12 oldalt a hivataloson,nagyon fel vannak pörögve a rajongók.
Csak jelzem hogy lassan elfogynak a szmájlik a hivatalos fórum alfa18 topikjában.Nekem is feltűnt,mivel pár hete még volt ott vagy 6 szmájli,most már csak kettő van,így biztos van valami jelzés értéke hogy mikor kapjuk meg az experimentalt.Szerintem 1 hónapon belül már biztos.Jöhet a 6 éves szülinapra!!
szerk:vagy Roland megint szórakozik velünk :) Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2019.08.22. 00:04:13
Az aki hóra építkezett.. nem lett volna egyszerűbb (kifosztás után) leásni alá és volt bázis, nincs bázis..
Azt majd megint belenyúlnak a kövi alfában azt kezdődik elölről (Am tényleg jól néz ki most az egész, remélem a lehetetlen hullámvasút utak is megszűnnek végre)
Azért jópár alfa után kezd beállni végre a random gen.Bár voltak előtte is jó térképek azért,pl a végtelenített táj,nem volt az olyan rossz,főleg singlében.Akinek volt sok memóriája,az tudta nyomni rendesen.
Nálunk mindig bevállt a kb 13x13 teljes terület leásása bedrockig és egy rohadt nagy torony építése, alul airlockokkal meg "üres" résszel, felül pedig csak 1 híd. Még mindig ez a legjobb védelem, de kb. jó pár órát (meg legalább 1-2 havert) vesz igénybe míg csak le ásol.. Biztos nem lenne kedvem már többször megcsinálni ezt. Kutatgatok is egy új fajta felszíni bázis után, amihez nem kell ennyit leásni...
Igazán nincs mit. Az általad említett textúrába nézést használta két orosz játékos is, nyílegyenesen fúrtak be az egyik prefab, katonai bunkerből átalakított bázisba. Szerencsére nem az alsó, hanem a felső részt lakták ( ami a garázs alapból) és nagyon meg volt erősítve, így kipakolásra nem került sor, mert a lakó belogolt és hívott. ketten meg el tudtuk őket kergetni. Később a leső pontokat is megtaláltuk majd bebetonoztuk az egész járatot amit kifúrtak. Sajnos az ilyen "profik" ellen a földalatti bázis majdnem védhetetlen, sokan meg azzal is megkönnyítik a dolgukat, hogy a bázisuk alatt bányásznak... oda meg tényleg könnyű bejutni ezután, mert jó esetben is egyetlen ajtó választja el a lakórésztől. Vagy a padlót nem erősítik meg és nem alapoznak le legalább a kőig. Láttam már acél bázist hóra ráépítve - aztán a tulaj csodálkozott, hogy hol mentek be... :(
A rejtegetéssel/rejtőzködéssel kapcsolatban: sajnos amig bugos a játék, és egy sima biciklivel be lehet nézni a etxtura alá, addig a rejtőzködés sokat nem ér. PÁr hónapja nem értettem hogy a pékbe fúrtak bele föld alatti rejtekhelyembe nyílegyenesen, a hosszú járatokba elásott ládákat kifosztották szinte anélkül hogybárhol komolyan áskálódtak volna stb, amig véletlenül meg nem találtam a kukkolófuratot (jellegzetes alakja van), amibe beleesve mororral/biciklivel a fejed bekerül a textúra alá és máris látsz mindent a föld alatt, nagyon nagyon nagy távolságokra....
Persze nyilván a játékosok 90%a ellen remekül működik, de mindig akad 1-2 nyomorult aki igy csal :(
Sajnos ez majd minden open world játék rákfenéje - Ark, Conan Exiles és a 7days is, mind a textúra alatti behatolásoktól (meshelés) vérzik.... Utoljára szerkesztette: lammaer, 2019.08.19. 12:33:51
Sziasztok! Csak most regeltem a fórumra, de a játékból sokan ismerhettek. :) Szóval, láttam, hogy többeknek elment a kedve a játéktól egy-egy betörést követően. Mivel hozzám - még - senki se jutott be, pedig Gilgearen ottvagyok 990 napja ( 1500 óra), Kockapartyn pedig bő 200 napja (kb 600 óra) így megpróbálok összedobni egy kis útmutatót raid ellen. Csak úgy dióhéjban. 1, A claimet nem szabad elfelejteni. Az első és legfontosabb dolog, ha látható bázist építesz. ( hardcore pvp-s úgyse claimel de a bázisa is kicsi és láthatatlan) 2, A lánc olyan erős, mint a leggyengébb pontja. Hiába van a bázisod full acélból ha az ajtót nem zárod be csak upgradeled... 3, Nagy bázis, ami kiér a claim széléig? Felhívás keringőre. Nerdpole taktikával - fakocka alád és felugrálsz - bárki bemegy. De néha az is elég ha maxos a parkourja és motorral, kocsival a fal mellé áll, majd arra felmászva átugrik. 4, Be "KELL" lépned naponta, ha csak 10 másodpercre is. A claim általában nagyon gyorsan gyengülni kezd és 1-2 nap után már engedélyezi, hogy más is építsen rá. Aki tisztában van a játék heat rendszerével, az tudja, hogy ez már magában jackpot. mert ha a bázis tetejére feljutsz, akkor már leteheted a tábortüzeket és hívhatod a sikítós hordákat. Zozó ellen nem véd a claim, kis gyakorlással oda irányítod őket ahova akarod és csak idő kérdése, hogy szétkaparják a bázist, hogy te is bejuthass. 5, A napelem a barátod. Nagyon szuper dolog, de csak 100 hp-s. Védeni kell, de nagyon. Hogy ne tudják kilőni rakétákkal és ne álljon le mindened az akkuk lemerülése után - ha egyáltalán beiktatod az akkut, mert ez sokszor elmarad.... Van vele egy másik hiba is: ha nem lépsz be szerver restart után, akkor nem tölti az akksikat. Ilyen esetben is lemerülnek az akksik a 4.-5. éjszakára és már nem is működnek az ágyúk és a többi huncutság. 6, A bázis környékén semmi sem lehet, ami fedezéket ad a támadónak. Nagyon sokan beültetnek mindent fával, hogy ne kelljen messze menniük. Az ágyú képes lőni a fát, ami mögött biztonságban állsz... egy kicsit is tapasztaltabb támadó simán kifogyasztja így a lőszert és már megy is be. A fa farm amúgy is mutatja a bázis helyét kb. egy kilométerről is... biztos ezt akarod? 7, Ha minden kötél szakad és valaki bejut a bázis ajtajáig ( jó páncél, jó skillek, gyógyszerek és az energiaital csodákra képes ) akkor sincs minden veszve. Ajtók és erős falak - a betörő inkább kifúr 2db 5000 hp-s beton blokkot az ajtó mellett mint egy 21000 hp-s acél ajtót - még elvehetik a kedvét. Ezen is átküzdötte magát? Lehet egy -két ágyú a raktáradban is... ;) 8, Bejut a bázisra. Ha bejut... de egy jó bázisra nem fog... na de tegyük fel: mégis. Akkor ne találja meg a claimet! rejtsd a padló alá, a plafonba, a falba, bárhova! Csak ne látható helyre! Mert egy claim kifúrása bár fáradtságos meló, de ha látható, akkor a betörő megfontolja hogy kiüsse-e... ugyanis utána övé a bázis, leteszi a saját claimet, kifoszt mindent, ellopja az ágyúkat, akksikat, napelemeket, mindent. Vagy magát a bázist is... 9, Ha a claim nem látható, akkor még elég nagy szívás a dolog, hiába áll a betörő a bázis közepén... Persze csak akkor, ha nem sajnálod az anyagot normális széfekre esetleg drawerre. Mert leclaimelt 2500 ill. 1500 hp-t leütni még mindig lassabb és nehezebb, mint egy ócska faládát szétverni. Ha van anyagod, akkor érdemes üres széfekkel kibélelni a bázist, hátha azokra szúrja el az idejét. De a plafonba, falba, másik blokk mögé rejtett széfbe, ládába is érdemes pakolni készleteket, hogy valami mindig maradjon, amivel különösebb probléma nélkül folytathatod a játékot rablás után is. 10, A kohókat, tábortüzeket, pálinkafőzőket zárd el, ne hagyd kint, hozzáférhető helyen. 5-6 db-ot begyújtva már lehet sikítókat csalni és velük szétszedetni mindent a fenébe... +1 Én soha nem építek föld alá bázist, mert nem látni az esetleges támadókat, akár napokig is dolgozhatnak úgy, hogy ne veszem észre az alagutat. ( Persze vannak nem claimelt, föld alatti készleteim, de az más.) Ha valaki támadja a bázisaimat, még mindig megvan rá az esély, hogy egy másik játékos, aki esetleg pont a szomszédom, szövetségesem vagy csak úgy arra jár lelője. Nem szabad lebecsülni a kisebb, claimen belüli esetleg kívüli csapdák jelentőségét sem. Földbe épített - véletlenül nyitva hagyott ajtajú- vasbeton házikó, színre festett álpadló alatti aknákkal, penge csapdákkal, esetleg ágyúkkal, hogy halál után a hátizsákjáért se tudjon visszamenni mind eredményes... A rálépős kapcsolóval kombinált dart trap is bevált a bázis ajtajában, ami igen csúnya meglepetéseket tud okozni annak, aki már azt hitte győzött. De az ágyúkkal és mozgásérzékelővel is lehet úgy trükközni, hogy úgy tűnjön: nem működik az ágyú. Majd 5 másodperc után beindul, amikor a támadó már pont elötte áll. Hosszabb lett mint szerettem vona... de mindegy. Remélem segít egy kicsit a védelmek kiépítésében. :)
Újabb könyvecske"The Night Stalker":
Valódi nehézséget megoldották végre a Darkness Fallsban, fényévekre van az alapjátéktól. Ráadásul van benne end game tartalom is, az hajt hogy túléld :)
Ezen már annyit gondolkoztam.....hogy lehetne valódi nehézséget és igazi tétet beletenni egy játékba. Mondjuk, itt meglehet csinálni, hogy kiveszem a loot újratermelődést, sok és nehéz zombit, ilyesmit....igen, de akkor meg az a kérdés merül fel, hogy ki akarná magát szívatni? Mondjuk én kihívásnak veszem és komolyan állok hozzá. De ugye úgy élvezetes játszani, ha megtudjuk osztani másokkal az élményt, vagy éppen segíteni a barátoknak és ha kell, megölni az ellenfelet Ha nehéz, szívatós a játék, mi tartja ott az embert?
Amikor már megvan az alap kecskéd (bicó, faluhelyen lakók úgyis tudják), amit elég hamar megtudsz csinálni és nagyon olcsón, onnantól már elég hamar eltudsz jutni a hulládhoz, ergó nem jelent gondot. Persze a PVP szervereken már más kérdés... de sajnos ott is csak azokat láttam, hogy az öveden megmarad minden.
Új könyv (fene vigye el őket,múltkor meg azt irták hogy az utolsó):
Ezen lehet vitatkozni,van akinek nem tetszik,van akinek bejön.Az igaz hogy sok bosszúságtól megkíméli a játékost,mert nem kell visszamenned semmiért se,amit nagy nehezen összegyűjtöttél,összekapartál,nem mindenki tud órákat fent lenni egy szerveren,vagy singlében tolni,ezeknek az emberkéknek egy kiváltság a leltár megmaradása,attól még élvezhető marad a játék.Ennyi erővel szerintem minek felkelni többet ha meghalunk,mert úgy reális (igaz van ilyen beállítás is ha jól tudom).Amikor bekapcsoltam Conan-ban ezt az opciót,2 játékost elvesztettem,de kb 15 jött,és azoknak tetszett ez a fajta beállítás.Szóval két táborra oszlik ennek a megitélése is. Ha már újra lehet spawnolni halál után,akkor miért ne jöhetnének velünk a cuccok is? Ez egy dilemma.
Eltávolították a near death buffot! Hála égnek! Viszont megmaradjon valami büntetés,halál esetén 25 százalék xp-t fogunk veszíteni,de a képességek,és szintek megmaradnak! Majd egy piros csik fogja jelölni,mennyi xp-t vesztettünk a következő szintig.
Infrath most ne nézz ide! :))) Új opció:semmi ne vesszen el halál esetén! yess!! Idáig ugye csak az öv,és táska között lehetett választani!
1.Futtassa rendszergazda módban a játékot (ne az asztali parancsikonon,hanem a mappán belüli 2 .exe fájlon) 2.Rakja be a két .exe fájlt (7 Days to die,7Days todie_EAC) windowsban az adatvégrehajtás megakadályozása részhez (ez a gép-jobbklikk,tulajdonságok,speciális rendszerbeállítások,speciális-teljesítmény-beállítások,és ott is van az adatvégrehajtás megakadályozása fül,oda kell betallózni a 2 exe fájlt,és újraindítani a gépet) 3.Ne fusson a háttérben semmilyen más program! (messenger,skype,viber,utorrent) Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2019.08.15. 19:24:35
Üdv! Segítségre lenne szükségünk. Egy ismerősöm szeretne fellépni szerverre játszani, de nem tud valamiért. Megpróbálom leírni a problémát minél pontosabban. - számítógépének konfigja megfelel a játék futtatására, (ajánlott konfignak megfelel, más játékkal pl. GTAV simán fut szerveren) - internet szolgáltató megfelelő sebességgel megy - a játék eredeti, csak eredeti volt telepítve - A16 idején semmi gond nem volt - szerveren (bármely) a következő a képlet: betöltés közben kidobja (nekünk ki sem írja a fellépést, de azt igen, h kilépett) néha beengedi, de 2-4-6 perc után kidobja (főleg, ha általunk használt területre jön, de egyedül is ua csak tovább tud pár percel) - most single módban is kidobálja, csak több perc (10-15) után, mint szerveren - játékot és más fontosabb progikat is újra telepítette (egész rendszert nem) már, de a helyzet ua.
Van vkinek ötlete a fentieket figyelembe véve?
már a 4 mag használatának is nagyon tudnánk örülni.... bár nem hiszem, hogy a proci limit lenne a kerékkötője a sima játékélménynek Utoljára szerkesztette: havenday, 2019.08.15. 15:45:05
A kérdés pontosan arra vonatkozott, hogy mennyi magot használ a játék, nem pedig a minimum konfig érdekelt. Ezt az infót kaptam: -eddig hiába volt 2-4-6-8 magos procid a játék csak 1 magot dolgoztatott a többi unatkozott :) -most már 2 magot használ, ami még mindig nagyon kevés, ha csak az ai-t átiránítanák valahogy egy használaton kívüli magra, egész másképp futna mindenkinek - Szóval hiába van 8 magos 16 szálas csoda procid, itt bizony csak a Ghz számít.
Hát, a kérdező védelmében, az hogy írnak egy minimum meg egy ajánlott konfigurációt az égvilágon SEMMIT nem garantál.
Mivel eleve nincs rá szabvány hogy mit takarnak ezek a konfigok (pl mi az hogy minimum: az alatt el se indul, esetleg azon a configon mondjuk full HDn már folyamatos 24 FPSt produkál minimum beállítások mellett stb)
Én szerintem 20 éve nem néztem rá ezekre, mert semmi értelme, nem garantálnak semmit. Odabiggyesztenek valamit, de az hétszentség hogy ez csak valami hasraütésszerű hülyeség, amin egyébként nem garantálnak SEMMIT.
jah és azt hiszem "reflect shadow" nak hívták azt a beállítást ami szerintem szörnyű én nem is tudom az egész játék sötét vagy más árnyék volt rosz vagy az egész egy kupac ****, de ezt kikapcsoltam szörnyű volt..
(pedig direkt 35% maradt a gamma nem nyúltam hozzá hogy jobban élvezzem..)
az ajánlott konfigurációkra bárki rátudd keresni nem? még google sem kell hozzá vagy félre értettem a kérdést? (komolyan kérdeztem! nincs 100% os ismeretem e téren)
elméletileg 2 magos a minimum és az ajánlott a 4 magos
más téma: új gépem van ezért kipróbáltam a játékot újra főleg hogy egy ideje egy stabil van kint (ami csoda számba megy, ennyi ideig egy stabil ver nem volt kint szerintem még..) és elég rosz lett a játék felépítése szerintem 13.1 vagy 15.1 nem emlékszem melyik amelyik tetszet még
random térképpel kezdtem mindenhol aknás kutyás halál os térkép rész volt és ahol voltam az a fagyos zóna volt 6. napra találtam egy várost ami zöld és sivatag területeken fekszik így a közelben kerestem egy házat(végre.) az első support box map szélére került ki a pályáról igazán lehetne vmi jelzés hogy ott egy radióaktív zóna (pálya vége) /párszor belesétáltam.. (persze nem halálos na de!...) lvl és skillek szerintem borzalmas 5 napig bolyongtam a forge hozzávalóival mire végre lvl 10 lettem és mire meglett letettem a forge ot akkor jöttem rá hogy még +15 lvl a vas cuccok gyártása :DDDDD azt hittem beszarok a nevetéstől..
és egy zombi világban mikor van egy családi házban 6-8 zombi? (nagypi nagymi 3 gyerek mindenhol na persze..) télleg! kellen gyerek zombi na az horror lenne minden rohadt házban? vagy most ebben a világban minden zombi lény utálja a nappalt? és bemennek a sötét helyre? ez nekem új! nekem jobban tetszene egy házban van max3 persze emeletes nagyban több.. és az utcákon bolyonganának mint régen 5-8..
ez konkrétan menj ki a szabadba bolyongj lootolgas(kaja víz) kutass és öld meg az összes zombit amit csak találsz --játék lett.. és ha már 100-120 vagy elkezdhetsz építeni bányászani gyűjtögetni ha akarsz wtf.. ha én csak elkezdem a játékot és csak bányászni akarok és tool -okat meg építéshez alkalmas dolgokat akarok csinálni miért nem lehet? és ne gyertek nekem azzal hogy lehet tudjátok mennyi idő lvl 25 ig bányászni? kontra zombik felkutatása/ölése közti idő/xp ? HATALMAS
és ezen is gondolkoztam /horror/ én végig azt hittem mindig hogy a zombi dolog miatt horror az egész jelző de tévedtem ezek a zenék és háttér szarok vinyogások síkitások hang effektek séta hangok a közeledben, áh nekem ilyen nem kell főleg hogy a zombik sokkal nehezebben érzékelnek téged és van hogy 3 block távolságból kezd csak el hörögni.. (ha teszi egyáltalán) nagyon szegényes az audio beállítás option! Utoljára szerkesztette: Infrath, 2019.08.15. 13:11:05
Augusztus 16 pénteken lesz az alfa18 stream kihívás,és utána fogják majd kiadni az experimentalt.(ha nem lesz gond) Na akkor lesz mit néznem,csak ne túl hajnalban legyen! Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2019.08.05. 12:28:21