Na de most a széfeket lehet majd lockpickelni,gondolom ha megvan már hozzá a megfelelő jártasság,de szét is lehet őket robbantani C4-el,szóval lehet választani,kinek szája íze szerint.Kezd el"rozsdásodni" ez a játék is.Persze Rust fanok dörzsölik most a tenyerüket,pvp szerók meg lesznek szállva rendesen,persze 40-60 emberkével izgalmasabb lenne a játék.
We punted on the flamethrower for now but as of now it looks like: Maybe: New stone sledgehammer (T1 heavy weapon) Brass knuckles (T2 h2h) Spiked Knuckles (T3 h2h) Sig machinegun (T2 machinegun)
Most likely: New Taser (intellect) C4 Railgun (T3 sniper class weapon) Hand Grenades Spears Unarmed combat with perks M60 (T3 automatic weapon) Double Barrel Shotty (T2)
A lándzsákat már az elején bele kellett volna tenni.Jó ötlet végre!
(Ha lesz változtatás az RWG-ben,akkor új pályát kezdek,ha nem,akkor marad a mostani. 3X-os xp van most a szerón,hamarabb fel lehet fejlődni mint az alapjátékban,de zombik létszáma több,így lehet irtani bőven.)
Nagyon kiváncsi leszek megint az új RWG-re,immár sokadjára alakítják át,most az alfa18-ra magasságtérkép alapján fogja legenerálni,és lehet majd szabályozni a különböző biomok mennyiségét,vizek számát..stb. Madmole az egyik kommentjében már az alfa19-et is megemlítette,az aranylemezre kerülést már inkább kerülgetik,még azt is megkérdezték a moderátortól valamelyik kommentben,szóval jó sokáig el leszünk látva újdonságokkal.Szerintem addig jó ez a játék amíg alfa állapotban van,mert mindig izgalmasak az újabb tartalmak. Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2019.04.15. 22:35:53
Újabb könyvecskék az alfa18-ban! (katt a kis képekre)
Ezt már szeretem,folyamatosan viszik bele az új tartalmakat.Rengeteg mod,rengeteg könyv a perkekhez,és Madmole irta hogy dolgozik bonyolultabb küldetéseken is,kb olyanok mint a TES szériában voltak.Nem csak az lesz hogy menj be egy házba,és irtsál ki mindenkit.Hamarosan majd jönnek a részletek.
Néhány új könyv az alfa18-ban (katt a kis képekre):
Újraindítottam a szerót,egy gyönyörű új pályával,modok nincsenek,csak tiszta gyári játék.Több állat szorzó,és kicsivel több zombi is jön,ennyi a változtatás.Jelszót lehet itt priviben kérni aki most lépne be újonnan.
Kért valaki lentebb a Discord csatornámra meghívót. A linkre kattintva beléphet és ott kedélyesen cseveghet a tagokkal és értesülhet az újdonságokról, illetve segítséget kaphat probléma esetén.
Az! Most meg totálisan ellene megy a játéknak,nem tetszik neki benne ez meg az,fejlesztők biztos örülnek neki,főleg így hogy ő a fórum főmedrátora,de nemcsak ő készitgeti,hanem vannak segítői is:
Thanks to Guppycur, Stompy, Sphereii, and all others who have helped me and continue to help me.
szerk:Persze modokat bárki készíthet,hiszen megmondták a fejlesztők is,hogy szabadon moddolható lesz a játék,csak ugye fura hogy pont olyanok csinálják akiknek ki kéne állni az eredeti mellett. Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2019.04.08. 13:37:05
Am. Rájöttem honnan vannak a sok fegyverek nekem. A lootolható dobozokból és raklapos zsákokból. Egy komolyabb ház tele van velük. Ezek azok amik vanillában nem lootolhatóak.
Ez a roland az amelyik a smile-kal trollkodott a17 kiadása előtt ha jól tudom. Amit akkor művelt nekem olyan unszimpi lett ignorálom miatta minden dolgát.
Roland főmoderátor készített egy modot,érdekesen hangzik az egész.Nincsen benne xp rendszer,csak minimálisan van jelen,viszont minden 60 perc túlélés után kapunk egy képzettségpontot.A kezdő küldetések le vanna egyszerűsítve,és mindegyik után egy szintet lehet lépni,és kapunk jópár képzettségpontot.A 7.kezdőküldetésnél már el is veszik majd a védettség buff,mivel elérjük a 7-es szintet.Igy rajtunk múlik milyen gyorsan csináljuk meg a kezdő 7 küldetést. A perkekből ki vannak véve a szintfüggőségek.Zombi halál,és hang eltávolitva (erre kiváncsi lennék),a zombi loot esély 9 százalékkal megnövelve. A mod letöltése is elérhető az oldalon,és az xp szorzót kétszeresére kell beállítani.
Arról lehet szólni hogy unbalaced? Újrakedtem, 1 ház lootolása után, 12:00-re már 1 láda fegyver és lőszer, 20 konzerv stb? Gondolom ez nem baj? bár...
Hát, tegnap én is frissítettem a modpackot, de előtte még gondoltam elbúcsúzok egy másik szerveren tevékenykedő barátoktól (az a a szerver modolatlan)... véletlenszerűen röpködtek a konzolban ez exceptionok, aztán egyszer motorozás közben átteleportáltam a térkép egy máik pontjára, aztán berepültem a textúra alá, meghalltam és jött egy halom exception megint.... ja és elveszett mindenem, pedig a beállítások szerrint csak a hátizsák tartalmát kéne halálkor eldobni.
Lehet csak általános programhiba (hiszen a szerver nem volt modolva, igy a modpackból se kéne aktívnak lennie semminek), de ha esetleg más is tapasztal anomáliákat igy érezheti hogy nincs egyedül...
Mályik, egy lerombolt sok emeletes lakóház (aminek a sarka a főbejárathiz képest BAL felső sarka lerombolva) egy sivatagi városban ezt produkálja amikor mellette állok: NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object at EntityMoveHelper.UpdateMoveHelper () [0x00000] in <filename unknown>:0 at EntityAlive.updateTasks () [0x00000] in <filename unknown>:0 at EntityAlive.OnUpdateLive () [0x00000] in <filename unknown>:0 at EntityNPC.OnUpdateLive () [0x00000] in <filename unknown>:0 at EntityAlive.OnUpdateEntity () [0x00000] in <filename unknown>:0 at World.TickEntities (Single _partialTicks) [0x00000] in <filename unknown>:0 at GameManager.gmUpdate () [0x00000] in <filename unknown>:0 at GameManager.Update () [0x00000] in <filename unknown>:0
(Filename: Line: -1)
Hiába escape-elem a konzolt folyamatos error az eredmény. Kezdek egy új pályát, de remélem nem a modpack-ban van valami elrontva.
Azon nem gondolkodtatok hogy kirakjátok a modlauncherbe a modpack-ot? V. Ahhoz kellene külön mindeggyik mod készítőjének beleegyezése is?
Jaja én is akartam kérdezgetni ezt azt discordon de random facebookján se a szerver facebookján nem találtam a linket. Am RESPECT a modpackért, nagyon hangulatos a modpack és rendkívül stabil idáig. A vanilla lagokon kívül semmi teljesítmény baja sincs. Erdő eszméletlen jól néz ki ezekkel a plussz növényekkel. Remélem hasznuk is van később.
Discord linket be tudnád másolni ide, vagy privátba ? Facebookom nincs, sosem volt és a Discord címet nem lelem se itt, se Random weboldalán. Abbahagytuk egy ideje a játékot, de annyira nincs semmi értelmes gama amivel lehetne játszani, hogy lehet belevágunk ismét :)
Sziasztok! Ma (2019.04.07. vasárnap) délben wipe-ol Random szervere, és egy újabb egyedileg összeállított modpackal folytatjuk a túlélés.További infók Facebookon a szerver csoportjában, és Discordon.
Jelentéktelen bázis,csak cobblestone oszlopok vannak egyelőre,de érdekes hogy nem ez az egyetlen játék,ahol a bázisomnál leesik az fps töredékére,pedig elég jó kártyám van,igaz nem csúcskategóriás,de a mai követelményeknek megfelel.
Olyan tárgyakat nem tudok csinálni, mint hűtő, kád, mosogató, csap, mosógép... stb.? Utoljára szerkesztette: Bal0924, 2019.04.06. 18:18:51
Nem tudom mekkora bázist építettél, nekem a sok áramos cucc fogta meg a gépet. Kamerarendszer, 6 solarbank, áramos kerítés körbe a bázisnál, a sok lámpa. Ezekből leszereltem párat és helyreállt az FPS. De az optimalizálás ráfér a játékra bőven.
Tellatale szállt be a buliba, aki ugye azóta becsődölt. Ő vállalta be a konzolverziót. Csak hát az lett ami lett. Emiatt húzódott az egész, vagy emiatt is. Előtte nem volt ilyen szünet a verziók között. Kb úgy mint most lesz majd, A17-A18 között, ha kijön az első félévben az A18. :)
Van még mit optimalizálni,az alfa17 egy hatalmas hibája hogy az épített bázisnál úgy leesik az fps mint az állat! Nekem 16-17 fps van a bázisomnál,kimentem a városba,és ott hasít 47-49 fps-el,még a négyemeletes hotelt se érzi meg! Ja kicsit feltuningoltam a zombik,és állatok számát a szerón,lehet gyilkolászni az xp-ért.Ne csodálkozzatok ha majd csoportosan jönnek.
Hát ha akkora lesz a sebzése mint egy RL-nek (kb felesleges a játékban), akkor kitörölhetik... :D
Nincs várakozás. Az 1-1.5 év az a konzolverzió miatt volt főleg. 2019 első felére van ígérve az A18. A spawnoláshoz annyit hogy 7. napi hordák nem vesznek figyelembe semmit. Az ágy csak a sima spawnolást blokkolja. Hordakor a játékoshoz dobja a zombikat. De föld alá nem, a felszínre spawnolja őket.
Nagy a csend az update-kel. Nagyon elhallgatott fun pimps. Megint jön 1-1,5 év várakozás? Hiába vettek fel plussz embereket mégis elfogyott a tudás?
Osztom a megfigyelést. Szerintem is a játékos környezetében történik meg a spawn. Ezért érdemes horda éjjelen előre elfoglalni a megfelelő pozíciót ha van hordavárónk. Ha közben szaladunk oda, akkor érhetnek nem várt meglepetések.
Szerintem a horda éjszakai spawn nem függ az ágytól vagy mástól, csak a játékostól bizonyos távolságra leszórja a játék őket és kész. Volt pl. hogy kint voltunk egy mezőn és akkor is körülöttünk jelentek meg és nem rajtunk, pedig nem volt ott ágy.
Azóta még nem játszottam. Csak átmenni a házból a zombiváróba használnám. A híd Wood Catwalk With Railing-ból áll és azt bevontam kovácsolt vassal.
De ha az udvarra spannolnak be és ha onnan könnyen fel tudnak menni a hídra, akkor azt (is) át kell alakítani. Látni kellene az építményed, úgy jobban tudnék én is vagy más játékos is tanácsot adni. A házat is Te építetted? Bár jobban A16 tapasztalataim vannak az építésben és a A17-ben már láttam 1-2 furi dolgot, amit előtte nem, de sztem megoldható a gondod, ne bontsd le a hidat még.
A híd miből készült? A híd "funkcióját" kizáróan közlekedésre használnád? (Mert ha igen, akkor pofon egyszerű a megoldás) Utoljára szerkesztette: Akela0107, 2019.04.04. 13:08:30
Na és ha nem hidat építek, hanem alagutat ásom, akkor az alagútba fognak megjelenni vagy a felszínen? Pedig jó kis híd volt.. Bonthatom le?
Iron szerverén az előző mapon ezért is hagytuk ott az első hordavárót amit megépítettem a bázisunk mellé, mert mindig bespawnolta a bázisra a zombikat és onnan jöttek ki a hordaváróhoz... Pedig ott volt a land claim block meg az összes ágy is a házban, mégis odaspawnolta a zombikat az udvarra.
Pont ezen tanakodtunk dc-n haverral. Nekem is ez a gondom most, hogy két épületet húztam fel 20 blokk távolságra egymástól. Egyik a lakrész, craftolós szoba, tetején egy kert, alján a hordaváró. Mellette egy garázs, tetején egy helikopter leszálló, és a kettő carwalk-al összekötve. Horda éjjel fel spawnolja a garázs tetejére, és csak másnap vettem észre, hogy szétvertek néhány blokkot a garázsban. Azt a fali széfet is majdnem megsemmisítették, amiben az összes járművet tartom, és az üzemanyag tartalékom tetemes hányadát. Most néztem, hogy a szerver beállításokban szerepel egy olyan opció, hogy BedrollDeadZoneSize. Ez lehet az a beállítás, ami azt határozza meg, hogy az ágyadtól mekkora sugarú körben nem engedi spawnolni a zombikat. Legalább is mi erre tippelünk. Még nem néztünk utána. Tehát, ha ezt növeled, akkor elvileg nem engedi, hogy az épületedre spawnolja a zozókat horda éjjel.
Nektek már volt olyan/ilyen? Csináltam egy bázist. Mellé olyan 25bloknyira egy házat. Összekötöttem egy híddal. A bázis tetejéről a házi udvaráig. A lényeg. Zombi éjszakán kb. olyan féltucat zombi a hídra jelent meg, hogy és miért!?! A hátam mögül támadtak meg! A bázis betonból van, a teteje fából. Mindig a leggyengébb pontról jönnek, jelennek meg a zombik! (legalábbis nálam)
PVPben értelme valószinüleg nem sok, PVEben meg a közelharc elég béna és rizikós... amúgy ugye a szervereden lévő egyik modban is van valami hasonló (igaz, ott fegyver modként tehető fel a sokkolás), szóval pimpék lehet hogy csak lopnak
Melyik képességet kell fejlesztenem, hogy tudjak katonai ruhákat csinálni?
A szerver discordjára, és facebook oldalára is ki lett posztolva. Ott megtalálsz minden infót. Csak ide nem írtam ki. Ahogy mondtad a modtopik halott. Csatlakozz a discordunkhoz. Ott mindig a legfrissebb infókról értesülhetsz. :)
Nem, nem tudtam róla, de a teljes modpakkot leszedtem és abban is az 1.0.0 van még benne. Neten viszont, ahogy írtam, az 1.2.0-át találtam meg és az sem működik. Milyen verziót használtok és honnan szedhetem le?
A tegnap esti Farmlife2 mappa cserét megejtetted? Frissítettük a modot, mert jó néhány dolgot nem lehetett lecratolni.
Tudom, hogy van külön mod topik, de mivel azt kb. senki nem látogatja, talán elfér ide is a problémám. Random szerverén játszottam, de tegnap dél óta nem tudok fellépni. Van egy olyan mod, hogy FarmLife2Mod. Azt már megfigyeltem, hogy a kereskedő teljesen bebugol, ha egy speckós kést adok el neki, ami szerintem szintén ennek a pakknak a része, de most meg nem tudok belépni a kövi hiba miatt: Mods\FarmLife2Mod/Resources/FarmLifeTrees.unity3d?TreeSeedBlock' not found on block with name Apple Seed Próbáltam a játékfájlokat ellenőriztetni, meg a modpakkot is újra letölteni, de semmi. Közben megtaláltam a modot a neten és már van az 1.0.0 helyett 1.2.0 is, amit kipróbáltam, hátha megy helyette, de ott meg a "Resources/FarmLifePlants.unity3d?FruitPlantBlock' not found on block with name Bell Pepper Plant" a problémája. (bár mivel nem egyezik a szerver és a kliens mod verziója, nem is nagyon vártam, hogy menni fog). Ötlet valaki?
Túl nagy feneket kerítenek ezeknek a nagyfelbontású ikonoknak, nagyon örülnék ha nem csak ennyiből állna az A18 (ikonok, textúrák meg egy két új POI - ez utóbbira szerintem ha csinálnának valami versenyt, százával gyártanák a rajongók a POIKat ingyen is)
Egyrészt szinte zéró programozási munka ilyet csinálni ("csak" egy grafikus kell), másrészt némelyik ikon ne mhogy jobb hanem rosszabb funkcionalitásban mint ez eddigiek. A múltkori listából #20606 pl a hátizsák és a kabát szinte ugyanúgy néz ki (főleg ha lekicsinyítjük akkorára amekkorának az inventoryban látszik), hasonlóképpen a felső sorban lévő 9mm lőszer is megkülönböztethetetln ikon méretben, a kő és a fém nyilak dettó. Erről redditen posztolt egy nagyon jó konstruktív kritikát egy játékos, kifejtve hogy az ikonoknál nem feltétlenül a 3d, HD meg az élethűségszámít hanem az hogy jól megkülönböztethetőek, felismerhetőek legyenek, adott pár példát is más játékokból hogy a pimpék hogyan alakíthatnák át, mire figyeljenek.
Remélem lesznek érdemi funkcionális változtatások is - pl az inventory kezelésnél értelmesebb rendezési lehetőség, darabszámra bontás a stackeknél, drop all / put all opció...
Ja, és amivel a héten szembesültem: hogy mennyire könnyű benézni, bemászni a textúra alá, a PVPnek gyakorlatilag így értelme nincs, föld alatti bázisokat egymillió kilométerről ki lehet lesni, elbújni gyakorlatilag lehetetlen... a landclaim blokkok meg bugosak, amellett hogy jól el is árulják a helyed... Mondjuk tartok tőle hogy erre nemlesz orvosság, úgy tünik minden ilyen open world játék ettől szenved (lásd ark), akkor viszont valami értelmesebb rendszert kéne kitalálniuk - BÁR az tény, a 7days inkább PVE, viszont akkor jöhetne jó kis endgame tartalom.
Persze tudom, ez még alfa... de úgy gondolom a POIkon meg textúrákon kívül jobban rá kéne feküdniük a belső tartalomra.
Én Random verzióját használom, és nem tapasztaltam semmi hasonlót. A küldik jól jelennek meg és látható a távolság is. Már persze annál, ahol lennie kell. Perkeknél van néhol probléma, pedig ezek angolul vannak. Pl van ahol a 3. perkhez írja azt amit a 4-esnél kapnál meg eredetileg. Eleinte nem értettem miért nem tudok lekraftolni valamit, amit elvileg megtanultam. De talán 1-2 helyen van így. Más gondot nem láttam benne. Sokat segít a súgóban lévő leírások, és a küldetések fordítása. Sokkal lassabban tanultam volna meg a játék alapjait, ha nincs fordítás. Ezúton is köszönet mindenkinek aki tett hozzá és fáradt vele. Kezdőknek hatalmas segítség lehet. Utoljára szerkesztette: Normen76, 2019.03.22. 14:45:27
A magyarosítás/magyarítás kipróbáltam. amíg a tréderhez nem mentem addig a két nyelvűs játékkal nem volt gond. A küldetés elfogadásánál már gond van. Nem látom hogy milyen messze vannak a küldetések. Inkább leszedtem..
A 7.napok hogy milyen hordák jönnek, mitől függ? A 21.napon volt féltucat kutya, egy rendőr, és talán 1 madár, 3-4pókzombi. meg a maradék átlag zombik. A 28.napnál meg olyan lájtos volt. 2rendőr, 3madár, 2pókzombi, és a maradék. Utoljára szerkesztette: Bal0924, 2019.03.22. 14:01:53