Igen,arra példa a The Forest esete is,ami anno februári 0.73-ról,áprilisban mindenki megdöbbenésére 1.0 lett!! De azóta is szarják rá a patcheket,és rakják bele a tartalmakat,most pl már egymást is lehet püfölni a játékban.D
Ja pl itt van a Subnautica is,az alapjáték early acces volt,sokan is tolták az elejétől (én nem),és mondják hogy a végére nagyon megváltozott,rá se ismerni az alfa stádiumra ami akkor volt.Most viszont kiadták korábban a folytatását,ami nincs még készen,és senki se akarja tolni,mert megvárják az októberi végső stádiumot.Annyira jó egy játék lett az! (én azért játszottam a kieggel is,nem rossz!)
Nem gondoltam volna, hogy a szűk 2 sornyi írásom ekkora robbanást okoz! :D Nem is merek többet írni! ;-)
Oké én se akartam "visszaszólni", de az optimalizálatlanság számonkérése meg nekem kicsit unalmas. Sokszor átbeszéltük, hogy Béta verzióig komoly optimalizálás nem lesz, továbbá azért mégis van némi nemű optimalizálás, ha azt nézzük, hogy honnan hová fejlődött a játék.
Játszottam nemrég Alpha12-vel csak a fun kedvéért és örülök, hogy magunk mögött hagytuk. Főleg a kezelése a játéknak lett sokkal gördülékenyebb. De maga a képi világ is rengeteget fejlődött és megmondom őszintén nagyon lehidaltam az Alpha17 részletgazdagságától. Ez persze viszonylagos én mindig a korábbi verziókkal vetem össze. És az új képek láttán kezdem elképzelni, ahogy egy sokkal szebb játék fog végül körvonalazódni ebből. Szóval mindenki élvezze ami van és peace.
Ne is mondd, nekem is tele van a tököm az EA-val, pont azért amit írsz: ha az ember ki akarja várni hogy egy játék kész legyen, addigra vagy teljesen elcseszik, illetve elnéptelenedik a játék mert már mindenki kijátszotta. Meg nagyon sokszor az van, hogy vársz 3-4 évet, és nem azért mondják hogy 1.0 lett a játék mert kész vannak, hanem azért mert megunták a fejlesztést, és hirtelen rárakják a plecsnit.
Értem én az álláspontotokat.. de nem iszom, nem dohányzom, elmúltam 40, nincs autóm, nincs lakásom, nem járok nyaralni, szórakozni... összekínlódtam ezt a nyomorult gépet (il. kettőt mert a kedvesemmel együtt játszom mindig), ez a hobbink, ezt szeretjük. ez kapcsol ki. És kb. semmivel nem lehet normálisan játszani, mert minden ami érdekel, amiben van fantázia újabban Early Acess, optimalizáltalan, fejlesztési stádiumban van, legyél türelmes..5-8 éves ciklusok... azért elkeserítő néha. Elfogadom, természetesen megértem miért van ez, miért van szükség akár 8-10 éves EA stádiumra is akár. DE..nem leszek már fiatalabb :D még 2-3 Early Acesst tudok kb. kivárni aztán eltemetnek a gépemmel együtt :). Egyébként a 7 Days to Die abszolúte játszható számomra is, elfogadva a hibáit. Van azért elég tág tűrési határom, de attól még miért ne mondjuk ki ha valami nem ok. Azért tényleg nem nagy elvárás, hogy egy erős konfigon, elfusson fix 40-60 fps-el egy több éves játék. Nem fut.. elfogadjuk ezt is. Bár nem értem miért kell nekem esni azért ha leírom mi nem tetszik, ill. ha egyetértek valakivel akint hasonló zavar ami engem.... Rengeteg player játszik 1050 Ti-n, vagy RX 460-on, vagy alatta. Nekik nyilván zavaróbb sokkal. Nem olyan nagy baj ha néha azt is kimondjuk ha valami jó. Nem én hoztam fel a témát ismétlem, csak reflektáltam egy hsz-re amivel egyetértettem. Itt az idő elengedni a témát :) Utoljára szerkesztette: Normen76, 2019.03.21. 15:14:17
Senki nem vitatta hogy lehet jobb, de ha lehetne választani hogy még több tartalom/feature/funkcionalitás vagy inkább az FPS optimalizáción dolgozzanak, akkor én az előbbit kérem.
Az FPS számomra elfogadható.... mondjuk lehet engem is jobban zavarna a dolog ha 100K+ HUF értékű videókártyám meg procim lenne, hiszen nem véletlenül öl bele az ember annyit amennyit. (és ezt most minen felhang, hátsó szánék nélkül írtam, kb próbálom megérteni mást miért zavarhat a performance probléma)
Amúgy írtad hogy sok ilyen voxel alapú cuccot ismersz, és írtad a space engineerst - ami egyébként szintén a radaromon van de még nem mélyültem el bele, várom az igazi single player contentet bele. VAn még valami amit szerinted ebben a kategóriában érdemes lehet követni?
Mindig elfelejtem, melyik az a képesség, amit fejleszteni kell, ha a staminát akarom hogy gyorsabban nőljön?
Semmi bajom a játékkal, és nem tudom összehasonlítani az Alpha16-al, mivel én csak a jelenlegi verziót ismerem. Ettől függetlenül szerintem nem irreális elvárás, hogy egy játék, legyen akármilyen felépítésű, rendszerű, stílusú, grafikájú, élvezhető sebességgel elfusson egy felsőkategóriás rendszeren EarlyAcess ide vagy oda. Rengeteg hasonló játék van ami voxel alapú mint ez, Space Engineers pl. Persze ott is komoly gondok vannak az alapokkal, főleg ha egy 15-16 000 blokkból álló rendszert, hajót kell mozgatni multiplayer környezetben, de FPS gondokkal nem küszködik. Inkább a szimulációs sebességekkel vannak komoly gondok, de ez más történet más technológiai probléma. De nem is akarom mással összehasonlítani, és nem is ez a lényeg. SSD-n van a játék egyébként. A játék tetszik, úgy ahogy van, de attól még el kell ismerni, tudomásul kell venni a hibáit is, és én csak reagáltam egy előttem szóló Hsz.ére, nem volt célom vitát indítani, és le sem húztam a játékot. De tény, érezhető, látható hogy rendkívül rosszul van optimalizálva, nagyon rossz a netkód, rengeteg a hiba, nagy a késleltetés. Persze emellett egy teljesen egyedi atmoszférájú, rendkívül ötletes és remek hangulatú játék. MInden forintot megért amit rá költöttem és a fejlesztők is megérdemlik a támogatást minden szinten. De ha valami szar a rendszerben és javítást, fejlesztést igényel az attól még szar, ha elismerjük, ha nem :)
Igen ez jó szó erre! Nekem is rááll, mikor sokáig Rustoztam szinte fájt visszatérni, de megszoktam. Amúgy néztem új survivor játékot és néha annyira egy kaptafára készülnek, minden ugyanazokat a sziklákat látom és építési módot. Alig van eltérés. Keresek folyamatosan hasonló játékot, mint a 7Days, de nem találok, pedig annyira kipróbálnék mást is. A Green Hell lekötött, de ott a pálya korlátaiba akadtam és az építési korlátokba, mint túlélő játék nagyon ott van.
Az Early Access általában a szoftverfejlesztés alfa fázisánál lehet, mert ugye legtöbbször még a featurek és funkciók sincsenek kész. Az optimalizálás az csak a feature complete után szokott történni, ezért többé kevésbé normális hogy jelenleg még nem nagyon foglalkoznak vele.
Szerinte annyira nem játszhatatlan, nekem egy r9 380-anon közepes beállításokkal hd felbontáson teljesen OKs. Tény nem csilivili, de egy ilyen "tájformálós" (gyakorlatilag a teljs környezetet átgyúrhatod) játékban szerintem teljesen OK. Első blikkre amúgy nekem is kiábrándítóan csúnya volt (Arkhoz szokott szemeimmel), aztán a helyiek buzdítására adtam neki egy esélyt. Rááll az ember szeme egy idő múlva :) Utoljára szerkesztette: lammaer, 2019.03.21. 11:41:42
Szerintem az elvárásaid irreálisak, itt a textúra mögé kell látni. Átvitt értelemben és szó szerint is, de ezt már sokszor taglaltam. Ezt a játékot nem tudod összehasonlítani hasonló survivor játékkal. Annyira egyedi, nincs egy ligában. Mintha a paradicsomot és az almát hasonlítanád össze. Mindkettő kívülről piros és gyümölcsféle, de itt megáll az összehasonlítás.
Ja és nekem az SSD-re telepítés lendített nagyon sokat a játékon és nem a videókártya. A 960-ason tök jól elfut, de lehet én vagyok igényltelen. Sokkal jobban fut, mint az Alpha16. Utoljára szerkesztette: Random_, 2019.03.21. 10:49:25
Sajnos sok sebtől vérzik a motor és a grafika valóban :( Nálam GTX 1080 és i5 6600K van (4400 Mhz-n járatva), és bár nagyrészt max beállításokkal játszom, van hogy 30 alá is beesik az FPS, és igen ritkán van meg a 60. Ált. 40-45 körül van, de rengeteg a dropp. szaggatás, lag egyebek. Nemrégóta játszom a játékkal, de ezzel a grafikával 120+ FPS-t vártam :D. Sajnos alig van Early Acess játék amiben optimalizálnak a grafikán/teljesítményen Szinte mind gyászosan teljesít grafikailag. Ált. rondák és mégis szarul futnak, de van bennük valami, mint ebben a játékban is, ami odaszögezi az embert a székhez :)
Mondjuk ezek csak ikonok, nem a játéktérben megjelenő textúrák, szóval a teljesítményre különösebb hatással nem kéne hogy legyenek.. kb olyan mintha kicserélnének a menüben egy gombot.... mondjuka munka komplexitása is kb ennyi, egy grafikus megcsinálja pár nap alatt, zéró fejlesztői munka igény mellett. Utoljára szerkesztette: lammaer, 2019.03.21. 01:05:30
Javult, sajna az fps meg a felére esett nálam A15-->A17-nél hála az új motor effekteknek, ugyanazon a gépen. Nem beszélve arról hogy úgy tekeri ez a játék a videókártyát, hogy semmilyen más játék alatt nem tapasztaltam még ekkora fokú melegedést. 74-75 fokig felment a 1060-asom hőmérséklete közepes grafon. Utoljára szerkesztette: ntex, 2019.03.20. 19:09:17
Amíg nem optimalizálnak valamit végre a játékon, addig el kellene felejteniük a nagy felbontású dolgokat. Igaz, nem egy izom gépem van, de egy I3-8100 procival 1050-es vga-val nem kellene azon kísérleteznem, hogy mit vegyek vissza a közepes grafikából, hogy normálisan tudjak játszani. :(
A játékbeli kinézeteken is változtathatnának... elég kaksin néznek ki a szettek, kivéve a military. Utoljára szerkesztette: undY1ng, 2019.03.20. 13:50:10
Az ikonokat is lecserélik ilyen szép nagyfelbontásúra az alfa18-ban:
Hát most nézegetem a modokat, mert úgy néz ki az alap tartalmat azt kb végig toltam - legalábbis ami engem érdekelt belőle (top fegyverek / páncélok / eszközök elérése, skillek kimaxolása) - ez cirka olyan 100 óra lett, jó farmerember vagyok :)
A játék végül bejött, bár gáz hogy pont az építkezés nem érdekel igazán - a zombivárók ahová meghívtak játékosok elég exploit szagúak , meg igazából a zombik halomra lövése nem annyira érdekfeszítő számomra. Akkor már érdekesebb a POIkban a Zk becserkészése mint ez a hetednapi agyatlan zombihentelés :D
Szóval most vagy az lesz hogy felmegyek valami tömött PVP szerverre és megpróbálok ott érvényesülni (bár igazság szerint mások leölése meg kirablása annyira nem motivál) vagy keresek valami fasza modot ami tele van jó cuccokkal ahol megint tudok babrálni. Na meg persze a társaság se lenne rossz, egyedül uncsi. Utoljára szerkesztette: lammaer, 2019.03.18. 16:36:51
Skorpio az egyik játékos a szerveren. Amikor párhete összeomlott a szerver, és már csak az újrakezdés maradt, akkor dobta össze nekünk ezt a packot 1.5 nap alatt, hogy ne megint a jól megszokott verklit kelljen hajtanunk, hanem legyen ismét valami újdonsag, amit felfedezhetünk.
Random, a szervereden lévő scorpio mod packot honnan szedted? (gondoltam utánaolvasok a gyári leírásnak hogy jobban képben legyek vele, de sehol nem találom a "hivatalos" oldalát. Esetleg te vagy Scorpio és te rakad össze ezt a pakkot?)
Állítsd olyan időpontra, amikor nem játszik senki, pl. hajnal 3 (már ha nincs más időzónás játékosod)
beállítanám akkor ezt az automatikus mentést, de olyankor küld egy figyelmeztetőt a játékosnak, hogy restart következik? Nem szeretném, ha valaki ezért szívna
ha egy magas szintű játékos egy prefab közelébe megy, akkor a prefabon belül lespawnolja a szintjéhez való sleepereket. Sajnos a sleeperek nem spanolódnak újra, ha egy kezdő játékos megy a prefabon belülre, ami garantált halál. A szerver restart ezen gondolom segít, random szerverén ezért nem okozott ez problémát, mert ott rendszeresen restartolják a szervert. Havenday szerverén ez sajnos nem automatikus, így ott a kezdőknek a legtöbb prefab halálos csapda. Legfőképp, ha hozzáadjuk a zombik erejének 5-ös erősségű beállítását.
Angol nyelv alapfokozat.Én nem tanultam,mégis megértem az alapszavakat! Nekem jobban fekszik ez a játék angolul mint magyarul.Sose késő elkezdeni.30 éve foglalkozom számítástechnikával. Nem kell rinyálni a magyarításért.Ha valaki elkezdi akkor elkezdi,és itt megtudod,ha nem akkor nem.Ha folytatod a rinyálást,akkor magad ellen fordítod a fórumot,és a moderátorokat! Csak szólok előre! Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2019.03.16. 04:07:41
Amúgy tudtok ajánlani bevált modokat a játékhoz? Lehetőleg olyat ami változatossá/érdekesebbé teszi, de ne legyen OP (szóval nem olyasmi hogy szuperágyú mod, ami 1 hiteli a legerősebb zombikat is, de mondjuk ha van olyan ami behoz többféle érdekes tárgyat, fegyvert, játékmechanikát az érdekelne) Utoljára szerkesztette: lammaer, 2019.03.15. 21:21:14
A magazinokon kívül van bármilyen tárgy, étel, ital, drog amivel lehetne az Intellect statot átmenetileg megemelni?
(8as a skillem, és szeretnék steel armort craftolni... a Hammer & Forge magazinnal tudok ugye 9es intellectet és 5ös perket csinálni, de még egy intellect pont hiányzik.... mást statokra van mindenféle boost - drogok, gyógyszerek) de erre nem találtam...
(sajnos 2 magazint hiába olvasok, az intellectet nem nyomják meg 2x)
skorpioking mod csomagjából a banditákat ki lehet venni?
Amióta behozták ezt a túlterheltség dolgot a játékba, azóta foglalkoztat a kérdés, miért nem tudom ledobni a hátizsákot, ha menekülni szeretnék? Semmiben sem kellene eltérjen a megvalósítása attól, mint mikor meghal a karakter. Zsák földön később visszatér felvesz...
Azért mégis csak bekerült a zárnyitás lehetősége az alfa18-ba (a széfeknél lesz lehetséges kipróbálni azt! Hogy hogyan lett megoldva,még nem tudni):
Stealth System +Safes can be lockpicked
A tutorialba bekerült egy küldetés is!
Ha megjavítjuk a kocsit, tudjuk magunk után húzni? Mobilház ként. Már csak 1 ló kellene.. Akkor tényleg lehetne folyamatosan vándorolni a világban.. Minden zombi éjszakán meg keresni kell egy jól fedezhető helyet.
Ó hát bárki belekezdhet, nem egyszerű történet. Most hogy nem megy a játék a gépemen még kicsit nehezített a helyzetem. Van két fájl, megnyitod és elkezded fordítani. Hajrá! Utoljára szerkesztette: Random_, 2019.03.13. 08:51:27
Kétfele vonult ugye a fejlesztő csapat,az egyik fele még az a17 bugjavításokon dolgozik,a másik fele meg már készíti az alfa18-at.Egy friss kép az alfa18-ból:
Angerfist szerója is bekerült a bannerba.Sütit azt szeressük!
Valaki készití a forditást vagy szarik rá mindenki?
Sziasztok! Nem rég nyílt egy pvp szerver. Szívesen várunk mindenkit szerettel a szerver jelenleg 12 slottal rendelkezik. Minden alap beállitás kivéve a zombik azok Warrior nehézségen vannak :) A Szerver IP:94.250.222.37:26905 (Van Sütink) :D Jelszó igénylése Steam:Manna,Angerfist
Random készül a forditás? Vagy kezgye el inkább valaki más?
Csak nekem tűnik úgy, hogy a mod csomag miatt, mintha könnyebb lenne a játék? első napom a szerveren:
Köszi, A land claimmal kapcsolatban voltak fenntartásaim, poénból leraktam egyet de nem oda ahol a rejtekhelyem van... ez a neten keresztüli nézelődés dolog hogy működik? Valami csalás vagy exploit?
Üdv! Egy felmerült kérdésedre adok egy tanácsot én is. PVP szerveren építs (de egyszerűen nem is kell egyébként) egy kamu bázist, házat, bunkert stb. védd a lan clam blokkal, de a cuccaid onnan távolabb több helyen ásd el - ezt már tudod :) - de semmi képen ne védd le blokkal (amúgy is felesleges). Neten keresztül látható minden játékos által letett lan clam blokk, s viszik is a cuccod! Valamint a neten van lehetőség látni a játékosok helyzetét, mozgását is, van aki ezt ki is használja. Tehát nem a játékban keresnek meg, hanem a neten keresztül, majd távcsővessel leszednek...észre sem veszed. Tapasztalatból mondom, mert az A16-ban nyomtam egy ideig PVP-t, az oroszok ellen... :) Utoljára szerkesztette: Akela0107, 2019.03.11. 21:20:55
Sziasztok, Én leszedtem ma reggel és kipróbáltam navezgane térképen single player opcióban. Annak ellenére, hogy 45 FPS-el futott a játék, kameramozgatáskor zavaróan szaggat a képernyő.
a csatolt videón viszonylag jól érzékelhető a probléma. Találkozott már valaki ilyen problémával korábban? Van erre megoldás? A vas ami most a játék alatt van: i5 4690S 3.2 16 GB Ram R9 380 Nitro 4GB
Este indul a szerver addig szedjétek le a modot, és próbálgassátok, hogy ne akkor legyenek kérdések és problémák. Szeretném, ha minél többen első nappal kezdhetnétek!
1. Dekorációs elemek, kád, székek, kanapé, asztalok, wc, mosdó, konyhai elemek 2. Lift 3. Biztonsági kamerarendszer 4. Működő sütő és mosogató 5. Auger és láncfűrészhez kiegészítőelemek 6. Farm bővítés, növények, állattartás, receptek, eszközök (kasza, villa…), munkaasztalok 7. Farm bővítés bővítése , még több növény, még több recept, még több munkaasztal 8. Rebar elemek bővítése 9. Új lőfegyverek és lőszerek 10. Lángszóró, de én inkább tűzköpőnek mondanám 11. Egy kicsit több zombi a szabadban, 2x-es szorzó, sok XP 12. Zombik nagyobb eséllyel dobnak lootot 13. Sok lom ami csak a helyet foglalja, Hagan miatt van, lomot nem kérte csak a nagyobb hátizsákot, cserébe hozzá lett csapva ez a sok szemét is 14. Járművek, gyárthatóak, minden katagóriában 15. Közelharci fegyverek 16. Gyártható napelem, FIGYELEM!!! az arany/ezüst/gyémánt kell hozzá, nem eladni mind 17. A hálózsák, vagy az ágyak hatással vannak, nem csak lábat lehet törölni benne 18. Nem az alap HUD 19. Lockpick, páncélszekrények nyitásához 20. Banditák, támadnak mindent, több féle van, rakétavetős is, érdemes kerülni őket haláliak, de nem halhatatlanok 21. Vándorkereskedő, küldit nem ad de adni/venni lehet, a mi oldalunkon harcol is ha kell 22. Eszközök minőségbónusza, minél magasabb szintű a fegyver vagy bármilyen eszköz jobb a sebzése, nem csak a durability növekszik szintenként
A te szinted alapján dobja be a zombikat, de 35-ös szinten még nem kéne zöldeket betennie. Kivéve, ha valami odabaszós loot hely. Amúgy lehet valaki arra járt magasabb szintű, de nem ölte meg a zombikat viszont a játék bennhagyta. Én is jártam így, hogy zöldeket dobott, mert más közel ment a házhoz és bespawnoltak viszont nem ébresztette fel őket.
Könnyű páncélzat, mint a military nem bírja az ütéseket, ahhoz vaspáncél meg scrap szerintem hasznosabb.
Horda mindenkit támad és mindig a legrövidebb úton próbálnak eljutni feléd. Ha kell ásnak. Elég okosak lettek a zombik, de ez kihasználható, ha tervezel nekik útvonalat amerre becsalod őket. Horda éjjelre kell egy hordaváró amiben átvészeled a dolgokat a főbázistól kicsit távolabb. Utoljára szerkesztette: Random_, 2019.03.11. 09:50:28
No én is belekezdtem a 7daysbe, adtam még egy esélyt neki ha már a multkór úgy kapacitáltatok - és igazatok van, jó ez a cucc csak rá kell álljonaz ember szeme - hangulata.
35összint körül vagyok momentán, és felmerült pár kérdés:
1. Egyik pillanatról a másikra a zombik sokkal erősebbek lettek bármerre járok (egy PVp szerveren nyomom, sajnos csak ilyet sikerült találni amin nagyobb playerszám van), Eddig csak sima lassú zombik voltak, esetleg néha egy-egy futó, szóval tök jól elvoltam egy szöges buzogánnyal (a lassúak ellen) meg egy shotgunnal (ha sokan jöttek vagy épp egy gyors doktorő akart megcsócsálni).
Most meg jönnek ilyen zöld szinű hulkok, köpködős dagadtak, ugrálós zombik... és NÉHA jön a sima lassú fajta. Jól sejtem hogy ez azért van mert magasabb szintű lettem és mostmár ilyeneket spawnol nekem a szerver? Amúgy ez hogy működik az open worldben, mi dönti el hogy egy adott házban milyen zombik jönnek majd? A környéken lévő playerek szintje?
2. Most hogy igy erősebbek a zombik, jól érzékelem hogy a közelharci stílusnak nem nagyon van létjogosultsága? Hiába van military armorom némi moddal, 4-5 ütést ha bekapok bármelyik zombitól akkor kampó - lassúaknál ez még nem gond mert tudok gyógyítani, de most hogy gyorsabbak a zombik pikk pakk levernek. És hát ugye mivel nem tudum oneshotolni a zombikat, a gyors mindenképpen megütne közelharcban....
Szóval az az érzésem át kell szoknom a távolsági fegyverekre. Van esetleg javaslat hogy mit érdemes használni (puskák vagy nyilpuska?) és ahhoz milyen skillekre feküdjek rá...
3. Mivel PVP a szerver, az ott lakók tanácsára nem házat építettem hanem befúrtam magam egy hegy mélyére, a bejáratot mindig betemetem, hamis bázist is épitettem ha mégis megtalálná vki (némi kacatal. Ez amúgy tetszik, hogy össze vissza furkálhatok és alakíthatom a tájat, bár az Ark is ilyen lenne :D ).
A kérdés hogy a 7 naponta érkező zombihorda mi alapján választja ki hogy esetleg engem támadna meg illetve ilyenkor amikor nem tudok mindenféle "hordavárót" építeni (azt is csak sejtem mire jó ez, gondolom vmi bázis direkt arra hogy AZT ostromolják a zombik, ne az értékes bázist), hogy kéne védekezni ellenük. Egyáltalán, meg tudnak találni ha egy hegy gyomrában vagyok? (jelenleg ha jön a 7. éjjel, mindig kilépek és megvárom areggelt, mert nem világos számomra a ennek a hordának a mechanikája)
4. Ha van vkinek PVPben tapasztalata és tudna megosztani jó tippeket ötleteket, ne tartsa vissza magát. Leginkább az érdekel a rejtőzködésn kívü hogy lehet jól védett bázist építeni. Jelenleg úgy tűnik raidelni nemtúl nehéz, mert a játékban nincsenek aktív védelmi eszközök egy jó darabig (ha jól láttam turretek elég high end technika), tehát kb egy csákánnyal be lehet menni bárhova, csak türelem kérdés (és őszintén, 5000 HPs betonon is elég hamar átmegy egy jobb csákány). Persze lehet rosszul látom.... de úgy tűnik a lényeg hogy ne találjanak meg, ha megtaláltak akkor meg már mindegy, lehet betonházam vagy csak egy sima barlang, kb ugyananyit ér raid esetén. Utoljára szerkesztette: lammaer, 2019.03.11. 09:32:54
A szerver modoltan fog újraindulni, ma már biztos nem, de dolgozom rajta. Lesz egy pack amit le kell tölteni annak aki be akar lépni rá. Azt hogy mit tartalmaz a mod majd meglátjátok (én se tudom)
Sajnos csütörtök este elszállt a szerver és azután nem tudtam még helyreállítani a backupból. A support válaszára még várok. Ha nem tudjuk helyreállítani, akkor modolt játék fog futni rajta.
Király képek. A vízfelületre ráfért a változás :) Ez már egész elfogadható lesz :). Tudja valaki, pontosan mi lesz a helyzet Random szerverével ? Reggel mulláról kezdtünk, ami nem probléma :) DE marad-e ami most van térkép, vagy csere lesz ? Csak hogy tudjuk mennyire vessük bele magunkat az építésbe. Utoljára szerkesztette: Normen76, 2019.03.09. 17:12:19
Egy új zombi jön az alfa18-ban,ami különleges viselkedésű lesz! Kiváncsian várom milyen lesz az! Addig pár új kép ami mostanában kijött az alfa18 RWG-ről:
szerk:még annyi infó hogy hajózhatóvá akarják tenni a vizeket az alfa18-ra!
Hát nem tudom én is ki vagyok tiltva youtube-ról, de twitch-en nagyon kedvesen szokott fogadni. Meg lettem szelídítve és inkább az ajkamba harapok, minthogy véleményezzem a játékmenetet vagy beírjak bármit ami ötlet lenne.
A sóderra építés az komoly gondot okozhat illetve amit itt is írtak, hogy a legfelső kocka az fából van és végül is a fa viselte a terhet nem a flagstone.
Roninnak is leomlott liveban a fele a bázisnak. Lehet az volt hogy sóder volt a föld alatta. Talán random tudja, ő is ott volt. Csak én nem irogathatok örökös bann miatt. Nem bírja nemetj meg roninka a kritikát
Akkor nem az lehetett, hogy az oszlopok tetején maradtak a fa kockák, amik x fakockányi súlyt tudnak megtartani, te meg a közepén vaskocka súlyú kockákkal kezdted el terhelni, ami tuti sokkal nehezebb, így nem bírta? (Lehet hülyeséget írtam, nem vagyok annyira otthon a játék fizikájában) Először a tartó kockákat kellett volna felfejlesztened szerintem.
Fabódé volt rajta,elkezdtem kiverni vassal az oldalát,egy oldalt elbirt,a másiknál kezdtem,és összedőlt. Azért nézzük a jó oldalát is! Maradt egy irodaszékem,és egy növényem.D Egyszer ugyanígy újrakezdtem,és egy fasza bázis lett az összedőlt helyett.Most is igy lesz,csak a sok cuccot sajnálom.Megint órák fognak eltelni a gyüjtögetéssel.Jobb lenne inkább egy földalatti raktárhelység.
A lábak? teljesen mindegy, milyen lábak vannak szerintem, csak a felső kocka számít, amihez hozzáépítesz. Láttad az enyémet. A 2. emeletet vasrácsok tartják, a 3. és 4. emeletet meg 4 közökkel flagstone-ok.