Már a bicajt elértem,de kéne kettő kerék,gondolom a kereskedőnél kapható az! Máshonnan nem nyerhető ki?
Meg is volt az egész! Ennyi edényt,meg üres üveget sehol nem találni.D Nem beszélve a konzervekről.Azért voltak értékesebb cuccok,pár schematics (4x scope),piros,és rózsaszin festék mod,3 wrench,és a tetején rengeteg lőszer a legfelső szinten.Ott azért brutálisabb volt,mert négyen jöttek ki a szobákból.
Ráment egy fél délutánom mire szétvertem 2 páncélszekrényt a 3-as stone axe-val,de megérte. Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2019.03.06. 16:57:25
Nekem volt olyan, hogy hotelben felrongyoltam a legfelső szintre és bezúzta a zombikat akik jöttek, mintha csapból engednék. Örültem, hogy kijutottam élve. Egyébként én is korán mentem hotelbe, mert a szintemnek megfelelő zombikat dob be. Kivéve, ha valaki magasabb szintű ott járt és nem ölte meg a sleepereket.
Random: Szerintem azért jönnek jobban össze az emberek ebben a verzióban, mert szükség van a kereskedőre (betonkeverőre, asztalra, kajára, ami nála van) és mindenki a közelébe költözik, így nagy az esély, hogy nem több km-re lakik mindenki a másiktól. Iron: bátor ember vagy, hogy a szinteden már hoteleket fosztogatsz! :) Én még a vidéki házikókba is óvatosan megyek be, mert félek a pincébe leeséstől ;-) (bár az igaz, hogy csak Intelect-re pakoltam a pontjaim, így nem vagyon egy terminátor :) )
Egy kicsit durva hogy egyes épületeket hogy megpakolnak sleeperekkel.Nem elég hogy némelyik rádront váratlanul,akkor avval kell szembesülnöm hogy a hotelszobában farkas jön velem szemben a második emeleten.
Jó ennyi erővel megállhattak volna Alpha13-nál és azt kalapálhatták volna tökéletesre. Én kifejezetten örülök a fejlesztéseknek, alapvetően Alpha16 esetében is a modok jobban bejöttek, mert több mélységet adtak a játéknak. Lehet sokakban még az a nosztalgia él a játék iránt, hogy ők egy egyszerű zombis minecraftot akarnak, de nekem mindig is úgy tűnt, hogy Madmole inkább a szerepjátékos vonal felé akarja elvinni és a multira gyúrnak.
Szomorú dolog ez, én szerveren játszom, de egyedül. Mégis tudok boldogulni. Van motorom, de nem fejlesztettem ki. Ha kell valami megveszem, nem kell mindent magamank előállítani, de nem is kell még ettől másokkal együtt kooperálni.
Kifejezetten örülök, hogy a szerverünkön pl. beindult a kereskedés és egymással üzletelnek hordáznak az ott élők és nem az megy, mint korábbi alphákban, hogy mindenki a saját kis pecsenyéjét sütögeti és nem kerül érintkezésbe másokkal. Attól függetlenül erre is van mód.
Még mindig az a kérdés van-e értelme több bug lehetőséget belepakolni a játékba. Minek a könyvek? Minek a TNT? Csak mert a casual nokedlik multira vágynak? Nem azt degradálom aki multira vágyik, de az összes alpha játékban ezért sírnak a gyerekek. Multi... Pvp-vel természetesen. Na meglátjuk
Szerveren a Saves/player mappában megkeresed a steam id-et,és kitörlöd azt a 2 sort!! Steam ID-det megtudod nézni steamen belül a profilod oldalán ha jobbklikket nyomsz,és az oldal url-jének másolására mész,majd bemásolod egy böngésző cimsorába.Az ott lévő számsor a stem ID-d! Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2019.03.05. 19:01:27
Az fontos, hogy friss videókat nézzetek Alpha17 verzióból, mert minden verziónál valamit variálnak. Régen volt olyan, hogy a craftolás mennyiségével javultak a szerszám minőségek, de azt már kiszedték.
Pár napja próbálgatjuk a játékot. ATLAS-t toljuk, de ott 20-án lesz egy komolyabb update, ami eredetin is és valsz unofficial szerverek többségén is wipe-ot hoz magával így nem akarunk sok időt beletenni addig. Szal belenéztünk a 7 Day-s ba, amit már régebben megvettünk egy akcióban de nem játszottunk még vele. Nehéz megszokni a "csúnya" grafikát, ami időnként nagyon szép is tud lenni :). Ettől eltekintve egy nagyon jó játékról beszélünk, aminek még csak a felszínét kapargatjuk. Megnéztem pár videót is a játékról, elég sok az eltérő információ, gondolom az éppen aktuális verziók miatt. Pl volt ahol a tárgyak szintjét úgy növelték, hogy kraftoltak folyamatosan, így rövid idő alatt akár 30-40 szintű kőbaltája volt a játékosnak. Mi akármennyit kraftoltunk le, a balta lvl 1 marad ? Pár HSZ-el lentebb volt, hogy motort épít valaki, és az inteligencia szintjétől függ a jármű szintje. Ez minden kraftolt holmira igaz ? Vagy hogy tudok magasabb szintű eszközt, fegyvert stb. készíteni ?
Másik kérdésem, tudtok-e magyar szervert ajánlani ahol kezdőként is elboldogulunk valamilyen szinten, de mégsem lennénk egyedül ? Pár óra játékidőnk van csak, nagyon kevás, tehát semmi.. tapasztalatunk nincs, de tetszik a játék mechanika, és a világ stb. Az kicsit aggaszt, hogy időnként (elég gyakran) beesik az FPS szám 30 alá is, a grafika azért hagy némi kivetnivalót maga után, és nem vártam hogy egy GTX 1080 behasal tőle, mikor más játékokban fullon 1440P-ben 100-150 FPS-ek is vannak (Atlas-ban 60-80).. DE van a játékban valami, ami miatt nem tud lejönni róla az ember :)
Nem csak természetesen erodált partja lesz a tavaknak és a folyóknak. #20489
Perk Book Collections +Over 100 new books that can be read for permanent benefits organized into collections. +Individual books grant a small benefit but finding all the books in a collection will grant a large benefit. +Book benefits work together with benefits granted by perks, mods, and buffs.
Weapons +M-60 +Double Barrel Shotgun +C4
Random World Generation +Lakes and rivers with naturally eroded banks +Most varied and natural landscape seen yet
Hát ha olyan lesz mint a tnt, akkor kitörölhetjük... :D
Az első negatívum a pingperfect-el ami nem volt le írva sehol, a proci limitálva van 20%-ra. 15 player fölött sosincs 20% alatt. szóval fejlesztünk éppen Intel Xeon-ra... remélem az már elég lesz fostos 20 playerre, el se hiszem
Elkezdődött az alfa18 topikja a hivatalos fórumon.Lesznek ugye a specifikus könyvek,amiket ujra el lehet olvasni (mivel most nem lehet minden könyvet elolvasni),és egy kicsit raknak hozzá a tulajdonságokhoz,kb 100-130 ilyen könyv lesz,még nem biztos a számuk.Lesznek még új fegyverek,amiket már bejelentettek:
M60 Heavy Machine Gun Double Barrel Shotgun C4 (pvp fanok most örülhetnek!) (valószinüleg időzített bomba lesz!! Madmole irta!)
Nem kell sokat várni az alfa18-ra! 2019 első félévében már érkezik.Madmole biztosít róla mindenkit! (mondjuk voltak már ilyen szép igéretek azelőtt is,tudjuk nagyon jól!) Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2019.03.04. 19:38:08
A motor minősége, amit összerakok csak tőlem fűgg vagy az akkutól is amivel összerakom? (Ha 6os szintű tárgyakat tudok összerakni, akkor is 6os lesz a motor, ha 1es szintű aksit használok hozzá?)
Oké, valahogy rájövök, de voltam olyan PvE szerveren ahol az online mapon megvoltak jelölve a chunkok ahol automatikus reset volt 50 igame naponta, és írta is a cset ha be léptél egy ilyen zónába hogy ne építs. ezt volna jó megtalálni
Ki kell törölni a chunk-hoz tartozó régió fájlt a szerverről. Azt hogy melyik chunk melyik fájlhoz tartozik ne kérdezd, én is nehezen jöttem rá nekem melyiket kellett törölnöm...
Dehogy adja ki :D Fórumon semmi nyoma a topikjában erre utaló jelnek. Sőt azt is említi hogy a hőmérsékletek elromlottak az új RWG-ben, reméli minél előbb javítja TFP mert nem akar utólag hozzányúlni. Sokára lesz az még...
Megoldották végre az új RWG-ben a lebegő poi problémákat? erre nem láttam utalást a changelog-ban...
Másképpen volt idáig.Lerakáskor valóban kivetitett egy zöld hálót,de ezt most lerakás után be,és ki lehet kapcsolni! Egy R betüt kell nyomni a landclaim kockán.Ja és vissza is lehet venni a kockát!
Gondolom még mindig a sniper debütál mint a hunting rifle, még full móddal. Van valami mód táblázat, hogy egy adott fegyverre melyik a legjobb mód?
Üdv, megint egy kérdéssel fordulnátok hozzátok. Valamelyikőtök akinek van szervere, nem tudja esetleg hogy hogy lehet biztonságosan chunk reset-et csinálni? mert ki kellet bannolni egy rohad buzit aki szétverte a jó loot helyeket, és a POI-s cuccokat ugye nem lehet visszarakni (széf, stiff/messiash dobozok).
Köszi a választ előre is!!
Hát lényegesen természetesebbek ezek a hegyvonulatok. A lila okonok most is megvannak, ha bekapcsolod a debug modot.
Alpha 17.2 (b27) Hiba: 14.napnál vagyok. pont véget ért a horda (vagyis 15.nap) és most beragadt a fegyver, nem tudok átváltani semmire. Csak kilépni tudtam megoldásként..
Aki eddig már experimentalban volt annak nem. Mi a következő WIPE alkalmával Undead Legacy-ra fogunk áttérni amint kijön. Subquake azt ígérte stabil Alpha17.2 után kiadja.
A szerveremen wipe lett!! Új pálya nagyon gyors,és jobban elfér a szervermemóriába.Sorry,ha meglepit okoztam,de jobb most elkezdeni az újat,mert szerintem pár hónap mire kijön az újabb verzió! Jó játékot mindenkinek!! Semmilyen változtatás nem volt,maradt minden a régiben! Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2019.02.28. 04:14:44
Minden szervertulaj figyeljen oda,mert 2 sort ki kell törölni a serverconfig.xml fájlban,különben baxik elindulni a szeró!
Removed: old properties “BlockDurabilityModifier”, “ZombiesRun”
Ezt a 2 sort kell kitörölni amiben ezek a szavak szerepelnek!
Kijött a stabil alfa17.2!!!! Ebben a pillanatban!! LOL
We’ve just released Alpha 17.2 B27 with many fixes, changes and some great new game options.
Blood Moon Frequency
This option allows the player to set a minimum amount of days for when the blood moon hordes appear. In the menu the player can disable them, have them daily, every 3 days, default weekly, once every two weeks and once every 30 days. Blood Moon Range
Here the player can change how many days can the actual blood moon day randomly deviate from the frequency setting. Setting this to 0 makes blood moons happen exactly each Nth day as specified in BloodMoonFrequency Landclaimcount
We added a property to the serverconfig.xml that allows server owners to change the maximum amount landclaims per player. XP Multiplier
Players can increase or decrease the overall experience gained. To suit the XP speed for the length of game they desire. Adjustable Block Damages
Players: Players can decrease or increase their damage dealt to blocks AI: The damage dealt to blocks by normal AI Blood Moon AI: The damage dealt to blocks exclusively by AI during blood moon horde time For serverowners:
Added: serverconfig property “UserDataFolder” to specify where all generated data on the server is stored, including generated RWG worlds
Added: new properties “XPMultiplier”, “BlockDamagePlayer”, “BlockDamageAI”, “BlockDamageAIBM”
Removed: old properties “BlockDurabilityModifier”, “ZombiesRun”
Changed: TerminalWindowEnabled default is set to true
Please be sure you are using these properties in your serverconfig.xml:
<property name=”BloodMoonFrequency” value=”7″ /> <!– What frequency (in days) should a blood moon take place –>
<property name=”BloodMoonRange” value=”0″ /> <!– How many days can the actual blood moon day randomly deviate from the above setting. Setting this to 0 makes blood moons happen exactly each Nth day as specified in BloodMoonFrequency –>
<property name=”BloodMoonWarning” value=”8″ /> <!– The Hour number that the red day number begins on a blood moon day. Setting this to -1 makes the red never show. –>
<property name=”LandClaimCount” value=”1″/> <!– Maximum allowed land claims per player. –>
<property name=”BlockDamagePlayer” value=”25″ /> <!– How much damage do players to blocks (percentage in whole numbers) –>
<property name=”BlockDamageAI” value=”100″ /> <!– How much damage do AIs to blocks (percentage in whole numbers) –>
<property name=”BlockDamageAIBM” value=”100″ /> <!– How much damage do AIs during blood moons to blocks (percentage in whole numbers) –>
<property name=”XPMultiplier” value=”100″ /> <!– XP gain multiplier (percentage in whole numbers) –>
Added
Option to disable texture streaming Sleeper check if chunk ready for spawning Launcher cleanup function for generated RWG worlds Hits between animals of the same exact class are ignored Log message for how much XP you got from different sources during your last level AI FindDestroyPos far to close mode and randomized starting edge check AI Destroy Area can randomly trigger when close but has a long path (higher % with lower intelligence) AI Destroy Area will try far mode if normal unreachable AI Destroy Area states, so seek time and attack time are separate Landclaims now have a radial menu access to either show bounds to help building or remove them, if you dont want to destroy them by hand Logging when player makes levels Clamping to huge xp gains and changed giveselfxp to allow huge numbers A “Blood Moon Warning” option. Changed
Decreased sleeper despawn delay to 45 and added passive despawn delay of 10 seconds Meat stew only uses 5 meat. Added animal fat to Recipe. Now it gives 50 max stamina and 25 health Steak and potato meal now only use 5 meat but require 2 mushrooms. Now it gives 50 max stamina and 25 health Increased chance for rare medicine at traders Bartering now changes final price instead of reducing/increasing markup. Gravel trails in the desert are more visible Vehicles no longer collide with small rocks. Updated small rock texture. Upgraded rock texture resolution to 512. Added acid to traders Increased the duke value of raw meat Nerfed barter perk sell rates to half of what they were. Cut sell rate from .2 to .15 value Reduced amounts of food for sale at traders Increased width of newContinueGame window, panels and gameoption control Dropped usage of settings ini file, everything is controlled by Unity’s preferences system again Increased chance to play power attack grunt sounds Increased radius of dog and wolf controllers Increased probability of bones on gore blocks and body bags Gore blocks and body bags can drop nitrate Increased probability of coal on burnt blocks Reduced repair cost of claim blocks Slightly reduced the depth of the topsoil to make finding ore easier Optimized counter sink, cupboard corner, deco pole round, tile broken, metal rail. Reduced “static” memory usage for map data, reduces amount of RAM required, more pronounced on bigger maps Vending machines no longer have prepared food or raw ingredients, only canned food and drink Increased quality tier of items found in loot Renamed Bone Shiv to Bone Knife Fixed
Buried supplies show as empty when they’re not should make same as satchels. Placed landclaims are printed in the console for everyone to see. Sleeper volume final room bungalow_06 (Eric) ERR Unknown particle effect: impact_bullet_on_resourceWood when shooting air supply crate Snowberry extract uses it’s instead of its in description DismemberChance can not stack correctly between buffs, items, and perks Lowered stamina cost for jumping is not mentioned in parkour description Spawn probability of radiated zombies is not scaling Sleeper despawn range to a tighter range When in the prefab/world editor, then starting a game the party carries over Dismemberment NRE spam Scrapping paintbrush exploit to dupe paint. Clients do not see the vulture death animation (dedicated) Buff kills dont share XP. NRE while holding “R” and fast mouse wheel scrolling to another slot with item in it. NRE when trying to remap with the number “9” key Players torch ignores game settings. Exploiting gun/auto turret and nailgun for free unlimited nails. Nail gun nails dupe Clear sleeper quests can’t be completed Scrapping dupe exploit Lower loot abundance may not be working EntityAlive MinEventContext Tags not being updated Duping thousands of gas cans (disabled equip when in a vehicle) Invisible zombies for P2P and dedi clients Animals are not displaying attack animation for clients Issue with having 2 finding white river supplies quests. Dupe exploit using task manager to close client when on a dedi. Consumeable dupe via mouse and inventory use. Vending machines dont add time to rented days. VM dupe using partial stacks. Clients cannot hear the running blade trap sound loop When placed singly pallets placed on other will fly off, when base is removed Chicken was using legacy shader ( Chicken texture is incorrect Bicycle doesn’t fall over for clients, only the wheels do Vehicles placed on a client face north and then rotate to placed rotation Auto turret damages are not matching the damage of their ammo Bicycle dismounting causes player movement to lock and lose toolbelt items Small rocks, corn and dead corn were not using local uvs Players always score sneak damage in pvp when crouched Goth clothes are not in loot lists Dupe items with destroying a container and using “E” key at same time its destroyed. Score achievements replaced by gamestage based achievements Fire axes did not play power attack grunt sounds Dogs and vultures are not attacking properly ModArmorMuffledConnectors should be a stealth class mod Achievement Playing Doctor was not working PerkHealingFactor is incompatible with some other forms of healing Despite being turned off blade traps can still be herd spinning (faintly) Wrong (repair) upgrade path and burn value on wood spikes Wedge60 tip corner top was hiding adjacent faces when it shouldn’t Descriptions for modArmorMuffledConnectorsSchematic and modArmorAdvancedMuffledConnectorsSchematic are switched Ping doesn’t show correctly on the server browser Wrong loot group assignment for vehicle parts in zombie loot drops Exiting game after placing campfire cancels trader quest. Vultures fly backwards (made SetState clear reverse if left on and force some upward motion in StartAttackReposition) Dart traps require forged iron to build but forged steel to repair Buildings and signs etc are popping in a short distance from the player Glass placement preview is impossible to see on most none squared shapes Clients can see entities when walls don’t render anymore P2P connection issues, Skipping LiteNetLib connection attempt, no IP given Landclaim “Show bounds”, also shows for inactive lcb’s No Kill / Kill Allies only lead to some buff/features not working. Worlds without any water source in XML fail to load Quest rewards dont reflect changes to XP multiplier. Puny GOD mode does not make you invulnerable Error when changing female character’s hair Airdrop in prefab editor Chat font size to what it was before Zeds get confused when spawned on top of shelves Server browser errors after a dedi having issues Hitting ESC during RWG previewer generation will cause NRE Clear part for sleeper quests now also works on/for old savegames Known Issues
RWG Generation is not in its final state. Work is currently being done to improve roads, towns, terrain, generation speed, and world size. These changes will come in a later A17.x patch once they are ready. In some scenarios double swing may still occur Tool damage localization is different than actual value RWG: Floating POIs (Minimal occurrence now) Trader Jen has a deep voice Trader Rekt is nicer than usual Charismatic Nature is still in need of improvement, buff works for 5 seconds and 5 seconds it does not Scrapping items in crafting queue while re-logging may go lost Crafting speed bonus and mod slots do not properly apply to workstations after being closed Clipping into blocks to see through terrain Shotgun driver loses sound on 4×4 after a while Workstation tools do not refresh the recipe list when the tools are installed Can use torch and flaming arrows as light underwater RWG preview tool localization Firearms do a duplicate reload animation after reloading while zoomed (locked in zoom) Mining helmet light doesn’t show for other players Client molotovs thrown down from an edge not working as good as Host Hatches don’t always open on the first try Player model jumps forward of the player camera when accessing an auto turret inventory Turrets will not target self when set to do so Player can consume any consumable while mounted in vehicle but will not get the buff/debuff Resolution does not always save when >1080p options are available Burning shaft mod flame effect can transfer to other items on the toolbelt Healing other players with RMB doesn’t work Self medicated is not working properly. Not being able to purchase perk is intended. Crashes on Mac for a possible workaround, please look at https://7daystodie.com/forums/showth…106#post914106 If connection to server fails, try removing steamnetworking as a disabled function from the serverconfig.xml White lines may occur on imposter POIs Some Linux users experience problems When using REALLY excessive amounts of resources they may vanish in cement mixer’s crafting queue Chunk corruption errors Showbounds for landclaims shows a box instead of it actual infinite size for y Illness buff may not properly run out Nightvision goggles are not very effective
Még annyit kérdeznék, hogy nem találok a játékban Beakert ami a Chemistry station megépítéséhez kell. Ez most hiba vagy ilyen nehéz találni?
Sziasztok. Nekem az Alpha 17.1 b9 van de láttam van már nem stabil frissítés. Érdemes felrakni és ha igen akkor hol találom. Köszi.
Csak gondoltam kipróbálok egyet, de nem működött, aztán néztem másikat meg harmadikat és azok sem (Simple UI, SMX, még szimplább UI). Nekem úgy fest, hogy teljesen a szerver határozza meg már ezen a szinten is a modokat.
De van olyan UI amit a kliens oldalon is fel lehet tenni,nem befolyásolja a szerver müködését.Sőt van olyan is amit felraknak a szerverre,és aki belép annak nem kell semmit se telepiteni,ott lesz a játékán!
Ha szerveren játszik az ember, akkor nem használhat interface modokat? Azt hittem, hogy mivel ez csak a kliens oldali felületet állítja át, simán működik.
Helyes! én 2-3 hete PvP-zek, elég béna vagyok még, de tanulok :D
Na pár napnyi teszt után, 30-70 között a szerver ping, lagg eddig egyszer sem volt, pedig voltunk 16-an legtöbben. eddig teljesen megvagyok elégedve a PingPerfect-el! Support munkaidőben 3 percen belül válaszol.